Jakiś traktorek ? Sprawdzałeś, regulowałeś już zawory ? Takie coś [url=http://daewooforum.pl/temat60284.ht... ? Wiesz jak sprawdzić błędy ?
Ten typ tak ma. Trzeba wykasować błędy.
Rozumiem. Czyli wymiana podstawowa, przewody, świece, filtr paliwa, jak nie będzie poprawy, komp, tylko że kontrolka heck mi się nie świeci, ale może wyczyta jakiś błąd czy błędy.
Pierwszy z nich to zakłócenie działania klimatyzacji, kolejny dotyczy przepustnicy (przemyj ją gdy faluje na biegu jałowym i ostatni czujnik położenia wału korbowego . Błędy wykasujesz odpalając autko nie dodając gazu, silnik powinien pracować do momentu aż załączą się wentylatory Poniżej tabela kodów błędów Matiz
A czego brakuje gdy nie chce odpalić: iskry czy paliwa? Robiłeś diagnostykę? Możesz wymrugać błędy.
Sprawdziłem błędy jakie mam są to: 1500 0340 0320 0500 Pierwszy wiem że można to olać bo nie mam klimy. A pozostałe? Co oznaczają dokładnie i jak naprawić te błędy?
Błędy sprawdź.
Jesli Automapa nie zapisuje ustawien, to oznacza, ze jak napisalem: plik ten stal sie readOnly, lub nie istnieje, a utworzenie go jest niemozliwe. Proponuje zformatowac karte SD i ZAINSTALOWAC Automape (np. legalna wersje DEMO), a nie wgrywac z jakiegos uszkodzonego gotowca :)
Przejaw mało wskazywał na błędy danych (czyli reset nie był optymalną czynnością), tylko na hardwarowe. A to już nikt na odległość nie powie.
Wyglada to mniej wiecej tak: Trwa rejestrowanie aktulnych zlych klastrow postep... 44% za malo pamięci Co mozna z tym zrobic?
Czy to może być płyta główna ? Mało prawdopodobne przy błędzie 26C. Uszkodzona jest kostkarka.
Wtryski są trzy po jednym na cylinder , dziś wymrugałem z ciekawości błędy i poza 1500 jest jeszcze 0340 czujnik optyczny w aparacie wymieniłem jakiś miesiąc temu czy może być jakaś inna przyczyna tego błędu ?
Jutro obyczaje wykres prędkości wału, jedynie w dwóch modułach były pojedyncze błędy, ale mało istotne.
Grzałka nie ma upływności do masy? Jeśli tacho daje cały czas napięcie ok. 13 V, to przyczyny mogą być: - Uszkodzony przekaźnik grzałki (mało prawdopodobne) - Błędy w oprogramowaniu modułu. - Uszkodzony moduł, a w tym gąszczu na płycie trudno znaleźć uszkodzenie.
Juz tam szukałem i niestety o tym błędzie mało wiadomo :( To jakiś błąd wewnętrzny ?
Kolega dobrze wyjaśnił lecz proponuje pojechać chociażby na diagnozę do serwisu, nie są to błędy które mozna ignorować. texa podaje bardzo mało inforamcji w tga. pozdrawiam
105 - to błąd MAP sensora (czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym). Sprawdź wężyk.
rzeczywiście błąd1500 siedzi zawsze w matizie i trzeba to traktować jakby go wcale nie było a kontrolka przez niego nie będzie się wcale zapalać.Natomiast co do błędów czujnika optycznego proponuję zdjąć kopułkę i sprawdzić wnętrze bo można tam zobaczyć niezłe spustoszenie i być może trzeba będzie wymienić kopułkę i palec. Jeśli jest czysto powinno...
Czy nie najprościej podpiąć tester i sprawdzić błędy w sterowniku odpowiedzialnym? Bardzo mało mam do czynienia z renowkami ale tak jak ktoś pisał , może trzeba zalogować akumulator.
