Jeśli gaz jest w butli, zawór butli jest odkręcony i po naciśnięciu pokrętła iskrownik zapalarki działa a Ty odczekałeś aż gaz wyprze z instalacji powietrze i nadal nie czuć ulatniającego się gazu ani nie widać płomienia wezwij powtórnie serwis - ich obowiązkiem było sprawdzić prawidłowe działanie kuchni.
Ja bym rozpoczął od sprawdzenia własnych czynności. Czy dobrze zamontowałeś filtry, czy zachowałeś kierunek filtru przed wtryskiem, czy wisi jakiś kabelek którego zapomniałeś zapiąć, czy dokręciłeś dobrze obudowę filtru i czy instalacja jest szczelna. W końcu czy odkręciłeś na butli zawór bo pewnie przed wymiana go zakręciłeś i czy masz gaz w butli...
Zawór wkręcić w imadło i kręcić całą butlą. Ja dodatkowo opasałem ją paskiem klinowym i kawał rurki do tego. Pościło po krótkim mocowaniu się. Oczywiście piszemy o wykręcaniu zaworu z butli. Gwint tam jest "prawy" Pozdrawiam i Wesołych Świąt.
Wnieś butlę do pomieszczenia.Wokół zaworu wkręconego do butli sprawdz na szczelność połączenie gwintowe butla -zawór rozrabiając wodę z mydłem i pokrywając połączenie gwintowe Pędzelkiem. Jeśli nic wokół zaworu nie bąbluje znaczy połączenie gwintowe jest szczelne.Na zawór nakręć reduktor sprawdzając przedtem czy w rowku wyjścia zaworu znajduje się uszczelka.Zamontuj...
Jeśli stacja pracuje w systemie push-pull to musisz mieć butlę dwudrożną.
Trzeba spróbować, ale głowy za to nie dał, bo tak dobrze Prinsa nie znam i nie wiem czy coś jeszcze nie będzie bruździć. Znam go tyle co z mojej gabloty i z tego co na jego temat przeczytałem, oczywiście krytycznie do tego podchodząc.
1 atm. w butli to około 500 litrów gazu skoro zużycie ustawisz na 10/min to już policzysz czas. Oczywiście czas ciągłego spawania. podaj jeszcze może przy jakiej pojemności butli - co do elektrozaworu -nie jestem pewien ale wydaje mi sie ze jest kolejność butla zawór reduktor poniewaz w samochodowej instalacji gazowej masz wlasnie tak połączone najczęściej...
Pokrętło jest dobrze zakręcone.Po zamontowaniu reduktora i jego dokręceniu samo pokrętło spróbuj odkręcić kluczem hydraulicznym tak zwaną żabą obejmując kluczem pokrętło zaworu .
Na butli zawór podpięty i podłączony ? Kiedyś mi auto gasło na gazie a zapomniałem że przy naprawie zakręciłem
Wiram mam ten sam problem max nabijam 113g i wiecej nie chce wejsc czpienie w zaworach otwieraja na calosc w butli sodastrem a w zaworze butli matki nie ma zadnego zaworu i nie idzie wiecej nabic
Zawór zwrotny jak najbardziej pomaga ale i bez niego ruszy .Jednak zawory w głowicy w miejscu uszczelnienia są metalowe i mogą być minimalnie nie szczelne wówczas zdarza się że są bardzo obciążone do czasu aż zejdzie ciśnienie z butli . Zawór zwrotny oryginalny ma tę zaletę że ma wyjście na odprężnik i nawet w przyszłości można go zamontować jeśli nie...
https://allegro.pl/oferta/zawor-filtr-bu... Zawór filtr butli gazowej kamper camper widlak Lovato 2171002 elektrozawór LPG nie za tanie ale może coś pokombinujesz z czymś podobnym.
Oczywiście, że może. Zakręć zawór na butli i tak pojeźdź przez parę dni, wtedy się przekonasz.
