Podaj jaki masz silnik. Diagnostyka był robiona, jakieś błędy?
Jakieś błędy ? Chyba wiem ale podaj błędy.
Dzięki za odpowiedz. Jutro podłącze pod komputer i napisze jakie błędy wyskoczyły.
Jakie są dokładnie błędy. Może rozrząd został przestawiony.
A w jaki sposób można skasować te błędy
Musisz dobrze sprawdzić aktywator turbiny.
Jeśli masz taki zasobnik ciśnienia to może faktycznie się mylę bo serwisówka nie opisuje sygnałów lecz piny. Ale dotąd spotkane czujnik miały taki opis jak podałem. Mamy kilka modeli edc 17 i niestety dla każdego jest trochę inna penologia. Poniżej masz kilka przykładów hasło podane na pw.
Poszukaj na tej stronie może ci podejdzie schemat: https://warsztat.pl/artykuly/iveco-daily...
Jeżeli położenie wału zostało przestawione to najpierw pasowałby ustawić je tak jak powinno być.
Spróbuj odczytać te błędy przez EOBD (każdy tester to posiada) wtedy powinien pokazać błąd P.....
Witam podłączyłem samochód pod komputer znalazło mi dwa błędy lecz nie są one opisane : C1161 C1134 Iveco daily 2006
Nie mam właśnie auta na tę chwilę innego z 13 pinami ani przejściówki, żeby to sprawdzić :/ Ale myślę, że na 99% moduł. Skoro bezpieczniki są lala. Tylko jeszcze mam w diagnostyce w Iveco błędy BCM 9008 i BCM 9007. Nie wiem, co to może być w diagnostyce. Normalnie żadnych błędów.
Dokładny numer błędu podaj.
Zrób porządek z tacho to podstawa, wiele sterowników potrzebuje z niego informacji.
Błędy, temperatury jakie są rozpoznawane przez sterownik silnika.
Temat rozwiązany!!!
Usterka naprawiona przyczyną buł czujnik ABS lewego koła. Auto znowu przerzuca normalnie biegi. Natomiast teraz wyskoczyły nowe błędy. Service ABS, ASR failure braking system Failure 054. Oraz na dole w lewym rogu zapaliły się 3 żółte kontrolki: ABS, żółty wykrzyknik w kółku, i wykrzyknik w trójkącie. Nie da się wykasować tych błędów lecz auto działa...
Zmienic olej silnikowy i wykasowac błędy w sterowniku.
Blokuje szynę komunikacji, Albo elektronika pompy ABS lub na kablach do pompy. A jak pompa ABS jest podłączona przy diagnostyce są błędy w samej pompie?
Witam.Sprawdź kostki pod licznikiem,fajnie by też było zrobić próbę wskaźników komputerem żeby wykluczyć błędy na płycie licznika.
Odłączyłem przepustnicę błędy pogasły Iveco odpaliło od strzała błędy pogasły Ktoś wie dlaczego po odpięciu przepustnicy samochod pracuje bezproblemu
Podłącz komputer przeskanuj wszystkie systemy i skasuj błędy ( napewno ich sporo będzie). Sprawdź wszystkie bezpieczniki.
Zapewniam cię że błędy są w któryś ze sterowników tylko że niewiele komputerów poprawnie diagnozuje to auto. Najlepiej jak byś to zdjagnozował oryginałem do iveco EASY
http://lmgtfy.com/?q=P0063+iveco+
Po skasowaniu wszystkie wracają?
Najpierw to popraw pisownie postu, zanim trafi do kosza.
Jaki błąd? Najlepiej podaj kod.
wiesz co ja ci powiem tak miałem iveco może trzy razy miałem też podobny przypadek do twojego tak samo sie zachowywał i powiem ze Kts nie podeszłem do niego natomiast akcja zakończyła sie na wpisaniu nowego klucza niestety kluczy nikt nie odkłada a już szczególnie od aut dostawczych każdy raczej rzuca klucze na stół w moim przypadku jedyny klucz w aucie...
Czy możliwe że jak ten rezystor jest spalony to nie będzie się komputer łączyć z klimatronikiem? Byłem podłączyć komputer żeby odczytać błędy i delphi nie chce się połączyć z klimatyzacją. Z silnika czyta błędy (brak) z klimatronika nie.
