Witam, ten film wprowadza zamieszanie. Sugestia, że karetkę można sobie ot tak przesuwać jest złośliwością - drukarka na to nie pozwala, "kontruje" przytrzymując karetkę w miejscu. Również odłączanie zasilania podczas pracy drukarki to zły pomysł. Jeśli drukarka uruchamia się i nie ma błędów krytycznych, to głowicę można wyjąć tak: - uruchom drukarkę...
Wyciągasz ten element w który wkłada się tusze. Może głowica się przegrzała i przykleiła do karetki.
Drukarka naprawiona wszystko działa. Temat do zamknięcia. Dla potomnych żeby wyjąć karetkę nie trzeba rozbierać wszystkiego. Wystarczy odkręcić śrubę z przodu po lewej patrząc od przodu. Z tyłu zaczepy i pomarańczowa taśma. Reszta zatrzaski jak na każdym filmiku. Schodzi cała góra ze skanerem tylko uwaga na przewód od czytnika kart jest krótki ale nie...
Podnieś pokrywę, poczekaj aż głowica wyjedzie na środek, wyłącz zasilanie kablem. Ustaw karetkę w pozycji byś mógł pociągnąć szare mocowanie głowicy do siebie. Wkładasz dwa palce i wyciągasz głowice.
Przy otwartej klepie włącz urządzenie, wydaje mi się że karetka powinna wyjechać. Jeżeli nie, trzeba niestety zdjąć obudowę i wtedy wyjąć głowicę i uruchomić urządzenie.
To jest chip na tuszu. Aby wyjąć głowicę musisz wyjąć wszystkie tusze a następnie przytrzymać przycisk stop/resume na przynajmniej 5 sekund - wtedy karetka wyjedzie w pozycję na wymianę głowicy. Gdy już karetka ustawi się do wymiany, to ciągniesz do siebie szarą belkę i odblokowujesz głowicę. Wtedy chwytasz głowicę za czarną "płetwę" w środku (obok...
Witam!! Mam problem z otwarciem kserokopiarki Canon FC230. Odkręciłem stół, powykręcałem wszystkie śruby na spodzie urządzenia oraz śrubę mocującą panel sterowania. Po ich odkręceniu, obudowa ( górna ) prawie da się zdjąć, lecz w prawym dolnym rogu coś ją nadal trzyma. Słyszałem od serwisanta, że podobno jest gdzieś jeden zaczep lub śruba mocująca,...
Witam Pytanie dotyczy zdjęcia obudowy drukarki w celu wyczyszczenia rolek i pampersa. Drukarka ma już swoje latka, potrzebuje wyczycić w niej rolki i pampersa ale nie wiem jak zdjąć obudowę aby dostać się do wszystkich rolek. Szukałem w necie, ale nie ma nigdzie informacji na ten temat. pozdrawiam Zbyszek
w jaki sposob moge wyjac kartig z druakrki .... za nic nie moge tego zrobic ..niewiem czy zle zainstalowalem stery czy co ale on niechce wyjsc ...siedzi z prawej strony i nic ...prosze o pomoc bo bardzo potrzebuje tej drukarki ! z gory dziekuje EPSON C42SX Przenioslem z Drukarki, kserokopiarki i plotery Wpis dokonany w dniu: 2006-01-03 o godzinie: 21:04...
Witam Czy ktoś kiedykolwiek spotkał się z zakleszczeniem kasety tonera (zamiennik) w Canon 1024IR? W dniu dzisiejszym podczas wymiany (oryginał został zastąpiony zamiennikiem), bliżej nie określone 'coś' poszło nie tak. Z przekazanego mi opisu wynika że pojawił się problem z założeniem tonera i użyto 'nieco' brutalnej siły, kaseta utknęła w połowie...
Znalazłem na tym forum temat o drukarce IP4500, ale niestety nie wyjaśnia, jak dalej postępować z rozebraniem obudowy drukarki w celu dostania się do mechanizmów prowadzenia papieru (a mam problem z takimi sprężynkami, które wyskoczyły z mechanizmu). Bardzo proszę o pomoc lub wyjaśnienie jak zdjąć górną cześć obudowy IP4500. Utknąłem na zdjęciu szarych...
Witam, błagam o pomoc. Zerwał mi się (nie jest urwany tylko raczej wypadł) cieniutki plastikowy pasek odpowiadający za przesuwaniem kartridż. Mam nadzieję, że jesteście wstanie mi pomóc. Pozdrawiam :)
Czy po podłączeniu do prądu słychać z wnętrza drukarki jakieś odgłosy mechanizmów? Czy lampa skanera świeci? Sugerowałbym też wyjąć tusze (w tym modelu karetka chyba da się ręcznie przesunąć na lewą stronę) i wtedy podłączyć do prądu.
