Zawór wkręcić w imadło i kręcić całą butlą. Ja dodatkowo opasałem ją paskiem klinowym i kawał rurki do tego. Pościło po krótkim mocowaniu się. Oczywiście piszemy o wykręcaniu zaworu z butli. Gwint tam jest "prawy" Pozdrawiam i Wesołych Świąt.
Trzeba spróbować, ale głowy za to nie dał, bo tak dobrze Prinsa nie znam i nie wiem czy coś jeszcze nie będzie bruździć. Znam go tyle co z mojej gabloty i z tego co na jego temat przeczytałem, oczywiście krytycznie do tego podchodząc.
W zakładzie w którym pracowałem wymieniałem z pustych na pełne kilka butli miesięcznie.W kilku przypadkach stwierdziłem iż gaz ulatnia się mimo zamkniętego zaworu na połączeniu zawór -butla.Zawsze uczulałem kolegów aby w porze nocnej w pomieszczeniu w którym mieszkali zakręcali butlę na noc.Tak zakodowali sobie w pamięci iż robili to odruchowo.Przychodząc...
nie dochodzi gaz- posprawdzaj bezpieczniki i Elektro zawory butla/parownik
Może spadł pływak ale raczej tam jest taka przekładnia kątowa pływak napędza zaworek który przy max napełnieniu zamyka dopływ gazu . Rada wypalic gaz do końca na wolnym powietrzu zdemontowac wielozawór i dokładnie go obejrzec spróbowac rozruszac , ale jak masz jakiegoś zaprzyjażnionego gazownika to mu zlec tą robotę . Czasami da się odblokowac i wszystko...
Pokrętło jest dobrze zakręcone.Po zamontowaniu reduktora i jego dokręceniu samo pokrętło spróbuj odkręcić kluczem hydraulicznym tak zwaną żabą obejmując kluczem pokrętło zaworu .
W miejscu, gdzie wchodzi zawór butli, jest śruba na płaski należy dokręcić i naprawione Pozdrawiam serdecznie
Jeśli stacja pracuje w systemie push-pull to musisz mieć butlę dwudrożną.
Oczywiście, że może. Zakręć zawór na butli i tak pojeźdź przez parę dni, wtedy się przekonasz.
Tak wszystkie zawory mają ta same zrudło zasilania,i są dwie opcje albo przetarł się przewód idący pod autem, lub cewka przy butli się spaliła. Podłącz cewkę bezpośrednio pod akumulator jeśli cewka się otworzy to winny jest przewód,a jeśli nie to raczej cewka do wymiany ,spradz tez masę przy cewce.
1. Zawór butli. 2. Cewka elektrozaworu, drugi masz przy reduktorze. 3. Przewód do "wlewu" LPG. 4. Przewód czujnika rezerwy/poziomu LPG. O położeniu zaworu powinien Cię poinformować instalator, ważne jest aby wiedzieć gdzie się on znajduje, aby móc zakręcić wypływ gazy w razie rozszczelnienia instalacji (np. w wyniku kolizji przy równoczesnej awarii...
Wiram mam ten sam problem max nabijam 113g i wiecej nie chce wejsc czpienie w zaworach otwieraja na calosc w butli sodastrem a w zaworze butli matki nie ma zadnego zaworu i nie idzie wiecej nabic
Jeśli gaz jest w butli, zawór butli jest odkręcony i po naciśnięciu pokrętła iskrownik zapalarki działa a Ty odczekałeś aż gaz wyprze z instalacji powietrze i nadal nie czuć ulatniającego się gazu ani nie widać płomienia wezwij powtórnie serwis - ich obowiązkiem było sprawdzić prawidłowe działanie kuchni.
