Bardzo ci dziękuje za pomoc. Wymieniłem czujnik i wyczyściłem kody usterek i auto teraz wraca do normy. Zaoszczędziłeś mi dużo pieniędzy! :)
Błędy są stałe i naładowanie nie ma na nie wpływu. Niestety stoję w miejscu.
Wymieniono przepływomierz powietrza i świece zapłonowe.Wykasowano błędy. Raz jest dobrze i nagle traci moc i dymi.Paliwa szybko ubywa.Wyświetla nowe błędy:P0171:P0421:U0401.Może coś kumacie z tego.Co to za błędy?
Polecam forum mazdaspeed. To kopalnia wiedzy o Mazdach.
Poluzuj katalizator. Albo wykręć pierwszą sondę i go odpal bez niej.
Na początek usuń błędy, po jakimś czasie, kolejny odczyt i zobacz które błędy wrócą.
Dodatek uzupełniony? Po czyszczeniu dpf w sterowniku wpisana wymiana na nowy? -nowy EGR (zamienik) Sprawdź czy się nie zacina, nowy nie znaczy sprawny.
Odpytaj sterownik o błędy.
Zrób diagnostykę wstaw błędy to coś podpowiemy.
Mozesz napisac jakie sa konkretne bledy w sterowniku silnika i w innych modulach
fabryczna ochrona przed kradzieżą Podłącz diagnoskop i odczytaj ewentualne błędy. Sprawdź, czy diagnoskop "widzi kluczyk" ?
Si. Denso ;/ chyba że jest tutaj ktoś z okolic kuj-pom co za opłatą mi to ogarnie bo nie wiem właśnie czy mazda wybaczy błędy ;))
A pod komputerem są jakieś błędy?
tak ,czym odczytać błędy.
Robiłeś diagnostykę komputerową (parametry,błędy)
jakie błędy w ECU ,
Może być jeszcze aparat zapłonowy. Niestety trochę kosztowna sprawa. Błędy można wymigać. Tu [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... masz schemat i opis jak to zrobić, kody błędów musisz poszukać.
Podepnij komputer i zobacz jakie masz błędy
czy po takim komunikacie zostaje jakiś ślad na komputerze auta canimmo kasuje ewentualne błędy
Czy po zaślepieniu egra komputer będzie cały czas wyrzucał błędy ?
Czy jest komunkacja ze sterownikiem silnika?? Jesli jest to jakie błędy??
Tak pod mazdę zawsze jakiekolwiek błędy nie były to wyczytywał teraz nic były czytane wszystkie układy
wywołaj kody błyskowe i sprawdż błędy
Sprawdź jakie błędy pokaże komputer.
Witam Mam problem z mazda 6 2.0 CITD. Auto odpala a za chwile gaśnie. Po podpięciu pod kompa wyskakują błędy P1190 oraz P0200. Wtryski zawiozłem do sprawdzenia i są okey. Przewody te które są przy wtryskach (w środku siedzą rezystory) wymienione i nadal to samo. Sprawdziłem wiązkę i też okey... Czego to może być jeszcze wina ? Proszę o pomoc...
Witam. Zacznij od wymiany filtra paliwa, później trzeba sprawdzić na komputerze jak wskazania ma czujnik temperatury silnika i jakie jest ciśnienie paliwa podczas startowanie jak nie odpala. Są jakieś błędy ? Pozdrawiam.
Mam problem z Mazda 323f 2002r silnik 2,0DiTi . Samochód na początku nie odpalał gdy było zimny a dzis wogóle nie chce odpalic. Błędy które wymigałem to 1298
A to nie jest tak że kable są uniwersalne (wszystkie są obd2) a właśnie trzeba mieć odpowiedni program żeby uruchomić i odczytać błędy?
Wyczyść przepustnicę. To pierwszy krok i absolutnie ważny.
Diagnostyka zrobiona To trzeba było napisać. były stare błędy za poprzedniego właściciela, które zostały skasowane Skąd pewność, że to stare błędy? Jakie komunikaty były?
