Sprawdź czy grzałka sondy ma ciągłość.
Nie rozwiązałem
ESP wymaga zaprogramowania siły hamowania i kąta skrętu kierownicy-pozycja zerowa , to znaczy do jazdy na wprost- a co za tym idzie tak jak wyżej kody wskazują musisz to teraz skalibrować bo ESP bez tego działać nie będzie ABS ok ale ESP potrzebuje znać położenie kierownicy i siły z jaką kierowca naciska na pedał , ESP to po prostu Elektroniczna Stabilizacja...
Kolego mam taki sam problem auto nie odpala i są te same błędy. Mógłbyś powiedzieć co było przyczyną u Ciebie?
Hej, tak. Podobno problem tkwił w samej przekładni a nie np w silniczku elektrycznym. Jakieś błędy elektroniczne + 1 lekki mechaniczny, tak mi powiedział majster od maglownic spod Warszawy. Może i robił mnie w balona, bo jaka tam elektryka w sumie....ale za 2 tyś zregenerował to dobrze i auto skręca jak trzeba już od ponad rok czasu. Mogę dać namiar...
No nie…. W poście napisałem że problem z przełączaniem pojawił się przed wizytą w serwisie gazu. Poinformowałem o tym mechanika. Miał podłączony komputer to chyba widział błędy … Po usłudze powiedział że wszystko ok. A jak zadzwoniłem to że musiało się coś popsuć. Tu nie ma problemu z kasą, jak by faktycznie było zrobione jak trzeba.
Jeśli miga i samochód nie chce odpalić to może być immobiliser a jak świeci ciągle to trzeba z czytać błędy.
Błędy oczytaj .
To jest błąd specyficzny dla producenta... nie znalazłem jego opisu dla Suzuki, ale to silnik Fiata i dla Fiata (Multijet) te błędy oznaczają obecność wody w filtrze paliwa i usterkę podgrzewacza filtra paliwa.
wyczytałem błędy wyświetliło mi kod 21 czyli tps tak jak myślałem wcześniej . Jak i czym sprawdzić czy on działa ? Jak go poprawnie ustawidz jesli działa ?
Przyczyną falowania obrotów okazała się zabrudzona przepustnica. Umyłem w benzynie ekstrakcyjnej i WD40 dla rozpuszczenia osadów. Po podłączeniu auto nie chciało wchodzić na obroty i wyskoczyło kilka błędów z przepustnicą ale kilka razy otwarłem i zamknąłem ją do oporu i się odblokowało. Teraz pracuje równo 620-650 obrotów/min tak samo na LPG jak i...
Witam serdecznie. Borykam się z takim problemem. Mianowicie fabrycznie zamontowany (oryginalny) zegarek godzinowy w Suzuki Swift (1995 rok) zaczął stopniowo błędnie wyświetlać słupki na wyświetlaczu LCD. Na początku błędy pojawiały się okresowo i zanikały, jednak teraz zegarek już całkowicie jest nieczytelny - wyświetla tzw. "głupoty" zamiast godziny....
przymierzam sie do kupna tak jak w temacie suba i wzmacniacza do około 450-500 zł.w samochodzie gra juz Radio Pioneer'a DEH 2120UB i na przodzie zestaw rowniez Pioniera 130 mm+ "gwizdki" i teraz pytanie znajomy kupił niedawno Blaupunkt GTb 1200 Mk II + wzmacniacz Magnat Two i gra całkiem przyjemnie :) sprzęt który kupił był używany dał za niego 350zł...
Czy błąd mógł wyskoczyć z powodu mrozu? Tak. Temperatura otoczenia ma wpływ na ciśnienie w oponach. Przeczytaj opis pod filmem: https://www.youtube.com/watch?v=EAg31gMz...
Tam jest samonapinacz ze sprężyną. To tak tylko, żeby ukrócić te wywody bez sensu. Edit: zmieniłem własny błąd ortograficzny.
