Tylko ja nie mówię o zwykłym sklepie ze skuterami. Ja mówię o autoryzowanym salonie gdzie sprzedają TYLKO zippy. Tak jak masz np autoryzowany serwis yamahy. Bo jeśli w ASO nie mają takiego króćca, to nigdzie mieć nie będą. Może na aliexpress, ściągane z np Wietnamu XD. Jednak na 99% w Azji ten model pojazdu nazywa się inaczej i po tej azjatyckiej nazwie...
Króciec gaźnika.
Kruciec powinien być zaślepiony przez niego może nie palić i nie pracować odpowiednio może tez być do niego podłączony kranik podciśnieniowy lub zawór dopalania spalin nie może byc ten króciec otwarty
Należało by sprawdzić membrany pod króćcem gaźnika czy są całe i nie są uchylone
Witam. Podciśnienie z kartera silnika - a w gaźniku służy do pompowania paliwa membraną. Z dołu masz duży otwór - przedłużenie tej szyjki i mały otworek połączony z tym metalowym króćcem. Pozdrawiam.
Mam pytanie do kolegi "Popieszczony" z czego pochodzi króciec gaźnika czy samoróbka?
Tak ten trzeci króciec jest podłączony do gaźnika ponieważ gaźnik jest podgrzewany.
Dlatego przy takich remontach winno się łożyska wymieniać również na nowe. Bo nowy uszczelniacz zostanie wybity poprzez luzy starych łożysk. Sprawdzałeś czy gaźnik trzyma szczelność? Listki membrany pompującej nie powyginane? Membrana nad zaworkiem iglicowym powinna pracować i mieć skok. Do sprawdzenia łącznik/króciec gaźnika. Jak nie będzie dobrego...
Usuń ten regulator obrotów z przepustnicą, dorób króciec, załóż gaźnik np.od skutera 2 suwowego i dopasuj doświadczalnie wielkość dyszy i będzie hulać.
Między gaźnikiem a króćcem ssącym masz czarną grubą podkładkę.Powinien być tam w niej czarny gumowy oring. Wymień go na nowy. Tak samo masz oring w gaźniku na połączeniu gaźnik- czarna podkładka- króciec. Też może przepuszczać.
Sprawdź ja dobrze na szczelność. Połączenie cylindra z misą. Zobacz czy nie poluzowały się śruby od cylindra,króciec gaźnika szczelność.
Trafna wskazówka z tym lewym powietrzem - dzięki! Podzielę się spostrzeżeniami, bo usterek okazało się występować kilka jednocześnie. 1) Lewe powietrze Brane zarówno przez połączenie "gaźnik - króciec gaźnika" jak i "króciec gaźnika - korpus silnika". A nie spodziewałem się tutaj usterki, ponieważ króciec gaźnika był jakiś czas temu wymieniany, razem...
Ad 1/ Wlot paliwa do gaźnika to przyłącze nr 1, a wylot z gaźnika do pompki to przyłącze nr 2. Ad 2/ Pompka ma być podłączona do wylotu i ma zasysać paliwo ze zbiornika poprzez gaźnik . Drugi króciec pompki podłącza się krótkim wężykiem jako przelew do zbiornika.
Co ci da sama wymiana dysz? Gdybyś chciał przeskoczyć z 50cm3 do 60cm, no to jeszcze jak cię mogę. Tylko że 80cm3, to wzrost pojemności o ponad 50%. Czyli silnik aby wykorzystać swój potencjał musi dostać o 50% więcej powietrza. Jak chcesz to zrobić zbyt małym gaźnikiem? Tu należałoby wymienić również króciec i sam gaźnik na taki o większej gardzieli.
i bardzo dobrze, że odłączona, zaślep tylko króciec do gaźnika żeby nie ssało brudnego powietrza, a do gumowej rurki daj kawałek węża/rurki w górę żeby olej nie chlapał i tyle, poco silnik ma ssać ten olej z powietrzem i tworzyć jeszcze nagar i mieć mniej mocy... a nie pasuje bo ktoś pewnie zmienił kolanko, albo gaźnik, albo kolektor na nieco inny i...
