Cewka 3 do wymiany. Podmień ją z 2 cewką miejscami i zobaczymy czy błąd przeniesie się wraz z cewką. Wtedy na 100% pewne. Jak dalej na 3 to sprawdź okablowanie cewki. Pozostałe błędy oby się nie pojawiły powtórnie.
Druciarstwo to już nie w tym aucie, kup BERU, NGK albo Bosch, bo w takim razie po co je wymieniać? Te silniki są przeczulone na chiński osprzęt i nie warto się w takie coś bawić. https://allegro.pl/oferta/cewka-beru-pas...
Witam wszystkich. Od jakiś 5 dni zapala mi się błąd w Passacie B5fl 1.9Tdi 130KM po podłączeniu pisze "błąd cewki wtryskiwacza drugiego" auto chodzi normalnie nie szarpie zapala nie zamula więc nie wiem o co chodzi proszę o podpowiedz.
Passat cały czas ma załączony trzeci bieg, na komputerze wyskakuje błąd N92 przełącznik cewki nr 5 otwarty obwód lub zwarcie? Wie ktoś gdzie przyczyny szukać?
Kolego wiesz już co było uszkodzone mam ten sam problem na texie pokazało błąd 4 pompowtrysku uszkodzenie cewki pompowtryski zregenerowane założone wyregulowane a problem nie ustąpił autko nie odpala do tego wywala błąd świec i blokadę kierownicy
Na którym nie pali? Pewnie na czwartym
A może byś laskawie sprawdził połaczenia elektryczne samej cewki-anteny immobilizera?
17978-Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent czyli dopasować komputer sterujący pracą silnika do elektronicznej blokady zapłonu > sprawdzić połączenia cewki czytającej immo kluczyka > sprawdzić instalację do immobilisera.
Ciśnienie sprężania na wszystkich takie same ? Błąd wypadanie tylko na zimnym czy na ciepłym też ? Wtyczka do 2 cewki ok? Dodano po 49 Ciśnienie sprężania na wszystkich takie same ? Błąd wypadanie tylko na zimnym czy na ciepłym też ? Wtyczka do 2 cewki ok?
Popraw piny o cewki do immo puszki ,a kontrolka mryga bo jest jakiś błąd
Missfire miałem tylko jeden raz i już więcej nie powtórzył się, czy to może być tylko przypadek? jeśli ten błąd nie był powiązany z błędem elektrycznym zasilania cewki tego z pompowtryskiwaczy, na którym ten błąd wyskoczył to szykuj się do zmiany tego pompowtryskiwacza bo przestaje podawać paliwo. Aby się upewnić wykonaj kilka logów grupy 013.
Jest pompa wtornego powietrza i czasem wyskakuje jej błąd. O tym nie pomyślalem.... Dodano po 2 stopiło elektrodę w swiecy I nic Ci to nie mówi? Zabijasz silnik niesprawną instalacją gazową. Instalacja była sprawdzana 3 krotnie. Mapy, korekty wtrysków. Wszystko ok. Instalacja ma przejechane 15 tyś.km.
Po pierwsze,to wygląda na zbieg okoliczności jak wyżej. O cewce już też stało napisane.Można ja naprawiać doraźnie,ale to ma być rzeczywiście doraźne. Wszystkie przewody należy też doraźnie umyć w czymś tustym,nawet odrdzewiaczem,ale docelowo trzeba wymienić. Masz lpg,co już samego faktu jego posiadania domaga się zmniejszenia szczeliny powietrznej...
No a co innego? Najprostszy sposób to zamienić miejscami. Takie rzeczy robi się też np w benzynie . Zamieniasz cewki miejscami i jak błąd się przeniesie na inny gar to wiadomo co i jak. Co do pompowtrysku to zaopatrz się w nowe uszczelki i śruby. Po wymianie trzeba ustawić luz miedzy pompką a dźwigną.
Uszkodzony przekaźnik, wiązka pomiędzy nim a sterownikiem silnika lub sam sterownik. Popatrz też dokładnie na masy sterownika. Zasilanie na cewkę przekaźnika sprawdzone kontrolką? Zapnij zamiast cewki przekaźnika, żaróweczkę 1,2W 12V odczytaj błędy. Jeśli przejdzie błąd w "zwarcie do plusa" wymieniaj przekaźnik.
