jak sprawdzic cisnienie paliwa??? ostatnio robilem kontrolke rezerwy i musialem zlac paliwo wiec podpielem waz wlaczylem zaplon i butelka 2 litry napelnila sie w 0.5 minuty wydaje mi sie ze papka daje ok ale jak sprawdzic cisnienie????
sprawdzić cisnienie paliwa
Mogło ale nie musiało załóż nowy pasek i przekręć tylko RĘCZNIE i zobacz czy nie blokuje wału możesz sprawdzic tez czy cylinder trzyma cisnienie
A ktos sprawdził cisnienie paliwa czy nie jest za duze przy wtryskiwaczu?
Cisnienie 0.8b to za mało, przed i we wtrysku.
a jaki problem zmierzyc cisnienie?? ok. 1 bara.Paliwo w zbiorniku moze byc zlej jakosci.
ja bym stawiał na pompe paliwa,byc moze cisnienie wytwarzane przez nia jesy za małe,tez tak miałem niby paliwo leciało ale było za małe cisnienie,pompa przytarta(oczywiscie od jazdy na gazie)
a miałeś wymieniony sprzęgło? I sprawdź stan oleju. bierzesz kartkę i kropelka na kartę i czekasz chwile jak czarny to wymień. Bo umnie słabo przypieczenie było powodem ze był zużyty olej, po wymianie wróciło do normy. Ale nie wiem jak u ciebie będzie. a sprawdziłeś wtryskiwacze? bo może one są zużyte albo są zanieczyszczone od paliwa. Chyba się już...
ja proponuje jak kolega wyzej sprawdzic rozrzad, cisnienie paliwa, poprawnosc dzialania wtryskow i aparat zaplonowy, moze iskra nie jest wystarczajaca - palec/kopulka zuzyte Pozdr. Procekkk
Kolego to cisnienie to slabe troche. u mnie w c14nz po 220tys nadal miedzy 14 a 15 trzyma, lecz jakis czas temu zmienialem uszczelke glowicy i zawory docieralem. Pierścienie w oplach wytrzymują dlugo morze wystarczy dotrzec zawory. przeprowadz jeszcze probe olejową, przed pomiarem pare sekund troszke oleju na tloki przez otwor swiecy. jesli nie bedzie...
Sprawdziłem wydajność pompy wydusiła 1,5L w 40sekund więc ponad normę. http://www.czarnikm.republika.pl/c14nz.h... A ciśnienie?
Mam na myśli silnik C14NZ Regulator ciśnienia paliwa umieszczony jest na zespole wtryskowym jest przykręcony czterema śrubkami wygląda jak (metalowy kapelusz) Ciśnienie o ile się nie mylę ok. 76 kPa Na 2 śrubkach jest silniczek krokowy Czy wtryskiwacz jest na swoim miejscu i uszczelniony (dwa oringi większy i mniejszy)
jesli chodzi o benzyne, radzilbym sprawdzic cisnienie paliwa. Za wysokie moze zalewac, zbyt niskie nie gwarantuje mocy. Raczej sugerowałbym ze jest zbyt wysokie. Trudno szukac innej przyczyny w kadecie jak tam nic wiecej nie ma..
hm...cisnienie bylo sprawdzane tylko na pompie...bylo ok a wczesniej byla wymieniona pompa...i tak jak zawsze bez zmian...check sie nie zapala...zapalal sie i pokazywal przed wymiana czujnika temp. a termostat nie ma nic do tego i zostal stary...obecnie tak jak mowie...check sie nie swieci...sonda pracuje ok bo bylo sprawdzane miernikami i pod kompem...dodam...
Witam. Sprawdz 2 rzeczy ! mapsensor i jego polaczenie (wezyk od mapa jest podlaczony do krocca gornego z tylu korpusu wtryskowego). Natomiast jesli jeszcze nie to, to sprawdz czy ten drugi wezyk (troche nizej) po zdieciu zasysa powietrze. Wymienilas filtr paliwa a czy sprawdziles cisnienie paliwa ? powinno wynosic ok 0,9 bara. Odnosnie sprawnego ukladu...
Moim zdaniem to defekt pompy - po zaciśnięciu przewodu podnosisz zbyt małe ciśnienie w układzie.
witaj kolego.najpierw moze sprawdz czesc elektryczna stacyjki gdyz podejrzewam ze ci sie mogla sypnac i raz ci wlancza a raz nie i rozlancza a drugi mankament jest taki zebys sobie sprawdzil takie male urzadzonko podobne do przekaznika tylko o wyzszych rozmiarach,to urzadzenie odpowiada w momencie wlaczania zplonu wlancza ci na chwile pompe paliwa i...