Czy jest możliwe, że reduktor uszkodził się poprzez zbyt duże ciśnienie gazu, bo było go za dużo w butli? Czytałam w podobnych postach Czytałem ten post, nie chodzi o zbyt duże ciśnienie a o możliwość ( przy "przepełnionej" butli0 przedostania się skroplonego gazu do reduktora. Gaz odparowując w reduktorze, powoduje jego zamarznięcie. Jeżeli tak było...
https://allegro.pl/oferta/zawor-filtr-bu... Zawór filtr butli gazowej kamper camper widlak Lovato 2171002 elektrozawór LPG nie za tanie ale może coś pokombinujesz z czymś podobnym.
Zawór w butli ma być wykręcony.
odpal auto na gazie ściągnij wąż od gaźnika i zobaczysz czy przepuszcza ale może też być jedna rzecz brak masy na Elektro zaworze lub konektor zaśniedziały bo gazownicy wszystkie masy łącza tak z lenistwa Elektro zawór butli potem Elektro zawór reduktora i gdzieś łapią masę z karoserii . tak że masy zawsze można sprawdzić . a szczególnie te co idą pod...
Reset UWAGA! – Jeżeli pomimo spełnienia wszystkich działań zawartych w punktach 1 – 5 urządzenie nie funkcjonuje poprawnie (nie puszcza gazu) mogło dojść do zadziałania zabezpieczenia (ogranicznik nadmiernego przepływu gazu). Aby zresetować zabezpieczenie należy zamknąć główny zawór na butli gazowej (zdjęcie 11). Następnie wcisnąć przycisk...
Może być czujnik położenia wału, ale może być też wyciek gazu do kolektora ssącego i zalewanie silnika przez 2 paliwa naraz. Dla testu zakręć zawór na butli, pojeździj żeby wypalić gaz z przewodów i wtedy zgaś na benzynie, po czym spróbuj odpalić
Zamknij zawór w butli, uruchom i przełącz na gaz w celu opróżnienia układu. Zostaw niech silnik popracuje na benzynie kilka minut i wtedy sprawdź co się będzie działo.
Odkręć zawór butli o min jeden obrót.
Miałem ten sam problem i zrobiłem jak inny kolega doradzał w innym poście, a mianowicie: "w miejscu, gdzie wchodzi zawór butli, jest śruba na płaski, należy dokręcić i naprawione." Dziś tak zrobiłem i wszystko działa jak nowość.
Zrób mały teścik - zakręć zawór na butli LPG i pojeździj trochę (parę dni) na samej benzynie. Jeśli problem zniknie to masz winnego...
Odlacz całkowicie gaz. Możesz zakręcić zawór na butli i niech wypali gaz z przewodów aż zgaśnie i wtedy patrz jak będzie odpalał. Może być tak że puszcza gaz razem z benzyną.
Tak teraz jest dobrze a w którą stronę zawór przepuszcza ,żeby nie było tak że zawór odcina butle.
Każdą butlę CO2 napełnia się do określonej masy, zupełnie jak LPG, ponieważ gaz ten znajduje się w butli w stanie ciekłym. Jeśli napełniona jest poprawnie, nad cieczą znajduje się poduszka gazowa i w zakresie dopuszczalnych temperatur eksploatacji ciśnienie w butli odpowiada ciśnieniu pary nasyconej CO2 w danej temperaturze. W trakcie opróżniania butli...
W taki wypadku jedyne co mi przychodzi na myśl to niedokręcony, niedomknięty lub nieszczelny (nietrzymający "zamknięcia") zawór przy tej butli.
Niby temperaturowo pasuje, ale jaka jest pewność że to ten stop?
Jak niema reduktora to budowa banalna bo tam będzie zwykły zawór jak przy butli turystycznej. A plastikowe pokrętło na pewno obraca zaworem? Może jest ułamane wewnątrz. Rozbierz i wrzuć zdjęcia.
Wyłącz instalacje gazową, a najlepiej zakręć zawór na butli, i przejedz kilka dni na samej benzynie. Parowniki BRC są znane z tego że z czasem pękają w nich membrany i po dłuższym postoju gaz dostaje sie do kolektora ssącego i zalewa silnik przy odpaleniu.
Tam nie ma być żadnej uszczelki. Uszczelka jest w zaworze butli. Daj zdjęcie tego zaworu.