Może spadł pływak ale raczej tam jest taka przekładnia kątowa pływak napędza zaworek który przy max napełnieniu zamyka dopływ gazu . Rada wypalic gaz do końca na wolnym powietrzu zdemontowac wielozawór i dokładnie go obejrzec spróbowac rozruszac , ale jak masz jakiegoś zaprzyjażnionego gazownika to mu zlec tą robotę . Czasami da się odblokowac i wszystko...
nie dochodzi gaz- posprawdzaj bezpieczniki i Elektro zawory butla/parownik
Wypusc gaz z tych butli i wykręc zawory. Wyczyść w srodku. Zamontuj zawory . Sprawdź azotem szczelność. Spróżniuj. Nabij propanem i tyle. Pokaz zdjecie butli . Może mam wage tych butli. Czy to taka ze zdjecia?
Każdą butlę CO2 napełnia się do określonej masy, zupełnie jak LPG, ponieważ gaz ten znajduje się w butli w stanie ciekłym. Jeśli napełniona jest poprawnie, nad cieczą znajduje się poduszka gazowa i w zakresie dopuszczalnych temperatur eksploatacji ciśnienie w butli odpowiada ciśnieniu pary nasyconej CO2 w danej temperaturze. W trakcie opróżniania butli...
W miejscu, gdzie wchodzi zawór butli, jest śruba na płaski należy dokręcić i naprawione Pozdrawiam serdecznie
Tado_87 Mam 2 wyjścia,jedno u samej góry A drugi gdzieś na środku butli. Zawór u góry służy do przetkania piasku gdyby się zaciął. Ten na środku idzie w głąb butli i do góry. Według instrukcji mam podłączyć do tego zaworu na środku. Jednak kupie redukcje na 1/2 a potem szybko złączkę.
odpal auto na gazie ściągnij wąż od gaźnika i zobaczysz czy przepuszcza ale może też być jedna rzecz brak masy na Elektro zaworze lub konektor zaśniedziały bo gazownicy wszystkie masy łącza tak z lenistwa Elektro zawór butli potem Elektro zawór reduktora i gdzieś łapią masę z karoserii . tak że masy zawsze można sprawdzić . a szczególnie te co idą pod...
Zawór w butli ma być wykręcony.
Tak wszystkie zawory mają ta same zrudło zasilania,i są dwie opcje albo przetarł się przewód idący pod autem, lub cewka przy butli się spaliła. Podłącz cewkę bezpośrednio pod akumulator jeśli cewka się otworzy to winny jest przewód,a jeśli nie to raczej cewka do wymiany ,spradz tez masę przy cewce.
Podaj jakie są dokładnie oznaczenia na butli i na zaworze, na zaworze powinny być jakieś oznaczenia lub numer normy.
Reset UWAGA! – Jeżeli pomimo spełnienia wszystkich działań zawartych w punktach 1 – 5 urządzenie nie funkcjonuje poprawnie (nie puszcza gazu) mogło dojść do zadziałania zabezpieczenia (ogranicznik nadmiernego przepływu gazu). Aby zresetować zabezpieczenie należy zamknąć główny zawór na butli gazowej (zdjęcie 11). Następnie wcisnąć przycisk...
Odłącz gaz zakręcając na butli zawór polataj na samej benzynie i potem sprawdz odpalanie. Może nieszczelny wtrysk popuszcza gaz do kolektora.
Gaz w butli jest (chlupie przy potrząsaniu/kołataniu)? Zawór na butli odkręcony? Na przewodzie od butli może jest zawór który jest zamknięty? Słychać "syk" z otwartego (przekręconego i w niektórych kuchniach dodatkowo wciśniętego pokrętła) palnika?
Zamknij zawór w butli, uruchom i przełącz na gaz w celu opróżnienia układu. Zostaw niech silnik popracuje na benzynie kilka minut i wtedy sprawdź co się będzie działo.
W taki wypadku jedyne co mi przychodzi na myśl to niedokręcony, niedomknięty lub nieszczelny (nietrzymający "zamknięcia") zawór przy tej butli.
Zrób mały teścik - zakręć zawór na butli LPG i pojeździj trochę (parę dni) na samej benzynie. Jeśli problem zniknie to masz winnego...
Otworzyłem nabliższy czerwonej butli zawór. Spowodowałao to wzrost cisnienia wksazywane przez zegary przy czerwonej butli. Dolanie wody do CO więcej nie potrafie powiedzieć na ten temat.
