jakieś zdjęcie poglądowe na sprzęgło, łapki, może coś przeoczyłeś.
Ciężko bo tarcza pierwszego stopnia jest najgłębiej schowana w kole zamachowym. Można by kombinować, dociągnąć łapy i wcisnąć sprzęgło tak by docisk otworzył się jak najmocniej, przelewać sprzęgło benzyną na początku potem rozpuszczalnikiem. Przedmuchać powietrzem. Ale to nie metoda.... jeśli się zaoleiło to musi być jakiś powód. Poza tym trudno powiedzieć...
Łożysko igielkowe się tłukło
Witam, czy ktoś spotkał się z podobną sytuacja ze w ciągniku Ursus C360 biegi włączają się bez sprzęgła a ciągnik nie rusza. Co może być tego przyczyną?
Seger wyjęty? Ściągacz i wychodzi.
Nie da się. Ja wyjmowałem wałek do tyłu, ale miałem zdemontowany most napędowy.
Sprawdziłem ręczny masz rację tylko jeszcze te biegi, tokarz liznol wewnętrzna powierzchnię zamachu skrecilem wszystko do kupy tak jakby trochę lepiej ale jeszvze jest nie tak jak być powinno rzucanie ciagnikiem na boki zniklo
Co on tam wygaduje o prędkościach na poszczególnych biegach? c360 nie jeździ tak szybko. 2 bieg to maks 7 km/h, 3 to 9,9 km/h. On się uczy z pytań, szuka gdzieś informacji?
Skoro przeszukałeś wszystkie posty to natrafiłeś pewnie też na post kolegi Seweryna w którym to zamieścił zdjęcia jak mają być założone tarcze. I dokładnie opisane jak to ma być poustawiane.
Fakt mój błąd. Bieg piąty łączony jest bezpośrednio z wałkiem sprzęgłowym poprzez sprzęgło kłowe.
Korpus będzie spawany
dokładnie tak jak napisał kolega wyżej rozebrać nagrzać pospawać i nie dopuścić żeby szybko stygło
Kolego to w skrzyni na zwolnionych biegach slychac
Wszystkie wałki oprócz sprzęgłowych wychodzą do tyłu.
Kolego ale poco ci aż 7bar ja na ciśnieniu 3bar wydajność 200l na ha szybkość zetor 2 bieg, ursus c360 3 bieg [porównanie] szerokosc lanc 12m. To ty ile wody potrzebujesz na ha? zalecana ilość to 200- 300 l ha.
Widziałem kiedyś z silnikiem C360, była dorobiona flansza do skrzyni biegów. Jak byś chciał sprzedać stary silnik to odezwij się na priv bo można znajdę kupca.
Sprawdzałem dziś, ale niestety obie pokrywy są na skrzyni biegów.
Sprawdzałeś poziom oleju w skrzyni?
Do weryfikacji stan zębatek 2 biegu, stan łożyskowania skrzyni. Innej opcji brak.
Witam.Skrzynia była robiona,a czy zębatki od zazębiania jedynki nie są na czołach obrobione?,one się bardzo mało ze sobą zazębiają. Zatrzask wodzika trzyma?
Zdjąć dekiel, i przyjrzeć się dźwigience, może kołek się obciął.
Mam ułożone pod kątem 5 stopni. Do jakiej wartości zwiększyć? Dodano po 3 Zastanawiam się też nad zrobieniem rebaka walcowego, koła zębate zaadaptowałbym z c360 IV biegu, ale skad wziąśc 3 małe kolo zębate pasujące do modułu dużych kół z c360?
Cześć. Sprzęgło w c-360 3P . Tarcze zakładamy tak , 1 stopień i 2 stopień dłuższa piasta w stronę skrzyni biegów. W C-360 , 1 stopień dłuższą stroną do silnika a 2 stopień dłuższą stroną do skrzyni biegów. Pozdrawiam.