Witam, potrzebuje pomocy suzuki swift mk6 1,3 benzyna szarpie zimy mniej (jak się podgrzeje więcej) usterka z dnia na dzień powstała wcześniej nie było objawów podejrzewam cewkę, ponieważ wygląda, tak jakby nie palił na cylinder chciałbym dokonać sprawdzenia cewki miernikiem moje pytanie, czy w tym przypadku jest to możliwe i ewentualnie które piny,...
Witam. Suzuki Swift 1.3 2007r. LPG, mam problem ze spadkami obrotów, silnik jakby nie miał siły ich utrzymać. Przepustnica(+adaptacja), silniczek krokowy, przepływomierz, sensor map , wszystko wyczyszczone, świece, filtry,kable, cewki, akumulator,wszystko wymienione i nadal to samo. Nie łapie nigdzie lewego powietrza. Zawory również w porządku. Co to...
Witj Kolego bo mam to samo. czy rozwiazales ten temat?? co to bylo?
tutaj wstawiam zdjęcie tego błędu,dzięki za pomoc.
Druga jest sondą diagnostyczną - ma określić skuteczność katalizatora. To co piszesz wskazuje na to, że Twój katalizator ją stracił. Jaki jest konkretnie błąd? Bo wymiana sondy tylko dlatego, że jest "błąd sondy" to strata kasy. Zacznij diagnozować zanim wymienisz element którego błąd zobaczysz.
I NEED TO TRANSLATE TO ENGLISH THIS TEXT, PLEASE : ja tu sie nie będe wymądrzał i zapodem koledze kierunek na ŹRÓDŁA ....w innym wątku pytałeś o kody i procedurę wywołania Należy odnaleść białą kostkę złączdiag w komorze silnika. Do kostki wchodzą cztery przewody. Za pomocą kawałka przewodu łączymy dwa kable: CZARNY i FIOLETOWO-ŻÓŁTY. Teraz po przekręceniu...
fajny ten komputer diagnostyczny co nim diagnozowałeś... b1061 nie mówi nic o kontrolce SRS... po co ci SDT w SUZUKI jak juz masz kod błedu? Masz precyzyjnie stwierdzone która poduszka(circuit) jest problemem... Jeżeli wiesz po kodzie błędu co jest źródłem problemu to czy mógłbyś wskazać? Dodam tylko, że odłączenie którejkolwiek poduszki czy napinacza...
Odłączone, żadnej różnicy.
Błąd dotyczy grzałki sondy 1 bank1.Sprawdź na początek kable potem pomiar napięć i pomiar wiązki.
Dziękuję za podpowiedź koledze GSYSTEM. Miganie kontrolki 6 razy oznacza problem z nabojem ale dopiero diagnoza powie którym. W mojim Swifcie 3 komputery mówiły że jest uszkodzona kontrolka Airbag a stary LAUNCH X431 powiedział że to poduszka w fotelu kierowcy. Mam także nowy soft w tym Launchu ale on też głupoty pokazywał.
Panowie nikt nie miał takiego przypadku ?!
Sprawdzilem wyskoczylo mi blad 14 21 23
Auto podpielem pod komputer pokazuje kod bledu C1122.Po przekreceniu swieci sie klodka z samochodem.Kod bledu to czujnik polozenia walka.Ten blad wyskoczyl pod ukladem kierowniczym.W silniku nie ma bledow.....
I masz rację licznik jest mechaniczny,ale w liczniku jest czujnik magnetyczny nad jedną zębatką który daje sygnał do ECM o prędkości pojazdu ,tak jest na pewno w Suzuki Swift i Vitara 1.6.A tak to wygląda w/g manuala: http://obrazki.elektroda.net/50_11693155...
Witam, zgadza się, wymieniłem sondę górną i błąd znikł. Dziękuję za pomoc.
witam,mam problem z autem suzuki swift 2002r 1.0l. auto nie odpala,na desce pali sie kutka,błąd p1621 brak komunikacji miedzy immo a ecu. instalacja sprawdzona .pomoże ktoś oczywiście nie za free ?
