Nie sądzę, że tej synchronizacji nie ma, tylko, że masz problem z wiązką i przy skręcie jej nie ma, bo niby jakby miał się przestawiać rozrząd przy skręcie? Niemożliwe!
Jeśli w sterowniku masz błąd synchronizacji wałka rozrządu to znaczy, że jak przyjechałeś wieczorem to zaparkowałeś auto na biegu zamiast na hamulcu ręcznym. Tak było??? Niestety, ale najprawdopodobniej przeskoczył rozrząd przy próbie uruchomienia silnika.
Witam Jestem (mało) szczęśliwym nabywcą lancii delta z silnikiem 1.6 multijet czy jtd. Stoi czwarty miesiąc u mechaników i nic. Objawy - jak zimny - zapala. Jak gorący (strzałka powyżej 40 stopni) zapala bez problemu. Jak jest silnik letni... tylko na plak. Przejedzie kawałek, przestygnie ... plak. komputer wskazuje błąd synchronizacji rozrządu. Wymieniony...
Był błąd synchronizacji rozrządu, myślałem że coś z łańcuchem bądź już rozrząd coś nie tak, auto miałem w ASO. Wymienili rozrząd bo i tak już musiałem sprawdzili łańcuch i wszystko przy nim i było idealnie na blokadach. Ostatnia próba i podmienili zawór i autko jak nowe. Koszt w ASO zaworu 300zł jak pamiętam i 100zł wymiana. Było słychać łańcuch tak...
Wałek składa się z dwóch części i obrucił się sam w sobie
Witam, mam również problem w Antosie Euro 6, silnik 936, 6 cyl., również błąd synchronizacji rozrządu, czujniki wałków i wału nowe, posiadam przyrząd do ustawienia wałków i niestety nie pokrywają się idealnie znaki w kołach, tak jak na zdjęciach. Czy jest jeszcze możliwość regulacji na kole pośrednim, czy może być to wina krzywek? https://obrazki.elektroda.pl/7610429200_...
zgasł podczas jazdy pozostał błąd synchronizacji rozrządu Sprawdziles rozrzad?
Rozrząd do poprawki, miałem to samo w 2.0 TDI CAHA, 20000km po wymianie w ASO. Ustawiłem rozrząd na blokadach dokładnie według elsy i jest ok, synchronizacja -1, błędu już nie ma. Błąd sondy to inna bajka, trzeba szukać.
w 2.0 łamie dźwigienki zaworowe. a pierwszy błąd p050b może wskazywać na błąd synchronizacji wałka rozrządu z wałem korbowym.
Producent nie podaje interwałów czasowych/przebiegowych wymiany łańcucha rozrządu, ale to nie oznacza, że jest on wieczny. Jak pojawi się poranny grzechot po odpaleniu silnika, czy zacznie wyskakiwać kontrolka check silnika i błąd synchronizacji rozrządu, to należy go wraz z resztą podzespołów (ślizgi, napinacz, koła etc.) wymienić
No jest to jakiś pomysł, ale powiedzmy bez takich ekstremalnych rozwiązań.... Ma ktoś doświadczenie czy w tym silniku wyjdzie błąd synchronizacji rozrządu przy przestawionym impulsatorze?
Błąd brak synchronizacji może być spowodowany rozciągnięciem łańcucha rozrządu.
W tych autkach łańcuch wyciąga się szybciej niż łańcuch rowerowy :P. Znaki są na łańcuchu namalowane. Gdzieś na elektrodzie był rysunek co z czym powinno się pokrywa gdy zero jest ustawione na wale korbowym.
Mi to pachnie ubitym ECU. Bo jak widzi obroty wału ,nie zgłasza błędu braku synchronizacji rozrządu ,blokady IMMO, przerw w obwodzie sterowana wtryskiwaczy , a nie ma sygnałów na cewkę i wtryskiwacze to zostaje tylko ubite ECU. PS LPG nie ma?
okablowanie OK rozrząd również OK alternator również OK
Witam. Może masz lużny pasek rozrządu lub koła rozrządu. Nie zaszkodzi sprawdzić. Pozdrawiam.
