Problem z głównym przekaźnikiem zasilającym. Jak dobrze pamiętam nr 109.
Masz błąd obwodu grzałki sondy lambda, a nie składu mieszanki (tlenu w spalinach) przez nią mierzoną
17573 regulacja długoterminowa 1, poza granicą, za uboga mieszanka, błąd sporadyczny, nie związany ze sprzętem
W module abs jak wyskakuje błąd.
G250 to czujnik w maglu.
Rzeczywiscie nie ma zaworu EGR Mój błąd
A jaki kod błędu?
Ten błąd oznacza wypadanie zapłonów na 2 cylindrze. Nic tam nie ma mowy o cewce w opisie a dużo osób uznaje że o nią tutaj chodzi. Wypadanie zapłonów może być spowodowane przez brak zapalenia mieszanki w cylindrze a to powodować może: - brak iskry - zła mieszanka lub jej brak - brak sprężania na cylindrze Zmierz ciśnienie sprężania na cylindrach. Może...
Sprawdź właśnie przewody i czy nie ma jakichś wycieków przy listwie.Jak sucho to pewnie za bogata mieszanka.Sprawdź parametry,praca sondy map,itp.Co do abs obejrzyj dokładnie jeszcze raz bezpieczniki na aku.Jak dobre, prądy na wtyczce abs do kontroli.
Jak chcesz wykluczyć,oczywiście wstępne(bez pomiaru manometrem)pompę paliwa to trzeba zalogować: położenie pedału gazu w procentach obroty silnika prędkość wozu prąd pompy sondy 1 napięcie sondy 2 AFR /lambda Robisz to tak że przyspieszasz delikatnie na dwójce, potem bieg 3 i pedał do spodu, czekasz aż przyspieszy załóżmy do 6000rpm. I właśnie podczas...
Witam i rozwiązaliście ten problem z błąd 17549 ??? Co było przyczyną
No a robił ktoś tą adaptacje (mechanik?) i dalej jest błąd?
Wyskoczył także błąd silnika. Podaj kod błędu.
Której generacji jest ta Fabia: I/II (przed 2007 r. - czy po, żarówki jakie)? Z linku który podałem, zwróć uwagę na post #17. Zasilanie na drogowe idzie poprzez włącznik świateł, natomiast sygnał świetlny (flash) już nie. Ponadto ciągłość przewodu/przejście sprawdzaj żarówką 21W, bo miernik może wprowadzić w błąd.
17978 - sterownik silnika zablokowany przez immobilizer. Licznik nie rozpoznaje klucza bądź brak jest komunikacji ECU z licznikiem. Przy aktywnym błędzie silnik odpali na sekundę i zgaśnie. 16502 - sterownik silnika widzi zbyt wysokie napięcie z czujnika temperatury. Możliwe zwarcie w instalacji czujnika lub uszkodzony czujnik. 16555 - uboga mieszanka....
Proszę wytłumaczcie mi. Niestety podmiana akumulatora nic nie dała, bo check pojawił się znowu ( po podłączeniu miał 13.3 ) . Alternator, coś zżera prąd ? Na co powinnam zwrócić uwagę ? Auto chodzi bez zarzutu, odpala zawsze, nie dymi, nie traci mocy, nie szarpie, nie ma zwiększonego spalania. Coś generuje ten błąd.
Jak po wcisnieciu zanika to coś ze sprzeglem . Co do kontrolki to potrzeba odcztyu błędu
Po ściągnięciu tapicerki z drzwi, sorki mój błąd.
To zależy ale licz się z remontem. Skoro to tylko zapchana odma to niech to zrobi on przed sprzedażą.
Miałem regenerować alternator wiec najwyzsza pora,a może wiecie dlaczego wyrzuca mi ciagle ten błąd?
Z tego co widzę to sonda lambda ma zwarcie do plusa. Może gdzieś są przetarte przewody i raz zwiera, a raz nie z stąd znikający i pojawiający się błąd.