Widziałeś kiedy jak wulkanizator zamyka oponę bezdętkową od ciężarówki? Butla 30-40l, zawór 1" taka sama rura spłaszczona na końcu. Jak tym dmuchnie to się opona zamyka. Kompresorem by mu się to nie udało. Ważny jest wydatek powietrza. Potrzebujesz kompresora nie tyle o dużym ciśnieniu co o dużym wydatku (dużo litrów ma minutę).
Może być czujnik położenia wału, ale może być też wyciek gazu do kolektora ssącego i zalewanie silnika przez 2 paliwa naraz. Dla testu zakręć zawór na butli, pojeździj żeby wypalić gaz z przewodów i wtedy zgaś na benzynie, po czym spróbuj odpalić
1. Zawór butli. 2. Cewka elektrozaworu, drugi masz przy reduktorze. 3. Przewód do "wlewu" LPG. 4. Przewód czujnika rezerwy/poziomu LPG. O położeniu zaworu powinien Cię poinformować instalator, ważne jest aby wiedzieć gdzie się on znajduje, aby móc zakręcić wypływ gazy w razie rozszczelnienia instalacji (np. w wyniku kolizji przy równoczesnej awarii...
Odlacz całkowicie gaz. Możesz zakręcić zawór na butli i niech wypali gaz z przewodów aż zgaśnie i wtedy patrz jak będzie odpalał. Może być tak że puszcza gaz razem z benzyną.
Kolego winny jest zawór redukcyjny zamontowany na wejściu do butli. Powietrze syczy bo otwiera zawór zabezpieczający przed nadmiernym ciśnieniem Dodano po 4 https://obrazki.elektroda.pl/9551826900_... zdjęcie z Google
Problem polega na tym że na butli są dwa zawiry NIEBIESKI -vapour i CZERWONY- Na jakiej butli??? Zawory czerwony i niebieski są na zegarach a le na butki nie widziałem, co to za butla?
nie , to z raczej nie reduktor ,a raczej zawór elektromagnetyczny w reduktorze. Jest tandetny i to typowa usterka. Skuteczna naprawa to wyrzucić trzpień i cewkę, zamontować zawór zewnętrzny. Aby sprawdzić czy to wina zaworu można na próbę wyrzucić z niego trzpień z zmontować bez niego. Jak usterka zniknie to wiadomo, a jak nie to szukać dalej. Spoko,...
Odkręć zawór butli o min jeden obrót.
Jak niema reduktora to budowa banalna bo tam będzie zwykły zawór jak przy butli turystycznej. A plastikowe pokrętło na pewno obraca zaworem? Może jest ułamane wewnątrz. Rozbierz i wrzuć zdjęcia.
Ja ostatnio nabijam argon prostu z butli. Tylko że to duża butla i duży zawór którym łatwo jest precyzyjnie operować. Jednak żadnemu z moich praktykantów bym nie dal tego robić, bo przy pełnej tam było około 200 barów.
Cześć. Napełniałem dzisiaj mój pierwszy raz 2 butle do sodastream ( zawory dwukierunkowe ) z większej butli z 2kg CO2. Po zważeniu wyszedł wynik po ok. 250g w każdej, a powinno zmieścić się ponad 450g. Gdzie mam szukać przyczyny ? Dodam, że duża butla dopiero co została odplombowana.
Ja za takie pomysły dawno bym bana dostał na elektrodzie, ale zrobiłbym tak samo tylko w wodzie odkręcił bym w butli trochę zawór pod wodą na otwartym terenie i czekał aż wszystko zejdzie, a potem woda zaleje butlę. Ale wiadomo, woda, ryby, ekologia się z tym gryzie.
Niestety jest pusta tzn nie acetylen. Wzornikiem sprawdzałem tylko skok gwintu. Nie ma zadnej grawerki. A jest dosyć ciężka jak na taką małą butle. Wloze endoskop i obejrzę od środka. Myślałem może ja wziąść do propanu. A jak by jej wspawac nową mufe i wkręcić zawór od turystycznej butli?
