Ja tu widzę padniętą turbinę, bo zdaje się jest ze zmienną geometrią łopatek. są po prostu zatarte i pracują w ograniczonym zakresie a to powoduje przechodzenie układu sterowania w tryb awaryjny. Pozostaje regeneracja turbiny nie wielu to robi prawidłowo bo to precyzyjne urządzenie i wymaga należytego doświadczenia i przygotowania całej operacji. A...
klasyczny notlauf, sprawdź węże od n75, jeżeli są sprawne to zmostkuj czerwony z niebieskim - to wyeliminuje uszkodzony n75 - i zloguj ponownie 008 011
A jednak łącznik gumowy
I znalazłeś problem. Membrana w egr jest dziurawa i zaniża podciśnienie w układzie. Zdejmij podciśnienie z egr zaslep gumowy wężyk i się przejedź.
wepnij sie gdzies rurka do kolektora i wezyk do kabiny i manometr
W passacie mam taki błąd 00575. Doczytałem że to "Ciśnienie w kolektorze dolotowym" Co może być przyczyną ??
Błąd czujnika g71 to akurat normalka w tym przypadku, a błąd 00575 to niestety następstwo zmiennej geometrii - zrobię Ci to córuś mimochodem. Pozdrawiam kolegów - wszystko OK. Dodano po 10 oj lukasega jednak obawiam się, że to to samo. podczas przeładowania AFN zawsze pokazuje błąd 00915 (normalka) a drugi to albo 00575 albo 17985 lub 17965. - trzeba...
Aż takim specem nie jestem bo z wprawy już wyszedłem (prawie 10lat) ale mi to wygląda na przepływomierz , poszukaj w necie jakie piny ale chyba 4-5 kreska na 5-kę mogę się mylić wstawiasz diodę i powinien iść jak rakieta jak tak to wiadomo co winne ,
Sprawdz szczelność układu powietrza ,zrob logi turbiny przepływomierza i daj na fofum
Witam dzięki koledzy za pomoc. Co się okazało to problem był bardziej złożony ponieważ składał się z 2 powodów. 1. podczas testów na komputerze u kolegi przyjechał do niego inny kolega i okazało się że tankowaliśmy paliwo na tej samej stacji i praktycznie w ten sam dzień, i po tym tankowaniu jemu tez się coś takiego działo tyle że on ma 307 i jemu wyskoczyła...
Zrób logi dynamiczne i napewno problem rozwiążesz . Skup sie na kanale 003 i 011.
Mam problem z przechodzeniem mojego silnika w tryb awaryjny przy dłuższej jeździe na wysokich obrotach. VAG wskazuje błąd 00575 (czujnik ciśnienia w rurze rozgałezionej). Pewien mechanik twierdzi że problemem jest zawór n75, ale żebym go nie wymieniał tylko zatkał EGR'a. Moje ptanie czy zaślepienie EGR'a powoduje, że N75 może byc niesprawny???
Zapewne po otwarciu sterownika wycieknie olej ;)
Załączam logi
Jak w temacie proszę o ocenę logów Grupa 000 (Log statyczny): http://vaglog.pl/log-000_OU88OY.html Grupa 003 (Log dynamiczny): http://vaglog.pl/log-003_q3O2Q.html Grupa 011 (Log dynamiczny) http://vaglog.pl/log-011_gj2Dz4.html Ostatnio pojawił się błąd 00575 Ciśnienie w kolektorze ssącym - różnica w regulacji.
Witam, Vag pokazuje błąd 00575 tj. Ciśnienie w kolektorze dolotowym. jaki jest komentarz do błędu? - Przekroczona czy nieosiągnięta wartość. Przyczyn może być wiele, tak jak pisze kolega wyżej, np. wadliwa pompa vacuum. A co do oprogramowania to może od NOKII 3310 będzie dobre:)
Witam Zrobilem loga na 4 biegu. Caly czas to samo juz przy 140 na 5 biegu. Widac na logu ze przesytal sie prawie rozpedzac przy 3 tys obr. Po puszczeniu i dodani gazu odżywa na chwilke, rozpedza sie jeszcze o te 5-10km/h i znowu to samo i blad: 1 Fault Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent To chyba wyklucza...
Auto już nie ma więc temat zamykam.
Patrząc na Twój ostatni log to zmienna geometria nie jest sterowana prawidłowo. Ciśnienie faluje i pewnie sterownik silnika zaraz zapoda błąd 00575. Turbo kwalifikuje się do ponownego czyszczenia.
