Jak masz P0380, to on jest od całości układu, obojętne czy świeca spalona czy uszkodzony przekaźnik. Jak wyjmiesz przekaźnik zmienia się błąd albo status błędu?
Kup od razu zestaw rozruchowy.
Podstaw zamiast zaworu opornik 47Ω i zobacz czy dalej mu nie pasuje
Uszkodzone gniazdo- wymiana i usunięcie błędu
Jaki przebieg, kiedy był wymieniany filtr powietrza?? komputer nie zgłasza błędu??
Witam Standardowe (jak VW) - miałem mondka i focusa - w obydwu dziabnięte były sterowniki (oczywiście po regeneracji ......) pozdrawiam
Wepnij przewody tak jak jest na schemacie. GEM musi widzieć coś po drugiej stronie złącza, a jak nie widzi, to generuje błąd.
Wymienić filtry, przedmuchać całość sprężonym powietrzem, doprowadzić do właściwej temperatury i będzie ok. Rzadko kiedy żeby psuły się czujniki temp.
Przepraszam błąd
Oznacza zmień diagnostę lub sprzęt . Taki błąd nie istnieje brakuje informacji jakiego modułu/PCM,RCM,ICU /dotyczy czy oznacza usterkę lub brak komunikacji P-U.
A witam krajana! Oczywiste poprawki już naniosłem. -Co proponujesz zamiast dmuchania gruszką? Pędzelek na gruszce? Rozumiem że nie dmuchamy za mocno i po wszystkich kątach (kolejny powód aby nie używać sprężonego powietrza). Według mnie delikatne i bezpośrednie dmuchanie w szkło czy matrycę jest prawidłowe i uzasadnione. -Powiedz mi gajmix czy masz...
Witam.W fordzie focusie z silnikiem tddi nie są montowane czujniki uderzeniowe tylko w silnikach benzynowych . Można spróbować wejść w tryb serwisowy- http://fkp.fyi.pl/viewtopic.php?t=84. Może będzie zapisany kod błędu.
trzeba wymienic uszkodzone elementy , a zdjecie przedstawia czujnik inercyjny pompy paliwa a nie przedni czujnik zderzeniowy o który ci chodzi http://obrazki.elektroda.net/88_12867004...
A gdzie się ten błąd pojawia???
witam, można wiedzieć jaka to usterka konkretnie powoduje ten błąd?
błąd 4 to błąd ustawiania ostrości (Focus). Przyczyn może być kilka, brudny laser, źle włożone płyty lub podrapane lub po prostu laser już wychodził swoje.
A co oznacza błąd P0135 ? "nieprawidłowe działanie obwodu grzałki czujnika" Czyli co trzeba zrobić ? Przeglądnąć instalację do sondy, pomierzyć czy obwód grzałki jest czy go nie ma na sondzie i .... jak nie ma to wymiana sondy. No chyba, że ktoś zastosowała się do biuletynu i wywalił sondę i jest zaślepione. To błąd będzie całe życie i nic się nie dzieje.
Jaki teraz wisi kod błędu?
I po co tu się produkować ?? Przecież napisałem ,że padają równiez bez crasha !!!
Testuj z odpiętą wtyczką egr. Jak będzie dobrze to mam rozwiazanie.
da sie może jakoś soft wymienić przez kabel USB ??
spalanie ,błędy sondy itp...,ale próbuj może akurat.
Witaj odnośnie błędu tak podaje workshop: P1335 -Lampka kontrolna nieprawidłowego działania (MIL) świeci się Układ recyrkulacji spalin (EGR), czujnik położenia, minimalne działanie przy zatrzymaniu Obwód czujnika położenia wału korbowego 1/otwarty .Sprawdzić następujące podzespoły: 1 Czujnik Halla/MRE na wale korbowym
Albo zapchany DPF albo czujnik ciśnienia do wymiany.
Masz tam 6 pinową wtyczkę do tego co dał Doktorr , podłącz wtyk 3 do ujemnego bieguna akumulatora a wtyk 4 do dodatniego bieguna akumulatora , sprawdź czy silnik się obraca? Piny 1,5 i 6 to wiadomość zwrotna do sterownika .
Też tak właśnie pomyślałem i dlatego pytam, ale vag nie pokazał innych błędów może dpf ale też nie ma błędu.
Zerknij i sprawdź.