W aucie błąd: Wykryto próbę kradzieży. Klient powiedział że stało się to po postoju auta 2 tygodnie w garażu. Nie mógł otworzyć, musiał ręcznie kluczykiem przekręcić zamek. Klucze jeszcze raz dopisane. Auto pali tylko po wciśnięciu kluczem przycisku start. Nie działa zamykanie z pilota i keyless. Błędy W ecu https://obrazki.elektroda.pl/6556616600_...
A błędy jakieś wyświetla ?
Może immo trzyma? Silnik zapala jak podasz „ na krótko” prąd na rozrusznik? Błędy jakieś w ECU albo GEM ?
Zadne błędy to nie są, niech nie ściemnia tuman.
jeśli w ECU jest P0610 to uszkodzony jest EEPROM w ECU.
Rozrząd sprawdź, jakieś błędy lub odczyty?
Sprawdź dokładnie masy przy lewej lampie. Taka biała kostka przykręcona do budy. Bardzo częsty problem z tych mazdach (sam miałem :)). Gnije blacha do której jest przykręcona masa, ale też sama kostka śniedzieje i często są problemy z odpalaniem czy światłami. Najlepiej kostkę uciąć i zarobić na nowo połączenia. Dodatkowo wiązka, która tamtędy idzie...
Witam mam taki mały problem z mazdą 323F 1.8 DOHC to jest generacja 2 z 1994 BG. Mazda jak jest zimna to nie ma mocy tak jak by się dławiła a jak chwile pochodzi to wraca do normy. No i jak mógł bym odczytać błędy na komputerze?
Jak na razie wymysłem przepływomierz specjalnym preparatem w sprayu. Musze powiedzieć ze był dość mocno zabrudzony. Zresetowalem kompa zdejmując kleme z aku. Przejechałem jakieś 150km po czym udałem się na komputer, błędów brak. Auto ma jeszcze problem z przyspieszaniem po wyżej 120. Może on tak po prostu ma. Proszę o opinie i opisy jak się zachowują...
Trzeba by porównać schematy i wyprowadzenia wiązek, lub generować błędy i sprawdzać czy pokrywają się z poszczególnymi komponentami auta. Robi się to w celu sprawdzenia, czy przypadkiem nie otworzy się poduszka po niewłaściwej stronie auta.
Auto jak w temacie rok około 2000 czasami zapla się kontrloka kontroli trakcji i auto zaczyna chodzić max do 3000 obrotów. Launch milczy. Błedy zczytane błyskowo z abs 45 82 Brak możliwości diagnozy ecu bak pinu TEN w złaczu. Ktos ma zsposób na diagnoze ecu ?? I rozpiskę błędów abs??
Nie napisałeś jaka to mazda ani jej rok produkcji. Fajnie by było jak byś sam coś zrobil (świece sprawdzone, błędy sprawdzone). Tu nikt nie jest jasnowidzem.
oczywiście na piechotę dzięki wadliwy czujnik
Właściwie to trzeba by jeszcze zmierzyć sprężanie, jak będzie dobre to zostaje tylko pompa. Odczytywałeś błędy z ECU ?
Jesteś pewien że poziom płynu hamulcowego odpowiedni? Wybłyskaj sobie błędy i pomyślimy.
blokada odcina obwód dopiero po kilku sekundach od odpalenia Do takiego samochodu nie nadaje się za bardzo odcięcie typu : Proxima Zero GHz, która nie posiada stałego zasilania +12V. Trzeba trochę doświadczenia i znajomości tego auta, aby ją zamontować tak, żeby nie pojawiały się błędy.
Przyłóż jeden koniec probówki do plusa a drugi do tej masy proste. Zaróweczka powinna migać (PWM) Jak polecenie grzania w testerze jest a nie "wypuszcza" masy to siedzi ECM albo nie wiem może soft. Dodano po 3 A i obwód ma być zamknięty to raz, a dwa przy błędzie grzałki może nie włączyć grzałki. Błędne koło.
Coś Pan sprawdził ? jakieś błędy jednostki sterującej?, ciśnienie paliwa?
