Luźne klemy na aku? Połączenie przewodu masowego do karoserii? Połączenie głównego kabla zasilającego do głównej skrzynki bezpieczników?
W pierwszym poście piszesz że silnik nie kręci i na pewno nie będzie to z winy pompy paliwa . Masz jakiś problem z napięciem i od tego bym zaczął , luźne klemy, masa , rozrusznik . Corsa taka jak twoja sprawiła mi kiedyś niezłą zagwostkę tylko z powodu akumulatora , który jeszcze kręcił ale sterownikowi silnika już to nie pasowało .
Luźna klema może być powodem wielu problemów. Odkrec obie klemy i porządnie wyczyść,słupki na Aku też. Najlepiej przesmaroj połączenia smarem miedzianym i porządnie skręć. Sprawdź ładowanie.
Aluminiowa nie. Miedź i mosiądz były stosowane. Jak blisko jest sklep wędkarski otwarty, to można kupić kawałek ołowiu i go rozklepać. Prowizorycznie może być drut miedziany, Wygrzać na gazie do temperatury ok. 300 stopni i rozklepać. Owinąć dookoła klemy.
Możliwe że: luźne klemy na akumulatorze, lużny kabel masowy lub akumulator do wymiany.
Przy uruchomieniu całej instalacji najpierw musi być podłączony przewód dodatni łączący falownik z akumulatorami, a później dołączamy przewód ujemny (i wtedy pojawia się iskra). Z technicznego punktu nie ma znaczenia który biegun zostanie podłączony pierwszy, na drugim zawsze powstanie iskra. Wyjątkiem są tu akumulatory w samochodach (nie EV), gdzie...
Sprawdź, czy nie brakuje mu prądu. Miałem identyczne objawy przy luźnej klemie w Boxerze i Ducato.
Temat rozwiązany, okazało się, że są luźne klemy na aku.
Może koleżanko masz luźne klemy i ten Pan co Ci pomógł to je docisnął.
ta kontrolka to nie tylko abs/esp. może się palić od niskiego napięcia, luźnej klemy, czujnika skrętu itd.
A mi to wygląda na słaby akumulator lub kiepskie/zaśniedziałe/luźne klemy.
Luźna klema albo połączenie masowe.
Ale ładowanie było sprawdzane i jest dobre. Dlatego mnie to tak bardzo dziwi, że coś nie gra. A czy przyczyna mogą być luźne klemy na akumulatorze ? maciej
Nie masz przypadkiem słabego akumulatora, albo luźnej klemy? W tych modelach po odłączeniu i podłączeniu aku samo daje impuls na otwarcie w momencie podłączania klemy.
Ale ona mi sie chyba zapalała bo miałem luźne klemy ... zawsze gasło jak poruszałem a teraz juz swieci i nie ma siły jechac. Dziś do 100km/h to z minutę ciagnelem
Zerknij jeszcze na kable przy rozruszniku mogą być luźne ewentualnie zaśniedziałe i na klemy j/w napisał Irekt. Tak jak napisałeś rozrusznik 'rzeźi' czyli masz za mało prądu, jeśli tu masz wszystko ok to rozrusznik masz najprawdopodobniej do wymiany.
Złe połączenia między aku a budą i silnikiem. Być może przegniła masa, albo luźne klemy na aku.
Nikt nie napisał o jeszcze jednej prostej usterce która się często w tico trafia, mianowicie luźne klemy na akumulatorze. Tu przy okazji mam pytanie do użytkowników tego auta i nie tylko, ma ktoś jakiś sposób żeby się tego problemu pozbyć raz na zawsze? Myślałem np wymianie klem na nowe takie jak są w matizach, idzie to gdzieś kupić bo nie spotkałem...
sprawdź podłaczenia zasilania alarmu,luzy na gniazdach bezpiecznikowych wiązki ,masę alarmu-gdzieś tam tkwi przyczyna{mam nadzieję,że nie masz luźnej klemy na akumulatorze}
Czy ktoś może mi powiedzieć czy to jest możliwe że ten brak ładowania to wina luźnej klemy przez ostatnie około 400km jazdy? Bo osoba która ją nie przykręciła mówi mi że to napewno nie z tego powodu. Wyjąłem regulator napięcia i wydaje mi się że to to ale nie wiem kiedy dostanę nowy żeby sprawdzić. Podałem 12V z akumulatora na zaciski regulatora i nie...