Witam Zakupiłem nową głowicę do ip4950. Jak mam ją teraz wymienić? Tylko wyjąć starą i włożyć nową czy coś jeszcze mam zrobić? Producent mówił coś o skalibrowaniu... na czym miała by polegać taka kalibracja? Zaleca też sprawdzenie czy płyta główna oraz karetka są ok. Jak mam to sprawdzić?
Taka sygnalizacja według instrukcji oznacza nieprawidłowo zainstalowany zbiorniczek z tuszem - pewnie któryś poluzował się w głowicy. Czy karetka wysuwa się po włączeniu drukarki i otwarciu klapy? Jeżeli nie, to będzie trzeba zdjąć obudowę, wyjąć zbiorniczki, założyć obudowę z powrotem i wtedy spróbować włączyć drukarkę.
Zauważyłem to jakiś miesiąc temu, a kilka dni temu trafiłem na opis tej metody sprzed 3 miesięcy na niemieckim forum. Najpierw trzeba sprawdzić, czy karetka jest zablokowana w stacji serwisowej (nie daje się wtedy łatwo wyciągnąć), jeśli karetka jest zablokowana patrz niżej: 0. (tylko w przypadku MG/MX) Otworzyć tylny podajnik papieru (ASF, nie mylić...
Witam!! Jestem w posiadaniu drukarki/faxu canon jak w temacie. Miałem problem, żeby wrukować kilka dokumentów, mianowicie jak wydrukowałem jeden dokument to żeby wydrukować następny musiałem wyjąć cartridge iu włożyć go ponownie. Myślałęm, że problem jest z czujnikami więc rozebrałem ją, przeczyściłem szujniki, przy okazji poprawiłem kilka podejrzanych...
W tej z B200 przeprowadź podstawową diagnostykę polegającą na zaklejaniu styków głowicy drukującej taśmą izolacyjną ( http://obrazki.elektroda.pl/7262058500_1... Wszelkie przekładania głowic koniecznie w trybie serwisowym i bez tuszów.
Witam. Mam ten sam problem. Z kolorowego tuszu korzystałem zaledwie kilka razy i już nie mam nic w kartridżu, za to w miejscu gdzie zjeżdża karetka jest go pełno. Drukarkę mam od miesiąca. Właśnie to całe czyszczenie głowic jest najbardziej denerwujące. Trwa dużo dłużej niż w innych drukarkach i w dodatku wychlapuje cały tusz. Czy jest możliwość, żeby...
zauważyłem ze na tylnym silniku tam gdzie jest folia licząca obroty tryb przesuwa się (próbując go obrócić) o 30 stopni po czym następuje bardzo duży opór. To jest właśnie zębatka napędu (silniczka) APP - jest sprzężona z enkoderem kołowym (enkoderem APP). Jeśli karetka jest poza stacją serwisową, to zobacz, w którym momencie dochodzi pojawienia się...
Też ostatnio to zauważyłem, nad kolorem Magenta biały 'x' w czerwonym kółku, bodajże U41 na wyświetlaczu, już biorę kolejny pojemnik aby założyć, wyjmuję wkład M i... cała gąbka nadal w tuszu. Tymczasem Y, który jeszcze niedawno miał 3/4, był w podobnym stanie - normalnie śmiech. To samo z C i BK - miały mieć odpowiednio 1/2 (od dawna) i 3/4 (od niedawna)...
Witam, musisz wyjąć głowicę drukującą z drukarki. Możesz to zrobić na dwa sposoby. 1. Sposób niebezpieczny, ale mało pracochłonny. - wyłączasz drukarkę - otwierasz pokrywę przedziału tuszów - włączasz - karetka powinna wyjechać na środek 2. Sposób drugi może innym razem. W największym skrócie polega on na odłączeniu zasilania HV na wtyczce zasilacza...
Uszkodzoa głowica cena około 170 złotych wymienić i działa
Wyjmij kartirdże i głowicę. Zobacz jak wtedy zachowa się karetka. Przeczyść styki na głowicy i w karetce.
Jeśli drukarka się nie włącza po wyjęciu głowicy, to sprawdź zasilacz. Jeśli będzie sprawny to uszkodzona jest karetka lub płyta główna.
Jeśli po wyjęciu głowić błąd występuje nadal to uszkodzona karetka.
Wyjmij głowice, włącz (kabel zasilacza) drukarkę i otwórz pokrywe. Jeżeli ta procedura działa, to oznacza że drukarka jest o.k. Karetka pewnie wyjechała na środek, więc załuz głowice i zamknij pokrywę. Jeżeli przestała działać drukarka to masz coś z głowicą lub z karetką drukarki. Aby się przekonać podmień na inną głowice.