Czyli jest połączony z kolektorem wężykiem? Jest wymienny? Problem polega na tym że turbina dmucha, vag pokazuje błąd 00575, a odczyty w kanale 11 ciśnienia doładowania nie zmieniają się.
Witam Sprawdziłeś wszystko? [url=http://wiki.ross-tech.com/wiki/inde... [url=http://wiki.ross-tech.com/wiki/inde... Błąd 65535 po skasowaniu powraca? Zrób log dynamiczny 003 i 011.
Witam na vagu pokazał mi błąd 00575 czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej. Czytałem że może pomóc przemycie go tylko nie mam pojęcia gdzie ten czujnik się znajduje. Może ktoś wie???
Usterka czujnika ABS nie powoduje gaśnięcia silnika - to po primo, po drugie primo ;) to błąd 00575 jest przyczyną odczuwalnego spadku mocy podczas jazdy spowodowany trybem awaryjnym ( z winy niedoładowania lub przeładowania turbo) a po trzecie primo, to jestem ciekaw do jakich obrotów kręcisz silnikiem na biegu jałowym, że podwiesza mu zawory - nie...
Witam. Mam problem z moim 1zetem a wygląda to tak, w czasie jazdy i utrzymaniu przez około 30sec silnika na 3000tys obr. w momencie depnięcia gazu silnik nie przyspiesza jedynym sposobem na przyspieszenie jest puszczenie gazu i ponowne depniecie nie zawsze udaje sie to za pierwszym razem przewaznie auto zaczyna przyspieszac za trzecim depnieciem. Auto...
kod to 00575-ciśnienie doładoawnia
Bo moje audi jest troche zamulone na Vagu wyszedł błąd 00575 i z tego co czytam na forum to może być przez nieszczelność układu dolotowego zapieczone kierownice w turbo i chiciałem to sprawdzić czy tam jest wszystko ok a jak nie nie to będe szukał dalej Dodano po 5 A czy ktoś wie gdzie jest zawór N75 w audi???
Turbo ospale wstaje i przeładowuje, stąd pewnie błąd 00575. Short to + sprawdź połączenia kabelków. Prawdopodobnie geometria do czyszczenia. A na dymienie polecam to :) http://obrazki.elektroda.pl/6077964000_1... Naklej na klapę i po problemie ;) Niebieski dym może być z zebranego oleju w dolocie który po postoju się "kumuluje" i po...
przed przystąpieniem do tej naprawy był błąd niskie ciśnie doładowania , drugi czujnik temperatury, dwa inne dotyczyły zestawu wskaźników . Diagnoza tak na patyku czyli żadna. Wykasował błędy i uruchomił silnik i nic nie wskoczyło trwało to 20 min korzystałem z usługi. Turbo wyczyściłem i uruchomiłem sterowanie ilości doładowania. Za jakieś półtora...
519-Czujnik cisn.w przewodzie dolotowym-G 71 575-Cisnienie w przewodzie dolotowym 527-Czujnik temp.w przewodzie dolotowym-G72 MYŚLĘ że padnięty jest mapsensor
Błąd to 00575 ale co przy jego opisie : limit doładowania nieosiągnięty, limit przekroczony, czy też różnica w regulacji ? od tego opisu zależy za co się zabrać aby zlokalizować przyczynę i usunąć usterkę, nie szkoda Ci kasy na zakup N75 ?. Przy AFN-ie wystarczy go tylko podmienić z N18 i sprawdzić czy to jego wina.
Witam, również mogę prosić o pomoc w interpretacji logów? Zrobione na 3-cim biegu przy rozgrzanym aucie od 40km/h do 90km/h i bucie w podłogę. Też mam chyba przeładowanie ale nie umiem czytać logów. Mam takie objawy: błąd VAG 575, kopcenie na niebiesko przy stałych obrotach powyżej 2000 obr/min i przy gwałtownym bucie powyżej 2000, brak mocy (wykręca...
Witam, Kontynuuję temat. Już mnie ... trafia. Mechaniorów i naciągaczy jest wielu. A sprawa wygląda tak. Moje autko jak ww. opisane przechodzi w tryb awaryjny. Zrobione zostało na 100% - wymieniony wężyk w komp. sterownika, wymieniony N75 a nie EGR, wymienione wszystkie wężyki - po których wymianie problem zniknął ale nie na długo. Wymontowano turbo...
po co zamieniasz te zaworki one nie działają tak samo są inne mimo że podobne ,masz numery części widać przecież . Jak masz błąd regulacja ciśnienia doładowania wartość przekroczona to 99 procent turbina do wyczyszczenia fil2006 bardzo Cię cenię i lubię czytać Twoje wypowiedzi i dlatego napiszę trochę nie po Twojemu - zaworki może zmieniać bo obydwa...
