Napisz do kolegi carrier.
Założyłeś diodę również na plusa drugiej lampki? Możesz też ewentualnie przeciąć przewód sterowania lampki masą, założyć diodę min 3A i podpiąć się przed nią. Ten jeden przewód, to nie jest żaden plus zanikający po otwarciu drzwi, tylko właśnie przewód sterowania lampki masą, na którym przy wcisniętej krańcówce widzisz plus przepływający przez włókno...
Kol. skasuj alarmy z poziomu panelu naciskając klawisz alarm list. po wyświetleniu alarmu, alarmów naciśnij znaczek = powinny się skasować. co do tego że nie podejmuje próby rozruch to normalne bo alarm aktywny następnie sprawdz rozrusznik na krótko czy kręci ten alarm powróci po chwili gdy silnik się nie uruchomi w razie pytań pisz lub dzwoń. Podaj...
Witam i bardzo dziękuję Carrier.
Carrier, ale ten alarm nie miał przycisku Reset, sprawdziłem w instrukcji - nie miał na bank.
Jest rozpiska na Elce od kolegi Carrier.
odłącz alarm i wtedy zmierz To już zrobiłem :-). Na tej podstawie stwierdziłem, że to wina centralki. Po odłączeniu alarmu pobór spada do nastu mA. Na początku obstawiałem radio, ale niestety to nie ono. Odpiąłem też wszystkie czujki od centralki i dalej pobór wynosił ~300mA. Jakimś też problemem jest pewnie brak schematu tego wynalazku.
Swieci kontrolka alarm cisnienia, agregat nie działa ani na dieslu ani na prąd. Cisnienie w ukłądzie prawidłowe presostat działa prawidłowo pomimo tego ciągle alarm cisnienia. Proszę o porade a najlepiej schemat połączeń ,bo w tym agregacie płytki elektroniki są grubo zalane żywicą. Jest to Carrier Mistral 700 plus Diesel.
Tak jak napisał carrier. Dzięki
alarm z komendami głosowymi 15 lat temu montowałem takie cuda ale obstawiam że już tego nie ma nikt nawet w śmietniku :) bez urazy :) Jaka tam uraza, ważne że działało :) Wesołych Świąt.
W dobrych alarmach to standard Michał, przecież HPB to bezpilotówki (can lub analog), to jak można zrobić dwuetapowe wyłączanie?
Carrier dziekuje bardzo za pomoc alarm podlaczony !👍👌
czy jest możliwość wprogramowania pilota do w/w alarmu nie posiadając oryginalnego działającego? ·Uzbroić i rozbroić alarm działającym pilotem. chyba za szybko czytałeś mojego posta.
Jak będziesz kupował alarm to doataniesz schemat od dystrybutora A jaki konkretnie alarm proponujesz do tego samochodu?
Dziś montowałem alarm z przystawka GSM i telefonem siemens C35. Montaż i konfiguracja dziecinnie prosta, działa bardzo "przyjaźnie". Załączam opis alarmu i modułu GSM, wszystko ELITA (CODEperfect). Jakie jest hasło do archiwum?
NIE ten przewód -ten jest od zasilania ( +).Carrier załączył schemat alarmu popatrz na niego odchodzą od niego wtyczki ,w lewym górnym rogu (na schemacie) jest mała wtyczka -dwa przewody (czerwony , zielony)to te przewody.
Dzięki napewno sprawdze. A wisz coś na temat podłączenia przewodów ad alarmu do sygnalizacji kierunkowskazami? gdzie należy je wpiąć? Czy gdzieś do przewodów przy BSI pod kierownica czy w skrzynce z bezpiecznikami w komorze silnika? Dodano po 13 A jeśli chodzi o podłączenie sterowania do centralnego zamka to niestety na desce rozdzielczej ni nigdzie...
centralny dwie masy biały i niebieski w wiązce drzwi,kierunki jasnoniebieski i niebiesko-czarny w boczku,krańcówki drzwi biały z niebieskim w boczku Dodano po 6 nie zauważyłem,ze carrier wrzucił rozpiskę z cobry, no to będziesz miał parę kolorów po polsku.
carrier , widzę że pracowity jestes:) . pozdrawiam.
dzieki carrier
Napisz, co to za alarm i jaki samochód, bo nikt tu jasnowidzem nie jest. Na płytce alarmu napisane jest "KFZ ALARM" a samochód to Fiat Uno.
