Jak znasz conieco ruski to tu masz: http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=pag... trzeci i czwarty link wygląda na opis w języku niemieckim.
wielkie dzięki rycho T jeszcze małe pytanko, czy dysze L i H mają sprężynki i ile trzeba wykręcić do oryginalnego ustawienia
Interesuje mnie jak ustawić membrany gaźnika.
Zakres swojej wiedzy co wiesz na temat budowy silnika budowy gaźnika i sposobu regulacji bo widzę że nie wiesz nic jak już wiedzę teoretyczną zdobędziesz to praktycznie możemy coś tam pomóc bo bez tego to co chcesz zrobić?
Napisz co sie stalo. Moze da sie i tak pomoc.
Mam taki sam w kosiarce Największą bolączką tych silników jest ten nieszczęsny gaźnik a konkretnie te plastikowe elementy połączone widocznymi na zdjęciach sprężynkami Model ten nie lubi jazdy miedzy krzewami które to lubią naruszyć delikatną budowę gaźnika
Nie przejmuj się na wyrost , jak dobrze zaślepiłeś to nie bedziesz miał problemu z tym wiecej. Gaźnik i jego budowa jest bardzo prosta, czasem tylko wymienia się membrane z uszczelką przewarznie kiedy zrobi się sztywna, oraz pompkę kiedy sparcieje. Pozdrawiam.
dzięki jozef :) :)
Nie wnikam aż tak dogłębnie w budowę gaźnika i co za co odpowiada, czy konstruktor dobrał właściwe dysze . Są zasady regulacji gaźnika które podałem wraz z jego budową. Autor poniekąd zna zasady regulacji gaźnika bo nie jeden już regulował. Więc nie wiem nad czym tu "pisać Pana Tadeusza" od nowa?
tą instrukcję i poradnik użytkowania już znalazłem zdecydowanie poszukuję budowy gaźnika i silnika , rodzaje śrub rurek czy sprężynek. :)
Jeżeli nie znasz budowy gaźnika, nie wiesz do czego służą śruby regulacyjne i jak je ustawić, to wymiana gaźnika nic nie da. Znowu pokręcisz dowolnie i sytuacja się powtórzy. Lepiej poszukaj opisu regulacji i ich nastawy, wtedy stary gaźnik będzie jak nowy( jeżeli nie jest wyeksploatowany)
Nie wymiana, tylko przedmuchanie sprężonym powietrzem. Nie pamiętam wyglądu i budowy gaźnika od uno, ale membrana powinna mieć chyba jakąś regulację. A kręcenie śrubką od wolnych obrotów w takich przypadkach mija sie z celem.
dziwne ale w corsach B 97r chodziła stara ósemka a nie ecotec (pomijając ten niewypał 1.0) a my tu chyba o corsach rozmawiamy. A co do tej gardzieli to się kłócić nie będę w klikaj sobie w googlach budowę gaźnika oraz budowę przepustnicy i porównaj. A tak po za tym proponował bym zakończyć ten temat a przynajmniej tę dyskusję.
Kurcze, kolego, jakim zmywaczem, do paznokci? Poczytaj najpierw trochę teorii o budowie gaźników i ich obsłudze i nie zadawaj takich pytań jak z przedszkola, to w końcu dość ambitne forum więc wysil się nieco i zdobądź sam chociaż jakieś podstawowe informacje na temat tego czym chcesz się zająć..
Witam wszystkich. Mam mały problem, dawno temu kiedy bawiłem się dziadka Polonezem 1.6 GLE z 1994 roku, kombinowałem coś z dyszami i zamieniałem je stronami dla poprawienia osiągów. Było to osiem lat temu i nie wiem jak ten proces odkręcić. Czy ma ktoś schemat budowy gaźnika, interesuje mnie dokładnie gdzie jaka dysza powinna się znajdować?
Bardzo prosty gaźnik w budowie. https://outdoorpowerinfo.com/repairs/bri... https://outdoorpowerinfo.com/repairs/bri... https://outdoorpowerinfo.com/repairs/bri...
Obejrzyj jakiś film o budowie gaźnika i wtedy coś wymyślisz albo szukaj gaźnika gdzie linka jest podpięta. Ja dokładnie nie pamiętam jak to było jak swoją naprawialem ale w silniku jest taka łopatka, która się odchyla jak silnik zwiększa obroty a jak zmniejsza to przysuwa się i ta łopatka steruję gaźnikiem a przez co gaźnik zwiększa lub zmniejsza obroty...