Witam panowie , mam mega problem z konwencjonalnym odpalaniem :D Pacjent to passat 1.9 tdi 90km ahu z 1998 roku. Problem zaistniał wczoraj gdy okazało się ze akumulator jest doszczętnie rozładowany.(rozładowuje się w ciągu 1.5h-2h) Po odpaleniu na kable i ponownym zgaszeniu silnik kręcił lecz nie odpalał. Dostrzegłem ze włącznik podgrzewanej tylniej...
Witam wszystkich. Po zakupie auta audi a6 c5 98r okzalało się, że klimatyzacja nie działa. Ciężko jest to opisać bo klimatyzacja żyje własnym życiem. W momencie gdy ustawię nawiew np, na nogi to dmucha na szyby, gdy na środek to dmucha w nogi.. Klima jest ustawiona z obu stron na Lo , a mimo to z lewej czasem zawieje zimno, a z prawej gorąco. Dodam,...
Witam. Robienie logów w trybie awaryjnym bezcelowe.Na początek sprawdź przepływomierz[00553] a następnie sprawdź co się dzieje z ciśnieniem doładowania[00575] /turbina, sterowanie turbiną, szczelność układu dolotowego.
Wersja Vaga jest niepełna i dlatego nie możesz wejść w tryb BS, błąd 00667 dotyczy czujnika G17 temperatury zewnętrznej więc jest to pierdołka ale istotny jest błąd 00575 - ten ma właśnie istotny wpływ na moc i dynamikę silnika. Szwankuje sterowanie ciśnieniem doładowania więc albo układ podciśnień albo zmienna geometria turbosprężarki. Jeśli sprawa...
Proszę o ocenę logów Passat b5 1.9 TDI AFN 110KM 98rok Logi statyczne: Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_205pl.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_D6jTTde.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_JXJgZ6E.html Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_SlN9k.html Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_N5D8jgQ.html Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_G5gn6.html...
Witam U kolegi w Golf3 1.9TDI rocznik 95 jest taki problem, że samochód zapala z trudem, wygląda dokładnie to tak: Kręci się rozrusznikim, silnik zaczyna pracować, obrotomierz idzie na ok. 600obr. spada do 100obr. i wtedy albo zgaśnie, albo uda mu się wrócić do normalnych obrotów. Pierwszym razem po odczytaniu błędów Vagiem pokazały się dwa: 00575 -...
zaczeło się od szarpnięcia podczas jazdy i stracił moc po zgaszeniu i zapaleniu problem zniknął ale zaczeło się dziać tak częściej wymieniłem więc filtr paliwa i nie pomogło po jakimś czasie zaczął ciężko zapalać i miga kontrolka od świec żarowych pojechałem do serwisu vw bo mam tam kolegę podłączył komputer ipokazał usterkę czujnika sprzęgła i hamulca...
Odgrzeję temat. AFN 1,9 TDI 110KM. EGR zaślepiony (w ogóle nie ma ;) ), co skutkuje różnicami wskazań (jak w temacie). Pytanie: czy jest możliwość wyłączenia EGR w programie, tak, żeby prawidłowo przeliczał wartości ? Czy wiąże się to z koniecznością zrobienia nowej mapy z innymi przeliczeniami ? Próbował się ktoś zmierzyć z takim rozwiązaniem ? Borykam...
00550 00575 00553 Co to za błędy? Dodano po 8 Dodam, że auto przy mocnym przyspieszeniu kopci. I zawór N 75 wymieniłem.
Witam!!! Posiadam samochód VW Passat 1.9tdi 110KM 1997rok (zielone zegary) Od niedawna samochód stracił na mocy, to znaczy odpala normalnie i nawet przyśpiesza, ale gdy się rozpędzę do 100-120km na 5 biegu nagle samochód traci moc i już nie chce się tak zbierać i przyśpieszać, dopiero po zgaszeniu i odpaleniu znowu jest ok, ale nie zawsze. VCDS pokazuje...
