2-1-10-8 A że 10 mignięć oznacza cyfrę 0, to 2108. Niestety, błąd oznacza brak komunikacji z ABSem. Raz że bardzo niebezpieczne, dwa że sprawa typowo elektryczna i trzeba sprawdzać wiązki i wtyczki. Szukaj elektryka samochodowego.
40355A ten kod a zwłaszcza 4035A dalej sugeruje błąd czujnika.
1740 błąd siłownika sprzęgła.
nie działa klima przy błędach P148x niestety.
A sterowanie na wtryskach jest? Jak tak to albo zła dawka (błąd czujnika) zapchany wydech ,padł ECM.
P0500 -Czujnik prędkości własnej pojazdu VSS lub jego obwód >brak sygnału. Taki to opis błędu.
Pomierz wtryskiwacze, czy mają taką samą rezystancję oraz brak przejścia do masy, zamień miejscami wtyczki 1-2 i 3-4, zobacz czy błędy zostaną, czy "pójdą" za wtryskiem
Piny 85 i 86 to sterowanie przekaźnika i skoro po zapłonie zarówno na 30 i 87 jest +12V to przekaźnik wbrew temu co napisałeś "zwiera" tzn. działa poprawnie. Łącząc pin 30 z 87 pompa powinna podejmować pracę niezależnie od ECU. Skoro tak się nie dzieje proponuje odpiąć pompę paliwa i przetestować jej działanie na krótko ew. sprawdzić konektory, zbadać...
Zamień wtryskiwacze miejscami i zobacz co się będzie działo. Jeżeli usterka się pojawi sprawdź błędy. Jak błąd wyskoczy na tym samym wtryskiwaczu to masz odpowiedź.
witam kolego rozwiązałeś problem z tym błędem?
Sygnał z czujnika temp. powietrza ma znikomy wpływ w benzyniaku. Tak znikomy, że czujnik możesz nawet odpiąć i różnicy nie poczujesz. Tym, którym to pomogło to opcje są dwie: -autosugestia -mieli założony stożek i silnik ssał saunę z komory silnikowej. To częsty błąd.
Usunąłem błędy i gdy skanuję ponownie, to już nie pokazuje tego błędu. Ale gdy odpalę auto ponownie, to na ekranie pojawia się i tak komunikat "usterka systemu wykrywania zdarzenia". I gdy skanuję kolejny raz, to znowu wyskakuje ten błąd...
O2 to sonda lambda jak nie wiesz gdzie się znajduje to lepiej nie bierz sie za naprawe auta a jak już musisz to sprawdź też przepływomierz
wywala regulator co jest zamontowany tam gdzie w manualu wybierak,duży zespół na górze skrzyni
Naprawię, przyślesz sterownik?
Podaj typ sterownika.
Już wiem, więc po konsultacji z przyjacielem okazuje się że źle pamiętałem, musiałem pomylić z innym układem, blokada wchodzi w wypusty zdjęcie nr.1 a pierwszy tłok musi być w GMP. Dodano po 8 Przepraszam kolego kkris64 za początkowe wprowadzenie w błąd. :oops:
Okablowanie tego czujnika trzeba by sprawdzić jak sam błąd wskazuje.
Czujnik temperatury płynu dla sterownika, nr GM 92017805 (z niebieską wtyczką, dwupinowy), znajduje się na bloku silnika po lewej stronie (stojąc przed samochodem) tuż za termostatem. Jest na wierzchu i nic nie trzeba rozbierać. Koszt ok. 14 zł zamiennik i też daje rade. TIS podaje również, że w tych silnikach potrafi uszkadzać się wiązka do niego prowadząca...
Witam. Udało Ci się rozgryźć temat błędu P0171 oraz tego szarpania ?
podłączyć testowo przy wtyczce i ECu jakiś przewód
Skoro napięcie do pompy dochodzi a sama pompa nie działa to chyba wszystko jasne. Ten błąd sądzę że nie jest związany z tą usterką.
Te silniki biorą olej a uszkodzony EGR zapala kontrolkę i wywala błąd i jednocześnie widać w parametrach.P
Wygląda na błąd immobilisera.
