Z aparatu zapłonowego masz osobno wyjście "sterujące" iskrą i osobne wtryskiwaczami. Więc możesz mieć iskre ok natomiast fazy czy praca wtryskiwaczy mogą być pochrzanione. Sprawdz wyjscia i zajrzyj do hallotronów. pozdrawiam
Podepnij komputer i zobacz jakie masz błędy
Na serwisie powiedzieli że bez tych oporników nie zrobią korekcji. W innym miejscu gość stwierdził, że się też nie da zrobić korekcji. Ja niestety nie posiadam sprzętu do mazdy. Jedynie mogę sprawdzić błędy i podstawowe parametry.
Mazda CX5 2,O benzyna 2018 r.Totalny brak mocy.dymi na czarno,silnik nie równo pracuje.Świeci kontrolka awarii silnika. Błędy: P0140,P0171. Po odłączeniu wtryskiwacza na trzecim cylindrze silnik zaczyna równo pracować.P0140-Oxygen sensor Sensor Circuit no Activity Detected (Bank1 Sensor2).P0171-System Too Lean Bank 1. Ma ktoś pomysł jak to uzdrowić?
NIe kolego. NIe raczej a musisz być pewien. Przy wypadaniu zapłonu trzeba mieć pewność że ciśnienie jest dobre. Potem można szukać dalej. Czyli wtryskiwacz ,cewka, świeca, czujnik wału itp. Albo uboga mieszanka. Ale to przeważnie wypadanie na wielu garach .Doprowadź to do porządku by chodziło na cztery gary.Potem nagrzej silnik i zrób odczyty z sond...
Citroen, Peugeot, Volvo, Ford, Mazda? p1169, p1197 przy tych błędach bym popracował. p1169 za wysokie ciśnienie paliwa to zwykle zacięty regulator ciśnienia w pozycji max lub usterka sterowania tego regulatora p1197 sterowanie wtryskiwacza-błąd ogólny - zwarcie na którymś wtrysku, instalacja lub sterownik silnika Jeśli pobujasz kabiną i jest ok to raczej...
Końcówki wymienione, po podpięciu wtyczki pod sterownik gazu auto jeździ na benzynie. Przy włączonym zapłonie można się komunikować ze sterownikiem lpg. Po pierwszym podłączeniu sterownik wymagał aktualizacji bo był wysypany. Aktualizacja powiodła się wszystko działa, odpalam auto i wyskoczył komunikat Brak sterownika gazu. Zgasiłem auto, po chwili...
Prawidłowo zamontowane LPG nie wymaga żadnych emulatorów i nie sieje błędami. Dawnej był z tym problem ,aktualnie sterowniki LPG radzą sobie dobrze , a szybkich wtryskiwaczy nie brakuje.
Stety niestety diagnostyka komputerowa to podstawa przy dzisiejszych autach. Miganie a potem świecenie oznacza zazwyczaj wypadanie zapłonów. Możliwa przyczyna to kable, świece, kopułka, palec, wtryskiwacze, wiązka, sterownik lpg, benzynowy, usterka mechaniczna silnika. Na „dzień dobry” patrzysz na błędy, sprawdzasz układ zapłonowy. Zamieniasz cewki...
Dzięki za informacje ale te pliki posiadam, jest tam kilka informacji ale ogólnych które poznałem w programie - jedynie nie za bardzo rozumie mapę z dużymi kwadratami ale to sprawa na później jak napisał Jacek Mazda 2006 wer. USA oczywiście OBDII, posiadam możliwość podłączenia się poprzez ScanTool - czyta wszystkie błędy. Check świecił się po regulacjach...
Dzień dobry potrzebuje pomocy Mazda5 2.0pb zmieniłem silnika polifta ze zmiennymi fazami rozrządu na przedlift z wiązkom kompem izegarami i stacyjkom kręci ale nieodpala czy ktoś jest w stanie mi pomóc bo czytam te posty i bym musiał kompa przeprogramować niewiem ale sprawdzę jeszcze iskrę czy ma pomocy Wstępna ocena dostępnych informacji Z Twojego...
Więc tak, awaria pojawiała się stopniowo. Jakiś czas temu auto zaczęło mi szarpać na gazie, ale wtedy wymieniłem świece i było w porządku. Jednak po jakimś czasie (chyba 2-3 miesiąc i około 2000km później) znowu się to zaczęło dziać, tym razem już też lekko odczuwalne było na benzynie. Wymieniłem wtedy filtry gazu, zregenerowałem listwę. Nie pomogło....
Tak wymiana podkładek pod wtryskiwaczami no i oczywiście smoka pomogła , wszystko śmiga jak ma być .