Na każdym zgrzyta. Może podwójne sprzęgło./wciśnięcie pedału wyłączenie biegu puszczenie pedału wciśnięcie pedału wrzucenie wyższego biegu puszczenie pedału/
Przypomniała mi się bajka Sąsiedzi Byłoby to śmieszne gdyby nie było prawdziwe. Ten drugi szwagier właściciel ciągnika swego czasu przybiegł do mnie abym szybko dał mu wiadro z wodą do dolania do ciągnika, bo... ciągnik (C360 ale nie jego - pożyczonego) wolno jedzie. Jak się okazało miał włączone biegi tzw. polowe.
Jaka skrzynię biegów można zamontować do sinika Perkins 3 cylindrowego ? Czy pasuje skrzynia od ciągnika C330 czy od C360 a może obydwie pasują ?
Posiadam zetora 3045 mam pytanie odnośnie skrzyni biegów czy jest taka sama jak w ursusie c360 i czy będę mógł dokupić tryby od c360 . Wysiadł mi tryb od 1 biegu . poszukuję także schematu tej skrzyni.
Witam Mam podobny wózek i podobny problem.GPW 2005S z silnikiem ursus C360 Nie reaguje na biegi. Podejrzewam niski stan oleju w skrzyni (w moście ) tylko nie wiem jaki olej tam wlać i czy jakieś filtry do wymiany.
Chodzi pewnie o wieniec na kole zamachowym. ;)
Rozejrzyj sie za rozcieńczalnikiem nitro do odtłuszczania oraz za klejem dwuskładnikowym do klejenia stali i aluminium. Koszt takowego kleju to około 60zł(droższa wersja) ale wiedz ze warto. Tym klejem kleiłem skrzynie biegów w c360 oraz blok silnika w pasacie. Jak narazie jedno i drugie działa 2 rok.
Największe momenty obciążenia występują na zwolnicy, bo to ona ma najniższą prędkość obrotową. Możesz tam poszukać przyczyny (podnieść 1 stronę ciągnika i spróbować ręcznie pokręcić kołem, usłyszysz i poczujesz miejsce, gdzie jest luz). U mnie taki objaw ustąpił po wymianie trybu ataku i koła talerzowego, aczkolwiek to są hartowane elementy i luz na...
Zaspawać i później wyrównać rozwiertakiem, jeśli będzie trzeba wstawić tuleje.
To daj zamiast silnika napęd z WOM-u. Pompa w c360 jakieś mega wydajności nie ma i używa oleju ze skrzyni biegów.
Pracowałem na nich oto kilka rużnic biegi i panel zegarów starszy typ tak jak w ursusie c360 a w nowszym bjegi jak w zetoże5011 w podłodze i zegary pod przedniom szybom jeszcze był zbiornik palwa zespolony z zbiornikiem oleju hydraulicznego a w starszym oddzielnie za śilnikiem
Na podłączonej lampie mierz. Potem plus z aku i masa w lampie ,następnie minus z aku i plus z lampy. Generalnie w C330 problem jest masą. Ja zrobiłem kilka instalacji co 330 i dołożenie dodatkowego przewodu masowego do odbiorników i zrobienie punktów masowych na silniku i skrzyni biegów rozwiązuje skutecznie większość problemów z elektryką w C330 -C360.
Woda w oleju. Zemulgowało to i już. Srebrny olej ostatnio z ze skrzyni biegów w C360 spuszczałem.
Sprawdź stan koło (tulejki) 5 biegu. A może w zatrzasku pękła sprężyna.
Tak to najprawdopodobniej jest przyczyną.
W c360 da się napędzać pompę hydrauliki, bez napędu WOM, ale trzeba prawą dźwignie (reduktora) na pokrywie skrzyni biegów ustawić w środkowe położenie (napęd nie jest przekazywany na koła), lewą dźwignię na 90% całkowicie do góry (10% że całkowicie w dół), włączyć bieg np. III i działa nam w tym momencie sama pompa, a wałek WOM się nie kręci. Edit:...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/downloa... Tutaj masz książkę napraw do C360 (34,1 MiB). Od strony 70 masz wszystko na temat skrzyni biegów.
No ale moc = moment x prędkość obrotowa (kątowa, żeby jednostki się zgadzały). Więc dla stałej zadanej mocy silnika traktora jeśli zwolnica spowolni prędkość koła to moment na kole nie wzrośnie????? Inna sprawa, że skrzynię biegów jeszcze mamy.
