Miałem taki sam problem w tym samym silniku i częściowo go rozwiązałem: U mnie lampka gasła po ok. 18 sekundach. http://obrazki.elektroda.pl/4054125800_1... Podłożyłem pod sprężynę dystans 4mm ( sprężyna nr 8 ) i teraz lampka gaśnie po ok 3 sekundach. Różnica zasadnicza, ale idealnie dalej nie jest... pozdrawiam ! Tida
najlepiej byloby sprawdzic cisnienie oleju manometrem. jaki masz olej i jaki przebieg auta
Cisnienie paliwa,stare paliwo,wtryskiwacze,przeplywomierz.
chyba za bogata mieszanka. Sprawdź. skontroluj taż czas zapłonu. Warto tez sprawdzic na gorco cisnienie w cylindzre Moon Voyager
bo teraz jest za male cisnienie i nie dochodzi paliwo do cylindrow i moze jest za slaba
ja bym sprawdzil cisnienie w cilindrach w razie malego cisnienia do wymiany panewki mi pomoglo klopot z glowy
Witam, wczoraj stałem się posiadaczem Asterki G z 99r. W dowodzie widnieje silnik 1.6 55kW czyli powinien być X16SZR , a pod maską jest C20NE. Licznik jest zmieniony na licznik z calibry. Auto w takim stanie zostało sprowadzone z niemiec !!! Silnik odpala, jeździ, ale nie ma mocy takiej jak powinien mieć i szarpie na niskich obrotach, przerywa. Jak...
mysle ze pompa juz umiera tymbardziej ze ktos zrobil ja juz na wlacznik (chociaz mogl zrobic ten wlacznik poto zeby jej niemeczyc jak sie na gazie jezdzi ale to sie zawsze robi w inny sposob przekaznikiem) swiece zaplonowe tez moga duza role odgrywac jezeli chodzi o odpalanie i zamulenie Musisz zobaczyc (zdjac waz zasilajacy) czy paliwo jak probujesz...
Sprawdzisz w końcu to ciśnienie?
przekaznik wymienilem na nowy, cisnienie i wydajnosc pompy saprawdzona i jest w normie i dalej nic!!!NIELATA!!!! jutro prowadze go chyba do jakiegos "fachowca" zobaczymy co on na to
OK wydaje mi sie ze powinno być w granicach 13 bar ale moze sie mylę. Jeszcze jedno pytanie: Czy podczas przekładki musi zgadzać się dokładnie symbol silnika czy jak bedzie inny to też będzie dobrze ? Bo znalazłem silnik 27A5 a moj jest C20NE.
silnik nie jest do remontu :) ma cisnienie i trzyma cisnienie, nic nie stuka, nic w nim nie puka,nie ma luzów, przed wyjazdem bylem u specjalisty czyli jakies 2 mce temu. Nie wybrałbym się tu cali przed jej gruntownym sprawdzeniem. jutro napisze co i jak po odpaleniu pozdrooooo dodane: omajgat tzok co Ty wymysliłeś, gdzi eTy slyszaleś jak chodzi moj...
Mam opla z silnikiem c20ne i mam regulator ciśnienia przy pompie paliwa.dowiedziałem sie że rozkręcając go wzrośnie moment a kolejną operacją jest rozwiercenie wtrysków.
Ehh dzisiaj sprawdzilem termostat i tez jest sprawny :/ tzn do puki silnik sie nie zagrzeje to jest zamkniety a potem otwiera sie i puszcza wiekszy obieg :( Cisnienie na listwie - jedyne co mi zostalo bo powrot mam dobry - tzn nie zatkany tez sprawdzilem - czuli zostaje regulator cisnienia ale jak go sprawdzic ?? A moze jeszcze cos przeoczylem ?
Przyczyną może być zatkany kanał olejowy .Najlepiej podepnij zamiast czujnika barometr i sprawdź ciśnienie oleju.
Ponieważ nie podałeś kodu silnika domyślam się, że chodzi o C20NE. Zapłon do kontroli. ...a ciśnienie paliwa i tak powinieneś sprawdzić (przed listwą wtryskową)
Ciśnienie paliwa sprawdziłeś :?:
Ciśnienie paliwa-wtryskiwacze benzyny-sonda lambda.
mam taki problem ,na wyświetlaczu LCD mam odczyt aktualnego ciśnienia oleju, niestety zauważyłem że cały czas pokazuje maksymalne ciśnienie ,prawdopodobnie czujnik ciśnienia padł ale może ktoś wie jak go sprawdzić bo nowy zaminnik kosztuje 200 pln nie chciałbym tej kasy wyrzucić w błoto,a może to być coś innego? dzięki z góry za pomoc
Omega 1987 2.0 8v c20ne.Przy podlaczeniu pod orygialny w oryginalnym miejscu czujnika temperatury silnika wskazania utrzymuja sie na poziomie 120...130 stopni....nie powstaje cisnienie nie gotuje.....wskazania na desce i na elektronicznym wyswietlaczu.Po sprawdzeniu temperatury plynu w zbiorniczku jak i na wezu gornym od chlodnicy wzkazania sa pomiedzy...
nic nie kombinuj mlody kolego z komputerem ani z przełaczaniem pinów czy ich masowaniem - w tym sterowniku nie ma opcji 4x4 - ktos cie zle ponformowal pozostaj jedynie WLACZENIE klimy - to polsrodek i sie nie sprawdzi w twoim przypadku - on podnosi tylko o 100 - 200 -- tak do tysiaca - chodzi o obciazenie pracujaca sprezarka jesli ci wariuje na wolnych...