Tak planowałem turbo do civica xD ale się zastawiałem nad kupnem ale teraz okazało się że jednak stanęli na Tico bo prostsza budowa na gaźniku a co do progów to ja mam koreańska wersję sprowadzona znaczy się i progi są cud miód
kompresja 9,5 KG /cm2 tłumik czysty bez śladu sadzy i niedopalonego paliwa, tłok prawie jak nowy ,pierścień nie ma luzu na rowku, wężyk impulsowy jest dobry ,wężyki od paliwa też, przerwa pomiędzy modułem a kołem magnetycznym 0,2mm, odpalałem na wstawieniach L 1,5 ob. H 1ob. filtr paliwa chyba podmienię od wykaszarki dla zdiagnozowania usterki ,docelowo...
Nie widzę i nie znam tego gaźnika, nie wiem jakie masz doświadczenie w takich naprawach. Twoim problemem jest gaźnik. Nie gotuje się takich rzeczy, tylko co najwyżej "płucze" w myjce ultradźwiękowej. Sam widzisz, że jest coś nie tak z kanalikiem z komory pływakowej do dyszy. Tam szukaj problemu. Nie znam budowy tego gaźnika, ale może jak się da, to...
...Zielony kabelek tak, czy siak wymień... Najpierw niech sprawdzi, bo jeśli biała żyła nieuszkodzona to po co wymieniać, tylko ona przecież "nawala" ze względu na ciągłą pracę "wyginającą" ? ...Gaźnik do czyszczenia i ustawienia... Zgadza się, co pewien czas powinno się bezwzględnie go czyścić, ale z ustawianiem, to co najwyżej z pływakiem sobie kolega...
Nie będę się rozpisywał co do budowy gaźnika - nie to forum i nie interesuje mnie to, problem zasilania gaźnika pompką od abimexa jest do rozwiązania, trzeba rozwiercić kruciec powrotny i po zabiegu, ale jeśli podepniesz gruszkę aparatu w abimexie to : - silnik na biegu jałowym ---> gruszka zassana czyli przyspieszony zapłon - gwałtownie dajesz "buta"...
Witam Ponieważ jednak chcę rozwiązać ten problem , już nawet przestudiowałem budowę gaźnika . W sobotę , z braku czasu w tygodniu , zajmę się tym . Co więcej mam podejrzewam do wymiany moduł elektroniczny , to oczywiście nie jest związane z tym problemem obecnym .Chodzi o to że z akumulatora coś pobiera 0,25 A .Skutki przy tych temperaturach widać ,...
Witam, stara kosiarke spalinowa, stala długo i nie wiem czy jest sprawna, chciałbym sprobowac ja uruchomić. Udalo mi się ustalić ze jest to kosiarka Wolf z silnikiem Hirh (przynajmniej takie logo jest na obudowie) Niestety nie wiem jaki jest model tej kosiarki, gdyż tabliczka znamionowa jest nie czytelna, znalazłem tylko oznaczenie VP46 na innej tabliczce,...
Gaźniki motocyklowe - Rafał Dmowski Książka w przystępny sposób opisuje budowę, obsługę i użytkowanie gaźnikowych układów zasilania we współczesnych i klasycznych motocyklach. Zawiera podstawowe informacje o gaźnikach motocyklowych z uwzględnieniem ich budowy, opisu działania poszczególnych elementów i układów oraz czynności obsługowo-naprawczych możliwych...
Kolego uznaj że tak ma być , jestem posiadaczem czeskich motocykli cz , jawa i jawa ts i tak niestety one dymią , TS-ki prawie zawsze na prawym mocniej, a CZ-tki na lewym. Doszukiwałem się tez przyczyn w zapłonie , uszczelniaczach, czole wału, gaźnika itd itd i brak mi pomysłów i koniec końców uznałem że tak ma być. Moja ts także dymi mocniej na prawym...
Poradziłbym ci jak naprawić ścieżki ;) My pewnie też byśmy inaczej spojrzeli na problem, gdyby zabrać się do niego właściwie. Nośniki pamięci i dane to jest taka dziedzina, która nie wybacza błędów zarówno ze strony użytkownika jak i ze strony technika. Ja to się jednak zastanawiam jak to jest bo mnie to ciekawi. Naprawiam motocykl, bo naprawiam, czytam...