Cewki wymienione i teraz mam wrazenie ze ten silnik w koncu pracuje jak nalezy, a przynajmiej nie rzuca nim. Pozostał jeszcze problem z nieszczelnością(tzn błąd 17705) jednak nie wpływa to jakoś specjalnie na obroty - minimalnie falują. Zauważyłem tez ze katalizator nie nagrzewa sie tak drastycznie jak wczesniej. Kolego Paweł wawa, wiem ze chodzi o...
Zimny ciepły pali tak samo czyli bez problemu. Sterownik nie naprawiany. Błędu nie da się usunąć. Błąd wystąpił po remoncie skrzyni biegów. Wcześniej było ok. Po złożeniu wszystkiego odpaliłem i wyskoczyło kilka błędów które usunąłem i nie wróciły tylko 1318 został. Nie jest zapowietrzony cewki sprawne mierzone
Witam mam problem z Passatem 1.6 bez gazu, na vcds co jakiś czas pojawia się ten błąd 16555 i nie chodzi na 2 cylinder, przepala świece, wymienię świece i na jakiś czas jest spokój, wkoncu wziąłem się za to i zacząlem od wymiany cewki, przez jakiś czas było dobrze ale i tak ten sam blad i przepalona świeca, proszę o pomoc bo zaraz padnę przy tym aucie
Uszkodzony nowy przekaźnik? Zrób zworkę zamiast przekaźnika - zewrzyj dwie najgrubsze nogi. Pompa powinna chodzić cały czas, zobacz czy wtedy odpali. Jeżeli wyskoczył ten błąd to ECU nie widzi cewki przekaźnika. Cewka z jednej strony zasilana jest po stacyjce a z drugiej dostaje masę z ECU za pomocą której włącza on przekaźnik.
Witam, posiadam passata b6 z 2.0FSI kod BVY 150KM. Samochód dotarl do mnie z niepalącym silnikiem. Vag pokazał błąd z egr... po odłączeniu go silnik normalnie zapala i na ssaniu pracuje ładnie :) natomiast gdy obroty spadną szarpie budą jakby chodził na 3 cylindry... na lekko wciśniętym gazie ok 1300 obrotów chodzi idealnie. Obecnie błąd jest ze wspomnianego...
Wystarczyło podać jakie. Inny błąd jest jak nie widzi cewki a inny jak jest nieuprawniony klucz. Nie wiem czy na filmach widać bo jakość jest tragiczna więc dałem sobie spokój z ich oglądaniem.
sprawdziłem mase plusa wymieniłem wszystkie świece dwie cewki dwa przekaźniki nr 30 i ten drugi co jest zaraz koło niego nie pamiętam już nr. i na vagu nie ma błędu wypadania zapłonu.Po za tym jak jadę to silnik pracuje normalnie i nie przerywa jak stanę to miga chek i dalej nie równo chodzi, po podpięciu vaga wyskakuje błąd (za niskie napięcie zasilania...
Natychmiast wyrzuć tego "vaga", a auto zaprowadź do mechanika. Jakim cudem rozrząd sam z siebie mógł się przestawić? Kombinacje z nie wiadomo czym - albo skopany rozrząd przy samodzielnej wymianie, albo wcale się nie przestawił, tylko standardowo poluzowana śruba. Przestawienie o jeden ząbek na dolnym kółku, to prawie kolizja z zaworami i kąt wtrysku...
Passat B6 2.0 FSI 150KM po przejechaniu samochodem kilka kilometrów szarpie 1 lub dwa razy, dalej jedzie normalnie, zero błędów na komputerze diagnostycznym. Wymieniłem cewki, świece zapłonowe.
co jakiś czas wywala błąd 17678 35-00 po skasowaniu którego mam wrażenie że lepiej odpala na gorącym silniku. coś mi się wydaje, że ten problem będzie ciągle powracał, sprawdź zasilanie na 4 cylindrze bo chyba 4 pompowtrysk ma braki w zasilaniu cewki N240.
