Wszystkie te błędy mogą być spowodowane brakiem ciśnienia oleju więc pierwsze co to pomiar manometrem tego ciśnienia, po drugie jak widzisz masz wypadanie zapłonu na 3 cylindrze dlatego może kuleć na jałowym.
Należy przeprowadzić diagnostykę silnika. Odma odpowietrzenie silnika nagar/nieszczelność w dolocie
Potwierdzić manometrem ciśnienia jak potwierdzisz raczej wyjdzie słabe to do wymiany pompa, panewki.
lub obwód przerwany. Tutaj szukaj problemu,kabel zwykle przełamuje się na pierwszym blaszanym wsporniku na belce (licząc od silnika)
W lagunach po lifcie guziczka na desce nie ma, wszystko robi się guziczkiem w manetce.
W zasadzie to masz podane, że brak komunikacji z ESP, a to oznacza kłopot z kablami i/lub wtyczkami, ale też może oznaczać awarię sterownika skrzyni biegów zgodnie z tym tematem https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... Tak ogólnie to automaty w tych autach sporo problemów robią użytkownikom, sam mam W168 A170 ale z manualem i jestem niezmiernie...
Właśnie z czujnika ciśnienia oleju.
Dokąd idą oba przewody z czujnika? Do komputera silnika. Dodano po 19 W BSI jest błąd B1825 84 B1825 84Usterka alarmu poziomu oleju : Poziom zbyt niski https://obrazki.elektroda.pl/4213100400_...
Z instrukcji wynika,że to drobna usterka silnika oraz problemy z układem wydechowymi bo nie wiem czy to zbieg okoliczności czy błąd w obsłudze. hdi, adblue, Mam wrażenie że bez compa się nie obejdzie. chodzi mi o adblue.
Wygląda to na uszkodzony czujnik obrotów silnika na wale korbowym lub wiązkę od sterownika do czujnika.
Informacja dotyczy warunków pomiaru przez BSI (komputer pokładowy). Jeżeli po dolaniu oleju, wyłączeniu stacyjki i zamknięciu pojazdu stał on pół godziny po czym wsiadłeś i dalej wskazuje niski poziom to sprawdź jeszcze raz poziom oleju czy nie przelałeś. Ten wskaźnik czasem się "zawiesza", np. w trybie"eco", więc bez paniki. Dopiero jak dłuższy czas...
Najlepiej jak byś dołączył fotkę ,bo robiłem wiele lat Renaulty i nie widziałem takiego komunikatu na desce? Dodano po 2 Jeśli to serwis to można go kasowac przyciskiem na wlaczniku wycieraczek!
Jak przez dziurawe wtryski napompowało ropy w wydech to i dymi. Zdejm układ wydechowy i postaw na kilka dni pionowo żeby ścierwo wyciekło. A resztę wypalisz
Udało się rozwiązać problem? Identycznie mam u siebie w aucie i jestem w kropce.
Pisałem o tym niedawno zajrzyj myśle ,że przyczyna jest taka jak pod linkiem http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26... Czasem warto korzystać z przycisku szukaj !!! Pozdrawiam
Nie tylko na zapłonie.
kolego Maciejtm - a czy, zanim zaczales szukac natchnienia na elektrodzie, sprawdziles w swoim samochodzie poziomy oleju i plynu w ukladzie chlodzenia? Pozdrawiam
Udało się to zrobić?
Winowajcą była pompa oleju
Zapewne skrzyni.
Czujnik temperatury/poziomu oleju to właśnie ten w misce olejowej.
Renault Trafic III -2015 rok, po wymianie licznika, błąd czujnika ciśnienia oleju. Samochód sprowadzony i nie wiem, jak było wcześniej. Auto miało wymieniony licznik - (jest inny VIN w liczniku) i w "tablicy przyrządów" jest błąd czujnika ciśnienia oleju. Czujnik wymieniony i nic to nie wniosło. Czy jest możliwość, że przez błędny VIN (DTC941113)?
