Znalazłem na forum mojej marki taką wypowiedz (dotyczącą galanta): Sygnał prędkości ok 0.4 m/impuls ABS 100-200 impulsów na jeden obrót koła Male pojęcie o elektronice mam, od 10 lat nie praktykowałem, ale jak mi ktoś podpowie to powinienem dać rade.
Tam się reguluje śrubką wolne obroty.
dal faluja obroty.co dalej powiniennem robic.
Jak najlepiej ustawić wolne obroty
Masz tam przepustnicę na linkę? Jak tak to podkręć troszkę śrubką wolne obroty.
Wymigaj na zegarach kod błędu. Moja szklana kula mówi: potencjometr na przepustnicy do regeneracji bo nowego nie kupisz
Mam podobny przypadek, obroty falują na jałowym, czasem gaśnie... przepustnice wyczyściłem, chwile pochodził fajnie cały czas miał ok 900 ale jak się nim kawałek przejechałem to znów było to samo... Jeszcze się zastanawiam nad silniczkiem krokowym ale może to jest coś innego. Słyszałem że silniki GDI powinny jeździć na 98, a ja tankuje 95? Jest to możliwe...
Komputer nie pokazuje żadnych usterek.Została wyczyszczona przepustnica ,ale po tym zabiegu wzrosły obroty silnika.
Czy warto kupić to auto? Nie mam pojęcia jaka jest jego awaryjność na internecie mało osób wyraziło swoja opinie żeby mieć jakiś punkt odniesienie do innych marek aut. Chodzi o Carisme II tą po lifcie.
Używany sterownik komputera kupisz za około 100, silnik krokowy za około 80. Miałem kiedyś 4G92 i podobny problem, dopiero po wymianie tych części zaczęła jeździć, jeden z częstych objawów... Co najśmieszniejsze na jałowym zero oznak nawet po podłączeniu komputera nie wykazywało błędów, ale na wyższych obrotach przepalało bezpiecznik silnika jak dobrze...
i poradziles sobie z tym problemem bo mam takie same objawy u siebie tylko dodatkowo ma za niskie wolne obroty ok 200 czasem gasnie
moze to pomoże niestety nie pomogło Dodano po 48 Uwaga zareagował !! stary komputer, stara puszka bosch, stary kluczyk. - i : po 10 sekundach odpaił ale tylko na chwilke. Nie wiecej jak 2 sekundy. Odpala, gaśnie. Odpala i gaśnie i tak w kółko. Zawsze sie gasi po tym samym czasie, nie da rady go wprowadzic na wyższe obroty
okazało się że uległo uszkodzeniu koło pasowe ze stabilizatorem drgań ktore napędza wszystkie urządzenia. rozrząd został wyminiony. Klekotanie po przekroczeniu 3000 obrotów pozostało.
jest to carisma 1.8 gdi po lifcie. powyżej 2tys obrotów jest dobrze, a poniżej faluję na obrotach.. mruga check.
Mam też carismę z tym samym silnikiem i ten sam problem, którego nie mogę rozwiązać. Czy znalazłeś przyczynę?
Mogłem napisać "w dolnych partiach silnika" i byłoby to lepiej zrozumiane. Wpisałem w wyszukiwarkę "schemat smarowania silnika 1,8 gdi", ale nici ze schematu. Zamiast tego znalazłem artykuł jakich silników należy unikać (wady fabryczne, wadliwe projekty), przyznam że mnie zaskoczył. Tak trochę nie na temat. Robiłem kiedyś takie gdi (i do dziś pamiętam)...
Tu nie znajdziesż rozwiazania?: [url=http://forum.mitsumaniaki.pl/index....
sęk w tym ze wczesniej tak nie było takie objawy zaczely sie od jakiegos tyg. na nagrzanym obroty sa w normie, jedynie na zimnym szaleją... i wlasnie to mnie zastanawia bo nawet gdy samochod stoi w garazu i go odpalam to jest cos nie tak. dodam ze garaz mam ogrzewany.
Mam identyczny problem w swoim miśku Mitsubishi Carisma GDI 1.8 1998r 125KM. Pojazd odpala za 4-9 razem i po jakimś czasie gaśnie lub po przekroczeniu 2500-3000 obrotów. Ja niemoge znaleźć pomp.
Witam wszystkich jestem nowy na forum także jakbym coś źle dodal to przepraszam . Mam problem z moja cari chodzi o to ze tak wkładam kluczyk na zapłon i dzieje się tak ze zapalają się kontrolki ale w silniku trykota jakby iskrownik od kuchenki grzeją się swiece kiedy zgaśnie kontrolka trykotanie ustaje przekrecam kluczy i wybija korki zero null...zero...
Jest to silniczek krokowy w prosty sposób go nie sprawdzisz.