Ciekawe jak to przełożenie wpływa na ilość oleju który jest tłoczony. Ile obrotów dostaje wtedy pompa ? To jest ta zwykła do C330 ? To wewnętrzna pompa hydrauliki w C360 3p, napędzana przez skrzynię biegów (5 bieg) ma znacznie większą wydajność niż napędzana normalnie przez silnik.
Jak na C360 jest dobrze a nawet bardzo dobrze . Tylko minimalna część trybów nie będzie pracowała. Zresztą to wsteczny na nim się nie jeździ tylko cofa kilka metrów raz na jakiś czas.
Gdy wcisne sprzegło opuszcza mi ramiona w dół podnosnika. Od pewnogo czasu mi sie tak dzieje że jak w ursusie c360 wcisne sprzegła a mam podniesiony podnosnik i chce zmienc bieg i wciskałm sprzegło opada na dół.
Mierz w warunkach takich, w jakich pracuje silnik, czyli temperatura 80-90 stopni, obroty odpowiednie dla mocy maksymalnej. W instrukcji ciągnika C360 jest podany zakres ciśnień i być może warunki pomiaru. Jeśli dobrze pamiętam jest tam podane od ok. 1 atm na biegu jałowym do 5 czy 6 atm przy obrotach maksymalnej mocy i nagrzanym silniku (oba pomiary).
Wygląda na rozsypaną zębatkę o napędu pompy. Pompa ma 2 zębatki: jedna napędza ją od przekładni wom 540 a druga od przekładni kół tzw. wom zależny, najprawdopodobniej rozleciała się ta pierwsza.
W stosunku do C330 w C360 będzie Cię irytować sposób włączania pompy podnośnika- otóż działa razem z wałkiem WOM-u (pominąwszy jej napęd od skrzyni biegów). Zaskoczyło mnie to przy próbie dźwignięcia glebogryzarki opuszczonej na beton z zapiętym wałkiem... Do tego według mnie 330 ma lepszy uciąg na śliskim, cofanie pod wzniesienie na mokrej trawie 360...
To nie jest traktor C360. Blokuje synchronizator pod warunkiem że bieg wrzucony jest do końca. Ważne jest ustawienie wszystkich dźwigni. Wszystko jest opisane w literaturze serwisowej: wymiary itp...
Witam mam problem tego typu: w momencie zmiany biegow podczas jazdy cos się zblokowało i nie mogę wrzucić luzu ani przesunąć drążka zmiany biegów na prawo aby wybrac inny bieg. Traktor jedzie tylko do przodu (chyba na jedynce) a na innym biegu tak jakby się dusił . Prawdopodobnie zablokowałem biegi. W c360 odkręcałem śrubę i ustawiałem wodzik w odpowiedniej...
(at)ElektrodaBot Ciągnik C360 został sprzężony z pługiem trzyskibowym 3x35cm. Którym biegiem i na jaką głębokość można wykonać orkę z prędkością 9 km/h. Gleba średnio zwięzła, pole płaskie.
Witam mam Ursusa 2812 ma ok. 15 lat. Przez ten czas chodził bez zarzutu ale dziś podczas zwykłej jazdy z przyczepą coś stało sie ze skrzynią biegów. Włączyłem silnik, z racji tego że jechałem po miękkiej ziemi chciałem włączyć biegi polowe, tak też zrobiłem przestawiłem na polowe wrzuciłem 4 i cos sie stało traktor zaczął zachowywać sie tak jakbym ruszał...
Pompa wtryskowa to nie gaźnik od malucha. Jak nie ma się narzędzi i wiedzy, to rączek się nie wkłada. Trza ją podłączyć pod maszynę i sprawdzić dawki paliwa na bieg jałowy jak i wysokie obroty. Regulator też trzeba przejrzeć.
Ze zdejmowaniem misy miałem na myśli to, że w 3P misa jest elementem, do którego jest mocowany wspornik osi oraz obudowa skrzyni biegów.
