Sprawdź, czy nie łapie lewego powietrza.
Wygląda na usterkę pokrywy zaworów ( odmy ) lub nieszczelność na uszczelce tej że pokrywy.
A może odłącz te pompki i zobacz czy wróci błąd podczas odpuszczenia gazu. A swoją drogą ciężko rozgryźć logikę przepływu powietrza tego mastera. Po założeniu tych pompek mogła się lekko zmienić temperatura spalin, ale odczyt temperatury powietrza jest tylko w MAF chyba. Jaki tam masz przebieg?. Dodano po 3 Z reguły ten błąd zawsze się pojawia gdy jest...
Dosłownie definicja tego błędu brzmi tak: przeciek powietrza;przepływ powietrza z układu pneumatycznego przy prędkości powyżej 50 km/h jest większy od wartości dopuszczalnej. Nieszczelność w układzie pneumatycznym pojazdu lub naczepy. Może być wyciek lub zawór kierunkowy między butlami.
Przyłóż do niej dłoń i wkręć na moment silnik na wysokie obroty - przy jej nieszczelności poczujesz dmuchanie powietrza, jeśli nie poczujesz to jest szczelna czyli sprawna.
Witam. MID 144 PSID 25 FMI 1 Wyciek powietrza . Dane prawidłowe, ale poniżej normalnego zakresu roboczego. Warunki występowania kodu usterki: Kod usterki zostaje wygenerowany, jeśli pojazd wykazuje zbyt wysokie zużycie powietrza w trakcie normalnej jazdy z prędkością około 50 km/h. Możliwe przyczyny: Nieszczelność w układzie pneumatycznym pojazdu lub...
Jak widać sygnał z drugiej sondy jest zawyżony; 700mV czyli trochę za dużo. Typowy sygnał. Żadne 400mV zerknij sobie na ten zawężony wykres który podpiąłeś do pierwszego postu, tam pięknie jedzie na 400mV. Jak dla mnie to pięknie stoi na bias-ie sonda zimna/martwa, jak się rozgrzewa to napięcie zaczyna się zmieniać i rośnie do normalnej wartości ze...
Mi w a4b6 wywalalo różne błędy a problem był po stronie dolotu powietrza była nieszczelność Dodano po 7 Mi w a4b6 wywalalo różne błędy a problem był po stronie dolotu powietrza była nieszczelność
P0299 wskazuje, że turbosprężarka wykazuje zbyt niską wydajność. Kiedy ECU wykryje niższe doładowanie niż to, które jest uważane za normalny zakres, ustawi P0299 DTC. Nieszczelność lub blokada wlotu powietrza. Nieszczelność rury doładowania. Nieprawidłowo działający czujnik ciśnienia doładowania turbo. Nieprawidłowo działający regulator ciśnienia turbo...
Za pomocą vcds uruchom sprężarkę i obserwuj jakie ciśnienie wytwarza. Najczęściej albo faktycznie nieszczelność na miechu lub zużyta sprężarka powietrza.
17961 - Sygnaly ciśnienia atmosferycznego / sygnały ciśnienia w kolektorze dolotowym niezrozumiała koleracja 17912 - System zasysania powietrza , rozpoznanie nieszczelności
czy do auta WDB9066351S438783 pasuje regulator nr A 007 153 14 28 Pasuje. Aktualnie jest dostępny zamiennik 009 153 31 28 Sprawdź wakuometrem, czy wszystkie odbiorniki podłączone do "puszki podciśnieniowej" są szczelne. Zdarzają się upływności i to wpływa na cały podciśnieniowy układ regulacyjny. Drugą popularną usterką w systemie doładowania silnika...
5123; kalibracja przepływomierza masowego powietrza.Przyczyną morze być czujnik ciśnienia powietrza doładowania lub czujnik temperatury w układzie doładowania lub złe wskazania przepływomierza.Następstwem tego jest wyłączenie EGR - błąd 5126. Najpierw sprawdź czujniki ciśnienia doładowania i temperatury lub szukaj nieszczelności w tym układzie.
Błąd P11AA czyli niezgodność sygnału MAP sensora z wymaganym w parametrach -- to w moim wypadku był wynik krzywo wkręconego korka wlewu oleju. TAK korka oleju bo przez odmę zasysał spore ilości powietrza a przepustnica była zamknięta. Primo przy tym błędzie to na pracującym silniku zatkać mu dokładnie ręką przepustnicę i jak nie zgaśnie to szukać nieszczelności...
Wielkie dzięki , okazało się że mam nadpalone gniazdo bezpiecznika po dokładnym czyszczeniu turbinka działa i błąd samoistnie znikł Dziękuję raz jeszcze.