To jest króciec do przewodu impulsowego,ale wychodzi że ty go nie masz. U ciebie jest kanalik w króćcu i gaźniku,taka dziurka. Jak w tym nowym nie ma tej dziurki to raczej nie będzie to działało. A jak jest to po prostu przełóż te dekielki gaźnika i tyle. Do tego nowego załóż ze starego.
Króciec gaźnika, do zaworu paliwa.
Możesz i nawet powinieneś zaślepić to podciśnienie.
zapomniałem dodać, że tzw. króciec gaźnika czyli przewód między gaźnikiem a cylindrem był lekko pęknięty. Skleiłem go i szczelnie obkleiłem taśmą izolacyjną. Tylko czy przez to nie brało by w ogóle ani trochę paliwa?
Witam Powinieneś najpierw sprawdzić czy świeca nie jest mokra czy jest powietrze i paliwo oraz czy zapłon czyli iskra jest w odpowiednim momencie,podałeś za mało danych tak można wymienić wszystkie podzespoły,sprawdź czy jest kompresja tylko nie na palec a manometrem oraz czy w ogóle porusza się tłok w cylindrze .
Zaślepić górny króciec od gaźnika.
A sprawdzałeś czy dolot jest szczelny? Miejsca łączenia króćca z głowicą/cylindrem (mógłbyś napisać czy silnik 2T czy 4T), czy króciec z gaźnikiem jest szczelny? Jeśli łapie tam lewe powietrze to psikanie plakiem pomoże tylko częściowo. Jest jeszcze opcja że możesz mieć zatkaną dyszę paliwową w gaźniku. Wtedy paliwo w gaźniku masz, ale nie idzie ono...
Z tego co pamiętam ciśnienie na zimnym wynosiło coś koło 8bar Dodano po 3 Koło 22 dam znać co z tym zaworem Tylko niebardzo wiem jak go sprawdzić ściągam króciec gaźnika i co dalej, kopać i patrzeć czy się otwiera?
Porób zdjęcia jak wygląda pilarka rozkręcona. Miejsca styku cylindra z karterem, przewodów itp. Pokaż króciec gaźnika który został stary. Króciec lubi pękać przy tym "cycku" co wchodzi do cylindra który pełni rolę rurki impulsowej (sterowanie podciśnieniowe gaźnika).
Skuter Aprilia rally 50 96r Silnik minarelli horizontal lc chłodzony cieczą. Przy prędkości 70km/h odcina zapłon. Odpuszczę gaz po paru sekundach zapłon wraca. Co jest przyczyną? Wymieniłem cały dolot paliwa na nowy tj. Membranę Króciec gaźnika Nowe węże gómowe Kranik Powiększyłem odpowietrznik baku. Jak i w gaźniku rozwierciłem króciec podciśnienia...
W sklepach z artykułami ogrodniczymi, elektronarzędziami i stacjach benzynowych są takie fajne oleje Stihl 100ML. Ja sam kupowałem taki do mojego motoroweru - zawsze tankowałem 5L benzyny więc opakowanie 100ML idealnie pasowało do tego. Po 7000 km jazdy z dość dużymi obrotami (często po mieście, 60 km/h w trasie) cylinder jest jak nowy choć jego jakość...
Badanie pływaka w wodzie mija się z celem, gdyż jest mniej higroskopijna niż benzyna. Jeśli jest to nowy gaźnik, to wydaje mi się, iż podczas regulacji gaźnika mogłeś uszkodzić zawias pływaka, bądź zawór iglicowy (zamocowanie). Możesz ustnie sprawdzić szczelność zaworu tj. odwrócić gaźnik i dmuchać w króciec dopływu paliwa. Elektrozawór w gaźniku pełni...