A sprawdzona i nasmarowana była. To można ro IC za jednym zamachem cena niewielka. Jeśli ok było to pobawimy się w elektryce. - uszkodzony rezystora dmuchawy - błąd klimatronika -uszkodzenie elementu Air Conditio - brak zasilania Cewki elektromagnesu, alteratora - Brak zasilania wentylatora na colerze klimatyzacji * uszkodzony przekaźnik wentylatorów...
Problem jest następujący cały czas bije błąd przekaźnik pompy paliwa ale napięcie do pompy paliwa dochodzi i wtryski też, komputer został sprawdzony w ASO nic nie wykazało więc co to może być? ktoś dobry i pomoże? może jest w posiadaniu schematu od tego silnika, byłbym wdzięczny
Kompresja ile ma? Ecu nie śle błędami? Zasilanie cewek i ok ?
Witam, mam problem z samochodem Passat b5 (2000r.) z silnikiem 1.6 ahl + LPG. Problem objawia się tym że po około 20 min, po rozgrzaniu, samochód zaczyna gasnąć i szarpać, pracować nieregularnie na wszystkie cylindry (podobnie jakby była uszkodzona cewka lub przewody WN). Auto mam już ponad dwa lata na gazie zrobiłem około 60 tysięcy km. Gdy to zaczęło...
Powodem tej usterki był sterownik,moduł cewki,czujnik położenia wału,sama cewka,naderwany przewód masowy czujnika halla i nie wiadomo co jeszcze .Auto pracuje na starym sterowniku ,cewce,module,aparacie,czujniku położenia wału,jeśli coś z tego siedzi prędzej czy póżniej stanie ,narazie kręci jak oszalały .... Jeszcze raz serdeczne dzięki... Temat zamykam...
Witam. Mam problem z moim 1.8t a mianowicie samochód nie równo pracuje na wolnych obrotach (mruga check), na wyższych jest już ok. Cewki podmieniałem i bez zmian. Po ostrzejszej jeździe samochód zaczyna równo pracować lecz po chwili zaczyna znów wariować. Spalanie na wolnych obrotach waha się od 0,8 do 1,2l/h. Komputer pokazał błąd losowe wypadanie...
moze to smieszne ale folia pomogła przelutowałem cały licznik i zalutowałem kabelki do cewki i niby działa juz drugi tydzien bo klient troche rzydził na nowy licznik albo emulator :D:D:D:D czas pokaze jak to sie sprawdzi wielkie dzieki za pomoc
OK, problem rozwiązany. Nie były to świece, nie były to cewki, ani rozrząd. Po wielu perturbacjach i wymianie prawie całego silnika :) winowajcą okazał się wałek rozrządu. Wałek ma obok krzywek takie tuleje, które trzymają go w pokrywie zaworowej. Jedna tuleja się poluzowała na wałku i przesuwała się na boki na wałku. W pokrywie zaworowej są otworu...
VW Passat B7 2.0 TSI 210hp . 2012rok Przebieg 140 000 to jest ok 250 000km Błąd P2188 Po wymianie już prawie wszystkiego co było można w dalszym ciągu mam ten sam problem. Wymienione zostały wtryskiwacze świece cewki zapłonowe czujnik lambda oxygen sensor przed katalizatorem odma olejowa sprawdzono pompę paliwa przepływomierz powietrza czujnik ustawienia...
Miałem dokładnie takie auto i nie miało fabrycznego tylko zamontowany przez kogoś tam. Odłączyłem ustrojstwo i poszukałem kabla na którym pojawia się + po stacyjce i podłączyłem do pompy wtryskowej . Jak zlokalizujesz to pudełko to przedzwoń przewody i znajdź taki gdzie pojawia się + i ten co idzie do cewki pompy . Złącz je razem i po problemie. Reg....
Cewka nie czyta klucza, dupnięta lub połączenia.
Padnięta cewka lub zwarcie w okablowaniu.