Po pierwsze silnik C360 i zetora na biegu jałowym schodzi z obrotami tak nisko, że każdy alternator ma kłopot z generowaniem wystarczającego napięcia. Po włączeniu świateł na wolnych obrotach nie ma ładowania lecz rozładowywanie akumulatora, dopiero po lekkim dodaniu gazu powinny światła świecić jaśniej. Po drugie wygląda że masz rozładowany akumulator,...
Witam mam problem tego typu: w momencie zmiany biegow podczas jazdy cos się zblokowało i nie mogę wrzucić luzu ani przesunąć drążka zmiany biegów na lewo i prawo aby wybrac inny bieg. Drążek porusza się tylko do przodu i do tylu(do tyłu traktor jedzie powoli a do przodu jedzie ale skrzynia strasznie wyje). Prawdopodobnie zablokowałem biegi. W c360 odkręcałem...
Na obciążonym silniku (prace polowe, jazda pod górę z ładunkiem) czy na biegu jałowym mierzyłeś ciśnienie ?
Półbiegi, rewers, dodatkowa pompa hydrauliczna to duże zmiany. Chyba, że każdy C360 miał miejsce na takie rzeczy w skrzyni biegów i wystarczyło je domontować?
W obu? czy jednej? Czy to jest jednostajne zgrzytanie, czy przerywane. W C360 zwolennice wyją przy jazdzie na piątym biegu. Polecam kabinę z błotnikami . I na gumowych poduszkach.Inaczej błotniki działają jak membrana, szczególnie w C360.W C330 tego niema. Dziwne,ale oba typy mają proste zęby. Sprawdż ,czy małe zębatki na półośkach nie są wypracowane....
Czyli przy najmniejszym biegu za skrzynią będzi moment 33,6kNm a na kołach 90,2kNm .? Czy dobrze rozumuję? Jak najbardziej Czy może ktoś wie jakie są przełożenia w zwolnicach i dyfrze w c-330 c-360 Zetor k25. Przełożenie zwolnic w c360 to 5.0909, główne 4.077, a skrzyni biegów od 22 do 1. Zakładając że nie użyto by zwolnic i silnik ma max. 2200rpm...
Tak w skrócie... Rewers mechaniczny to nic innego jak ręczne wrzucanie biegu tak jak w c360 tyle że masz osobną wajchę "przód-tył". Budowa tego jak biegi w skrzyni, przesówka, synchronizatory itd. W elektrohydraulicznym zamiast przesówki i synchronizatorów są sprzęgła takie jak do WOM a olej do nich podawany jest elektrozaworami. Przełącza szybciej...
odkręciłem dzisiaj kopułkę i ,,macałem'' zawór. problem w tym że silnik był zimny , ale wyczułem luz szarpiąc na boki , może na ciepłym byłby większy. Dodano po 4 Właśnie na wysokich mi wywalił olej kolektorem, podpiąłem go pod rębak a on musi iść przez 5-ty bieg na 20tys obr.
Może po prostu tłumik jest wypalony i wnętrzności zaczynają dzwonić? Coś podobnego zauważyłem w tłumiku od C360 (długim), nie wiem co jest w jego konstrukcji, czy jest źle wykonany. Na obrotach biegu jałowego chodzi jakby dzwoniły wtryskiwacze. Jak się go dobrze rękoma objęło w dolnej części to się nieco wyciszał.
witam w ciągniku c360 z zwolnicach są tryby proste i tylko na 5 biegu troche je słychać a do przekładni kątowej to skośne będą lepsze ale to jest tylko moje zdanie
Zanim był wymieniony filtr paliwa to po uruchomieniu zaraz gasł aż w końcu w ogóle nie można było go zapalić. Zanim jeszcze zaczął się psuć to po uruchomieniu na biegu jałowym miał niższe obroty silnika niż zazwyczaj.
Wykręć jeszcze zabezpieczenie dzwigni ono też z biegiem czasu robi się okrągłe w dolnej części i nie trzyma.
Chodzi mi oto ze jak włacze walek wom to chujuowo podnosi cza chwile czekac zanim posniesie .a jak walek. Ustawie co jest zbierzny od bieguw to na piatym biegu podnosi plynnie i normalnie pracuje
Chodzi o ogranicznik przy dźwigni połączonej z cięgnem pedału gazu? Czyli ta pompa nie ma śruby regulacyjnej do wolnych obrotów, reguluje się je tak jak w ursusie c360 czyli cięgnem od gazu?