Powodów może być 100, potrzebna diagnostyka i odczyt kodu usterki, inaczej nie da rady, najprawdopodobniej, zgłosi błędy związane z obwodem wysokiego ciśnienia paliwa.
Dzień dobry, Mam taki problem w aucie Iveco Daily 2009r 3,0 CNG półautomat. Skrzynia ładnie pracuje ale tylko do 4 biegu, 5 oraz 6 nie wrzuca ani na automacie anie na przerzucaniu ręcznie. Usterka wystąpiła podczas jazdy. Dodam że kiedyś już tak się zrobiło ale problem sam ustąpił jednak tym razem już nie chcę. Czy ktoś jest mi w stanie pomóc z tym...
No dobrze ale błędy to nie wszystko, masz jeszcze parametry rzeczywiste więc je podejrzyj.
Kolego jakie błędy i jaka klima , producent .
To tak średnio, po 3 jakie masz błędy w sterowniku silnika?
Jaki numer błędu ?
Witam, mam iveco daily, po podłączeniu KTS-a wyrzuca mi błędy P0062-nieznany (po skasowaniu nadal wyrzuca go) oraz P003A - Nieznany (udało mi się go skasować) prosze o podanie cóż to za kody błędów, może ktoś sie orientuje ! Pozdrawiam deepdj
Witam, czy problem z Iveco rozwiązany? Również borykam się z błędem 028b
Tylko błędy obd2
Komunikacja ze sterownikiem jest, błędy da się odczytać? Na plaku próbuje pracować?
To był mpc.
Ja na twoim miejscu podpiąłbym się interfejsem diagnostycznym i sprawdził bym po kolei co może wywołać ten błąd.
Na wstepie poduagnozuj jeszcze innym testerem,przy takich numerach to przymus. Pozniej zacznij drazyc podstawy,np czy sterownik ma wszystkie zasilania,masy itd. Sprawdz w parametrach czy wogole masz zezwolenie na rozruch od immo. Czy ster widzi obroty wału,co sie dzieje z cisnieniem na CR itd.Cała masa podstwowych tematow do sprawdzenia.
Sterownik dobry:/ immo też sprawdzone
Ja pomogę. Wystarczy podłączyć urządzenie diagnostyczne I odczytać błędy, następne usunąć usterki, które powodują generowanie błędów i cieszyć się jazdą.
Sprawdzić przewody can pomiędzy lewarkiem a skrzynia.Sprawdzic zasilania obydwu sterowników .Prawdopodobnie czasem coś nie styka np złącze i będzie wywalac taki błąd
Podaj dokładniej błędy jakie wyskakują (numer/opis)! Sprawdź zasilanie na wtryskach!!
194 =Zwiększona wydajność (moc) turbosprężarki to opis błędu dla Iveco daily czyli przeładowanie.
Wsio ok tylko nie masz abs'u i jakiś tam kontroli startu czy jak to zwali. Ja używałem kts'a numeru błędów nie pamiętam ale sprawa się tyczyła braku komunikacji can. W moim przypadku padł sterownik abs dwa razy próbowali go naprawić i w efekcie od roku jeździmy bez bo nowy to cena zaporowa. W Twoim przypadku nic się relatywnie nie zmienili ponieważ...
Mam taki sam problem Czy udało się usunąć problem???
Numer błędu jaki jest?
Podłączyć pod komputer ,najlepiej do Fiata, Iveco i zobaczyć błędy, ja używam MultiEcuScan, super program. Może być za mała dawka paliwa, wtryskiwacze,itd...
Delphi ds150e ładnie odczytuje błędy w większości modułów. Szyba to przeważnie zalany sterownik przy silniczku albo zgnite zalane przyciski.
Ja bym miał jakiś komputer do Iveco tylko trzeba by immo wykasować. Był naprawiany i działa a w międzyczasie zdobyłem nowy. A błędy można wymigać, opis jest w dziale Download.
Witam pojawił się nowy błąd 194 niskie ciśnienie w kolektorze ...coś komuś dzwoni ? EGR nowy , czujnik ciśnienia doładowania nowy , błąd zapala się przy 1200-1800 obrotów przy stałej prędkości , jeśli jeżdzimy dynamicznie brak błędów ....
Zgadza się, został wymieniony zawór EGR, który generował błędy już podczas wpinania i wypinania wtyczki zasilającej. Teraz jest OK, EDC na desce również się nie podświetla.
Zawór EGR posiada pozycjometr, stąd diagnozuje taki błąd.