00519 Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym - G71 00553 Przepływomierz masowy powietrza - G70 - błą sporadyczny 00575 Ciśnienie w kolektorze dolotowym - błąd sporadyczny Co do samej naprawy,szukaj tu na miejscu,opisów takich błędów jest sporo.
jeszcze jedno pytanie, czy rzeczony zawór może mieć wpływ na tzw notlaufy. Wcześniej auto dosyć często je łapało, i byłem w trakcie diagnozy, tzn wymieniłem już przewody od N75, nie pomogło, zamówiłem już nowy N75, ale może ta aktualna sprawa może mieć z tym związek. Ta akurat usterka N109 nie ma żadnego wpływu na notlaufy, które łapał Twój pojazd...
Sprawdzę jutro ten 53 możliwe, że idą gdzieś + blisko siebie i jest zwora z tymi innymi po zapłonie. Kierownice rozruszane, n18 jedynie odłączony ale w tym roczniku brak egr nie powoduje awaryjnego trybu. 00575 też nie ma, ewidentnie 1237 błąd wprowadza w awaryjny. Do południa dam znać co i jak.
Witaj.Przed wymianą n75 wykazalo błędy: -17978 -00575 -01262 Diagnosta nie był rozmowny,także nic nie rozumiem.
zostawilem autko w serwisie na pare godzin bo mieli tlok o 13 mojego czasu ide odebrac oby nic powaznego i mam pytanie czy auto z problemem jak u mnie bedzie spalal wiecej paliwa ?? bo moj pali 6.5 na trasie i litr wiecej na miescie bez klimy Dodano po 3 witam!!! diagnostyka wykazala blad 00575 jesli komus to cos mowi to prosze o pomoc pod spodem podaje...
nie o taka pomoc prosilem
Witam Jakieś dwa tygodnie temu wymieniałem wałki rozrządu, przy okazji wymieniony separator oleju i wszystko było ok do wczoraj. Auto nagle straciło moc, z wydechu kłęby jasnego dymu. Chciał nie chciał, musiałem auto holować, nie dało się tym jechać. Dzisiaj zacząłem wszystko rozbierać z powrotem, żeby sprawdzić co się stało. Okazało się, że w kolektorze...
Przy tych objawach to tylko trzy możliwe są błędy czyli 00575, 17958 lub 17965 a logi dynamiczne 011 oraz 011 w trybie Basic Settings (te ostatnie podparte obserwacją sztangi przy turbo) rozwieją wątpliwości co do tych rozłożonych rąk elektryków.
Sprawdź czy pasek rozrządu nie przeskoczył o jeden ząbek. Rozrząd w porządku .... :/ Mogę jeszcze tylko dodać ze Auto topornie rusza Od 900obr do ok. 2000obr. jakby zamulało coś później idzie bez problemu ale po zatrzymaniu auta bywa tak ze na luzie chodzi a po wrzuceniu biegu D obroty spadają i auto potrafi zgasnąć mimo dodawania gazu ( z reszta podczas...
Witam. Mam Toledo 97r. i problem jak w temacie. Od jakiegoś czasu mruga mi kontrolka żarzenia świec. Znajomy podpiął go do vaga i zczytał takie błędy: 00575 - ciśnienie w kolektorze ssącym - odstępstwo od reguły - usterka występująca sporadycznie 00553 - czujnik pomiaru masy powietrza G70 (przepływka) - przerwa/zwarcie z masą 01268 - nastawnik wielkości...
Witam, Piszę na prośbę znajomego, posiada on A4 1.9TDI AFN. Kupione rok temu, ściągnięte z niemcowni(użytkowane przez starszego pana, niestety...). Od jakiegoś czasu występują klasyczne notlaufy- auto vmax 130km/h, brak mocy. W Błędach oczywiście widnieje kod 00575 . Wystawiam logi dynamiczne grupy 3,10 i 11. Wnioskuję z nich że turbina przeładowuje...
Witam, Mam problem ze swoją Ibizką niestety powyżej 120km/h łapie tryb serwisowy i robi się SDI po zgaszeniu auta niestety nie wstaje i aby jechać w miarę komfortowo muszę odłączać akumulator lub podłączać pod komputer i kasować błąd. Po podłączeniu pod Vaga ukazuje się coś takiego: Controller: 028 906 021 EK Component: 1,9l R4 EDC G10SG 1438 Coding:...