To nic nie da - musisz pomierzyć napięcie i najlepiej jeszcze prąd ładowania przy włączonych odbiornikach.Jeżeli będzie "głupiała" dioda wzbudzenia (jedna z trzech) w alternatorze,to będzie taki efekt.Uwaga alternator nie może chodzić bez podpiętego obciążenia (przy pomiarze prądu ładowania) albo dokładny miernik cęgowy albo metoda "luźnej klemy".
Prąd z aku idzie bezpośrednio na rozrusznik i to najgrubszym przewodem. trudno coś wyrokować w takim jednostkowym przypadku. Może masz już trochę wytrzepany rozrusznik. Może zabrudzony czymś, co zgęstniało na mrozie i przyblokowało rozr. Luźne klemy, zebrała sie gdzieś woda, a w czasie jazdy odparowała...
Sprawdzałeś już coś? Zobacz czy klemy nie są luźne.
Żaden bezpiecznik. Mialem to samo i głowiłem sie co to może być. W końcu dokręciłem luźne klemy, które wcześniej wyczyściłem bo były zaśniedziałe. Jestem amatorem, wiem tylko, że najpierw podłączam minus, potem lekko plus żeby poszla iskierka i cos pyknie jak masz przekręcony kluczyk na zapłon. I nagle ożywienie moich czerwonych wskazówek. Przepraszam...
Skoro po wymianie sprzęgła, to stawiam na przewody do rozrusznika albo masę na silniku. Weź przewód rozruchowy i podłącz minus akumulatora bezpośrednio do masy w silniku. I sprawdź, czy zakręci; jak nie, to pozostaje sprawdzić sygnał i plus na rozruszniku. Albo klemy luźne, bo akumulator był odpinany do wyjęcia skrzyni. To, że raz odpalił, a teraz nie...
Padła odpowiedź. Zamykam.
Miernik elektroniczny kupisz już za około 10 zł, a kontrolkę z żarówką za 5 na stacji... Przygasające kontrolki i strzelające przekaźniki wskazywałyby na za niskie napięcie, czyli padnięty akumulator, jego luźne klemy. Trzeba by po prostu na dzień dobry sprawdzić stan napięcia. I nie ufałbym tym mostkom prostowniczym. To na tyle proste auto, że można...
A sprawdziłeś dobrze wszystkie połączenia, może gdzieś jest przebicie, albo mocowanie klemy luźne?
Wygląda na pompe ale lepiej było by zdiagnozować dobrym sprzętem A co z twoją starą pompą pisałeś że urwany pasek ale pompa powinna być ok ? pasek alternatora zdjęty ale to chyba nie przeszkadza, Próbowałeś z założonym paskiem ? W dzisiejszych czasach przez pomysły producentów czasami włosy dęba stają . Brak komunikacji CAN ze sterownikiem s.biegów....
sprawdź czy nie jest luźny pasek alternatora, klemy i sam akumulator...masz w nim jakiś system alarmowy?
georgesgr prosiłem tylko o wskazówkę, czy moje rozumowanie idzie w dobrym kierunku. Chciałem się dowiedzieć od bardziej doświadczonych co może być skutkiem (jeżeli chodzi o układ ładowania) luźnej klemy dodatniej w samochodzie podczas jego normalnej eksploatacji. Mam wymienić cały alternator z powodu tylko popsutego np regulatora lub diody w nim? Trochę...