Witam. Problem dotyczy laguny II 1,9 DCI. Sporadycznie auto przerywa-szarpie podczas przyspieszania. Ostatnio zdarza się że podczas normalnej jazdy silnik jakby przestawał działać na chwilę (1-3 sekundy), po puszczeniu i ponownym wciśnięciu gazu ponownie samochód jedzie. Diagnostyka za pomocą CDIF wykazała błąd synchronizacji czujnika wałka rozrządu...
Do sprawdzenia ten rozrząd. Dobrze byłoby podmienić czujnik i sprawdzić czy na drugim nie będzie synchronizacji. Co do adblue to osobny temat to fakt.
Witam posiadam Mercedesa Vito 2,2CDI 1999rok silnik pracuje do 2000tys Obrotów i zaczyna falować podłączyłem się do komputera KTS i wyskakuje błąd synchronizacji wałka rozrządu , silnik zapala idealnie nie wchodzi na obroty czy ktoś może mi pomóc???
Jesli czujnik i instalacja sprawna to nie ma synchronizacji między kołem pompy, a wałem korbowym.
oglądałeś wałek rozrządu ?
Czyli lużny łańcuch spowodował błąd synchronizacji -wałek rozrządu na którym jest czujnik nie ma synchronizacji z czujnikiem na wale korbowym.Zdejmij pokrywę zaworów i oceń stan łańcucha fizycznie-powinien być napięty bardzo mocno.
Sprawa rozwiązana,czujnik wałków rozrządu podawał błędne przebiegi powodując brak synchronizacji na wyższych obrotach.
Witam serdecznie. To niekniecznie musi być czujnik. Miałem kiedyś przypadek, że w serwisie wymienili czujnik i błąd się powtarzał. Do wymiany był pasek rozrządu. Był luźny i powodował błąd synchronizacji czujnika wałka rozrządu. Innym razem wystarczyło wyczyścić czujnik i skasować błąd. Pozdrawiam.
Pęknięte koło wałka zniszczyło czujnik. Koło założone nowe ori, czujnik nowy zamiennik. Na przewodzie sygnałowym cały czas +5V - brak prostokąta, ECU rejestruje błąd synchronizacji (rozrząd zestawiony idealnie), przy odpietej wtycze od strony instalacji jest 1pin +12V, 2pin +5V, 3pin GND. Mógłby ktoś potwierdzić czy poprawne napięcia? Czy na drugim...
Mój znajomy mechanik miał kiedyś taki przypadek: wymieniał rozrząd w 2,0 HDi, po wymianie silnik nie zapalił, błąd synchronizacji. Sam rozrząd sprawdzony dwa razy, wszystko ok na blokadach. Okazało się, ze przy rozkręcaniu odłożył koło foniczne wału korbowego do magnetycznej miski na śruby, jego wymiana rozwiązała problem.
Witam serdecznie. Sprawdź w jakim masz stanie pasek rozrządu. Ten błąd również wyskakuje przy braku synchronizacji czujnika wałka rozrządu z czujnikiem wału. Luźny pasek może być temu winny. Pozdrawiam.
Brak synchronizacji między wałem a wałkiem rozrządu lub któryś z czujników padł
Rozrząd ,łańcuch do wymiany. Dokładnie jak kolega wyżej napisał. Sterownik silnika w tym modelu nie generuje błędu synchronizacji wałka z wałem rozrządu. Dlatego przy wyciągniętym łańcuchu rozrządu pojawia się błąd czujnika położenia wału bądź też czasem wałka rozrządu. Oczywiście można sprawdzić czujniki oscyloskopem dla pewności. Jeżeli wszystko...
Gdzieś coś przeoczyłeś i masz źle ustawione, świadczy o tym niedostateczna kompresja i brak synchro. Dokładnie posprawdzaj montaż wszystkich podzespołów rozrządu
Witam, mam problem z silnikiem 2.5 TDI 174 KM. Kupiłem silnik z zatartym wałem i przełożyłem wał, ustawiłem na blokady i jest błąd synchronizacji wałków. Odpala i gaśnie. Jak odłączę czujnik wałka, to auto odpali i chodzi równo. Rozrząd sprawdzony na 2 blokadach. Możliwe, że są inne koła rozrządu i źle się synchronizują.