Dobrze byłoby gdybyś podał dokładnie kod błędu.
czyli komputer wykryje taki błąd ??
żaden mechanik nie może tego zrobić Pewnie nigdzie nie byłeś tylko od razu na forum....nie powinien to być trudny problem...a "folswageny" diagnozuje się dedykowanym sprzętem.... http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...
Przepustnica po oczyszczeniu do adaptacji ,egr wysterować przez spr. elementów wykonawczych (ma klikać) ,potem nastawy egr grupa 74.Wartość z czujnika grupa 3 pozycja 3,na jałowym 320-400 mbar w miarę stabilna wartość
Jak łączy się z 19 to dalej kodowanie 07 i wpisujesz 12 (do tego wypasażenia powinnien być ten kod) potwierdzasz i powinien się przekodować.
Przecież opis błędu jest jasny - niespójny sygnał z modułu zamka bagażnika, błąd sporadyczny. Sygnał sterujący oświetleniem bagażnika pochodzi właśnie z tego modułu.
Ja obstawiam przepływomierz, to główny sprawca tego błędu.
Zmień kodowanie silnika plus sprawdź czy masz syrenę nad tylną belką lubi zgnić i dawać taki błąd.
Niestety sterownik skoro wywala taki błąd.
Najczętszą przyczyną jest uszkodzona któraś cewka WN. Czy powinien wyskoczyć jakiś błąd? Komputer powinien wykryć uszkodzenie, bo u mnie nic żadnego błędu.
No jak dla mnie to trzeba sprawdzić czy pompa dostaje zasilanie bo masz tam napisane że jest zwarcie przekaźnika który podaje napięcie na pompę paliwa. Jeśli pompa nie pracuje to samochód zadziałą ale tylko na chwilę bo wyciągnie całe paliwo z szyny paliwowej. Co do przepływki to też nie jest ok bo masz napisane że jest za duży sygnał czyli prawdopodobnie...
IAT = Intake Air Temperature (Sensor) = (Czujnik) Temperatury Powietrza Zasysanego.
Taki błąd zazwyczaj oznacza sterownik uszkodzony programowo. Podaj kod tego błędu.
W tym silniku nie ma egr. Gaz jest ? Jaki konkretnie błąd ?
moim zdaniem jeżeli rozrząd wporządku to czujnik broi,pokazuje przecież błąd.
hmm niby znalazłem ale daleko 100 km :P głupi mój błąd.........
Sprawdź napięcie ładowania i wiązkę. Podaj numer błędu.
ważne, aby mieć odpowiedni kod błędu tester
Wpisz sobie w jakąś przeglądarkę J317, możesz dopisać Fabia lub bardziej ogólnie Skoda i czytania (i oglądania ) na cały wieczór. W nazewnictwie grupy VW jest on opisany jako 109 i znajduje się tam, gdzie adres błędu.
Jaki tester napisał ci taki opis błędu ?
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...
2 razy miałem już wypadanie zapłonu , uszkodzenie kata. Jak jeszcze raz mi wyskoczy błąd będę chciał może reklamować , Jaki wpływ ma praca katalizatora na wypadanie zapłonów? Zatkany może powodować taki błąd.
Mnie też wymieniali 2 razy sondy lambda w czasie jednej usterki a potem niby wymiana rozrządu pomogła a pierwszą sondę ustaliłem, że wstawiali niewłaściwą... A rozrząd dali mi ten wyjęty a znajomy mechanik ocenił, że niepotrzebnie wymieniali. Na oryginalnym rozrządzie przejechałem od nowości tylko 30 tys km a po wymianie na badziewiu zrobiłem już 60...
A to już zależy co będzie się w błędach.
W blokach pomiarowych odczytaj przy jezdzie prędkości poszczególnych kół to bedzie wiadomo jak się zachowuja czujniki. Może byc czujnik, może byc instalacja elektryczna, sterownik.