Miałem ten sam problem i zrobiłem jak inny kolega doradzał w innym poście, a mianowicie: "w miejscu, gdzie wchodzi zawór butli, jest śruba na płaski, należy dokręcić i naprawione." Dziś tak zrobiłem i wszystko działa jak nowość.
Sprawdziłam płynem do naczyń. Przy zaworze w butli, reduktor i cały wąż. Sprawdzałaś przy odkręconym zaworze na butli? Wskazane przeze mnie w poście #3 01 Wrz 2023 07:34 (wkręcenie w butlę) sprawdziłaś? Kupić fabrycznie nową nową butlę 2x Dlaczego 2x?
Niesty musi właśnie presostat być podłączony z butla przez zawór zwrotny bo w mojej butli nie ma takiego wyjścia na sztywno do presostatu stąd właśnie taki schemat. Dlatego moje pytanie czy może to być w ten sposób zrobione?
Przy jakich okolicznościach się to przełączyło? Przy gwałtownym przyspieszaniu? Może zawór przy butli nie jest odkręcony do końca.
Niby temperaturowo pasuje, ale jaka jest pewność że to ten stop?
ale zawór przy butli ma być otwarty cały czas po przekręceniu kluczyka?
wyjeździj gaz do końca, zakręć zawór na butli, odkręć rurki, pomału otwórz zawór na butli (nie dużo bo się zawór nadmmiernego upływu zamknie tylko tyle żeby ciśnienie z butli uszło) a potem normalnie wykręcasz wielozawór oczywiście msisz zapewnić dobre wietrzenie i daleko z ogniem
Jak rozwiązane jest zasilanie gazem na zdjęciach widać butla>zawór kulowy>elektrozawór>i rurka do komory spalania czy jest tam na końcu jakaś dysza? czy na butli jest reduktor ? czy po prostu wąż z butli (pomijając 2 zawory)wchodzi do komory spalania i tyle? Na zdjęciach widać że w dyfuzorze przy wlocie powietrza do komory spalania otwory są mniejsze...
Czy jest możliwe, że reduktor uszkodził się poprzez zbyt duże ciśnienie gazu, bo było go za dużo w butli? Czytałam w podobnych postach Czytałem ten post, nie chodzi o zbyt duże ciśnienie a o możliwość ( przy "przepełnionej" butli0 przedostania się skroplonego gazu do reduktora. Gaz odparowując w reduktorze, powoduje jego zamarznięcie. Jeżeli tak było...
Jest. Sam stosuję 4,9 i mam czasami problemy po zmianie butli. Ujawnia się to tylko przy alu. Dystrybutor uzasadnia to tym, że powinno się zostawiać w butli niewielką ilość gazu, nikt tego nie robi, do tego w dużych firmach butle lądują pod chmurką, z otwartymi zaworami. Przy napełnianiu, nikt nie odsysa zawartości, tylko pompują wagowo, więc można...
Proponuję kompresor do kół samochodów off-road plus butla, zawór bezpieczeństwa, wyłącznik ciśnieniowy i przekaźnik. Taki kompresor ma moc 300-500W, dosyć dużą wydajność i przyzwoitą jakość wykonania. Wiem bo sam używam. Kosztuje około 200zł. Jako zbiornik można wykorzystać starą gaśnicę. Do tego rzecz jasna elektrozawór do uruchamiania klaksonu i odpowiednia...
Ja się pytam o gwint w butli, po wykręceniu zaworu. Z pomiarów wynika ze ma średnicę wewnętrzną 19,5mm, więc będzie ta M20x1,5. Jeszcze muszę to sprawdzić, bo w takich butlach, zaworach to lubili pokombinować z jakimiś cudacznymi gwintami. Tutaj mam coś takiego: http://www.gaspol.pl/pl/oferta.php?pid=6... Gwint w butli 17E (W19,8) W oznacza chyba...
Sprężarka nie do zajechania. Widać potrzebuje smarowania cisnieniowego i wymuszonego chłodzenia. Ja dołozył bym: presostat, odwadniacz, odolejacz, spust kondensatu z butli, zawór upustowy powietrza przed startem. W ogóle, poczytaj to i wszytsko Ci sie rozjaśni. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic83...
