Podstaw zamiast zaworu opornik 47Ω i zobacz czy dalej mu nie pasuje
Kup od razu zestaw rozruchowy.
Witam Standardowe (jak VW) - miałem mondka i focusa - w obydwu dziabnięte były sterowniki (oczywiście po regeneracji ......) pozdrawiam
OK, masz jeszcze schemat z Workshopa - nie podałeś jaka dokładnie wersja tego auta to masz do 4-drzwiowej w dieslu, ale to nie powinno się różnić.
Oznacza zmień diagnostę lub sprzęt . Taki błąd nie istnieje brakuje informacji jakiego modułu/PCM,RCM,ICU /dotyczy czy oznacza usterkę lub brak komunikacji P-U.
Jak masz P0380, to on jest od całości układu, obojętne czy świeca spalona czy uszkodzony przekaźnik. Jak wyjmiesz przekaźnik zmienia się błąd albo status błędu?
trzeba wymienic uszkodzone elementy , a zdjecie przedstawia czujnik inercyjny pompy paliwa a nie przedni czujnik zderzeniowy o który ci chodzi http://obrazki.elektroda.net/88_12867004...
Wepnij przewody tak jak jest na schemacie. GEM musi widzieć coś po drugiej stronie złącza, a jak nie widzi, to generuje błąd.
I po co tu się produkować ?? Przecież napisałem ,że padają równiez bez crasha !!!
Testuj z odpiętą wtyczką egr. Jak będzie dobrze to mam rozwiazanie.
Podpinam się do tematu, focus 1.5 tdci, miesiąc temu nowy alternator bo padł podczas jazdy, akumulator sprawny a wczoraj podczas jazdy pojawił się problem ze wspomaganiem, po zgaszeniu nie działał zamek centralny, po 2 godzinach postoju wszystko wróciło do normy. W ABS błąd U3003, w silniku czysto, ładowanie 14,9V.
Masz tam 6 pinową wtyczkę do tego co dał Doktorr , podłącz wtyk 3 do ujemnego bieguna akumulatora a wtyk 4 do dodatniego bieguna akumulatora , sprawdź czy silnik się obraca? Piny 1,5 i 6 to wiadomość zwrotna do sterownika .
Albo zapchany DPF albo czujnik ciśnienia do wymiany.
Witaj odnośnie błędu tak podaje workshop: P1335 -Lampka kontrolna nieprawidłowego działania (MIL) świeci się Układ recyrkulacji spalin (EGR), czujnik położenia, minimalne działanie przy zatrzymaniu Obwód czujnika położenia wału korbowego 1/otwarty .Sprawdzić następujące podzespoły: 1 Czujnik Halla/MRE na wale korbowym
A co oznacza błąd P0135 ? "nieprawidłowe działanie obwodu grzałki czujnika" Czyli co trzeba zrobić ? Przeglądnąć instalację do sondy, pomierzyć czy obwód grzałki jest czy go nie ma na sondzie i .... jak nie ma to wymiana sondy. No chyba, że ktoś zastosowała się do biuletynu i wywalił sondę i jest zaślepione. To błąd będzie całe życie i nic się nie dzieje.
spalanie ,błędy sondy itp...,ale próbuj może akurat.
moze tysz sie troche zapowietrzqac
Witam Nie pasuje mi ta pompa do twojego opisu. KTS nie diagnozuje elektronicznej blokady odjazdu w fordzie. Takie informacje co może zdiagnozować KTS uzyskasz w ESItronic/?/Lista pojazdów/KTS 505-605. IMMO jest w sterowniku silika. Najlepiej i najszybciej WDS. Serwisówki jeszcze raz serwisówki. A KTS jest OK bo jest szybki i przejrzysty z uniwersalnych...
Kolega niech usunie nieszczelność pomiędzy turbo a kolektorem ssącym.
Wymienić filtry, przedmuchać całość sprężonym powietrzem, doprowadzić do właściwej temperatury i będzie ok. Rzadko kiedy żeby psuły się czujniki temp.
Zerknij i sprawdź.
Niestety w fokach problemem jest brak "stabilnej" masy , biuletyny serwisowe zalecają dołożenie przewodów masowych od akumulatora.Może od tego zacząć ? Ja poszedłem krok dalej i zrobiłem podwójną masę na nadwozie oraz do silnika , problem z VSS zniknął .
Do sprawdzenia na początek wtyczki modułu silnika i BCM (komfortu). Może wystarczy wypiąć i wpiąć.