Temat jest o tyle dziwny do ogarnięcia bo teraz znowu muszę czekać aż przestanie działać, na razie kręci; będzie może 50 razy dobrze a za 51 nie zakręci.. Gdy mi się dziś to stało, to zacząłem trząś karoserią(pobujałem samochodem) to wtedy załapał na sekundę, potem od razu. Gdy występuje ta usterka to nie słychać żadnego cyknięcia, i tak jak wcześniej...
Brak połączenia alternator - akumulator może uszkodzić diody w alternatorze.
Jak klemy mogły znajdować się w wodzie?. Mam luźne podszybie i wlała się na klemy Dodano po 1 Podmieniałem akumulator na inny sprawny i też nie kręci
Resetowanie się elektroniki (zegarka ...) to efekt spadków napięcia. Masz słaby akumulator, lub luźne ew. zanieczyszczone klemy. Oczyść, podładuj, sprawdź:)
Nie robi tego za każdym razem bo np pod wpływem drgań to połączenie może się ułożyć raz lepiej a raz gorzej. Nie wiem jak to naukowo wyjaśnić, ale przez pewien czas jeździłem na luźnej klemie zanim kupiłem nową i bywało tak, że rano odpaliłem za pierwszym razem a po tankowaniu na cpn już musiałem docisnąć kleme. Gdyby wszystko było jak powinno to nie...
mianowicie po wymianie spalonej żarówki To rozumiem zwykłe H4 czy H7? Zmierzyłem napięcie na przewodach doprowadzających napięcie do żarówki i wynosiło ono ponad 12 V Ile dokładnie i w jakim stanie pracy silnika? Podsumowując - napięcie jest, ale żarówki przepalają się, Czyli albo napięcie za duże albo żarówki które zakładasz to jakieś badziewie. dlatego...
Światła działają,radio działa,w aucie wszystkie kontroli ok. Ale przy próbie rozruchu momentalnie wszystko pada. Totalny brak zasilania... Klemy luźne. Nic więc przecież wszystko działa tylko przy rozruch znika.
Nie spotkałem na ten przykład upalenia/stopienia kołka akumulatora w autach osobowych przy luźnej klemie (12V), Chyba się zgodzisz, że pobór prądu 100A przez np. 1 sekundę, a taki sam pobór przez kilka, czy więcej godzin, a nie zawsze to monitorujemy, robi różnicę? Chodzi mi o bezpieczeństwo. Według mnie porównanie instalacji samochodowych do fotowoltaicznych...
Luźne albo zanieczyszczone klemy są częsta przyczyną permanentnego wchodzenia pojazdu w tryb ekonomiczny i problemów z akumulatorem w wyniku problemów z uśpieniem sieci.. 1. Sprawdź i w razie czego wymień akumulator. 2. Doprowadź klemy i zaciski akumulatora do połysku, uszkodzone elementy wymień i całość zakonserwuj wazeliną.
Więc luźna klema, uszkodzony akumulator, zwarcie na rozruszniku. Do kompletu brak pomiaru prądu. Wysoki prąd to rozrusznik, niski prąd akumulator.
Ok , tez już się przekonałem , bo problem dalej jest , proszę mi tylko napisać czy to możliwe ze może palić przez luźna klemę plusowa ? Dzięki za odpowiedz
Pisz dokładniej. Brak reakcji to znaczy że nie świeci żadna kontrolka? Jeśli tak, to nie immobilizer, raczej luźna klema czy coś podobnego.
Sprawdź czy klemy na akumulatorze nie są luźne (bądź przewody podłączone do klem), może prozaiczna przyczyna ale nierzadko się zdarza.
Na przypadki overvoltage też robimy testy- krótkotrwałe 27V Dla jakiego osprzętu? Kiedyś, w czasach Jelcza i Stara (a także podobnych wiekowo konstrukcji) była moda na test ładowania poprzez zdjęcie klemy z akumulatora :D. Przy sprawnym regulatorze napięcia (elektronicznym) nic się nie stanie (utrzyma nominalne napięcie), z elektromechanicznymi różnie...