Przy jakich okolicznościach się to przełączyło? Przy gwałtownym przyspieszaniu? Może zawór przy butli nie jest odkręcony do końca.
Przy parowniku, na przewodzie doprowadzającym gaz, różnie zależy od modelu. gaz będzie pod ciśnieniem więc najlepiej zakręcić zawór na butli i wypalić go do zera silnikiem aż zgaśnie. pamietaj o sprawdzeniu szczelności po robocie, najlepszy płyn do mycia szyb lub inne pienidło.
Ktoś kazał w taki sposób sprawdzić czy alternator jest sprawny . Nie był to nikt Tobie życzliwy. Masz szczęście, że auto w ogóle jeszcze działa. Zakręć zawór na butli z gazem, wypal gaz do końca z przewodów i zrób jazdę testową na samej benzynie. Opisz wynik.
Sprawdź czy masz odkręcony zawór butli a nie tylko uchylony.Posłuchaj czy dźwięk nie dochodzi z elektrysznego zaworu odcinającego. Jeśli dochodzi z wnętrza butli to nic z tym nie zrobisz sam,chyba ze wielozawór umiesz wymienić. Homologacja wiąże się i tak z jego demontażem,wiec może to dobra okazja. Zwróć uwagę czy dźwięk wystęluje na jakimś konkretnym...
nie , to z raczej nie reduktor ,a raczej zawór elektromagnetyczny w reduktorze. Jest tandetny i to typowa usterka. Skuteczna naprawa to wyrzucić trzpień i cewkę, zamontować zawór zewnętrzny. Aby sprawdzić czy to wina zaworu można na próbę wyrzucić z niego trzpień z zmontować bez niego. Jak usterka zniknie to wiadomo, a jak nie to szukać dalej. Spoko,...
Mam pytanie. Kiedy odkręcam zawór w butli gazowej jest ciche krótkie psyknięcie. Chciałabym się dowiedzieć czy jest to normalne. Jak najbardziej, wszystko w porządku. Jeszcze jedno apropo zaworu. Czy musi być odkręcony do polowy czy wystarczy minimalnie np. 1cm. Już tak gotowałam i ogień był duży. Wystarczy troszeczkę, a jak odkręcisz więcej to nie...
Ja na twoim miejscu sprawdziłbym zawór butli oraz pływak odpowiedzilny za sprawdzanie poziomu gazu.
Ok,wymieniłem zawór w butli na "nasz " gwint 17E. Butla w środku świecąca nóweczka. Teraz przetaczanie tlenu i nowy regulator.
Czyli ginie napięcie w trakcie rozruchu albo źle podłączone.
Sprawdziłam płynem do naczyń. Przy zaworze w butli, reduktor i cały wąż. Sprawdzałaś przy odkręconym zaworze na butli? Wskazane przeze mnie w poście #3 01 Wrz 2023 07:34 (wkręcenie w butlę) sprawdziłaś? Kupić fabrycznie nową nową butlę 2x Dlaczego 2x?
Ja bym rozpoczął od sprawdzenia własnych czynności. Czy dobrze zamontowałeś filtry, czy zachowałeś kierunek filtru przed wtryskiem, czy wisi jakiś kabelek którego zapomniałeś zapiąć, czy dokręciłeś dobrze obudowę filtru i czy instalacja jest szczelna. W końcu czy odkręciłeś na butli zawór bo pewnie przed wymiana go zakręciłeś i czy masz gaz w butli...
Dosłownie definicja tego błędu brzmi tak: przeciek powietrza;przepływ powietrza z układu pneumatycznego przy prędkości powyżej 50 km/h jest większy od wartości dopuszczalnej. Nieszczelność w układzie pneumatycznym pojazdu lub naczepy. Może być wyciek lub zawór kierunkowy między butlami.
