Rozrząd do poprawki, miałem to samo w 2.0 TDI CAHA, 20000km po wymianie w ASO. Ustawiłem rozrząd na blokadach dokładnie według elsy i jest ok, synchronizacja -1, błędu już nie ma. Błąd sondy to inna bajka, trzeba szukać.
Witam Mam pytanie czy jeśli w parametrach silnika mamy parametr Synchronizacja - osiągnięta , podczas kręcenia rozrusznikiem to ustawienie rozrządu jest na 100% ok. Pytam bo auto jest po remoncie głowicy i przed uszkodzeniem głowicy, paliło a teraz nie pali. Kolego, przeczytaj dokładnie wszystkie posty z tego [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to...
Wałek składa się z dwóch części i obrucił się sam w sobie
Do rozrządu zajrzyj, znany temat. Jak byś miał SD, to tam można podejrzeć synchronizację rozrządu.
Znajomy podłączył komputer i nie pokazuje mu wgl sygnału z czujnika walka rozrządu To niech podłączy oscyloskop i zobaczy czy czujnik daje sygnał. Być może ma inny nadajnik na wałku. Podaj DOKŁADNE oznaczenie starego i nowego silnika.
62 auto nie powinno odpalać,może 6,2 ??? to ostateczny zakres ,jednak zdaje się że to nie ma wpływu na twoje usterki,odepnij czujnik wałka ,będzie gorzej odpalał ale jechać powinien normalnie.Ew.czujnik zamiennik i pod dopiero pod obrotami szleje stad te anomalia i wtedy mogą się cuda dziać,a to że po przestawieniu masz zero ,oznacza że jest po za zakresem...
Przepraszam ale czy wiesz co piszesz ?
Tak, jak tutaj ma być: http://obrazki.elektroda.pl/5220015900_1... co nazywa się oczkiem łańcucha? Odpowiedź: otwór w który wchodzi ząb koła
Nie sądzę, że tej synchronizacji nie ma, tylko, że masz problem z wiązką i przy skręcie jej nie ma, bo niby jakby miał się przestawiać rozrząd przy skręcie? Niemożliwe!
Możliwe przyczyny: Niewłaściwa synchronizacja rozrządu, niska kompresja, drastycznie bogata mieszanka, drastycznie uboga mieszanka. Niewłaściwe paliwo.
Jak możesz to podaj kod silnika to coś poszukam akurat do tego silnika. Jest kilka szczegółów, na które musisz być przygotowany poza momentami jak np. regulacja luzu międzyzębnego i synchronizacja rozrządu, czy też regulacja pompek i zaworów. Przy okazji podrzuć mi maila na priv.
Problem rozwiązany. Pierwsza rzecz, to był źle ustawiony rozrząd. Druga, to zacinający się elektrozawór napinacza. Co dziwne napinacz był założony nowy, tylko ktoś założył z powrotem starą cewkę, pewnie dlatego, że ciągle wywalało mu błędy... Zresztą nie wiem... Auto śmiga na ciepło i na zimno, synchronizacja na jałowym 0. Odłączanie wtyczki nie pomagało...
Jeśli w sterowniku masz błąd synchronizacji wałka rozrządu to znaczy, że jak przyjechałeś wieczorem to zaparkowałeś auto na biegu zamiast na hamulcu ręcznym. Tak było??? Niestety, ale najprawdopodobniej przeskoczył rozrząd przy próbie uruchomienia silnika.
Witam, w silniku mam słabą kompresje, podejrzewam przestawiony rozrząd, przed ustawieniem kół na znaki i zdjęciu pokrywy w celu sprawdzenia wałków chciał bym sprawdzić kablem kkl synchronizację rozrządu, podpowie ktoś w jakiej grp silnika szukać synchronizacji? Wiem tylko ze powinny być jak najbliżej 0. Z góry dziękuje za pomoc :)
Witam Jestem (mało) szczęśliwym nabywcą lancii delta z silnikiem 1.6 multijet czy jtd. Stoi czwarty miesiąc u mechaników i nic. Objawy - jak zimny - zapala. Jak gorący (strzałka powyżej 40 stopni) zapala bez problemu. Jak jest silnik letni... tylko na plak. Przejedzie kawałek, przestygnie ... plak. komputer wskazuje błąd synchronizacji rozrządu. Wymieniony...
Chodzi mu o synchronizację wałka rozrządu z wałem korbowym
Nie zrobisz na wyłączonym. Nie dokona po prostu pomiaru. Mało tego silnik 90 st. nagrzany.
