Masz błąd obwodu grzałki sondy lambda, a nie składu mieszanki (tlenu w spalinach) przez nią mierzoną
Unterbrechung / Kurzschluß -przerwa/zwarcie
Pełny opis na stronie programu VAG-COM. Do przeprowadzenia potrzebujesz z ECU wyciagnąć PIN.
G250 to czujnik w maglu.
Odnowię temat pojawia się bład jak we wstępie P0330 , ale objaw dziwny raz wspomaganie działa bez zarzutu i jest ok. Nieraz na postoju przy uruchomionym silniku zaczyna wspomaganie chodzić tzn. "bez kręcenia kierownicą" w wartosciach rzeczywistych wartość czujnika kąta się zmienia i pobór prądu rośnie do 30-40 A. Wiązka na ścianie sprawdzona grodziowej...
Sprawdź właśnie przewody i czy nie ma jakichś wycieków przy listwie.Jak sucho to pewnie za bogata mieszanka.Sprawdź parametry,praca sondy map,itp.Co do abs obejrzyj dokładnie jeszcze raz bezpieczniki na aku.Jak dobre, prądy na wtyczce abs do kontroli.
Problem z głównym przekaźnikiem zasilającym. Jak dobrze pamiętam nr 109.
Nie nie trzeba , tak jak widać na zdjęciach czujnik jest nad pedałem gazu. Trzeba zdemontować moduł sterowania centralnym zamkiem. Czujnik należy wyciągnąć nie wykręcać. Dostęp do czujnika jest baardzo ciężki. Pozdrawiam
Ten błąd oznacza wypadanie zapłonów na 2 cylindrze. Nic tam nie ma mowy o cewce w opisie a dużo osób uznaje że o nią tutaj chodzi. Wypadanie zapłonów może być spowodowane przez brak zapalenia mieszanki w cylindrze a to powodować może: - brak iskry - zła mieszanka lub jej brak - brak sprężania na cylindrze Zmierz ciśnienie sprężania na cylindrach. Może...
17573 regulacja długoterminowa 1, poza granicą, za uboga mieszanka, błąd sporadyczny, nie związany ze sprzętem
żaden mechanik nie może tego zrobić Pewnie nigdzie nie byłeś tylko od razu na forum....nie powinien to być trudny problem...a "folswageny" diagnozuje się dedykowanym sprzętem.... http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...
Jak chcesz wykluczyć,oczywiście wstępne(bez pomiaru manometrem)pompę paliwa to trzeba zalogować: położenie pedału gazu w procentach obroty silnika prędkość wozu prąd pompy sondy 1 napięcie sondy 2 AFR /lambda Robisz to tak że przyspieszasz delikatnie na dwójce, potem bieg 3 i pedał do spodu, czekasz aż przyspieszy załóżmy do 6000rpm. I właśnie podczas...
Przepustnica po oczyszczeniu do adaptacji ,egr wysterować przez spr. elementów wykonawczych (ma klikać) ,potem nastawy egr grupa 74.Wartość z czujnika grupa 3 pozycja 3,na jałowym 320-400 mbar w miarę stabilna wartość
Jak łączy się z 19 to dalej kodowanie 07 i wpisujesz 12 (do tego wypasażenia powinnien być ten kod) potwierdzasz i powinien się przekodować.
To zależy ale licz się z remontem. Skoro to tylko zapchana odma to niech to zrobi on przed sprzedażą.
Pomarańczowo-brązowy, pomarańczowo-czarny skręcone ze sobą razem, to przewody CAN. Zobacz wiązkę na lewej podłużnicy.
01288 wspomaganie kierownicy zacisk 30 sygnał za niski lu za wysoki.
Widzę, że posługujesz się angielskim to zobacz to: http://wiki.ross-tech.com/index.php/1754...
W blokach pomiarowych odczytaj przy jezdzie prędkości poszczególnych kół to bedzie wiadomo jak się zachowuja czujniki. Może byc czujnik, może byc instalacja elektryczna, sterownik.
Jeśli masz taki czujnik (IAT+MAP) to zewrzyj "-" z "NTC". http://obrazki.elektroda.pl/2790985500_1...
Bez oprogramowania i komputera nic z tym nie zrobisz
Prosze bardzo plik z tego sterownika tylko co z nim zrobisz zobaczymy Pzdr
Bezpieczniki te, ktore siedza na akumulatorze "blaszkowe". Pozdrawiam!