Kompresja jest dobra, nawet podejrzanie dobra jak na ten przebieg. Żeby z całą pewnością wykluczyć wpływ instalacji LPG przez jakiś czas jeźdź bez niej - tj. zakręć zawór na butli i przełącz centralkę do pracy wyłącznie na benzynie lub odłącz ją (przywróć oryginalne podłączenie sterowania wtrysków benzyny). Ten błąd cewki pojawił się ponownie po wymianie...
Po przełączeniu na gaz zakręć zawór na butli, pojeżdzij na samej benzynie. Sprawdź czy wtedy problem z odpalaniem też się pojawia.
Zobacz czy instrukcja Ci pomoże, tam na dole są notatki odnośnie nie łączenia mas zaworów. Żółty to podobno sonda lambda, jeśli tak to może być odcięty bo w niektórych instalacjach potrzebny jest tylko do diagnostyki PC. Jak piszesz "cyka" to doprecyzuj czy są to cykliczne dźwięki, czy że się przełącz i trzyma. Z pomysłów: Może następować przeciążenie...
Weź tą butlę pod pachę i udaj się do jakiejś firmy specjalizującej się w hydraulice. To prawdopodobnie jest gwint M16x1,5 ale hydraulika/pneumatyka to jest wrzód na dup... jeśli chodzi o gwinty. A już calowe, to skucha podwójna... Nie ma innej metody, niż próba wkręcenia wzornika, albo chociaż złączki o znanych parametrach. W firmie najpierw zapytają:...
Jeśli to jest zwykły zegarowy wskaźnik to obok niego powinna być mała śrubka, popuszczając ją poluzowujesz ów wskaźnik, co pozwala ci go przekręcić, a to z kolei przesuwa tarczkę zegara. Najlepiej regulować na rezerwie, bo głównie o to chodzi a poza tym to nie są dokładne wskaźniki.
Wypusc gaz z tych butli i wykręc zawory. Wyczyść w srodku. Zamontuj zawory . Sprawdź azotem szczelność. Spróżniuj. Nabij propanem i tyle. Pokaz zdjecie butli . Może mam wage tych butli. Czy to taka ze zdjecia?
Wystarczy chyba tylko wymienić zawór.
To chyba nie do końca tak jest. Na ciepłym silniku się zgodzę. Ale gdy silnik jest zimny, to elektrozawory otwierają się dopiero po czasie, po osiągnięciu zadanej temperatury. Słyszę zawsze ten zawór przy butli. Mylę się?
Zakręć zawór na butli i pojeżdzij trochę na samej benzynie.
Elektrozawór jednolity z zaworami butli? Chcesz wymienić cały elektrozawór czy samą cewkę?
Jak przestanie uchodzić, odkręcasz zawór z butli i zalewasz wodą do pełna na kilka godzin. Ma zdemontować zawór i zalać wodą butlę???
Gaz w butli jest (chlupie przy potrząsaniu/kołataniu)? Zawór na butli odkręcony? Na przewodzie od butli może jest zawór który jest zamknięty? Słychać "syk" z otwartego (przekręconego i w niektórych kuchniach dodatkowo wciśniętego pokrętła) palnika?
Zawsze napełniam "nówką" czynnikiem. Ten z odzysku mam dla płaczków "panie samochód idzie do sprzedania" lub "to auto jest warte 500 zł". Butla do dołu zaworem odkręcam zawór na butli wjeżdżam na wagę (mam specjalne wózeczki, gdyż skóra na plecach zrobiła się zbyt krótka) taruję odkręcam na belce niebieski zawór (LP) obserwuję wagę gdy weszło za mało...
Tak pasuje No to w czym masz problem? (!) Zamontuj palnik w piecu, odkręć zawór na butli, odkręć gaz i podpal palnik. Być może zajdzie potrzeba doregulować ciśnienie na regulatorze jeżeli oryginalnie był nastawiony dla czystego propanu. Zdaje się, że masz w butli mieszankę gazową Propan-Butan. Prawdopodobnie dołączona instrukcja do kompletu palnika,...
napisz jakiej firmy jhest wielozawor w zbiorniku ale tak czy tak powinno byc pokretło
A może przypadkiem przy kalibracji wagi zakręciłeś zawór przy butli? Odkręć przedni plastik i sprawdź dla pewności, zwróć też uwage na tekalany. Czy maszyna odzyskuje gaz z układów? Nabić się da?