Ze schematu wynika że przyciski mają dwa kliki. Pierwszy klik zwiera jedno pole, drugi klik zwiera oba pola. Pierwszy klik szyba w górę(przykład) podaje zasilanie na pierwszą linię Drugi klik szyba w górę(przykład) podaje zasilanie na obie linie Pierwszy klik szyba w dół(przykład) podaje zasilanie na drugą linię Drugi klik szyba w dół(przykład) podaje...
Jaki przebieg, kiedy był wymieniany filtr powietrza?? komputer nie zgłasza błędu??
Viaken robi sprawdzone i polecane interfejsy w oparciu o chip STN1170 (nie bierz tego na STN2120 bo niestety czasem niezbyt się dogaduje z Focusem mk2)
Przepraszam błąd
To wepnij się oscyloskopem przy PCM.
Tam częściej są problemy z czujnikami na tych kołach niż z kołami.
Ja pie****ę, w poście numer 8 napisałem Ci, że dopóki masz błąd w sterowniku silnika, krytyczny błąd ciśnienia doładowania to ESP będzie wyłączone do czasu usunięcia usterki i skasowania błędu. A Ty, zamiast wziąć się za turbinę, ewentualnie nastawnik jej kierownic to kombinujesz jak koń pod górę z alternatorem, akumulatorem, a teraz czujnikami obrotów...
Focus mk2 1.8tdci bląd p0001
Opiłki były? pompa CR naprawiona? Wtryski dopisane? Wystarczyło użyć szukaj?
błąd 4 to błąd ustawiania ostrości (Focus). Przyczyn może być kilka, brudny laser, źle włożone płyty lub podrapane lub po prostu laser już wychodził swoje.
engine control relay
Też tak właśnie pomyślałem i dlatego pytam, ale vag nie pokazał innych błędów może dpf ale też nie ma błędu.
TDCI czy TDDI ?? P1000 to standardowy błąd- niedokończona diagnoza. A może pompa, męczyłem takiego kilkanaście razy potrafił zasnąć w ciągu 20km. Jak zwykle winna była pompa.
Czujnik położenia wałka rozrządu.
Masz Delphi to parametry ciśnienie doładowania rzeczywiśce i wymagane zrób wykresy na najwyższym biegu z jałowego gaz w podłogę do zapalenia błędu. Sprawdzisz gdzie masz rozjazd.
Kabel zrobiony, z jednej strony wtyk psg5 a z drugiej gniazdo obd2 i dodatkowo zasilanie, podpina się zgodnie z rozpiską tylko trzeba przenieść jeden pin aby uzyskać k-line. Wszystko działa. Podłączone do CDIF i pompa zaadaptowana auto odpaliło.
Witam.W fordzie focusie z silnikiem tddi nie są montowane czujniki uderzeniowe tylko w silnikach benzynowych . Można spróbować wejść w tryb serwisowy- http://fkp.fyi.pl/viewtopic.php?t=84. Może będzie zapisany kod błędu.
Adaptacja przepustnicy!
Jaki teraz wisi kod błędu?
Może ktoś jest wtajemniczony i wie co zrobić żeby to naprawić Nie licz że ktoś się podzieli tą tajemnicą.Może za jakiś czas jak będzie to już popularne.
Jak w temacie... Najpierw pojawia się błąd zwarcia obwodu przedniego czujnika a po jakims czasie blad komunikacji z czujnikiem. Znalazłem taką serwisówkę http://www.mazda3sto.ru/esicont/en/srvc/... gdzie napisane jest zeby sprawdzic połączenie między pinem 1W wtyczki przy module airbag a pinem A wtyczki sensora przedniego i między...
Wiesz co podjedz do kogoś kto ma kts lub CDIF wtedy może odczytać błędy bezpośrednio z samego sterownika pompy wtryskowej, to nam wiele rozjaśni, bo zaraz się okaże ze czujnik położenia wału Cie w balona robi.
A jakiś kod błędu?
Nie jestem pewien, aczkolwiek pewnie chodzi o to: ,,HWDA/HWDB/SHDA,, ,,WF05XXWPD55B44433,, to jest Ford Focus mk2 1.6 benzyna 100km 74kw.
witam, można wiedzieć jaka to usterka konkretnie powoduje ten błąd?
więc dlaczego komputer "wywala" błąd cewki ???
A cóż to takiego?