Komunikat "wrong cartridge" może wskazywać na zepsutą elektronicznie głowicę (czyli praktyczne nie do naprawienia). Ale ja zacząłbym od wyjęcia głowicy z karetki i starannego wyczyszczenia styków na niej oraz w karetce - może coś się zabrudziło, dlatego źle łączy i powoduje ten błąd. W tym przypadku "cartridge" oznacza właśnie głowicę, a pojemniki z...
tak taki sam jest objaw na wyjętych tuszach tj po wyjęciu karetka wraca do doku i wylacza sie
Jeżeli pasek enkodera nie wykazuje śladów zużycia (np. nie są pościerane te paseczki na nim), to pewnie szwankuje czujnik - może też być coś nie tak z taśmą sygnałową karetki lub płytą główną, ale to się rzadko zdarza. A czy drukarka zachowuje się tak samo również z wyjętą głowicą?
Właściwy "pampers" jest w dolnej, tylnej części drukarki - prowadzą do niego te gumowe wężyki wychodzące spod stacji parkującej głowic. Żeby się do niego dostać, trzeba po zdjęciu boków i góry obudowy, najpierw wyjąć ramę wraz z prowadnicami, karetką i elektroniką (nie zapominając o odłączeniu części kabelków od elektroniki), a potem wymontować prawą...
może wyjmij głowice i wtedy spróbuj, mozliwe ze głowica jest padnięta i robi zwarcie
Prawdopodobnie spalona głowica. Może być uszkodzona również karetka jak i płyta główna. Wyjmij głowicę i zobacz jak zachowa się drukarka.
Wyjmij głowicę i sprawdź czy się włączy. Taki objaw występuje przy uszkodzonej głowicy. Mogła paść również karetka jak i płyta główna.
Obawiam się, że bez zdjęcia górnej obudowy drukarki się nie obędzie - dopiero wtedy można wyjąć tusze, głowicę z karetki, by dostać się do zaciętego lub uszkodzonego mechanizmu czyszczącego.
Chodzi tutaj o głowicę a nie kartridż z tuszem. Wyjmij głowicę wyłącz drukarkę a następnie przeczyść styki na głowicy i w karetce. Jeśli nie pomoże to uszkodzona może być głowica, karetka jak i płyta główna.
Możesz spróbować jako ostatniej deski ratunku. Wyłączyć ploter, uwolnić karetkę, wyjąć głowicę, zamknąć pokrywę, włączyć ploter i jak poprosi o montaż to zainstalować ją jako nową. Jak nie zadziała to czeka Cie wymiana na nową.
Na pewno masz rację, nawet podejrzewam jeden z bolców płytki zestykowej (rusza się)ale nie wiem jak tą płytkę wydostać i ewentualnie go dolutować. Jak wyjąć karetkę? Jeszcze raz bardzo dziękuję za dobre serce i szybką odpowiedź.
Jeśli po wyjęciu głowicy drukarka się nie włącza to możesz mieć uszkodzoną karetkę jak i elektronikę. Drukarka do utylizacji.
oj, oryginalne, oryginalne, prawie 200 zł dałam za komplet (już nie wspomnę,że drukarka była tańsza :cry: ) a te styki to jak czyścić? bo próbowałam przecierać ręcznikiem jednorazowym, macałam nawet za karetką - bo samego ustrojstwa wyjąć się nie da chyba, prawda?
Wyjmij głowicę i przeczyść styki, jeżeli to nie pomoże to prawdopodobnie uszkodzona jest głowica albo płyta elektroniki, albo obie te rzeczy. Ewentualnie karetka.
W tych drukarkach najczęściej psuje się głowica - choć tutaj widać, że drukarka ją wykrywa. Żeby jednak być pewnym, trzeba zrobić podmianę: włożyć sprawną głowicę do tej drukarki lub tą głowicę do innej podobnej drukarki. Ale ja zacząłbym od wyjęcia tuszy, głowicy i wyczyszczenia styków na głowicy i w karetce.
jeżeli drukarka się ustawia, to w pozycji jak opuści głowica moduł czyszczacy należy odłączyć ją od prądu. Potem przesunąć karetkę recznie. Gdy drukarka jest martwa (nie reaguje), nalezy zdjąć obudowę.
Wyjmij zespół pompy z urządzenia. Zobacz czy nie ukręciło się kółeczko napędzające (to łączące pompę z podajnikiem). Kręcąc tym kółkiem w obie strony zobacz jak zachowuje się pompa czy nie blokuje się. Możesz też przed wyjęciem pompy kręcić tym widocznym kółkiem w obie strony.