Dziękuję Panowie za podpowiedzi, głupota bo Luźna klema plusowa na akumulatorach, zero błędów w silniku i innych jednostkach po podpieciu komputera
Sprawdź klemy, miałem tak samo i okazało się że klema + była luźna
Korozja lub luźna klema plusowa.
Te 12,6V na wolnych obrotach przy wyłączonych wszystkich odbiornikach to za mało, sprawdź pasek klinowy. A spadek napięcia w instalacji wynika z prawa Ohma. Każdy styk to pewna rezystancja. Napisałeś że zakonserwowałeś styki, ale czy je wcześniej oczyściłeś? Luźne i brudne klemy, w przewodach kwitną błękitne kryształy siarczanu miedzi a to też pogarsza...
U mnie tak się działo jak było za mało prądu ! sprawdź klemy mogą być zaśniedziałe lub luźne i nie łączą !
Możliwe że jest luźna klema. Opcjonalnie coś luźne w tym rozdzielaczu plusa.
luźne masy, lub luźne przewody prądowe na zaciskach - posprawdzaj. przeczyść klemy na akumulatorze, podmień tez akumulator - może być uszkodzona cela. Powodzenia
Witam zrobiłem tak jak tutaj koledzy napisali miernik na 10A i między + i klemę + wynik 0,35. Czyli 350 mA? czy to dużo ? akumulator 110 Ah wysysa w 3 dni. Zauważyłem że mam luźną klemę + może to jej wina?
Witam i dziekuje za odpowiedzi Dodano po 53 mieliście racje z aku przy ponownym ładowaniu zauważyłem ze klemy są luźne [nie są przykręcane tylko zaciskowe ] dogiołem aby były ciasne naładowałem i na razie jest ok. kolega z pracy powiedział że może go niedoładować ponieważ robię 5 km postój i z powrotem i że to za krótka trasa co wy na to ?
Bawiąc się akumulatorem, poruszyłeś kable - gdzieś zgnił przewód/oczko masowe, bezpieczniki na akumulatorze, luźna klema, wreszcie uszkodzony akumulator. Pomijam już wpadkę z zamianą biegunów czy pomieszanie wsadów sterowników jakimś dziwnym urządzeniem diagnostycznym.
Naładowany albo trup Prostownik jest 6A... rozumiem więc że prąd ładowania powinien pokazywać początkowo na 6A? Jedna klema była dość luźna zeszła bez odkręcania... Czy klemy powinno się czymś smarować? Bo Ja posmarowałem kiedyś smarem miedzowym i są od niego aż czarne... może za grubo posmarowane.
OK, sprawdze. Ale zgłupiałem! Przerywanie? Rozebrałem pół silnika a tu... niespodzianka! Klemy na akumulatorze tak luźne że można palcem zdjąć, i to obie!!! Może to była przyczyna gaśnięcia silnika????
Pewnie stycznik nie zaskoczył, ewentualnie luźna klema, nieżywy akumulator.
Najpierw sprawdź napięcie na akumulatorze po dłuższym postoju przed odpaleniem. Kolejne to sprawdzenie poboru prądu na postoju - miernik masz to kwestia wpięcia się szeregowo pomiędzy plusową kleme akumulatora a odpięty plusowy kabel. Podaj wartość amperów z miernika. A kręcił w ogóle coś czy odrazu wszystkie podświetlenia przygasały jak nie chciał...
Potwierdzam ten sposób z filcem. Otwory w podkładkach filcowych muszą dokładnie przylegać do czopów akumulatora (nie mogą być za luźne). Stosuję tą metodę od wielu lat i klemy mam zawsze czyste. To naprawdę działa. Podkładki filcowe zakłada się na czopy akumulatora pod klemy.
