Idź po kablu od tej syrenki albo od diody i dojdziesz do sterownika. Jak znajdziesz to spróbuj odpisać kostkę od tej znalezione centralki i próbuj odpalić.
Po włączeniu zapłonu CE zaświeca się i po chwili gaśnie? Jeśli tak, to czy po 5 sek kręcenia zaświeca się ponownie? Próbowałeś odpalić z odłączonym czujnikiem wałka rozrządu?
Witam Pacjent Mitsubishi Carisma 1.8 Benz Automat 2000 rok Czy moglibyście mi pomóc i podpowiedzieć, sprawa wygląda tak: zgubione kluczyki od auta zapasowego, nie mam. Chcę kupić nowy zestaw startowy i z czego powinien się składać, czy numery sterowników muszą być identyczne? Nie ukrywam, poszukuję o tych samych numerach i niestety jest sam sterownik...
Cześć kupiłem ostatnio Mitsubishi Carisma 1.8GDI. i pojeździłem 3 dni i zaczęły się problemy z odpaleniem rano odpalił bez problemu pojechałem do pracy. Zgasiłem silnik po 2 godzinach, chciałem go odpalić i nie chciał odpalić. Zmierzyłem wszystko i się okazało że muszę wymienić sterownik bo palił mi 2 cewkę. Wymieniłem sterownik z modułem sterownika...
Witam.Mam problem ze stacyjką w Mitsubishi Carisma.Mianowicie:po włożeniu kluczyka do stacyjki ,blokuje się on i nie można odpalić auta, ostatnim razem wyjęłam nawet stacyjkę (to z zakładkami ) ...jestem wkurzona jak mogło się to przydarzyć ??? Pomocy... Co jest nie tak.Byłam wstępnie u mechanika z tym co mi wyszło z kluczykiem i powiedział że przy...
Byłem zrobić fotki i przy okazji odpalić Cari jeszcze raz bo w sobotę odpiąłem klemy. Po odpaleniu ponownie załączyły się wentylatory ale po jakichś 20 sekundach a nie od razu jak to było wcześniej. Po 30 sekundach się wyłączyły i już się ucieszyłem zamknąłem klapę i...włączyły się ponownie i już nie zgasły :( Zapomniałem dodać w pierwszym poście że...
Witam , Mam problem z moją Carismą, otatnio jeżdżąc nie zaopserwowałam żadnych przesłanek aby nie móc dzisiaj odpalić wszystko było jak zawsze w porządku , jeszcze dzisiaj rano przepalałam samochód abym nie miała problemów z odpaleniem (z powodu niskich temp.) Wieczorkiem chciałam wyjechać , odpalił bez problemu , nagle dziwnie sie przydusił zabujał...
A próbowałeś odpalić drugim kluczykiem :?:
W komputerze nie wykazują się żadne błędy i to mnie najbardziej martwi ponieważ ciężko jest znaleźć punkt zaczepienia. Nie mam pojęcia co wpływa jeszcze na te głupie zachowanie auta na ciepłym silniku. Ale jeśli to pomoże to powiem że jak się już auto odpali to jedzie jak marzenie, dopiero po tym jak silnik się nagrzeje do wyższej temperatury ciężko...
Akumulator jest dobry sprawdzalem Dodano po 7 Dziś rano trzestrzało zapaliły się kontrolki chodzila dmuchawa radio a jak chciałem odpalić zaś zgasły i zaś trzaski i tak pare razy
Witam wszystkich!!! Mam problem z MITSUBISHI CARISMA 1.8 GDI Problem polega na tym że samochód nie chce odpalić a jak odpali nie reaguje na pedał gazu. Na wstępie chce zaznaczyć że przepustnica jest sprawna sterownik przepustnicy jest podmieniony wiązki sprawdzone a w adaptacji przepustnicy samochód sam dodaje gazu od 1000 obr do 6000 obr potem chodzi...
Witam mam problem z Mitsubishi Carisma 1.6 16v gaśnie w czasie jazdy i co stwierdzam po kilku minutach pale i znów jeździ jak zegarek , ale po nagrzaniu i po paru kilometrach gaśnie zaczyna przerywać szarpać i gaśnie ciśnienia paliwa sprawdzone jest ok filtr paliwa wymieniłem i jest ok wygląda mi to na problem z wtryskiwaczami tak jak by zanikał mi...