Najlepiej to oscyloskop ale jak nie masz to może być dioda LED i rezystor. Dioda ma migać przy kręceniu rozrusznikiem. Można też wyjąć czujnik i sprawdzić go diodą i rezystorem przykładając coś metalowego do czujnika. Można sprawdzić zasilanie czujnika we wtyczce ale najlepiej na wpiętym czujniku. W blokach pomiarowych można też sprawdzić prędkość obrotową...
Świece odpowiadają tylko za nagrzewanie cylindrów nawet jak je podłączysz to i tak będzie działać tylko będzie błąd sprawcy synchronizację konta rozrządu Dodano po 2 Ecu ten drugi błąd jaki kod próbuje pomóc
p1808 - błąd synchronizacji wału i wałka. Sprawdź rozrząd. Ew. czy z plaka pali. Odłączone, brudne lub zanieczyszczone świece zapłonowe. Jasne, świece zapłonowe w dieslu. Co jeszcze wymyślisz?
Czujnik halla sprawdzisz diodą led z opornikiem, nie jest do tego potrzebny oscyloskop. Gdyby było coś z rozrządem lub łańcuszkiem, to wywalało by błąd synchronizacji lub przestawiacza faz rozrząd
Brak synchronizacji oznacza niewłaściwe ustawienie wałka rozrządu względem wału.
Witam Zrobiłem 13 tyś km w jednym miesiącu i nie było problemów i dopiero w Polsce dostałem taki błąd. Brak synchronizacji wałka rozrządu. Samochód normalnie jedzie tylko dodanie gwałtownie gazu, jeśli osiągnie około 3 tyś obrotów gaśnie, ale bez problemu odpala. Jeśli ktoś się orientuje gdzie szukać problemu to proszę o info
Nie wiem kolego czy z tego samochodu. Z tego synchronizacji nie odczytasz, muszą być nałożone dwa sygnały na siebie.
Jeśli byłby problem z zasilaniem , instalacją komputer wyrzuci błąd. Jeśli synchronizacja z czujnikiem wałka rozrządu, raczej też. Jeżeli nie było nic robione z rozrządem to raczej wina czujnika najprościej sprawdzić na innym.
Możliwe, że rozrząd przeskoczył i stąd błąd synchronizacji.
No tak , nie wiem czy czytałeś opis usterki czy wchodził by wtedy błąd synchronizacji czujnika wałka rozrządu. Kolesiowi który diagnozował komputerem samochód sugerowałem wtryski ale on to całkowicie wykluczył, podobnie nikt na forum tego nie sugerował.
Zanim zabierzesz się za ECU. Trzeba sprawdzić rozrząd i synchronizacje CKP z CMP. Niemniej opis za wysokiego napięcia na to nie wskazuje.
Błąd synchronizacji dlatego pali bez czujnika. Ustaw rozrząd.
Zapalał i gasł po chwili wyrzucając błąd czujnika wałka Ale co przerwa, zwarcie, sygnał niezrozumiały, brak synchronizacji?
witam mam problem z moim boxerem 3.0 hdi otórz , jakis rok temu wywalał błąd synchronizacji wałków rozrządu wymieniłem czujnik połozenia wałka bosch i sie uspokoiło . Jakis czas temu znów problem powrócił wiec wymieniłem na nowy w/w czujnik i nic to samo zapala ,gasnie i tak w kółko dopiero jak trzymam pedał w podłodze i pokręce chwile odpali i ok ....
Błąd synchronizacji wynika z nieprawidłowego ustawienia rozrządu dlatego aby uniknąć tego są potrzebne blokady. Może wystąpić nawet przy identycznym zamontowaniu paska dlatego że paski mają różną długość. Proponuje koledze ustawić rozrząd na blokadach i problem zginie.Co do dymienia w przypadku synchronizacji najprawdopodobniej ECM pracuje w trybie...
