Zdjąć obudowę.
Witam musialem w swoim zabytku wyczyscic pampersa i po zlozeniu drukarki karetka dojezdza do lewj strony i slychac taki pisk delikatny i zaczyna mrugac pomaranczowa lampka 4 razy a potem zielona. Po otwarciu pokrywy tusze wyjezdzaja do wymiany. Czy ktos ma jakis pomysl bede wdzieczny. Pozdrawiam
Sprawdź najpierw i ewentualnie przeczyść enkoder (przezroczysty pasek po którym porusza się karetka), jego zabrudzenie może powodować zakłócenia w prawidłowej pracy karetki, następna czynność to sprawdź czy nie blokuje coś karetki np, zwinięta jakaś kartka w środku urządzenia.
Widać, że karetka nie może zmienić swobodnie swojego położenia. Prawdopodobnie moduł czyszczący ją blokuje, sprawdź go.
Drukarka Canon PIXMA TS8050 sygnalizuje błąd 6000 (błąd blokowania karetki). Czyściłem wszystkie enkodery. Nie widać aby drukarka była zalana. Karetka po włączeniu drukarki porusza się prawidłowo, ale pod koniec wygląda jakby nie dochodziła do końca, lecz nie widać żeby coś ją blokowało. Urządzenie ogólnie wygląda dobrze. Miał ktoś podobny problem?
Witam. Mam w serwisie urządzenie wielofunkcyjne CANON MP 700, które wyświetla informację „CARTRIDGE JAMMED”.Sprawdza się tylko skaner. Karetka z tuszami nawet nie drgnie, ale można ją przesuwać palcem nic nie blokuje jej mechanicznie. Jeżeli, ktoś miał taki przypadek proszę o wsparcie!!!
Błąd serwisowy 6000 w drukarkach i urządzeniach wielofunkcyjnych atramentowych Canon oznacza według instrukcji „line feed error”. Inne oznaczenie tego błędu to P03. Mówiąc kolokwialnie zacina się karetka drukarki, np: może ją blokować kawałek kartki, może być zabrudzony enkoder, uszkodzony silnik karetki lub uszkodzona płyta elektroniki...
OK, tak odruchowo napisałem o CISS, niektórzy tego używają. Najpierw błąd C000. Cały czas drukarka jest bez tuszów i głowicy. Proszę ich nie wkładać. Trzeba sprawdzić, czy nad miejscem, gdzie parkuje głowica nie ma śmieci, pojemnika z tuszem czy innego elementu. Jeśli wszystko wygląda czysto, to: - wyłącz drukarkę - podnieś pokrywę i przesuń karetkę...
Z dolnego pojemnika nie wciąga papieru. Ta drukarka nie posiada dolnego podajnika. Tam wychodzi kartka. Zapewne coś wpadło do podajnika i blokuje papier. Obróć drukarkę i potrząśnij. Jak nie pomoże to trzeba zdjąć szynę z karetką.
Błąd karetki , może coś ją blokuje. Może enkoder ma starte paski, lub karetka sama w sobie jest uszkodzona. Oczywiście nie można wykluczyć płyty głównej.
Witam, to mogą być różne rzeczy, ale zwykle lekko przyblokowany mechanizm stacji serwisowej wystarczy, aby uzyskać takie efekty. Albo nawet śmieć w stacji serwisowej. Z innych możliwości, to uniesiony spur unit - podłużna, aluminiowa płytka (z czarnym oczkiem) pod taśmą karetki. Może karetka się o niego zahaczyła? Bardzo ostrożnie wybadaj dwie sprawy:...
stacja serwisowa była zacięta - kawałek papieru blokował. Wielkie dzięki za pomoc :)
Być może pasek enkodera jest zabrudzony lub częściowo wytarty - wygląda na to, że drukarka nie może prawidłowo odczytać położenia karetki i dlatego po krótkich jej ruchach pojawia się błąd, a błąd blokuje drukarkę i z tego powodu karetka nie wysuwa się na środek po otwarciu klapy.
Przynajmniej 90% tego typu błędów czujników położenia ma podłoże mechaniczne - trzeba sprawdzić, czy nic nie blokuje albo czy czujniki nie są brudne (lub z innego powodu niesprawne).
Witam. Dziękuję za zainteresowanie się moim postem. Dzisiaj rozkręciłem drukarkę wyczyściłem stację serwisową dużo zaschniętego tuszu wyczyściłem karetkę od spodu - też brudna i o dziwo drukarka ruszyła. Na elektrodzie jest opisywany podobny błąd - ##357, który może dotyczyć nieprawidłowej pracy karetki lub stacji serwisowej. Prawdopodobnym problemem...
Urządzenie sygnalizuje błąd 5100, albo coś blokuje swobodny przesuwne karetki albo masz brudny enkoder. Nie wiem skąd wziąłeś że jest to błąd 1310 ?