Witam. Nurtuje mnie pytanie, czy zwykly gaznik silnika wolnossacego mozna przerobic na nadcisnieniowy (na jakims forum czytalem, ze tak..)? Jezeli da sie, to prosze o jakies instrukcje. Czym sie w ogole roznia te gazniki pod wzgledem budowy. Pozdrawiam
Chętnie pomógłbym Ci w tym temacie... ale na chwile obecną nie jestem w stanie... dokładnie takie centralki montowałem ok 12-15 lat temu i nie bardzo pamiętam ich dokładną budowę... przeszedłem na polskich producentów... Możesz napisać do jakiego auta potrzebujesz centralki? to wtrysk czy gaźnik
Witam serdecznie. Posiadam stary typ kosiarki z silnikiem B&S 2kW Turbo Star i niestety zaczęły mi się z nią problemy. Przegląd zrobiłem.....cylinder i zawory w porządku. Budowy gaźnika nie rozumiem - szczególnie chodzi o tę membranę - nie wiem jakie ona ma zadanie. To jest inna membrana jak opisana wcześniej w podobnym temacie na elektrodzie - nie...
Natomiast 2 był naciskany przez dźwignię w gaźniku przy pełnym otwarciu przepustnicy,ale do czego był podłączony to już uleciało z pamięci. Czytając różnego rodzaju budowy gaźników w podobnym gaźniku stosowanym w nowszych(lub starszych) polonezach taki tłoczek był na gaźniku i służył do (jak się doczytałem) odpowietrzania skrzyni korbowej lecz tutaj...
Na świecy jak by podwójna iskra? Po tylu krotnych zalaniach uszkodziłeś świece , kup i załóż nową. Cieknący gaźnik hmmm, jest tam pewnie pływak z zaworkiem nie znam budowy tego gaźnika dokładnie czy tam jest iglicowy czy inny ale pewnie się uszkodził i paliwo nie jest odcinane i cały czas sobie napełnia gaźnik. Gaźnik należy gruntownie oczyścić zapewne...
Witam Mariuszu, co do charakterystyki i regulacji silnika, na wolnych obrotach, pierwsze co musisz to, poznać dokładnie budowę gaźnika, który chciałbyś zastosować. Musisz znaleźć śrubę z iglica, którą regulujesz wolne obroty i w zależności od rodzaju sterowania gaźnikiem (przepustnica uchylna, czy w postaci podnoszonego cylindra, czy tez podnoszonego...
Jezu ludzie ale mieszacie. Chcę łatwo napisaną książkę dla początkujących o budowie samochodu. Silniki jak działają, jakieś wytryski, świece, gaźniki, filtry powietrza, itd itp.
Usuń ten regulator obrotów z przepustnicą, dorób króciec, załóż gaźnik np.od skutera 2 suwowego i dopasuj doświadczalnie wielkość dyszy i będzie hulać.
Czyli silniki z gaźnikami fos i weber mają inną budowę układu dolotowego, czy może różnią się tylko podstawkami pod gaźnikiem - bo jeśli tak to może jest szansa ?
Dzięki a jeszcze dzisiaj mi wpadł pomysł silnika polonez no bo tak na gaźniku dosyć prosta budowa i napęd na tył co myślicie ??
(at)ArturAVS; też mnie irytuje idiotyczne nazewnictwo, wprowadzanie nieświadomych ludzi w błąd ale nie walczę z tym bo nie wygram. Poza tym idioci też są potrzebni na tym łez padole bo na nich robi się największe pieniądze. Oczywiście, ktoś o mnie może powiedzieć: "idiota" bo nie mam zielonego pojęcia jak na przykład ekstrahować ząb albo przeszczepić...
Witam serdecznie. Mam problem z pilarką Stihl MS 023. Zaczęło się od tego że po odpaleniu chodziła na wysokich obrotach, ale chodziła. Jak zgasiłem to nie mogę jej odpalić. Wykręcałem świecę i jest cały czas sucha, tak jakby nie dostawała paliwa, ale zmieniałem gaźnik od MS 250 co prawda ZAMA a ja mam walbro i jest ten sam objaw cały czas sucha świeca....
u mnie ostatnio też padł ten gaźnik, dokładniej membrana nastawnika przepustnicy. Objawem były niskie obroty biegu jałowego, po prostu gasł silnik po chwili od odpalenia. Trzeba było ciągle mieć wciśnięty pedał gazu. podaje też link do pliku w którym zostały zebrane wszelkie informacje na temat tego gaźnika: budowa, naprawa, diagnostyka itd. a także...