Mechaniczne uszkodzenie tarczy - czyli co siła odsrodkowa ja rozwalila? Raczej nie - rozrząd sprawdzał -byłby błąd synchronizacji
Moge byc uciągnięty łańcuszek rozrządu Ale czujniki położenia wałka rozrządu, położenia wału korbowego sprawdzone z oscyloskopam (synchronizacja)?
Mam trudny przypadek . 1.6 thp . Rozrząd ustawiany na blokadach błędów brak. Niestety do 4000 ty obr brak mocy , od 4000 coś tam zaczyna ciągnąc. Wystarczy przestawić wałek sący o 3 stopnie w kierunku wyprzedzania zapłonu i jest ok . Samochód przyspiesza równo . Bez utyków jak poprzednio w zakresie od 1500 do 4000 obr. Problem w tym że po przestawieniu...
Auto po odpaleniu pracuje bardzo ładnie, nie dymi,wchodzi na obroty. Nie ma też błędu synchronizacji wału korbowego i wałka rozrządu a przy przestawieniu rozrządu powinien być.Chyba że zaczyna ścinać któryś klin wału lub wałka rozrządu
no wlaśnie nie było żadnej "przygody", a jeśli by była to był by chyba błąd ?? w przypadku gdyby rozrząd przeskoczył, czujniki wywaliły by błąd synchronizacji wałków ??
Na przestawionym rozrządzie był błąd DF195 oznaczający różnice w synchronizacji pomiędzy wałem a wałkiem rozrządu. Po wymianie rozrządu i ustawieniu go na blokadach błędu nie ma i nie pojawiają się inne błędy poza DF311 oznaczającym że nie powiodły się próby regeneracji filtra cząstek stałych. Silnik przy próbie rozruchu próbuje odpalić ale jak tylko...
2006 i 1,6 pewnie 16v i błąd przestawienie wałka rozrządu, a może bład synchronizacji. Co tu dużo pisać, 10000 to jest nie mało do wymiany paska i jest 5 lat. następny problem to czujnik położenia wałka rozrządu albo koło zmiennych faz rozrządu, ale przede wszystkim diagnostyka
Przy przeskoczonym rozrządzie będzie błąd, czujnik wału wałka brak synchronizacji/ korelacji lub czujnik wałka sygnał niezrozumiały. Czujnik wału oczywiście sprawdzony? Jeśli przeskoczył rozrząd to wymiana tylko rozrządu, to najlepsza rzecz jak Cię może spotkać.
Czy z odpiętym czujnikiem wałka rozrządu powinien odpalić? Tak powinien ale będzie w trybie awaryjnym tak jak miałeś wcześniej, co do braku synchronizacji czyjników przyjżał bym się rozrządowi. Pozdrawiam
Błąd 101,106,171,172 jest spowodowany jedną usterką, Doczepić się trzeba P0106 czyli czujnika na kolektorze ssącym, lub szukaj nieszczelności w dolocie, błąd mieszanki (171i 172 )masz właśnie przez nieszczelność dolotu lub uszkodzenie tego czujnika (sprawdzić piny w wtyczce) . Błąd P0016 to błąd wałka rozrządu (brak synchronizacji z wałem. przyczyny:...
więc tutaj jest wszystko dobrze. skoro otwierają się tak jak mówisz to czujnik sprawny. Prędzej bym powiedział, że niema synchronizacji.
Tak jak kolega wyżej, sprawdź ciśnienie na railu i sprawdź ten rozrząd bo może nie ma synchronizacji góra -dół i dlatego pokazuje błąd czujnika wałka rozrządu.
Witam. Mieliśmy w pracy ten sam problem. Źle ustawiony rozrząd, mimo że na blokady było dobrze. Jeśli wyskakuje błąd to synchronizacja będzie na zero. Przy zbyt rozjechanym ustawieniu rozrządu silnik nie zapali z podłączonym czujnikiem wałka. Z odłączonym będzie chodził.
Żeby nie było synchronizacji byłby błąd. Synchronizacja ma być. Jak jej nie ma to rozrząd trafiony.