2) Obwód sterujący pozycją układu kontroli emisji oparów paliwa - błąd nr P0490 (błąd sporadyczny) W dieslu??
moze tysz sie troche zapowietrzqac
A jakiś kod błędu?
Do sprawdzenia na początek wtyczki modułu silnika i BCM (komfortu). Może wystarczy wypiąć i wpiąć.
Focus mk2 1.8tdci bląd p0001
Viaken robi sprawdzone i polecane interfejsy w oparciu o chip STN1170 (nie bierz tego na STN2120 bo niestety czasem niezbyt się dogaduje z Focusem mk2)
Witam Nie pasuje mi ta pompa do twojego opisu. KTS nie diagnozuje elektronicznej blokady odjazdu w fordzie. Takie informacje co może zdiagnozować KTS uzyskasz w ESItronic/?/Lista pojazdów/KTS 505-605. IMMO jest w sterowniku silika. Najlepiej i najszybciej WDS. Serwisówki jeszcze raz serwisówki. A KTS jest OK bo jest szybki i przejrzysty z uniwersalnych...
Masz Delphi to parametry ciśnienie doładowania rzeczywiśce i wymagane zrób wykresy na najwyższym biegu z jałowego gaz w podłogę do zapalenia błędu. Sprawdzisz gdzie masz rozjazd.
Podpinam się do tematu, focus 1.5 tdci, miesiąc temu nowy alternator bo padł podczas jazdy, akumulator sprawny a wczoraj podczas jazdy pojawił się problem ze wspomaganiem, po zgaszeniu nie działał zamek centralny, po 2 godzinach postoju wszystko wróciło do normy. W ABS błąd U3003, w silniku czysto, ładowanie 14,9V.
No to toshiba pewnie odleciała. Error 6 to błąd focus czyli nie może zogniskować.
Ze schematu wynika że przyciski mają dwa kliki. Pierwszy klik zwiera jedno pole, drugi klik zwiera oba pola. Pierwszy klik szyba w górę(przykład) podaje zasilanie na pierwszą linię Drugi klik szyba w górę(przykład) podaje zasilanie na obie linie Pierwszy klik szyba w dół(przykład) podaje zasilanie na drugą linię Drugi klik szyba w dół(przykład) podaje...
Powinno być w parametrach procentowe zapełnienia dpf. Rozumiem że po wymianie dpfa, robiono reset w sterowniki. Gdyby egr się wieszał, miałbyś błąd.
Niestety w fokach problemem jest brak "stabilnej" masy , biuletyny serwisowe zalecają dołożenie przewodów masowych od akumulatora.Może od tego zacząć ? Ja poszedłem krok dalej i zrobiłem podwójną masę na nadwozie oraz do silnika , problem z VSS zniknął .
Ale co ma wspólnego silniczek krokowy z sonda silnik nie faluje na obrotach nie ma też wpływu na jazdę aczkolwiek ja nic nie odczuwam zmian po prostu tylko wyskakuje ten błąd
co ma moduł silnika do modułu esp Generalnie jest tak we wszystkich samochodach, że poważny błąd w sterowniku silnika powoduje wyłączenie systemu ESP co jest sygnalizowane zapaleniem się kontrolek check engine i esp
więc dlaczego komputer "wywala" błąd cewki ???
Tam częściej są problemy z czujnikami na tych kołach niż z kołami.
Moduł gem znajduje się w nogach pasażera pod schowkiem, możliwe że będzie zakryty czarnym materiałem który się zdejmuje późnej przekręca się 2 pokrętła przy gem i opuszcza się go w dół, możesz zobaczyć czy wszystkie kostki z 2 stron dobrze siedzą, ale podjedź do warsztatu co Ci robili naprawę może bedzie zapisany błąd w jakimś sterowniki.
No i wszystko jasne. To bardzo mylący błąd. Zapoznaj się z tym co napisał commor.
Sprawdził bezpieczniki ale nie zasilania. Błąd.
Temat opanowany. Można zamknąć.
Brak sygnalizacji błędu.
Witam. U mnie regulacja zaworów pomogła. Na pierwszym cylindrze był podparty dlatego wyskakiwał błąd.
TDCI czy TDDI ?? P1000 to standardowy błąd- niedokończona diagnoza. A może pompa, męczyłem takiego kilkanaście razy potrafił zasnąć w ciągu 20km. Jak zwykle winna była pompa.
