Pierwsze rok auta. Silnik? ,który bo na razie wiadomo że diesel. A jeśli wyświetla błąd na zegarach tzn. że mają słaby sprzęt do diagnostyki.
To jest całkiem popularny problem w Astrach, uboga mieszanka paliwa/powietrze, jednak osobiście nie dał bym grzebać w pompie, bo jest to bardzo mało prawdopodobne, bardzo częstym powodem tego błędu jest zasysanie lewego powietrza, brudny/popsuty przepływomierz, częstym problemem jest również pokrywa zaworów, w którym jest zawór/membrana do oddzielania...
Przecież legalny soft kosztuje 50 Euro: https://www.multiecuscan.net/ Do tego przewód 189 zł: https://viaken.pl/pl/polski-elm327-v4-in... I za około 400 zł masz zestaw na lata. Ile weźmie serwis? Ile stracisz na to czasu? Warte to zachodu?
samochodzik świeży przebieg 50 tys Mój typ!
Czytałeś opis błędu? Tam jest wszystko napisane. Schemat w rękę i sprawdzaj.
Moze tez juz byc dpf na wykonczeniu. U mnie w caha jest juz drugi a zostal wymieniony przy okolo 200.000 Tak jak wyzej napisane. Diagnostyka, odczyty z czujnika różnicy cisnien. Mozna go profilaktycznie wymienic i zaadoptowac. W kazdym razie bez kompa i kogos ogarnietego sie nie obejdzie.
Po jakim czasie zapalił się chec engine oraz błąd esp Co może być przyczyną ? Pozdrawiam serdecznie Jak pytasz o kontrolki to odpowiedz szczerze. Jak przyszło ci do głowy że ktoś mógł by to wiedzieć? Z wróżb to mogę ci powróżyć że to np czujnik wału.
https://audi.7zap.com/pl/rdw/ tu masz katalog https://audi.7zap.com/pl/rdw/audi+a4+ava...
Mozliwe ze czujnik abs ale tu juz potrzebna diagnostyka komputerem. Nie wiadomo ktore kolo .
Powodów może być wiele - co to za gra i z czego ją instalujesz?? Może nośnik na którym znajduje się ta gra jest uwalony i nie przeczyta go napęd. Pozdrawiam.
Co to za błąd i czym czytany?
No niestety ale do tego silnika pozostaje tylko OP-COM, ELM obsługuje auta niby od 2000r ale nie wszystkie ECU były kompatybilne. Można zainwestować 50zł w chińskiego OP-COM-a albo zbudować sobie własny interfejs w oparciu no MAX232, adapterem KKL też w sumie powinno dać radę się podpiąć.
Na początek trzeba sprawdzić w jakim stanie są świece zapłonowe.
Tam częściej są problemy z czujnikami na tych kołach niż z kołami.
Paradox... Daj spokój, przecież to szajs. Może gdzieś jeszcze korzystają z takiej bazy, to już prawie historia. Jeśli nie korzystasz z InterBaze to sprawdź panelu sterowania czy masz BDE, zainstalowane (Program Files\Borland\BDE). Jak go niema sciągnij z netu [url=http://www.ewid.pl/?set=download&dl... i zainstaluj. Możesz też zainstalować...
Uszkodzona sonda lambda.
Może to Ci pomoże http://komputery.katalogi.pl/temat52618/
42 jest związana z nieprawidłowymi impulsami z aparatu zapłonowego.Może być uszkodzony moduł i daje zły współczynnik wypełnienia (ECU to identyfikuje jako błąd 42), ewentualnie jest uszkodzenie ceweczki (nadajnik impulsów w aparacie zapł.).
Jeżeli chcesz umieszczać standardowe "widgety" na zakładkach, nie musisz się tym przejmować. Zdarzenie paintEvent ( QPaintEvent* ) (dziedziczone z QWidget) obsługujesz jedynie wtedy, gdy rysujesz coś niestandardowego. Kod może wyglądać następująco (wzięte z działającego programu): void JakasKlasa::paintEvent ( QPaintEvent* ){ QPainter...
kolego Maciejtm - a czy, zanim zaczales szukac natchnienia na elektrodzie, sprawdziles w swoim samochodzie poziomy oleju i plynu w ukladzie chlodzenia? Pozdrawiam
Twoją przyczyną w 100% jest emulacja sondy lambda,pewnie standardowy prostokąt montażysta zostawił.A jeśli sonda potrafi stać na bogatej ok0,8-1v to nie ma mowy o jej uszkodzeniu.
Pompa abs do wymiany. Uszkodzony czujnik ciśnienia hamowania.
Wykrec sobie EGR wyczysc dokladnie bo jest nalot spalinowy wymyj rozpuszczalnikiem i bedzie dobrze egr zbiera calkiem dozo nalotu spalin
wymieniłem pompe paliwa w baku. dalej jest to samo. zauważyłem, że jak auto jest zimne, to nie ma mocy i lekko poszarpuje, natomiast jak się już zagrzeje to jeździ normalnie. check po zgaszeniu, zapala się po ok 10-20km jazdy. paliwo tankowane na różnych stacjach.
Z diagnostyki komputerowej wyskoczyły takie kody: stały błąd 1161, a pozostałe P0410, P0402, P1693, U2000, P0170, 01C2, F101, ED83, 1041. Takie kody usterek pokazywał komputer.
https://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph...
Szukaj problemów w dolocie, odmie, podciśnienia, może zawór par paliwa.
Bez podpięcia komputera to wróżenie z fusów. Porządna diagnostyka na początek .
