Znalazłem na forum mojej marki taką wypowiedz (dotyczącą galanta): Sygnał prędkości ok 0.4 m/impuls ABS 100-200 impulsów na jeden obrót koła Male pojęcie o elektronice mam, od 10 lat nie praktykowałem, ale jak mi ktoś podpowie to powinienem dać rade.
Wtryski sterujące występują również w Boschu. W Łodzi masz dobry warsztat na ul. Centralnej 43
Wymigaj na zegarach kod błędu. Moja szklana kula mówi: potencjometr na przepustnicy do regeneracji bo nowego nie kupisz
Tam się reguluje śrubką wolne obroty.
obroty można regulować śrubką na przepustnicy
On ma ogranicznik obrotów silnika(jak każdy na wtrysku) nie prędkości żeby się silnik nie rozpadł
czy stabilne obroty po odpięciu sondy wykluczają problem mechaniczny Nie.
Tak to silnik renaulta 1,9TD pompa Lukasa
Carisma 98 rok GDI falują obroty zazwyczaj są podwyższone ponad 1000 obr. Sterownik wywala błędy 12, 23, 56 ktoś ma rozpiskę?? 56 to chyba błąd ciśnienia Ciśnienie na wolnych obrotach 4,5 do 5 Mpa. Zauważyłem dziwną rzecz na wolnych obrotach sonda stoi na 0V, jak dodaje gazu zaczyna oscylować. Ktoś podglądał parametry w GDI jak tam zachowuje się sonda?...
"...14v miedzy nimi sprawdzałem miernikiem." Ale bez obciążenia. Zapnij obciążenie i dopiero pomierz. Albo jest bardzo duży spadek napięcia na trasie sterownik - silnik (złącza po drodze, wsuwki, konektory, utlenione połączenia we wtykach) , albo sterownik był łaskaw wysiąść. Możesz prześledzić drogę przewodów od silnika i wszystko sprawdzić, pomierzyć...
i poradziles sobie z tym problemem bo mam takie same objawy u siebie tylko dodatkowo ma za niskie wolne obroty ok 200 czasem gasnie
Komputer nie pokazuje żadnych usterek.Została wyczyszczona przepustnica ,ale po tym zabiegu wzrosły obroty silnika.
Mam też carismę z tym samym silnikiem i ten sam problem, którego nie mogę rozwiązać. Czy znalazłeś przyczynę?
Używany sterownik komputera kupisz za około 100, silnik krokowy za około 80. Miałem kiedyś 4G92 i podobny problem, dopiero po wymianie tych części zaczęła jeździć, jeden z częstych objawów... Co najśmieszniejsze na jałowym zero oznak nawet po podłączeniu komputera nie wykazywało błędów, ale na wyższych obrotach przepalało bezpiecznik silnika jak dobrze...
Jak najlepiej ustawić wolne obroty
Tu nie znajdziesż rozwiazania?: [url=http://forum.mitsumaniaki.pl/index....
dal faluja obroty.co dalej powiniennem robic.
Mam podobny przypadek, obroty falują na jałowym, czasem gaśnie... przepustnice wyczyściłem, chwile pochodził fajnie cały czas miał ok 900 ale jak się nim kawałek przejechałem to znów było to samo... Jeszcze się zastanawiam nad silniczkiem krokowym ale może to jest coś innego. Słyszałem że silniki GDI powinny jeździć na 98, a ja tankuje 95? Jest to możliwe...
sęk w tym ze wczesniej tak nie było takie objawy zaczely sie od jakiegos tyg. na nagrzanym obroty sa w normie, jedynie na zimnym szaleją... i wlasnie to mnie zastanawia bo nawet gdy samochod stoi w garazu i go odpalam to jest cos nie tak. dodam ze garaz mam ogrzewany.
jest to carisma 1.8 gdi po lifcie. powyżej 2tys obrotów jest dobrze, a poniżej faluję na obrotach.. mruga check.
Przepustnica nie zabrudzona?
Masz tam przepustnicę na linkę? Jak tak to podkręć troszkę śrubką wolne obroty.
Witam wszystkich jestem nowy na forum także jakbym coś źle dodal to przepraszam . Mam problem z moja cari chodzi o to ze tak wkładam kluczyk na zapłon i dzieje się tak ze zapalają się kontrolki ale w silniku trykota jakby iskrownik od kuchenki grzeją się swiece kiedy zgaśnie kontrolka trykotanie ustaje przekrecam kluczy i wybija korki zero null...zero...
Jesli dym o ktorym piszesz jest koloru siwego a nie czarnego to napewno nie sa wtryski , tylko nadmierna ilosc nie spalonej parafiny . Powodem tego bedzie zle ustawiony kat wtrysku . Sprawdz wiec ustawienie pompy wtryskowej . Nie znam tego silnika wiec neiwiem na ile elektronika w nim pzrestawia kat , ale sadze ze przez walniety czujnik np. liczby obrotow...
Jest to silniczek krokowy w prosty sposób go nie sprawdzisz.
tak, w maluchu, polonezie. a nie bo w vento i carismie
Masz malą ilość gazu, wiatraki jak są 2 to najczęsciej działają jednocześnie na niskich obrotach.