A jest sens powracac do stanu poprzedniego? Tylko po to, by wymienic zbedna kosc pamieci i pchac sie w niepotrzebne koszty? ;) Jesli tak, zapraszam do Serwisu, wymienie. Po co pchac sie w koszty, kiedy mozna wgrac iGO83 i cieszyc sie porzadna nawigacja, zamiast starenkiego miomap 33 ?:) Data i tak jest w AM i w IGo pobierana z satelity - jaki sens ja...
Nie do końca - liczy się ilość wolnego miejsca - gdy jest go mało system zaczyna pracować gorzej - coraz wolniej - gdy bardzo mało - powoduje błędy, brak wolnego miejsca (czyli mniej niż kilkadziesiąt MB) spowoduje destabilizację systemu.
Pin 12 ECM i pin A7 deska szary kabel.Jeżeli ok zmień licznik.
Sprawdź jakie błędy są w ECU.
komputer powinien wykryć mio jako dwa dyski - następnie aktualizujesz soft za pomocą mio more desktop i wszystko chodzi
To auto ma samodiagnoze. Wybłyskaj mu błędy i będziesz wiedział.
Jaki komputer był używany do diagnostyki?Jedyny pewny to taki jak używa aso. Jakie to były błędy mało istotne jeśli to było czytane komputerem aso? Najczęściej jest to problem z przetartą wiązką kabli.
Tutaj masz napisane jak odczytywać błędy http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10... jak następnym razem Ci sie tak stanie to odczytaj.
1500 termistor par paliwa zwarty do masy lub zasilania.Ten błąd jest pomijany w każdym Matizie,zawsze obecny.... 1510 nie ma takiego jest 1610 Przekażnik główny zwarty do masy,plusa... Porada Sprawdż masy silnika i akumulatora ten ostatni może być rozładowany...
Aplikacje wyrzucają jakieś konkretne błędy? Mało prawdopdobne ale spróbuj zmienić DNS-y na jednym z komputerów.
witam, troszke dziwny ten błąd, ale różne dziwne błędy i mało logiczne się widywało. komunikat dotyczy problemu z plikiem atapi.sys, ten plik jest bodajże sterownikiem obsługującym napęd CD. Jeśli instalujesz SP z płytki CD to mogło by oznaczać ze SP nie może podmienić tego pliku lub go zmodyfikować bo w chwili instalacji korzysta z niego CD. Jeśłi...
To jeszcze poczytaj. Określona ilość mrugnięć lampki "check" daje określone cyfry, przerwy między nimi itd. Temat wałkowany wiele razy - zamykam
Poczytaj błędy jeżeli jeszcze jest komunikacja
trudno coś powiedzieć, proponuje się przejechać z podpiętym komputerem i sprawdzić co się dzieje i jakie błędy się pojawiają kiedy CHECK się zapala. Pozdrawiam
Zabezpiecz wszystkie dane z uszkodzonego dysku (np. wykonaj kopię posektorową). Wykonaj zerowanie a następnie remap. Podaj ponownie SMART. Instrukcje są w dziale Komputery FAQ. Błędy mogą być spowodowane mało delikatnym traktowaniem dysku - BF.
a co zrobiles we wlasnym zakresie zeby odszukac przyczyna? Właśnie. Lepiej czekac na gotowe. Jakieś błędy w komputerku?
Witam. Mam pewien problem z Golfem 5 GTI 2.0 TFSI EA113. Podjeżdżałem pod dom i zaczęło dławić samochód. Po odpaleniu świst z górnej części i przygaszenie. Mechanik powiedział, żeby wymienić odmę, a więc wymieniona została odma na nową, oryginalną z ASO. Po zamontowaniu odpalam, chwilę czekam, wyjeżdżam i nagle samochód przygasza, odcina moc, wywala...
Zbyt duże stosy ustawione w opcjach projektu. LPC2101 ma trochę mało pamięci. 4\/3!!
Bo 1V to za mało - ustaw od razu 1.15-1.2V.
Jak już podłączałeś pod komputer, to jakie były parametry odnośnie pierwszego błędu? Dodatkowo błędy z kamery, Lane trace assyst, PCS, RSA, czy co tam masz jeszcze z kamery. Być może problem jest tylko w prawym tylnym kole, ale same błędy to mało…
Miałem takie błędy w 5300, wrzuciłem soft, niby minęło.
zwierasz 1 i 3 pin i przekręcasz stacyjke w pozycje zapłon . Wypluje 3 albo 2 błędy w zależności od rocznika . Potem odpalasz silnik i rozpoczyna sie test . silnik musi być ciepły .