Ale fartuch :-)
Jesli dym o ktorym piszesz jest koloru siwego a nie czarnego to napewno nie sa wtryski , tylko nadmierna ilosc nie spalonej parafiny . Powodem tego bedzie zle ustawiony kat wtrysku . Sprawdz wiec ustawienie pompy wtryskowej . Nie znam tego silnika wiec neiwiem na ile elektronika w nim pzrestawia kat , ale sadze ze przez walniety czujnik np. liczby obrotow...
Mitsubishi Carisma 1.8 16V GDI, zgasł podczas jazdy, przy próbie uruchomienia odpala na 1 bądź 2 cylindry i praktycznie nie idzie go wkręcić na obroty. W silniku błąd sondy lambda za katalizatorem, błąd grzałki, kompresja po 14bar, jest iskra na każdym cylindrze, paliwo do pompy WC dochodzi "na oko" pod odpowiednim ciśnieniem. Jak uruchomie silnik i...
Tu zajrzyj http://forum.mitsumaniaki.pl/
Podleć do mnie to Ci zrobię, kontakt na PW
Z rozrząd masz ok?
Napisz cos wiecej o samochodzie - ktory rocznik, jaka skrzynia , ile ma przejechanych km.
Sprawdź cewki zapłonowe i kopułkę.
Ciśnienie paliwa jest okej sprawdzałem i jeśli by było za małe to auto na wysokich obrotach by przerywało.
Witam, posiadam Mitsubishi Carisma 1.6 16v z 1998 roku. Ostatnio zaczęły jej falować obroty. Przy filtrze powietrza była kostka, więc zmostkowałem 3/4 kabelek zrobiło się zwarcie, od tej pory jak go odpalę to chodzi max 1s i gaśnie. Jak dodam gazu to jest okej chodzi ładnie, ale wystarczy że puszczę gaz i obroty spadają do zera przez co gaśnie. Wie...
Przerabiałem to kiedyś w Space Star 1.8 GDI Wytarł się TPMS (pot. przepustnicy). Kupiłem niby zamiennik na aliexpress ale pasował ni przypiął ni wypiął. Skończyło się na rozebraniu starego przeczyszczeniu podgięciu ślizgaczy i sklejeniu. Auto odzyskało kontrolę nad obrotami. Ogólnie jest też potencjometr pedału gazu (szerszy)
Witam posiadam mitsubishi carisme 1.8 gdi 2000 rok . Samochód dużo pali ,a mianowicie około 14 litrów w trybie miejskim . Mam też obiaw ,w postaci falujących obrotów na biegu jałowym z tego ,co się dowiedziałem jest to spowodowane zabrudzoną przepustnicą ,ale czy to też ma wpływ na spalanie ,czy to może inny problem .W tym aucie była wymieniana uszczelka...
Witam . Auto dzisiaj zostało naprawione . Mianowicie wymienione zostały świece na nowe i potencjometr przepustnicy . Potencjometr dawał sygnał do Ecu ,o maksymalnie otwartej przepustnicy . Auto nie kopci ,wkręca się na obroty i równo chodzi. Pozdrawiam i dziękuję za opinie i sugestie .
Witam piszę w imieniu kolegi, który posiada Mitsubishi Carismę 1.6, 98'. Podcza jazdy na benzynie obroty skaczą od niskich do 2000/min, czasem zgaśnie i dzieje się tak głównie na zimnym silniku, na gazie jest wszystko ok. Instalacja z jednopunktowym wtryskiem. co może być przyczyną?
z bezpośrednim wtryskiem paliwa . No popatrz, a ja zawsze myślałem że pierwszy taki to był Mitsubishi Carisma GDI, i to pod koniec lat '90....
Witam serdecznie, posiadam Baseus Car Jump Starter 12000 mAh (CRJS03-01) i zastanawiałem się, czy wykorzystując to urządzenie, można wymienić akumulator w samochodzie, nie tracąc zasilania. W moim aucie Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, jeśli rozłączę akumulator choćby na sekundę, to restartuje się komputer samochodowy, co jest bardzo irytujące, bo traci...
Witam,nie wygląda to na rozrząd ,sprawdziłbym np.sprzęgło alternatora itp.Coś kręci się jeszcze po zejściu obrotów silnika. Najszybciej będzie jak ściągniesz pasek wielorowkowy i zrobisz próbę.Jeśli będzie cisza to problem masz z osprzętem.
Odłącz akumulator na ok minutę. Silnik musi być zimny zanim go uruchomisz. Uruchom silnik na 10 minut (wszstkie odbiorniki prądu wyłączone). Zgaś na 20 sekund (wyciągnij kluczyk ze stacyjki). Uruchom na 10 minut (włączone możliwe wszystkie odbiorniki prądu, ale bez klimy). Gotowe. mam małe pytanko, mianowicie mam Galanta 1,8 GDI zrobiłem jak w opisie...