Wyłącz instalacje gazową, a najlepiej zakręć zawór na butli, i przejedz kilka dni na samej benzynie. Parowniki BRC są znane z tego że z czasem pękają w nich membrany i po dłuższym postoju gaz dostaje sie do kolektora ssącego i zalewa silnik przy odpaleniu.
Niema szans. Sama myjka która ma po służyć i nie będzie jakaś super mocna to koszt do 1500zl. Jeśli nie jesteś super spawaczem to w grę wchodzi tylko migomat sensowny podobnie koło 1500 chyba że jakaś używkę? Kompresor jakiś najmniejszy 50l który po odkreceniu śrub nie będzie się wyłączal myślę że z 600zl jakos chinol. A gdzie reszta? Butla zawory etc.
Przecież to wielozawór na butli. Zazwyczaj są dwa pokrętła. Są to zawory do zamykania dopływu jak i odpływu gazu z butli. Zazwyczaj cienki wąż miedziany to wyjście a grubszy wejście. Przydaje się przy wyjmowaniu butli, wymianie reduktora, filtru fazy ciekłej lub zaworu tankowania. Powiedziałbym że to raczej zawór na wyjściu. Oba powinny być odkręcone...
OK, kupując nową sprężarkę butla na ile lat ma atest? Regularne spuszczanie wody zapewni wiele lat pracy, jak podczas spuszczania poleci ruda woda to już zaczyna się mało bezpiecznie. W firmie przy butlach mamy elektrozawory co automatycznie co godzinę otwierają zawór na 0,5 sekundy
Przy parowniku, na przewodzie doprowadzającym gaz, różnie zależy od modelu. gaz będzie pod ciśnieniem więc najlepiej zakręcić zawór na butli i wypalić go do zera silnikiem aż zgaśnie. pamietaj o sprawdzeniu szczelności po robocie, najlepszy płyn do mycia szyb lub inne pienidło.
W instalacjach bez elektrozaworu na butli najpierw należy zakręcić zawór na butli i odpalić autko, poczekać aż samo zgaśnie (wypali gaz z rurki) w modelach z elektrozaworem na butli odłączyć zasialnie elektrozaworu na butli i odpalić auto.
Ktoś kazał w taki sposób sprawdzić czy alternator jest sprawny . Nie był to nikt Tobie życzliwy. Masz szczęście, że auto w ogóle jeszcze działa. Zakręć zawór na butli z gazem, wypal gaz do końca z przewodów i zrób jazdę testową na samej benzynie. Opisz wynik.
Po włączeniu zapłonu słychać charakterystyczny dźwięk z tyłu na zaworze koło butli. Także zawór raczej sprawny, a poza tym nie chodzi też na benzynie.
Najpierw doprowadzić do ładu BP. Potem za LPG zakręć na butli zawór z gazu wyjeździj do końca gaz z samej instalacji. Oraz kontrola szczelności układu dolotowego - są tu na forum opisane metody różne na "samostart" ale to robisz na własną odpowiedzialność mnie ani nikogo innego w to nie mieszaj bo można stracić włosy albo i więcej jak się robi nie umiejętnie....
witam wskażnik ilości paliwa nie posiada zaworu . Ten co jest zamyka gaz wychodzący z butli
Przy butli jest zawór który trzeba zakręcić przed demontażem wlewu.
W wyłączniku ciśnieniowym jest zawór, który ma za zadanie "zrzucić" powietrze z kompresora po jego wyłączeniu, tak aby nie startował pod ciśnieniem, na butli jest zawór jednokierunkowy do którego prowadzi ten czarny wężyk. Jeśli cały czas przez ten otwór wydostaje się powietrze, to zawór jest uszkodzony
Tez jestem takiego zdania, tyle gazu co jest w przewodach to tylko psiknięcie. Oczywiście operacje takie zalecam na otwartej przestrzeni. Bedąc raz na reklamacji elektozaworu u gazownika oczywiście z "pustym zbiiornikiem" on go rozkręcił i jeszcze pare minut gaz uchodził z poluzowanego mocowania butla zawór gaz poszedł w powietrze i koleś wiął zie do...