Sprawdź jeszcze w parametrach synchronizację rozrządu. Na odpalonym silniku.
Jak przeprowadzić procedurę synchronizacji walka rozrządu? Sprawdzić rozrząd używając do tego blokad. Plus napięcie paska rozrządu.
Na pierścieniu magnetycznym nawale też jest otwór do ustawiania.
Ja miałem.
tak jak kolega napisał rozrząd do sprawdzenia,brak synchronizacji
Wygląda na brak synchronizacji faz rozrządu w 1,6 16v czujnik położenia wału zdaje się jest przy kole i ma reg odległości od koła chyba że się mylę
Jest synchronizacja wałka rozrządu?
Może być od Vito 2.3 td.
p1470 zawór sterowania turbiny p1187-obwod czujnika cisnienia w listwie cr P1354 ( synchronizacja wałka rozrządu z wałem korbowym moze warto sprawdzic rozrzad.
Czujnik położenia wału lub synchronizacja rozrządu.
Witam mam pytanie rozrząd ustawiony na blokady pacjent golf VI 2.0tdi 103kw 2011r synchronizacja rozrządu przy temperaturze 80 stopni u mnie na vcds pokazuje -4.04 czy te wartości są dopuszczalne?? proszę o odpowiedź.pozdrawiam. https://obrazki.elektroda.pl/9357368100_...
Był błąd synchronizacji rozrządu, myślałem że coś z łańcuchem bądź już rozrząd coś nie tak, auto miałem w ASO. Wymienili rozrząd bo i tak już musiałem sprawdzili łańcuch i wszystko przy nim i było idealnie na blokadach. Ostatnia próba i podmienili zawór i autko jak nowe. Koszt w ASO zaworu 300zł jak pamiętam i 100zł wymiana. Było słychać łańcuch tak...
Skąd pewność że to wtryski elektromagnetyczne a nie piezo? Jak piezo to 12 V nic nie da ani nie uszkodzi o ile podawałeś przy odpiętej wtyczce. Sprawdź rezystancje cewek, jak kilka ohm to masz elektromagnetyczne i możesz podawać tam te swoje 12 V, jak rezystancja jest w okolicach 20 kOhm to piezo i ich tak nie wysterujesz. Potrzeba tutaj ok. 80 V. Może...
sorki ze odkopuje ale mam taki sam problem. corsa 1998 1.0l nie odpala, błąd p0335, czujnik wymieniony na nowy dalej to samo,przewody wtyczki sprawdzone. brak możliwości skasowania błędu.
Źle ustawiony wałek, synchronizacje sprawdzisz na kanale 4 grupa 4. Może pominąłeś jakiś ważny punkt podczas ustawiania
Synchronizacja rozrządu kanał 04?
Skoro sam się za to zabierasz, to zwróć uwagę na samą kostkę regulatora oraz masę. Brak masy z regulatora = brak ładowania. Problem typu jest ładowanie a potem zaraz znika, wynika zwykle z problemów z wiązką i złączami. Pomierzyć, wyczyścić, w razie czego naprawić. Pociągnij na próbę dodatkowy przewód z - regulatora na - klemę akumulatora. Co do niepracującego...
Witam Mam mały problem , po wymianie rozrządu (oczywiście na blokadach) ,wszystko idealnie pasowało, ale sprawdzając synchronizację wyszło -2,9 stopnia. Wydaje mi się ,że auto delikatniej twardziej chodzi. Regulować to do 0 czy zostawić? Jaka jest norma w silniku cr (konkretnie to CAGA)
Witam, diagnozuje teraz VW Golf V 1.6fsi 2004r. Czy w Vcds'ie 18.2 jest opcja sprawdzenia synchronizacji rozrządu? Nie mogę nic takiego odnaleźć w programie.
Natomiast gdy odepnę wtyczkę od zaworu regulacyjnego, Niektóre samochody gasną po takim zabiegu, co ciekawe Kangoo gaśnie, a megana z takim samym systemem wtrysku, tylko głośniej pracuje. A synchronizacja rozrządu. Nie ma zezwolenia na budowanie ciśnienia później jeszcze zezwolenie na wtrysk musi być.
Mi to pachnie ubitym ECU. Bo jak widzi obroty wału ,nie zgłasza błędu braku synchronizacji rozrządu ,blokady IMMO, przerw w obwodzie sterowana wtryskiwaczy , a nie ma sygnałów na cewkę i wtryskiwacze to zostaje tylko ubite ECU. PS LPG nie ma?
