40355A ten kod a zwłaszcza 4035A dalej sugeruje błąd czujnika.
nie działa klima przy błędach P148x niestety.
A sterowanie na wtryskach jest? Jak tak to albo zła dawka (błąd czujnika) zapchany wydech ,padł ECM.
Pomierz wtryskiwacze, czy mają taką samą rezystancję oraz brak przejścia do masy, zamień miejscami wtyczki 1-2 i 3-4, zobacz czy błędy zostaną, czy "pójdą" za wtryskiem
Zamień wtryskiwacze miejscami i zobacz co się będzie działo. Jeżeli usterka się pojawi sprawdź błędy. Jak błąd wyskoczy na tym samym wtryskiwaczu to masz odpowiedź.
Z żarówkami (insp2) jest tak - w tylnych lampach mamy dwie postojówki na żarówkach 21W, z tym że górna wykorzystywana jest jeszcze jako STOP. Zamiast jednowłóknowej 21W jakiś mądrol wsadził 21/5W. Wszystko było w miarę dobrze dopóki górna żarówka miała dwa włókna sprawne. Przepaliło się włókno 21W i powstała la maniana. No dobra jedno z głowy, a co...
1740 błąd siłownika sprzęgła.
Na schemacie z tego roku nie ma. Pewnie jest w ECM. Albo korozja albo padł sam z siebie.
Piny 85 i 86 to sterowanie przekaźnika i skoro po zapłonie zarówno na 30 i 87 jest +12V to przekaźnik wbrew temu co napisałeś "zwiera" tzn. działa poprawnie. Łącząc pin 30 z 87 pompa powinna podejmować pracę niezależnie od ECU. Skoro tak się nie dzieje proponuje odpiąć pompę paliwa i przetestować jej działanie na krótko ew. sprawdzić konektory, zbadać...
Złączyć przecięte miejsca przy wtryskach PB i jeździć na benzynie. Bezpiecznik od LPG sterownika sprawny?
Naprawię, przyślesz sterownik?
Z tyłu silnika pod rozrusznikiem(przykręcony na torxa wtyczka 2 przewodowa).
Czujnik temperatury płynu dla sterownika, nr GM 92017805 (z niebieską wtyczką, dwupinowy), znajduje się na bloku silnika po lewej stronie (stojąc przed samochodem) tuż za termostatem. Jest na wierzchu i nic nie trzeba rozbierać. Koszt ok. 14 zł zamiennik i też daje rade. TIS podaje również, że w tych silnikach potrafi uszkadzać się wiązka do niego prowadząca...
Najtaniej podstawić sondę (za katalizatorem). Jeżeli dalej będzie inicjował błąd P0420 to niestety katalizator do wymiany/naprawy. Z mojej praktyki jednak najczęściej to katalizator do wymiany.
przewody biały i zielony
wywala regulator co jest zamontowany tam gdzie w manualu wybierak,duży zespół na górze skrzyni
podłączyć testowo przy wtyczce i ECu jakiś przewód
Zrób to samo ale z żarówką h4 zamiast probówki. Jeżeli zaświeci wymieniaj pompę bez wahania.
http://obrazki.elektroda.pl/4137674100_1... Wedle tego gdzieś tu ? Czujnik przykręciłeś z siłą 13 Nm ?
Dokladnie spadek napiecia i wywsypalo sie immo ,moge zrobić zdalnie ale potrzebny op-com.
A porównywałeś odczyt z MAP i BARO na zapłonie?Powinny być podobne.Ja tak to wychodzi na przeładowanie.Nie wiem co tam masz VTG czy westgate.Sprawdzić czy sie nie zacina.
Podaj typ sterownika.
Te silniki biorą olej a uszkodzony EGR zapala kontrolkę i wywala błąd i jednocześnie widać w parametrach.P
2-1-10-8 A że 10 mignięć oznacza cyfrę 0, to 2108. Niestety, błąd oznacza brak komunikacji z ABSem. Raz że bardzo niebezpieczne, dwa że sprawa typowo elektryczna i trzeba sprawdzać wiązki i wtyczki. Szukaj elektryka samochodowego.
Dobry elektryk z dobrym programem do opla , bo będzie miał problem z immo jak się rozjechała synchronizacja .
O2 to sonda lambda jak nie wiesz gdzie się znajduje to lepiej nie bierz sie za naprawe auta a jak już musisz to sprawdź też przepływomierz
Poruszaj licznikiem czasem nie łaczy kość i nie odpali. Kontrolki wszystkie świecą?
Ja myślę iż związane jest to z lewym powietrzem ,ponieważ ostatnio naprawiałem swoje auto i jak nie było zupełnie przepływali ani filtra a maf jest połączony równolegle lub szeregowo nie zagłębiałem się to z czujnikiem temp, trzymając go na obrotach chodził a jak tylko odpuściłem gaz to zwyczajnie zgasł może przyda się moja obserwacja . Zapoznaj się...