Masz gdzieś zwarcie, wyłącznik nie ma raczej nic do rzeczy chyba, że coś namieszałeś (żeby stopić słupek musiało być pełne zwarcie albo luźna klema ale to tylko podczas rozruchu).
Witam. Ostatnio dopadła dziwna "choroba" mojego Lexusa. Sprawa wygląda w ten sposób, że podczas jazdy nagle zapalają się kontrolki ABS, VSC, TRC i w tym momencie wskazówka prędkościomierza opada na "0". Po około 3 sekundach zapala się do kompletu kontrolka czerwonego wykrzyknika w nawiasach ta od hamulców. Wystarczy, że wyłączę zapłon i włączę ponownie...
Prędzej uwierzę że pomogła ta klema, przy luźnej klemie napięcie tańcuje (niestabilności ładowania) i zakłócenia powodowały błędy odczytu.
Dalej podtrzymuję tezę z postu #13. Masz podłączone ładowanie (przewód 51) po stacyjce. Jeśli nie wierzysz, to odpal motocykl, wyłącz stacyjkę, odłącz akumulator i zmierz napięcie ładowania na luźnych klemach.
Obie usterki trochę przywodzą mi na myśl problem ze stanem akumulatora lub luźną klemę. ak przekrece na zapłon a za moment na rozrusznik to wskakuje 1200 obrotów i nie ruszę bo nie wchodzi w obroty Jakaś kontrolka błędu się nie zapala?
Często jest tak podokręcana wielokrotnie klema, że mimo dokręcenia do końca nakrętki - nie dociska poprawnie do czopu czyli słupka akumulatora. Proponuję sprawdzić, czy jest jeszcze przestrzeń do dociągania nakrętką obejmy klemy; gdy już się "skończyła" można jeszcze podratowac klemę poprzez podpiłowanie przestrzeni, która "przeszkadza" w dociagnięciu...
Witam ponownie! Zrobiłem jak radziliście i .. pomogło! Klemy faktycznie były luźne, lekko je przeczyściłem i dokręciłem, od tamtej pory zdarzyło się to tylko raz, wystarczyło przytrzymać przycisk trochę dłużej i śmiga. Możliwe że będę musiał jeszcze je doczyścić. Dziękuję bardzo za pomoc koledzy, tak oczywiste sie to okazało że aż wstyd było pytać!...
Wepnij amperomierz i sprawdź pobór prądu przez samochód na postoju, tylko trzeba by chyba zakombinować z klemami, bo przy podłączaniu może być duży prąd pobierany przez różne startujące sterowniki, (u mnie kiedyś peak do 9A) który po chwili spadał do wartości, które mogą nas interesować (kilkadziesiąt mA). Klemy podłączone, ale jedna luźna, tą luźną...
Usterka znaleziona: Światła przygasały ponieważ klemy z akumulatora były bardzo luźne...Teraz wymieniłem na nowe ponieważ tamtych juz nie sposób było dokręcić(rozsypały się). Uff...juz myślałem, że będe musiał kable wymieniać od zasilania radia oraz głośnikowe:)
Powiem szczerze ze nie wiem jakie jest napięcie,ale pasek od czasu do czasu piszczy przy ruszaniu ale potem milknie i jest ok. A klemy sa ok. A jak mi przekaznik terkotal to własnie naładowalem akumulator i wszystko było dobrze. Witam Skoro piszczy to znaczy że jest za luźny i przy większym obciążeniu nie ładuje aku. Naciągnij pasek zgodnie z instrukcją...
Luźna klema to nie brak akumulatora, tylko bardzo niebezpieczne jego odłączanie i to cykliczne podczas pracy. Na szczęście nic nie upaliło, w BMW wywaliło check engine i błędy, Yaris jeszcze nie był na OBD ale pewnie też są, szybko zdiagnozowane, zawinili... mechanicy.