Sprawdziłem wszystko jeszcze raz dokładnie, podstawilem też nowe przewody do wtrysków i nie jest to problem zapieczonego wtryskiwacza, zamieniając z innego gara słychać róznice w pracy silnika i kolektor cylindr nr2 odrazu zaczyna się nagrzewać. Zresztą jak pisałem wcześniej wtryskiwacz był zamieniany. Stan iskry jest ok bo jest to cewka podwójna i...
Wtryskiwacze.
jeśli chodzi o diagnozę komputerową : -przerwanie-zwarcie w obwodzie pradowym -brak napiecia zasilania -nieprawidłowe cisnienie paliwa -zawór uszkodzony mechanicznie -uszkodzony wtryskiwacz -uszkodzenie sterownika
Mam problem z autkiem jak w temacie. Na luzie silnik chodzi równo, problem jest przy gwałtownym wciśnięciu gazu – niezależnie czy silnik jest zimny, czy ciepły. Odczuwa się to na początku jako taką "opóźnioną reakcję" po przyciśnięciu gazu z obrotów jałowych, potem chwilowe "przytkanie" w okolicach 2 tys., 3,5-4 tys. Silnik nie wkręca się "liniowo"....
Objawy jak przy fizycznym niedoborze paliwa. Przy max obrotach i pełnym obciążeniu brakuje go. Na jedynce idzie, bo wystarcza "zapas" wewnątrz pompy. Wydajność pompy wstępnej się nie zmieniła. Jeśli nie ma jakiegoś sitka, pisałeś że z butelki jest tak samo, to może przelewa pod obciążeniem? Przy zbyt niskim ciśnieniu nie daje sygnału na wtryskiwacz....
Jeśli rozrząd jest w całości mogły skończyć swój żywot wtryskiwacze(bardzo wrażliwe na słabej jakości paliwo). z tym że u mnie wyrzuciło błąd. Noi najmniej optymistyczna opcja aczkolwiek się zdarza w mazdach diesel pęknięty tłok. Jeśli ropa była z niewiadomego pochodzenia. stawiał bym na wtryskiwacze
witam mam podobny problem auto to premacy 2.0 DITD 90 KM samochód zapala na plaka , lecz po osiągnięciu odp. temperatury traci moc i gaśnie na wolnych obrotach a tym samy zaczyna migać kontrolka świec - jeszcze nie odczytałem błędów, wcześniej został skorygowany rozrząd który był przestawiony o ząbek przy zapalaniu odnoszę wrażenie że pompa nie przebija...
Ale co mi da zamiana wtrysków jeśli to sprawa elektryki a na to wygląda ponieważ tylko występuje przy wilgoci to raczej szukałbym jakiegoś przebicia w kablach od sterownika wtrysków do wtryskiwaczy. Co o tym sądzicie? Chyba że jest problem z tym kablem oporowym jeśli jest przy wtrysku?
a wiec co zrobiłem.. wyczyściłem aparat zapłonowy.. przeczyściłem elektrozawory... obejrzałem lutowanie kabla przy aparacie zapłonowym ( zapewne zbiera info o obrotach silnika) wygląda niby ok.. kalibracje po czyszczeniu i strojenie map po czyszczeniu reduktora oczywiście przeprowadziłem.. ciśnienie robocze mam ustawione na 1.4-1.45 bara i przy pełnym...
Witam, posiadam Madzie CX 7, 2010 rok, 2,3L wersja US. Niestety od pewnego czasu mam problem z wypadaniem zapłonu na drugim cylindrze. Zostały wymienione świece, sprawdzone kable i cewki a na koniec kompresja i wymiana wtryskiwacza. Niestety bez rezultatu. Auto dalej przerywa i nadal wyskakuje ten sam błąd P0302. Co mam teraz zrobić? Ma ktoś jakiś pomysł?...
refresh & nowości: Wymieniłem pompkę paliwa oraz usunąłem muł z baku. Dalej nie odpala ale teraz jak włączę zapłon to pompka przynajmniej pompuje bo słychać jak działa. Ciśnienie jest ok bo paliwo wraca do baku przez zawór(otwiera się przy 0.3MPa = sprawdzałem) EDIT(at): Dzisiaj sprawdziłem kody błędu. Wyświetlił mi się kod 08(Obwód miernika przepływu...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
błędy wtryskiwaczy błędy mazda mazda błędy
termik sprężarka huawei google konto rozmagnesować magnes
lodówka samsung enkoder podłączenie
Microblock Actibloc – kasowanie komunikatów serwisowych, reset sterownika, procedura SET+ESC Dysk Seagate, WD, Toshiba pokazuje 0 MB w Zarządzaniu dyskami – brak pojemności, usterka firmware lub elektroniki