Musisz zrobić diagnostykę komputerową i poznać numer błędu.
http://obrazki.elektroda.pl/4137674100_1... Wedle tego gdzieś tu ? Czujnik przykręciłeś z siłą 13 Nm ?
Z tyłu silnika pod rozrusznikiem(przykręcony na torxa wtyczka 2 przewodowa).
A czy podczas test drive załapał muła? Zwróciłeś uwagę na parametry w tym czasie?
Tak, pokaże błąd.
Na niepracującym silniku zawsze jest ten błąd.
Opel Corsa F Błąd kamery (radaru) Pomogło kasowanie uderzenia w BSI.
Poruszaj licznikiem czasem nie łaczy kość i nie odpali. Kontrolki wszystkie świecą?
To jest pamięć, owszem ale z tym błędem nie wiem czy ma coś wspólnego. To pamięć z danymi korekcyjnymi dla każdego egzemplarza pompy. Ze względu na pewne odchyłki w wykonaniu każdej pompy, brak powtarzalności. http://obrazki.elektroda.net/55_12598838...
ten błąd oznacza że różnica obrotów biegu jałowego jest różna o 170 rpm od prędkości bazowej. Sprawdź przecieki powietrza,zwłaszcza uszczelkę pod korpusem. Nie zawsze elektronika......
Wywalenie immo. Wymień od razu akumulator.
Co oznaczają te błędy?
śmiało wymieniaj o ile wydech sprawny przed sondą.
Może, i jest przycięty. Ma być poniżej 1,16 V, w kazdym razie przy tym napięciu już łapie błąd.
Najtaniej podstawić sondę (za katalizatorem). Jeżeli dalej będzie inicjował błąd P0420 to niestety katalizator do wymiany/naprawy. Z mojej praktyki jednak najczęściej to katalizator do wymiany.
Przepływomierz, czyli IAT też, po prostu odłączony.
Czasami gaśnie to może okazać się że po włączeniu zapłonu sprawdzi, zgaśnie i zapali się bo błąd.
to oznacza,że czujnik podciśnienia w kolektorze,podał ciśnienie poza granicą regulacji, w tym przypadku za niskie. Należy spr czujnik, zasilanie 5v , masa i sygnał (po zaponie ok4,5V a na wolnych ok 1V). Jezeli kontrolka silnika pali się ciągle, to znaczy,ze jest to błąd stały a jezeli normalnie gasnie, to blad sporadyczny, mozliwe tez ze zapisany przy...
Elektromechanicznej ;-) produkty zużycia szczotek oblepiają komutator i się sterownikowi prąd za duży nie podoba. Może dokłada się też ogólne zużycie mechaniczne i wzrost oporów tego dziadostwa, tego nie wiem. Regeneracja pomagała, ale nie zawsze na długo. Jak się chce mieć spokój lepiej toto wymienić. Swoją drogą to wyjątkowo nieszczęśliwe miejsce...
Co co tam opisałaś jest bardzo dziwne. Dlaczego ktoś i na jakiej podstawie postawił Ci diagnozę, która karze wymienić 3/4 elektroniki w aucie ? Nie dogaduje się może majster z rozumem.... Podaj, lub niech Ci poda jakie masz błędy w ECU
A czy łańcuch rozrządu może mieć wpływ na to że łapie taki błąd?
Teraz już wiesz że masz EGR. Mmialem kiedyś corse 1.4 i znam te auto dobrze z różnych usterek.
Z żarówkami (insp2) jest tak - w tylnych lampach mamy dwie postojówki na żarówkach 21W, z tym że górna wykorzystywana jest jeszcze jako STOP. Zamiast jednowłóknowej 21W jakiś mądrol wsadził 21/5W. Wszystko było w miarę dobrze dopóki górna żarówka miała dwa włókna sprawne. Przepaliło się włókno 21W i powstała la maniana. No dobra jedno z głowy, a co...
Insp to nie błąd tylko serwis trzeba zrobić. Podłącz opcoma albo podjedź do kogoś kto to ma i zczytaj błędy. Będziemy błądzić w nieskończoność.
Tam jest hall, wiec nie mierz tam rezystancji. Podejzewam ze ktos wsadził zły czujnik, a ty popełniłes ten sam błąd.