Błędy od 150 do 160 są zarezerwowane na szynę paliwa, pompę CR i podobne. Co konkretnie oznacza ten błąd, nie wiem, ponieważ nie jest wyszczególniony w rozpiskach, do których mam dostęp. Przykładowo błąd 155 oznacza za niskie ciśnienie, a 159 to awaria pompy. Błędu 157 nie mam. Dlatego bez podłączenia komputera i sprawdzenia, nic więcej się nie dowiesz.
A jakim sprzętem diagnozowaleś? Wrżuć fotkę błędu.
Trzeba by się podłączyć np Delphi ds150e i sprawdzić błędy czy to nastawnik (pokrętło) ale raczej siłownik czyli dokładnie potencjometr w nim pracujący jako czujnik pozycji klapy.
Witam, zacznę od początku Iveco daily 35c15 przebieg 350 tys ( po mieście) od pewnego czasu zaczęła mi mrugać kontrolka EDC ( błędy num. 136 i 139 ), mechanik powiedział że wtryski, ok wtryski zregenerowane i dalej to samo ,dodatkowo doszedł mi kolejny błąd 129 ... Przed pierwszym pojawieniem się kontrolki EDC auto miało przejść gruntowny remont , i...
Witam mam ten sam błąd Iveco Daily 2003 r 2,3 hpi samochód jest mulasty turbina ładuje tak jak powinna wygląda na to ze dawka paliwa jest ograniczona Czy udało się problem rozwiązać ? Parametry bieżące odczytane są z kosmosu samochód stoi w miejscu silnik jest zimny. Czy Udało się komuś rozwiązać ten błąd auto normalnie odpala bateria jest ok w trakcie...
Wiec udało się odpalić silnik,okazał się uszkodzony czujnik położenia wału ale po odpaleniu kontrolka wtrysku dalej miga podłączyłem komputer wyszło czujnik położenia wałka rozrządu, sprawdziłem wiązkę od czujnika do wtyczki komputera jest ok czujnik podmieniłem dalej to samo więc co może być przyczyną tego błędu?
Cześć, nad filtrem jest elektryczna pompka była zmieniana? jak zmieniałeś pompy wymieniałeś filtr paliwa? czy ktoś go otworzył i sprawdził czy nie ma opiłków? czy czyszczony był zbiornik paliwa i przewody? złe paliwo - pompa się łuszczy - powstają opiłki - padają wtryski przeważnie jako pierwsze , póżniej pompa. wtryski sprawdzone na przelew? pompa...
No jak się nakręcisz, to na pewno akumulator potrzebuje chwilę, żeby odzyskać parametry. Ja na pierwszy strzał powiedziałbym czujnik położenia wału /wałka rozrządu. Ale najlepiej byłoby sprawdzić, czy pod kompem nie ma jakichś błędów.
To podaj kody błędów.
Ok częściowo ogarnąłem temat. Sformatowalem pena trybem FAT 32 i muzyka gra, ale tylko kilka minut i znowu wywala błąd
Witam wyswietla mi na liczniku blad 193 i pali sie kontrolka EDC samochod zapala i jezdzi normalnie . co oznacza ten blad
Co oznacza błąd ECM 0487 w Iveco Daily.
Co do wtryskiwaczy to okazało się mam 7 cyfrowe kody na starych wtryskiwaczach oraz 8 cyfrowe na tych zmienionych. Numery wtryskiwaczy się niby zgadzają ale są pisane inną czcionką. Da się to jakoś pogodzić przekonwertować z 8 cyfrowego kodu na 7 cyfrowy czy muszę szukać 2 wtryskiwaczy. O dziwo na starych kodach działało to jakoś problemu nie było i...
No właśnie multi ecu scan czy fiat ecu scan się nie łączy na (ducacie) . Tylko jakieś tryby zgodności z elm327 po OBD2 czy nawet VCDS się połączył po trybie zgodności OBD2 ale strasznie mało danych i nieczytelne kody błędów.
Wymieniłem jeszcze czujnik na listwie wtryskowej. Auto dalej nie chodzi A błędy są takie: Czujnik ciśnienia powietrza Przekroczenie normalnego zakresu Czujnik ciśnienia szyny, sygnał Przekroczenie normalnego zakresu Czujnik temperatury powietrza Przekroczenie normalnego zakresu Czujnik położenia pedału przyspieszenia 2 Przekroczenie normalnego zakresu...