Witam pojawił mi sie błąd 5027 w manie tgx ciśnienie powietrza w obwodzie 4 za niskie lub nieszczelność lub uszkodzony zawór sterujący powietrzem zasilania o co może chodzić i gdzie może znajdować sie ten zawór ?
Uzupełnij ciśnienie wody do 1,5 bar na wychłodzonym i wyłączonym kotle. Pozamykaj wszystkie zawory pod kotłem. Nie uruchamiaj kotła!!! Po około dwóch godzinach sprawdź ciśnienie na kotle. Jeżeli się nie zmieniło odkręć zawory pod kotłem i ponownie sprawdź ciśnienie na kotle. Jeżeli: ciśnienie na kotle spadło mimo zakręconych zaworów to nieszczelność...
A filtr powietrza oglądałeś?
Ciśnienie powietrza nie osiąga żądanego poziomu APS nie jest w stanie wykonać regeneracji.Ciśnienie powietrza nie osiągnęło 9 bar pomimo długiego czasu pompowania.Przyczyną może być nieszczelność układu pneumatycznego, zawór spustowy APS zaciął się i upuszcza ciśnienie, nieszczelny przewód sygnału sprężarki do złącza nr.4 w APS.
Witam. Proszę o sugestię, mianowicie pojawił się błąd "P2458", sygnalizowany problemem z interwałem wypalania DPF-u. Silnik 1.7 CDTi 130 KM. Silnik pracuje normalnie, ma moc, turbo OK, tylko błędu nie można usunąć. Zauważyłem, że przy wyższych obrotach słychać szum powietrza, jakby możliwy problem z nieszczelnością. Oczekujesz od nas, że powiemy, gdzie...
Tak, nawet najmniejsza nieszczelność może powodować takie rzeczy.
pisze jeszcze just heavy flying injection fly seguent ale ktory z nich nie mam pojecia . to niedotyczy twojej instalacji. spróbuj przeprowadzić autokalibracje,na rozgrzanym silniku naciśnij nauka w sofcie i zobacz na ilu krokach sie zaprogramuje,jeśli wyżej niż 110 to najprawdopodobniej: za duża zwężka w mixerze,zapchany filtr,red.niewzbogaca,nieszczelność...
Witam. Opel Vectra 1.9 Cdto 120 KM. Podczas przyspieszania utrata mocy, czasem dzieje się to przy hamowaniu silnikiem wywala błąd 2279-5B ( wyciek powietrza z dolotu). Zawalony EGR wymieniony na nowy, przepływomierz podstawiony, zalana olejem elektronika przepustnicy wymyta i uszczelniona. MAP zasyfiony był, został wyczyszczony. Wizualnie nie widać...
Nie mają one terminali. Faktycznie mój błąd. Przy kablu sprawdź. nadal po naciśnięciu membrany niskotonowca membrana średniaka się wysuwa ale od razu opada. W ogóle nie powinno się tak dziać. GDM nie powinien robić za membranę bierną. Może przy kołkach od maskownic są jakieś nieszczelności ? Nie no jaja jakieś :D Wiemy jak wyglądają Space 86. Zlokalizuj...
Podstawowe pytanie: Jaka wartość napięcia dochodzi do czujnika? Jak wygląda charakterystyka jego pracy? Należy pamiętać, że sam czujnik jest zapewne dobry, lecz, np. zapchany filtr powietrza, czy nieszczelności w układzie dolotowym, mogą zakłócać jego pracę!
Witam wszystkich, mam taki problem, że przy większych prędkościach około 70+ jak przycisnę by coś wyprzedzić, wywala mi błąd i wbija się tryb awaryjny. Po ponownym odpaleniu, tryb awaryjny znika, zostaje tylko ikonka błędu, która po 3 uruchomieniach też znika. Po podłączeniu do kompa mam taki oto opis błędu: BŁĘDY ECU - P2448 Sterowanie przepływem...
No więc tak. Wczoraj gdy wracałem z pracy nie było żadnych objawów dymienia tylko trochę na czarno. Komp wykrył nieszczelność w dolocie powietrza (błąd ukazuje się powyżej 3tys. Dodam że DPF wycięty i podobno wylogowany z systemu. Piszę podobno ponieważ kompem można uruchomić wypalanie ale nie pokazuje żadnych wartości poza temperaturą spalin. W momencie...
Witam Mam problem z swoją astra h gtc 1.9 cdti 150 KM otwórz wyskakuje mi błąd (2279) i sporadycznie (0660 )nieszczelność układu wlotu powietrza. Samochód jest po chip + egr i klapy (fizycznie jak i wyrogramowane z komputera) + usuniety dpf dolot cały sprawdzony szczelny. Map sensor wymieniony, przepływomierz również i po wykonaniej adaptacji. Samochód...