Do króćca po prawej stronie gaźnika (na wysokości śruby T) ma być podłączony przewód zakończony filtrem paliwa. Do króćca po lewej stronie gaźnika (przy śrubach L, H) ma być podłączony przewód, który idzie do jednego z króćców pompki. Przewód z drugiego króćca pompki idzie do zbiornika jako przelew. Generalnie pompka powinna zasysać paliwo poprzez gaźnik.
Ssanie ekektryczne linka poluzowana wszystko nowe króciec gaźnik uszczelki kroćca zapala i po jakimś czasie same obroty wzrastają
A nawet wyskrobany i przewiercony? :) 6-10 lat, wszystko stało poczynając od króćca gaźnika, na dyszach kończąc. Zaworek (iglicowy) zamknięty i sklejony. Z rurki to sobie może lecieć, tylko co z tego, gdy już przez króciec gaźnika nie leciała benzyna, o zaworku nie wspominając.
średnica otworu w tym gaźniku Pożycz suwmiarkę i zmierz! nie wiem co to może być Może być nieszczelność! Może być niedrożność! miał pan kiedykolwiek taki silnik W latach 50- tych ub. wieku były b. trudno dostępne niemieckie silniki do rowerów. W latach 70-tych produkowano polskie. Takiego jak Ty masz- to nie miałem. Na króciec gaźnika załóż na drut,...
Schemat instalacji paliwowej: https://obrazki.elektroda.pl/1636829500_... Wygląda że oo podciśnienie bieże się z kolektora ssącego (króciec za gaźnikiem). Zawór powietrza wtórnego jest zapewne sterowany owym podciśnieniem. BTW - zacięcie owego zaworu powietrza wtórnego może być powodem braku podciśnienia, ale wtedy zapewne zaobserwowałbyś...
za dużo oleju lub za duże przedmuchy, odłącz odmę od gaźnika, załóż dłuższy wężyk, poprowadź do góry i na tył, jak na końcu będzie dalej chlapać olej to wsadź do buteleczki i kontroluj i jak będzie dużo to wlewaj z powrotem do silnika króciec wlotowy przy gaźniku zaślep, żeby nie ssało lewego powietrza z brudem a nie to remont - przynajmniej pierścienie
ten krócieć będzie wciśnięty czy wkręcony? - Musze popatrzeć na te chińskie gaźniki, jak się tak dało to warto spróbować. Kose kupiłem używana - nie wiem który rocznik, ale jest dość mocno sfatygowana - dałem nieduzo bo właśnie nie chciała pracować, cylinder widać ze robiony - nie wiem czy oryginał czy jakiś zamiennik, ale cos było robione bo widać...
Zmierz kompresję i sprawdź membranę (taki zawór jednokierunkowy znajduje sie miedzy króćcem gaźnika a korpusem silnika)
Takie podstawy to: Klin na magnecie sprężynki od regulatora Membrana pod gaźnikiem Zassyfione sitko gaźnika Króciec gaźnika nieszczelny (pęknięcie,przykręcenie do głowicy)
Sprawdzałeś membranę oraz króciec gaźnika ?
Blokady : tłumik ,gaźnik, króciec gaźnika, wariator
Rozbierać ,ogladnać gumowy króciec gaźnika, jego oring na połączeniu z głowica, dokręcenie śrub . Sprawdzic czy guma nie ma pęknięc ,dziur.
No to skoro do zmiany poszedł cylinder, tłok i głowica, to musisz wymienić też króciec gaźnika oraz sam gaźnik. Na takie dedykowane do takiej pojemności. Głównie rozchodzi się o średnicę gardzieli gaźnika, dyszę paliwową oraz średnicę przepustnicy (która wynika z średnicy gardzieli).. Inaczej to nie będzie palić tak dobrze, jakby mogłoby palić.
Nie na gaźniku z innej chodzi tylko na gaźniku z tej niesprawnej inna piła chodzi dobrze. Sprawdź sobie kompresję. Króciec gaźnika/cylinder szczelny??