Na moje wypadało by sprawdzić adaptacje, czy sonda lambda działa i czujnik temperatury silnika i czy gaz się nie sączy do kolektora na postoju przy wyłączonym silniku. Potem ewentualnie rozrząd i kąt zapłonu, ale jak na gazie działa, to później. Jeśli były jakieś rzeczy wymieniane w ramach diagnostyki, to dobrze żebyś tu o nich napisał.
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...
W blokach pomiarowych ,po odpaleniu silnika sprawdzic czy oscyluje.
Witam i rozwiązaliście ten problem z błąd 17549 ??? Co było przyczyną
przyczyną był przestawiony rozrząd !! Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
Witam, tu macie dokładne znaczenie tego błędu :)
wejdz w blok 44 i tam podejżyj pompę i zobacz co pokazuje
http://de.openobd.org/skoda/fabia_6y.htm... Tutaj masz rozwiązanie twojego problemu.
Przecież opis błędu jest jasny - niespójny sygnał z modułu zamka bagażnika, błąd sporadyczny. Sygnał sterujący oświetleniem bagażnika pochodzi właśnie z tego modułu.
Moduł podobno da się zakodować przez ODISa. Ja problem rozwiązałem, kupując moduł wyjęty z Fabii III.
Czy możecie mnie naprowadzić z tym czujnikiem tempoeratury zewnętrznej ? Jeśli auto ma komputer, to wtedy czujnik podpina się bezpośrednio do zegarów. A jeśli nie ma komputera, to skąd climatronic zna temperaturę zewnętrzną ?
Temat zamykam.
Że co nie ? Ze błąd się nie pojawi ? Pewnie masz pompę Koyo, poczytaj sobie: http://www.naprawakoyo.pl/przyczyny_awar...
Witam. Sprawdź kompresję. Sterownik dla ochrony katalizatora odcina wtrysk gdy wykryje brak zapłonu w cylindrze.
Więcej danych o aucie. Może to motor 1,4 i świeci lampka silnika i chłodnicy? Mechanicy wymieniacze często zwalają na sondę a to wina zabrudzonego zbiornika wyrównawczego.
wymień czujnik obrotów silnika
17660- Przerwa lub zwarcie na zaworze sterowania kątem wtrysku. 17654- Nieprawidłowy sygnał z wtrysku sterującego (informacja o uniesieniu się iglicy wtrysku czyli kiedy wtrysk nastepuje) 17655- Przerwa lub zwarcie ww czujnika na iglicy wtryskiwacza. Wszystko sprowadza się do albo słabego zasilania (12V,masa) albo uszkodzone kable do pompy i wtrysku...
EGR ponownie daje o sobie znać dlatego otwieram wątek aby opisać dalsze boje z EGR, pomiary jakie wykonałem - może przydadzą się komuś informacje. Dodatkowo prośba o kliknięcie "Pomógł" przy moim poście jesli informacje były pomocne. Do rzeczy: Po trzech latach jazdy i 40kkm ponownie pojawił się błąd EGR. Tym razem: P0403: Exhaust Gas Recirculation...
1/ Czy wywołany błąd komputera PB jest stale zanotowany w pamięci, co z lampką chek ? 2/ Jak długo jest eksploatowana instalacja LPG- czy prawidłowo konserwowana 3/ Czy problem z instalacją wystąpił nagle, czy jest to pogłębiające się zjawisko w czasie (jak długo trwa)
Nad nogami kierowcy. Najprawdopodobniej pierwszy od prawej w dolnym rzędzie. Jak go wyjmiesz to ECU załapie błąd przekaźnika pomp paliwa.
częstą przyczyną tego błędu jest zasysanie "lewego" powietrza za przepływomierzem pozdrawiam
Nie potrzebna rzeźba. Trzeba było wymienić moduł komfortu na taki, który obsługuje piloty centralnego zamka i dokupić oryginalny pilot. Byłoby to znacznie prostsze i mniej awaryjne rozwiązanie. W obecnej sytuacji tak, potrzebujesz takiego rezystora jak piszesz. Jeśli nie znajdziesz w sklepie, jedź do jakiegoś warsztatu i poproś o wygrzebanie ze śmieci...
Tester plus kanał 17 całą prawdę powie.
Twoją Skodę zaprojektowano do zasilania benzyną i tylko przy eksploatacji na E95 można diagnozować. Gaz to jest oddzielny temat. Proponuję okresową diagnostykę układu zapłonowego. Swiece po 30000km wymienić. Jeśli nie spełniają powyższego warunku to i tak wykręcić i oczyścić. Sprawdzić rezystor omomierzem, przerwę szczelinomierzem, przewody omomierzem...