Witam ponownie! Po sklonowaniu sterownika wywala błąd synchronizacji czujnika wałka rozrządu. Czujnik na wale korbowym nowy. Na walku rozrządu również. Przy okazji zakładania czujnika wyszło na jaw, że ktoś wymienił silnik i założył od iveco 2.3. Założyłem więc czujnik od iveco ale silnik odpala i gaśnie. Silnik uruchomiłem dopiero wtedy gdy założyłem...
Brak Synchronizacji Wałki a wał. Ustawienie rozrządu.
Wymieniaj wszystkie czujniki po kolei a później popraw synchronizację.
Synchronizacja.
Żaden diagnoskop nie pokazuje "pytajników". Ktoś interpretuje niewłaściwie problemy z autem. Dlaczego twój mechanik tak Cię zbył? Jeśli to nie rozrząd zarobi pieniądze na naprawie. Z obudowy rozrządu żadne dziwne dźwięki nie powinny dochodzić oprócz szumów wspracujących podzespołów. Przy uszkodzeniu rozrządu bądź któregoś z czujników wału,wałka diagnoskop...
Z tablicą rozdzielczą jest problem: - brak informacji np: spalania, serwis itp. - nie pokazuje na starcie ile zostało przebiegu do serwisu. Pokazuje czysty ekran i chwili wyskakuje normalny przebieg. - Brak sygnału niezapiętych pasów. Ad1. Jesteś pewny, że masz wersje z komputerem? Ad2. Bo nie pokazuje, przyjedzie czas to zapali kluczyk Ad3. Może masz...
Koło pasowe napędu osprzętu nie ma wpustu. Wpust jest na małym i dużym kole rozrządu. Przy przestawieniu rozrządu powinno wyrzucić błąd synchronizacji. Ściągnąć pasek osprzętu -sprawdzić koło pasowe ( koło z tłumikiem drgań). Sprawdzić ustawienie rozrządu. Zrywało wpust na dużym kole rozrządu. W najgorszym przypadku pokrzywione zawory. Przypadłość tego...
błąd 112 Nockenwellen Positionsgeber -oznacza z j.niemieckiego "synchronizacja wałka rozrządu" tak wychodzi z tlumaczenia wiec juz nie rozumiem gdzie szukac.
Błąd 17748 oznacza brak synchronizacji lub uszkodzenie któregoś z czujników wału lub wałka. Ustawienie rozrządu sprawdzone, jest ok. Łańcuch nie chodzi głośno i jest ustawiony prawidłowo. Czujniki wału i wałka podmieniane z pracującego auta i nic to nie zmienia. Łańcuch z napinaczem został wymieniony w tym aucie, ale problem pojawił się dopiero po jakimś...
Błąd immo sobie odpuść, napraw wiązkę od czujnika i będziesz nadal cieszył się autem. Chyba, że jest to błąd synchronizacji i mechanik spartolił ustawienie rozrządu...
Skoro był błąd synchronizacji to sprawdź jeszcze czujnik położenia wałka rozrządu, a znajduje się on na pompie wtryskowej. Tu możesz poczytać: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic18...
Witam, mam Lagune II z silnikiem 1,9 dci. Autko było po lekkiej stłuczce w lewy przedni narożnik (skrzynka bezpiecznikowa nie ruszona). Autko po wypadku podobno paliło i jeździło. Aktualnie jest tak: po włożeniu karty, zagrzewa świece i przy próbie odpalenia nie chce zaskoczyć. Gdy ściągnę rurę przed kolektorem ssącym i przy próbie odpalania psikne...
a ten rozrząd to dobrze złożyłeś bo komunikat sugeruje błąd kontroli prędkości silnika możne synchronizacja wał korbowy a wałki rozrządu
Witam Udało mi się odczytać blad podczas szarpania. BŁĄD SYNCHRONIZACJI CZUJNIKA WAŁU DO CZUJNIKA WALKA ROZRZĄDU. Wymieniłem czujnik wału bo czujnik rozrządu wymieniłem wcześniej i znalazłem zwarcie na masie tez to zrobiłem. Jednak dalej mi szarpie ale nie wyświetla się check engine. Pomocy co to może być?