Witam. W jednym moim Traficu II 2014 114 KM latem wyskakiwał mi ciągle błąd, ale auto nie traciło mocy, nic się nie działo. Teraz jak zrobiło się zimno na dworze to w ogóle przestał wyskakiwać ten błąd co skłoniło mnie do napisania tego zapytania. Pierwotnie sądziłem, że gdzieś jest jakaś mikro nieszczelność układu doładowania choć nie było słychać...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic37... poczytaj to. Stary , pisz dokładnie - co znaczy wzrośnie powyżej 1V ' - i tak stoi , czy oscyluje, może miernik do kitu. Nieszczelność wydechu / przed sondą / ma znaczenie . Z kupnem sondy daj sobie na razie spokój. Sprawdź dolot , czy nie ma fałszywego powietrza i jeżeli masz możliwość sprawdź spalanie.
Geneza błędu P0100 P0100 Za wysokie napięcie przepływom. powietrza P0100 Za niskie napięcie przepływom. powietrza P0100 Niewłaściwy sygnał w obwodzie czujnika przepływu powietrza. Podejrzanego już masz, sprawdź dolot pod kątem nieszczelności.
Pewny co do kolektora ssącego nie jestem. Sprawdzę popołudniu dokładnie czy nie zasysa lewego powietrza. Istnieje jakiś prosty sposób, żeby wykryć nieszczelność ??
Jeżeli jest to kocioł kondensacyjny ( bo tylko taki Genus ma dwie elektrody oddzielnie) to wymaga dobrej regulacji przy pomocy analizatora spalin, a przede wszystkim należy sprawdzić zasys powietrza do spalania (prawdopodobnie kocioł zasysa spaliny). Nieszczelność komina może powodować taki objaw.
Witam Mam problem z Nissanem Micra K12 1.2 80km Samochód pali bardzo dużo benzyny! Średnie wskazania komputera pokładowego to 15-17l/100km Dodatkowo podczas jazdy zapala się kontrolka silnika. Po podłączeniu pod komputer wyskakuje następujący błąd: P0171 - Mieszanka za uboga (rząd 1) Uboga Co może być przyczyną tego błędu? Układ ssania sprawdzony pod...
wystarczy wpisać w gugle :) Nieszczelność kolektora wydechowego Nieszczelność podciśnienia w silniku Zwarcie lub rozwarcie w wiązce przewodów czujnika O2 Nagromadzenie sadzy lub oleju na czujniku O2 (nadmierne nagromadzenie zatka porty, których czujnik używa do pomiaru stosunku powietrza do paliwa) Zabrudzony przepływomierz masowy powietrza Nieprawidłowe...
to 100% nieszczelność moze uszczelka pod kolektorem? jeszcze raz prawdz wszystkie przewody i intercooler
Nieszczelność w układzie pneumatyczny, zbyt duże zużycie powietrza, osuszacz i jego kalibracja możliwe też że sprężarka, zobacz w diagnostyce jakie są kody MID 185 APM-u
Błąd P2011 - "masa powietrza zbyt duża". Zdjęcie nogi z gazu na wysokim biegu powoduje spadek mocy i pojawia się taki błąd. Bardzo prawdopodobna jest nieszczelność układu dolotowego.
Wg. producenta do sprawdzenia : P2097 - Wysoki limit układu regulacji składu mieszanki paliwa za katalizatorem Nieszczelności w układzie wydechowym. Pęknięte, skręcone lub nieprawidłowo podłączone elastyczne przewody podciśnieniowe Niedostateczna ilość paliwa w zbiorniku Nieszczelności w układzie doprowadzania powietrza lub w kanałach dolotu powietrza....
Kolego kasprzyk Wykrywaczem nieszczelności instalacji gazowej nie stwierdzisz jak duży jest wyciek. Masz 2 drogi; Prostszą i bezpieczniejszą. Na instalacji nie ma być wycieków i należy go jak najszybciej naprawić. Trudniejszą i nie koniecznie bezpieczniejszą. Wykonać próbę szczelności, która określi Ci ja duży jest wyciek i jakie działania musisz podjąć....
Zibro SC3325 , widzę tylko 1 czujkę. błąd F2. W parowniku są dwa czujniki jeden temperatury powietrza przeważnie przy filtrze, drugi na rurce parownika. Obstawiam nieszczelność i wyciek czynnika chłodniczego.
Witam Opel Astra 2007 1.7 DTI Samochód opornie się zbiera, czasami wyskakuje check i odcina mu całkiem moc (max 3000 obrotów). Po wpięciu się Autocomem ukazały się dwa błędy: P2279 -Układ powietrza dolotowego -Wykryta nieszczelność -Stały P0380 -Obwód sterowania świecami żarowymi -Błąd ogólny -Nieciągłe Sprawdzałem cały dolot i jest w 100% sprawny....