Witam Znajomy mechanik robił wymianę oleju w Sprinterze W906 z 2013 roku 319CDI. Po wymianie skasował inspekcję przyrządem diagnostycznym CDiF. Robił to kilka razy i wszystko było ok do ostatniego razu. Po ostatniej wymianie i skasowaniu inspekcji auto pokazuje, że brakuje 2 litrów oleju i podczas jazdy zapala żółtą lampę Alladyna. W menu serwisowym...
Witam mam problem z Renault Trafic 2006r. 2.5 dci. Problem jest tego typu że auto nie ma mocy i palą sie kontrolki servis i spirala. Podłączony pod komputer pokazał błąd jakości oleju ( esi tronic-iem) a texą rozrzedzony olej. Czujnik został wymieniony na nowy z serwisu, turbina sprawdzona pracuje, zaworek od turbiny zaciąga. Więcej błędów nie ma ,...
Pod filtrem oleju czujnik dwu pinowy
Nie wiem skad wziales blad temp oleju jak jest to blad EDC na temat wiadomosci z szyny CAN 3 , temperatura ad-blue ,poziom ad-blue , lub temperatura na wydechu .
Massey Ferguson 6445: wyświetlił mi się błąd Er 1.13. Dodam, że na rozgrzanym oleju zapalała się kontrolka od zapchanego filtra oleju w przekładni napędowej, z tym, że filtr był kilka dni temu wymieniony.
wyświetlił się błąd D203. Wózek obecnie jeździ bardzo wolno, jakby w trybie awaryjnym. Możecie podpowiedzieć, czego może dotyczyć ten błąd? Błąd ten dotyczy niskiego ciśnienia oleju silnikowego a jeżeli jest też czujnik poziomu to również wyświetla ten błąd .
Byłem na komputerze to mi powiedział nie ma błędu ale też nie ma komunikacji z bsi Błędu od ciśnienia oleju?
Przepraszam za wprowadzenie w błąd - spust oleju w podstawie maja większe silniki (Honda GC160/190 i pochodne oraz kopie). To jest raczej kopia Honda Mini i tam wylewa się olej przez wlew pochylając silnik więc kolega (at)ture11 ma rację Dla Hondy GC160/190 instrukcja strona 5: https://www.mojahonda.pl/download/silnik...
Czujnik ciśnienia oleju podstawiałeś?
Też u mnie w corolli zapalał się check i gościł błąd P0420. Mój silnik jest zagazowany od nowości i oleju nie bierze. Tego mechanicznego emulatora nie stosowałem, bo ze względu na usytuowanie sondy nie ma dla niego miejsca, są kątowy i taki by ewentualnie dałoby się zastosować, ale nie ubierałem się w to, bo ci co to testowali w corollach stwierdzili,...
Wszystko zależy, w tym wypadku też zależy od stylu jazdy, rodzaju i jakości oleju, częstotliwości jego wymian, od tego czy paliwo z dpfa nie przedostaje się do oleju itd.
Jak nie masz oleju to elektronika nic nie wskóra. Zobacz czemu nie masz oleju.
Często dochodzi do korozji przewodu elektrycznego od czujnika do licznika. Trzeba niestety pruć wiązkę od strony czujnika.
Tu masz obrazek: [url=http://catcar.info/mercedes/?l=Y2xh...
Sprawdź ciśnienie manometrem.
Wypadania też 1wsza sonda ci wyłapie szybciej. Ona bada czy mieszanka bogata czy uboga! A w sumie to i nie sonda ci wypadanie wyłapie, a koło foniczne ;) Ale skutkiem wypadania jest mieszanka bogata... Brania oleju też... I to bada już wiesz kto.