Kranik ma 3 wejścia/króćce tj. pierwszy z podciśnieniem wchodzi do kranika, drugi ze zbiornika paliwa a trzeci łączy się króćcem gaźnika.
Teraz masz do wyboru różne gaźniki do simsona, na których można żwawo jeździć.. Najpopularniejsze to 16N i tam jest pełno typów tych gaźników, lecz każdy jest prawie taki sam, różnią się one tylko dyszą główną. Osiągi, zostaną takie jak są, bo te gaźniki były montowane seryjnie do simsonów Następnie gaźniki Bing 17 gaźniki, o innej konstrukcji, charakteryzuje...
Połączenie cylinder-króciec-gaźnik nowe uszczelki. Gaźnik też ciasno siedzi na króćcu. Któryś z simeringów ?
Witam W moim skuterze jest jeden wolny króciec od podstawy gaznika. Drugi idzie do podcisnienienia do kranika paliwa. Jeśli zatkam palcem ten wolny to skuter nabiera obrotów. Z czym to połączyć? https://obrazki.elektroda.pl/4168533000_...
Dzięki za odpowiedź. W gaźniku króciec od oleju zaślepiony. O zatarciu nie ma mowy bo rozebralem ponownie silnik i śladów zatarcia nie ma, uszczelniacze siedzą elegancko. Wątpię czy to kwestia dotarcia,ponieważ na tym pierwszym gaźniku chodził nierówno ale jak się wkrecil to rozpedzal się do ok. 50km i zaczął przerywać. Teraz na tym nie przerywa ale...
Cieknie pewnie z tych wyrwanych króćców, one powinny być szczelnie zamocowane w gaźniku. Jakaś nieszczelność w układzie ssącym, stąd te wysokie obroty.
Nieszczelny zawór iglicowy, za bardzo podgięta blaszka zaworka i membrana naciska na zaworek. Wyjmij gaźnik, załóż na króciec gaźnika jakiś wężyk i dmuchaj ustami. Dobry zaworek nie powinien puścić powietrza.
Sprawdź czy nie zaciąga lewego tzn. połączenie króciec -> gaźnik -> filtr powietrza a także simeringi na wale od strony wariatora pod pokrywą tu gdzie jest starter nożny oraz od strony zapłonu.
To nie cieknie z wężyka tylko z połączenia tego króćca z korpusem gaźnika. Ten króciec nie jest dokręcany.
gaźnik kompletny nowy wraz z membraną, króciec łączący gaźnik z membraną był poluzowanych i z wydmuchana uszczelką w dodatku krociec jest pęknięty, od str gaźnika jakby przypalony. Po wyeliminowaniu powyższych problemów jest lepiej ale nadal parska i traci zaplon , nierówno pracuję, zostaje klinek na wale i zawory, wymiana całego króćcu bo tego niema...
Na allegro jest aukcja Króciec gaźnik SHL WSK ( poszukaj jej). Piszą, że dzieki niemu da się zastosować gaźnik BING 53 (gaźniki te były stosowane w MZ ETZ 150) do silnika S32. Do S06 podejdzie? ( ta sama pojemność co w MZ ( jeśli taki króciec będzie pasował)). Osobiście jestem zwolennikiem oryginałów ( jest pod Poznaniem dobry fachowiec od regeneracji...
Lewe powietrze,iskra,paliwo, Lewe powietrze (uszczelniacze wału,uszczelka pod cylindrem, króciec gaźnika itp) Iskra(świeca,cewka,kable) Paliwo( odpowietrznik zbiornika paliwa,przewody paliwowe, gaźnik) Jak zdechnie to. Sprawdź iskrę. Zobacz czy świeca mokra/sucha. Podlej paliwa przez świece czy bezpośrednio w gaźnik taka zakrętkę od wódki:)
Jakie pokrywy? Chyba kartery. Inżynier zadbał o to, aby nikt nie kombinował z wkładaniem większego cylka. Kartery 50 cm³ 60 km/h mają otwór 46 mm. Do cylindra 70 cm³ potrzebne są kartery z otworem 50 mm. W latach '90 było jeszcze jedno zabezpieczenie w postaci zwężenia otworu i podtoczenia w tulei cylindra, aby nie można było bez obróbki wstawić starego...