Komputer i odczyt błędów na początek. EDC to kontrolka informująca o błędzie, a jakim to dowiesz się po odczycie. Inaczej możesz wymieniać elementy na chybił trafił, z tym że częściej będzie chybił.
Witam, Iveco Daily 2016 r., skrzynia automatyczna HiMatic 8HP, przy paleniu z kabli kierowca zrobił zwarcie na telmie, spaliło bezpiecznik 150 A, założyłem nowy, ale cały czas wyświetla mi takie błędy (w załączniku). Ogólnie brak połączenia z telmą iRCS. Podejrzewam, że spalił się sterownik iRCS. Można go jakoś sprawdzić, czy na pewno jest spalony,...
Dzień dobry, pojawiają się błędy P2141 i P250C zawsze po zgaszeniu auta, zaznaczam, że te błędy pojawiają się zawsze razem, nie ma problemu z ich skasowaniem na odpalonym aucie oraz silnik nie jest wyposażony w czujniki poziomu oleju (P250C).
35S13 2002 125KM kod silnika 8140.43S Dziwne że odczytuje błędy a nie widzę parametrów.( CDIF II) Dodano po 1 ... numer sterownika podam rano.
Nie trzeba parować, jakie błędy tester pokazuje? Albo źle dorobiony kluczyk albo puszka ubita przez kluczykarza.
Byle Zenek który naprawia bombajny w pierwszej kolejności sprawdził by odpowietrzenie baku. Później można się bawić w odczytywanie błędów.
przepraszam, była robiona dziś zrobiłem ponownie kompem od znajomego i " 0 " błędów
Witam chodzi o samochód jak w temacie. zakupiony nie na chodzie. do wymiany wszystkie wtryski i pompa. W samochodzie brak mocy, mruga kontrolka wtrysku, rano troszkę cieżko zapala, wolno wkręca się na obroty, turbina ciśnie pięknie, wydech czyściutki, problem po stronie elektrycznej. Odczytałem błędy 21 23 38 83 Czy ktoś może pomóc mi z opisem tych...
Mam ten sam błąd w Iveco Daily 2012 r., silnik 3.0 diesel, wymieniłem EGR na nowy, przy okazji DPF, bo był już w słabej kondycji, i czujnik różnicy ciśnienia. Błąd EGR nadal się świeci, czy to może chodzić o zwykłą przepustnicę, a nie o EGR?
Immo jest tu z tego pamiętam w body (BCM). Tak że do odpalenia potrzebujesz BCM. ECU i kluczyk. Błędy ładnie odczytuje Delphi DS150E lub wyższy a klona można mieć za 250-300 pln.
Witam Mam problem z daily 35c12 swieci sie czerwona kontrolka a po podlaczeniu do kompa wyskakuje kod bledu 0013 i 0031 co one oznzczaja
mozesz poszukac w sklepach typu viaken, albo allegro, a interfejs zalezy ile masz kasy chcesz wydac, mozesz kupic najtanszy, zreguly sprzedawcy dostarczaja plytke z masa programow i ktorys napewno ruszy, tylko co tanie to nie zdiagnozuje wszystkiego np. skrzyni abs'u nie dziekuj tylko daj pomogl :)
No i nie ważne ,popełnił błąd ok I wszystkie te porady były gówno warte, w sumie moja pierwsza była najbardziej trafna porada Dodano po 3 Najważniejsze że napisał co się działo a nie jak większość jeden post ,postawa roszczeniowa a potem olewka Mało jest takich co się potrafią przyznać do po pełnionego błędu
Nie wiadomo czy to na 100% problem z DPF,trzeba zdiagnozować odczytać błędy,jeżeli tak to trzeba wymusić procedurę wypalania lub usunąć błąd i depnąć mu na autostradzie bo jak na razie jest pewnie w trybie awaryjnym?
Siemka panowie fachowcy, mam problem z Daily 35c13 a mianowicie miga mi ciągle kontrolka wtrysku. Silnik chodzi normalnie, odczytałem błędy na diodzie pod schowkiem i mi wyszło 14 15 81 82 83 93 czy ktoś wie co to za błędy lub wie gdzie znajdę listę tych błędów. Z góry dziękuje i pozdrawiam.
Jaki masz ten błąd bo w temacie " błąd 08" a w poście "błąd 081" ?