Szkoda czasu i pieniędzy na wymianę czujników i tym podobnych rzeczy. Przerabiałem ten temat w kilku autkach tego typu. Sprawdź po nr. VIN, czy nie była prowadzona kampania serwisowa na wymianę rozrządu i czy w twoim autku to zrobiono. Były do nich montowane wadliwe łańcuchy, które się rwały przy przebiegach ok. 200000 km. Błąd czujnika wału korbowego...
AXR na pewno daje błąd synchronizacji.
Witam, przebieg auta 58 tys, wywala błąd synchronizacji góry z dołem, już raz był wymieniany rozrząd na gwarancji przy 31 tys. Pytanie czy znowu się rozciągnął, czy przestawił.
Generalnie błąd synchronizacji mówi albo o nieprawidłowo ustawionym rozrządzie albo o niesprawnym czujniku / informacji dla sterownika.Tu szukać. Czemu remont? nie przypadkiem po kolizji?
Witam Pacjent to bravo 1.9 jtd 105koni 2000rok błąd p1320, "brak synchronizacji wałka rozrządu i wału korbowego" auto nie odpala, rozrząd ustawiony, koła rozrządu nowe, czujnik wałka i wału podmieniane, wiązka od czujników do komputera sprawdzona i sprawna. Zastanawiający jest spadek napięcia przy rozruchu do poziomu 9.5v nawet do poniżej 9v sprawdzając...
Witam po przerwie. Silnik już po kapitalnym + regeneracja pompowtrysków + regeneracja turbiny. Objawy dalej takie same. silnik zachowuje się normalnie do 3,5 tys obr. i znów odcina po odcinaniu wywala błąd p1354 brak synchronizacji wałka rozrządu z wałem korbowym. A dodatkowo mam który po skasowaniu jest znowu po włączeniu zapłonu- błąd p0180 o awarii...
Co to za błąd dokładnie? Koła foniczne i synchronizacja identyczna jak w 2.0 ?
Wtryski można sprawdzić na przelew, a jakby był przestawiony rozrząd to by wywaliło błąd synchronizacji.
Nadzieja jest zawsze, błąd P0340 wskazuje na problem z synchronizacja czujnika wałka rozrządu z czujnikiem wału korbowego, właśnie o tym pisałem - nie wiadomo który. Co do drugiego błędu, to błąd immobilajzera nie ma się co przejmować, sporadycznie przy grzebaniu może się pojawić.
Znajomy tak miał. Przekladal silnik z citroena do fiesty, nawet sobie nowy rozrząd zalozyl, a później błąd braku synchronizacji. Ale założył graty ze starego silnika i działało.
Chodziło mi o błąd synchronizacji przy przeskoczeniu albo źle zamontowanym pasku rozrządu o 1 ząbek np, to naprawdę niewiele, przy montażu można się pomylić, taka "drobna rzecz" nie unieruchomi silnika ani nie wywali błędu, ale na pewno będzie miała wpływ na pracę silnika Może nie jasno się wyraziłem, w temacie - przepraszam
przed wymianą rozrządu był błąd wałka - sygnał nieprawidłowy i synchronizacja cylindrów -9 stopni. Wymieniłem czujnik ale klient wrócił po tygodniu że ciężko odpala i znowu był błąd wałka rozrządu. Wymieniłem rozrząd (jeszcze oryginał Widocznie nie był orginalny i tylko wie ten co tam kopał co jest grane.
A może mu się nie chce postawić na blokady?Jak by kolega był pewien rozrządu to by o tym w pierwszym poście napisał.To wcale nie musi być problem złego ustawienia rozrządu tak poza tym.
Przy przestawionym rozrządzie komputer powinien pokazać błąd synchronizacji czujników położenia wałków i wału,
Sprawdź wiązkę, i synchronizację rozrządu.
temat w dalszym ciagu otwarty jutro sprawdzamy rozrzad choc nie ma błedu synchronizacji Dodano po 5 temat w dalszym ciągu otwarty jutro sprawdzamy rozrząd choć nie ma błędu synchronizacji
Iveco ma swój świat, ja dla pewności bym podejrzał wykresy tak na początek, druga sprawa są dwa czy tylko jeden czujnik od prędkości obrotowej ? jak dwa to jest synchronizacja ?