A może łaskawca rzuci jeszcze jaki opis? Który wężyk gdzie idzie? Z którego leci paliwo? Dlaczego jeden króciec gaźnika nie ma wężyka?
Szczelny króciec pomiędzy gaźnikiem a cylindrem?
Podejrzewam tzw. fałszywe powietrze. Simmeringi na wale. Króciec gaźnika. Okolice membran. Itd.itp. No chyba, że ssanie się nie wyłącza? Sprawdź też drożność tłumika.
Jaka dysza? nie bierze lewego powietrza? Króciec szczelny?
Wężyk z filtrem do gaźnika, drugi wężyk z gaźnika do pompki (krótszy króciec), a drugi z pompki to przelew do zbiornika (dłuższy króciec). http://obrazki.elektroda.pl/7176422200_1...
Spoko, Jutro sprawdzę kable i kostki, a niedługo wymienię króciec i dam znać(iskra jest niebieska więc jest dobra)
Słabo wygląda te okno wydechowe jak na cylinderek do pilarki łańcuchowej. W tej pilarce są zastosowane łożyska SKF z wbudowanymi uszczelniaczami. Gumowy króciec gaźnika też może doprowadzać do nieszczelności. Nie pracowałeś nią z tępym łańcuchem? Gdy strojenie gaźnika będzie za ubogie, to pilarka będzie wchodzić na zbyt wysokie obroty, dużo powyżej...
Kolego jeśli masz w skuterze kranik podciśnieniowy, to wężyk podciśnienia łączący kranik z króćcem gaźnika musi szczelnie zaciśnięty w miejscu podłączenia. Wydajność wspomnianego kranika zależy od podciśnienia wytwarzanego przez silnik chyba, że masz kranik tradycyjny. Sprawdź drożność obu dysz w gaźniku, ale rzetelnie, bo od tego zależy poprawna praca...
Wygląda na nieszczelność w dolocie, sprawdź króciec, uszczelkę, oring uszczelniający między gaźnikiem a króćcem jeśli posiada.
Tak jak kolega wyżej napisał, sprawdź kompresje. Wymieniłeś uszczelkę, czy dałeś starą? Może szpilkę za mało wkręciłeś albo ma za mało gwintu i śruba nie dociska cylindra. Gaźnik odkręcałeś? w motorynce króciec gaźnika lubi się wygiąć przy dokręcaniu i później ciągnie lewe powietrze.
W pilarkach, przyjmuje się że, wartość podciśnienia 0.5 bara powinna się utrzymać przez okres 20 sekund. Ewentualnie możne się zmienić, maksymalnie do 0.3 bara. Wtedy uszczelnienie uznajemy za skuteczne. Pomiar jest wykonywany przez króciec gaźnika, przy za zaślepionym wydechu i wkręconej świecy. Tłok, w górnym położeniu. Przy próbie z nadciśnieniem,...
A co tam trudnego? Pewnie kranik podciśnieniowy i podłączasz króciec z gaźnika do niego.
Witam chciałbym się zapytać bo ciągle w moim silniku (klon) honda gx200 nie trzyma wolnych obrotów. Silnik jest nowy . Mam go w gokarcie. Działał normalnie przez 5dni a potem zaczęło się właśnie to . Nie chce odpalic bez gazu na zimnym ani na ciepłym. I teraz pytanie: wymienić uszczelki itp czy kupić króciec tuningowy i gaźnik pz26?
Nie zawiesił się pływak w gaźniku? A może ci pękła guma łącząca króciec z gaźnikiem?
Może zapomniał załozyc tego gumowego uszczelnienia na połączeniu gaźnik króciec ssący, przy wymianie membrany i sprężynek. Te dwie rzeczy zostały wymienione.
