Witam. Po wymianie licznika w moim Caddy mk2 1.9 SDI AYQ '02r. na licznik z Ibizy 1.9 TDI AFN + MFA '99 zaczęła migać kontrolka oleju. Oba liczniki to VDO v2 ze śrubkami torx. Dodam że po podłączeniu na stole pod zasilacz bez czujników w moim starym liczniku kontrolka oleju ładnie gaśnie a w tym od Ibizy miga tak samo jak po włożeniu do samochodu. Problem...
Witam Wszystkich. Mam problem z Caddym 3. Żarzą się kontrolki od oleju i tylnej klapy. Jeden błąd jaki wyskakuje po pełnym skanie Jakieś pomysły ? Dodano po 1 Aktualizacja... Sprawdzone wiązki czujnika klapy i oleju, ok. Żarówki w koło auta posprawdzane,żadna nie robi zwarcia. Masy na wiązkach są ok. Zauważyłem, że delikatnie żarzy się jeszcze żółta...
Wadliwy czujnik.
Kolego czy sprawdzileś pasek alternatora, łożyska alternatora i napinacza? Tak. Pasek nowy, łożysko alternatora i napinacza w bardzo dobrej kondycji. brak uszczelki na jakimś czujniku? Jeśli w którymś z wymienianych czujników była uszczelka - została wymieniona na nową. zaleca umyć silnik i posypać go mąka Dobra rada zawsze w cenie. A jakiś patent...
ok, to już wskazówka ,dzięki za info - pytanie czy instruments w 2005r Caddy leci po CANie ?
Pacjent: VW CADDY 2012 r. 1.6 TDI silnik CAYN 102 KM. Przebieg 300 000 km. (jesli ktos uważa, że to dużo to niedawno złomowali Doblo 1.9 JTD który w wieku 8 lat miał 1 400 000 km.) Olej 5W30 507.00 wymieniany co 15 000 km. (tak są w zegarach ustawione przeglądy). Problem z niskim ciśnieniem oleju. Historia jest krótka i nieskomplikowana. Pewnego dnia...
Witam ponownie. A więc tak, mechanik sprawdził praktycznie wsztyko co było możliwe: 1.pompowtryski dają dobre ciśnienie. 2. turbina ma dobre sterowanie i doładowuje w odpowiesdznich momentach. 3. wszystkie możliwe czujniki pracują prawidłowo. 4. przewody od podciśnienia podłączone są prawidłowo. 5. pompowtryski ustawione są prawidłowo. Jedyne co pozostaje,...
Witam, Czujniki oleju, zarówno jak przy filtrze oleju, jak i głowicy otwierają się i zamykają więc to nie jest prblem, sprawdziłem także ponownie przekaźnikii 2 z nich niesetty były szkodzone. Kupiłem nowe przekaźniki i jest just wszystko OK, Dziękuję zatem Wszystkim za pomoc i zainteresowanie. pozdrawiam,
Witam. Mam mały problem z VW Caddy 1,9 D rocznik 98 - silnik 1Y.... Mianowicie podczas normalnej jazdy przestał działać obrotomierz i zaczeła migac kontrolka oleju - czujnik dobry i samochód narmalnie jeździ. Prosze kolegów o pomoc w ustaleniu usterki.
Super instrukcja, wertowałem godzinami internet w poszukiwaniu instrukcji wymiany oleju w skrzyni VW o symbolu LKA. Znalazłem tą instrukcję serwisową ale w języku angielskim i nie potrafiłem jej rozszyfrować. Mam tylko 1 pytanie, brakuje mi wskazówki jak taką skrzynię napełnić? Gdzie wlewamy olej? Pytam bo w internecie są różne sposoby, że nalewamy...
Więc tak, na razie chyba przeszło. W garażu 10st (przy ziemi mogło być mniej). Vag powiedział że temperatura otoczenia to 2° (i tyle pokazało sie na liczniku), temperatura płynu 0°, a oleju 12° więc mniej więcej się to pokrywa. Po wyciągnięciu auta w kilka minut zrobiło się -15°. Może elektronika lekko zgłupiała po wczorajszym odpalaniu (ledwo co, a...
witam mam problem w VW Caddy 1.9 tdi 2001r, otóż wszystko było w porządku, aż przedwczoraj po odpaleniu zgasł, więc przy odpalaniu dodałem gazu, wszedł na obroty (bez przesady) i po puszczeniu gazu było ok. pojechałem kilkaset metrów, w tym czasie zaczeły się dziać głupoty takie jak skakanie wskazówki obrotomierza, piszcząca i migająca kontrolka oleju,...
Nie ma zaślepki. Między kołnierzem od skrzyni a filtrem oleju, na dole niewiele powyżej miski olejowej.
Na początku zapala się chyba wszystko (test lampek) potem zostaje ciśnienie oleju, ładowanie, i nie wiem czy chłodnica (golfiny pozbyłem się pół roku temu). Czujnik poziomu jest centralnie pod zbiorniczkiem, wtyczka wystaje w bok, chyba że poprzedniemu właścicielowi się pływak rozsypał i wypiął zwarł i gdzieś upchał kabelek. O inspekcjach znajdziesz...
Jak ja ci moge poradzic kup sobie oznaczenie ATD z małą podstawą filtra oleju ,mała przeróbka na czujnik położenia wału ijezdzisz bezawaryjnie.A te wszystkie BLS BXE BSU mają swoją wade i tyle .Założysz taki pojezdzisz i sytuacja z korbą sie moze powtórzyc taki ich urok.
Witam, ponieważ dalej walczę z tym samochodem, kolejny update: - turbo wymienione - dpf czyszczony dwukrotnie - raz metodą ultradzwiekową, raz w firmie Advanpure metodą termodynamiczną - wynik: usunięto 55 gram sadzy i ciśnienie zwrotne spadło z 76 mbar do 7 mbar - tutaj poinformowano mnie, ze filtr jest ok, ale nie jest to oryginalny filtr, tylko jakiś...
Witam Dzięki wszystkim za zainteresowanie i pomoc,sytuacja opanowana kupiłem z UK vagcommandera 3.6 i poszło liczniki zamontowane i za programowane jak należy.Ten commander 5.5 z allegro to ściema nie komunikuje się z samochodem,znajomy informatyk próbował do niego za instalować starszą wersję 3.6 ale tez nie poszła.Wystawię jeszcze gościowi odpowiedni...
witam.temat wydaje sie oklepany ale dopadł mnie pech tego rodzaju:kolega z pracy ma golfa 4 2000 1.9 (oryginalnie 90 KM) z silnikiem od caddy 110 KM(twierdzi,że z silnikiem powędrował cały osprzęt i ecu tylko nie z zegarami miał problem).Mówi,że odkąd kupił to badziewie to nigdy nie miał siły.był u 6 różnych irlandzkich znachorów.nawymieniali:przepływke,jakiś....
W MITSU pomimo że silnik VW tryb awaryjny powoduje zapchany filtr paliwa, zapchany filtr oleju i zapchany kat, to jest potwierdzone na forum mitsumaniki!!!! Zastanawiam sie czy coś innego co nie ma czujnika (więc nie będzie błędu) może powodować tryb awaryjny? np w VW caddy spalona lampka od zegarów powoduje tryb awaryjny!!!!!