Bez synchronizacji rozrządu też nie odpali.
Podobny problem występuje w Yamahach Raptor. Także występuje dodatkowa cewka na statorze, albo sygnał z uzwojenia ładowania. Nie doszedłem do informacji, do czego służy to dodatkowe uzwojenie. Moje przypuszczenia, to dodatkowa kontrola kierunku obrotów silnika, aby nie chodziło do wyzwolenia iskry w miejscu mogącemu doprowadzić do tzw. „odbicia” przy...
Witam, mam również problem w Antosie Euro 6, silnik 936, 6 cyl., również błąd synchronizacji rozrządu, czujniki wałków i wału nowe, posiadam przyrząd do ustawienia wałków i niestety nie pokrywają się idealnie znaki w kołach, tak jak na zdjęciach. Czy jest jeszcze możliwość regulacji na kole pośrednim, czy może być to wina krzywek? https://obrazki.elektroda.pl/7610429200_...
zgasł podczas jazdy pozostał błąd synchronizacji rozrządu Sprawdziles rozrzad?
Raz, potrzebne są blokady, dwa po wymianie trzeba ustawić początek tłoczenia, znam wymieniaczy, którym samochód nawet nie zapalił (sterownik odcina wtrysk poza zakresem synchronizacji wał-wałek)
Jeśli nie zatankowano benzyny to opcji jest tylko kilka. Brak synchronizacji rozrządu i/lub czujnik wału, zablokowany EGR lub wydech. Czy były wcześniej objawy? Immobilizer raczej nie jeśli zgasł podczas jazdy
Synchronizacja rozrządu nie jest dokładnie zrobiona albo wcale jej nie ma. A sprawdzałeś przewody zapłonowe? Może na ktorymś iskra juz ucieka przez izolacje i tez może być tego przyczyna
Sprawdź synchronizację rozrządu.
https://obrazki.elektroda.pl/2229893800_... Silnik byl wylaczony, pozniej udostepnie wiecej materialow Dodano po 3 Na wlaczonym silniku jest jak na zdieciu. Po dodaniy gazu nic sie nie zmienia stalt kąt. Hmm wszedzie mizna to wyregulowac na kole walka a tu w golfie 6 1.6 nie da sie? https://obrazki.elektroda.pl/3359887000_...
Pomiar kompresji poszczególnych cylindrów, synchronizacja rozrządu oraz test na lewe powietrze (dym z papierosa). Tak ma początek.
Stawiam na brak synchronizacji rozrządu, te silniki bardzo się różniły w zależności od roku lub normy emisji spalin. Masz obroty wału i wałka a prędkości na pół?
a jak sprawdzić wydajność pompy vacum ? ale jak ona by słaba była to wszystkie wtryski miały by chyba gorsze korekty? bynajmniej mi się tak wydaje, synchronizacja rozrządu jest ok jeśli o tą Ci chodzi jest -0,5,
Jak zapali na samostart to już chodzi? Jak wygląda synchronizacja rozrządu?
2.0 tdi a ozn silnika ? EGR nowy czy używka druga? Może głupie ale zdjęcie egr wrzuć. Synchronizacja rozrządu tak po za tym :) Tak ma być szczelne. Wcześniej mylnie podałem inny symbol, prawidłowy to BRE Dodano po 2 2.0 tdi a ozn silnika ? EGR nowy czy używka druga? Może głupie ale zdjęcie egr wrzuć. Synchronizacja rozrządu tak po za tym :) Tak ma...
Sprawdzałeś napięcia i masę na czujniku???? Chyba nie.
Podłączę się pod temat czy VCDS idzie sprawdzić synchronizację rozrządu nadmienię tylko że blok 8 grupy podstawowe VCDS jest nie czynny,jak można to sprawdzić VCDS-em Silnik CAYC 1.6TDI
Tak podstawowo to możesz sprawdzić synchronizację rozrządu i regulację skoku pompowtrysków. A potem najlepiej podłączyć komputer i zrobić logi. Będzie sprawdzone Dodano po 20 Tak podstawowo to możesz sprawdzić synchronizację rozrządu i regulację skoku pompowtrysków. A potem najlepiej podłączyć komputer i zrobić logi. Będzie sprawdzone Dodano po 41...
Nie posiadam oscyloskopu
Jeżeli niema synchronizacji rozrządu sterownik blokuje rozruch ot i wszystko.