Wyjmij zespół pompy z urządzenia. Zobacz czy nie ukręciło się kółeczko napędzające (to łączące pompę z podajnikiem). Kręcąc tym kółkiem w obie strony zobacz jak zachowuje się pompa czy nie blokuje się. Możesz też przed wyjęciem pompy kręcić tym widocznym kółkiem w obie strony.
Witam. Dziękuję za słuszną diagnozę:). Okazało się, że tusz był źle włożony i przez to blokował ruch karetki. Po mocniejszym dociśnięciu tuszu drukarka zaczęła działać poprawnie. PS. Takie forum to świetna sprawa:)
Błąd 6000 (Service call error). To jest niesprawność napędu LF. Enkoder LF nie kręci się tak jak powinien (stoi w miejscu, blokuje się itp.) lub jego czujnik nie widzi obrotu enkodera. Akurat w iP7250 to oznacza prawie wszystko, co ma związek z mechaniką (w tej drukarce są tylko dwa silniczki w podzespole drukującym: silnik karetki i silnik LF). Silniczek...
Taki błąd wskazuje na problem z przesuwaniem karetki (czyli tego "pojemniczka z tuszami") - albo jej pozycja nie jest prawidłowo odczytywana (coś nie tak z enkoderem), albo coś ją blokuje (prowadnica lub stacja parkująca).
Witam. Trafiła do mnie tytułowa maszyna z komunikatem 5B00. Po usunięciu jego, czyli resecie pampersa, maszyna przy próbie wydruku czegokolwiek na wyświetlacz wyrzuca komunikat CARTRIDGE JAMMED PRESS OK. Po naciśnięciu OK karetka przesuwa się op prawej do lewej, na całej długości. Mechanizm brzęczy chwile, karetka wraca do doku, i zgłasza gotowość....
Witam, Sprawdź czy tasiemka enkodera za karetką jest czysta, zobacz czy karetka z tuszami się porusza i czy nic ją nie blokuje. Najlepiej na otwartej klapce do wymiany tuszy, czujnik od niej powinien być z lewej strony wsadź tam coś i powinno wykryć, że jest zamknięta. Dzięki temu będziesz widział podejrzane ruchy karetki.
Błąd 6502 jest zgłaszany, gdy czujnik obecności pojemników z tuszem nie wykryje żadnego czipa, który świeci. Czip na pojemniku z tuszem nie tylko musi być poprawnie zidentyfikowany elektronicznie. On musi jeszcze poprawnie... świecić. Oto zestaw oryginalnych pojemników typu CLI-525, CLI-526: http://obrazki.elektroda.pl/7604771100_1...
Błąd karetki -raczej mechaniczny, sprawdź czy nic nie blokuje, tusze zamienne potrafią czasami wyskoczyć ze swojego gniazda i blokują swobodne poruszanie się karetki. Jeżeli wszystko jest ok. to problem jest z modułem czyszczącym, należy rozkręcić drukarkę sprawdzić, czy coś nie wpadło do środka. Dobrze by było również wyczyścić czujniki.
Witam, dostałem od znajomego w "spadku" w/w drukarkę z historią że "po pełnym wydruku i prawidłowym wyjściu papieru nagle pojawił się błąd zacięcia papieru Error 03". Aktualnie drukarka jest "przyciskiem do papieru", wspomniany wyżej błąd blokuje wszystkie inne funkcje - Monitor stanu Canon informuje że drukarka nie odpowiada. Organoleptycznie sprawdzałem:...
Witam - od niecałych 2 lat posiadam ww. drukarkę wielkoformatową Canon TM 300 (to moje pierwsze takie urządzenie). Po jakichś 14 miesiącach pierwszy raz pokazało błąd głowicy i problemy z uruchomieniem plotera. Sprzedawca stwierdził, że na głowice jest tylko jeden rok gwarancji :-( więc spróbowałem "naprawy" sprawdzonym sumptem (czyli wyłączenie z sieci...
karetka z tuszami ustawia mi się w położeniu do wymiany pojemników z tuszami Nic dziwnego - jeśli chcesz drukować na częściowo rozebranej drukarce to musisz zadbać o prawidłowe położenie czujnika pokrywy. Proponuję złożyć drukarkę i dopiero wtedy sprawdzać gdzie blokuje, a przed złożeniem jeszcze raz rzucić okiem, czy do środka coś po prostu nie wpadło.
Enkoder sprawdziłeś i jego czujnik w karetce? Moduł czyszczący jest na swoim miejscu, tzn prawidłowo po składany?. Błąd 5100 - oznacza zacięcie karetki. czyli karetka powinna przesunąć się w odpowiednim czasie w odpowiednie miejsce. Za to jest odpowiedzialny silnik i enkoder. Jeżeli pasek enkodera będzie włożony odwrotnie to też nie będzie działać (chyba...