W ECM odczytasz błędy,napisz co znalazłeś
no nie wiem kto jest w błędzie... MIO ma mniejsze wymiary 50/67mm. Rozebrałem, sprawdziłem.... pole robocze digitalizera 45/57mm... więc mniejszy
Skup się na tym błędzie. Za bogata czyli za dużo paliwa za mało powietrza. Pompa paliwa, leją wtryskiwacze nieszczelności za przepustnica odma.
Człowieku trochę sam pomyśl, poszperaj po necie, poczytaj, jak myślisz że ktoś Ci poda pomysł na tacy to jesteś w błędzie. Mało w Tobie inicjatywy i się nie dziwie że jesteś bez pracy. A jak zarobić w inny sposób, ostatnimi czasy łatwo zostać kierownikiem w McDonaldzie.
SMART nie składa się tylko z 05... 01 powinien wynosić zero, jest 11. Również BARDZO dużo BF, czyli wstrząsy, upadki. Poza tym błędy zapisu. Jeśli 01 nie będzie rósł, to mało ważne dane odważyłbym się na nim trzymać.
Co chcesz właściwie osiągnąć taką listą ? bo najpierw pytasz o listę a potem zadajesz mało zrozumiałe pytanie: jak wyglądają błędy DIAG, INST i ECAM lub ECAS na wyświetlaczu?
Takich porad o amatorach, bez konstruktywnej informacji nawet nie biorę pod uwagę, bo nic z nich nie wynika. To się spytam konstruktywne. Czemu w kuchni nie ma wydzielonego obwodu do piekarnika? Takiego obwodu wg dobrej sztuki elektrycznej zgodnego z normami i przepisami? Przeciez jak jest położona "siła" z wydzielonym N i PE do kuchni to ta instalacja...
Potwierdza się SMART, niestety dysk nadaje się jedynie na mało ważne dane. Na systemowy, nie.
po sprawdzeniu luzu zaworu i kompa zobacz ciśnienie na garach. Morze być wina immo, sprubuj na samostart
Jaka instalacja gazowa? sekwencja? czyjej produkcji? . Czy ciśnienie paliwa było mierzone na zimno. Czy po zaciśnięciu przewodu powrotnego paliwa z listwy się poprawia? Jak długo jest to dławienie. Przystosowałeś go do gazu na zimnym a na benie wywala błędy :) Mało informacji!!!
Niestety nie było to przyczyną zapalającej się kontrolki check engine. Jesteś w błędzie Jaki teraz błąd występuje?
Zczytaj błędy, sprawdz egr (ukłóad recylkulacji spalin), krokowy
Nie da rady.....kup sobie prostego ELMa na bluetooth i telefonem rozpykasz kody...
a no widzisz.... jestem pewien ze nikt ci nie da schematu itp tymbardziej sprawdzonego.... Jesteś pewien :!: . No to jesteś w błędzie . Mało tego że dałem schemat to jeszcze układ jest sprawdzony . To jak ta Twoja pewność teraz wygląda :?: .
Z tego co mi wiadomo to w Man-ie nie ma żadnej kontrolki informującej o za niskim ciśnieniu w jednej z poduszek. Jeżeli zapala ci się żółta kontrolka z informacją o poziomowaniu to informuje cie o błędzie mało ważnym. Z tego co tak krótko opisałeś wygląda na uszkodzenie jednego z czujników położenia ramy.
1. Musisz 2. Ruszy, tylko będzie się to cięło. Bez ręcznego przestawiania suwaka pamięci będzie wywalac błędy.
Pojawił mi się ten błąd sygnalizowany przez kontrolkę "CHECK ENGINE". Sam czujnik sprawdziłem i pokazuje ok. 1,7kOhm przy temp ok. 16-18 stopni. Jak domniemuje wymigałeś błęda? Komputer pokazał by ile mierzy faktycznie.