Witam ponownie,odnośnie gaźnika to jego budowa nie jest skomplikowana,jeśli chodzi o jego dokładne wyczyszczenie to nie da się tego zrobić poprawnie wszystkiego w domowych warunkach, potrzebne jest czyszczenie przy użyciu myjki ultra dzwiękowej. Ale żeby dokładnie i szybko stwierdzić czy to gaźnika jest problem w tym przypadku należało by go podmienić...
Witam ponownie, na forum znalazłem budowę mojego gaźnika (gaźnik jest oryginalny), ze schematu wynika że brakuje mi elementu 38 (sprężynki). Dziwi mnie tylko czemu by miała służyć skoro rurkę nr 36 wchodzi na wcisk (może to jakaś modyfikacja albo moja zła logika) :?: Zauważyłem też że tłok w górnym położeniu, a spory luz na jednym z zaworów (dolny)...
Silnik jest starej budowy, na gaźnik. Jest z instalacją gazową, problemy są na obu paliwach. Czasem odpala na strzała ale zwykle trzeba mu dodać gazu by odpalił, czasami nawet dłużej przytrzymać ten gaz. Od pół minuty do nawet kilkunastu minut się męcze aż zaskoczy. Mocno trzęsie przy ruszaniu/cofaniu, łatwo gaśnie. Przy ostrym hamowaniu potrafi po...
Masz wersję z TPS-em? Problemu w doborze modułu nie ma. Ten silnik był dla Suzuki produkowany w Korei.Potem gdy kontrakrt się skończył to zaczęli produkować go pod swoją nazwą do Hyosunga ( Rx, XRX, Carion ) .Motocykle były tak dobre że rozlazły sie po świecie pod różnymi nazwami klonów. Jest więc dostęp do gratów. Poza wymienionymi Hyosungami ,które...
no i co? Gaźnik prosty jak budowa cepa. Jak z tego się sączy, to pewnie jest za niski poziom paliwa w komorze i jest problem. Wykręć, przeczyść, sprawdź stan oringu, jak tam jest.
Ten silnik jest stary i ma budowę zupełnie inna z tego co się orientuję to gaźnik i w nim EGR nie występuje .
Witam, przeszukałem forum i nie znalazłem odpowiedzi na to na co choruje moje Sciro . Silnik 1.6 gaźnik jak w opisie problem? Opisze: 1. Obroty trzymają się cały czas na poz 2 tys... nie raz spadną do 1700 (ciepły/zimny) 2. Nadszedł czas na wymianę filtra powietrza, kupiłem nowy - zakładam a obroty to700 - 800 nawet na zimnym silniku i to mnie najbardziej...
czemu nie miało to by być tańsze? Zasadę działania znam lecz nie ma na internecie żadnych przykładów ,wzorów ani niczego podobnego. Ja słyszałem że 20-50% jazda na tym jest oszczędniejsza a silnik ma większą kulturę pracy. Chodzi mi o stworzenie takiego czegoś w warunkach ''domowych'' przy silniku bez jakiej kolwiek elektryki i czujników ,prosty gaźnik
Gaźnik mam bez ssania t62, no może to tez wina iskry i cewek, ale zauważyłem ze jak zakręcę paliwo to silnik wchodzi na większe obroty i po odkręceniu paliwa w tym momencie silnik chodzi przez dłuższy czas na większych obrotach Cóż ja nie znam budowy tego gaźnika co gorsze opieramy swoje rady na tym co nam piszesz! Druga myśl jaka mi przychodzi do...
Dotarłem zaworek i jest dużo lepiej ale gdy napotka duży słup paliwa( kilka litrów w baku) to po około pół minuty znowu cieknie. Nie wiem czy dobrze zrobiłem docierając go bo zaworek ma koniec z gumy ale nie widać żeby coś się stało Nie dotarłeś (!), ale próbowałeś dotrzeć nie tyle gumę ale jakis miękki plastik do metalowego gniazda zaworu, co oczywiście...
Dziękuję za zainteresowanie. Niestety nie znam przyczyny zerwania klina. Kosił mój syn... Gdy pytałem czy nie uderzył w coś to twierdził że nic takiego nie kojarzy. Zgłosił mi tylko że nie może uruchomić kosiarki. Gdy spróbowałem to na chwilę jeszcze się uruchomiła ale potem zgasła na amen. He, he - dobre z tym olejem. Ja wlałem na pewno benzynę, co...
Najpierw ustawiasz wolne obroty śrubką, która podpiera przepustnicę tak, żeby kosa nie gasła. Dajesz gaz do końca i tak regulujesz 2-gą śrubką skład mieszanki, żeby kosa osiągnęła jak najwyższe obroty. Następnie wykręcasz tą śrubę mniej więcej o 1/4 obrotu. To jeśli nie oglądałeś może się przydać-budowa i działanie gaźnika https://www.youtube.com/watch?v=MM2WsTkY...