Ostatnio miałem podobny przypadek w swojej Audi 90. Tyle, że przy włączeniu kolejnych odbiorników prądu kontrolka ładowania żarzyła się co raz mocniej. Okazało się że plusowa klema na akumulatorze była luźna i końcówka przewodu idącego z tejże klemy do skrzynki z bezpiecznikami była zaśniedziała, nie było styku i strasznie grzało się na połączeniu....
Przy odłączaniu zabezpieczę tę luźną klemę, to nie problem. OK. Sam przekaźnik? Czy przekaźnik plus dioda? No i - jak go podłączyć? Co steruje tym przekaźnikiem? Zakładam że jeden obwód to przewód klema starego - klema nowego. A drugi obwód? ten sterujący? Jakiś prosty schemat? (nie jestem fachowcem)
Jak koledzy pisali podaj prąd na gruby kabel co idzie do rozrusznika, musi być reakcja. Na wszelki jednak wypadek zrób to przez żarówkę H4 coby nie zrobić zwarcia gdyby luźna klema w kufrze dotykała masy.
A może jeszcze w tym kierunku, że któraś z klem jest luźna kabel mocowany przy klemach luźny zaśniedziały i przewód masy ślinka przerwany częściowo, – bo z tego, co zrozumiałem to autko jak stoi to jest dobrze jak ruszysz to bezpiecznik się pali sprawdź akumulator poziom płynu. pozdrawiam...:|
Temat rozwiązał się sam -przypadkowo :-) Powód usterki słaby styk (luźna śrubka) którą jest przykręcona wiązka przewodów bezpośrednio do klemy +
Odebrałam auto, podobno to tylko luźna klema. W każdym razie na ta chwile nic się nie dzieje ale obroty i tak falują, mniej niż wcześniej ale jednak. Trochę mi się nie chce wierzyć że to tylko to, bo już wiele osób do auta zaglądało i dziwne że tego wcześniej nie zauważyło. Dziękuje za wszystkie podpowiedzi 🙂
Jedynie może być problem z kablem b+ który idzie z klemy na rozrusznik i na końcu do alternatora. Najłatwiej sprawdzić czy coś z tych połączeń nie jest luźne lub się nie grzeje. Warto poprawić także masę na silnik.
Sprawdź jeszcze klemy aku.przeczyść je i sprawdź czy nie są luźne ... ale bym obstawiał cewkę .. spróbuj poczyścić styki dopływu zasilania cewki , moze coś pomoże ... Co za bzdury piszesz! Krokowca niech też może wypucuje.
Zazwyczaj to odkręcić i założyć nowy. Przy BOSCHu jest to trochę łatwiejsze, przy VALEO trochę więcej śrubek. Zanim kupisz regulator to sprawdź czy czasem klemy nie są luźne, czy nie jest przerwany przewód masowy pomiędzy skrzynią a akumulatorem. Czy nie jest przerwany przewód idący od akumulatora do rozrusznika i od rozrusznika do alternatora. Jeżeli...
Cześć, co to znaczy w trybie awaryjnym? Napisz błędy jakie wyświetla, ile jest powietrza gdy nie możesz odpalić auta, podmieniona szpula immobilajzera? Przy kręceniu - bez odpalenia nie ma błędów? Nastawnik - mechatronika na skrzyni sprawdzona? Przewody przy rozruszniku sprawdzone? przekaźnik rozrusznika sprawdzony? Kolumna kierownicy - dokładnie przewody...
powinno być tak jak napisałeś 14,3-14,5 v bezpośrednio na klemach Dodano po 9 sprawdz czy klemy nie są luźne czy masa jest dobrze przymocowana czy nie jest zaśniedziała w miejscu połączenia z karoserią no a potem skoro już zmieniałeś regulator i nic nie dało to sprawdził bym sam alternator szczotki,połączenia lutowane, wirnik
Najprawdopodobniej akumulator ma zbyt dużą oporność wewnętrzną. Warto zwrócić również uwagę na zaciski "klemy" na nich gdy są luźne, zanieczyszczone też może występować spadek napięcia. Przyczyną może być też sam rozrusznik który pobiera zbyt duży prąd. Jednak zacząłbym od akumulatora. Jaki to typ, ile ma lat?