Mimio ze po resecie pokazuje ze wałki i wał pokazuje ze adaptacja ok. Skoro adaptacja jest ok, to jedynie można uznać że czujniki masz dobre, ale nie wpływa to na ustawienie rozrządu i dopóki nie ustawisz prawidłowo rozrząd to błąd będzie powracał. Rozrząd był przy mnie ustawiany i tego walka nikt nie dotykal. Może i przy Tobie nikt nie dotykał, ale...
Witaj, pierwsze pytanie, jakie się nasuwa, czy czujniki wałka (wałków rozrządu) podmienione? Jeśli tak, to błąd wynika z uszkodzenia wiązki elektrycznej bądź ECU silnika.
A po czym stwierdzasz że jest brak synchronizacji bo przy złym ustawieniu powinien wyrzucić błąd od położenia wałka rozrządu nie zrozumiały sygnał lub coś w tym stylu. Nie są może podłączone jakieś czujniki od tego 2.5 a jak są to je rozłączyć , przewody paliwowe nie zamienione , filtry paliwa miały takie same, jak ma pompkę w zbiorniku to uruchamia...
Problem został rozwiązany okazało się że wtyczka od czujnika położna wałka rozrządu była zepsuta i wyskakiwał błąd po podpięciu do lapka :"Czujnik położenia wałka rozrządu. Brak synchronizacji wałek rozrządu - wał korbowy." I dlatego nie palił
błąd czujnika wału korbowego Jak już to błąd synchronizacji. Znaczyłoby to, że musisz zainteresować się rozrządem. W sprawnym aucie nie da tego błędu. Dodano po 2 Powinieneś zainteresować się samymi czujnikami i ich oprzewodowaniem. Kiepskiej jakości czujniki to niemal pewna reklamacja.
Walnięty czujnik położenia walu powodowały błąd, ponieważ nie byłoby synchronizacji. A obserwowałem synchronizacje walu korbowego i wałka rozrządu na vcdsie i było ok cały czas. Myślę że to nie to.
Najpierw ustaw rozrząd na blokady. Jeśli górne koło będzie poza tolerancją, ECU zgłosi błąd czujnika wałka i wstawi zero w pole 004 bloku synchronizacji, oraz będą problemy z rozruchem. Dodano po 1 Czy trzeba do tej czynności rozpinać rozrząd? Nie, zrzucasz osłonę, demontujesz gumową zaślepkę, odkręcasz śrubę na klucz 10 i wyciągasz czujnik.
Drodzy koledzy prośba o pomoc w ustawieniu wałków silnika AXX 2,0TFSI 200KM. Auto trafiło z falujacymi wolnymi obrotami i błędem przepływki i brak synchronizacji wałka rozrządu Numerów błędów teraz nie mam pod ręką lecz po usunięciu powraca błąd wałka rozrządu - wymieniłem czujnik (nic) po dokładnym wywiadzie dowiedziałem się że auto miało wymieniany...
Ten sam błąd wywala jak nie ma synchronizacji między wałem korbowym a wałkiem rozrządu. Wymieniacze rozrządu, którzy znaczą sobie ustawienia farbą mogą się nieźle nadziać , bo 1,5 dci nie ma klina na dolnym kółku i przy wymianie rozrządu uwalają synchro. Zanim zaczniesz wymieniać czujniki ustaw rozrząd na blokady. Pozdrawiam
synchronizacji rozrządu błąd synchronizacji wałka rozrządu błąd synchronizacji
czarny ekran internet telewizorze oscyloskopy naprawa rubens parametr maszynowy
korad ka3005d elektrownia wiatrowa
Naprawa radia Unitra Diora: Diagnostyka i modernizacja Aktualizacja oprogramowania BMW F12 650i Cabrio 2012