Do carrier: czy ten alarm (w wersji PRO) ma sterowanie kanałem dodatkowym? o co chodzi z tym: "zmienny kod PIN awaryjnego wyłączenia" tak zareklamował sprzedający. http://www.allegro.pl/show_item.php?item... potrzebuje dodatkowy kanał, bo chce zabezpieczyć maske auta przed otwarciem (siłownik), tak żeby tylko z pilota szło.(ewentualnie jakiś ukryty...
dokładnie tak trzeba zrobić jak pisze carrier,moduł cofa szczątkowe sygnały,które wzbudzają alarm.
żle założyłeś diody,sygnał z krańcówek ma wchodzić do modułu,ale nie wracać z niego,musisz je obrócić,potem dodatkowo separuj krańcówki od siebie,carrier wrzucił tu piekny łopatologiczny schemacik,powinien ci pomóc: http://www.elektroda.pl/rtvforum/re-skod...
Carrier wielkie dzięki za wyczerpujące informacje. pozdrawiam
dzieki carrier orientujesz sie moze jak tam jest sterowany central
Witam, problem z agregatem Carrier Vector 1800 mianowicie silnik po kilku minutach normalnej pracy zaczyna schodzić z obrotów i gaśnie w bardzo gwałtowny sposób tak jakby chciał z ramy wyskoczyć i wyświetla się błąd A41 z opisem Silnik diesla zablokowany. Po kilku minutach odpoczynku sam znowu odpala albo po wykasowaniu alarmów. Gdzie szukać przyczyny?
Carrier zonk.Domyka pięknie szybki.
Mozesz zamontować alarm samochodowy (dowolny) i dodatkowo czujnik udarowy i położenia np. http://www.proxima.pl/index.php?option=c... Kilka razy montowałem taki komplet i działa bez zarzutu. Tylko że alarm samochodowy ma większy pobór prądu w stanie czuwania, jak i wzbudzenia. Ja montuję steel mate, kosztuje 170...
sosarek,Przeczytałem,nawet wydrukowałem. carrier,Tylko że ta naklejka już wyblakła.
Wiesz jak jest, jak napiszę że the best jest ELITA to kto inny powie że nie bo "super extra new forteca" jest super i wtedy ktoś doda, że "frodo" itd itp. Moja rada użyj opcji "szukaj" na tym forum i poszukaj podobnych tematów a jest ich sporo. A moja szczera rada jest taka: jeżeli nie masz wielkiego doświadczenia z alarmami i instalacją elektryczną...
carrier przekażniki mam w alarmie i mogę je tak podłączyć jak pisałeś bo ja bym wysterował w ten sposób tylko jeden siłownik w drzwiach kierowcy ale nie wiem dlaczego z tego siłownika wychodzi sześć przewodów bo na ogół takie siłowniki mają ich pięć. Czy móglbyś mi podać kolorami co na ktorym przewodzie wisi, kolory podałem w poprzednim poście.Bardzo...
Przedłużyłem kable i przeniosłem wstrząs w odległość ok. 60cm od centralki, dodatkowo jest owinięty w folie alu i przykryty wygłuszeniem kabiny ale nic to nie dało - nadal się wzbudza od fal GSM. Macie jeszcze jakieś pomysły? Tak jak napisał kolega: przenieś powiadomienie gsm do bagażnika i po bólu dodatkowo wymień przewód wstrząsówki na krótki ekranowany....
Jesli nadal nie wiesz,jaki PIN CODE wprowadzil twoj,,instalator,, to za pomoca programu 3315 wprowadz swoj PIN(dokladnie przeczytaj instrukcje w poscie od kolegi carrier)
Dziękuję Carrier. Temat zakończony.Pozdrawiam.
Carrier może trochę loterii?Na co stawiasz?Ja na astrę.
Widzę, że tym razem carrier mnie wyręczył. Zamykam z powodów oczywistych.
roberto13 a może masę alarmu podłączyłeś do przewodu krańcówki i jak stoi masa na otwartych drzwiach to alarm działa a na zamkniętych nie ma masy masę alarmu(czarny przewód) podłączyłem do masy samochodu. Ale sprawdzę to też.( zamienie przewód masy alarmu z przewodem do krańcówki) Dzięki za radę
fabryka nie montowała alarmów do opli z tych lat To były zazwyczaj alarmy Meta lub QX "dedykowane, brandowane" logiem Opel, GM, itp. Były to systemy zarówno bezpilotowe jak i pilotowe (piloty z logo Opel). W kartonie był zestaw z "mniej lub bardziej dedykowanymi" wiązkami pod dany model auta. https://obrazki.elektroda.pl/2914166900_...
NIc nie sugeruje ale kolega Carrier jest z 3-miasta. moze ci pomoze doraznie :)
Wielkie podziękowania dla carrier. Pilociki dostępne od ręki. Temat zamykam.