uszczelkę sprawdzisz płynem reagującym na zawartość CO2 w układzie chłodzenia - niektóre warsztaty mają do tego sprzęt. złe odpalanie auta może być spowoddowane luźną klemą na aku. Najprwadopodobniej masz do wymiany łożyska w skrzyni. jednak za co kolwiek się nie weźmiesz to i tak wartość naprawy przekroczy wartość samochodu. pozdrawiam.
Gdzieś zwiera do masy zasilanie,przetarta wiązka. Co jeszcze wisi na bezpieczniku , tzn. sprawdź co brakuje w aucie jak go nie ma. Jak auto stoi tez bije? Wsadź najlepiej żarówkę 21W w miejsce bezpiecznika i jak ruszasz po kolei wiązkami i ona zaświeci to tam w tej okolicy szukaj. Zawsze w czasie naprawy klema luźna jak by coś poszło ostro. Nie wsadzaj...
dzwoniłem do ASO, w takim razie oni też wierzą bezpodstawinie w pompę. Podali nawet nr katalogowy tej pompy (bosch..), choć faktycznie jest tam common rail bo zaglądałem. Trudno walczę dalej sam, gdzieś na innym forum zwróciłem uwagę, iż przy luźnych klemach - może oberwać immo, więc będę szedł tym tropem. (na plaku odpala).
Witam, kable we wiązce się robi w ten sposób że musisz sobie nowymi kablami przedłużyć tamte żeby nie były lutowane na zgięciu noi kolorami podłączasz zwróć uwagę na grubości kabli i kolory, schematów żadnych nie trzeba robi się to w ten sposób, co do odpalania wygląda że akumulator padł, jeśli nie to obejrz skrzynkę elektryczną pod maską i skrzynkę...
Dzień dobry Trzy tygodnie temu kupiłam auto Fiata, dzisiaj zaczęły mi wariować wszystkie kontrolki, spadal mi wskaźnik paliwa, włączała się poduszka, światła (kontrolka) mi gasła, włączała mi się woda. Raz się zapalały a raz gasły, przy włączonym silniku. Gdy wyłączyłam silnik, samochodu już nie mogłam odpalić, tak jak by się wylądował akumulator. Jak...
Witam Jest możliwosc ze zablokowałes czujniki ruchu swoją obecnoscią.Nie mozesz sie ruszac podczas zał.alarmu.Sprawdz klemy czy nie są luźne,zasniedziałe Dodano po 2 jezeli wszystko bedziesz mił OK. z zasilaniem samochodu jak i alarmu jest mzliwosc ze centrala alarmowa jest zalana wodą... sprawdz to ;)
Witam mam problem z odpaleniem auta , cały czas palił nigdy nie było problemu wjechałem do garażu i następnego dnia już nie odpalił . Najpierw okazało się że była luźna klema i spadła lecz po podłączeniu auto kręci lecz nie odpala , został sprawdzony rozrząd - ok wtryski - ok świece -ok imobila. działa lecz auto nie pali POMOCY
Albo auto pojechało z luźną klemą, albo ktoś odpalał z urządzenia rozruchowego. Nie do końca doczytując instrukcję. Tak czy inaczej, oddałbym do elektronika. ogarnięty naprawi auto bez wymiany sterowników. Nie liczyłbym, na to, że będzie tanio. Dodano po 1 Zobacz czy nie ma poprzepalanych żarówek lub nienaturalnie poczerniałych.