Między filtrem paliwa a cylindrem jest jeszcze takie coś jak gaźnik... zapewne trzeba go wyczyścić i wyregulować. Ale radzę najpierw "na sucho" poznać jego budowę i zrozumieć jak działa.
dziękuje za tak liczne odpowiedzi gaźnika i kolanka nie posiadam jeszcze zamierzam kupić i w związku z tym otwieram temat odnośnie elektronicznej dyszy wolnych obrotów czy można zamiast elektrozaworu zastosować zwykłą dysze od gaźnika starszego typu?? wszelkich obserwacji dokonuje w maluchu którego posiadam i stwierdzam że gaźnik jest w miarę bezawaryjny...
Witam.Mam problem z WV Jetta 1991 r.Kiedy odpalam samochód zachowuje sie dziwnie , (trzęsie całym silnikiem ,obroty spadają-maleją , jak dodaje gazu to gaśnie).U mechanika powiedziano mi ze to jest cos z gaźnikiem ale oni nie podejmują sie jego naprawy, bo jest to skonmplikowana budowa. Czy ktoś wie gdzie można dostać opis, instrukcje, schemat gaźnika...
To "coś" to elektryczne podgrzewanie gaźnika (paliwa).
Diagnosta nic nie wie - komputer pokazał źle - znaczy źle (inny kraj). Pozostałe spaliny dużo poniżej progu. I to mnie właśnie zastanawia. A to japoński gaźnik i budowa i regulacja to tak samo jak ich język-niepojęta. Czy dziura wydechu ma wpływ na pomiar w końcówce układu? lambda pow.1 znaczy za dużo powietrza/tlenu.
Witam. Posiadam piłę spalinową Hecht 950. Piła ta posiada gaźnik Walbro Wt. Symbol na gaźniku to:WT846A 223. http://obrazki.elektroda.pl/4570920500_1... http://obrazki.elektroda.pl/3804791900_1... Wyjścia gaźnika są takie: http://obrazki.elektroda.pl/4865316700_1... Po wejściu na stronę producenta w specyfikacji...
bo już wiem, że nie ma kompresji, bo lekko się ciągnie za sznurek, I podczas rozruchu tego typu silniki NIGDY nie pokażą satysfakcjonującej kompresji. Z prostego powodu - na wałku rozrządu znajduje się samoczynny odprężnik, który uchyla zawór wylotowy w momencie rozruchu. Ułatwia to rozruch. Po zapłonie mieszanki tłok dostaje takiego przyspieszenia,...
Podstawowa zasada, żadnych silikonów, czerwonych, czarnych czy innego koloru. Do uszczelnienia misy korbowej, zastosuj masę uszczelniającą DIRKO. Uszczelki na pewno są, pomiędzy gaźnikiem a cylindrem. Myślę że powodem są nieszczelne uszczelniacze walu, lub jakaś inna nieszczelność, np. misy korbowej. Zrób dobre zdjęcia cylindra i tłoka.
Sprawdź układ paliwowy, filtr paliwa (o ile jest) i gaźnik. Możliwe, że zassała z dna jakiś syf i coś się przytkało. Rozkręć wszystko po kolei i posprawdzaj membrany, uszczelki itp. przeczyść gaźnik. Te kosy są tak proste w budowie, że niema obawy, że coś popsujesz..
jednak jest problem z wejściem na wyższe obroty. Ów problem może być związany z takim oto efektem użytkowania. Nie w tym modelu (bo też nie zanany) Ale w markowym, bo to mój przypadek :D Sam tłumik też warto sprawdzić czy aby "przypadkiem" nie ma tam za wiele nagaru. https://obrazki.elektroda.pl/6882603500_... https://obrazki.elektroda.pl/2400701100_...
1 - tak ma być. 2 - sworzeń po pewnym czasie zawsze jest luźny. 3 - zaworów nie reguluje się. 4 - 0,3 mm 5 - jest to odprężnik odśrodkowy ułatwiający rozruch silnika. Tłumik jest wkręcany. Gaźnik jest prosty w budowie jak przysłowiowy cep.