Mogłem napisać "w dolnych partiach silnika" i byłoby to lepiej zrozumiane. Wpisałem w wyszukiwarkę "schemat smarowania silnika 1,8 gdi", ale nici ze schematu. Zamiast tego znalazłem artykuł jakich silników należy unikać (wady fabryczne, wadliwe projekty), przyznam że mnie zaskoczył. Tak trochę nie na temat. Robiłem kiedyś takie gdi (i do dziś pamiętam)...
Ale fartuch :-)
Podleć do mnie to Ci zrobię, kontakt na PW
Wielkie dzięki, już znalazłem.Łapał powietrze przez pompę ręczną przy filtrze paliwa.
Napisz cos wiecej o samochodzie - ktory rocznik, jaka skrzynia , ile ma przejechanych km.
Mam identyczny problem w swoim miśku Mitsubishi Carisma GDI 1.8 1998r 125KM. Pojazd odpala za 4-9 razem i po jakimś czasie gaśnie lub po przekroczeniu 2500-3000 obrotów. Ja niemoge znaleźć pomp.
Tu zajrzyj http://forum.mitsumaniaki.pl/
okazało się że uległo uszkodzeniu koło pasowe ze stabilizatorem drgań ktore napędza wszystkie urządzenia. rozrząd został wyminiony. Klekotanie po przekroczeniu 3000 obrotów pozostało.
Sprawdź cewki zapłonowe i kopułkę.
Z rozrząd masz ok?
Mitsubishi Carisma 1.8 16V GDI, zgasł podczas jazdy, przy próbie uruchomienia odpala na 1 bądź 2 cylindry i praktycznie nie idzie go wkręcić na obroty. W silniku błąd sondy lambda za katalizatorem, błąd grzałki, kompresja po 14bar, jest iskra na każdym cylindrze, paliwo do pompy WC dochodzi "na oko" pod odpowiednim ciśnieniem. Jak uruchomie silnik i...
Wykręć tą turbinę, na razie niepotrzebnie więcej myślisz niż robisz, zasilanie olejem zaślep śrubą, gdybyś do roboty się zabrał to sam byś na to wpadł. Ja bym nie sprzedawał go jako sprawnego, kłopotów sobie narobisz. Pisownię popraw.
w volvo i carismie jest dokładnie ten sam silnik z renault.
Czyli to odkręcenie paru obrotów tej tak jakby większej śruby co jest w tym na torxa 20 spowoduje spuszczenie ciśnienia?
o ile dobrze pamiętam, to pod vacu pompom masz czujnik obrotów wału, zobacz czy złącze nie jest mokre
Witam posiadam mitsubishi carisme 1.8 gdi 2000 rok . Samochód dużo pali ,a mianowicie około 14 litrów w trybie miejskim . Mam też obiaw ,w postaci falujących obrotów na biegu jałowym z tego ,co się dowiedziałem jest to spowodowane zabrudzoną przepustnicą ,ale czy to też ma wpływ na spalanie ,czy to może inny problem .W tym aucie była wymieniana uszczelka...
[/quotemożna było tylko jechać na obrotach rzędu 1000-1300 do domu na najwyższym biegu odległość 80km[quote] jeśli z miską i pompą wszystko ok to zakatowałeś panewki taką jazdą - wał musi mieć obroty bo długo nie pociągnie
Witam, posiadam Mitsubishi Carisma 1.6 16v z 1998 roku. Ostatnio zaczęły jej falować obroty. Przy filtrze powietrza była kostka, więc zmostkowałem 3/4 kabelek zrobiło się zwarcie, od tej pory jak go odpalę to chodzi max 1s i gaśnie. Jak dodam gazu to jest okej chodzi ładnie, ale wystarczy że puszczę gaz i obroty spadają do zera przez co gaśnie. Wie...
Tak, są silniki benzynowe które już przy tych obrotach mają spory moment obrotowy i dają możliwość płynnego przyspieszania. Np 1.8 GDi Carisma.
A dokładniej to jak mam go nauczyć obrotów?? Co do regeneracji to ja nie bardzo mam taka możliwość w UK bo tu wymiana tylko na nową albo szrot.
Ciśnienie paliwa jest okej sprawdzałem i jeśli by było za małe to auto na wysokich obrotach by przerywało.
z bezpośrednim wtryskiem paliwa . No popatrz, a ja zawsze myślałem że pierwszy taki to był Mitsubishi Carisma GDI, i to pod koniec lat '90....
moze to pomoże niestety nie pomogło Dodano po 48 Uwaga zareagował !! stary komputer, stara puszka bosch, stary kluczyk. - i : po 10 sekundach odpaił ale tylko na chwilke. Nie wiecej jak 2 sekundy. Odpala, gaśnie. Odpala i gaśnie i tak w kółko. Zawsze sie gasi po tym samym czasie, nie da rady go wprowadzic na wyższe obroty
obrót mitsubishi carisma carisma wtrysk carisma schemat carisma
bluetooth sluchawki bezprzewodowe laptop kompatybilna karta sieciowa oznaczenie drukarka
kable rozruchowe tanie diora ws504
Mercedes OM621 – wymiana pompy wtryskowej Bosch, ustawienie kąta, uszczelnienia Vitondiesel Nagrywanie filmów z dekodera Dreambox - instrukcje