Witam mam pytanie à propos toyoty celicy 1.8 vvti 143 hp. Kupiona nie tak dawno od Niemca. Samochód jeździ, pracuje, nie widzę ubytków mocy. A teraz do sedna dosyć regularnie a w zasadzie to 2 taka sytuacja gdzie check enigne się zapala błąd P1349 a później po jednym dniu gaśnie. Pomóżcie co posprawdzać, co zrobić olej świeży przejechał 400 km.
Witam. Przeskanowałem znajomemu samochod i wyszedl mu blad pokazany niżej, czego to moze byc wina ? Po ruszeniu na światłach zapaliła mu sie kontrolka "check engine" na pomarańczowo. Samochod to Opel Astra 2015r z gazem. https://obrazki.elektroda.pl/6542407500_...
Witaj ptys6, czy rozwiązałeś może swój problem? Mam to samo w Megane II 1.5DCi K9K 722 82km 2003r Układ Delphi. Wtryski regenerowane rok temu, kilka dni temu sprawdzane w serwisie Bosch, leją jakieś 7ml więc jak z fabryki. Filtr wymieniany co pół roku, pompa nie opiłkuje - podczas rozruchu daje jakieś 350-360Bar wiec ciśnienie na pompie ok. Regulator...
A mniej więcej w którym miejscu szukać tego bezpiecznika, coś dokładniej.
Oznacza to to że sterownik silnika wykrył błąd i wypadało by podłączyć komputer i sprawdzić co mu się nie spodobało.
Kod błędu : E300E - Engine speed cannot be changed, driving not possible. Drive pedal angle sensor R5: Channel 1. current too low at the input of the input module (<4mA). Jeśli uzupełni kolega profil o swoją lokalizację i poda więcej szczegółów, postaram się pomóc. Póki co kończę na tym co znalazłem.
Uszkodzona sonda za katalizatorem błąd grzałki brak odczytu. Sprawdź czy fizycznie jest katalizator i czy świeci check engine błąd kontrolki jakby zaślepiona.
Komunikat Service Req C0998 oznacza błąd Engine communication. Z opisu w poście wygląda że kolega podmienił płytki, a ich tak sobie nie można podmieniać. A to z powodu że każda ma swoje oprogramowanie. Można naprawić uszkodzoną płytkę, albo powalczyć z oprogramowaniem. Co do samej wymiany płytek to proszę o kontakt na p.w.
Temat znany, jestem w stanie to opanować.
Oznacza to, że jest włączony tryb oszczędzania energii - być może został przez kogoś włączony ręcznie (czyli z akumulatorem jest pewnie wszystko ok), albo auto z natury włącza taki tryb np. przy dłuższym postoju aby nie doprowadzić do rozładowania akumulatora. Jednak jest też taka możliwość, że tryb ten włączył się sam w wyniku wykrycia niedoładowania...
Jeśli masz vaga to podejzyj parametry. Temperatura płynu przy wyjściu z silnika, przy wyjściu z chłodnicy i kąt otwarcia termostatu. Temperatura na wyjściu z silnika powinna rosnąć szybko, na wyjściu z chłodnicy powinna stać w miejscy na poziomie 18-20 stopni a kat otwarcia to cztery stopnie. Jeśli na wyjściu z chłodnicy temperatura będzie wzrastać...
Moje pytanie brzmi: 1. Czy mam pecha i dostaje uszkodzone sensory G2 w czujnikach? Czy może problem tkwi w czym innym. 2. Pytanie to może być trywialne ale czy biorąc pod uwagę fakt że w Engine czujnik G62 trzyma ~90 stopni muszę się przejmować i naprawiać błąd wyświetlania na desce rozdzielczej? Czujników były dwa lub trzy rodzaje - chodzi o kolor...
Jakbyś podpiął pod texe lub jaltesta pewnie więcej byłoby wiadomo. Tam są schematy i miejsca poszczególnych elementów
wymien katalizator albo wstawka za 3zł
A co na benzynie tez bledy wystepuja?
Którą jave zainstalowałeś? Błąd mówi javafx.fxml.LoadException: JavaScript script engine is disabled. czyli nie widzi bibliotek albo ich w ogóle nie ma, dodaj ścieżki, użyj starszej wersji, google mówi https://www.graalvm.org/downloads/ ale to tak w ciemno
Witam Mam problem z kontrolkami EDC i Check Engine. Zapalają mi się i po pewnym czasie gasną . Do tego wyświetla mi się błąd 136 i 137. Silnik nie traci mocy ale na wolnych obrotach "kuleje". Wtryskiwacze, turbina i EGR sprawdzone- są w porządku. Co może być przyczyną. Pomoże ktoś ,proszę.
http://fault-code.com/p0130/ Garść informacji.
Czytałem że to może być problem z cewkami, z kolei mój kolega który sprawdził błąd na komputerze mówił mi o cylindrach,, żeby sprawdzić wtryski, szczerze ja się na tym nie znam. Czy rzeczywiście cewka to najczęstszy problem przy tego rodzaju objawach w Citroenach, tym silniku? Jeśli musiałbym robić remont silnika to już bardzo poważna i kosztowna sprawa...
A może to Engine Speed Sensor jest do wymiany? Niestety ale raczej nie. Grala1 napisał co najlepiej zrobić/sprawdzić. To może pomóc (oscylogram dla 1.8 TFSI): https://rotkee.com/en/wavebase/good-timi...
Mechanik wykasowal błąd związany z poprzednią usterka. ...a teraz jakie masz błędy odczytane ODB ?
No tak może być . Tylko tutaj się nie podaje danych auta, więc równie dobrze może być BLS z elektrycznym.
błąd engine malfunction błąd check engine check engine misfire engine
restartuje ładowanie ładowanie whitenergy zasilacz manual power
buderus logamatic dopływ pralki
Brak podawania chłodziwa w maszynie - diagnostyka i rozwiązania Spadek napięcia na lampie prostowniczej 6D22C