Co co tam opisałaś jest bardzo dziwne. Dlaczego ktoś i na jakiej podstawie postawił Ci diagnozę, która karze wymienić 3/4 elektroniki w aucie ? Nie dogaduje się może majster z rozumem.... Podaj, lub niech Ci poda jakie masz błędy w ECU
Teraz już wiesz że masz EGR. Mmialem kiedyś corse 1.4 i znam te auto dobrze z różnych usterek.
Tylko że tam nie ma przewodów WN. A ten sterownik taki mądry jest że odcina sterowanie wtryskiwaczem na "wypadajacym" cylindrze. EGR masz utknięty w otwarciu prawdopodobnie. Może pomóc jego oczyszczenie, wymiana nie konieczna. Ewentualnie zaślepić i zaemulować.
To jest pamięć, owszem ale z tym błędem nie wiem czy ma coś wspólnego. To pamięć z danymi korekcyjnymi dla każdego egzemplarza pompy. Ze względu na pewne odchyłki w wykonaniu każdej pompy, brak powtarzalności. http://obrazki.elektroda.net/55_12598838...
Jak ma sterownik hybrydowy na silniku to częstymi objawami jego niesprawności są właśnie takie usterki jak brak reakcji na gaz , wypadanie zapłonów , ale może być również instalacja , jej uszkodzenie lub zamoknięcie .
to oznacza,że czujnik podciśnienia w kolektorze,podał ciśnienie poza granicą regulacji, w tym przypadku za niskie. Należy spr czujnik, zasilanie 5v , masa i sygnał (po zaponie ok4,5V a na wolnych ok 1V). Jezeli kontrolka silnika pali się ciągle, to znaczy,ze jest to błąd stały a jezeli normalnie gasnie, to blad sporadyczny, mozliwe tez ze zapisany przy...
A czy podczas test drive załapał muła? Zwróciłeś uwagę na parametry w tym czasie?
Elektromechanicznej ;-) produkty zużycia szczotek oblepiają komutator i się sterownikowi prąd za duży nie podoba. Może dokłada się też ogólne zużycie mechaniczne i wzrost oporów tego dziadostwa, tego nie wiem. Regeneracja pomagała, ale nie zawsze na długo. Jak się chce mieć spokój lepiej toto wymienić. Swoją drogą to wyjątkowo nieszczęśliwe miejsce...
Sprawdź napiecie ładowania i czy klemy nie robią się gorące.
A ja miałem nosa do ECU :)
Oczywiście...w poprzednim temacie miałeś odpowiedź...ile razy musisz ją "usłyszeć"
42 jest związana z nieprawidłowymi impulsami z aparatu zapłonowego.Może być uszkodzony moduł i daje zły współczynnik wypełnienia (ECU to identyfikuje jako błąd 42), ewentualnie jest uszkodzenie ceweczki (nadajnik impulsów w aparacie zapł.).
Nim ci każą czyscić silniczki krokowe, których tam zresztą nie ma, resetować kompa, podpowiem-sprawdź działanie krańcówki w nastawniku przepustnicy.
Insp to nie błąd tylko serwis trzeba zrobić. Podłącz opcoma albo podjedź do kogoś kto to ma i zczytaj błędy. Będziemy błądzić w nieskończoność.
Witam. Udało Ci się rozgryźć temat błędu P0171 oraz tego szarpania ?
Temat do ogarnięcia w 15 minut, jak napisano powyżej. Nie trzeba żadnych online. W moim głębokim przekonaniu całkowicie się mylisz, Ty. Dopóki nie otrzymał wyjaśnienia błędu, nie był w stanie przewinąć wideo w głowie i wykonać pracy. Jeśli jesteś takim guru, odpowiedz na pytanie. Dlaczego producenci maszyn opracowują programy diagnostyczne? A. .......
Akurat Delphi ma swoje numery błędów. Spróbuj czym innym to odczytać nawet w trybie OBD2 (zgodności) tak by kod był w formacie pxxxx np p2130
witam kolego rozwiązałeś problem z tym błędem?
. Tester znowu nic nie widzi, widział tylko standardowe błędy podczas programowania kluczyków myśląc że tutaj tkwi problem.. Kurcze kolego popełniłeś błąd dobierając się do ich programowania skoro było dobrze z immo pozostaje ponowna próba kodowania a tak zapytam czym to kodowałeś . a i jeszcze jakie te standardowe błędy ?
A skąd ci przyszło do głowy że to wina grzałki przecież to co innego. przekażnik ,kabelek sterujący albo zasilający albo ECM. Opis błędów tez by wypadało dawać.
Sprawdź bezpieczniki i przekaźniki pod kątem zasiedziałych styków, najlepiej wyjmij wszystkie i wyczyść dokładnie.
Przyczyną błędu bylo złącze czujnika zderzeniowego z przodu. Awaria usunięta.
corsa błąd sondy błąd silnika corsa corsa błąd sonda
wymiana grzałki wymiana kondensatorów zasilacz stola licznik
suszarka samsung suszarka samsung
John Deere 310 – moment dokręcania głowicy 3179, 3029, 4039, 4045 Czajnik elektryczny: pienienie wody i wyciek