Tzn ile to ciśnienie wynosi?
Jeśli znajdziesz iskre to sprawdż wydatek, ciśnienie pompy. Ostatnio miłem przypadek że pękła gumowa rurka od pomki w baku .
34 - Obwód czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym
Witam! Jak nie czujnik temperatury (ten co podaje sygnał do sterownika 2-pinowy), to dokonać pomiaru ciśnienia sprężania żeby ocenić stan silnika oraz sprawdzić czy regulator ciśnienia paliwa jest sprawny (ciśnienie paliwa) Pozdrawiam
Sprawdź rozrząd, drożność dolotu, ciśnienie sprężania tak na początek
sprawdziłem kompresjie na na 3i4 nie ma ciśnienia więc pewnie to niestety UPG
Może być też słabe ciśnienie paliwa, nieszczelność kolektora wydechowego, itp:idea:
Nie przejmuj się, niejaki Henryk Zając w reklamie chwalił się, że od 15 lat nie może naprawić pralki. A może, że od 15 lat naprawia pralki? Nieważne. Sądzę, że to silnik C14NZ. Sprawdzić bazowy kąt zapłonu (pierwszy tłok w górze, palec wskazuje styk 1 cylindra, sprawdzić ciśnienie paliwa (czy nie za ubogo) no i drożność wydechu.
Po schemacie było by ci łatwiej dojść co jest grane przeanalizował byś sobie uruchamianie sprzęgła , gdzie skąd i jak brany jest syg do spręźarki , jeszcze sprawa czujnika ciśnienia czy w przypadku podłączenia z ECM nie ma jakiś różnic z podpięciu .
Równie dobrze może wskazywać wytarte krzywki wałka rozrządu czy zbyt niskie ciśnienie sprężania - też będzie walić CO w górę. Dodano po 57 Kiedy można stwierdzić że wtrysk leje? teoretycznie powinna być mgiełka. Nie nie powinna być żadna mgiełka. Ale faktycznie może lać się z wtryskiwacza, ew. spod niego, czy spod regulatora ciśnienia.
Witam moze nieszczelnosc w ukl ssącym lub czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze moze wężyk z niego spadł.
A konkretnie łaskawco, to co Ci padło ? Wtryskiwacz? Regulator ciśnienia? Podstawa wtrysku ?
zobacz czy pompa paliwa działa czy nie pada,może dawać za słabe ciśnienie i będą takie problemy :D :D
Filtr paliwa - dobry pomysł ale szerzej to ciśnienie paliwa....(w warunkach domowych bez sprzętu raczej będzie trudno)...
pewnie kostka stacyjki jak na popych pali bez problemu,a z tymi obrotami to ciśnienie paliwa ,zapłon no i wydech moze być zapchany
P-23 czujnik ciśnienia P-34 czujnik położenia przepustnicy/potencjometr/.P
w większości postów każdy po kolei wylicza: wymień to, wymień tamto, czujnik, termostat, kable itp. Ignoruj takie podpowiedzi. 9,4 to stopień sprężania a nie ciśnienie jakie ma być, ale i tak jest w normie.
W tej wersji silnika C14NZ, błędy sprawdza się przez połączenie np spinaczem 2 pinów. Był jeden błąd nr 34 - czujnik ciśnienia w kolektorze - zbyt niskie napięcie. Czujnik wymieniłem i nadal to samo, nieraz błąd wyskakuje, a nieraz nie.
Sprawdż dokładnie ciśnienie paliwa (0,8-0,9bar), to Coś jest nie tak z regulatorem ciśnienia paliwa (podciśnienie?). Jeśli natomiast ciśnienie jest ok, to albo winna pompa (mimo iż nowa), albo zły montaż pompy. Dodam, iż niezależnie od obrotów silnika, tam ma być stałe ciśnienie paliwa.
Mogę podać kilka przykładów z własnej praktyki, nie poprę zdjęciami, bo nie mam, musicie mi uwierzyć na słowo: Stary ford taunus, silnik V4, jeździł na selectolu (lata '80) po wlaniu selectol special (z dodatkami płuczącymi) po paru km od wymiany zapaliła się kontrolka od ciśnienia i już nie zgasła, brak panewek. Porsche 924 (silnik z VW LT) po wymianie...