01288 wspomaganie kierownicy zacisk 30 sygnał za niski lu za wysoki.
Fabia 1,9 TDI rocznik 2000 klima manualna akumulator nr2 to chodziło mi o bezpiecznik przepraszam za błąd
Co za samochód, z jakim wyposażeniem? Jaki błąd wyświtla VAG?
No właśnie gdzieś o tym czytałem że mogł się zrobić od diagnozy jakim fejsem typu g.. jakiś błąd.
https://obrazki.elektroda.pl/8830968700_... Witam po przekręceniu kluczyka wyświetla mi się kluczyk I kod 9200. Nie mogę znaleźć nigdzie co oznacza ten błąd. Miał ktoś podobny problem. https://obrazki.elektroda.pl/5815980100_...
Na moje wypadało by sprawdzić adaptacje, czy sonda lambda działa i czujnik temperatury silnika i czy gaz się nie sączy do kolektora na postoju przy wyłączonym silniku. Potem ewentualnie rozrząd i kąt zapłonu, ale jak na gazie działa, to później. Jeśli były jakieś rzeczy wymieniane w ramach diagnostyki, to dobrze żebyś tu o nich napisał.
Błąd po podłączeniu do komp to pierwsza sonda lambda Numer błędu podaj.
Robku, brak mocy może być skutkiem wielu zjawisk, nawet podwinął mu się dywanik pod pedał gazu i nie może go wdusić do końca. Na dzień dobry sprawdził bym czy przepustnica otwiera się w pełnym zakresie (uprzedzając pytania- nie ma tam linki, przepustnica zmotoryzowana) , jakie jest ciśnienie paliwa i czy wydech jest drożny. Tu gość wali o rozrządzie,...
Nie odpala, więc nie uruchomiony. Wszystko zamknięte, nic nie świeci, nic nie gra... EDIT: przepraszam, źle ustawiłem miernik. Między klema a Aku wskazuje około 0.11-0.15A EDIT2: odczekałem trochę i ustabilizowało się na 0.10-0.11A (otwarte drzwi, bez świateł, bez kluczyka w stacyjce). Mając tak podłączony miernik wypinałem bezpieczniki. Wyszło tak:...
przyczyną był przestawiony rozrząd !! Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
podczas odczytu błędów mechanik stwierdził że jest za bogata mieszanak. co może być powodem takiego błędu???
Byłaś u mechanika aby oddać auto do naprawy? Czy zażyczyłaś sobie odczytania błędów? że problem jest z mieszanką Michał, możesz mi powiedzieć z czego mieszanką w dieslu jest problem? mój błąd...
Że co nie ? Ze błąd się nie pojawi ? Pewnie masz pompę Koyo, poczytaj sobie: http://www.naprawakoyo.pl/przyczyny_awar...
Na pewno raczej nie :) Podłącz komp i spr błędy
Witam. Sprawdź kompresję. Sterownik dla ochrony katalizatora odcina wtrysk gdy wykryje brak zapłonu w cylindrze.
17660- Przerwa lub zwarcie na zaworze sterowania kątem wtrysku. 17654- Nieprawidłowy sygnał z wtrysku sterującego (informacja o uniesieniu się iglicy wtrysku czyli kiedy wtrysk nastepuje) 17655- Przerwa lub zwarcie ww czujnika na iglicy wtryskiwacza. Wszystko sprowadza się do albo słabego zasilania (12V,masa) albo uszkodzone kable do pompy i wtrysku...
Wyczyścić przepustnice i zrobić adaptacje i bedzie po sprawie. Wyczyścić normalnie mechanicznie, jakąś benzyną ekstrakcyjną i potem 01-silnik 04-nastawy podstawowe i kanał 060. I po sprawie. Na 99% to jest przyczyna tego błędu.