Jeśli wisi na logo mio to zrobią gwarancyjne. Jeśli na jakimś innym programie lub błędzie to usługa płatna.
No to mam problem komputery nie widzą wogóle urządzenia... Dodano po 1 Komputer widzi urządzenie ale widocznie jestem zbyt "tępa" żeby zainstalować patcha... Menu po ang ciągle występują jakieś błędy...
sprawdzilem wszystko szczelne, przepustnica czyściutka, zero błędów
Ja mam kocioł CO EKCO.MN3. I raczej nie jestem zachwycony. Błędy w oprogramowaniu sterownika, mało zrozumiałe ustawienia. Do tego firma, jak się do nich zgłosiłem olała mnie.
Znane są już wady i zalety sterowników FLC F&F ? I jak radzi sobie z MODBUS RTU 19200? W związku ze skromnymi możliwościami APB ARRAY ( mało bloków funkcyjnych, mało pamięci i liczne błędy) chciałem przerzucić się na polskiego producenta FIF. Tylko widzę, że coś mało o tych sterownikach w sieci. Jedynie kiedyś znalazłem bliźniaka RievTech mającego to...
Wnioskuję,że chodzi o matiza z rozdzielaczem zapłonu.Jeśli to problem z zapalaniem,to matiz ma coś takiego jak czujnik optyczny w rozdzielaczu i jego jako pierwszego bym stawiał jako możliwą usterkę.Oczywiście przed wymianą należałoby to potwierdzić skanerem.Błędy 0320 oraz 0340 to błędy optyki w tym autku.
Zczytałem błędy mojego matiza. W zasadzie był tylko jeden 1510 co oznacza jedno z dwóch: - DTC 1510 - obwód wyjściowy przekaźnika głównego - kontrola obwodu - DTC 1510 - obwód wyjściowy przekaźnika głównego zawarty do akumulatora Ktoś wie o co chodzi? Wymiana przekaznika wystarczy czy to cos innego?
Jak zmieniasz region zworkami to trzeba jeszcze odłączyć zasilanie żeby zresetować pamięć, ale to mało ważne. W takim razie rozwiązanie zagadki jest tylko jedno: błędy w pomiarach w zasilaniu. Wprowadziłeś mnie w błąd przyjacielu.
Witam Matiz problem z odpalaniem i przerywa podczas jazdy po odczytaniu kodów błędów błąd 1600 błąd immo. Co było sprawdzone i wymienione jeszcze przed odczytaniem kodów palec nowy kopułka przewody zapłonowe świece zdemontowany i wyczyszczony aparat zapłonowy i dalej to samo tydzień było ok. a po tygodniu przerywa i nie pali czasami?. Zrobiłem jeszcze...
Właśnie problem w tym, że nie posiadam płyty, znalazłem oprogramowanie MIO na internecie ale wyskakują błędy. Coś takiego pokazuje:
Udało mi się odczytać błędy błyskowe. Są to błędy 1500, 1620, 1510. Samochód bez klimatyzacji.
Jeśli w opisie HDSentinel podał, że są 24 realokowane sektory, to dysk niestety nie nadaje się na systemowy, poza tym są też błędy odczytu i zapisu. Ewentualnie na mało ważne dane, zanim całkiem nie padnie. 07B800180018 Może oznaczać kolejno: 07B8 - 1976 - liczba zapasowych sektorów 0018 - 24 - liczba operacji remapowania 0018 - 24 - liczba realokowanych...
Te 14A przy działaniu automatu rozrusznika ( bendix musi się zasprzęglić z kołem zamachowym) wygląda ok. Ja bym posprawdzał wszystkie połaczenia masy, mogą mieć wpływ na prądy ładowania, a i na błędy w pomiarach.... Pozdr.J.
Zerowanie i remap. Powinno pomóc jeżeli logiczne błędy. Dysk mało używany to powinien być na gwarancji.
Niestety problemem Domoticza jest to, że mało ma wspólnego z Open Source. Jest jedna osoba, co rządzi całością i ciężko coś poprawiać, bo on ma zawsze rację. Chyba ten system skazany jest na szybką śmierć.