Witam! Jaki jest kod błędu gdy zaświeci się kontrolka (po wzbudzeniu diagnozy silnika w złączu diagnostycznym), Złacze w C14NZ 10-pinowe o ile pamiętam A-masa z B- przewód wzbudzania Odpowiedzialnym za obroty biegu jałowgo między innymi jest silniczek krokowy. O ile dobrze zrozumiałem ,że błąd występuje przy hamowaniu silnikiem(gdy jedziemy powyżej...
Sprawdź wydajność pompy paliwa, nie wiem jak wygląda ona w Astrze F ale jeśli masz dwie pompy wtryskową wysokiego ciśnienia i drugą - paliwa w zbiorniku to sprawdź tą drugą, niskiego ciśnienia, może ma za małą wydajność, coś się przytkało i pompie wtryskowej brakuje paliwa.
Sprawdzałeś ciśnienie paliwa pośrednio przez wydatek pompy ? Masz tu krok po kroku jak sprawdzić i naprawić swój samochód: http://www.czarnik.neostrada.pl/c14nz.ht...
na 99% padł komputer Komputer to może paść w domu. Kolego a może najprościej będzie zdjąć osłone rozrządu i sprawdzić pasek wielorowkowy?? Z tym paskiem ZĘBATYM to nie jest głupi pomysł; miałem niedawno taki przypadek - sąsiad zapewniał, że pasek był dopiero co wymieniany i zbagatelizowałem sprawę, jak już przeryłem całą instalację i zrobiłem na końcu...
Ja się nie chce wtrącać ale jak kolega moher21 nie miał ciśnienia na zaworach to lepiej niech sam nie szuka przyczyny. Bo potem będzie tak że pojedzie na reklamację a mechanik będzie miał powód do odmowy.
A nie możesz po prostu podpiąć manometru aby zobaczyć, co się dzieje z ciśnieniem paliwa jak nie chce zapalić? A nie możesz po prostu przy okazji podłączyć żaróweczki równolegle do wtryskiwacza, aby zobaczyć, czy są impulsy kluczujące?
no to albo gaz coś pier... i odcina wtrysk albo jak już wspomniano ciśnienie paliwa (w co wątpie), ewentualnie wtryskiwacz lub samo sterowanie nim (w co też wątpie) narazie stawiam na wtryskiwacz lub to że gaz sprawia problem
Zakładam że świece i przewody wraz z pozostałymi elementami układu zapłonowego sprawne. Sprawdź tutaj: www.czarnik.neostrada.pl/c14nz.html Sprawdź też czujnik położenia przepustnicy bo jeśli nie wyśle do ECU sygnału otwarcia 0%(czyli zamknięcia przepustnicy) silnik krokowy nie podejmie próby regulacji. I dla świętego spokoju napięcia na czujniku ciśnienia...
Opel Corsa C14NZ 95r . Silnik pracuje równo ale co jakiś czas wyskoczy mu zapłon na wolnych obrotach. Dzieje sie tak tylko na rozgrzanym silniku . Spotkał sie ktoś z takim przypadkiem ? Dodano po 1 Opel Corsa C14NZ 95r . Silnik pracuje równo ale co jakiś czas wyskoczy mu zapłon na wolnych obrotach. Dzieje sie tak tylko na rozgrzanym silniku . Spotkał...
Proszku kolego nie będę sypał nie wierzę takim wynalazkom jeszcze mi zalepi nie to co ma zalepić To nowoczesne preparaty zatykają w miejscu wycieku resztę można spuścić po uszczelnieniu przy okazji wymiany płynu przed zimą to na wypadek małej dziurki w chłodnicy może się przydać. Zatkałem tak w drodze koledze chłodnicę w peugeocie 307 i już dwa lata...
1 ms to warość ok. Obserwowałeś strużkę wtryskiwanego paliwa? Zobacz jeszcze, czy nie masz trzech stanów oleju-wyciąg bagnet, powąchaj czy olej nie śmierdzi paliwem. Powiedz mi jeszcze jakie masz wskazanie MAP na wolnych obrotach, jest w okolicy 40kPa? Z regulatora cisnienia paliwa nic się nie sączy do gardzieli? Paliwo z wtryskiwacza "sika" raczej...
c14nz sterownik moduł c14nz c14nz iskry
indukcyjność łuku przekaźnik zakłócenia szybkozłączka pneumatyczna
smartwatch wgranie smartwatch aplikacja
Moment dokręcania wału korbowego VW LT 2.5 TDI Makita BHP 451 - brak prawych obrotów, nowe szczotki i wirnik