Popieram kolege decybel91 uwalony ECU może być.
A porównywałeś odczyt z MAP i BARO na zapłonie?Powinny być podobne.Ja tak to wychodzi na przeładowanie.Nie wiem co tam masz VTG czy westgate.Sprawdzić czy sie nie zacina.
Witam, Czy ktoś potrafi powiedzieć czego dotyczy poniższy kod błędu?
Sprawdź napiecie ładowania i czy klemy nie robią się gorące.
Przyczyną błędu bylo złącze czujnika zderzeniowego z przodu. Awaria usunięta.
Działało i normalnie jeździło przed wyjściem Aku do ładowania . Po naładowaniu i odpaleniu już miał problem z wejściem w obroty a po zgaszeniu już miał problem z odpaleniem i błąd P0686 .
Po głębszej diagnostyce okazało się że jest błąd P0597 walnięty termostat z grzałką. Po wymianie błąd zniknął.
Czym to diagnozowałeś?
Pacjent to Corsa D 1.2. Nie kręci rozrusznik, miga kontrolka samochód z kluczem, błąd nieprawidłowy kluczyk.
No to pokaż ten błąd razem z jego opisem.
... 1 sonda faluje poprawnie, druga nadal stoi, AIR Flow też stoi - nie wiem czy to tak licho ma być ale w moim przypadku z14xep to idle około 10 kg/s do nawet 100 kg/s. ..... Jakie parametry mam pokazać? Jest jeszcze kilka. Przepływ u mnie 5,5g/s to jest 19.8kg/h Chyba masz raczej 100g/s? A nie 100kg/s. Parametry podczas jazdy ze skasowanym błędem.
42 jest związana z nieprawidłowymi impulsami z aparatu zapłonowego.Może być uszkodzony moduł i daje zły współczynnik wypełnienia (ECU to identyfikuje jako błąd 42), ewentualnie jest uszkodzenie ceweczki (nadajnik impulsów w aparacie zapł.).
Jedynym nie diagozowalnym elementem (nie pokaże błędu) może byc teoretycznie pompa paliwa, ALE jeśli kontrolka CE się zaświeciła musi pokazać kod błędu.
Witam OPCOM pokazuje mi błąd przedniego lewego ABSu Ale tu pojawia się pytanie jaki błąd?
Opel corsa E 1,3 diesel pokazał się błąd na zegarach "code 55" jak wyczyścić filtr DPF.
Uszkodzony czujnik temperatury silnika dla wtrysku również może powodować nadmierne zużycie paliwa i wygenerować podobny błąd.
Czy sonda lambda może miec na to wpływ? Czy sonda dopiero po tym czasie co zapala mi sie kontrolka sie nagrzała i wystąpil błąd?
Błąd jest na gazie czy benzynie? Wykresy są z gazu czy benzyny?
sorki ze odkopuje ale mam taki sam problem. corsa 1998 1.0l nie odpala, błąd p0335, czujnik wymieniony na nowy dalej to samo,przewody wtyczki sprawdzone. brak możliwości skasowania błędu.
A ja miałem nosa do ECU :)
Złączyć przecięte miejsca przy wtryskach PB i jeździć na benzynie. Bezpiecznik od LPG sterownika sprawny?
Okazal sie spalony bezpiecznik od rozrusznika - ktos w necie blednie wskazal nr bezpiecznika a to mnie skutecznie worowadzilo w błąd...!
Sprawdz ponownie co to za błąd.
Przy uszkodzonym czujniku temperatury objawy są dokładnie takie jak opisałeś - po podpięciu do komputera niema błędu.
Doszło
. Tester znowu nic nie widzi, widział tylko standardowe błędy podczas programowania kluczyków myśląc że tutaj tkwi problem.. Kurcze kolego popełniłeś błąd dobierając się do ich programowania skoro było dobrze z immo pozostaje ponowna próba kodowania a tak zapytam czym to kodowałeś . a i jeszcze jakie te standardowe błędy ?
Zostaw sterownik w spokoju i skup sie na swiecach. To,że nie pokazuje błędu nie znaczy ,że sa sprawne.