To wepnij się oscyloskopem przy PCM.
Tak, jak kolega wyżej napisał- czujnik położenia wałka rozrządu, lub złe połączenie wtyczki- czasami kabelki zaśniedziałe, lub- zawór EGR się zablokował w pozycji otwartej- również nie odpali. Tak czy inaczej najlepiej zacząć od sprawdzenia błędów- szybciej i czasami taniej:)
Błąd ostrości lasera. Focus error. Przeczyścić lub wymienić.
można musisz wcisnąć przycisk od kasowania licznika i włączyć zapłon trzymając cały czas przycisk i pokaże się kod błędu.
Nie ma żadnych klapek nie wprowadzaj w błąd.
Na początku miałem 2 błędy jeden z nich udało się mechanikowi zlikwidować( BO561) natomiast ten 2, czyli BO571 pozostał. Być może mam błąd tego typu, lecz dziwne jest to, że na liczniku pokazuje się jako :USTERKA UKŁADU SILNIKA. A czy wiecie jak dokładnie można sprecyzować błąd tego typu?
wersja 90km, postaram się jeszcze od Mechanika wyciągnąć wszystkie kody błędu,
Miałem podobny przypadek tylko z autem grupy psa kompresja ok zero błędów zero dymu i zero przyspieszenia problemem był zapchany katalizator w ok 40% auto miało 210000km PS.konsultacje w aso często wprowadzają w błąd.
Adaptacja przepustnicy!
Błąd pomiaru, lub silnik kompletna ruina. Powinien mieć po 30.
Nie. Diagnostykę czyli skasować błąd OBD?
Proszę podaj kod błędu .
Spróbuj zakodować ten wtrysk na którym masz błąd
Wiesz co podjedz do kogoś kto ma kts lub CDIF wtedy może odczytać błędy bezpośrednio z samego sterownika pompy wtryskowej, to nam wiele rozjaśni, bo zaraz się okaże ze czujnik położenia wału Cie w balona robi.
Usuń usterkę i skasuj błąd.
Opiłki były? pompa CR naprawiona? Wtryski dopisane? Wystarczyło użyć szukaj?
Najpierw zajmi się usunieciem błędu wałka.
Jka swieci kontrolka musi być błąd. Czym to czytałeś ?
Cześć, zacznij od podania jaki silnik masz w tym focusie i jaki błąd/błędy odczytaleś.
odczytałem błędy 1-brak komunikacji can 2-błąd immobilizera
trzeba sprawdzic trafo prawdopodobnie uszkodzone ale jak będziesz dobierał z hr to srawdz dobrze bo w katalogu jest błąd oznaczenie wychodzi hr8317 a ma być hr8316 tak mi podali w north service jak zamawiałem u nich to trafo
Może być brak sygnału z czujnika i wtedy też włączy wentylatory a brak sygnału może być przez przerwany przewód. Odczytać testerem jaką temperaturę widzi silnik i jakie są zapisane błędy.
Takie klocki to się robią ale przy nieszczelności. Poszukaj w moich postach miałem kiedyś podobny przypadek i podobne auto. Z tego co się orientuję, ten czujnik obrotów nie ma znaczenia, a ten błąd to Fake.
też mam problem z błędem P1200 w focusie czy to wina źle zakodowanego wtryskiwacza ? podczas kodowania cylinder 1 jak jest liczony dla kompa od rozrządu , czy od sprzęgła ?
A powiedz mi co to za błąd, bo mam taki w moim focusie i spanikowałem trochę. Już na pierwszy rzut oka wygląd groźnie: http://obrazki.elektroda.net/21_12464795...
No to może być absolutnie wszystko więc bez odczytania błędu nie da się ocenić czy to zasługa mechanika czy losowa sprawa
Kolega pisał, że EGR zaślepiony, poza tym w przypadku uszkodzonego zaworu recyrkulacji spalin pojawiłby się odpowiedni błąd.
Napięcie bezpośrednio na śrubie i obudowie alternatora 13,9V. Nadal nie wiem czy alternator jest sterowany z komputera auta taka jak w focusie lub bmw e46 3,0d po lifcie czy standardowo. Łatwo to sprawdzisz. Jeżeli altek ma tylko wzbudzenie (jeden cienki przewód do altka), to po uruchomieniu auta odepnij go. Zrób pomiary napięć i poczekaj do 5 minut....