Na początek sprawdzić synchronizację rozrządu.
A na znaki na wale rozrządu i wale korbowym nie da się faz rozrządu ustawić, sprawdzić? Powinny być te znaki, zerknij.
Po pierwsze to sprawdź synchronizację rozrządu, po drugie, czy nie rozleciał się EGR
Synchronizacja rozrządu ok ?
Kolego wpisz sobie peugeot 1.6 thp w Google i poczytaj , zawez tylko do 3 ech pierwszych artykułów swoje poszukiwania i przeczytasz o tym wszystkim co wyżej napisane zostało. Taka jest zasada działania napinacza. Rozrząd, pompa wody jest elekttyczna czujniki synchronizacja rozrządu walki pierścienie wtryski pompa paliwowa - ja profilaktycznie można...
Zanim zabierzesz się za ECU. Trzeba sprawdzić rozrząd i synchronizacje CKP z CMP. Niemniej opis za wysokiego napięcia na to nie wskazuje.
Ale w jakim celu mam zdejmować pasek, jak mam w vcds wartość synchronizacji rozrządu? Ustawię na 0 i zobaczę czy coś się zmieni.
Brak synchronizacji między wałem a wałkiem rozrządu lub któryś z czujników padł
Panowie oscyloskop w tej chwili to niezbędna rzecz można sprawdzić który wtryskiwacz jest uszkodzony bez wyjmowania synchronizację wału z wałkiem rozrządu i wiele przydatnych spraw ja bardzo często używam go
dzięki za podpowiedź, dopytam tylko, czy brak synchronizacji wału i walka rozrządu może dawać taki efekt? gdzie tam są znaki żeby sprawdzić synchronizację, bo obawiam się że komputer nie będzie pokazywał takich danych , zbyt odległe czasy? Pozdrawiam
Rozrząd moim zdaniem. Możesz sobie to sprawdzić za pomocą kabelka - spójrz na synchronizację wału i wałka. Natomiast nie ma jak rozebranie rozrządu i fizyczna ocena.
może to być spowodowane brakiem synchronizacji rozrządu, kiedyś na szybkiego wymieniłem w citroenie i były podobne objawy.
Synchronizacja rozrządu sprawdzona ??
Producent nie podaje interwałów czasowych/przebiegowych wymiany łańcucha rozrządu, ale to nie oznacza, że jest on wieczny. Jak pojawi się poranny grzechot po odpaleniu silnika, czy zacznie wyskakiwać kontrolka check silnika i błąd synchronizacji rozrządu, to należy go wraz z resztą podzespołów (ślizgi, napinacz, koła etc.) wymienić
A synchronizacja rozrządu jest.
Z autopsji przy 2.0 TDI CAHA, synchronizacja rozrządu wywala czeka przy wartości +-5, jeżeli jest na granicy, czyli po odpaleniu różnica mniej niż 5, to nie swieci. Z ciekawostek, tak zmienił rozrząd autoryzowany serwis. I jeszcze jedno, chociaż synchronizacja była poza tolerancja producenta silnik pracował całkowicie normalnie, brak czkawki jak u autora...
Jedyne co mogę zalecić, to zmianę obu panów, mechanika "wymieniacza" i elektryka "czytacza błędów" Sprawdził ktoś cokolwiek: czy na plaku chodzi ?, czy jest w parametrach synchronizacja rozrządu, jakie jest rzeczywiste ciśnienie na railu ?
Nie będzie po problemie. Czujnik wału i wałka sygnalizuje brak synchronizacji rozrządu. Górny znak do płaszczyzny głowicy nie pokrywy zaworów.
Sprawdź wiązkę, i synchronizację rozrządu.
Niema kąta wtrysku sprawdzasz synchronizację rozrządu.
Vag -iem sprawdź synchronizacje rozrządu
Witam po dłuższej przerwie. Samochód wrócił z warsztatu. Zostały usunięte zabezpieczenia antykradzieżowe niefabryczne. Powodowały one zakłócenia pracy czujników i przez to rozjeżdżała się synchronizacja rozrządu. Jednak znalazłem dobrego uczciwego mechanika. Zapłata dopiero po 2tygodniach od przetestowania auta.