Witam, chciałbym dopisać się do istniejącego tematu. Ford Focus/C-Max 1.6 TDCi 2005r. z ABS/ESP. Pali się kontrolka ESP. Na kompie błąd C1288 Przełącznik ciśnieniowy- uszkodzony obwód prądowy. Jedni mówią że poleciał czujnik w pompie, czujnik nie rozbieralny(wymiana pompy) a inni że padł sterownik w pompie ?? Jakieś sugestie ?? W serwisie chcą wymienić...
Możliwe są też zakłócenia od pracujących wtryskiwaczy. Może uda się odsunąć wiązki przewodów od wtryskiwaczy.
No i wszystko jasne. To bardzo mylący błąd. Zapoznaj się z tym co napisał commor.
A witam krajana! Oczywiste poprawki już naniosłem. -Co proponujesz zamiast dmuchania gruszką? Pędzelek na gruszce? Rozumiem że nie dmuchamy za mocno i po wszystkich kątach (kolejny powód aby nie używać sprężonego powietrza). Według mnie delikatne i bezpośrednie dmuchanie w szkło czy matrycę jest prawidłowe i uzasadnione. -Powiedz mi gajmix czy masz...
E61 to błąd inicjalizacji soczewki ostrości. napisz na priv to pomogę.
Błąd pomiaru, lub silnik kompletna ruina. Powinien mieć po 30.
Sprzęgło sie nie ślizga czasem? Jakiś filmik z komóry zapodaj co sie dzieje z obrotomierzem jak depniesz.
czyszczeni DPF
Błąd ostrości lasera. Focus error. Przeczyścić lub wymienić.
Niestety era samoczynnego kasowania modułu minęła z rokiem 1999.A napinacze nigdy nie rozpoznają strony , kod 3 to uszkodzenie instalacji :zwarcie do +lub zwarcie do - lub przerwa.
Kolego błąd ten to jest od EGR poszperaj po necie to znajdziesz więcej na temat błędów do forda Google twoim przyjacielem :)
Witam mam nagrywarke MSI 52x zawsze nagrywala dobrze ale ostatnio wywala bład "focus tracking error" co on oznacza i jak mozna to naprawic ???
Nie masz czasem zaślepionego EGR
też mam problem z błędem P1200 w focusie czy to wina źle zakodowanego wtryskiwacza ? podczas kodowania cylinder 1 jak jest liczony dla kompa od rozrządu , czy od sprzęgła ?
Wtyczki nie są zalane
Moduł gem znajduje się w nogach pasażera pod schowkiem, możliwe że będzie zakryty czarnym materiałem który się zdejmuje późnej przekręca się 2 pokrętła przy gem i opuszcza się go w dół, możesz zobaczyć czy wszystkie kostki z 2 stron dobrze siedzą, ale podjedź do warsztatu co Ci robili naprawę może bedzie zapisany błąd w jakimś sterowniki.
Witam, wiem, że minęło trochę czasu, ale miałem ten sam problem. Wszystko sprawne, a tacki nie widzi - bo tej tacki w tym modelu nie ma. W tych ekspresach wgrywany jest uniwersalny soft, który pasuje do kilku różnych modeli. Używając czterech przycisków z lewej strony w czasie uruchamiania (napis aulika i pasek postępu na wyświetlaczu), trzeba wejść...
Wymiana EGR na nowy
Dobrze powiedział, licznik do roboty. Koszt 200 do 300 zł (przynajmniej ja tyle biorę i proszę się tym nie sugerować).
A jak To zrobic.jak oznaczona jest pamiec (eeprom).a skad zdobyc wsad pamieci.
Temat opanowany. Można zamknąć.
Błąd P0030. Błąd obwodu podgrzewania grzałki. Bank pierwszy.
Na plaku odpala bez problemu
Witam. Mam problem z Fordem Fokusem 2 1,8 dcti. Od pewnego czasu auto chodzi zamulone i wyświetla błąd sterownika silnika. Kiedyś, jak długo pracował, to komunikat zgasł i auto normalnie chodziło, lecz po zgaszeniu ponownie jest komunikat. Jest to auto syna, a ja obecnie nie sprawdzę, bo jestem w wózku. Syn bardzo się denerwuje i chce mu pomóc. Ktoś...
Witam Podpiąłem i Focus pokazał błąd p1564 injection pump control module requesting reduced fueling. Auto nie ma mocy. Miał ktoś może podobny problem ? Podpowie ktoś jak rozwiązać ten problem ? Czyżby to był tranzystor kąta wtrysku ? Wspomnę, jeszcze, że wymieniany był tranzystor IRLR2905 i okazało się, że jest przepalona masa, więc minus do tranzystora...