Zdjąłem dzisiaj osłone pod kierownica zeby dostać sie do złącza od eku zeby spr błędy lecz mi sie to nie udalo z powodu wadliwej diody. Zauważylem że sa tam dwa moduły czerwone boschowskie cartronic z nr 1 137 328 045. doczytałem ze to jest moduł od immo. Chciałbym dodać że nie mam oryginalnego kluczyka ponieważ taki dostalem od poprzedniego właściciela....
pytanie?? jak odłączałeś akumulator to pierwsze ściągnołeś +czy - ?? jeśli + to mogło wysypać alarm a immobilajzer jest powiązany z alarmem i dlatego nie możesz odpalić auta bo odcięta jest pompa paliwa.
Naprawdę dobra płaska 10 wystarczy , a najlepszy odpowiedni klucz , poluzuj kilka zwojów próbuj odpalić ciśnienie wypchnie tłoczek , inaczej oring trzyma i nie można tego wyjąć .
Witam ,posiadam Mitsubishi Carisma 1.8 GDI ,problem jest następujący ,odpalając samochód czy to na mrozie czy w upale ,pali za pierwszym ,dopiero gdy zrobię jakieś 30 km ,i próbuję go odpalić wtedy jest problem ,zazwyczaj przy kręceniu słychać mocne strzały w okolicy wydechu ,i jeśli nie przestanę kręcić poleci biały dym z pod maski ,i auto gaśnie ,muszę...
Znajomy mi mówił że takie objawy są gdy sterownicze gazu wysyła zły sygnał na wtryski benzyny i dlatego nie odpala. W sekwencji chyba nie da się odpalić na gazie bo zawsze gdy widzę to dioda mruga dopóki samo się nie przełączy.
Mam mitsubishi Carismę 98r TD 1.9. Od pewnego czasu kiedy mi zgaśnie samochód nie mogę od razu go odpalić - muszę trochę poczekać, a potem odpala bez problemu. Jak silnik jest zimny to tez odpala bez problemów. Znajomy mi powiedział ze może to być problem z alternatorem albo z regulatorem napięcia. Czy wie ktoś może o co chodzi i jak to sprawdzić?
Witam, dzisiejszy mój przypadek, Mitsubishi Carisma 1,6 73KW rok 98. Auto udało mi się odpalić na dwóch cylindrach i teraz ciekawostka chodził tylko na drugim i trzecim cylindrze. Odpięta kostka od cewki na 4 cylindrze. Pomyślałem na bank walnięta cewka, zmieniłem na nową i znów zonk z tym że teraz auto nie posiada iskry na 2 i 3 cylindrze. Cewka sprawdzona,...
Witam mam taki problem, iż ostatnio wybrałem się w trasę (na weekend ze znajomymi) jadę jadę i w pewnym momencie zgasło mi auto przy prędkości około 80 km/h zjechałem na pobocze nie wiedziałem co się dzieje chciałem odpalić rozrusznik kręcił jak trzeba, lecz auto nie odpalało wiec spróbowałem rozłączyć akumulator auto odpaliło, ale wciąż ciągle gasło...
W carismie mojego wujka padł akumulator ponieważ stała długi czas nie jeżdżona więc ten podłączył prostownik bez przełączenia z 24V na jak się należało 12V(czysta pomyłka) w dodatku próbowaliśmy ją odpalać na podłączonym prostowniku.Teraz po włączeniu zapłonu pokazują się wszystkie kontrolki, silnik kręci ale nie odpala. Zachowuje się jakby nie dostawał...
Mam problem z obrotami silnika.Stało się to nagle, staję na światłach a obrotomierz zostaje na 1300.rano trudno odpalić silnik, kiedy się nagrzeje(po 5 min pracy) bieg jałowy wzrasta do 1300 i waha się do 1500 i ani grama mniej. nie kopci jakoś dziwnie ma po prostu za wysokie obroty biegu jałowego po nagrzaniu. Proszę o pomoc nie chcę aby jakiś specjalista...
A jakieś porady dla mnie by sprawdzić silnik? Z tego co widziałem ktoś dolewał olej przed dłuższy czas( kilka baniek po oleju w samochodzie) mogło turbo ciągnąć turbo, olej w silniku jest. Kolega który go wczoraj odpalił ujechał nim ok 1 km i samochód słabł,turbo stoi na bank wcale wirnik się nie obraca. Ja chce się dowiedzieć czy może mogę odpalić...