Dziękuję kol. jack63 za troskę. Proponuję odstawić oglądanie amerykańskich filmów. Tam u nich samochody zapalają się od wjechania do rowu. Z gazami palnymi mam doświadczenie od lat i wiem jak z nimi postępować. Wiem też jak zachować się w sytuacji awaryjnej (np. gasiłem płonący zawór butli, bo pracownicy nie dokręcili węża). lecąca butla wyląduje w...
Dławienie się na benzynie może oznaczać zapchany filtr paliwa i/lub umierającą pompę paliwa. Szybciej bym obstawiał filtr. Również może być nieszczelny zawór na butli bądź na parowniku. Jak chcesz sprawdzić to zakręć butlę i zobacz efekty. Odnośnie gazu, warto byłoby filtry w nim zmienić, i zobaczyć jak będzie się zachowywał. Problemem mogą być również...
Możliwe, że wąż jest odwrotnie zamontowany , a prawidłowa nakrętka jest przy palniku. NIE jest to możliwe, bo te nakrętki posiadają odmienny gwint. Ten gwint na zaworze butli jest lewo-zwojny -> patrz oznaczenie na nakrętce. Tak samo jest oznaczona nakrętka na końcu węża autora tego tematu. https://obrazki.elektroda.pl/9139527700_...
To jest zawór butli Argonowej używany przez mnie do spawania nierdzewki . http://imageshack.us/a/img33/7964/uqst.j...
nie napisałeś jakie konkretnie masz modele - w systemie Sodastream można odkręcić butle i przełożyć do innego urządzenia. Większość saturatorów posiada ten sam standard. Może masz problemy z uszczelką w saturatorze która przepuszcza. Do czasu naciśnięcia przycisku nie powinien wydobywać się gaz bo nie jest otwierany zawór butli z CO2.
Gaz niby nie ucieka, zawór sprawny pod względem szczelności ale popukałem gumowym młotkiem i nadal wskaźnik stoi w miejscu i nie odbija podczas tankowania czy jest to jakaś typowa usterka czy lepiej wymienić ten wielozawór.
Witam. Czy przypadkiem zbyt mocno nie nakręcasz palnika na butlę? W zaworze butli znajduje się gumowa uszczelka, która pod wpływem zbyt mocnego wkręcenia palnika może się zniekształcić uniemożliwiając swobodny wypływ gazu.
wyjeździj gaz do końca, zakręć zawór na butli, odkręć rurki, pomału otwórz zawór na butli (nie dużo bo się zawór nadmmiernego upływu zamknie tylko tyle żeby ciśnienie z butli uszło) a potem normalnie wykręcasz wielozawór oczywiście msisz zapewnić dobre wietrzenie i daleko z ogniem
A odkręciłeś zawór w nowej butli ?
To wyłącz instalacja, dobrze by też było zakręcić zawór na butli, i pojeźdź kilka dni na samej benzynie.
sprawdz czy otwierają się zawory są dwa jeden na butli drugi tam gdzie filtr gazu
To nie problem zaworu bo zamarzają mi zawory w butlach sodastream a nie w butli głównej. Bardziej skłoniłbym się do podpowiedzi kolegi JackaCz. Chętnie kupiłbym jakąś pompę do przetaczania i pewnie problem by znikł ale czy takie coś istnieje.... :(
A może to zawór w butli? Dodano po 2 Witam Mam jeszcze pytanko, czy można wyjąć reduktor, zakręcić zawór w butli, połączyć przewody układu chłodzenia za pomocą rurki. I jechać na samej benzynie? Czy niema jakichś przeciwwskazań?
Odpal auto na PB, poczekaj aż przełączy się na LPG, zostaw auto uruchomione, idź i zakręć zawór gazu w butli. Auto powinno zgasnąć za jakąś chwilę. Rób to najlepiej wieczorem bo wtedy będzie stał całą noc i rano zobaczysz jak będzie rano palił. Jeśli dobrze - mamy winowajcę. Jeśli źle - będziemy szukać dalej.