1sze czy masz katalizator 2gie jak ustawione jest LPG? Lepiej większe dysze , niższe ciśnienie. 3cie sonda Lambda 4te czasy wtrysków LPG nieszczelności w układzie dolotowym powietrza...
Temat jest totalnie nie adekwatny do sytuacji! Masz problem ze ssaniem. Jeżeli jest automatyczne, to mogą być problemy z połączeniem elektrycznym. Gaźnik do czyszczenia i regulacji. Inną możliwością jest pobieranie tzw. fałszywego powietrza. Nieszczelność między gaźnikiem a króćcem wlotowym. Nieszczelność na simmeringach. Itd. Bartosz. Nieszczelność...
Kocioł się uruchomi, lecz jeżeli komin jest nieszczelny pomiędzy spalinami a powietrzem to jest możliwość zasysania do spalania nie powietrza a spalin z powstałej nieszczelności. Kocioł się "dusi" i wyrzuca błąd.
Zdjęcia nie dam, bo test robiłem dużo wcześniej, ale wyszło tak na 4,5 minuty. 1. wtrysk 50 ml 2. wtrysk 68 ml 3. wtrysk 52 ml 4. wtrysk 16 ml Zastanawia mnie jedna rzecz: w przewodzie powrotnym z pompy jest dużo drobnego powietrza, pewnie jakieś nieszczelności z powrotu paliwa z wtrysków, bo skąd by się tam powietrze wzięło
Jak szukasz pomocy to podawaj opisy błędów. Jakie ciśnienie widzi ten czujnik na wolnych obrotach, jakie przy fazie w podłogę, jakie na niepracującym silniku. Kiedy i w jakich warunkach wystroje ten błąd? Błąd pojawi się wtedy kiedy ciśnienie w kolektorze będzie odpowiadało innemu niż wyliczy to sobie sterownik z kąta otwarcia przepustnicy. Może być...
22 - za wysokie napięcie na przepływomierzu 27 - za wysokie napięcie na MAP (czujnik podciśnienia w kolektorze dolotowym) 72 - błąd zaworu EGR (recylkulacji spalin) 71 - błąd zaworu dodatkowego powietrza. Wszystkie te błędy mogą sugerować "dziurę" w układzie dolotowym, poszukam bym nieszczelności- gdzieś "łapie lewe powietrze".
Mylisz się. Gdyby EGR zablokował się w pozycji otwartej to by przepływ powietrza był jeszcze mniejszy. Silnik zasysa 9g/sek przy zamkniętym EGR. Jako że EGR otwarty jest na biegu jałowym to silnik również zasysa 9g ale 6g idzie przez przepływomierz a 3g przez EGR. Rozumiesz to? Oczywiście sterownik silnika decyduje o tym kiedy otworzyć i jak mocno zawór...
ABS - wykasować błąd i powinno być ok Centralny zamek - szukaj nieszczelności w układzie, gdzieś jest dziura przez co pompka chodzi zbyt długo. Słuchaj gdzie syczy przy zamykaniu-otwieraniu. Silnik - sprawdź czy gdzieś nie ciągnie lewego powietrza, można umyć i zrobić adaptacje przepustnicy Błędy te nie mają nic do tego że auto nie pali. Sprawdź czy...
Sonda pierwsza wygląda że działa. Sprawdź pompkę powietrza, bo ten silnik chyba ma taki wynalazek. Może jakieś nieszczelności kolektora?
Sprawdzę to o czym piszecie w piątek koledzy. Mam jeszcze jedno pytanie. Zauwazylem że jak wcisne mocno pedał przyspieszenia to auto jest słabe ale w momencie gdy delikatnie odpuszcze gaz to czuć jakby auto lepiej przyspieszało... Czy to może być objaw na podstawie tych wykresów które wstawiłem że pada przepływomierz powietrza lub jest jakaś nieszczelność...
Jak sam napisałeś sprawdziłeś tylko napięcie zasilania. Zastosuj się do wszystkiego co opisane w linku. Nieszczelność wężyka ani jego błędne podłączenie to na pewno nie będzie bo wtedy miałbyś błąd 33.
Mi to wygląda na lewe powietrze. U szwagra tez falowały obroty i tez tylko jak silnik się zagrzał do temp. roboczej. Próbowaliśmy wymienić zawór recyrkulacji spalin, silniczek krokowy, myłem i czyściłem wszystko a okazało się w końcu że uszczelka pod wtryskiem była walnięta i silnik zaciągał lewego powietrza.. No i błąd tez mu wyskakiwał. Nie raz ciężko...