Ta pompa ma wydajność 40l/min przy obrotach 1500, a w C-360 nigdy takich nie osiąga (chyba że ją przyspieszysz przez skrzynię biegów, a tego robić się nie powinno). Kiedyś Seweryn pięknie podał przełożenia napędu pompy. Poza tym pracując ładowaczem robisz na niewielkich obrotach. W transporcie np możesz ją wyłączać gdy jest niepotrzebna. Nie przewiduję...
Witam! Jak w temacie, mamy na oku takiego ursusa i rodzi się pytanie: jak go dobrze sprawdzić?? Wiadomo silnik ( z tym nie będzie problemu-ojciec jest mechanikiem) ale najbardziej interesuje nas skrzynia biegów (teraz mamy poczciwą c360 a w 1201 jest trochę inaczej) jak dobrze sprawdzić skrzynie?? Chodzi mi o ,,słynny'' wzmacniacz momentu, jak sprawdzić...
Sorki za pismo ale pisze na telefonie .ole mam nowy i jest dobry stan .a jak by oleju nie bylo albo jak by bylo malo ty mi szarpal podnoscik a jak lodnosze przez biega i biegiem 1 to mi podnosci nardzo dobrze
Dzięki. Co tam głównie siada? I ta praca na jałowym dosłownie c360 czy one tak faktycznie mają?
Być może do tej pory kolega już ustalił jakim biegiem jeździć, ale i ja dorzucę garść informacji na temat tego siewnika. Instrukcja Poznaniaka 2 mówi, że prędkość robocza wynosi 10 km/h. C360 na 3 biegu i 2000 obr/min uzyskuje prędkość ok. 9km/h nie licząc uślizgu kół. Bieg 4 i 2000 obr/min to prędkość ok. 13,8 km/h. Na biegu 2 przy 2 tys. obr/min prędkość...
Chciałbym zmienić skrzynię biegów swoim Zetorze 3011 na skrzynię z Ursusa c 360. Dlaczego nie pasują zwolnice ?
Moim zdaniem należało by dorobić kryze i rame przestrzenną na silnik i na tylnią część. Między te 2 kryzy włożyć sprzęgło ze skrzynią najlepiej z reduktorem. Moim zdaniem pomysł pos...y od samego początku. Albo to sprzedaj i zrób SAMA. Ale takie SAMY o parametrach c360 wychodzą dużo drożej niż orginał.
Koledzy bo umnie jest tak jak włacze walek to nie podniesie a jak dzwignie właczania walka przesune do samej gory i jade na piatym biegu to podniesie lecz jak wycisne pedal sprzegla to opadnie co to morze byc dzieki zgory
Kolego, a czy nie złożyłeś złego czujnika? Czujnik od spadku ciśnienia w obwodzie hydrauliki w skrzyni biegów w U912-1614 posiada chyba taki sam gwint jak ten do stopu w C360, lecz odwrotne działanie. W c-360 swieci, gdy dostanie ciśnienia, a w U914 gaśnie po dostaniu ciśnienia. Do C360 występuje dwie wersje:z płaskimi konektorami, lub okrągłymi bolczykami,...
http://topagra.eu/ursus/c360/walki-kompl... http://topagra.eu/ursus/c360/walki-kompl...
Lewa dźwignia ma trzy położenia. To na samym dole włącza wałek i podnośnik, środkowa nie wiem co robi bo nic się nie dzieje, i górna też nie wiem co robi bo nic się nie dzieje. Dolne położenie dźwigni to tak jak napisałeś - przekaźnik i pompa podnośnika włączone "na stałe", środkowe położenie to załącza przekaźnik w zależności od skrzyni biegów, czyli...
Nie wiem jaki to model. Ostrówek jest na Ursusie C360 ale nie ma tam podnośnika. Tyle wiem. Stoi kawał drogi ode mnie to i nawet nie mam jak sprawdzić.