Z tego co piszesz tylko szukał bym przecieku w ssaniu tam też jest regulacja wzniosu tłoczka , linka ma być luźna . Najlepiej jak byś zaślepił tak tylko chwilowo kanał ssania . Pamiętaj śruba składu mieszanki ustala mieszankę paliwowopowietrzną tylko wolnych obrotów. I regulacja też ma wpływ na wchodzenie na obroty i schodzenie z nich .Sprawdź czy masz...
Nie znam dokładnie budowy tego gaźnika więc napiszę ci tak mniej więcej (chyba że dasz dokładne fotki). Na początek warto go porządnie wyczyścić, tj, rozkręcić, wymyć w benzynie ekstrakcyjnej i cały brud usunąć patyczkiem kosmetycznym. Potem, skręcić jak było. Potem musisz odpalić skuter, niech się nagrzeje do normalnej temp. Będziesz miał 2 śrubki,...
Podstawowe regulacje gaźnika, silnika i zapłonu. Do przejrzenia gaźnik, aparat zapłonowy, silnik. Przecież to auto proste jak budowa cepa.
Pewnie taki jak w mojej kosie Victus BC32, dzisiaj sam gaźnik czyściłem i pali na kopa :). A co do tematu to spróbuj odkręcić gaźnik i wyczyścić go (spokojnie nic nie zepsujesz jest prosty jak budowa cepa) a przy okazji sprawdz palcem czy paliwo dolatuje do cylindra i tak pare razy.
Ktoś mówił o tulei na wał Wałek sprzęgła musi być podparty w wale korbowym, w maluchu jest stosowna tulejka, w uno jej nie ma ze względu na inną budowę skrzyni
Marna baza, kiedyś robiłem podobny wynalazek, użyłem jako bazę boksera 1.6 chłodzonego 'wiatrem'. Części z golfa może i tanie, ale nie dają takiej frajdy jak budowa własnego osprzętu typu zapłon CDI, gaźniki od motocykli japońskich, wylot z 'kwasiaka' itd.
Zaizolowalem 2 kable które wychodzą od kondensatora bo izolacja była przerwana i zwierały do budowy przez to Simson skuter nie wchodził na obroty
Witam. Poszukuję wszelkich wiadomości na temat tego gaźnika, budowa , podłaczenia elektryczne i pneumat, rysunki , opisy regulacji. Mam zamiar go zamontowac w Samuraju zamiast oryginała (wersja amer. ten to jest dopiero namotany :-)). Pozdrawiam Wiesiek
Sprawdź poziom paliwa, zawór iglicowy i wyczyść gaźnik. W PF gaźnik jest prosty, jak budowa cepa. podkładka termoizolacyjna też lubi spękać, ale wtedy silniczek się dusi, ale jakoś chodzi, a tu dysza główna nie dostaje paliwa, więc albo brud, albo poziom. Jak pamiętam, to ta dysza w 126 dostaje paliwko z samego dna komory, więc raczej to pierwsze. Możesz...
poza membranami również dysza ulega zużyciu Dysze generalnie nie zużywają się, większy problem stanowią inne części gaźnika, głównie aluminiowy korpus który w gaźnikach ZAMA jest tragicznej jakości. Powstają luzy na osi przepustnicy oraz zaciągają lewe powietrze na tłoczku przyśpieszającym (o ile występuje). Serwisy marki S, choć mogą naprawiać/regenerować...
Odświeżam post. Może ktoś wie jaka powinna być dysza główna aby gaźnik prawidłowo chodził? Czy trzeba wykonywać jeszcze inne operacje np, wymiana iglicy, regulacja pływaka, wymiana pozostałych dysz? Dysza na oryginalnym filtrze w okolicach 75 (na gąbce 78-80), iglica drugi rowek od dołu, komora pływakowa na około 20mm. Zależy też jaką masz wersje tego...
u mnie pomogło rozebranie gaźnika i ponowne jego złożenie, oczywiście każdy element przedmuchałem sprężonym powietrzem. Mój VW ma gaźnik podciśnieniowy. Wątpię żeby w oplu był podobnej budowy.
Otóż właśnie jak kompletny amator rozebrałem przeponę w pompie paliwowej, nie robiąc zdjęć, myśląc, że jej schemat musi być w internecie Kolego nie próbuj rozbierać gaźnika bo posty przeciążą serwer elektrody.
Zwrócić musisz szczególną uwagę na regulacje mieszanki ,iglicę i zawór iglicowy podawania paliwa w komorze pływakowej tu filmik po reklamie https://www.google.com/search?q=piaggio+...
Dlaczego twierdzisz ze w gaźniku niema regulacji? Jaki model gaźnika masz w tej kosie, były chyba trzy, różniące się budową przepustnicy? Najlepiej daj zdjęcie.