Witam.Sprawdzałeś czujnik położenia wału korbowego ?
prima aprilis już było.
Po pierwsze, to zacznij od pomiaru ciśnienia sprężania zarówno na zimnym jak i ciepłym silniku. Po drugie, w tym modelu sterownik rejestruje wypadanie zapłonu na określonym cylindrze, nie tylko błąd zbyt bogatej mieszanki
Witam.Auto to Skoda Fabia silnik 1.2 z 2003r.zczytałem Vag com 311,poza tym były zarejestrowane jeszcze dwa błędy P0321 i P0172
A jaki kod błędu?
Mimo diagnozy i zaproponowanej przez mechanika wymiany tylnej belki przy stanie licznika 145 tys. km, problem się utrzymywał. Diagnozy w tym przypadku nie było żadnej. Bo, nie wiadomo jak został opisany błąd ,czy usterka obwodu czy sygnału a to cholernie ważne. Po drugie nie było, a nawet pewnie nie zostało zaproponowane sprawdzenie sygnału na wykresie...
Uszkodzone cewki i świece. Zacznij od tego.
Prześwietlić wiązkę od kompresora klimy. Zwłaszcza w miejscu gdzie łączy się z reszta wiązki silnika.
No a robił ktoś tą adaptacje (mechanik?) i dalej jest błąd?
Wymontowałem przepustnicę, wyczyściłem dokładnie z nagaru , wykręciłem czujnik przepływu powietrza, też go wyczyściłem, wykasowałem błąd, jakiś czas pojeździłem, błąd znowu wrócił :/
Przecierz P0342 to jest czujnik wałka nie wału! Podmien czujnik, sprawdz napiecie, sprawdz wiazke. I jeszcze raz rozrząd.
W module abs jak wyskakuje błąd.
566 jest błędem wewnętrznym pompy.Możesz odpiąć czujnik i diagnozować wtedy.Pompa raczej do wymiany.Podejrzyj jeszcze parametry tak jak radził kolega,
ważne, aby mieć odpowiedni kod błędu tester
Auto normalnie odpala jest drugi kluczyk na który także pali poza tym błędem oraz brzęczkiem żadnych skutków ubocznych
Dzięki za info. Faktycznie po resecie akumulatora błąd zniknął. Temat rozwiązany:-). Pozdrawiam Andrzej
Czyszczenie i adaptacja przepustnicy na początek.
opis błędu by się przydał,zaoszczędzi szukania.
Jakie oznaczenie silnika ,który rocznik ?
Jakie napiecia na sondach?
Sprawdz przepływke. A jak to zrobić w przypadku tak sporadycznego błędu ?
Ten błąd informuje o błędnym podciśnieniu w kolektorze, a w praktyce na 99% trzeba wyczyścić przepustnice i zrobić adaptacje przepustnicy. 01-silnik,04-adaptacja,060-adaptacja przepustnicy i oczywiście pierwsze skasowac błąd.
Ja obstawiam przepływomierz, to główny sprawca tego błędu.
Witam mam ten sam problem co to może być ? instalacja Ok czujnik 2 błąd na vagu 1290 Proszę o pomoc
Tak zrób pomiary na podłączonym czujniku.
Czujnik skrętu do wymiany.
Osłonę silnika
Sprawdz jak pracuja obie sondy
najgorsze, ze tam są dwie sondy. 1 przed a druga za katalizatorem. Pojeżdżę troch to zobaczę czy będzie wywalało jakiś błąd...
Znaczenie błędu 18061/P1653/005715 - Please check DTC Memory of ABS Controller - czyli sprawdż błędy w sterowniku ABS , a ty ich nawet nie pokazałeś więc jakiej pomocy oczekujesz ? Co do pierwszego błędu wystarczy że jedna świeca padnie i się wyświetli , a zapalał będzie w miarę normalnie.
ciesz sie ze ci samochod zapalil.... udaj sie do fachowca gdzie przegra ci caly wsad i linie immo dopiesze tak jak ma byc tym programem mozesz jeszcze wiecej uwalic pozdrawiam
moduł mozna zakodowac raz jesli jest czysty ,kupiłes już zakodowany a wiec pozostaje wyczyszczenie i ponowne kodowanie
Ale można kupic łapę za 60-80 zł, pompe za 100 zł i przerobić na normalną pompę wspomaganie i pasek trzeba do wersji ze wspomaganiem. I po co wydawać 1200 zł na pompe, 300 zł na czujnik a gwarancji nie ma, że to samo nie padnie za 2 miesiące. Robiłem już klikanascie takich przeróbek w fabi i polo. Jak nie ma ABS'u to nie ma problemu, diodę się zaślepia...