Witam. Potrzebuję pomocy, ewentualnie podpowiedzi. Mianowicie posiadam silnik Vanguard 14 HP V2 i po zdjęciu filtra powietrza zauważyłem, że obok króćca w gaźniku, przez który jest dostarczane paliwo do niego, znajduje się drugi, mniejszy krÓciec. Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć, do czego on służy i gdzie ma być podłączony, bo u mnie nie jest nigdzie...
Tak to dwutakt. Cylinder i tłok wymienione 400 km wstecz. Stary cylinder faktycznie był przytarty mimo, że do mieszanki lałem mu Midlanda. Obecnie leję nieco tańszy Polski Husq Oil. Zmieniłem także wężyki paliwa z igielitowych na gumowe czarne wężyki marki Fagumit. Te nie spadają i wzorowo trzymają szczelność. Moje podejrzenia wzbudza króciec gaźnika...
Kranik drożny? Spróbuj wyczyścić gaźnik, zwróć uwagę na drożność dysz. Króciec w gaźniku jest prosty?
Mam ETZ 251. Problem jest z niedochodzącym paliwem do świecy. Na 1 gaźniku wyczyszczonym i na 2 wyczyszczonym dokładnie nie dochodzi paliwo. Po wykręceniu gaźnika króciec był w środku mokry, czyli benzyna z gaźnika płynęła dalej, a świeca sucha. Myślę, że tłok zasysa paliwo i idzie ono na wał i z wału kanałami nie wraca na tłok do świecy (ja tylko tak...
Sprawcą był króciec ssący gaźnika . Miał dziurę . Jak na razie zakleiłem taśmą aby zobaczyć czy chodzi i wielkie zdziwienie odpala bardzo ładnie . Także muszę zamówić nowy króciec ssący. Dzięki za odpowiedzi
Zakładanie takiego gaźnika nie ma sensu. Po pierwsze on niespecjalnie tutaj pasuje. Musisz mieć w króćcu ssącym połączenie z komorą korbową aby pracowała membranowa pompka paliwa, chyba że zadziała grawitacja ale z oporami przepływu. Gaźnik ma zbyt mały przelot aby uzyskać podobną moc silnika. Po drugie regulacja składu mieszanki tego gaźnika jest praktycznie...
Problem może być w różnych miejscach. Czy dotarłeś zawory i sprawdziłeś luzy zaworowe ? Może być problem z króćcem (pęknięcia), nieszczelność (uszczelka króćca, oring między gaźnikiem, a króćcem) Sam gaźnik pasowałby porządnie umyć chemią i wydmuchać sprężonym powietrzem. Silnik sprawdzony na czystym filtrze powietrza ? Fajka na przewodzie jest ? Jeśli...
Sprawdź połączenie gaźnik - cylinder, może łapać "lewe" powietrze. Nadto zbadaj stan filtra paliwa, może jest już zanieczyszczony oraz czy kranik podciśnieniowy jest sprawny. Sprawdź też szczelność połączenia przewodu podciśnieniowego tj. pomiędzy króćcem gaźnika a kranikiem paliwa. Zatankuj paliwo świeże. Silnik po kapitalce wymaga okresu "ochronnego",...
Jeśli przy pociąganiu linką rozrusznika nie słychać nietypowych dźwięków (chrobotania) lub nadmiernego oporu albo jego zupełnego braku (uszkodzone pierścienie na tłoku) to: Założyć nowe wężyki i filtr paliwa. Sprawdzić twardość uszczelki zbiornika paliwa przez którą przechodzą wężyki bo często twardnieje i się kruszy, a same wężyki na przejściu przez...
Czyli prawdopodobnie masz sprawny układ zapłonowy, a problem jest po stronie zasilania w paliwo. Sprawdź czy na pewno paliwo dopływa do komory pływakowej gaźnika (tylko ostrożnie żeby nie połamać przy tym króćców). Ewentualnie czasem pomaga prostacka sztuczka z wymuszeniem pracy silnika przez delikatne wstrzykiwanie benzyny cienką igłą w gardziel gaźnika-...