SPI 25MHz Był błąd w driverze SD związany z wątkami, ale w SD_v0.10.ROM go poprawiłem. Która wersja WB sprawia problemy? Jaki rozmiar dysku i partycji? Jaki system plików? Jaki ROM? Jaka karta? Pamiętam że w amidze ustawiało się "MaxTransfer" i "Mask" bo były podobne błędy.
Sprawdzaj żarówka, miernik może cię wprowadzić w błąd.
Doszłam do wniosku że : -zaślepie EGR i kolektor -wyczyszczę przepustnice Mam nadzieję że pomoże Oczywiście najpierw odczytam kody błędu
zlacze jest pod tapicerka od strony pasazera. mostkujac styki a i c wywolasz kody bledu.tylko jesli odpinales kleme to musisz poczekac az usterka znowu sie pojawi i zapisze sie blad.
Błąd może być na schemacie, natomiast płytka jest poprawna o czym świadczy fakt, że urządzenie pracuje. W PE częstą praktyką było publikowanie nie do końca sprawdzonych układów, oraz sprzedaż płytek które miały błędy, pól biedy jeśli projekt był mało skomplikowany łatwo można było sobie z tym poradzić. Kiedyś kupiłem płytkę w redakcji PE na której ścieżki...
"czy jeśli zrobię to tak, jak na rysunku, będzie to działać prawidłowo?" Jeśli zrobisz tak jak na rysunku to będzie działać, pytanie jak długo. Na szybko są 2 błędy. Jeden mało istotny nie rzutujący na bezpieczeństwo a bardziej na dobrych praktykach, drugi skutkujący awarią, podejrzewam w przeciągu kilku tygodni od uruchomienia.
ktoś pomoże ?
Schemat połączenia czujnika jeśli by Cię ratowało.
Większy od 100 MB? Jak nie to na elektrodzie dołącz załącznik. Wywala błędy że za mało ramu w telefonie itp
400W to troszkę mało na ten zestaw - załatw inny zasilacz do testów - najlepiej od 450W w górę , nie gorszej marki jak Chieftec .
Odkręcić i wyjąć klamkę to jeszcze łatwo. Gorzej z prawidłowym założeniem klamki. Ja robię tak: biorę cienki sznurek (cienka nić ale w miarę mocna) i zakłądam na to wahadełko co jest wewnątrz drzwi. Tym sznurkiem przyciągam wahadełko do siebie i montuję klamkę. Na końcu montujesz ten "warkoczyk" do klamki. Musi być zamontowany z pewnym luzem, gdy go...
Dokładnie jak kolega wyżej opisał instalacji nic tam nie będzie złego, pewnie elektronika padła, jedyne co możesz jeszcze zobaczyć co mało realne ale może - czy jedno z złączy się nie wypięło/poluzowało
Możesz próbować zrobić procedurę diagnostyczno-naprawczą opisana na Elektrodzie, i może się zremapuje... Ale masz oprócz tego błędy BB, a i 07 jakieś wysokie się wydaje C7 to może kabelek, ale on jest mało istotny Ja bym zbierał na nowy... a ten po procedurze (jak się uda) może na backup
Te dwa błędy są od usterki w aparacie zapłonowym .Wymieniałeś jednak na nowy (zamiennik?) i jeden błąd zniknął.Posprawdzaj dobrze połączenia elektryczne czy nie utlenione lub pęknięte.Było wymieniane sprzęgło a to dość duża ingerencja i manewrowanie w małej komorze silnika.Zapłon w tym silniku ustawia się też aparatem zapłonowym więc możliwe że pochodzi...
Sprawdź sobie ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej. Obstawiam, że regulator na listwie może już klękać. To ciekawe bo regulator jest w baku. SKoro się kontrolka pali to odczytaj błędy.
Za mało danych. Który rok tego auta? Jaki silnik PD czy CR? Jaka skrzynia? Czym odczytywałeś błędy i jaki był opis? Kontrolka mruga czy zapala się na stałe?