Powodów może być dużo: Przykład 1: A co się działo z tym autem przez zimę - może woda dostała się tam gdzie nie powinna itp. i układ korbowo/tłokowy nie da się już ruszyć - rozrusznik może nie mieć siły przekręcić koła zamachowego Przykład 2: Klemy, zaśniedziałe, zabrudzone luźne itp. itd. Przykład 3: Problem z samym rozrusznikiem i ewentualnie z elektromagnesem...
Problem rozwiązany Okazało się że problemem była luźna nakrętka przy klemie na dodatkowych kablach "plus". Grzała się aż do czerwoności , przez to nadtopiła się izolacja i kabel dotykał masy. Dziękuję za pomoc i sugestię Dodano po 35 Problem rozwiązany Okazało się że problemem była luźna nakrętka przy klemie na dodatkowych kablach "plus". Grzała się...
a ja mam problem z renault captur zapala mi sie kontrolka check engine i poduszki macie jakis pomysł (at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź Jednoczesne zapalenie się kontrolki „CHECK ENGINE” i kontrolki AIRBAG (SRS) w Renault Captur najczęściej oznacza: 1. awarię zasilania lub masy, która zakłóca pracę kilku sterowników naraz, 2....
Witam Mam problem przy Scenicu otóż gdy samochód jest zimny to odpala normalnie po wciśnięciu START a gdy się rozgrzeje to później gdy wcisnę Start to nawet silnik nie drgnie i nie można wogóle go odpalić co to możne być za przyczyna?? Dodano po 12 Autko jest z 2006 roku dodam jeszcze ze po naciśnięciu START radio się nie kasuje wiec wykluczam możliwość...
Po odłączeniu miał więcej niż wcześniej mierzyłem - 12,61V zamiast 12,4V (bez uprzedniego swiecenia światłami). Ładowanie Victronem trwało 35 minut (wyłączyłem gdy zaczął fazę Float). Instrukcja: FLOAT Przed odłączeniem ładowarki, zmierz jakie napięcie jest na biegunach akumulatora. Po odłączeniu od ładowania miał 13,15v. Po ok 20 min (nadal odłączony)...
Spróbuj klemy podokrecac, albo kabel na rozruszniku. Gdzieś masz luźne złącze, na wstrząsach podczas jazdy pojawi się styk i dlatego później możesz odpalic. Gdy znów sie poluzuje to nie ma styku a rozrusznik potrzebuje sporo pradu żeby zadziałał, wszelkie połączenia na odcinku rozrusznik akumulator musza być czyste i mocno skręcone.
Mam problem z Corsą B X10XE. Samochód sprawuje się ok, ale zdarza się, że czasami nie odpala (świeci się kontrolka komputera). Po pozostawieniu na 15-20 minut zapala bez problemu (kontrolka po chwili gaśnie). Ostatnio co kilka dni gaśnie podczas jazdy i nie można go uruchomić. Po odczekaniu kilkunastu minut zapala bez problemu i przez kilka dni znowu...
U mnie trochę luźno te klemy są, tzn da się nimi lekko ruszyć, spróbuję w takim wypadku to mocniej skręcić, a jak nie to faktycznie wybiorę się do elektryka
Popieram robokopa. A jak po obcięciu starych klem przewody okażą się za krótkie? To już lepiej stare klemy w miejscach gdzie są zatopione końce przewodów przeciąć siekierą lub ostrym przecinakiem (wzdłuż przewodów). Ale te stare jeszcze przeżyją Twój samochód.Trzeba tylko poszerzyć - przepiłować np brzeszczotem lub nożem szczelinę (tzw. roboczą ) bo...
luźne klemy akumulatora kondensatory luźne luźne zawiasy
pocztówki dźwiękowe ili9341 atmega spawarka garażowa
obliczyć przekrój kabla dobór przekroju kabla
Migomat Bester 1800 Lincoln wyzwala korki na 230V Zapach plastiku w nawiewie na nogi pasażera – rezystor dmuchawy, PTC, diagnostyka HVAC