Panewki do odpalania nie mają wpływu. Sprawdź czujnik temperatury cieczy, najlepiej z czyt kodów błędów ze sterownika.
Sorry Mkos1 jesteś w błędzie.
mignięcie 6 razy oznacza chyba rozpięty obwód poduszki . a co z głównymi jaśkami bo nie ma ich w tabeli którą załączyłeś
Ok. Zrobię to, wymieniałem turbinę przy Suzuki Swift 1.3cdti. Masz rację trzeba ten wirnik sprawdzić.
Witam Poszukuję schematu elektryki silnika Swifta 1.3 benzyna z 2010 roku system Denso. Jak w temacie, Auto gaśnie podczas zmiany biegów. Klient wymienił przepustnice ,cewki wn,świece. Czyszczony zawór egr, podmieniona przepływka. Po podłączeniu x431 master oraz Cdif2, brak błędów parametry w normie.
Panowie mam ten sam problem nie działa wspomaganie po kolizji w sterowniku dwa błędy C1113 i C1118. Dodam że podmienialem już sama przekladnie oraz sterownik tylko ze nie wiem czy sterownik nie był z auta powypadkowego. Zna ktoś sposób na naprawę tego?
To w jaki sposób go sprawdzić czy jest sprawny ten nieszczęsny czujnik?
Suzuki Swift 2015r wsad do sterownika air bag. Witam może ktoś posiada Cntinental 38910-68l02 5WK44715 Dodano po 16 Chciałem do porównania, kolega zamówił cały zestaw sterownik z pasami i poduchami po zamontowaniu nie mogę wykasować błędów B1021 rozwinięcie przedniej poduszki, wszystko powymieniane w danych pomiarowych na poduszkach po 2.2 oma.
Witam mam problem z Swift 1.3 ddis nie wkręca się powyżej 4 tys na postoju czy podczas jazdy między 1.5;tys A 2.7 coś jedzie ale to jeszcze nie to.bledow brak.dpf czyszczony EGR zaślepiony wyprogramowany.bledow brak.turbo po regeneracji.po zgaszeniu pojawia się błąd w kolumnie kierowniczej c1122.po odpaleniu ginie. Dodano po 1 Witam mam problem z Swift...
Samochód jest po wypadku, miał rozpięty akumulator i po włączeniu wszystkiego sam skręca w lewo. Po odpięciu wspomagania wszystko jest ok ale oczywiście ciężko się kręci. Co może być przyczyną ? Auto bez ESP, błędów nie wyświetla poza Air-bagiem.
Czy posiadasz inny kluczyk do tego samochodu? Jeśli tak, warto spróbować uruchomić samochód zapasowym kluczykiem. Sprawdzałeś zapisane kody błędów za pomocą narzędzia diagnostycznego OBD-II? Kody błędów mogą pomóc w zidentyfikowaniu konkretnego problemu. Może to być również spowodowane uszkodzeniem cewki immobilizera w stacyjce lub problemem ze sterownikiem...
Winowajcą może być czujnik lambda,wskazuje na to bogata mieszanka. Jak znajdziesz i pokażesz ten czujnik, cofnę ostrzeżenie. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika. Ostrzeżenie.
Witam, Suzuki Swift 1,3 glx 1998 rok po dłuższym postoju samochód zapal, trochę słychać jak klupią zawory lub coś innego, po 5 minutach pracy silnika samochód zaczyna przerywać tzn. przerwie delikatnie 2-3 razy i jak mu się doda gazu to zgaśnie i potem nie chce zapalić , przy próbie odpalenia zdarzają się wystrzały z rury. Iskra jest , paliwo tez Wybłyskanie...
Problem rozwiązany. Klient pojechał na diagnozę do kogoś innego i tam pokazało, że błąd B1071 to czujnik uderzenia przedniego, a nie jak w moim CDiF3- "Moduł SDM-usterka wewnętrzna". Wymieniłem czujnik i po problemie.
ja tu sie nie będe wymądrzał i zapodem koledze kierunek na [url=http://sevam.narod.ru/others/vitara... ....w innym wątku pytałeś o kody i procedurę wywołania Należy odnaleść białą kostkę złączdiag w komorze silnika. Do kostki wchodzą cztery przewody. Za pomocą kawałka przewodu łączymy dwa kable: CZARNY i FIOLETOWO-ŻÓŁTY. Teraz...