Witam, Problemem tych nowszych briggsów jest ich wykonanie, w tych plastikowych gaźnikach moduł dysz paliwa a w szczególności dysza wolnych obrotów (ta o mniejszej średnicy) zakleja się osadami z paliwa lub zanieczyszczeniami co często prowadzi do nierównomiernej/niestabilnej pracy silnika. Można ją zdemontować z gaźnika i spróbować wyczyścić,przetkać...
Szacun że to jest 901 w czarnym kolorze i po części poniklowany , masz może ramkę na baku w niklu , do rzeczy , ten gażnik jest prosty jak budowa cepa , jak piszesz że już coś tam gmerałeś , więc te dwie śrubki odkręć na 1 obrót i tzw korekta na słuch , a tak przy okazji ten gażnik był montowany w WSK .
Ja szukam opisu regulacji i budowy gaznika FOS,jak ktoś ma to będę wdzięczny za wystawienie. pozdrawiam..
1. W większości gaźników nie da się regulować składu mieszanki przy pomocy śrubki tylko średnicy dyszy. Śrubą sobie można ustawić skład mieszanki na biegu jałowym. 2. Za duża bezwładność układu - zanim spaliny dolecą do sondy, a ta zareaguje minie już n cykli pracy silnika. 3. Sonda dwustanowa (tania) daje tylko informacje czy mieszanka jest uboga,...
Blos to tania sprawa, instalacja jest prosta jak budowa cepa. Jak masz fachowca starej daty co potrafił gaźnik ustawić na słuch, to Blos też ci ustawi. Niestety teraz wszyscy mechanicy potrafią tylko komputery podpinać do samochodu, dlatego nie da się Blosa inaczej ustawić niż na hamowni.
Witam cie kolego,Tutaj to może być wszystko! To sam musisz dojść co się dzieje jeśli masz na tyle wiedzy? Jeśli nie to oddaj na warsztat lub do kogoś kto ma pojęcie! A jeśli masz jakieś pojęcie to sprawdz w pierwszej kolejności czy jest iskra? Wykręć świece i dotknij ją do obudowy silnika a druga osoba niech zakręci stacyjką i zobaczysz czy daje iskre...
Witam. Pogoda się poprawiła to urobiłem troche mieszanki. Silnik odpalił od strzała po paru miesiącach. Dodam że powróciłem do oryginalnego gaźnika. Przejechałem kilkanaście km - miny kierowców samochodów bezcenne :) Dwusuw to fajny silnik. A prostota budowy tego silniczka do roweru to super sprawa. Ja tam mam zakupiony silnik dwusuwowy na zapas ;)...
W maluchu pierwszy bieg wbija się tylko i wyłącznie gdy samochód jest zatrzymany. Wynika to z budowy skrzyni biegów. Pierwszy bieg w tej skrzyni jest niesynchronizowany tak samo jak i bieg wsteczny.Zgrzyt to zazębianie się kół zębatych w tej skrzyni. Dodano po 1 P.S. Ciekawe czy komuś podziękowałeś wciskając "pomógł"
W odpowiedzi na pierwsze pytanie pod zaślepkami są różne kanałki ale te 3 są pod jedną jeśli dobrze pamiętam gaźnik działa tak że przy otwieraniu się przepustnicy paliwo wydostaje się kolejno pierwszego z drugiego i z trzeciego otworka przy maksymalnym otwarciu przepustnicy również z głównej dyszy paliwa umieszczonej z tyłu otworków pod kątem jest ona...
Ok piła złożona wszystko działa super tylko dręczy mnie jedno. Założyłem nowy gaźnik bo stary był szrot i piła pali elegancko i wchodzi na obroty dobrze, czy trzeba regulować nowy gaźnik od początku czy zostawić na ustawieniach fabrycznych producenta.
Ni znam się na tym, ale istnieje jeszcze możliwość użycia jednego zaworu zwrotnego zamiast gaźnika, drugiego zamiast wydechu, a zawory wtedy cały czas otwarte, no i świece wkręcone. Nic nie trzeba przerabiać w rozrządzie, jedynie z głowicy usunąć zawory.
uszczelniacze są ok świeca zalewa się normalnie benzyną ale wcześniej też próbowałem według innego poradnika i też nic wgl nie chce odpalić Zamieść ten "inny poradnik" bo jak jest jaki sam jak poprzedni co poleca na ustawianie zapłonu gwoździem, to wiesz gdzie takie porady możesz wsadzić . Gimbaza pisze bzdury w necie , inni to czytają i stąd problemy...