Wiem ze w liczniku jest dioda LED ale myslałem ze miał ktos juz taki przypadek, a z poduszkami nie bedzie tak wielkiego problemu bo mam VAG-a i usune sobie błąd.
Temat zamykam.
Błąd pokazywało w module komfortu?
Witam potdzebuje schematu instalacji elektrycznej Skody fabi 1.4 Mpi oraz sposobu jak skasować błąd poduszki powstały wskutek zderzenia i czy jeśli lampka się świeci to czy mogę podłączyć poduszkę (słyszałęm że może wywalić ją). Ach jeszcze pytanko skąd można ściągnąć i czy można ściągnąć schemat interfejsu serwisowego do tej skody. Pozdrawiam.
Nie gazu nie mam jak )y byl to problem rozwiązany bo sada by dostawała błędem info . Ale wracajac do tego rozrządu to jak by byl przestawiony to ikonka od komputera się swieci wtedy że coś jest nie tak ? Czy ta ikonka. To inny błąd
EGR ponownie daje o sobie znać dlatego otwieram wątek aby opisać dalsze boje z EGR, pomiary jakie wykonałem - może przydadzą się komuś informacje. Dodatkowo prośba o kliknięcie "Pomógł" przy moim poście jesli informacje były pomocne. Do rzeczy: Po trzech latach jazdy i 40kkm ponownie pojawił się błąd EGR. Tym razem: P0403: Exhaust Gas Recirculation...
Po pierwsze jaki błąd jest .
Witam ! Auto od paru dni przestało normalnie jezdzić po odczytaniu błędów jest jeden 16725 P0341 Obwód czujnika pozycji wału rozrządczego.Chcem go sprawdzić ale nie wiem dokładnie gdzie on się znajduje.Znalazłem jeden na wałku rozrządu w pokrywie czy to ten??? Z tego co słyszałem to sa dwa ale tego drugiego jakoś nie mogę znaleść :( Który z nich odpowiada...
Witam.Sprawdzałeś czujnik położenia wału korbowego ?
Możliwe że sterownik. 😀 Czyli jak wystrzelą poduszki to wymieniamy? -poduszki -pasy -to co wrzuciłem czyli jak kolega mnie poprawił sterownik -i trzeba wymienić ten sensor po siedzeniem? I jeszcze jedno pytanie czy trzeba skasować błąd komputerem?
Tylko że paliwo może schodzić z układu do baku i potrzebuje czasu dlatego mierzy się gdy jest problem. Ale wg mnie bardziej pasuje zalany silnik oparami benzyny z systemu EVAP przez niezamykający się zawór. Można by też podejrzeć parametry silnika jak jest problem (temperaturę zasysanego powietrza, odczyt temperatury silnika). Ewentualne błędy.
Podaj kod błędu jaki odczytałeś.
No to teraz zaczynamy studiować podręczniki zasady dzialania silników spalinowych oraz zasade jak , jakie warunki jakie czujniki sa odpowiedzialne za ustalenie prawidlowego składu mieszanki. Zinterpretowac to z vagiem i bedziesz wiedzial gdzie masz usterkę. Jeżeli tego nie zrobisz lub nie ogarniasz to prosze odstawić samochod na warsztat. Ostanio tylko...
Pytanie, czy spada zawartość bezwzględna czy procentowa, bo jeśli ta druga to da się to łatwo wyjaśnić zwiększeniem objętości spalin o dodaną wodę. Chyba nie sądzisz, że autorzy (znani i doświadczeni badacze) popełniliby taki szkolny błąd?
566 jest błędem wewnętrznym pompy.Możesz odpiąć czujnik i diagnozować wtedy.Pompa raczej do wymiany.Podejrzyj jeszcze parametry tak jak radził kolega,
Kontrolka ASR nie tylko wskazuje na błąd tego systemu, trzeba podpiac komputer i zobaczyć jaki błąd zapisuje
no to może by tak ten tranzystor wymienić lub przynajmniej sprawdzić
A ten obok filtra oleju??? to jest cisnienia oleju albo walka rozrzad a moze masz jeszcze druga strone tego silnika??
