Luz zaworowy sprawdzony?
Luz zaworowy do sprawdzenia
Ustaw według kolejności zapłonu , czyli 1,2,3 . Zaczynasz od strony rozrządu i po kolei jak kolega wyżej Ci radzi . Na zimnym silniku luz zaworowy dla wszystkich 0,3 mm . :|
Jeżeli wszystko jest sprawne, jak jest opisane, to proponuję sprawdzić zawory wydechowe na tych dwóch cylindrach. Albo się one zawieszają lub ew. nieprawidłowo są ustawione luzy zaworowe.
Ustaw luz zaworowy, 0,25mm zgodnie z kolejnością, sprawdź i wymień wtryski nie koniecznie nowe, po regeneracji w u-c360 spisują się za zwyczaj lepiej jeżeli są ustawione lekko więcej niż 160 czyli tyle co ustawa przewiduje. Sprawdź przez gniazdo wtrysku czy przy otwieraniu zaworu ssącego na pierwszym tłoku, tłok jest w GMP, jak już mówił kolega wyżej...
Po pierwsze czy wtryskiwacze zostały wyregulowane na właściwe ciśnienie? Trzeba sprawdzić ustawienie zapłonu. Trzeba sprawdzić układ dolotowy powietrza czy nie jest zanieczyszczony, sprawdzić luz zaworowy. Jeśli to nie pomoże pompa na stół.
Jeśli jest zbyt duży to tak. Jednak jeśli silnik po kapitalnym to luzy zaworowe nie zostały ustawione?
Albo to jakiś idiota, a nie mechanik, albo pomiar robiony był na oko, bez sprawnego manometru - przy takich ciśnieniach, silnik w ogóle już by nie odpalał. A że dmucha w odmę i ubywa oleju? To tylko strupieszały, ponad 20-to letni Opel. Przebieg pewnie z 0,5mln km, wszystkie uszczelniacze stwardniałe i popękane ze starości. Pozostaje dorżnąć póki jeździ,...
O jakim luzie piszesz? Luzie zaworu w prowadnicy czy luzie zaworowym. Mi chodzi o luz zaworowy, to luz miedzy dźwignią zaworową a czołem trzonka zaworu. Luz musi być bo zawory będą podparte i kompresja ucieknie. Dlaczego nie opisałeś wszystkiego o co prosiłem? Czym mniej będziesz dokładny w opisie tym dłużej to wszystko trwa. Najlepiej przydało by się...
Pompa musi pochodzić kilka godzin jeśli problem sie będzie powtarzał a układ jest szczelny należy sprawdzić wtryskiwacze na próbniku(ewentualnie prze regulować lub wymienić).Jeżeli problem nie ustąpił wymontowujemy pompę i zawozimy do ponownego sprawdzenia, tak czasem sie zdarza.Warto sprawdzić jeszcze luzy zaworowe oraz zaworki na pompce zasilającej.
Luz zaworowy sprawdzałeś? Ja miałem taki przypadek, że ciągnik bardzo ciężko odpalał, trzeba było z minutę kręcić nim odpalił. Okazało się, że był niewłaściwy luz na zaworach, wyregulowałem je zgodnie z instrukcją i silnik zaczął palić "od strzała". Także to bym najpierw sprawdził, tym bardziej, że regulacja zaworów w tym ciągniku to nie jest jakaś...
W c330 można spokojnie wykręcić wtryskiwacz/e i manewrując rurkami podłączyć je tak były poza cylindrem ale z podłączoną rurką od pompy. Wtedy po zakręceniu wałem ładnie widać co wtryskiwacz z siebie daje (mgła czy krople lub połączenie obu). Dwa czy jest ciśnienie sprężania na obu? Zawory wyregulowane (lepiej na początek dać większe luzy zaworowe?...
Najpierw proponuję na uruchomionym silniku łapiesz palcami rurki wtryskiwaczy po koleji jeśli paliwo podawane jest prawidłowo czuć charakterystyczne drganie rurek i słychać zgrzyt wtryskiwaczy.Jeśli wszystkie drgają sprawdzasz luzy zaworowe jak było napisane wyżej,jeśli nie to wtryskiwacz mógł sie zawiesić lub masz problem z pompą, w takim przypadku...
Jeśli założyć, że pompa jest sprawna to do sprawdzenia wtryskiwacze, układ dolotowy. Nie zaszkodzi również sprawdzenie luzów zaworowych i KWZ.
mostek zaworowy wyspa zaworowy szklanka zaworowy
serwis amica zmywarka impedancja falowa ustawienie anteny warszawa
magazyn energii pralka samsung ecobubble
Jednofazowe falowniki hybrydowe SAJ-SELFA H1/H2 off-grid – pobór prądu, tryb EPS, magazyn energii Makita DMR108N – brak odbioru PR 1 Polskie Radio na 225 kHz LW, zakres AM od 522 kHz