Mam też sam błąd czy rozwiązałeś już problem i co było mam mazdę 6 2014 roku 2,2 diesel i ten sam błąd mam . błąd wraca zaraz po włączeniu zapłonu bez odpalania auta . jak na odpalonym silniku skasuję błędy to błędu nie ma a do ponownego włączenia zapłonu stało sie to dzisiaj wcześniej nic się nie działo
Witam, Crash data w sterowniku, wymiana poduszki i pasów.
https://www.obd-codes.com/p2454 Masz opisany błąd i możliwe przyczyny
Adaptacja czyli.... Resetowanie błędów komputera? Sorry ale jestem laikiem. Jeśli to jest Resetowanie to wszystkie błędy zostały skasowane i wprowadzono informacje ze jest nowy dpf.
Sprawdzałem błędy i pokazało mi błędy sondy 1 i 2
Rozrząd na pewno jest dobrze składany na blokady. Sprawdzany czy nie przeskoczył. Nie przegrzewa się temperaturę trzyma normalnie. Błędy w edu brak.
Na serwisie powiedzieli że bez tych oporników nie zrobią korekcji. W innym miejscu gość stwierdził, że się też nie da zrobić korekcji. Ja niestety nie posiadam sprzętu do mazdy. Jedynie mogę sprawdzić błędy i podstawowe parametry.
Konkretne błędy można odczytać, w pliku masz rozpiskę jak to zrobić i tabele błędów.
Dzięki kolego za poradę, lecz już byłem u "szpeca" który stwierdził, iż mam za stary samochód i nie da się go zdiagnozować. A niestety tak się składa, że pracuję od poniedziałku do soboty więc nie mam za bardzo czasu na szukanie dobrego fachowca. Dlatego proszę o pomoc na tym forum - bo lepszego nie znam. Znalazłem wskazówki jak go zdiagnozować lecz...
Czym jest cieplejszy tym jest gorzej. Zimą na przykład lekko przerywał ale dało się jeździć na benzynie - tj wchodził na wysokie obroty puki się nie zagrzał. Jak się zrobiło na dworze ciepło to sprawa wygląda jak wygląda. Mam interfejs diagnostyczny pod OBD 2 - szkoda, że nie pasuje do maździątka, już dawno był sprawdził błędy.
Kolego ecu stag 300 6 i 300 4 isa 2 sa zamienne 100% tylko wtedy 2 cylindry nie są obsługiwane. Po drugie podepnij kompa i odcztaj błędy, od tego zacznij.
Błędy to nie wszystko. Jest coś takiego jak parametry rzeczywiste i tam szukaj anomalii jeżeli wiesz na co patrzeć i jak powinny wyglądać parametry tego silnika.
według instrukcji powinny być max. 0,33 mm Pewnie producent jakoś to wyliczył i nie bez powodu podał taki (nie inny) luz zaworowy. Nie chodzi o klekotanie (to mniej istotne), tylko o czas otwarcia zaworu jak i moment w którym zaczyna się otwierać i zamykać. Dałeś większy luz, więc zawór otwiera się później i jest krócej otwarty. Nie twierdzę, że to...
temat zamykam, uszkodzony czujnik temperatury i aparat wymieniony na nowy, pomoglo
Napisz o błędach Piotrek.
Problem rozwiązany. zakupiłem ten interface i diagnozuje w porządku błędy! dzięki za wszelkie reakcje. pozdrawiam
Przepustnica jest chyba czysciutka...?
(at)maroslaw80 Kiedy byl zmieniany olej w tej skrzyni, i czy było to robione metoda dynamiczną? Zacznij może od tego. I nalać tam porządny oryginalny ATF Mazda M5. Skrzynia najprawdopodobniej typu FN4A-EL. Możliwe, że ze starości stwardniały troche oringi na elektrozaworach i sprzęgłach. Jakie konkretnie błędy pokazał komputer? Tu masz wszystko o tej...
Z czymkolwiek - wykonać podstawową diagnostykę na początek.