Witam, mam pewien problem ze sprzęgłem w moim c360. Ciągnik jest u mnie ok 2 lata, nie było raczej problemów do czasu aż sprzęgło zaczęło ślizga na wyższych biegach. Mianowicie sprzęgło jest po remoncie ze względu na ślizganie. Po rozebraniu zostały wymienione tarcze, sprężyny. Zostało też przetoczone koło zamachowe ponieważ był widoczny gołym okiem...
tak na marginesie całe zdarzenie miało miejsce podczas jazdy pod góre a co do próby na 4 biegu to podnośnik podnosi, wałek się obraca ale da się go zatrzymać reką
witam mam problem potrzeboje schemat skrzyni biegow do c360 bardzo bym prosil jesli ktos by mi prtzeslal go na mail mateuszku19(at)vp.pl z gory dziekoje pozdrawiam
Witam Niedawno wymieniłem tarcze sprzęgła I stopnia w ursusie c4011 i teraz nie dość,że ciągnie to jeszcze nie ma drugiego stopnia,a mianowicie jak wcisnę sprzęgło to najpierw wyłącza się wałek a pózniej dopiero bieg :| co zrobić? Czy mógłby mi ktoś pomóc
Ludzie zakładają turbo do c330, do c360 i innych. Efekt jest taki, ze szybciej zużywa sie silnik oraz jest więcej mocy. Skoro c330 fabryczny ciagnik daje rade ciagać przyczepy do 10ton to u cb z przyczepą 5ton powinien sobie poradzić z łatwością. Ewentualnie powinien mielić kołami. Teraz tak... Silnik masz podłączony do reduktora a reduktor bezpośrednio...
Witam, wczoraj przy podnoszeniu beli sianokiszonki przestał pracować TUR na ciągniku c360. Słychać tylko dziwne grzechotanie. Jak się okazało po przełączeniu pompy w tryb "zależny" ("przez bieg") TUR działa, to znaczy, że pompa jest dobra. Proszę o wszelkie rady i podpowiedzi co mogło się zepsuć? Jak to możliwe, że w trybie "zależnym" pompa pracuje,...
Witam ma problem z c360 wałek womu *nie kręci się. *Podczas załączenia słychać zgrzyt. *Podnośnik też nie raguje . *Wrzucane biegi nie da się wybić blokuje się skrzynia co powiecie czy to tarcz sprzeglowa czy awari szukać przekładni wom
Każdy kupuje - lepsza alternatywa dla C360 - podobna moc i spalanie, większy uciąg z racji większej masy, trwalszy i bardziej komfortowy. Trwalszy to był ale 30 lat temu, teraz to ten sam gniot co Ursus a części zamienne wcale nie lepsze i nadal napęd na 1 koło. Wygodna, cicha i ciepła kabina W zimę, a w lato szklarnia w której jest 50 stopni, jak...
c-360 z tego ci mi wiadomo to każda po remoncie puszcza dymek tylko zależy jaki to dym jak leci taki czarny ze nie widać się przez niego to jest coś nie tak. ma być dymek ale ma się przez niego widać inaczej coś jest nie tak albo pompa źle ustawiona albo wtryski, oczywiście mówimy tu o biegu luzem bo w orce to wiadoma sprawa, ze nie spalony ON równa...
Witam. Koledzy mają rację, przy tak dużych kołach będziesz musiał mieć bardzo dużo momentu obrotowego a co za tym idzie spory silnik. Silnik jednocylindrowy uciągnie sam ciągnik na takich kołach lecz podpięcie do tego przyczepki załadowanej czymś lekkim skończy się tym, że będziesz jechał cały czas na 1 biegu lub nie bedzie dało sie ruszyć z miejsca...
sprawdź poziom oleju w skrzyni biegów, czy oba wymienione siłowniki są dwustronnego działania? jeśli tak to nie obejdzie się bez dodatkowego rozdzielacza , najlepiej podaj dane techniczne dotyczące kosiarki.