Co do ograniczenia prędkości , miałem podobny przypadek . Iveco 2007 2,3 116 ps ,wymieniony wtrysk bo puszczał na przelew.Wtrysk fabrycznie nowy. Zakodowałem go wow 5008 . sterownik niby przyjoł nowy kod ,ale w sterowniku silnika pojawił się błąd nieprawidłowego kodowania wtrysku ,plus u mnie zapaliła się kontrolka EDC . Auto zaczeło jżdzić do około...
Sprawdziłem rozrząd. Zamontowałem dolną blokadkę i brakowało jednego ząbka żeby weszła blokadka do koła na wałku rozrządu. Więc ściągłem pasek, przekręciłem ciut kołem na wałku. Blokady na koła pasują, blokada na prawy wałek od góry pasuje wkręca się. Na lewy wałek od góry nie pasuje zupełnie. Może jakiś błąd popełniłem?
Po prostu czujnik położenia wałka błąd. Kod usterki 143.
no włąśnie na chwilę obecną nie mam czym. A też nie wiadomo czy ten flash ze starego sterownika jest dobry.jutro zadzwonię do znajomego bo ma możliwość wgrania oryginalnego oprogramowania pod vin auta.Tylko dziwią mnie te błędy z synchronizacji wałków.A wcześniej tego problemu nie było.To pewnie przez niewłaściwe oprogramowanie?
Witam Naprawiam samochód Iveco Daily 50c15 z 2007 roku. Auto miało przegniłe piny na sterowniku, więc go wymieniłem na inny o tym samym numerze. Przy próbie odpalenia, odpalał i od razu gasł - wypiąłem czujnik położenia wału po czym odpalił, pracował nierówno więc wymieniłem na nowy. Po wymianie odpalił normalnie, równo pracował jednak kontrolka EDC...
Jakie podgrzewanie płomieniowe czy żarowe,jakie błędy,jaka próba przelewowa,jakie ciśnienie na zasobniku CR,jakie sprężanie,po prostu brak danych.
wędruje od mechanika do mechanika I jak my "zdalnie" mamy pomóc. Diagnostyka była robiona ? Jakieś błędy ? dpf egr etc wywalone I dobrze to "wycięte" ze sterownika ?
Problem znaleziony, tylko pytanie dlaczego się tak stało ?
Zatkany powrót. Nie ma jak obniżyć cisnienia
Czy opis błędu który odczytuje autocom to" 01 zawór paliwa immobiliser nie podłączony lub nie skonfigurowany" czy to są dwa błędy,czy jest jakiś numer bł. Podaj dokładnie jakie to jest Iveco czy jest to benzyna czy diesel . Jaki posiada system paliwowy common rail z pompą cp3 czy pompa rotacyjna.
Witam. Mam Iveco jak w temacie. Wyświetla cały czas kod błędu nr 18 czyli w/g opisu to "czujnik pol przepustnicy /gazu: sygnal za wysoki ". Czy to dotyczy doładowania bo przepustnicy ten silnik nie posiada. Nadmienię że auto dużo pali i nie ma odpowiedniej mocy. Jak zinterpretować ten błąd?
Tak, jak napisał Gregory 407: Powodem były zaśniedziałe przewody. Czyszczenie Contact Cleaner, czyli środkiem do czyszczenia styków i przewodów rozwiązało problem. Ogólnie, gdy macie problem z kontrolkami na desce rozdzielczej (check engine, usterki elektryczne, itp.) to zacznijcie od sprawdzenie przewodów, wtyczek, gniazd. Iveco mają to do siebie i...
Witam serdecznie. Mam dziwny problem z licznikiem w Iveco Daily 2016 rok. Nie działa prędkościomierz, obrotomierz, wskaźnik paliwa i temperatury. Kontrolki działają jak należy. Zasilania na liczniku są, CAN H i CAN L też jest. Po odłączeniu licznika wszędzie błędy CAN B i brak komunikacji z IPC. Jak licznik podłączony, to błędów nie ma z CAN B i brakiem...
iveco daily daily iveco iveco daily 35c12 iveco daily
pompa paliwo podłączyć podłączenie okapu schemat wzbudza alarm
przepustnica chłodziarki bosch prawo kirchofa
Intex panel sterowniczy miga – brak reakcji, nie działa żadna funkcja, kody E90/E94/E96 Philips EP2200, EP3200, EP4300 – ekspres nie włącza się, brak reakcji, diagnoza zasilania