No to może być absolutnie wszystko więc bez odczytania błędu nie da się ocenić czy to zasługa mechanika czy losowa sprawa
Cześć, zacznij od podania jaki silnik masz w tym focusie i jaki błąd/błędy odczytaleś.
To przeczytaj dokładnie.MOżna pomylić B z 8 itp.Ja raz kodowałem to trzeba było wpisać bez dwóch ostatnich czy coś takiego.Jakoś po wielu próbach poszło.A efekt taki że nic to nie dało.Kultura pracy tego silnika pod obciążeniem jest taka jak by wsypać do śrutownika dwa kilo nakrętek.
Po wielu latach od załatwienia sprawy warto zaznaczyć, że problemem w moim przypadku był nieszczelny układ dolotowy powietrza. Zła mieszanka paliwowo-powietrzna powodowała kopcenie na czarno. Witaj, co dokładnie w twoim przypadku było nieszczelne? Mam ten sam problem
psg5 immo jest w innym miejscu psg16 na razie (i chyba nigdy w ogole bo to już historyki) nie wykonalne
Powinno być w parametrach procentowe zapełnienia dpf. Rozumiem że po wymianie dpfa, robiono reset w sterowniki. Gdyby egr się wieszał, miałbyś błąd.
Jeżeli CAN od sterownika ma ciągłość ,zasilania są, a diagnozy brak, to ECU na stół, i zasilania/diagnozę podepnij na krótko.
Na początek to podłącz komputer i pokaż jakie masz błędy.
Błąd wskazuje na sterownik. Jest to łatwe do sprawdzenia. Na YouTube są filmiki jak to zrobić za pomocą żarówki
juz doszedłem, crash w sterowniku. Zamykam .
Dokładnie. Pokrzywią się jak masło nawet przy wolnych obrotach i nikt niczego może nie usłuszeć.
A nie czasem p0571?
Ja sądzę że licznik do roboty. Popękanę ścieżki, robota pod mikroskopem.
Zapewne brak komunikacji po CAN IPC ECM ABS itp. do zrobienia jakby czytał posty na forum. Pozdrawiam
Witam. Problem rozwiązany. Wystarczył wsad do 95160 z innego, sprawnego sterownika, oczywiście odpowiednio spreparowany... Temat do zamknięcia...
da sie może jakoś soft wymienić przez kabel USB ??
a sterownik pompy przypisany? blad p1608 powiazany jest z okablowaniem pompy wtryskowej, sterownikiem pompy lub sterownikiem silnika
Sprawdził bezpieczniki ale nie zasilania. Błąd.
P0167 - układ regulacji początku wtrysku. nieprawidłowe działanie Te pompy miały usterki w tych regulatorach i przy naprawie pompy trzeba zrobić sterownik i zawory(tłoczek). Czasami wymieniają sam tranzystor w sterowniku a zapominają o zacinającym się zaworze. Swoją droga pojawił się typowo po "chipie" ? bo może coś z softem jest źle.
:arrow: http://forum.fordclubpolska.org/showthre...
2 lata później, 4 wtryski , pompa vdo i czyszczenie baku...
Ale co ma wspólnego silniczek krokowy z sonda silnik nie faluje na obrotach nie ma też wpływu na jazdę aczkolwiek ja nic nie odczuwam zmian po prostu tylko wyskakuje ten błąd
Czyżby filtr tak się zapchał w dwa dni ?? A poza tym było jeszcze 0,7l dodatku Eolys....Aha i jeszcze jedna ważna sprawa kiedy wybiorę w interfejsie model auta 2008 do marca wyświetla błąd: P242F Całkowita ilość dodatku do oleju napędowego wtryśnięta do filtra emisji cząstek (licznik1)-Stały.Natomiast jeśli wybiorę mode 2008 od kwietnia wywala błąd:...
Niestety trzeba zobaczyc w parametry, najlepiej diagnoskopem bo albo masz problem z turbo, albo z ukladem CR. Nie kopci, nie pali wiecej?
To po cholerę tłumaczysz.Tyle,za tłumaczenia doliczasz 20%.
błąd focus błąd przepływomierza focus focus błąd spaliny
sterować głośność słuchawka stm32 arduino programować przewodność mosiądzu
polonez abimex parkside robot koszący
Nichicon Muse, KZ i Elna Silmic - kondensatory audio Nikon SB-700 nie włącza się - przyczyny i rozwiązania