To nie kluczyk. Opel nie zakręci rozrusznikiem jak nie rozpozna kluczyka. Reset wyuczonych i tam jest jeszcze regulacja biegu jałowego jak pamiętam ale auto musi być rozgrzane. Miej świadomość że jak masz zasyfioną przepustnicę to różnie może się przyuczyć. Z tym błędem powinna palić normalnie.
To te same motory co 1.3 JTD , pierwszy tyczy tego że pewnie świeca jedna lub więcej do wymiany najczęściej, druga trzeba sprawdzić to czego sie tyczy czyli ciśnienie na railu to chyba wiadome
Oczywiście...w poprzednim temacie miałeś odpowiedź...ile razy musisz ją "usłyszeć"
Pomysł z padniętym akumulatorem podoba mi się. Jak sobie przypominam to by pasowało. Akumulator padł w tym samym czasie w którym zapaliła się lampka poduszki. Jeszcze to sprawdzę. Bardzo dziękuję za podpowiedzi. Pewnie i tak będę musiał podjechać do jakiegoś warsztatu żeby mi skasowali ten błąd.
Przepływka oryginał czy zamiennik? Czasami nieszczelności w dolocie powodują zakłamania przepływki i pojawianie się tego błędu.
W body bedzie błąd
A jaki błąd?
Dobry elektryk z dobrym programem do opla , bo będzie miał problem z immo jak się rozjechała synchronizacja .
Przełączyłem ten przełącznik , zaświeciła się dioda obok niego , silnik zrobił się bardziej agresywny , lecz po kilku dniach zapaliła się lampka na desce check engine. wykryto błąd nieprawidłowej masy powietrza , problem z przepływomierzem , przełączyłem ten ukryty przełącznik i skasowałem błąd .
Cześć.Czy udało się rozwiązać problem?
nieraz trzeba kilka razy
Kostka zasilania pin nr. 1 /chyba, sprawdź w necie/ . Ale najlepiej odłącz radio, skasuj błędy, rundka i ponownie sprawdź błędy.
kod to 1405 http://poszukaj.elektroda.pl/szukaj,cors...
No to następny błąd
Witam corsa na warsztacie nie pali. W immo błąd b3059 rozprułem wiązkę pomierzyłem przejścia wyglądają że ok. Zalogowałem drugi sterownik ecu. Nadal bez zmian błąd pozostaje.
Np termostat sterowany elektronicznie.
Sprawdź kody błyskowe. Naciśnij SZUKAJ i wpisz : Opel and kody and błyskowe To wyjaśni w czym był błąd.
Ten błąd to na pewno U0405 czy P0405 jeśli U0405 to jaki sterownik go wystawił . No i standardowo jaki silnik 1.3cdti A13DTC,A13DTE,A13DTR czy może Z13Dt,Z13DTE,Z13DTH,Z13DTR itd .. ?? Ewentualnie podaj vin to się to sprawdzi + napisz na jakim sterowniku jest ten błąd ..
Odczytaj skasuj i ponownie po gasnięciu odczytaj błędy. Jeśli czujnik wału będzie błąd. Silnik głosno chodzi bo zapewne łańcuch dokonuje żywota.
Sprawdź ten wsad. W kupionym pin był 5738, teraz wylogowane. W oryginalnym wsadzie, pin prawdopodobnie 9775. Natomiast wystąpiło jakieś przesunięcie w jego wsadzie. Trzeba byłoby zweryfikować czy to uszkodzenie wsadu, czy może błąd odczytu.
Czy poradziłeś sobie z tymi błędami?
To szukaj serwisu, co ogarnia takie rzeczy.
Właśnie niedawno miałem szura w garażu ale śladów nie widać . Wiązki wyglądają na całe .Z ECU łączy się bez problemu brak błędów .
Jaki błąd wygenerowałes ?
corsa błąd sondy błąd silnika corsa corsa błąd sonda
zwarcie styków chwilowe discman wyłącza interfejs obrotów
traktorek silnik briggs traktorek silnik briggs
Pulsacyjne działanie płyty indukcyjnej - przyczyny i rozwiązania Wymiana silnika w pompie Aquasystem - czy to możliwe?