Witam. Proponuje sprawdzić działanie zespołu czyszczącego, niekiedy się on nie wysuwa a to blokuje karetkę, może jest mocno zabrudzony, tzw gluty czasami przeszkadzają w normalnym poruszaniu "sankami". Druga sprawa to pojemniki z tuszem, należy je oczyścić, oraz listwa pozycji karetki, też musi być czysta. Pozdrawiam Woter
Podczas pracy ten mechanizm wydaje dość specyficzne odgłosy; zależnie od modelu drukarki HP/Canon odgłos może przypominać zgrzytanie, przesuwanie, cykliczne ciamkanie lub łomotanie... Ale lepiej zobaczyć, czy działa. Kiedy drukarka jest wyłączona, otwierasz przedział drukujący i szukasz czujnika pokrywy tego przedziału (w urządzeniach wielofunkcyjnych...
Witam.Miałem podobną usterkę ale nie była to taśma,ani karetka.Błąd F15 wychodzi jeżeli drukarka nie może się zresetować i zsynchronizować do ustawień startowych po włączeniu zasilania.Problem polega na tym że po lewej stronie korpusu szyn prowadzących karetkę znajduje się krzywka i dźwignia współpracująca z przełącznikiem ustalającym pozycję karetki...
Nie chcę martwić na zapas, ale rozkręcanie na części pierwsze zwykle zabija drukarkę Pixma z tej i następnej generacji. Radzę sprawdzić, czy stacja serwisowa jako taka się nie blokuje, oraz czy spodnia część jej mechanizmu nie jest wybita z osi z powodu zawadzania o spuchniętego pampersa (można to sprawdzić po oddzieleniu print engine [w skrócie PE]...
Czy chodzi Ci o taki stary faks na cartridge BC01 lub BC02, ze ślimakowym mechanizmem prowadzenia karetki? Jeżeli o nim mowa to jeżeli znasz numer hasła to wprowadzasz: funkcja, 9, pojawi się unlock phone, set, wprowadzasz kod, wybierasz kursorem unlock, set i już. Jężeli nie znasz hasła to radziłbym zresetować faksa serwisowo. Jeżeli będziesz zainteresowany...
drukarka po właczeniu mruga 6 razy krótko i 1 raz dłużej wyczytałem ze jest to bład przepełnienia pampersa Pampersa niewymieniłem, natomiast wyczysciłem cały moduł który blokuje tusze aby niewyschły bo był cały zaklany czarnym tuszem. złozyłem drukarke i prubuje ja zresetować czyli wciskam resume i trzymając wciskam power trzymając wcisniety power puszczam...
zauważyłem ze na tylnym silniku tam gdzie jest folia licząca obroty tryb przesuwa się (próbując go obrócić) o 30 stopni po czym następuje bardzo duży opór. To jest właśnie zębatka napędu (silniczka) APP - jest sprzężona z enkoderem kołowym (enkoderem APP). Jeśli karetka jest poza stacją serwisową, to zobacz, w którym momencie dochodzi pojawienia się...
Witam. IP4300 drukowała normalnie, następnego dnia przestała. Drukarka po podłączeniu do prądu nie reaguje (brak diody i jakichkolwiek oznak życia). Wyjście prądu z zasilacza 23 i 31 V (wg. informacji na zasilaczu powinno być 24 i 32 V) Znalazłem podobny wątek na forum, żeby wyciągnąć głowicę, ale po wyciągnięciu głowicy dalej brak oznak życia. Karetki...
dziękuję bercikowi i słudze. Problem właśnie rozwiązałem. Mój błąd był banalny jak się okazało. Niepotrzebnie nawet bawiłem się w rozkręcanie, ale przynajmniej sobie wyczyściłem środek. Niedaleko karetki z tuszami, gdy ona stoi po prawej stronie, jest takie ruchome kolanko plastikowe. Otóż kolanko to było zablokowane i było wychylone do przodu bo od...
Czyli ok 1,5 litra przeszło. W sumie to sporą pojemność ma pampers. Napisz czy nowe kartridże (chipy) rozwiązały problem. Napisze. Tusze z chipami prawdopodobnie będe miał w piątek lub poniedziałek. Rozumiem, że dotychczas jechałeś na chipach przełożonych z oryginalnych kartridży? Tak. 2chipy świecą ciemniejszym światłem. trzeci też świeci słabiej...
To jest chip na tuszu. Aby wyjąć głowicę musisz wyjąć wszystkie tusze a następnie przytrzymać przycisk stop/resume na przynajmniej 5 sekund - wtedy karetka wyjedzie w pozycję na wymianę głowicy. Gdy już karetka ustawi się do wymiany, to ciągniesz do siebie szarą belkę i odblokowujesz głowicę. Wtedy chwytasz głowicę za czarną "płetwę" w środku (obok...
Może masz uszkodzone zębatki napędzające karetke, a może coś ją blokuje. Musisz najlepiej zdjąć obudowę i przyjżeć się jej jak ją włączysz w którym miejscu słychać zgrzyty. Powodzenia.
canon karetka karetka canon wyjąć karetka canon
technics service pożar mercedesa elektrozawór pieca
mikrokomputer cobra1 zlecę lutowanie
Moment dokręcania wału korbowego VW LT 2.5 TDI Makita BHP 451 - brak prawych obrotów, nowe szczotki i wirnik