Witam, mam Passata B4 1.9TDI 1Z i od czasu jego kupna jest problem :( A mianowicie rozrząd ustawiłem na igłe (również statyczny początek wtrysku), w VAG w drugim oknie kanału 000 wtrysk na wolnych obrotach 53. Więc wszystko wygląda na dobre chyba?! A teraz mój problem: jadę sobie samochodem i tak w różnym przedziale obrotów (1500-2300), najbardziej...
Witam wszystkich, mam pewien problem ze swoim passatem 1.8 TSI , otóż na niskich obrotach (na jakimkolwiek biegu , zimny , ciepły , na luzie) szarpie silnikiem. Byłem z nim u mechanika stwierdzili jakiś tam błąd na komputerze ,wymienili łańcuch rozrządu gdyż stwierdzili że jest rozciągnięty. Po odbiorze samochodu było wszystko dobrze ( nie szarpało...
- wężyk pompy serwa i przepustnica - cewki i świece - sonda lambda -a może mapa sypała Skasuj błędy jak odpalisz i wyłączysz to cokolwiek sie pojawia ? Ostatecznie mogł walnąć ECU. Jeśli niema żadnego błędu. Sprawdzać można po kolei a z wymianami to się wstrzymaj. Przewody paliwowe lub wtryskiwacze też mogły się przepchać.
Witam. Mam problem z wysokimi obrotami na biegu jałowym w granicach 1100. Po wrzuceniu luzu auto dość wolno zwalnia obroty i zjeżdza na 900 gdy po chwili wrzuca na 1100. Cewki wymienione na nowe, świece wizualnie dobre szczelina może ciut za duża bo w granicach 1 cm. Sporadycznie w Vagu wyskakuje błąd przepływki, ale auto pracuje na LPG wiec przepływomierz...
Witam kolegów... Mam problem z w.w autem a mianowicie nie chce zapalić. Po diagnozie Vagiem -błąd w immo -546 (transmisja danych) Dziwne jest bo wogóle nie załapuje , nawet na chwile- gdzie jak zazwyczaj uwali się immo to łapie na chwile a tu nic. Pytanie moje jak sobie z tym poradzić i gdzie przedewszystkim szukać przyczyny, czy chodzi o transmisje...
VW passat B5 1.6 AHL (silnik wzdłuż) 8V PB+LPG 1996, sprzed liftu: - szarpie podczas jazdy ale wtedy, gdy rozgrzany motor, wówczas szarpie już powyżej 2.000, 3.0000 obrotów i więcej. Jadąc spokojnie z niedużymi prędkościami i mając < 2.000 obr nie szarpie. Im cieplejszy motor tym szarpie mocniej. - to samo na PB i LPG - zimny zazwyczaj od razu zapala...
problem w cewce tachometrycznej. Tyle ci wystarczy.
Masz błąd obwodu wtryskiwacza IV cylindra, na tym się skup w pierwszej kolejności
Pomimo, że temat martwy, dodam tylko, że w moim przypadku vw passat b5 2000 1.9 tdi, po naciśnięciu niechcący, nieświadomie guzika antynapadowego (był schowany tak, że przy demontażu plastików go ruszyłem), auto nie chciało się uruchomić. Nie mam pilota, zwarcie pinów wg. Instrukcji nic nie dało. W wielu jest napisane żeby zewrzeć piny 3 i 4 ze sobą...
Seba na to była akcja serwisowa, ale mi też zdarzały się zwarte cewki.
Łojezu,to cewka czytnika a ten myśli że całe immo.
Witam, mam problem z klimatyzacją w Passacie B5. Pali mi bezpiecznik 25, 30A, gdy włączam klimatyzację. Gdy jest na econ, to bezpiecznik jest cały, ale jak tylko wyłączę econ, to wywala bezpiecznik, niezależnie od tego, czy silnik jest odpalony, czy nie. Wymieniona została już cewka kompresora klimatyzacji, a także podmieniona została dmuchawa pod schowkiem,...
witam jestem tu nowym posiadaczem wspanialego pojazdu marki vw.widze ze ten temat byl bardzo dawno rozpatrywany ale szukam pomocy bo juz mi rece opadaja i kieszen robi sie pusta. wiec zaczne od tego ze posiadam vw passat z 2003 roku kod silnika awt 1.8t bez instalacji gazowej i niestety mam problem z kodem p1297. zaczne od tego co wymieilem: nowe cewki...