Wszystko fajnie, ale tam przy tej butli jest tylko zawór z kawałkiem miedzianej rurki, nigdzie nie ma elektrozaworów i innych cudaków :D
Zasilanie musi być u dołu, a wyjście u góry. W słoneczny dzień nagrzeje wodę bez problemu.
Mam pytanie. Kiedy odkręcam zawór w butli gazowej jest ciche krótkie psyknięcie. Chciałabym się dowiedzieć czy jest to normalne. Jak najbardziej, wszystko w porządku. Jeszcze jedno apropo zaworu. Czy musi być odkręcony do polowy czy wystarczy minimalnie np. 1cm. Już tak gotowałam i ogień był duży. Wystarczy troszeczkę, a jak odkręcisz więcej to nie...
Dosłownie definicja tego błędu brzmi tak: przeciek powietrza;przepływ powietrza z układu pneumatycznego przy prędkości powyżej 50 km/h jest większy od wartości dopuszczalnej. Nieszczelność w układzie pneumatycznym pojazdu lub naczepy. Może być wyciek lub zawór kierunkowy między butlami.
sprawdz czy otwierają się zawory są dwa jeden na butli drugi tam gdzie filtr gazu
Tam nie ma być żadnej uszczelki. Uszczelka jest w zaworze butli. Daj zdjęcie tego zaworu.
Czy dysze się z czasem zużywają? Dysze się nie zużywają, bo niby w jaki sposób? Dysze się jedynie zapychają (bo coś z garnka wykipi i zasycha otwór w dyszy, powodując mniejszą przepustowość). Mówisz, że czyste? A odkręcałeś je i próbowałeś czyścić linką miedzianą? (broń Boże igłą!) Jak masz słaby płomień (o ile dysze są rzeczywiście czyste), to prawdopodobnie...
owszem jest regulacja rezerwy szukaj jej własnie przy butli przy zaworach w małych butlach wkładanych w miejsce koła zapasowego chyba da sie to zrobic bez zdejmowania osłony takiej plastikowej takim pokrętłem o ile dobrze pamietam w wiekszych butlach trzeba zdjąc ta osłone i szukac regulacji przy wskazniku ilości gazu no i kwestia samej regulacji np...
Ja na twoim miejscu sprawdziłbym zawór butli oraz pływak odpowiedzilny za sprawdzanie poziomu gazu.
Jesli odkrece pozniej reduktor gaz nie bedzie sie ulatniał? Jest w butli jakiś zawór?
Po przełączeniu na gaz zakręć zawór na butli, pojeżdzij na samej benzynie. Sprawdź czy wtedy problem z odpalaniem też się pojawia.
Nie wiem, czy fachowcy zechcą napełnić CO2. Butla raczej staroć, za homologację trzeba zapłacić. Nie zauważyłem danych dot. dopuszczalnego ciśnienia. Oprócz homologacji butli, panowie od napełniania/wymiany butli będą chcieli zamontować właściwy zawór do CO2. Rok temu, za legalizację butli, zmieniony zawór i napełnienie zapłaciłem 100 złotych. Miałem...
Zakręć zawór na butli i pojeżdzij trochę na samej benzynie.
Po 1- co to za auto, po 2 - instalacja fabryczna czy montowana później. Pokaż szczegóły instalacji, na butli powinien być zawór, kolejny może być na instalacji przed reduktorem - czy są otwarte?
Jedź tam gdzie nabijają butle, powinni wymienić zawór i nabić nowe cechy bez żadnego problemu.
Raczej wyrzucić i kupić nowa butlę. Tu nie ma miejsca na niefaachowe naprawy.
A może przypadkiem przy kalibracji wagi zakręciłeś zawór przy butli? Odkręć przedni plastik i sprawdź dla pewności, zwróć też uwage na tekalany. Czy maszyna odzyskuje gaz z układów? Nabić się da?
A odkręciłeś zawór w nowej butli ?
Dziękuje za pomoc - butla LPG i wielo-zawór wymienione już na nowe.