Czy serwisant zrobił analizę spalin? Być może jest to kwestia regulacji zaworu gazowego. Kocioł zachowuje się tak jakby miał nieprawidłową mieszankę gazu i powietrza do prawidłowego działania. Opcja 2. Nieszczelność na części spalinowej komina i zaciąga spaliny do części powietrznej. Kocioł może dlatego raz działać a raz nie ze względu na to na jakiej...
w AEB nie ma czujnika doładowania. Logi które zrobił (at)Switch_23 to wszystko co można wyciągnąć za pomocą VAGa :) Dodatkowo kolega napisał, że podpiął manometr, innej możliwości sprawdzenia ciśnienia doładowania w tym przypadku nie ma. (at)Switch_23 - w tym przypadku problemem będzie pojawiający się błąd 00561. ECU łapiąc ten błąd przechodzi w tryb...
W Twoim **Citroenie C4 1.6 eHDi** z 2011 roku występuje kilka błędów, które mogą być ze sobą powiązane. Przyjrzyjmy się każdemu z nich i zobaczmy, jakie mogą być przyczyny oraz możliwe rozwiązania: ### 1. **Błąd C1391 - brak potwierdzenia momentu obrotowego silnika (ABS/ESP)**: - Ten błąd sugeruje, że system ABS/ESP nie otrzymuje prawidłowej informacji...
Witam serdecznie Posiadam VW Sharana 1.8T 150 km, mam z nim niemały problem. W trakcie dodawania gazu, czy to na benzynie, czy na LPG, samochód szarpie. Po przeprowadzeniu diagnozy komputerowej pokazało mi dwa błędy: zapłon cylindra 4 - wypadanie zapłonu i obwód sondy lambda - brak zmiany sygnału (bank 1, sonda 1). Zostały wymienione świece na nowe,...
Trzeba sprawdzić czy nie ma nieszczelności i komputerem wartości nie tylko kody błędów koniecznie masy powietrza
Czyli jak na razie, to muszę skasować błędy i zobaczymy. Skasowałem błędy i niestety wywala je spowrotem. Miałem 2 P0130 i P0135. Dalej sonda lambda. Po skasowaniu wywala teraz tylko jeden P0130. Zmierzyłem oporność na starej sądzie i jest około 4 omów, to znaczy że grzałka jest sprawna, chyba. Ma ktoś pomysł co sprawdzać dalej? Sprawdzić wtyczkę, jeżeli...
Witam!! co do pecherzykow to nadal są. Zaciągnąłem autko do diagnosty wyskoczył błąd związany z wtryskiwaczem. Coś jakby z przewodami albo sterownikiem wtrysków we wtorek bedzie się tym bawił zobaczymy co z tego wyjdzie Dodano po 29 Witam!! co do pecherzykow to nadal są. Zaciągnąłem autko do diagnosty wyskoczył błąd związany z wtryskiwaczem. Coś jakby...
Otrzymałem specyfikację dla pojazdu po podłaczeniu do komputera: Kod błędu:P0400 tj. system AGR obniża poprzez doprowadzenie spalin do komory spalania składników toksycznych w spalinach, obniżenie temp. spalania, obniżenie wytwarzania NOx. Oprócz tego w pomocy diagnostycznej widniało: bardzo często uszkodzenie masowego przepływomierza powietrza przez...
Pod komputerem pokazuje wartość powietrza zamierzonego z zadanym idealnie. Przepływomierz nowy Bosch, wymieniany w serwisie. Cały dolot sprawdzony i zero nieszczelności.
Kod P0171 oznacza, że czujnik tlenu (O2) w banku 1 rozpoznał zbyt ubogą mieszankę, aby ją skorygować. Czujniki tlenu O2 mają możliwość korygowania mieszanki paliwowej o +-15%. Jeśli będzie musiał skorygować mieszankę paliwowo-powietrzną w większym stopniu, zostanie zapisany kod P0171. Następujące problemy mogą być spowodowane przez kod P0171: Nieszczelność...
316cdi więc założyłem że 906 No to źle założyłeś: https://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-B... W linku nie ma ostatniej generacji Sprintera, ale on również ma wersję o oznaczeniu handlowym "316 CDI" Do tego (żeby nie było za łatwo) model 906 ma dwa silniki: 646 (wcześniejszy) i 651 (późniejszy). Oba auta można było kupić z oznaczeniem "316...
Po pierwsze sprawdź jakie masz korekcje, ale nie zaraz po skasowaniu błędów tylko zrób ze 20 km i odczytaj. Po drugie: jak popsikam w okolicach dolotu powietrza to jak jest nieszczelność to praca silnika poprawi się chwilowo. nie jest to do końca prawdą, tak będzie przy dużych nieszczelnościach. Lepiej jest zrobić tak: na komputerze wyświetlasz sobie...