Bosz !!! Ale gościu się pyta o PASSATA a nie GOLFA !!! Silniki są te same ale passat ma ten cholerny kabelek gdzie indziej. A ta trójpinowa wytyczka koło cewki jest do do kierunkowskazów.
Czyli cewka, albo wtrysk LPG? Tu trzeba szukać ?
Witam . Piszę z problemem bo juz mnie h.. strzela z tym samochodem . kupiłem go po tygodniu strzeliła cewka dodam ,ze 2.3 silnik AGZ ma cewki 5x w tak jakby module ze są razem nie d asie kupić osobno.. , kupiłem nową cewke (500zł) przejechałem 5 km i znowu strzeliła dodam ,że na tym samym cylindrze co poprzednia w obu przypadkach przepalił sie bezpiecznik...
Witam temat dość dziwny gość przyjechał z Check błędy jak poniżej Wykasowałem błedy odpaliłem miał duże wypadanie zapłonu na 4 cylindrze zamieniłem cewki z 3 cylindrem i spokój to znowu wypadanie z 1 Cylindrze i bardzo duże zliczanie wypadania zapłonu po chwili losowo wypadanie na kolejnych cylindrach . Miał ktoś może podobny przypadek ?? Momentami...
pełny w sensie że wielopunktowy, cewka nowa wraz z modułem, jak temat do kosza ? bo błędów brak? hah
Witam po dłuższym dochodzeniu okazało się że wtryskiwacze które były regenerowane któryś z nich miał uszkodzoną cewkę po wymianie sprawnego kompletu wtryskiwaczy błąd nie pojawił się,i auto hula jak dawniej.
Ok, ale jak? Cewka zasilana jest jest obniżonym napięciem czy jest kluczowana?
Witam koledzy mam problem z pasatem vr6 auto pali ale nierówno pracuje głośno jakby nie palił na wszystkie cylindry sprawdziłem iskra jest. Podłączenie wagu dwa błędy 1 sonda lambda 2 mieszanka paliwa po wykasowaniu, błędów brak auto nadal źle pracuje jak na wolnych tak i na dużych obrotach .Przewody świece nowe cewkę podmieniałem 100% sprawną auto...
Dla informacji kolegow mechanikow, ten silnik nie ma aparatu zaplonowego z walkiem - tutaj jest modul zespolony z cewkami i wszystko sterowane ze sterownika.
VOLKSVAGEN / AUDI PRZEGLĄD USTEREK DIAGNOSTYCZNYCH (DTC) Przegląd usterek diagnostycznych (DTC) jest dostosowany do kodów VAG i SAE (OBD-II) Zasady włączania MIL A=MIL zaistniały pierwszy raz B=MIL zaistniały drugi raz C=Usterka związana z brakiem emisji – tylko lampka serwisowa D=Usterka braku emisji – brak lampki serwisowej DTC (VAG)DTC...
dlaczego się wiesza - czyżby jakaś nieudana gazownia rozjeżrzająca mapę wtrysku benzyny. Masz rację - instalacja gazowa (REG OMVL + Bingo-M) nie jest zbyt udana i może rozjeżdzać mapę wtrysku. Podobno Mono Motronic słabo toleruje emulację sondy lambda na masę, a w Bingo-M emulacja taka właśnie jest (prawidłowa dla Mono Motronic emulacja powinna być...
Witam po wymianie cewki silnik pracuje jak pszczółka. Dzieki za pomoc.
W jaki sposób sprawdzałes cewki? czy masz lpg ? swiece kiedy wymieniane?