Pomiar wykonuje się na zimnym silniku. Podczas pracy silnika ten olej rozprowadzany jest po całym silniku. Zanim on całkowicie spłynie do miski olejowej to musi trochę czasu minąć. Jeżeli chodzi o komputer to błąd dotyczy ciśnienia oleju czy poziomu oleju?
przerabiałem ten temat wylany kondensator w liczniku i to jest przyczyną . poszukaj w elektrodzie tu są posty na ten temat jak to zrobić . jakbyś to sam robił to koszt około 1 zeta :)) pozdro
Prawdopodobnie należy wejść w tryb serwisowy zegarów i skasować błędy (ja miałem podobnie w scenicu 1) Aby wejść do trybu serwisowego zegarów należy przytrzymać przycisk komputera przy dźwigni wycieraczek i przycisk resetowania przebiegu przez 3 sekundy. Zegary wejdą w tryb serwisowy gdzie możemy sprawdzić: - spalanie chwilowe w litrach/godzinę (np....
to sprawdzone za odrazu jak pojawił się błąd i wszystko jest dobrze i potem było wymienione Czyli nic nie sprawdzone tak naprawdę. Przy otwartej klapie możesz włączyć wycieraczki?
Serwis to nie blad tylko bierzace wymiany oleju , po wymianie oleju serwis sie kasuje.Mozna to zrobic własnorecznie, nacisnij prawy przycisc , trzymaj , włącz zapłon , nacisnij lewy przycisk , serwis powinien zniknąć.
Z tego co podejrzewam, to mechanizm zmiennych faz rozrządu na wałkach rozrządu lub zły łańcuch rozrządu. Z tego, co dowiedziałem się w serwisie mercedesa, to był do końca lany olej Castrol 0W40, a ja wlałem olej Comma 5W40. Myślę, że nie miało to aż tak wielkiego wpływu, ale proszę o wypowiedzenie się mądrzejszych ode mnie.
Witam. Bład E 52 oznacza zwarcie w obwodzie czujnika temperatury oleju skrzyni biegów. E 24 oznacza konieczność kalibracji skrzyni biegów. 24 wyswietlany w prawym okienku oznacza konieczność wykonania kalibracji podnosnika.
P1110 - odłączałeś wtyczkę od elektrozaworka to masz błąd. Czujnik temperatury oleju napraw to będzie lepiej jechał.
To zalezy . Jest samo ad-blue lub z dodatkiem do fap Dodano po 1 Pompa dodatku do oleju napędowego. Stały) to nie jest to samo co to miałem kiedyś problemy z układem adblue
Wymieniasz cały smok z oringami, w serwsie lekko tysiąc złotych. U mnie miałem błąd niskie ciśnienie oleju po wymianie żadnych problemów auto już zrobiło 60tys km. Zrobisz to samemu nie ma komplikacji.
Proponuję odłączy kabel od czujnika oleju i agregat powinien pracowac chyba, że masz skomplikowane urządzenie. Jeśli silnik zaskoczy, to pamiętaj o właściwym poziomie oleju.
Nie pamiętam jak chevrolety, ale takie łople to launch czyta ok. Masz tam zadane i rzeczywiste położenie wałka i mase innych danych . Czasem trzeba przyłożyć oscyloskop bo sam błąd to kropla w morzu. Ciśnienie oleju też wpływa.Sprawdź parametry i przebieg bo będziesz wymieniał w ciemno. To chtba to samo co Z18XER ?? https://rotkee.com/en/waveform-library?b...
od kilku dni pali sie kontrolka oleju w omedze 2.5 v6 nic nie stuka w silniku slychac dziwny szum w okolicy paska rozrzadu najpierw zazyla sie od czasu do czasu prosze o pomoc olej i filtr byl wymieniony niedawno
błąd oleju laguna błąd wymiana oleju błąd inspekcja oleju
termostat naprawa sygnal predkosci pojazdu zrobić wejście wysokopoziomowe
pralka siemens siwamat najlepszy dekoder vectra
Zwarcie po podłączeniu kabli rozruchowych - brak wspomagania kierownicy Podłączenie kolumn 6Ω do amplitunera 8Ω: czy to bezpieczne?