Witam mam problem z autem jak w temacie. Jechałem sobie ostatnio po prostej drodze (u nas takich mało) i auto zgaslo. Silnik nie dawał się ponownie uruchomić. Sprawdziłem bezpieczniki - spalony od zasilania sterownika silnika. Wkładam nowy bezpiecznik i spala się od razu. Ewidentne zwarcie. Po dwóch godzinach poszukiwań odnalazłem usterkę- świeżo wymieniony...
CDIF go przeczyta, albo inny sprzęt czytający "renówki" bo to silnik i sterowanie "francowate"
Witam mam problem czasami moja Carisma szarpie i brakuje jej mocy najczęściej od razu po odpaleniu gdy już sobie trochę poszarpie wszystko jest ok. pomocy
Witam, mam problem ze swoim autem. Mianowicie samochód nie chce odpalić, po przekreceniu stacyjki zaczyna migać kontrolka silnika i samochód nie chce odpalić. Wcześniej włączała się kontrolka podczas jazdy i samochód tracił momentalnie moc. Czasem jak ruszając dodałem więcej gazu również zapalała się kontrolka i momentalny spadek mocy. Natomiast jak...
Posiadam mitsubishi carisme 1.8gdi 125km z 99r na zimno pali od "strzała" ale gdy się troche pojeździ nie chce odpalić.Dopiero jak sie poczeka 10-15min odpala bez problemu dodam ze podczas jazdy nie gasnie tylko ma problemy przy odpalaniu na cieplym
Witam mam carisme z 1999 roku 1.8 gdi benzyna .mam problem z jej odpaleniem. gdy przekręce kluczykiem i pompka podpompuje troche paliwa na chwile odpali i zaraz zgaśnie co może być przyczyną.
Autko podczas jazdy zgasło zaczęło coś pukać jak by przekaźnik strasznie szybko pracował zapaliła się lampka czek i już nie odpalił brak iskry
Już to zrobiłem, wtyczka jest na kolektorze, wtryski po 1 ohm, brak zwarcia do masy. O dziwo po wypięciu czujnika ciśnienia paliwa (na listwie) auto odpaliło tak samo jak po wypięciu czujnika położenia wałka rozrządu. Po odłączeniu kostki wtryskiwaczy i podaniu Plaka przed przepływomierzem ,silnik się uruchomił ale tak falowały obroty że trudno mi powiedzieć...
Został wymieniony immobilizer(chip)w kluczyku,samochów nie chce w ogóle odpalić,ale po przekręceniu kluczyka tylko kręci i nic więcej. Jaka może być przyczyna ?
Jutro zrobię diagnozę [url=http://forum.mitsumaniaki.pl/viewto... tego linka Gaśnie prawie że od razu, może jeszcze z 1 2 sekundy silnik się dusi. Jutro za dnia popatrzę na linkę. Ale ona chyba nie ma nic do rzeczy, gdy auto jest tylko odpalone?
Witam kolega zgubił jedyny kluczyk czy można jakoś ominąc immo. albo jak można zrobić żeby auto odpaliło na pewno musi kupić nową stacyjkę ale nadal co z immo. Carisma 1,8 z 97rok A jak bym kupił od innego samochodu komputer, kluczyk, stacyjkę itd. czy to po założeniu będzie działać.
Dzięki kolego marseluss_2009 . Temat do zamknięcia, autko odpaliło po wymianie: stacyjki z immo, komputera i kluczyków. Pozdrawiam
Problem rozwiazany. Tak to zawór z immo. Już myślałem go wywalic i założyć zwykły ale metodą prób i błędów na włączonym zapłonie dotykałem kabelkami pinów i w końcu trafiłem w układ że zawór zaczął się otwierać (slychac wyraźne cykanie). Na przyszłość oznaczyłem korektorem przewody zgodnie z liczbami na wtyczce. Autko odpaliło i jezdzi.
niestety przeczyszczenie wtyczek nie pomogło silnik dalej czasami podstukuje ,po odpaleniu lekko falują obroty co się mogło stać. proszę o pomoc
W mondeo miałam drastyczny spadek mocy i dym z rury wydechowej. W carismie żadnego dymu nie ma, moc jaka była taka jest. Dziś rano było bardzo wilgotno i po odpaleniu z rury wydechowej przez około 1 minutę leciała delikatna przeźroczysta chmurka (chyba pary wodnej) potem już absolutnie żadnej pary ani dymu nie zaobserwowałam.