Po usunieciu czujników nie zauważyłem żadnej zmiany. Poza tym jak były tylko wpięte w obwód a nie mierzyły żadnych wartości to też wykrywany był błąd (myślę tu głównie o MAF i TPS).
Po pierwsze to nie podałeś modelu silnika. Po drugie wszystko jest ,,podobno". Nie ma być podobno tylko jak już wklej numer i opis błędu. To że jest błąd przepustnicy nie powiedziane że sama ona jest winna. Śmieszy mnie taka diagnoza. O jest błąd to co wymienić trzeba i tak klient zapłaci. Do autora. To nie takie proste że sobie napiszesz post i tyle....
Witam. Suzuki Swift 1.0 2000r węgierski sf310. Mam dwa uniwersalne skanery obdII ale żaden się nie łączy ze Swiftem. Skanery sprawne bo inne auta widzą i obsługują. Obydwa pokazują błąd komunikacji. Zacząłem drążyć temat i schematy. Auto ma zarówno gniazdo OBD w standardzie komunikacji ISo 9141 jak i drugą wtyczkę pod dedykowane urządzenie Suzuki. Najlepsze...
Najpierw podłączyłem pod przewód 0 V/12 V i zaczął szaleć na benzynie. Nie wkręcał się i miał błędy. Podłączyłem następnie pod ten, który zmienia napięcie od 0,5 do 3,8 V i teraz jest OK. Wreszcie mam funkcję Cut off :D. Dzięki za pomoc.
Po odłączeniu silnika z instalacji kontrolka wspomagania gaśnie, usterki można wykasować i błędów brak. Dziwne a jednak, rozebrałem sterownik od EPS ale nie widać "zniszczeń", jutro podmienie silnik tyle że dostęp kiepski.
Czy jak podawałeś te 2, 4, 5V to dokładnie tyle widziałeś w wartościach odczytanych? Tak było. Zdjęcie dla 5v w pierwszym poście. Przejechałem się dziś do aso suzuki (al. Krakowska w WWie), diagnoza/naprawa 250-500 w zależności co pokaże komputer (nie swiftem, tylko po drodze na rekonesans). -Komputer nic nie pokaże bo błędami w obszarze klimy nie...
Kontrolka Check Engine może się zapalać z powodu błędu sondy lambda (np. instalacja LPG II gen.). Skoro na benzynie jest wszystko dobrze, a po przełączeniu na gaz kwiatki się dzieją, to trzeba szukać przyczyny w parametrach LPG.
Filtr paliwa wymień jak była woda układ paliwowy do wymycia. Filtr wymienie jak tylko otworza mi sklep :P a jak wymyc uklad paliwa ??;> ps. dodam ze zapala sie Check Engine o kodzie 13 czyli sonda ale przed tym jak dluzej stal tez sie ten blad swiecil ale silnik chodzil i odpalal bez zarzutow. Czy mzoe to miec jakis wplyw teraz>>/??
Witam mam problem z autem suzuki swift 1.3 16v kod silnika M13A. Objawy nie występują ciągle, raz jest tak że jest okej, a następnym razem nie. Do meritum, auto ciężko pali jak zapali czasem zdarzy się że czuć benzynę w środku. Szarpie na wolnych obrotach. Jak już odpali to podczas jazdy brak objawów. Temat w zasadzie tyczy sie Tylko wolnych obrotów....
Witam. Mam taki sam problem. Silnik GTi po SWAPie do innej budy. Instalacja przerobiona wg schematu. Wyświetla błąd 22 czyli TPSa ale czy podłączony TPS czy nie to nie ma wpływu. Silnik odpala na 1 sek i gaśnie. Nie odpali dopóki nie wyłączę zapłonu żeby spróbować ponownie. Iskra jest cały czas. Po 1 sek wyłączają się wtryski. "dawca" nie miał immo....