3 razy dołot sprawdzałem dymiarka i ciśnienie nabiłem ale mam wrażenie, że coś syczy przy EGR na odpalonym silniku, ale dymiarka ani nabicie ciśnienia nic nie pokazuje aż węże zrzuca :) MAF nie sprawdzałem chwila, Ogólnie myślę, że to napięcie jest za małe, ale dlaczego to nie wiem, sterownik ubity? 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 000257 -...
Ja bym zaczął od wykluczenia nieszczelności, "lewego powietrza" na 4 cylindrze Ktoś pisał o "lewym powietrzu" Pytałem, dlaczego świeca jest czarna? Nie uzyskałem odpowiedzi. Czy, raczej nie powinna być wypalona? Pozdrawiam.
Witam. Przyczyną może być cofanie się paliwa do zbiornika( zacięty zaworek zwrotny na systemie zasysu, nieszczelność instalacji paliwowej).W ciągu dnia bieg jałowy pompy uzupełnia paliwo w obiegu, a po postoju nocnym pompa nie nadąża uzupełnić paliwa i wyskakuje brak płomienia. Sprawdź również ustawienie ilości powietrza podczas startu palnika. Start...
00537 Lambda(oxygen sensor) regulation 18-10 upper limit - intermittent Za mało paliwa albo za dużo powietrza. Wychodzi że jakaś nieszczelność w układzie dolotowym. Ale zmierzył bym pierw ciśnienie paliwa na listwie.
Panowie mam problem. Może ktoś miał z nim do czynienia. Otoż znalazłem mape która steruje EGR w silniku 2.0 dti x20dth, mapa 3A33C(jestem pewny że jest od zaworu EGR) Problem polega na tym że wyłączę w mapce zawór EGR( podam maksymalne wartości) i komputer silnika wywala mi błąd P400. Co trzeba jeszcze zmienić, aby wyłączyć zawór EGR i aby nie wyskakiwał...
Niestety 9% to bardzo zły rezultat powyżej 10% zawsze wali błędem. Wskazuje to na to że musisz wykluczyć wtryski robiąc próbę przelewową oraz sprawdzić czy zawór awaryjny na listwie nie puszcza paliwa. Jeśli wyjdzie że wszystko jest ok to proponuję wymienić zawór MORP gdy to nie przyniesie rezultatu dopiero wtedy należy sprawdzić pompę mając pewność...
Przy opisywanym błędzie nie ma sensu stosować pompki podciśnieniowej ani też sprawdzać wężyków podciśnienia oraz gruchy na ich szczelność, przecież turbo przeładowuje to jaka tu mowa o nieszczelności. W tym przypadku istnieją tylko trzy możliwości : - ponownie zawiesza się zmienna geometria w pozycji max. doładowania, - zacina się sztanga wewnątrz gruchy...
Nie potrafię niestety zgadywać co sprawdziłeś, EGR jednak zostawił bym na sam koniec. Zacznij od sprawdzenia filtra powietrza, czujnika MAF, nieszczelności w dolocie czy pomiarach sondy. Dobra diagnostyka i wszystko będzie wiadomo bo przyczyn tego błędu może być kilka jak nie kilkanaście.
Łaskawcy zechciejcie zrozumieć że przekłamujacy przepływomierz ,jak i silnie zabrudzony filtr powietrza, czy nieszczelność pomiędzy przepływomierzem a kolektorem dolotowym ,albo i silne przedmuchy ze skrzyni korbowej będą skutkowały zgłoszeniem błędu EGR. Aha.. i przeloty spalin również powinny być czyste.
Z angielskiego tłumaczenia wynikałoby, że chodzi tutaj o czujnik powietrza, najprawdopodobniej wykrywa on jakieś nieprawidłowości w układzie dolotowym, auto może dostawać za dużo ewentualnie za mało powietrza. Możliwe, że są gdzieś jakieś nieszczelności uszkodzenia w instalacji.
A może nieszczelność w wydechu? Sprawdź czy nie pojawia się powietrze w paliwie, na powrocie. Brak powietrza na powrocie, błąd wyskakuje teraz coraz częściej również podczas normalnej jazdy lub z lekko wyższymi obrotami. Jednocześnie skacze mocno spalanie w górę. Głównie podejrzewam wtryski, katalizator lub drugą sondę za katalizatorem. Z tego co wiem...
Skup się w takim razie na nieszczelności serwa hamulcowego, podciśnienie które tam panuje, żeby kierujący mógł zahamować pojazd używając znacznie mniejszej siły na pedał hamulca, w tym type silnika, pobierane jest z kolektora ssącego silnika, wiec jak najbardziej przez tą nieszczelność sterownik silnika może mieć problem z doliczeniem się prawidłowej...