Na odpalonym silniku + radio + klima wentylator max http://obrazki.elektroda.pl/9891265600_1... W spoczynku 0.26 + radio Odpalony 0.41 + radio 0.48 zgaszony + wentylator na maxa +radio 0.61 odpalony +wentylator na maxa +radio
aku jest OK, po całej nocy -13 stopni od pierwszego strzała odpalił. Zastanawia mnie fakt tej kontrolki i zaniku napięcia na dmuchawie......zwarcie w altku? któraś dioda zaczyna kuleć?
jeden: coś kolega pierniczysz... dwa: pod kontrolka oleju jest +12 cały czas po stacyjce, podłączasz impuls od strony masy i masz jak chcesz, ale co z immo? trzy: po wyłączeniu kluczykiem silnik nie ma prawa chodzić. (co nie eliminuje odpalenia z pilota)
to cos z alarmem jest nie tak bo nie reaguje na pilota i od tego momentu zaczely sie problemy z odpalaniem. Wczoraj pojechalem zatankowac, pdpalil bez problemu zatankowalem odpalil i za chwile zdechl i juz nie chcial odpalic. Odlaczylem akumulator na kilka godzin i odpalil. Co sie dzieje bo jestem zielony
Kolego,najpierw wymrugaj błędy a dopiero puzniej mozesz grzebać w elektryce. Pewnie masz już zużyte szczotki od rozrusznika i sie zawieszają.Jak niebedziesz mógł odpalic to delikatnie stuknij w główke gdzie automat bo tylko tam dostaniesz przy otwartej masce
zmieniliśmy komputer i odpalił 3 razy normalnie i później znów to samo.. ten sterownik wtrysków może, tylko powiedzcie gdzie się On znajduję.
Witam! Mam problem : zgubiłem kluczyk i chciałem odpalić zapasowym - bez efektu, po godzinie znalazłem ten co był wcześniej w użytku i auto też nie odpala. Błąd 54. W sterowniku od immo w danych bieżących liczba dopisanych kluczy : 2 czyli niby ok i błędu żadnego nie wywala tylko w sterowniku silnika ten 54 po każdym wyłączeniu zapłonu. Mam jeszcze...
a ja jeszcze niemiałem japończyka z silnikiem diesla;D , chociasz ze mam niemiecką frontere z silnikiem od isuzu;D ,ale miałem takze golfa 1.6TD naktórym się odbyła nieudana próba kradziezy i przecięto dosłownie każdy kabel (niewiem czemu) i go odpaliliśmy na popych:D
Witam Mam problem z Carismą 1.6 Przy odpaleniu na benzynie i jeździe na niej nie mam żadnych problemów, silnik pracuje równo i jest wszystko OK jednak po przełączeniu na GAZ LPG obroty spadają do około 500obr/min czasem łapią 1000obr i słychać jak silnik zaczyna przerywać i "klekotać" na biegu jałowym. podczas jazdy samochód jest bardzo zamulony i nie...
witam mam carisme 1.9td na zimnym silniku musze dlugo krecic a jak juz odpali puszcza chmure dymu .wystarczy ze pochodzi kilka minut i pali na dotyk.moze ktos poradzic co sie dzieje?
witam ja miałem podobny problem w mojej carismie jak ty i okazało się że rozkodował się immobilajzer sprawdz bezpiecznik od immo może jest przepalony
Witam posiadam Mitsubishi Carisma 1,8 16V GLS 1995 r. i mam problem z odpaleniem na zimnym silniku jak jest ciepły z kolei łapie wysokie obroty. Wymieniłem aparat zapłonowy,świece,kable,przepływomierz i nic nie pomogło. Wykręciłem silniczek krokowy z przepustnicy i sprawdziłem, działa jak należy. Po za tym silnik praktycznie wogóle nie chodzi na benzynie,...
carisma wtrysk carisma schemat carisma mitsubishi carisma
mitsubishi sterowanie komputerem whitenergy zasilacz przekierowanie panasonic
arduino projekty przejazd kolejowy
SEAT Alhambra 2018 - Kod błędu P0401 EGR Komunikat "TRYB NIEDOSTĘPNY" w Samsung PS50C550