Żeby wyjąć głowicę, trzeba najpierw przełożyć w górne położenie dźwigienkę znajdującą się po prawej stronie karetki i wtedy można wyciągnąć ręką głowicę razem z tuszami. Nic prostszego! :D
Możesz włożyć głowicę zanurzając dysze w płynie udrożniający na kilka godzin. I wtedy sprawdzić. Jeśli nie pomoże do głowica jest prawdopodobnie uszkodzona. Uszkodzona może też być karetka. Ten pampers to jest ta "gąbka" wzdłóż wałka dole? Pampers znajduje się pod całym mechanizmem. Trzeba go wyjąć i zostawić samą podstawę drukarki.
Wyjmij tusze i wyczyść styki na nich oraz w karetce - najlepiej zrobić to czystą szmatką nasączoną alkoholem, nie zapominając o dopilnowaniu, by wszystkie styki były suche przed ponownym włożeniem tuszy.
Wyjmij głowicę i przeczyść styki - coś widocznie nie łączy na lini głowica karetka. Ponadto drukarka sygnalizuje błąd za pomocą pomarańczowych mignięć- napisz ile razy miga na pomarańczowo. Pozdrawiam
Chciałbym, żeby drukarka(tak samo jak Brother) ukazywała stan tuszu 100% i niech drukuje tak długo, aż fizycznie zabraknie jej tuszu. Jest to możliwe? Nie, nie da się tak zrobić, aby pokazywała 100% tuszu cały czas. Da się natomiast zrobić tak, aby drukowała cały czas niezależnie od poziomu tuszu. Sam Canon daje taką możliwość, gdy pojawiają się pierwsze...
Tu http://www.uktsupport.co.uk/canon/bj/s45... ( oraz tu http://www.refill-faq.de/canon/s450.htm ) masz opis kodów błędu dla tego modelu ( na tych stronach jest cała masa opisów błędów i sposobów ich resetowania ) . W Twoim przypadku na dwoje babka wróżyła - spróbuj zresetować pampersa ( waste full ) lub wyjąć obydwie głowice , porządnie wyczyścić...
Trochę się pomyliłem, moduł czyszczący jest po drugiej stronie. A jak wyjmiesz tusze nic tam nie leży. A czy ręcznie można przesunąć karetkę? Sprawdź enkoder strip czy nie jest zabrudzony. Kod 6000 oznacza błąd serwisowy wynikający z awarii sprzętowej w drukarce. Awaria ma związek z obracaniem się rolek podawania.
W drukarce jest jeszcze jakiś inny błąd. Po wprowadzeniu drukarki w tryb serwisowy wyjmiesz tusze i głowicę, opuścisz blokadę karetki i sprawdzisz, jaki kod błędu zgłasza drukarka (ilość mignięć - patrz diody opisane wyżej). Dalej sprawdzisz czy daje się zrzucić dane EEPROM (service tool: Operation -> EEPROM save) do pliku (który tu umieścisz).
Co do odkręcenia podstawy okazuje się ,że trzeba odkręcić 6 wkrętów właśnie ten jeden sprytnie zakryty tasiemką niedaleko silnika karetki. Co do punktu 2 to wydaje się być dobrze. Co do sprawdzenia stycznika i tutaj mam problem z lokalizacją w tej drukarce poproszę o podpowiedz.
Może być uszkodzona karetka lub brudne styki tamże. Po wyjęciu kartridżów można wyczyścić suchą szmatką, ale ostrożnie, aby nie pogiąć styków. W karetce styk, którego zasłonięcie/uszkodzenie powoduje błąd "E05", to pierwszy z lewej w najniższym rzędzie (nr 1): http://obrazki.elektroda.pl/3432360800_1... (tak samo w obu gniazdach)
no faktycznie z tej serwisówki wynika ze to problem pampersa ale ja mam inną ( jutro moge podać na nią namiary na www) z której wynika co innego. A jak ta drukarka sprawdza przepełnienie wkładu???? ma czujnik czy poprostu sobie przelicza???. wyjąłem wkład który owszem zalany jest tuszem po uszy, zrobiłemzalecany reset i ..... lipa.
Prawdopodobnie głowica uszkodzona elektronicznie i tylko do wymiany, ale ja sugerowałbym jeszcze wyjąć głowicę i wyczyścić styki na niej i w karetce - może tylko coś jest zabrudzone i nie łączy. Najlepiej użyj czystej szmatki namoczonej w denaturacie i potem poczekaj parę minut, aż wyparuje.
wyjąć karetka canon karetka karetka canon
wymiana uszczelka ekspres saeco schemat kostki radia volvo paska narzędzi
urządzenie wielofunkcyjne urządzenie wielofunkcyjne
Długi czas odczytu plików z dysku na telewizorze Aktualizacja pola zmienia wartość innego pola w systemach zarządzania danymi