Sprawdź ciśnienie jakie daje pompka.
co się stanie jak wsadzimy zbyt wydajne wtryski? Np. w miejsce 230cc wtrysk 350cc.. Może się okazać że system nie jest w stanie obciąć impulsu na tyle, żeby nie zalewać silnika i trzeba będzie zejść z ciśnieniem paliwa niżej.
Ja bym sprawdził na początek ciśnienie i wydajnośc pompy paliwa...
Ciekawe czy kolega Arnin rozwiązał w końcu swój problem? Ja bym w takim przypadku zaproponował sprawdzenie wyjściowego ciśnienia parownika. Sytuacja gdy mieszanka jest za bogata na wolnych obrotach, pomimo zakręcenia obejścia, wskazuje na ustawienie zbyt wysokiego ciśnienia. W teorii to ciśnienie powinno być bliskie zeru, przynajmniej na początku regulacji....
niedawno miałem podobne kłopoty, ale z innym autem - komputer też oczywiście pokazywał ok. żadnych usterek. Silniczek i przepustnica może być zabrudzona, oczyść to - pracy niewiele o efekty czasmi piorunujące. Nie wiem czy i gdzie idą wężyki od podciśnień, ale łatwo je znajdziesz - wychodzą z kolektora zasilającego. Na pewno łączą się z zaworem EGR,...
Wtryski w full group, więc reoretycznie nie powinno to mieć znaczenia. Jedno co na minus, to brak kata i odpowiedniego ciśnienia/spiętrzenia/temperatury spalin w rejonie sondy.
No i teraz pytanie co to może być? Bo tak na logikę to zużycie metalu (panewki) chyba postępuje trochę wolniej i spadek ciśnienia wraz z kontrolką objawiałby się przez jakiś czas. Co o tym sądzicie? Bo nie wiem co dalej robić... Wystarczy chwila żeby je załatwić, jak ktoś ma pecha. Panewki nie trą po wale tylko są oddzielone od niego olejem. Ja go...
Emulator może nieskutecznie odcinać wtryskiwacz/e a regulator ciśnienia może być uszkodzony.
Rzeczywiście coś krótkie, ja nie widziałem tam zbytnio żeby poniżej 3ms chciało schodzić. Jeszcze dziwniejsze że korekty (Long Term Fuel Trim) masz przy tym 0%. Takie krótkie czasy to ja w swoim C20NE z full-group mam.
Ta moc i moment z wolnossącego C20NE to chyba jakiś żart...nie??? Masz na to papier z hamowni? C20NE ma 115KM i coś koło 180Nm. Poza tym w tamtym Motronicu nie ma żadnego czujnika ciśnienia w kolektorze, tylko przepływka klapowa. Taki patent z czujnikiem ciśnienia był stosowany w analogicznym 2.0 w Daewoo (wtrysk sterowany ciśnieniem w kolektorze, coś...
A czy przewod wyjsciowy z nagrzewnicy masz goracy ? Mialem kiedys cos podobnego z Peugotem ila to ja sie nasiedzialem termostat czujniki wszystko wymienione sprawdzalem nagrzewnice plyn przeplywal. Meczylem sie dlugi czas a mialem podobne objawy probowalem odpowietrzac i nic dopiero posluchalem rady kolegi rurka wyjsciowa z nagrewnicy na ziemie a druga...
Sprawdź sobie jeszcze czy masz 12V między białymi przewodami po stronie auta i rezystancję po stronie sondy (podgrzewanie sondy). Robiłem w sobotę Fronterę z C20NE, objawy identyczne jak opisujesz i była to wina sondy (poza tym regulator ciśnienia paliwa, ale sonda uszkodzona na 100%, po wymianie śmiga jak należy).
najprawdopodobniej masz uszkodzony czujnik temperatury cieczy i po nagrzaniu silnika zawyża faktyczną wartość temperatury jednak najlepiej to odpytać na testerze wartości w danych rzeczywistych ,sprawdzić ciśnienie na cylindrach i wydatek pompy paliwa jesli tu chodzi o silnk C20NE sterownik motronic M1.5
Sprawdz czy nie przecieka tobie regulator ciśnienia paliwa. W wv gdy się uszkadza to rurką podciśnieniową leci paliwo do silnika i zalewa go.
Na czwartym cylindrze brak smarowania w ogóle, na pozostały olej tryska jak szalony, a na czwartym susza. Wlałem trochę oleju, bezpośrednio na wałek i hydro na czwartym cylindrze i trochę silnik ucichł, ale nie na długo. Wydaje mi się, że gdyby pompa była padnięta to strugi wytryskiwanego oleju powinny maleć im dalej od pompy, a one na 3 cylindrach...