Czujnik wału, zawór EVAP (odpowietrzenie zbiornika) może przepuszczać, sterownik silnika, rzadko rozrusznik zakłóca. Gdy nie odpala dobrze byłoby podać tzw plaka, aby wykluczyć problem z paliwem, może przez LPG masz rozjechaną mapę wtrysku, przez co dawka rozruchowa (czas otwarcia wtryskiwaczy PB) jest za niska. Dla testu zakręcić zawór w butli i 1-2tyg...
Chylę czoła przed specjalistami. Wygląda na to, że to problem z gazem. Po odcięciu instalacji odpala pięknie. Tylko co dalej? Co jest uwalone w instalacji, skoro nie zawór na butli?
No ale jakie ma znaczenie co jest podłączone, skoro zawór na butli jest zakręcony? Nie chodzi mi o eksplozję ulatniającego się gazu, tylko wybuch butli od gorąca. A w podłączeniu żadnej filozofii nie ma - reduktor, kawałek gazowego szlaucha i na końcu grill.
Wyjmij bezpiecznik od instalacji gazowej i zakręć zawór gazu na butli. Wtedy testuj, czy usterka pojawia się nadal.
Sprawdź jakie jest ciśnienie sprężania w poszczególnych cylindrach ? Zakręć zawór na butli z gazem i wyjmij bezpiecznik od LPG.
Tak zawór od butli jest odkręcony
Kolego winny jest zawór redukcyjny zamontowany na wejściu do butli. Powietrze syczy bo otwiera zawór zabezpieczający przed nadmiernym ciśnieniem Dodano po 4 https://obrazki.elektroda.pl/9551826900_... zdjęcie z Google
Tak ma lpg. Ale jeździłem za zakręconym zaworze butli i nic nie pomogło.Troszkę irytuje mnie już ciężkie odpalanie zimnego silnika jak i ciepłego
Tak zgadza sie program chodzi pod dos-em agt.exe sie nazywa tylko kabel by sie przydal no i lapek z rs to i parametry by byly. Dzisiaj juz zglupialem calkowicie. Wymienilem termostat bo stary nie dzialal. z nowym bardzo szybko sie nagrzewa (ok) . Odpalilem auto na Pb pochodzilo troche , przelaczylem na gaz zapalily sie kontrolki od stanu i czerwona...
Zawór w małej butli jest dwukierunkowy
Zobacz czy ci otwiera zawór na butli.
Zakręć zawór w butli, wyjezdzij gaz i zgaś, jak na zajutrz odpali, to parownik do naprawy ew wtryski LPG.
Czy zawór bezpieczeństwa ma w sobie zawór zwrotny?
W Multipli były stosowane dwa rozwiązania jeśli chodzi o ECU 1) Sterownik Marelli IAW 4GF steruje jednocześnie wtryskami benzynowymi oraz gazowymi w zależności od wybranego rodzaju paliwa, otwiera zawory butli oraz włącza i wyłącza pompę benzyny, silnik uruchamiany zawsze z gazu, rozwiązanie do połowy roku 2001 Reset adaptacji powoduje skasowanie nastaw...
witam, gaz prins nie przełacza na lpg dioda świeci na mocny pomarańcz po ponownym naciśnięciu pomarańczowa dioda przygasa. bezpieczniki całe, ale w jednym jest brak napięcia. zawory w butli nie cykają. filtry wymienione i nic. zawór w butli podłaczony na krótko i jest sprawny. kupiłem kabel do diagnostyki i nie pokazuje błędów. Po nacisnieciu, zeby...