Panowie,usterke zrobilem po swietach,ale przepraszam,ze nic nie pisalem.. A wiec ,tak jak mowiliscie.Wymienilem filtr paliwa,wyjalem pompke z baku,wyczyscilem,z galarety(a bylo jej tam sporo) odpowietrzylem uklad,co troche mi zajelo.I wszystko jest cacy... Ale niestety od kupna samochodu czyli od pazdziernika mam inny problem,ktorego do dzis nie moge...
właśnie wróciłem od elektryka i wydrukował mi z Vaga błędy tj 00741 Kontrola pedału hamulca 27-00-Niezrozumiały sygnał 00523 - Czujnik temperatury zasysanego powietrza (G42) 31-00- Przerwa / Zwarcie z masą 00553 - Miernik masy powietrza (G70) 31-00 - przerwa / zwarcie z masą 00575 - Ciśnienie w kolektorze ssącym 11-00 - Granica regulacji nieosiągnięta...
Spróbuj zmienić przepływomierz u mnie w a4 było bardzo podobnie po zmianie niebo a ziemia i spalanie mi spadło (wynik dogorywającego przepływomierza) No ja ostatnio zmieniałem silnik i też pomogło POLECAM! :) co do Ciebie to 01237 powoduje spadki mocy dość mocne :) no i typowy 00575 to tryb awaryjny i wtedy nie znajdziesz podciśnienia na gruszce żadnego....
Poniżej przesyłam kilka postów z forum www.toledoclub.pl. sam jestem użytkownikiem toledziaka 1.9 tdi "auto przechodzi w tryb awaryjny i turbawka wtedy nie pompuje pewno po tym mechanik stwierdzil ze nie ma cisnienia wyskoczyl blad 00575?? moga byc 2 mozliwosci duza nieszczelnosc w dolocie wtedy rowniez nie bedzie cisnienia + straszny batory za autem,...
Taki błąd był wczoraj po wykonaniu logów: Monday, 07 November 2016, 22:25:11 VAG-COM Version: Release 409.1-S Control Module Part Number: 028 906 021 CE Component and/or Version: 1.9l R4 EDC G00SG 0803 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 06325 1 Fault Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference
To znowu ja okazuje sie ze ładuje do tablicy znaki ale pózniej nic nie ma: while((temp = get_char()) != '+' ); waitms(50); send_string_P(LIST_UNREAD); send_char(0x0D); //waitms(100); //while((temp = get_char()) != '7' ) for(i=0; i<20; i++) { REC_MES[i]...
Witam, Znajomy otrzymał audi a4 1.9tdi 90KM z silnikiem 1z. Auto do 100km/h jezdzi bez problemu powyzej wchodzi w tryb serwisowy. Auto wcześniej widać po złożeniach ze robił jakiś magik. Po podłączeniu viaken pokazują się dwa błędy 00550 oraz 00575. Oprócz tego ze auto traci moc i wpada w tryb serwisów dodatkowo ciężko odpala. Zanim odpali kreci 4-5razy...
Witam Udało mi się nabyć kolejny pojazd, mianowicie VW T4 1999r 2.5 tdi 102 PS z automatyczną skrzynią biegów. Mój problem polega na tym, że rozgrzany silnik zaczyna bardzo nierówno pracować na wolnych obrotach, trzęsie nim i wibruje - jak by na jeden cylinder niedomagał. Kultura pracy zmienia się po uruchomieniu ogrzewania - nawiewów-klimatronic, wówczas...
Dzień dobry wieczór, dzięki za odpowiedzi. Lecimy :) . Tylko co tu jest "niestandardowego"? - "Magiczna" sprężyna, o której pisałem i jak rozwiązała mój problem. Zaczynając pisać ten temat chciałem się na tym skupić, ale już pod koniec pisania spodziewałem się że to tak nie będzie. . że do warsztatu nie jadą żeby naprawić tylko żeby zapytać "co to może...
Witam, posiadam T4 2.5 TDI 102 KM automat. Jakieś dwa lata temu robiona była kapitalka skrzyni biegów bo auto odmówiło posłuszeństwa i to tej pory jakoś jeździło. Niedawno zaczęły się znów problemy, podczas jazdy ze stałą prędkością sama sobie redukowała i zmieniała biegi. Później podczas przejazdów na trasie 70 km trzeba było stawać raz czy dwa bo...
Witam, Jakiś czas temu zdarzyła się dziwna sytuacja, auto odpaliło bez problemu ale w ogóle nie reagowało na gaz. Problem wystąpił raz i więcej się nie pojawiał do wczoraj. Podczas jazdy samochód nagle zgasł i już nie było możliwości ponownego uruchomienia silnika. Podłączyłem komputer i wyskoczyły błędy: Address 01: Engine Labels: Redir Fail!...