Wredne to pudło jak nie wiem, nie przyjmuje żadnego innego kodowania poza 5051 i 5052, ale i tak to nie zmienia sytuacji. Sterownik widać, że jest podmieniony, bo popisany pisakiem. Masz może jeszcze jakiś pomysł czemu po przygazowaniu wyrzuca 4 błędy "sterowanie zapłonem cylindra nr ( tu podaje którego, wskazuje wszystkie 4), przerwa." Tak się dzieje...
sprawdź napięcie na cewkach sprawdź czujnik wałka rozrządu podłącz pod komputer i z czytaj błędy sprawdź ciśnienie paliwa jakie pompa wytwarza
Witam. mam passata b5 1998 1.6 benz. Otóż mam problem gdy auto się lekko zagrzeje zaczyna szarpać i się dławić, muszę bardzo delikatnie dawać gazu przez co wlokę się po drodze +/- 60km/h póki się rozbuja o wyprzedzaniu mogę wgl zapomnieć. Wymienione świece, filtry, cewka i kable. dalej to samo. Komputer pokazuje 0 błędów jakieś pomysły? pozdrawiam
po pierwsze trzeba podłączyć pod tester który odczyta błędy. przyczyną może być cewka czytnika,połączenie między immo a sterownik silnika,no i w końcu transporder (miałem kilka takich przypadków)
Witam. Mam problem ze swoim b5 1.8t AEB. Gdy odpalam auto wszystko jest w porządku. Problem pojawia się po rozgrzaniu silnika. Zaczyna słabnąć, szarpać, dlawi się po dodaniu gazu . Na wolnych obrotach szarpie silnikiem jakby jeden baniak był odlączony .Podczas jazdy auto słabnie coraz bardziej co uniemożliwia jazdę . Po paru kilometrach problem ustaje...
Byłe u fachowców, wykasowali błedy, w między czasie padła mi cewka, bagatella z wymianą 420 zł UFFFF< ale zdzierstwo. Uważąm temat za zamiknięty. Pozdrawiam
Po podpieieciu kompa błędy sonda lambda pompa paliwa przepustnica cewka świece Stek bzdur.Proszę zrobić prawdziwą diagnostykę. Zamykam.
Któraś cewka zwarta na pompo wtryskach klapa do góry odłączaj po kolei i próbuj odpalić
nie napisałem wcześniej że to jest silnik 2.0... jak sprawdzić kody błędów w tym silniku??? Gdzie jest ten pin do podłączenia diody?? w golfie mam koło cewki zapłonowej... w passacie nie mam pojęcia... pozatym on jest zasilany wielopunktem... Pozdrawiam
Witam, Koledzy nagle mój Passat na jałowo chodzi jak by miał wypadanie zapłonów. Pierwsza myśl cewka jednak błąd jak w temacie. Czy to wina samego zaworu zmiennych faz na wałka czy czeka wymiana rozrządu wraz z kompletem łańcucha spinajacego walki? Fakt że już czas na wymianę rozrządu. ASO za tą usługę z materiałem chce 3000zł. Czy czeka mnie jeszcze...
Po dzisiejszej diagniostyce błędy :: 00561 - 14-10 - Unknown Error Elaboration - Intermittent 17978 - Shareware Version. To Decode all DTC's 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent zapomniałem dodać że kilka dni temu padła jedna cewka i świece... ( wymienione na nowe) oraz logi statyczne.
Wypadanie zapłonów sprawdź w blokach pomiarowych kanał 15, 16. Jeśli stwierdzisz na którym cylindrze jest zamień cewki i zobaczysz czy wypada na tym sam czy innym, w ten sposób wyeliminujesz cewki. Turbo można sprawdzić też w blokach pomiarowych. Cały pic do dobra diagnostyka a nie czytanie tylko błędów.
Niestety mimo braku błędów nadal było immo off. Folia aluminiowa i złamanie kluczyka nie pomagało cewka chyba jest bardzo czuła. Dopiero po założeniu cienkiej podkładki stalowej zakłóciło prace. Immo przywrócone i jest ok.
Tak jak mówi kolega Solo, jak masz problem z immo to ECu ci go zgłosi, jeżeli nie ma komunikacji licznika/immo z ecu to nie zapalisz auta, podłacz vag i zajrzyj do 01 elektornika silnika napewno jest bład o immo. Cewka przy stacyjce ok zostaw ją w spokoju. Jak masz pin od immo zaloguj się w liczniku i zobacz czy wtedy pali.