Kolejnym winowajcą może być króciec łączący gaźnik z cylindrem. Lubi tamtędy łapać lewe powietrze i to może być przyczyna problemów z odpalaniem na ciepłym silniku gdyż zwyczajnie metal się rozszerza. Pamiętam, że składałem to kiedyś na puszkę po piwie bo pasowanie było wyrobione aby uszczelnić gdyż były podobne kaprysy z odpalaniem. Należy uszczelnić...
Cześć, Pilarka Alpina P361 po przechyleniu na bok podnosi lekko obroty biegu jałowego gdy wrócę szybko pile z powrotem czasami przygaśnie. Wymieniłem z dużą dbałością uszczelniacze wału wraz z łożyskami. Dokładnie wyczyściłem odtłuściłem i posmarowałem gniazda uszczelniaczy cienko pastą dirko i przylgnie cylindra do karteru poczekałem aż zaschnie i...
Króciec z gaźnika służy do odprowadzenia nadmiaru paliwa z komory pływakowej. Może tak być w przypadku zacięcia zaworka, założony na ten króciec wężyk odprowadzi łatwopalne paliwo poza rozgrzane elementy silnika. Dlatego załóż długi wężyk sięgający jak najniżej w kierunku podłoża.
Witam zakupiłem gaźnik Dellorto 17,5 PHVA US rozmiar wlotu ma 19mm z groszami a króciec ma 18mm z groszami czy muszę wymienić też króciec?
Dziwna sprawa. W tym modelu jest zewnętrzny przewód impulsowy czy bezpośrednio kanał przez króciec??
Witam. A czy na pewno podpięty jest pod właściwy króciec w gaźniku? Częstym błędem jest zamiana z odsysem ze skrzyni korbowej
Luźny wężyk, który trzymasz w ręku ma być połączony z króćcem na głowicy cylindra. Ssanie tam jest elektryczne. Ciężkie zapalanie nie ma związku z tymi wężykami. Króciec na gaźniku, jak solo rzecze - wężyk i gdzieś pod silnik.
Ten przewód z cylindra podpina się do plastikowej podstawy gaźnika, z tyłu, obok dużego otworu przez który przechodzi ta gumowa rura łącząca gaźnik z cylindrem jest mały króciec. Wężyk ze zbiornika paliwa podłącz do króćca przy gaźniku.
Dzień dobry, dostałem "rozebraną" piłę NAC sps 01-38. Proszę o pomoc w podłączeniu przewodów paliwowych. Mamy dolny króciec "2" metalowy w gaźniku i górny "1" plastikowy - tak jak na obrazku. Drugie jak podłączyć przelew do zbiornika - znalazłem w rysunek gdzie dłuższy króciec w pompce to przelew a krótszy do gaźnika. https://obrazki.elektroda.pl/3885438300_...
Witam. Gaźnik w simsonach to podstawa sprawnego działania silnika. Powiem krótko zamieść zdjęcia tego cacka, będziemy bardziej mogli Ci pomóc. Jeszcze możesz zmienić uszczelkę łączącą gaźnik z króćcem ssącym. Pozdrawiam
Ustawiłem ponownie zapłon,szczeliny itd. częściowo się udało ,ale tylko jak mu się wleje pod świece trochę benzyny.Przy zamontowanym gaźniku i tłumiku nie odpali,ale jak mu się da pod świece to rusza,tylko wchodzi na bardzo wysokie obroty bez możliwości regulacji.Gaźnik to Amal 21T. Dodano po 5 Jedynie pozostaje mi ogarnięcie gaźnika.Niby świeca jest...