Witam mam problem tego typu że jechałem autem było wszystko ok, nagle przy skręcaniu w lewo odczepił mi się akumulator i uderzył w silnik od tej pory auto odpala na benzynie,ale nie możne osiągnąć obrotów i przerywa, na gazie chodzi lepiej ale również przerywa proszę o pomoc.
Witam. Mam problem z odpaleniem. Bardzo długo musze kręcic zeby odpalił. Jak juz odpali to musze mu dac w gaz zeby wszedł na swoje obroty bo nie równio chodzi. Poza tym kopci białym (siwym) dymem. Kopci nawet jak niegazuje go zeby wzedł na te obroty. Prosze o pomoc bo niewime co robic. Swiece wyminiłem a problem pozostał.
Witam. W sobotę gdy chciałem odpalić z rana auto niestety nie udało mi się. Sprawdziłęm czy jest iskra i czy chodzi pompa paliwa chodzi i wszystko bez zarzutów, lecz auto nie chce przemówić. Dopiero gdy dam mu do przepustnicy samo start to podtrzymuje obroty wtedy gdy psikam łatwopalnym spayem, gdy przestaje auto momentalnie spada z obrotów i gaśnie....
Wyjechałem z domu i po 2 km odcięło moc, wróciłem dolałem oleju i po 20 min przejechałem 5 km i mocy nie było, oczywiście przy odcięciu mocy wyświetlił się check engine, samochód odczuwalnie lepiej przyspiesza przy 2.5-3k obrotów lecz ponizej lub powyżej prawie brak reakcji na pedał gazu,proszę pilnie o pomoc w problemie i z góry dziękuję
Jedyna możliwość zgaszenia to uduszenie na wolnych obrotach na hamulcu ale nie chcę tak robić bo wiem że to szkodzi. Czy stało się coś poważnego? Jest to silnik diesel 1900 di-d
chociaż nie wiem czy sygnał prędkości nie idzie w tym aucie z czujnika obrotów wału. A co ma prędkościomierz do obrotów wału korbowego??? Prędzej obrotomierz. Autor coś zdążył sprawdzić samemu, np.sygnał od czujnika prędkości w skrzyni do zegarów?
nie wiem czego brakuje w momencie gdy nie pali jestem noga ale wygląda to tak jakby brakowało paliwa bo w momencie gdy gaśnie dodanie dodanie gazu powoduje że wchodzi na obroty i nie gaśnie , a jak zgaśnie trzeba poczekać albo popompować pedałem gazu . Natomiast jak auto jedzie i zgaśnie włączenie biegu powoduje że silnik odpala .
Ten model po odłączeniu akumulatora przeprowadza kalibrację przepustnicy. Falowanie obrotów jest normalne. Należy pozwolić mu chodzić na wolnych obrotach od zimnego silnika do zagrzania przez około 20 minut, (obciążenie minimalne, wyłączona klima, światła, radio itp). Po 20 min należy obciążyć na maxxa- włączyć wszystko co się da.
Witam mam problem z instalacją gazu w Mitsubishi Carisma 1.6 GL 16V 1998 rok typ silnika to 4G92 .Mianowicie samochodzik na benzynie śmiga super (po wczytaniu danych z komputera samochodu normalnie przełancza się na gaz i pracuje na wolnych obrotach jeżeli wcisnę pedał gazu do oporu to strasznie przerywa i utrzymuje obroty w granicach 2000 jeżeli natomiast...
to co mi wymienił to: Lovato RID GPL RGE090- sorry ale raczej nowicjusz ze mnie i średnio wiem co to reduktor a co mikser. filtry mam nowe, dolot do filtru powietrza czasami strzeli (chodź nie wiem jak teraz bo wymieniłem przewody wysokiego napęcia ). a może jeszcze dodam że jak przełączam na gaz (od niedawna objawia się to w taki sposób) albo te obroty...
Witam ,posiadam Mitsubishi Carisma 1.8 GDI ,problem jest następujący ,odpalając samochód czy to na mrozie czy w upale ,pali za pierwszym ,dopiero gdy zrobię jakieś 30 km ,i próbuję go odpalić wtedy jest problem ,zazwyczaj przy kręceniu słychać mocne strzały w okolicy wydechu ,i jeśli nie przestanę kręcić poleci biały dym z pod maski ,i auto gaśnie ,muszę...
auto to mitsubischi carisma 98 rok 1,9 tdi. objaw jest taki że jak silnik jest zimny lub jak załacza sie klima nie podnoszą się automatycznie obroty silnika. Jaki czujnik jest za to odpowiedzialny i gdzie jest umieszczony? Z góry dzięki za podpowiedzi pozdrawiam
mitsubishi carisma carisma mitsubishi carisma obrót
multiswitch unicable suszarka edh97981w oznaczenie drukarka
kable rozruchowe tanie diora ws504
Kraft & Dele MIG MAG – przyczyny spalania płyt elektroniki, awarie, IGBT, chłodzenie Jak otworzyć inwerter Fronius do podłączenia kabli?