Mazda 2007r. 2.0 diesel , Auto ma zapchany dpf, został fizycznie wymieniony , Ids odczytuje błędy zapchania dps. Przy próbie resetu lub regeneracji lub oceny dpf, sterownik podnosi obroty po czym po chwili wyskakuje komunikat o błędzie w komunikacji. W czym może być problem???
witam, mam mazde 6 była bita w przód instalacja została zrobiona. auto nie chce odpalić, na plaka chodzi a na paliwie nie, podejżewam że nie ma impulsu na wtryskach, komputer silnika sprawny (przełożony do innej mazdy, mazda odpala i chodzi) błędy dały się wymazać, po zakręceniu wyrzuca błąd p0628 (pompa paliwa w zbiorniku) układ paliwowy sprawdzony...
a jak myślicie na komputerze jak go podepne powinny mi błędy wyskoczyć czy niepowiedziane jak myślicie ? dzięki za odp :D
błędy airbag powtarzaly sie dosc często,ąż w końcu padł moduł. Po wymianie na używany,lecz z auta o niskim przebiegu problem znikł :)
Tu trzeba sprawdzić błędy jakie wyświetla ecu. I od tego zacząć.
Odczytać błędy a nie brać się za łańcuch. Jest dość trwały. Schematy bez żadnego ale dostępne w sieci.
Jakie masz napięcie na tym czujniku ciśnienia w momencie, gdy sterownik pokazuje ze jest 520 Bar ? Bo może czujnik mierzy dobrze a sterownik dorzuca coś od siebie i jest taki błąd ? M.
Jeśli jest paliwo i iskra to zostaje do sprawdzenia kompresja.
jakby ktoś podłączył komputer i chociać sprawdził błędy w piecu to może by go rozwiązał :)
Najprościej byłoby podpiąć komputer i zerknąć na błędy . Wtedy diagnoza będzie pełna . Tak będziesz szukał i tracił czas .
Sprawdź pompę w zbiorniku i sitko tam się znajdujące, wyczyść zbiornik /jeśli zamulony/, podstawić zasilanie paliwem z boku i zobaczyć czy odpali. Nie ma wstępnego ciśnienia paliwa to i na rampie nie będzie wystarczającego i będą błędy, no chyba że wtrysk wisi. Na plaka odpalaliście?
Czy pali się kontrolka silnika? Czy odczytywałeś błędy z układu? Trop może być ok ale też mogą to być inne styki naprzekład od modułu sterującego wtryskiem, albo kostki na liswie WC od czujnika ciśnienia. Lepiej odczytać błędy i wtedy szukać.
Left Rear Wheel Speed Sensor Input Circuit Failure Adam-tu masz fajny dekoderek: http://www.iequus.com/Dtc Teraz tak-jak masz oparcia z tyłu to po bokach będziesz miał taką plastikową nakładkę, łaczy się ona z nakładką progu. Oddulisz sobie ją ( trzeba też częściowo zdemontować uszczelkę ) i za nią masz dwupinowe gniazdko, łączy ono wtyczkę czujnika...
Gdzie szukać błędów? Błędów szukaj w taśmie poduszki powietrznej kierowcy. Błąd 19 w Mazda, to błąd poduszki kierowcy. Po diagnostyce pokazuje błąd-przerwa w obwodzie poduszki pasażera Wyłącz stacyjkę, zdemontuj poduszkę kierowcy (w kierownicy), podłącz diagnoskop, włącz zapłon (przekręć stacyjkę), odczytaj błędy AirBag, odłącz wtyczkę taśmy poduszki...
Nie wiem jak to jest zrealizowane w Maździe, ale oprócz tego co proponują koledzy (wadliwe żarniki, lub nadal uszkodzone przetwornice), coś odpowiada za oświetlenie - jakiś moduł świateł lub coś. Trochę dziwne, żeby osprzęt obu lamp nawalał jednocześnie. Czy to auto miało xenony fabrycznie? Jakieś błędy w komputerze?
Lepiej zainwestować w płatny program na androida (AutoMapa, TomTom, Naviexpert) - ok. 100zł/rok, masz dane o korkach i remontach. Ew. darmowe GoogleMaps, ale nie polecam - za dużo błędów i
Jak brakuje sterowania, to leci on z BCM. Może trzeba sprawdzić co tam za błędy są co? A może po prostu kabel przerwany. Jak plusa to łatwo go podciągnąć z czego innego.