Z tego co widzę na zdjęciach jest to silnik Briggs - Stratton, dość wiekowy. Świece dla silników 2T Briggsa Champion J-19LM lub RJ-19LM, przerwa 0.3 mm. W tym układzie, teoretycznie, powinien działać gaźnik z silnika 4T Silnik ma budowę typową dla czterosuwowego, sam tłumik jest dorabiany. Chyba z jakiegoś skutera. Możesz podać model, jest on podany...
jeśli cię interesuje to ja mam 2e2 do 1.8 na silniku GU, prawdopodobnie budowa jest podobna. a tak na marginesie po co ci taki schemat chcesz sam regenerować czy co z tym robić?
Możesz pobawić się ze zrobieniem komutatora, do którego przez szczotki doprowadzisz prąd. Lamelki komutatora (w ilości zależnej od ilości biegunów silnika) trzeba odpowiednio połączyć z pierścieniami, z których kolejnymi szczotkami można odebrać zasilanie silnika. Oczywiście taki twór trzeba odpowiednio umieścić na wale silnika. Żeby regulować prędkość...
Witam, ja z tym tematem walczę ponad rok i nikt nic nie wie, kilka elektrozaworów oraz budowę mechaniczną i działanie elektryczo- mechanicznego ssania na bimetalu rozpracowałem, osprzętem elektryczny gaźnika oczywiście steruje sterownik, nawet jest przy bezpiecznikach gniazdo diagnostyczne. Ja wprowadziłem w tym gaźniku kilka zmian ze względu na gazownię...
Polecam książke Gazniki Pierburg tom 1 Bogumiła Kalinowskiego .wyd. KALMEX.masz tam budowę i regulację.Opracowanie profesjnonalne. Jak byś miał jakieś problemy to wal śmiało.W gażnikach siedze od lat.
Kolego podajesz za mało informacji o silniku tj.,czy to 2T czy też 4T i czy ostatnio było przy nim coś robione. Skuter musi mieć ssanie (właściciel i nie zna budowy pojazdu ?). Jeśli jest to 4T, to sprawdź luzy zaworowe i ewentualnie ustawienie rozrządu. Gaźnik do przeglądu tj. udrożnienia kanalików i dysz a po tej czynności należy poprawnie go zamontować....
Witam, Fajna konstrukcja ale jednak to linka, przydała by się zawleczka lub coś podobnego. Ja zbudowałem podobny z tym że jest na śrubie trapezowej i ma napęd elektryczny z instalacji traktorka. Podnoszę zawsze w taki sposób aby gaźnik był po "niskiej stronie" i nie ma problemu z odpalaniem - silnik B&S 12HP. Urządzenie przydatne przy obsłudze.
Witam.Pilarka Shindaiwa 352 użytkowana przez cieślę,trafiła z gaźnikiem do czyszczenia.Pilarka zabrudzona totalnie próchnem(osławiony podwójny system filtracji Shindaiwy)..Zapłon sprawny,iskra jest,kompresja dobra.Tłok i cylinder w stanie bardzo dobrym,wydech sprawny.Co zrobiłem dotychczas?Mycie filtrów powietrza,oba zapchane próchnem.Mycie gaźnika,spray...
Kupujesz nowy a w raz z nim spokój na jakiś czas. Tego spokoju to bym nie był taki pewny. Jest mnóstwo przypadków, że nowy samochód co chwile się psuje. Za dużo elektroniki, miliony czujników i filtrów - awaryjność dzisiejszych aut jest 10krotnie większa niż kiedyś. 30lat temu i więcej, miałeś do ustawienia aparat co jakiś czas i regulacje/czyszczenie...
Obroty możesz ustawić mierząc napięcie jakie jest na wyjściu prądnicy. Ustaw na 230V bez obciążenia. Przeważnie w tych silniczkach jest odśrodkowy regulator obrotów, dokładnie nie znam jego budowy. Musisz sprawdzić czy cięgna i sprężynki na gaźniku są sprawne i czy lekko chodzą i nie zacinają się . Rozbierz gaźnik zobacz czy pływak nie jest dziurawy...
budowa gaźnika kosiarki schemat gaźnika uszczelnienie gaźnika
budowa mostka prostowniczego uszczelnić antenę maksymalna sprawność transformatora
Jak sprawdzić mysz Logitech M220 bez odbiornika? USB2DISK VID FFFF PID 1201 0GB Issue on Win 8