Masz uszkodzony ale prawidłowo zakodowany kluczyk. Prawdopodobnie upadł. Do wymiany transponder i będzie Pan zadowolony. Koszt niski, warto oddać auto w ręce specjalisty. Druga raczej mało prawdopodobna usterka, to uszkodzenie pętli stacyjki. Ale to już trzeba zdiagnozować, jakie błędy będą.
Dla mnie prąd to prąd. Przy deklarowanym (rzędu kA) naet5 5 warstwowa płytka byłaby niedostateczna. Nie wiem czy 70um miedź występuje w wielowarstwowych, ale gdyby nawet to jednak trochę mało. Wśród tego rodzaju produktów (KiT, moduł) chińskich występują czasem oczywiste błędy - mało tego powtarzane w innych produktach. Kilka KiT'ów z Alli miałem okazję...
przepraszam za błędy ; / Miałem mało czasu, a co do dysku lezy w szufladzie. wracając nie formatowałem go nisko pozimowo bo nie wiem za bardzo jak ;( thx za pomoc a dzisiaj go podłącze i sprawdze co i jak jeszcze raz dzięki za zainteresowanie
Jest to bez znaczenia. Pełny format tylko wtedy używam, jak pojawiają się błędy zapisu/odczytu.
Jest kilka opcji. Brak zasilania modułów w drzwiach, uszkodzony CAN ,uszkodzony komfort,szyby ciężko pracują w prowadnicach,uszkodzone moduły z drzwiach. Mało prawdopodobne że by we wszystkich czterech drzwiach padło coś na raz. Dziwne bo błędy opisują brak zaprogramowania szyb. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php... Może zobacz jeszcze czy...
Dwa błędy: 1. Za mało wydajny zasilacz; 2. Źle podpięty REM wzmacniacza.
zczytaj błędy z komputera. to że jest nowy aparat zapłonowy nic nie znaczy. W tamtym roku w ASO w Krakowie zakładali mi aparat "z pudełka" DAC i był strzelony. Masz DAC czy Mando ? Ale ja bym zaczął od podłaczenia mietka do komputera z zczytanie błędów. pozdrawiam
Kolego (at)tomaszg78 , (at)robokop ma rację, potrzebujesz sprzętu i co najważniejsze wiedzy. Abs to nie tylko czujniki. Jest jeszcze sterownik ABS, połączenie z ecu silnika, zasilania, przewody, tarczki z ząbkami. Jeżeli po odłączeniu zasilania kontrolka ABS gaśnie a po przejechaniu odcinka się zapala to wskazuje na .....raczej dobre czujniki. Chcesz...
Dysk uszkodzony. Kopiuj dane. Po skopiowaniu danych wykonaj zerowanie dysku (usunie WSZYSTKO z dysku) i ponownie odczytaj SMART. Jeżeli są to błędy logiczne to powinno pomóc. Zacinanie filmów spowodowane jest uszkodzeniem dysku. Dysk mało używany to może ma jeszcze gwarancję. Pozdrawiam.
Ok, zobaczymy co z tego wyjdzie, jest to dysk zewnętrzny, trzeba go delikatnie traktować podczas pracy. Sądzę iż jest to dysk 2,5 cala, jak go odłączasz to nie wyciągaj wtyczki z portu usb tylko odłącz wpierw urządzenie usb, następnie wyciągnij wtyczkę. Wiem mało osób tak robi ale przez to mogą pojawiać się błędy zapisu.
Cześć . Przestroiłem kilka takich Nokii i nie jestem zadowolony z efektów . Po pierwsze , to moc wyjściowa . 6 - 7 W z takiej cegły to stanowczo za mało. Kolejna sprawa , to błędy w oprogramowaniu . Kłopoty z krokiem 12,5 KHz (z tym krokiem nie daje się przeszukiwać kanałów ) . Programowo sterowana ładowarka , nie ładuje poprawnie akumulatorów , a wręcz...
błędy daewoo matiz matiz błędy check immobilizer matiz
alarm super forteca instrukcja światłowód czego enkoder mitsubishi
programować motorola mt2100 wzmacniacz audio
Zmiana interfejsu BIOS/UEFI w laptopach Dell Instrukcja obsługi radia Medion MD 41400 - Gdzie znaleźć?