Witam. Od niedawna jestem posiadaczem Passata B5 1.8T niezłe autko. Rocznik 97 z małym przebiegiem i dużą ilością elektryki. Silniczek żwawy i do pory dopóki nie podłączyłem Paska pod kompa nie było problemów. Powodem podłączenia pod kompa była zwykła ciekawość. Po dzisiejszej diagnostyce. Po podpięciu pod kompa wyskoczyła mi lista błędów: 00561 Dopasowanie...
Auto ma chwilowe braki mocy i co jakiś czas odcina turbo i głośniej chodzi. Nieraz pomaga zgaszenie i odpalenie. Błędy takie jak na zdjęciu. Dodam, że mam zaślepiony EGR. 011 Dynamiczny 2 próby http://vaglog.pl/log-011_PSK6pL5.html http://vaglog.pl/log-011_3atApLh.html Basic 003 i 004 http://vaglog.pl/log-003_9l0ER.html http://vaglog.pl/log-004_2lG6cJ.html...
Kiepsko to wyglada. Nie dosc, ze masz wirusa Sality to jeszcze inne infekcje. Uzyj pare razy http://www.softpedia.com/get/Antivirus/S... az nie bedzie wykrywal infekcji. Obok frst.exe utworz plik fixlist.txt z zawartoscia: HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Sa... => "AlternateShell"="" HKLM\...\Run: [SoundMax] => C:\Documents...
Pod komputer podpinałem wyskoczyły te błędy 4 Faults Found: 65535 - Internal Control Module Memory Error 35-10 - - - Intermittent 00575 - Shareware Version. To Decode all DTCs 17-10 - Please Register/Activate - Intermittent 00741 - Shareware Version. To Decode all DTCs 27-00 - Please Register/Activate 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570...
Witam, wczoraj miałem taki sam problem w moim sharanie 98 1.9 tdi AFN. zapalam, chodzi, chcę ruszyć, gaśnie. znów zapalam, chodzi. itd. Zacząłem macać po wtyczkach, efekt, nie zapala wcale. Podpiąłem VAGa i wyrzucł to: Sroda,16,Grudzien,2009,20:43:54:64983 5 - ilosc znalezionych bledów. Oto one: 17978 - Start silnika uniemozliwiony przez Immobiliser...
Witam. Mam problem iż ostatnio odłącza mi turbo w Passacie b5 1.9 tdi 110, ale tylko na 4 i 5 biegu. Kolega podłączył mi vaga i wyskoczyły mi takie błędy: 2 Faults Found: 01265 - Exhaust Gas Recirculation Valve (N18) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference Zrobiłem logi EGR i turbiny,...
Witam. Chciałbym podpiąć się do tematu. Mój passat powyżej 2000 obr/min. brakuje przyspieszenia (jakby przyczepę ciągnął za sobą). Jak uda się go wkręcić powyżej 3000 obr/min. silnik zaczyna nierówno pracować i wali kłęby czarnego dymu za sobą. Jutro zabieram się za gruszkę przy turbo, wężyki podciśnienia, N75. Po każdej takiej akcji mam błędy: Control...
VOLKSVAGEN / AUDI PRZEGLĄD USTEREK DIAGNOSTYCZNYCH (DTC) Przegląd usterek diagnostycznych (DTC) jest dostosowany do kodów VAG i SAE (OBD-II) Zasady włączania MIL A=MIL zaistniały pierwszy raz B=MIL zaistniały drugi raz C=Usterka związana z brakiem emisji – tylko lampka serwisowa D=Usterka braku emisji – brak lampki serwisowej DTC (VAG)DTC...
Czy o to chodziło? Mam już siwy łeb, więc proszę o pisanie zrozumiałym dla mnie językiem :) [syntax=text]Scan result of Farbar Recovery Scan Tool (FRST) (x86) Version:01-05-2014 Ran by Jacek (administrator) on JACEK-KOMPUTER on 03-05-2014 15:04:28 Running from C:\Users\Jacek\Desktop Microsoft Windows 7 Home Premium Service Pack 1 (X86) OS Language:...
00575 błąd błąd błąd carsoft błąd multimetr błąd multimetr
toyota corolla akumulator volvo silnika wyciek oleju pompy wspomagania
Z jakiego metalu są wykonane synchronizatory? Jak usunąć zielony nalot z elementów elektronicznych?