Nie znam Hesstona , Janka Deere trochę tak ale musi być pasowa ? Do wujowej hydrauliki C-360 lepsza stało-komorowa a i chyba mniej mocy potrzeba może hałas większy ale ile tych belek będziesz robił ? Zresztą hałas 60-tki i tak wszystko zagłuszy:) Twój wybór z własnego doświadczenia wiem że licha hydraulika 60-tki nie zdąży napiąć pasów a dupa już się...
Witam mam problem ze swoim ursusem.Ostatnio wymieniałem uszczelniacz w pokrywie przedniej skrzyni biegów i łożyska na wałku sprzęgłowym i igiełki oraz tarcze sprzęgłowe.Gdy włączę przekaźnik to w skrzyni coś głośno się tłucze ,tylko wtedy gdy przekaźnik jest włączony.
jpna100, dołóż reszte sprężyn to i nie bedziesz robił co 2 lata. Tak mam założone 9 spręzyn a 12 ma c360. mój sprzęt rocznie robi ponad 400MTH, Prasa+ podajnik daje dużo obciążenia dla sprzęgła, duża rotacyjna tak samo.
Najpierw zapytam się czy to na pewno jest C-360? Moje pytanie wyszło z tego iż jest nowy i stary typ wałka. Jeden jest dzielony i po spuszczeniu oleju wystarczy odkręcić 4 śruby z tyłu i go wyciągnąć. W starym typie wałek idzie przez cała długość mostu i skrzyni biegów. Ale i w tym przypadku powinno obyć się bez większych problemów.
Wszystko tylko nie rury , chyba że masz czas np, rok dopasowywać przejściówki profil zamknięty prostokąt .Np. mocowanie siłownika , spawasz blachę i OK , oczywiście tylko wzdłuż profili + spoiny otworowe . Do rury wiele pracy i niepotrzebnie ciężkie i drogie .Mocowanie polecam do zwolnic tam gdzie mocowanie klatki i obudowa sprzęgła , trzeba wytoczyć...
Siema mam taki problem czuć że sprzęgło mi się ślizga czuć to nawet przy małym obciążeniu z 2t kolibą. W pracach w polu np na 2 z agregatem czasem nie miesza kołami jest na biegu ciągnik chodzi na obrotach ale ledwo jedzie. Więc jestem pewny że to sprzęgło nigdy jeszcze nie regulowałem sprzęgła w 60 jak do tego się zabrać?
Bardzo Ci dziękuję Severyn7701 Nie wiesz może jaki wałek przekaźnika mocy I stopnia ma być w C360/Ostrówek tzn długi czy krótki albo czy trzeba się trzymać numeru ciągnika od lub do? Mam z roku 87 na korpusie skrzyni biegów pisze. Pozdrawiam
mam c 360 i pewnego razu nie chcial mi dzialac podnosnik zero reakcji a przed awaria chodzil bez zarzutow to odkrecilem pompe i pierwsze co to wyczysciłem zawor bezpieczenstwa bo niby sie zawiesza no i skrecilem spowrotem podnosnik chodzil elegancko ale przez 3 dni i problem znow sie pojawił tym razem dalem cala pompe do regeneracji wraz z zaworem zalozyłem...
Witam ma problem ze skrzynia biegóew w ursusie 360 3p od jakiegos czasu zaczeło stukac na 5 biegu po rozebraniu skrzyni i wymianie trybów piatego biegu i łożyska igiełkowe na wałku górnym nadal stuka teraz nawet na luzie .wyjatkiem jest to ze jak wcisne sprzegło to jest cisza czy ktos wie co może być przyczyną. Pozdrawiam
MF255 zgadza się ukrecają wały bo niektóre mają wady, ja miałem taki sprzęt i miałem taki problem że co roku była wymiana wału do czasu kiedy został założony nowy blok, bpo wymiane bloku z wałem nie ma problemów w 3p to samo tez waly ukreca. Gdybyście jeszcze wiedzieli czemu te wały ukręca i co to jest osiowanie podpór wału... Zetory palą dużo więcej...
spawarka castolin aquamatic candy zasilacz domofonu elfon
Canon ColorWave błąd 16718 – czujnik Z, czyszczenie, reset, firmware Renault Grand Scénic – głośny pisk podczas jazdy, alarm, diagnostyka, budowa analizatora