To ja mam dejavu czy co? Witam ponownie. Udało mi się zregenerować wtryskiwacze na YouTube znalazłem filmik gdzie pokazuje od A do Z jak to zregenerować. Zamontowałem i pojeździłem i wygląda na ok. Muszę robić kalibracji po regeneracji ? Nic nie robiłem tylko zamontowałem podpiąłem wtyczki i jazda . To prowadzisz inny wątek do innego auta czy do tego...
17811 - System recyrkulacji spalin: różnica w regulacji
Witam! Czy ktoś ma pojęcie gdzie jest przekaźnik główny silnika J271? Mam błędy 19725, P1517. Otwarty obwód przekaźnika głównego silnika J271. Czy ktoś wie gdzie on się znajduje? Jak to zdiagnozować? Skoda z dnia na dzień przestała zapalać, kontrolki są, iskra jest , rozrusznik kręci paliwo dostaje,pompka chodzi... i nic... Pomocy!!! Reg. pkt 10.1,10.9...
Błąd po podłączeniu do komp to pierwsza sonda lambda Numer błędu podaj.
Rzeczywiscie nie ma zaworu EGR Mój błąd
Pompa do wymiany. Zamykam
moim zdaniem jeżeli rozrząd wporządku to czujnik broi,pokazuje przecież błąd.
Remont pewnie robiony bo pił olej. Niestety jak silnik pije olej to nie spala go za dobrze i zabija katalizator. Założę się że kat zabity nagarem stąd muł na wysokich obrotach (przy dużym przepływie spalin) i błąd związany z jego wydajnością.
Wiązkę sprawdziłem pobieżnie I to jest błąd. Od okolicy akumulatora do ścianki grodziowej. I wypruj ją z tej otuliny, tam jest siedlisko wilgoci.
01274 air flow positioning motor (V71) tam jest jeszcze "flap" czyli klapa. Namierzyłeś ten silnik (klapę) fizycznie i patrzyłeś czy się rusza? Nie wiem jak dokładnie jest w Fabii, ale siłowniczki od klapek lubią mieć potencjometr który informuje sterownik w jakiej są pozycji. Te potencjometry się psują (na pewno miałem takie z Audi, a to też VW),...
Wszystko wywróciło się do góry nogami ponieważ jest tam Przekładnia KOYO, czujnik kąta skrętu również występuje, ale jeszcze inny, okrągły i jest chyba tylko jeden rodzaj tych maglownic, które będą pasowały 6Q1423055L, przepraszam za wprowadzenie w błąd
Jedyny błąd to P1612 błędne kodowanie sterownika i nie da się tego skasować. Zmień podpis pod nickiem z "mechanik" na "grzebacz"
Zmień kodowanie silnika plus sprawdź czy masz syrenę nad tylną belką lubi zgnić i dawać taki błąd.
Okablowanie tego czujnika sprawdzone?
Błąd jak w temacie, co oznacza?
Przebieg samochodu 184000 km, świece, rozrząd wymienione, robiona głowica, zawory, zapłon ustawił mechanik.
cześć, i jak rozwiązałeś problem? U mnie jest taki sam problem, błąd za bogata miesznka i tem. kata -32.
Mors,lub ściągacz do szpilek.
mozesz miec problem z lewym powietrzem, MAF czujnikiem, i do tego cisnienie paliwa lub wtryski oraz zawor EVAP
Możliwe że sterownik. 😀 Czyli jak wystrzelą poduszki to wymieniamy? -poduszki -pasy -to co wrzuciłem czyli jak kolega mnie poprawił sterownik -i trzeba wymienić ten sensor po siedzeniem? I jeszcze jedno pytanie czy trzeba skasować błąd komputerem?
fabia błąd przepustnicy sprawdzić błąd fabia skoda fabia błąd
samsung monitor matryca wsady sterowników monitor zmiana rozdzielczosci
zabezpieszczenie piwnicy instrukcja serwisowa gramofon daniel
Zwiększenie zabezpieczenia z 20A do 25A - analiza Zamiennik tranzystora S9015 - SS9012, BC557, S8550