Proponuję wykonać synchronizację rozrządu za pomocą oscyloskopu dwukanałowego. I się okaże, ksztalt przebiegu sygnału prawdę Ci powie jeśli cyklicznie pojawia się błąd czujnika wału.
problem rozwiazany wszystkiemu winne bylo dolne kolo zebate nieprawidlowo zalozone na wal lub niedokrecona sruba. odczyty grupy 4 kanal4 powrocily wraz ze zmiana kolka i ponownym poprawnym ustawieniu rozrzadu Dziekuje wszystkim za pomoc i zainteresowanie tematem
mam autko po urwanym pasku rozrządu, głowica zrobiona, zawory, planowanie, przystępuje do składania a tu jakaś niespodzianka typu. duł silnika zblokowany jest ok już miałem zakładać głowice próbuje zblokować wałki i nie zgrywają się, głowica jeszcze nie założona, ale problem z wałkami, łańcuch wygląda na nie ruszony, miał ktoś taki przypadek?
A że tak zapytam, synchronizacja rozrządu jest zachowana?
w 2.0 łamie dźwigienki zaworowe. a pierwszy błąd p050b może wskazywać na błąd synchronizacji wałka rozrządu z wałem korbowym.
Sprawdzić synchronizację rozrządu, jeśli jest ok. to zdjąć miskę.
Na zdrowy rozum, co ma wtryskiwacz do synchronizacji rozrządu !
z zabezpieczeniem możesz się podpiąć pod czujnik synchronizacji rozrządu
Sprawdź synchronizację rozrządu, i kąt wyprzedzenia zapłonu.
To wygląda w takim razie na brak synchronizacji ,a wiec przestawiony rozrząd. Zakładając oczywiście żę czujnik "nadaje". Ale jak nadaje tego nie wiemy bo tego nie sprawdziłeś. Może złą blokadę wkładasz na dole? Ustaw kółko pasowe na znak na obudowie(bez rozbierania czegokolwiek) i porównaj z górą.
No to trzeba jeszcze sprawdzić synchronizację czujnika wałka rozrządu z walem. A najlepiej sprawdzić jak już nie pali w parametrach czy widzi obroty wałka rozrządu.
Na początek sugerował bym kompleksową diagnostykę na poziomie podstawowym. Ciśnienie sprężania na cylindrach, ciśnienie paliwa . synchronizacja rozrządu. Następnie jeżeli to nic nie da proponowałbym dążyć do odczytania zarejestrowanych kodów usterek. Proponuje nie poprzestawać na kodach bieżących ale zajrzeć do archiwalnych. W czasie PRACY rozrusznika...
Nie patrzyć na błędy.Sprawdzić ;ciś. paliwa na listwie, obroty silnika przy kręceniu rozrusznikiem, synchronizacja rozrządu też będzie widoczna podczas diagnozy.
Do sprawdzenia ten rozrząd. Dobrze byłoby podmienić czujnik i sprawdzić czy na drugim nie będzie synchronizacji. Co do adblue to osobny temat to fakt.
Korekty wtrysków nie mówimy wszystkiego najlepiej dać je do sprawdzenia i masz pewność który bo komputer steruje jak jeden daje za dużo to drugiemu zabiera żeby silnik pracował równo tez sprawcy kondycje silnika (ciśnienie na tlokach ) a sprawdź jeszcze kont synchronizacji rozrządu
Niestety masz źle ustawiony rozrząd i wywala brak synchronizacji , luzy 0.2 i 0.3
Jak byk są co najmniej 2 błędy wskazujące na problem z rozrządem lub którymś z czujników.Niema synchronizacji rozrządu ,niema zasilania wtrysków.Tyle w temacie.
Czym to sprawdzasz??? A synchronizacja rozrządu jest??? Czujnik wału korbowego sprawdzony??
No jest to jakiś pomysł, ale powiedzmy bez takich ekstremalnych rozwiązań.... Ma ktoś doświadczenie czy w tym silniku wyjdzie błąd synchronizacji rozrządu przy przestawionym impulsatorze?
Sprawdź czujnik położenia wału i wałka oscyloskopem + od razu sprawdź synchronizację rozrządu.
Silnik jak w temacie 2,0TDI,BKD. Jak w tym silniku ma wyglądać synchronizacja rozrządu? Jakie kanały,jakie wartości?
synchronizacji wałka rozrządu sprawdzenie synchronizacji rozrządu błąd synchronizacji rozrządu
fatek winproladder prąd bramki tyrystora linde silnik jazdy
schemat bezpieczników skoda octavia skoda octavia błędy
Wpływ namagnesowania na opory łożysk tocznych Jazda z włączonym ssaniem w dieslu - skutki