Konieczne podłączenie do urządzenia diagnostycznego i odczytanie błędów.
Nie jestem pewien, aczkolwiek pewnie chodzi o to: ,,HWDA/HWDB/SHDA,, ,,WF05XXWPD55B44433,, to jest Ford Focus mk2 1.6 benzyna 100km 74kw.
Błąd P0030. Błąd obwodu podgrzewania grzałki. Bank pierwszy.
engine control relay
Nie masz czasem zaślepionego EGR
dodam że auto na plaku odpala.Tylko nie otwiera wtryskiwaczy.Czy sprawdzał ktoś napięcie na przewodach od wtrysków?Myślę już o podmianie ecu ale następny problem to immo.A w immo też mam błąd P1000.Wie ktoś co to za błąd?
Kabel zrobiony, z jednej strony wtyk psg5 a z drugiej gniazdo obd2 i dodatkowo zasilanie, podpina się zgodnie z rozpiską tylko trzeba przenieść jeden pin aby uzyskać k-line. Wszystko działa. Podłączone do CDIF i pompa zaadaptowana auto odpaliło.
Widziałem takie objawy przy uszkodzonym EGR. Podobno są takie gotowe blaszki zmniejszające przepływ i nie wywala nawet błędu.
Na początek to podłącz komputer i pokaż jakie masz błędy.
Ten samochód to nie diesel 👍 A kto pisał, że diesel??? Dodano po 1 Witam. A nie dodaje silnik sam z siebie obrotów na zakrętach? To też typowa usterka silnika krokowego w fordach. Najpierw tam musiałby być krokowy, żeby była jego usterka Ktoś coś tu wspomniał ale chyba poprawił.. mniejsza. Brak mechanika jak narazie. Jedyny trop to ten przeplymowierz....
Niestety era samoczynnego kasowania modułu minęła z rokiem 1999.A napinacze nigdy nie rozpoznają strony , kod 3 to uszkodzenie instalacji :zwarcie do +lub zwarcie do - lub przerwa.
A cóż to takiego?
Wpisz w google "1.8 tdci opiłki" to się dowiesz, że pompa się sypie i dodaje do paliwa opiłki metalu które wszystko zapychają. Czyszczenie całego układu paliwowego + wtryski. To powszechnie znany błąd konstrukcyjny.
Witam, chciałbym dopisać się do istniejącego tematu. Ford Focus/C-Max 1.6 TDCi 2005r. z ABS/ESP. Pali się kontrolka ESP. Na kompie błąd C1288 Przełącznik ciśnieniowy- uszkodzony obwód prądowy. Jedni mówią że poleciał czujnik w pompie, czujnik nie rozbieralny(wymiana pompy) a inni że padł sterownik w pompie ?? Jakieś sugestie ?? W serwisie chcą wymienić...
Może ktoś jest wtajemniczony i wie co zrobić żeby to naprawić Nie licz że ktoś się podzieli tą tajemnicą.Może za jakiś czas jak będzie to już popularne.
Tak, teraz pociągnąłem na próbę osobny przewód od REVERSA Też tak może być, ale znacznie wygodniej wykorzystać istniejący już. Jeśli masz ochotę to wrzuć zdjęcia podłączenia przy kamerze, może tam jest błąd, lub ten czerwony został uszkodzony/przerwany.
To jeśli miga tzn że jest jakiś błąd, trzeba zobaczyć co za błąd wyrzuca
Podłączył by pod komputer. Ale nie ma dostępu na chwilę obecną. Czarna magia. Mechanicy zresztą nie chcą się brać za szroty już. Albo sto lat czekać karzą. Ciekawe czy komputer wgl by coś pokazał. Jak był problem z cewką to żadnego błędu nie pokazywał.
czyszczeni DPF
Przed wymianą odpalał? Nie ma czegoś takiego jak błąd tranzystora.
Wymiana EGR na nowy
focus błąd błąd przepływomierza focus focus błąd spaliny
częstotliwość światła świateł focus wymiana pierścień tłokowy
odkurzacz rowenta bully mikrokomputer cobra1
Piekarnik Gorenje B3365E - Diagnostyka i Naprawa Usterek Wymiana linki pokrywy silnika Hyundai i40 - instrukcja