Kolego 'Motronic' - możliwe, że jest tak jak piszesz. Opisałem swój przypadek z rzeczywistości a zaproponowane przeze mnie działania są proste i tanie. Jeśli kolega 'numeratorek' zobaczy pęcherzyki powietrza, to czy kod błędu będzie taki czy siaki - samochód i tak nie pojedzie. Kolego 'numeratorek' - nieszczelności mogą być też w innych miejscach, np....
Szarpanie silnikiem Daewoo Lanos 1.6 16v Witam serdecznie. Otóż mam problem z moim wozidełkiem do pracy. Jest to Lanos 1.6 16v + LPG z 1999r wersja SX. Samochód szarpie przy niskich obrotach. Tak jakby miało ubogą mieszankę paliwową. Odpala od kopa z werwą. Rzecz dzieje się tak od wolnych obrotów do ok. 2 tys. I zawsze jak jest ciepło lub jak silnik...
Jeżeli masz chiptuning to tak będziesz miał, jeżeli nie to sprawdz działanie czujników: ciśnienia doładowania, temp. powietrza, sprawdź wzrokowo czy nie rozszczelnił się układ doladowania, miejsce nieszczelności będzie zaolejone.
Odpal, zatkaj ręką przepustnicę i poszukaj lewego powietrza. Sprawdzę ale nie wydaje mi się że to nieszczelność. A co z tym czujnikiem? Może być przyczyną takiego zachowania się silnika?
Witam błąd dotyczy czujnika ciśnienia barometrycznego i odnosi się do działania układu ciśnienia bezwzględnego w kolektorze sprawdź kolego czy nie masz jakiejś nieszczelności zacznij od filtra powietrza a skończ na kolektorze ssącym.
a wiec do sprawdzenia: - zawór egr - wartośc podciśnienia sterującego zaworem egr - przewody elastyczne pomiedzy filterm a głowicą - przewody pomiedzy kolektorem wydechowym - zaworem - kolektorem ssacym - nieszczelności oraz zmniejszenie średnicy uniemozliwiajace przepływ w dostatecznej ilosci - instalacja - czujnik przepływu powietrza - jesli wystepuje
Brak uszczelki nie powoduje gaśnięcia silnika, to nie jest benzynowy wolnossący. W kolektorze panuje nadciśnienie i przez ew. nieszczelność doładowanie z turba idzie do atmosfery. Natomiast uszkodzony EGR w pozycji otwartej będzie wprowadzał do cylindrów spaliny z wydechu zamiast świeżego powietrza, a na spalinach silnik nie pojedzie...
W kolektorze ssącym jest map sensor, czujnik podciśnienia, jak egr otwiera się, to podciśnienie maleje, stąd sterownik "wie" o jego pracy (sam egr ma w sobie czujnik położenia) Teraz w przypadku jakiejś anomalii, np przytkany filtr powietrza lub w drugą stronę, nieszczelność kolektora wartości odczytane z map-a nie mieszczą się w mapie zapisanej w pamięci...
Ok. Trochę rozjaśniłeś. Z tym czujnikiem to nie jest tak że nie chce go czyścić, tylko on jest czysty. Zarówno ten stary jak i nowy, co go zamówiłem jest czyściutki. To co tu czyścić? Wrzucam screeny mojego czujnika. Jeszcze wrzucam parametry live silnika. Może coś Cię zaciekawi. Jeśli wymieniłem te czyste czujniki to może znaczyć że oba są walnięte?...
Tak, rozumiem, czytałem już o tych pomiarach też, testach sondy itd. pod programem, więc wykonam to jakoś na dniach. Bardziej liczyłem, że ten zapis wartości ze zdjęcia tzn ilość powietrza przy tych obrotach itd. coś więcej może powiedzą, przynajmniej na tą chwile przed zrobieniem pomiarów. Czy jest jakaś szansa, że katalizator będzie OK, a np. powodem...
Witam, użytkuję autko z silnikiem peugota HDI 2.0. Autko jest marki Santana 300, mieszkam w Hiszpanii i jest to dzieło tutejsze (vitara 88 po face liftingu). Problem jest taki: zapala się kontrolka check engine i silnik przechodzi w taki stan że kręci tylko do 3000 RPM. W serwisie czwarty raz wymieniają potencjometr akceleratora. Twierdzą, że komputer...
Witam serdecznie, mam pytanie do użytkowników odnośnie pieca Ariston Genius Premium. Niestety od paru dni mój piec zaczyna mieć dziwne zachowanie. Problem dotyczy odpalania i problemu z brakiem płomienia. Wygląda to następująco: w sposób niemal losowy piec załącza się prawidłowo lub próbuje pare razy zaskoczyć dając komunikat SP1, SP2, a najczęściej...
