Wracając do tematu pali się check i błąd P1110(Charge Air Bypass Valve) i wydaje mi się że coś jest źle z tymi przewodami podciśnieniowymi. Ma ktoś jakiś schemacik jak mają iść te przewody to tego zaworu ?
P1110 - odłączałeś wtyczkę od elektrozaworka to masz błąd. Czujnik temperatury oleju napraw to będzie lepiej jechał.
Kod błędu P1110 w Peugeot 206 2.0 HDI wskazuje na problemy z układem dolotowym, czujnikiem IAT, zaworem EGR lub czujnikiem MAP. Jakie są przyczyny i jak przeprowadzić diagnostykę?
Tak z ciekawości jaki to tester zakupił ci szef ? bo 14 tysiecy to już można niezły kupić. Wiekszość parametrów można odczytać i słabszymi może podaj co tam ci komp wskazuje. a z tym samochodem już łączyłem sie przez Braibee, lunchem, kts 650 i zawsze któryś parametr coś tam podpowiadał od czego zacząć bo szukając w ciemno to strata czasu. Co do wtrysków...
Po wymianie czujnika błąd P0105 usunięty. Niestety P1110 powraca wiem że jest to elektrozawór tylko pytanie który ten przy EGR odpada pozostały 2 obok siebie przy filtrze powietrza.
Witam. Nie chce zakładać nowego tematu więc pozwole sobie podłączyc. Mam Zafire A 1.8 16V 116KM. Problem polega na tym że silnik faluje na niskich obrotach. Wygląda to tak że kilka razy obroty skaczą między 500 a 1200 po czym wraca do normy i podczas jazdy kiedy puszczę gaz jest szarpanie. Polecono mi żebym wymienił zawór EGR i nic nie pomogło.
Używaj może do pisania jeszcze jakiś znaków przestankowych typu kropka lub przecinek - łatwiej Cię będzie zrozumiec o co chodzi. Jeśli dobrze zrozumiałem, jeden nie działa bo go włączyłeś zawilgoconego i zaśmierdział, a drugi nie dziala bo co? Co do tego pierwszego: Musisz pomierzyć omomierzem diody w przetwornicy (uzwojenie wtórne), tranzystor odchylania...
Mianowicie silnik 2,0 Hdi i aż nie chce mi się dobierać do wiadomego rezystora. Ale problem mam takowy że po nabiciu klimy nie załacza się wentylator chlodnicy, ale to pikuś. Drugi problem to to że regulacja siły nadmuchu działa jak chce i kiedy chce. Wyswietlacz pokazuje zapełnianie się śmigiełek. Trzeci problem to błądy P1519,P1110, P1112. Czwarty...
dlaczego miały tutaj miejsce tego typu zajścia jak w moim przypadku i o co poszło. Chodzi ci o brudny dolot ? To cena za ekologię ,a właściwie za brak tlenków azotu. A zę map się popsuł to się popsuł. Trochę od syfu w kolektorze, a trochę od starości. Więc co? Czujnik oraz generalne sprzątanie pod maską? Jeszcze zapytam bo na innym forum ktoś napisał...
Witam wszystkich zainteresowanych, posiadam Vectre B w dizelku 2.0 82KM z roku '97. Oczywiście z przybyciem mrozów zaczęły się problemy z odpalaniem, auto z rana odpalam na plaka później przez cały dzień pali bez zarzutu co sugeruje zapewne nieszczelność w układzie paliwowym. Około 1,5 roku temu miałem podobny problem i po sprawdzeniu całego układu...
Witam, od ostatniego czasu borykam się z brakiem mocy w moim Oplu. Miesiąc temu wymieniłem uszczelki pod pompowtryskiwaczami oraz wszystkie przewody doprowadzające do turbiny (do zaworu podciśnienia itd.). Wszystko było dobrze. Kilka dni temu błąd się ponowił. Rozważam, że może być to uszkodzony zawór podciśnienia (zawór elektromagnetyczny) bądź też...
Hej piotrn007 Czy u ciebie też gasł samochód i nie chciał odpalić, czy była komunikacja z ecu gdy nie chciał odpalić? Mam identyczny problem z astra g 1.8 benzyna na sterowniku 09 158 670 podmieniony sterownik, wymieniony czujnik położenia wału korbowego, podmieniona cewka, odłączony czujnik wałka rozrządu, wymieniona sonda lambda. Samochód gaśnie po...
Witam wszystkich forumowiczów. Może temat był już poruszany ale nigdzie nie mogę znależć rozwiązania na przypadłość mojej VC Z19DTH, a wiec po wymianie silnika (zerwany pasek)na inny, nie chce odpalić. spaliłem już jeden rozrusznik, akumulator dobry EGR wymieniany na drugi, nawet był zaślepiany i nic. Czujnik walka rozrządu zmieniany na inny. Samochód...
A ja stawiam na sprawdzenie podciśnienia a następnie podmiana elektrozaworu od turbo lub sprawdzenie jego działania testerem. Ten elektrozawór od klap i egr można usunąć programowo i nigdy więcej syfu w kolektorze jak i brak dtc P0400 + P1110 :)
Witam serdecznie. Mamy w pracy Opla Vectrę, który nie rozwija mocy i świeci się kontrolka elektroniki. Po podłączeniu Techa wyszło 17 błędów. Osiem udało się skasować ale zostaje nadal dziewięć. Oto one P0638 P1125 P0400 P1110 P1109 P0030 P1180 P0243 P0703 Coś wydaje mi się ,że to stanowczo za dużo i dlatego zacząłem sprawdzanie od sterownika. Umieszczony...
Witam. Od jakiś czas temu zakupiłem omege B, jak się okazało miała ona uszkodzoną pompę Wtryskowa. Błędy które miało auto przed naprawą pompy to: p1630 - usterka komunikacji nr 1 - nie ciągłe p1631 - pompa wtryskowa -nie prawidłowe działanie -nieciagle p1125 -zawór regilacji ciśnienia doładowania - obwód przerwany - nieciagle p1110-zmienny dolot powietrza/...
Dobry elektronik może da radę - oczywiście musiałby mieć dostęp do schematu - co jest mało prawdopodobne. Skąd jesteś - może kogoś polecę... Dodano po 4 Oto kody błędów: P0100 Mass or Volume Air Flow A Circuit P0101 Mass or Volume Air Flow A Circuit Range/Performance P0102 Mass or Volume Air Flow A Circuit Low Input P0103 Mass or Volume Air Flow A Circuit...
VOLKSVAGEN / AUDI PRZEGLĄD USTEREK DIAGNOSTYCZNYCH (DTC) Przegląd usterek diagnostycznych (DTC) jest dostosowany do kodów VAG i SAE (OBD-II) Zasady włączania MIL A=MIL zaistniały pierwszy raz B=MIL zaistniały drugi raz C=Usterka związana z brakiem emisji – tylko lampka serwisowa D=Usterka braku emisji – brak lampki serwisowej DTC (VAG)DTC...
błąd błąd carsoft błąd multimetr błąd multimetr pralka gorenje błąd błąd
odpowietrzenie pompki kontrolka oleju cieplym silniku resetowanie dekodera cyfrowego polsatu
jakie kolumny aktywne jakie kolumny aktywne
Schemat modułu PC5.04.20.300 pralki Amica - gdzie znaleźć? Niebieskie podświetlenie kierownicy Fanatec - co oznacza?