W butli tlenowej ciśnienie jest 100-150 bar dlatego wymaga reduktora . Ten palnik przykręca się bezpośrednio do butli z gazem . Przy palniku jest zawór którym ustawiasz sobie płomień "dyżurny" a dzwignia daje "pełny ogień" ;-)
na początku powiem że to niebezpieczna operacja mówisz że zacina się elektrozawór więc po pierwsze sprawdź czy dochodzi do niego prąd jeśli ok to może być uszkodzona cewka i wtedy nie trzeba wykręcać wielozaworu jeśli jednak nic z powyższych to większość wielozaworów ma tak że jak zakręcisz ręczny zawór to możesz odkręcić elektrozawór bez wyciągania...
Witam. Nie wiem jaki palnik masz na myśli więc potrzeby zastosowania reduktora w tym aspekcie nie jestem w stanie skomentować. Cofnięcie się płomienia do butli może nastąpić tylko wtedy gdy ciśnienie gazu palnego jest mniejsze od ciśnienia gazu zużywanego do podtrzymywania spalania [utleniającego]. Jeżeli więc palnik zasilany jest gazem i do spalania...
Temu się nie da, że I Ar i CO2 magazynowane są od znacznie większymi ciśnieniami. Więc i same butle i zawory są zupełnie inne.
Możesz spróbować dokręcić nakrętkę dławicy pod pokrętłem zaworu. To jedyne, co można zrobić na napełnionej butli. Jak to nie pomoże, to zawór do wymiany. Nie ma sensu naprawiać, jak zawór kosztuje 30-40zł.
To prawdopodobnie będzie elekrozawór przy butli. Zakręć zawór przy butli potem 8 kluczykiem odkręć nakrędkę na środku elektrozaworu potem go wyciabni. następnie większym kluczykiem chyba 10 stopniowo odkręć ten "czpień" tylko uważaj bo wyleci trochę gazu,żeby ci nie odmroziło ręki. tam w tym trzpieniu będzie taki bolec i spręrzynka przeczyść to bo musi...
Podgrzej cylinder np. gorącą wodą lub ochłodź butlę (łatwiej jednak podgrzać niż ochłodzić). W niektórych butlach są zawory które działają tylko w jedną stronę więc wtedy będzie to niemożliwe
Kompresja jest dobra, nawet podejrzanie dobra jak na ten przebieg. Żeby z całą pewnością wykluczyć wpływ instalacji LPG przez jakiś czas jeźdź bez niej - tj. zakręć zawór na butli i przełącz centralkę do pracy wyłącznie na benzynie lub odłącz ją (przywróć oryginalne podłączenie sterowania wtrysków benzyny). Ten błąd cewki pojawił się ponownie po wymianie...
To chyba nie do końca tak jest. Na ciepłym silniku się zgodzę. Ale gdy silnik jest zimny, to elektrozawory otwierają się dopiero po czasie, po osiągnięciu zadanej temperatury. Słyszę zawsze ten zawór przy butli. Mylę się?
A może to zawór w butli? Dodano po 2 Witam Mam jeszcze pytanko, czy można wyjąć reduktor, zakręcić zawór w butli, połączyć przewody układu chłodzenia za pomocą rurki. I jechać na samej benzynie? Czy niema jakichś przeciwwskazań?
Prawdopodobnie silnik ma już przegrzane uzwojwnia i zwarcia międzyzwojowe. Zakup nowego kondensatora niewiele pomoże, ale przyda się po przezwojeniu silnika. Trzeba sprawdzić też zawór upustowy umożliwiający rozruch i zawór zwrotny "odcinający" ciśnienie w butli od samej sprężarki.
Witam Wszystkich !!! Szukałem, szukałem i znaleźć nie mogłem... Dlatego pisze: Mam instalacje BRC Tecno na gaźniku w starym aucie Oplu Ascona. Chcę wymontować reduktor w celu wykonania jego regeneracji, ale do tej pory w moich przygodach z mechaniką nie dotykałem się instalacji LPG. Pytanie brzmi: czy mam najpierw cały gaz z butli wyjeździć i zamknąć...
zawora butla zakręcić zawora butla zawora butla turystyczny
śmierdząca pralka żarówka światła soczewka częstotliwość referencyjna
hulajnogi elektryczne pralko suszarka samsung
Renault Modus: Klucz i poduszka powietrzna świecą, silnik nie gaśnie Czy wymiana panelu sterowania lodówki wymaga programowania?