Błędy źle odczytane w tym sterowniku błędy są czterocyfrowe. Odczytaj poprawnie błędy wtedy będzie wiadomo jakie są zapisane w sterowniku.
Jeszcze jedno mam pytanie, jaki dokładnie sterownik aktualizowali, jak on się nazywa, będę bardzo wdzięczny za odpowiedź.
Witam mazda 5 2,0 w dislu , po gwałtownym przygazowaniu zapala sie kontrolka od esp , obrotomierz nachwile spada na zero błędy w absie u2023 w silniku nic nie ma . Wtyczki , bezpieczniki , zero korozji - Obrotomierz bierze sygnał chyba z abs , czyżby moduł abs szwankował?
Odczytaj błędy z ABSu, problem zapewne z którymś czujnikiem/odległością będziesz miał.
To że to plaga błędu P0016 jest obecna od kilku lat , było wiadomo już dużo wcześniej. W moich wcześniejszych postach już się to pojawiało P0016. Oprogramowanie Peugeot- a ale nie tylko bo i Ople, Mini Cooper, BMW były u mnie z tymi sami usterkami wielokrotnie opisywane. Ale dzisiaj jednego dnia trzy sterowniki do poprawy softu i to wszystko na P0016?...
Kolego tym sposobem wybłyskaj błędy www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?p=...
Po pierwsze: żaden punkt nie zamontuje sekwencji przy braku sondy. Po drugie: ten silnik jest niesłychanie skomplikowany i nie każda instalacja sekwencyjna go prawidłowo wysteruje. Podjedz do gazowników niech podłączą komputer i sprawdzą błędy i czasy wtrysków.
Witam, W Premacy '99 po 5 min od odpalenia pojawia mi się kontrolka od ABS. Kod błędu to 61. Podmiana sterownika nie załatwiła sprawy. Zaobserwowałem że jak wykasuję błędy to przy zczytywaniu ponownym błędów (zmostkowane GND i TBS ) na początku po odpaleniu jest ok brak będów KOEO. Więc odpalam i sprawdzam KOER (Key On, Engine Running) i wyświetla błąd...
Cylindry od rozrządu a przyczyną jest pęknięta odma pod kolektorem ssącym 4 cylinder. Świetna diagnoza. Faktycznie problem obrotów była uszkodzona odma. https://obrazki.elektroda.pl/1850764300_... https://obrazki.elektroda.pl/6700699900_... https://obrazki.elektroda.pl/7500909000_... Wielkie dzięki...
Z tego co wiem to jest ciężka sprawa ze śledzeniem takich parametrów ponieważ auto nie posiada OBDII a w swoim złączu mazdowskim są do odczytania podstawowe parametry ( napięcie aku ) . Ale udało mi się wymigać błędy. Oba są związane z EGR, który mam zaślepiony więc błąd i tak będzie.
A wcześniej jakiś mechanik przy tym montował .. Co montował?
zapaliła się kontrolka błąd silnika Jaki błąd?
https://obrazki.elektroda.pl/4257474700_... Mazda 3 BL 2012 rok 2.0 benzyna Automatyczne poziomowanie działa
Witam. Kolego najpierw ogarnij temat bp, wypstrykaj błędy, poniżej zapraszam do lektury, jest wszystko opisane. www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=... ps. mam identyczną madzie tyle że sekwencja około 10 mi bieże, a noga ciężka :D
W komorze silnika sprawdż przekażnik F1. Jak będziesz chciał podrzucę Ci fotkę skrzynki przekażników. Ale myślę, że sobie poradzisz.
Właśnie interesowały mnie błędy związane z silnikiem auto zachowuje się normalnie ale z własnej ciekawości chciałem sprawdzić czy są jakieś błędy podłączyłem diode i cały czas świeci i nie gaśnie to chyba niema żadnych błędów. A jak można zdiagnozować inny komponent niż elektronikę silnika.
błędy mazda mazda kontrolka błędy błędy wtryskiwaczy mazda
połączenie ogranicznika przepięć pamięć bateria laptop wirnik prądnicy magnesami
jakie 18650 sprzedam oscyloskop
Moment dokręcania śrub Renault Captur 0.9 TCe Jak czyścić polaryzator: wskazówki i narzędzia