Wypadanie zapłonu pierwszy cylinder. Świece nowe, nawet zmieniane miejscami, cewki i wtryski też zamieniałem miejscami i ciągle wywala 1 gar. Na wolnych obrotach chodzi jak zegarek, ruszysz czuć, że słabnie i wywala błąd i ser wyłącza pierwszy wtryskiwacz do momentu, aż skasujesz błąd. Ciśnienie paliwa 3,8bar, przepływka pracuje, map też. Zawory nie...
Oj, kolego błąd w rozumowaniu. Sterownik zasilany z przekaźnika a tenże przekaźnik sterowany ze sterownika? Bez sensu. Nie masz zasilania na sterownik silnika, to o czym piszesz to przekaźnik pompy i jest faktycznie sterowany ze sterownika silnika.
Kolego wprowadzasz duży błąd nie wolno ustawiać miernika w pozycji najmniejszego pomiaru jeśli nie wiadomo jaki prąd jest pobierany. Jeśli będzie to więcej niż 200ma to miernik może ulec uszkodzeniu dlatego wraz z kolegą Czybyszew sugerujemy by miernik najpierw podłączyć w pozycji 20A a potem odpowiednio "zejść" z progiem pomiaru do miliamperów. Proszę...
Nie ma bezkolizyjnych silników. Pozdrawiam. Np. Suzuki swift 93 rok 1, 1,3 L, Opel Astra 1.3 ,są bez kolizyjne . i nie pisz głupot!! Dodano po 1 Wiesz czemu komputer pokazał taki błąd? - bo ktoś źle ustawił rozrząd. Jeden ustawił na pałę a drugi nawet tego nie sprawdził. Kolega pisz dobrze i tu jest błąd.
Witam wszystkich A było to tak: Wczoraj wybrałem się z Gdańska do Gdyni wieczorkiem i po 3h wróciłem. Po drodze zatrzymałem się na stacji paliw zatankować. Po zatankowaniu swift nie chciał już odpalić. Rozrusznik tylko cyknął a silnik się nie kręcił nawet. Po przekręceniu kluczyka był chyba wykrzyknik a po dalszym przekręceniu wszystkie ikonki znikały....
dodam na marginesie że powoli zaczynam wątpić w niemieckie cuda motoryzacyjne, to już mój drugi golf 4 i cały czas tylko problemy, jak nie skrzynia to elektryka jak nie to to tamto, mam też suzuki swifta 97 za którego zapłaciłem 3 tysiące i od 2 lat wymieniam tylko olej i klocki.... o czymś to świadczy tym bardziej że to japończyk z bardzo szarego końca.....
Jestem posiadaczem Suzuki Swift 1,3 1998, z instalacją LPG BINGO S, Cały problem polega na tym że wg gazowników musiałem wymienić sondę lambda. Sonda 4 przewodowa NGK, okazało sie że na warsztacie pomylili kable i nie wiedzą jak to naprawić, nadal przy regulacji LPG wyświetlał sie błąd, palił nie równo i za dużo, oraz świecił się check engine. Postanowiłem...
Tuning wolnossacych silników to bardzo trudna, kosztowna i żmudna droga, która nie przynosi porządanych efektów. Weź pod uwagę, że tuner obiecuje Ci 10 koni mechanicznych, gdzie połowa z tego może być w granicach błędu pomiarowego. Tutaj nie ma co ugrać, mały silniczek, wolnossący to nie ma sensu. Takie operacje mają jedynie sens, jeśli ten sam silnik...
Sondę już wymieniłem wcześniej, ponieważ stara w ogóle nie działała. Zainwestowałem w oryginalną sondę NGK no i zaczęła działać ale tylko wtedy, gdy silnik pracuje na LPG. Diagnoza komputerowa nie wykazała żadnych błędów. Na dodatek zauważyłem kolejny dziwny objaw przy silniku pracującym na benzynie. Po lekkim dodaniu gazu silnik osiąga 2,5k obr/min...