Tak piotrek303 teraz widzę Twój post, taki czujnik jest pod paskiem rorządu przy chłodnicy samochodu, widziałem go ostatnio jak zaglądałem pod obudowę rozrządu. Ten silnik AHL jest wzdlużny. Wygląda na to że aby czujnik wymienić trzeba zablokowac koła rozrządu, poluzować napinacz, pompę wody i ściągnąć pasek rozrządu. Aparatu zapłonowego nigdzie nie...
Przepraszam za głupie pytanie, ale patrząc na ten kluczyk jestem ciekawy gdzie w nim mieści się to ustrojstwo odpowiedzialne za sygnał do immobilizera? jak mówiłem na samej metalowej częsci nic nie ma - rozsądek podpowiada mi, że w rączce od kluczyka? Dziękuję za odpowiedz - postaram się to sprawdzić jarekgol: Wydaje mi się, że nie - przełączenie na...
Tam jest tandempompa - czyli dwie pompy w jednym, pompa paliwa i pompa podciśnienia. Jeżeli w baku miałeś czarne paliwo czyli zmieszane z olejem to dość często przyczyną tego są uszczelnienia pompowtryskiwaczy. Zobacz czy czasem nie podnosi się stan oleju. Oczywiście może być to też wina tandempompy. Jak nic nie zrobisz to za chwilę w baku znów będzie...
Witam. Pacjent Passat 98, 1.8 ADR. Wyświetla błąd temperatury zasysanego powietrza sygnał za mały. Silnik pracuje prawie idealnie, tzn. czasami bardzo delikatnie przerwie na którymś cylindrze jeśli tak to można ująć. Przepustnica nowa VDO. Chciałbym aby pracował perfekcyjnie... Podpowie ktoś co czynić? Jakiej firmy przepływomierz żeby działał? Czy może...
Witam Nie mogę sobie poradzić ze zdiagnozowaniem przyczyn ciągle logującego się błędu 17939 - sterowanie zmianą faz rozrządu - przerwa w obwodzie Loguje się on natychmiast po uruchomieniu silnika. Chodzi o zawór N205 Do tej pory sprawdziłem: - ciągłość przewodów do sterownika - OK - napięcia na przewodach na jednym 12V i na drugim trochę dziwne bo 5V??...
Witam. Mam PASSATA B5 1,6+LPG model AHL i problem tkwi przy odpalaniu. Zapalając silnik po nocy silnik odpala za 1 strzałem ale nie utrzymuje wolnych obrotów tylko gaśnie, po zagrzaniu go do 10-20 stopni utrzyma obroty niskie i bardzo nierówno chodzi, po zagrzaniu do 60 stopni i wyżej pracuje i odpala bardzo ładnie ma równe obroty i jest ok. Wymieniłem...
Witam. Prosze o odczyt logów i pomysł na usunięcie usterki. Każdego dnia po odpaleniu auta na zimnym silniku przez kilka sekund auto faluje na obrotach pomiedzy 1400-400 i nagle gaśnie , gaśnie 3-4 razy i przy 5 próbie już auto odpala normalnie . Przepustnica czyszczona , była również podmieniana i problem był ten sam. Świece nowe, cewki podmienione...
Witam serdecznie, miałem problem z automatyczną skrzynią biegów w Passat B5 FL 2.0 AZM 2005 rok. Otóż, moja narzeczona kilka razy wbiła podczas jazdy a to "P" a to "R", jechała na ręcznym itp. KONIEC! ;) Ale z uwagi na spokój mojej duszy po prostu kupiłem drugą skrzynię używaną którą ściągali z silnika w mojej obecności. Po kilku dniach skrzynia prze...
cewki passat citroen błąd cewki punto błąd cewki
zasilanie konwertera multiswitcha wkładka magnetyczna nagrzewnica power
sonoff przekaźnik sonoff przekaźnik
Iveco Daily 2.3 - Prędkościomierz działa powyżej 40 km/h Uszczelnienie manometru w kompresorze Barracuda