bypass google account

Znaleziono około 14 wyników dla: bypass google account
  • Bypass google account (HTC Desite 10 Lifestyle)

    Bypass google account, pacjent HTC Desire 10 Lifestyle. Twrp nie zainstaluje, bo nie da rady wlaczyc debugowania usb. Ma ktos pomysl? Moze flash? Szczerze powiedziawszy nie wiem czy znajde stocka do tego modelu...

    GSM Początkujący MrKuba125   15 Gru 2017 22:53 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 210
  • Huawei Y3 II - Konto Google po resecie

    Proszę o pomoc co robię źle, robię wszystko według tych instrukcji ale niestety po instalacji w pierwszym przypadku jak i drugim QuickShortcutMaker, w menu nie pokazuje się Google Account Manager Type Email and Password, co robię nie tak.

    GSM Początkujący krecik10   15 Mar 2017 13:38 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1407
  • G-935F - weryfikacją konta google błąd

    Witaj, Spróbuj przegooglować : Bypass Google Account Lock on any Samsung Tydzień temu męczyłem i za którymś razem w końcu się udało.

    GSM Początkujący Mik99   30 Sie 2016 20:50 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2412
  • Samsung J5 2016, hard reset - zapomniane dane do konta Google

    Można spróbować z Bypass Google Account

    GSM Początkujący michal950622   05 Sty 2017 11:34 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3927
  • Huawei Y635 - Google account bypass

    Witam. Telefon z tytułu. W trybie serwisowym widnieje PHONE Locked, FRP Lock. Po włączeniu telefonu nie można zweryfikować konta Google, tym samym nie można przejść dalej... Robiłem wszystko co w tym materiale, lecz niestety nie pomogło. Proszę o pomoc.

    GSM Początkujący 1885962   21 Paź 2016 19:34 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1470
  • Lenovo TB2-X30L - Brak dostępu do urządzenia po Hard Resecie

    Wgranie oprogramowania usunie problem, ewentualnie są poradniki jak ominąć logowanie do konta google, szukaj pod " bypass google account ".

    Tablety Czytniki Hardware kamilosdrifter   31 Sty 2017 23:40 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1644
  • samsung galaxy s7edge nougat - tel chce weryfikacji konta a haslo zapomniane :(

    Nie wiem czy można opisywać takie metody na tym forum ale powiem pokrótce :). Dodano po 1 Poszukaj informacji na temat "bypass google account"

    GSM Serwis mistrzszymon1   03 Mar 2017 15:16 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1053
  • - LG K8 4G K350N - Pominięcie konfiguracji telefonu po zainstalowaniu systemu

    Próbowałeś sposobów z Youtuba np to: [url=]Bypass Google Account LG K8 Remove FRP LG K350N

    GSM Początkujący br501   11 Kwi 2018 07:36 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 366
  • Samsung Galaxy S5 - Po hard resecie nie można zalogować się na konto google.

    Witam, mam taki problem, otóż Samsung Galaxy S5 neo po hard resecie nie chce się włączyć. Przy próbie zalogowania się wyskakuje komunikat żeby zalogować się na poprzednie konto, choć telefon jak był nowy brany z salony zalogowano się jedynie na jedno konto, a hasło nie było zmieniane. W google widać...

    GSM Początkujący artur04c   30 Kwi 2017 14:38 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1188
  • lg k4 lite k120e konto google

    Przejrzyj to:

    GSM Początkujący marcin7904   05 Wrz 2017 11:39 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1242
  • Samsung Grand Prime - nie można zalogować się do konta google

    No i zrobione. Sposób wgranie na pendriva programu Bypass any Samsung Google Account Lock.apk Podłączenie pena do telefonu, uruchomienie aplikacji, ściągnięcie aplikacji SideSync, zainstalowanie aplikacji, w ustawieniach przywrócenie do ustawień fabrycznych. Czyli połączenie pendriva z filmikiem...

    GSM Początkujący dj magic   25 Lut 2018 14:42 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 375
  • S6 Edge + - Zablokowany kontem google

    Masz kilka opcji (wg mnie) 1. podaj mu login do konta google (ja bym sie polaczyl przez skype zeby miec pewnosc ze gosciu sie zaloguje i od razu usunie konto z telefonu i potem zmienil haslo) 2. niech ci odesle telefon 3. kupujacy robi to i usuwa zabezpieczenie (w najnowszym sofcie moze nie dzialac)...

    GSM Użytkowy argo16   02 Maj 2016 10:57 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 11763
  • Samsung Galaxy S5 G900F - Jak usunąć konto Google ? (FRP)

    Czy komuś za pomocą Z3X udało sie usunąć FRP z tego modelu w z3tool brak przy tym modelu przycisku EE remove. Czy trzeba wybrać jakiś inny model czy akurat S5 jest nie obsługiwany ? Jaki inny pomysł jak usunąć FRP z tego modelu ? EDIT: No i poradziłem sobie sam bez z3x wgrałem soft 4.4.2 sciagłem...

    GSM Serwis siudziu   25 Sie 2016 08:34 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 4176
  • Samsung galaxy grand prime - Hard reset i niemożliwość włączenia telefonu.

    Film na youtube "How to bypass Google account - SideSync method (100% FREE)" rozwiązał mój problem. Dzięki Wszystkim za próbę pomocy ;)

    GSM Początkujący artur04c   24 Kwi 2016 16:44 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3876