Wg tisa: Sprawdzić czy nie występuje usterka: ◦Zapchany zawór recyrkulacji spalin. ◦Poluzowane obejmy, pęknięcia lub inne uszkodzenia układu dolotowego. ◦Przeszkody w przepływie w układzie dolotowym. ◦Zapchany filtr powietrza. ◦Załamania, nieszczelności lub nieprawidłowe połączenia przewodów podciśnieniowych. ◦Przedostanie...
Jeśli szum bądź syk powietrza wzrasta znacznie przy mocniejszym dodaniu gazu (nawet przy dynamicznym przyspieszaniu z niskiej prędkości), to najprawdopodobniej jest to właśnie nieszczelność w dolocie za turbiną. To zawsze powoduje dymienie turbodiesla, a jeśli się pogorszy, auto zacznie tracić moc, a w końcu pojawi się błąd i wejdzie w tryb awaryjny....
Witam Zakupiłem Renault Espace 2004 rok 2.2 DCI Problem jest taki iż nie ma odjazdu tylko bardzo powoli sobie rusza... Po Podpięciu pod Komputer Wywala Błędy : DF186 Obwód podgrzewacza wstępnego Świec Brak Sygnału lub Przerwany DF301 Obwód powietrza wlotowego Wykryta Nieszczelność DF056 Czujnik przepływu powietrza Usterka Szyny DF209 Czujnik położenia...
F.36 – wyłączenie awaryjne z powodu wypływu spalin do pomieszczenia – dotyczy kotłów Vaillant z otwartą komorą spalania – najczęstsze przyczyny to nieprawidłowe działanie komina np. ograniczenie drożności, nieszczelne połączenie kotła z kominem, niewystarczający dopływ powietrza do pomieszczenia, przegrzewanie się komory spalania w wyniku braku konserwacji,...
Blad dotyczy cisnienia powietrza na wyjsciu do modulu wtrysku , sugerujac sie koncowka bledu , to cisinienie moze byc zbyt niskie wiec mozliwe ze to nie przypchany modul wtrysku tylko nieszczelnosc pomiedzy skrzynka AdBlue a wtryskiwaczem , poszukaj wycieku powietrza .... :) . A jezeli nie znajdziesz wycieku a i cisnienie zasilajace z pojazdu jest...
Witam, auto seat leon 2003 silnik BCB 16 16v. Błędy: 17961-cieśnienie w kolektorze ssącym / zła koleracja 17550- rejstracja obciążenia 17912- układ zasysania powietrza/ rozpoznano nieszczelność. Zrobiłem: - czyszczenie przepustnicy ( była mega brudna i obklejona) - sprawdziałem zawór egr (działa jak go testerem włącze) oraz przewód łączący go z kolektorem...
Witajcie. Jakiś czas temu w moim VW Polo 3 (6n2, 1.4, 75KM, 2000r) zaświecił się Check Engine. Przy pomocy najprostszego interface'u (i bez zastanowienia) usunąłem błąd i był spokój jakieś parę dni. Po ponownym pojawieniu się postanowiłem zainteresować się bardziej. Oto ten błąd: VCDS-Lite Version: Release 1.2 Tuesday, 04 June 2019, 18:39:00....
Zdaje się ze dosyc głeboko wsadziłes rece a nie sprawdziłes czujnika MAP. To przeciez on informuje ecu o cisnieniu. Poza tym bład doładowania moze wywołac np. nieszczelnosc na dolocie, miedzy przepływomierzem a turbina. Sterownik widzi za małą mase powietrza w stosunku do cisnienia doładowania i wywala bład. Pisałem - czujnik MAP sprawdzony! Odczyt...
Zacytuję siebie z innego forum. Z tego co opisałeś wnioskuję że silnik przechodzi Ci w tryb awaryjny ,,notlauf,,. Z reguły dzieje się tak w dwóch przypadkach (za duże lub za małe ciśnienie doładowania turbiny). Występują 4 przypadki takiego zachowania: - defekt, niepoprawna praca zaworu N75 - uszkodzenie (pękniecie, przetarcie) węży podciśnieniowych...
Nic więcej ci nie pozostanie jak rozebrać wszystko w mak i po kolei sprawdzać przy pomocy powietrza z kompresora przy niewielkim ciśnieniu i dodatkowo zanurzyć w wodzie niektóre elementy. Ale wpierw bym sprawdził elektrozawory czy nie przepuszczają i działają prawidłowo bo patrzymy na nieszczelność a całkiem co innego wyjdzie.
nieszczelność dolot powietrza nieszczelność układ powietrza nieszczelność dolocie powietrza
tda2030a zasilanie plastik przekładnia aparat zacina telefon
Błąd 0190-08 w MAN TGL: Czujnik ciśnienia paliwa Podłączenie Huba Control 520.99042 do MiniStick Analog