Wzruszyłem się przy tej historii o sprężynkach. Szczególnie fragment o piwnicy mnie ujął. Ustawiłeś wczesny zapłon na początku, więc styki palca rozdzielacza i kopułki na wysokich obrotach dzięki omawianym ostatnio sprężynkom było za mocno oddalone, a wtedy bęc! Około 25kV w otwartym obwodzie znalazło sobie drogę przez palec rozdzielacza na wałek aparatu...
Nie wiem jak jest w swifcie, ale u mnie ten czujnik jest w kopułce aparatu zapłonowego. To czarna puszka z pięcioma wypustkami, od której odchodzi 4 przewody do świec zapłonowych i jeden w drugą stronę do cewki zapłonowej blisko silniczka wycieraczek. Trzeba zdjąć kopułkę i zobaczysz mały, czarny przedmiot, od którego wychodzi przez gumową uszczelkę...
Panowie na elektrodzie znalazłem coś takiego: "Witaj ! Dzisiaj schemat do łapy i zacząłem "poszukiwania" i ... znalazłem to "coś" Exclamation Very Happy Jest ten tłumik w formie małej kostki z wtyczką, która jest przytaśmowana do wiązki przewodów i do tago posiada zatrzask mocujący wiązkę do nadwozia. Jest on umieszczony poniżej rezystora wtryskiwacza,...
Witam, od 5 lat posiadam Suzuki Swift III z 2006 r., 1.3 benzyna, 92 KM, skrzynia manualna. Od prawie roku mam niezdiagnozowany jednoznacznie problem. Otóż auto przy niższych prędkościach na biegach do 4 włącznie, jest dynamiczne. Natomiast po wrzuceniu 5 biegu przyspiesza ociężale. Po wciśnięciu pedału gazu do podłogi nie rosną obroty a spalanie chwilowe...
Witaj ! Dzisiaj schemat do łapy i zacząłem "poszukiwania" i ... znalazłem to "coś" :!: :D Jest ten tłumik w formie małej kostki z wtyczką, która jest przytaśmowana do wiązki przewodów i do tago posiada zatrzask mocujący wiązkę do nadwozia. Jest on umieszczony poniżej rezystora wtryskiwacza, obok zbiorniczka z płynem hamulcowym na lewym "kielichu" sprężyny...
Domniemam, że kolega niedawno zrobił prawko i to pewnie na yarisie- typowe przywiązanie do marki na której się pierwszy raz jeździło... Moje uwagi co do yarisa, to że dobre, ale przereklamowane ( za drogie w stosunku do klasy ) auto z powyższego powodu. Na pierwsze auto polecałbym coś starszego i tańszego na "właściwą naukę jazdy" a szczególnie na"miasto"...
Proszę o pomoc .Potrzebuje wsad sensora Suzuki SIEMENS 38910-62j12-000. EEPROM 95160 .U mnie brak błędu , a kontrolka świeci. W parametrach wszystkie poduszki ok. oprócz poduszki kierowcy i pasażera gdzie oporność wysoka. Nie jest to wina poduszek ani instalacji . Została podmiana wsadu. wsad może być z danymi o wypadku. Pozdrawiam Sławek
Mam problem z kierunkowskazami w Suzuki po stłuczce. Uszkodzona została lampa i urwane przewody. Wszystko zostało naprawione ale objaw jest taki, ze nie działają ani kierunkowskazy (prawa / lewa strona) ani awaryjne. Na desce kierunki działają (kierunki - szybkie tykanie a awaryjne normalnie) ale brak oświetlenia na zewnątrz. Bezpieczniki sprawdzone,...
suzuki swift błędy swift swift suzuki
pompa grudziądz łożysko wyjąć programator pralki makro łączenie excel
Zetor 5211 – która śruba pompy wtryskowej reguluje dawkę paliwa? Migająca dioda 6 razy w telewizorze Sony - co oznacza?