A wg mnie zapewne z powodu małego doświadczenia w złej kolejności przykręciłeś króciec gaźnika do cylindrów. A robi się to tak, że najpierw przykręcamy do cylindrów a dopiero potem cylindry wraz z głowicami dociągamy do bloku. W innym wypadku powstaje duża nieszczelność między gaźnikiem a cylindrami i ..... Nie zapali. Jeśli pod podaniu "kielicha" się...
Mam do złożenia piłę jak w temacie. Mam pytanie, czy powinna być uszczelka pomiędzy cylindrem a króciec? Nigdzie nie mogę znaleźć jej, wiem że pomiędzy króćcem a gaźnikiem, jest.
Bardzo dziwne zachowanie silnika jeśli rzeczywiście pracuje na lewym to i na ssaniu obroty nie powinny być stabilne, również powinien wachlować obrotami.... Rozbierz na początek gaźnik, wyczyść go porządnie, sprawdź poziom paliwa w komorze pływakowej, sprawdź szczelność pływaka. Takie zachowania raczej występują jak masz za niski poziom paliwa(nie jest...
że nie wiem, jak takie rozwiązanie sprawdzi się w przypadku rozruchu kickstarterem, W komorze pływakowej zostaje zawsze tyle paliwa aby spokojnie odpalić skuter i przejechać kilkaset metrów, a gdy silnik zostaje uruchomiony, nawet w trakcie kopania powstaje podciśnienie. Niektóre skutery nie posiadają rozrusznika elektrycznego a mają zawór podciśnieniowy.Oto...
Witam wszystkich. Posiadam skuter Keewey Matrix 50. Od dłuższego czasu stał nie używany i popękał kruciec gaźnika. Trzy śruby odkręciłem bez problemu a przy czwartej zonk. Jak ja odkręcić bo wygląda jak nit. Poza tym leciało mi paliwo z gaźnika. Czy wystarczy wyregulować pływak? Poniżej zdjęcie króćca. https://obrazki.elektroda.pl/2801865800_...
Witam, po wymianie króćca gaźnika na o przelocie 21mm https://www.jackmotors.pl/scooter/krocie... Skuter to aprilia rally lc 96r Silnik minarelli horizontal. Skuter jagby nie otrzymuje paliwa niekiedy po gwałtownym dodaniu gazu. I nie zbiera się. Gaźnik kupowałem nowy 3 lara temu Dellorto...
Zamontuj uszczelkę miedzy gaźnikiem a króćcem, wymień membrany w gaźniku skoro czysty i odpalaj. Albo sprawdź kompresje jeszcze dodatkowo. Te 2 lata stała nieużywana z paliwem w zbiorniku? Jak ja przygotowałeś do przechowywania przez tak długi okres czasu?
Nie pozamieniałeś miejscami tych wężyków. Jeden grubszy a drugi cieńszy, tak samo z króćcami na gaźniku i pompce,
Koledzy główkujecie jak usunąć skutki, a nie jak zlikwidować przyczynę. Nie sądzę, aby przyczyną kłopotów były nowe uszczelki, bo nawet bez nich benzyna tam nie powinna wyciekać, bo nie powinna się tam dostać. Wg mnie przyczyna jest w gaźniku, a konkretnie za wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej. Dlaczego tak jest trudno jednoznacznie odpowiedzieć....
Temat z mojej strony zamknięty. Znajomy dał kosę do specjalisty i okazało się że kiedyś nieświadomie niewłaściwie złożył membranę gaźnika (uszczelkę z drugiej strony membrany). Poza tym guma króćca gaźnika ze starości zrobiła się nieszczelna. Jeszcze coś chyba było, nie pamiętam. Jednym słowem niepotrzebnie wyrzucił kasę na wymianę części których nie...
króciec głowica króciec parownik króciec pomiarowy
pralka polar wyłącza wirowania panasonic youtube irf9540 irf540
elektrozawór zmywarka samsung wentylator kolumnowy cichy
Jak wyjąć rolkę podającą papier z HP LaserJet 3020? Jak naprawić stuki w BMW E46: przyczyny i rozwiązania