Jutro spróbuję odkręcić tą nakrętką mosiężną z dołu znalu. Ona dokręca do butli palnik. W domu nie mogę ją ruszyć, więc muszę w garażu. Bo nic innego na znalu do odkręcenia nie ma! A przez niego nie przechodzi gaz z butli. Dodano po 12 Koledzy :D Usterka usunięta :D Po odkręceniu tej nakrętki na zawór butli, a nie była to sprawa łatwa, bo gwinty były...
na początku powiem że to niebezpieczna operacja mówisz że zacina się elektrozawór więc po pierwsze sprawdź czy dochodzi do niego prąd jeśli ok to może być uszkodzona cewka i wtedy nie trzeba wykręcać wielozaworu jeśli jednak nic z powyższych to większość wielozaworów ma tak że jak zakręcisz ręczny zawór to możesz odkręcić elektrozawór bez wyciągania...
Najpierw wyłącz LPG, najlepiej nawet zakręcić zawór na butli, i pojeźdź kilka dni na samej benzynie. Warto też sprawdzić stan świec i przewodów zapłonowych.
https://obrazki.elektroda.pl/1449788300_... Kupiłem nowy wąż z reduktorem do podłączenia płyty gazowej zasilanej gazem z butli. Dokładnie taki: [url=https://www.euro.com.pl/weze-do-gaz... Po podłączeniu...
Prawdopodobnie silnik ma już przegrzane uzwojwnia i zwarcia międzyzwojowe. Zakup nowego kondensatora niewiele pomoże, ale przyda się po przezwojeniu silnika. Trzeba sprawdzić też zawór upustowy umożliwiający rozruch i zawór zwrotny "odcinający" ciśnienie w butli od samej sprężarki.
nie jestem specem od stężeń wybuchowych ale wiem że np w butli gazowej możliwość wybuchu (największa możliwość ) jest wtedy gdy gaz się w niej kończy a nie kiedy jest pełna. Nie wiem na ile jest to sprawdzone i prawdziwe ale podobno zgromadzony gaz na dnie kanału samochodowego bardzo łatwo doprowadzić do wybuchu do dopompowując powietrza dlatego zalecane...
Zakręć zawór w butli, wypal gaz i zobacz następnego dnia. Jak będzie cacy, to instalacja do weryfikacji (reduktor). Paliwo w zbiorniku świeże czy zwietrzałe?
Manometr ciśnieniowy w przypadku co2 jest prawie bezużyteczny gdyż gaz ten jest cieczą i sprzedaje się go na kilogramy tak więc ciśnienie butli zależy od temperatury otoczenia. Mówiąc inaczej czym większa temperatura na zewnątrz tym większe ciśnienie w butli (ciecz zamienia się w gaz). Jeśli urośnie do około 190atmosfer to wyrzuca bezpiecznik przy zaworze...
A i E to "wieszaki" węży. Niebieski wąż do Szredera i do B. Nie wiem jak zrobione jest C. Jeden króciec powienien mieć przelot bezpośredni do przestrzeni za oczkiem, a drugi być z zaworkiem. Jeżeli tak to wąż żóły do do tego z zaworkiem i do pompy. Czerwony do D i do reduktora argonu. Czy pompa ma eletrozawór? Jeżeli tak to lepiej. Najpierw próżnia...
Na butli zawór podpięty i podłączony ? Kiedyś mi auto gasło na gazie a zapomniałem że przy naprawie zakręciłem
W instalacjach bez elektrozaworu na butli najpierw należy zakręcić zawór na butli i odpalić autko, poczekać aż samo zgaśnie (wypali gaz z rurki) w modelach z elektrozaworem na butli odłączyć zasialnie elektrozaworu na butli i odpalić auto.
Czy wymieniając elektrozawór trzeba zakręcić zawór przy butli?
butla zawora zakręcić zawora butla zawora butla turystyczny
presostat wentylatora nawiewu głowica tosca wykrywacz złota
taraban dmp502 przestrojenie taraban dmp502 przestrojenie
Wzmacniacz 100V – napięcie na wyjściu 4Ω, różnice LD Systems, Audac, Powersoft, Lab.Gruppen Błąd E17 w pralkach Bosch, Beko, zmywarkach i falownikach Megmeet – interpretacja i diagnostyka