Po podłączeniu pod komputer wyświetla: 16555 błąd P0171
Czy oznacza to błąd w linkowanym poście?
Nie nie trzeba , tak jak widać na zdjęciach czujnik jest nad pedałem gazu. Trzeba zdemontować moduł sterowania centralnym zamkiem. Czujnik należy wyciągnąć nie wykręcać. Dostęp do czujnika jest baardzo ciężki. Pozdrawiam
http://de.openobd.org/skoda/fabia_6y.htm... Tutaj masz rozwiązanie twojego problemu.
Twoją Skodę zaprojektowano do zasilania benzyną i tylko przy eksploatacji na E95 można diagnozować. Gaz to jest oddzielny temat. Proponuję okresową diagnostykę układu zapłonowego. Swiece po 30000km wymienić. Jeśli nie spełniają powyższego warunku to i tak wykręcić i oczyścić. Sprawdzić rezystor omomierzem, przerwę szczelinomierzem, przewody omomierzem...
Wiązkę sprawdziłem pobieżnie I to jest błąd. Od okolicy akumulatora do ścianki grodziowej. I wypruj ją z tej otuliny, tam jest siedlisko wilgoci.
Bezpieczniki te, ktore siedza na akumulatorze "blaszkowe". Pozdrawiam!
Powodem falowania obrotów może być uszkodzony silniczek krokowy. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika.
Zamontuj i poinformuj nas za jakiś czas. A swoją drogą ciekaw jestem wyników z analizatora zaraz po założeniu.
Zaślep go. Nie powinien błędu pokazywać potem.
Remont pewnie robiony bo pił olej. Niestety jak silnik pije olej to nie spala go za dobrze i zabija katalizator. Założę się że kat zabity nagarem stąd muł na wysokich obrotach (przy dużym przepływie spalin) i błąd związany z jego wydajnością.
Witam mam ten sam problem co to może być ? instalacja Ok czujnik 2 błąd na vagu 1290 Proszę o pomoc
Błędy związane z ładowaniem akumulatora, niskim napięciem? Przy braku napięcia często wyłączają się te urządzenia, tak czytałem, a nawet widziałem :) Powinieneś dostać wydruk, tak to nie wiadomo, czy w ogóle coś podłączali, i byłoby łatwiej z tej strony ekranu. Jak zwiedzisz następny warsztat, to znowu skasują za odczyt wielokrotnie odczytanych już...
Od tego na co wskazują błędy a dokładniej zajmij się drugim błędem. Pierwszy może być skutkiem drugiego.
Mimo diagnozy i zaproponowanej przez mechanika wymiany tylnej belki przy stanie licznika 145 tys. km, problem się utrzymywał. Diagnozy w tym przypadku nie było żadnej. Bo, nie wiadomo jak został opisany błąd ,czy usterka obwodu czy sygnału a to cholernie ważne. Po drugie nie było, a nawet pewnie nie zostało zaproponowane sprawdzenie sygnału na wykresie...
Prześwietlić wiązkę od kompresora klimy. Zwłaszcza w miejscu gdzie łączy się z reszta wiązki silnika.
Dzięki za info. Faktycznie po resecie akumulatora błąd zniknął. Temat rozwiązany:-). Pozdrawiam Andrzej
Probowalem kasowac błąd ale jest stały
Ale naprawiałeś czy wymieniałeś na inne? bo jak wymieniłem na inną to wyświetlił mi się błąd FFFF
skoda fabia błąd skoda fabia odczytać błąd fabia błąd
zmywarka bosch schemat wykorzystanie zasilacza drukarki polaryzacja zasilania anteny
telefon międzymiastowy radio trafic
Lokalizacja zaworu hydraulicznego w Volvo EC160D Bezpiecznik klapy bagażnika Opel Corsa benzyna