To prawda, tylko jaka masz pewność, ze polata jeszcze trochę czasu? Lepiej nieraz dać więcej, aniżeli, potem pluć sobie w brodę. Jak wiesz co to jest ciśnienie sprężania, ciśnienie oleju, itp. pierdoły to masz pewność niemal 100%.
Silnik to C20NE( 2.0 8v, motronic 1.52), buda Polonez. Oryginalnie był tam gaźnik ale przewody paliwowe są wymieniona na takie od Poloneza GSI(wtrysk, ciśnienie pompy 3bar, pompa zanurzona w zbiorniku o ile cokolwiek to zmienia).
Mam ten silnik w Kadecie, miałem to samo zacząłem z tym walczyc i po czyszczeniu wtryskiwaczy i regulacji przepływomierza pomogło , czasem tylko na zimnym potrafi sie przymulic podczas przyspieszania. skoro jest na gazie sprawdz przepływomierz podobno po "strzałach" moze sie klapa zacinac, poza tm pompa ciśnienie paliwa itp, trzeba by zobaczyc, odczytać...
Jedyne czego potrzebujesz to ogrzanie wozu bo na mrozie tego gluta co tam masz niczym nie przepłuczesz bo brak obiegu jest czyli zatkany wąż (tak żebyś zrozumiał). To zaczopowanie obiegu roz.....o ci pompę i tak skończy druga jeśli płyn nie będzie płynął. Ta pompa robi chyba 90bar ciśnienia. Przy takim ciśnieniu ciecz dość szybko się nagrzeje w pompie...
Nie rozumiem "czy warto?", można jeździć z pękniętą szybą, można ciągle pompować koło przebite itp. itd. A sonda nie zawsze jest uszkodzona, czasami ciśnienie paliwa za małe, źle ustawiony gaz itp. itd. Trzeba umieć coś sprawdzić i podjąć decyzję, my za Ciebie tego nie zrobimy
Witam pytacie się czy włączam sprzęgło tak włączam sprzęgło i żadna poprawa jest tak samo zrobiłem drugą masę od akumulatora do jednej z śrub od przykręcenia rozrusznika no i na razie nic nie wiem czy jest poprawa jutro rano sprawdzę a jak sprawdzić zapłon czy da się jakoś domowym sposobem jeszcze dzisiaj rano sprawdzałem bo wczoraj wyjąłem aku-tor...
Jeżeli uszczelka miski olejowej, uszczelniacze wału korbowego,uszczelka pokrywy zaworów są dobre (nie ma przecieków oleju) a w łożyskach przednim ,tylnym wału korbowego nie ma nadmiernych luzów to nic nie pocieknie. No bo jak?W misce olejowej nie ma znaczącego nadciśnienia (odpowietrzanie) a olej nie rozpuści uszczelek.Chyba że się mylę.Pisząc o rozszczelnieniu...
LPG II gen ? Jeśli to C20NE to pompka paliwa startuje wraz z obrotami rozrusznika, przed zabawą z manometrami ściągnij przewód zasilenia paliwa z listwy wtryskowej jeśli cię zdrowo ochlapie to odpuść sobie mierzenie ciśnienia. Sprawdź rezystancję czujnika temperatur ( obstawiam to na 80%) jeśli nie pomorze to zresetuj ECU. odpal na PB i poczekaj aż...
Nie mam pojęcia gdzie, dlatego pytam :) Schematy pochodzą ze strony: http://forum.samnaprawiam.com/benzyna-w-... Opis do schematów: 1. Wtryskiwacz 2. Elektrozawór odpowietrzania zbiornika paliwa 3. Pompa paliwa 6. Regulator biegu jałowego (silnik krokowy) 7. Silnik krokowy biegu jałowego 10. Moduł zapłonowy 11. Cewka zapłonowa 23....
Auto: Opel Astra 2.0 8V Wtryskiwacze: Magic Jet pojedyncze Reduktor: EG A 150HP Elektronika: Oskar-n Plus Pojemność: 1998 Moc: 116KM Kod Silnika: c20ne Instalacja zdemontowana z Toledo 2e (poza wtryskami bo były valteki 3Ohm). Niestety w Oplu nie działa ten zestaw jak powinien pomimo wymiany wtrysków na właśnie MJ. Gazownik stwierdził skaczące ciśnienie...
Z ciekawości zapytam ile wynosiło zużycie gazu na registrze, a ile wynosi teraz?. Co Tobie polecić, bo widzę, że cisza na forum 1. Co do dziury w obudowie filtra, nie bardzo rozumiem, jak ona ma wpływać na poprawę pracy silnika, ale dla próby ja bym spróbował sprawdzić, czy jej zatkanie wpłynie na zachowanie attuatora - mianowicie czy np. dla 3000 obrotów...
c20ne schemat c20ne sonda c20ne schematy
odbiornik janeczek rezystor cewka zapłonowa dioda selenowa
skuter inwalidzki skuter inwalidzki
UPS Ever Duo 2 nie włącza się po powrocie zasilania - przyczyny i rozwiązania Kolory przewodów w piekarniku Whirlpool - faza i neutralny