Witam! również potrzebuję rozpiski do podłączenia alarmu w hondzie rok 2003 dwu drzwiowa i nie wyprodukowana w USA czy mogę prosić kolego Carrier :) bardzo dziękuję pozdrawiam
może nie jest podłączone sterownie zc z alarmu Chciałbym zaznaczyć, że mogę normalnie auto pilotem zamknąć, otworzyć już nie..
Tak carrier dobrze ci radzi zrób jak mówi.
Sprawdź czy w alarmie możesz ustawić czas zwłoki na uzbrojenie krańcówek na 40s. Tak, ale po co? Moderator , a nie " modelator " miał rację, że zamknął temat. Jest wielokrotnie i wyraźnie napisane, gdzie podpiąć czujniki drzwiowe w astrze. Skoro ktoś nie umie sobie z tym poradzić, nie widząc różnicy między przewodem krańcówki, a przewodem lampki, to...
Zgadzam się z tobą Carrier,lepiej zamontuj coś typu np alarm Tytan DS300P, czy coś z proximy lub SEO, a z powiadomieniem to może Albatros S1, polski wyrób z masą możliwości, firmy sprawdzone przez wielu instalatorów i raczej bezawaryjne, pozdro
Jak chcesz mieć pre alarm w Elicie to żółty z czujnika daj na wejście czujników dodatkowych (zaprogramowane na pre alarm), a biały podłącz razem z krańcówką bagażnika. To jakis "patent" czy tak ma to byc podlaczone wg. oficjalnych zalecen producenta? Dlaczego akurat tak? S.
Rozrusznik, po stacyjce, tak żeby nie było podgrzewania, no i jak napisał carrier blokada skrzyni. Życzę wtedy powodzenia przy odpalaniu na pych.
Posty Carriera co do Elity są mało obiektywne, gdyż samje sprzedaje i jest jedynym importerem tego alarmu w Polsce, co zresztą sam pisze, więc czemu miałby nie zachwalać!!!!??? Może ktoś obiektywny kto montuje lub użytkuje ten alarm cos napisze!!!?? Ps. Carrier nie gniewaj sie!!! POzdrawiam!!!
Kolego carrier: (...) w Dostawczym Boxerze z 2001 roku. (,,,)
ok thx carrier?otóż tak posiadam takowy alarm http://www.allegro.pl/item175888581__ala... i po włączeniu go w obwody niewykrywa go a gdyż wcisne jeden z 2 gużików pilota to zaczyna mrugać kierunkami tak jak by był w stanie alarmowania naciskając drugi to go wyłącza i tak wkółko może ktoś miał już takie coś.........może...
Witam i dziękuję "carrier". F14D po solidnym zainstalowaniu działa poprawnie. Pozdrawiam.
Wyłącz alarm pilotem, a następnie wykonaj to co carrier napisał wyżej. Przytrzymać musisz ok 5 sek.
Carrier Ci napisał, że w BSI. BSI to ,,skrzynka bezpieczników"(umownie). Moim zdaniem lepszy będzie inwerter (brak przepięć). Inwerter 4 przewody zsilanie +/-/wej+zBSI/wyj - do alarmu.
Dzięki koledze carrier temat rozwiązany . Uszkodzony był czujnik wstrząsu . Po wejściu w pamięć alarmowania pokazało, że alarm wywołany jest z czujników dodatkowych .
A te 2? A Bloker Plus ? od stiga? Albo AMT Super Forteca? bez znaczenia, chińskie zabawki
Płytkę dostają co pewien czas autoryzowani instalatorzy bo zawiera kilkaset schematów, a Ty powinieneś dostać przynajmniej schemat który dał Ci carrier pod auto do którego kupiłeś ten alarm. Myślę, że powinieneś mieć uzasadnione pretensje do sprzedawcy !!! Chociaż dokumentacji nie powinno się upowszechniać ( tu przytyk do carrier -a !!! )to sprzedaż...
No właśnie a czysta masa zamyka auto. Mało tego według tabeli wychodzi ze jest to piąty pin a u mnie działa na trzecim pinie (przewód niebieski z pomarańczowym paskiem) Carrier mógłbyś przybliżyć temat?
auto gasi go po 30' Tam nic nie ginie po 30 minutach.
nazwa alarmu to langeford 110, mam jedna centralke do alarmu i ta sama centralka steruje zamkiem (at)carrier silowniki nie sa ok, ale dlaczego nie dzialaja na pilota tylko jak zamykam kluczykiem lub wciskam guzik w samochodzie
witam, carrier wie co mówi :) a kolego kiosho trzeba poszukać czasami troszke, powodzenia
albo master Całkiem możliwe, dopiero teraz zobaczyłem zworki. Top Safe tego nie ma
Carrier ma rację, proponowałbym odcięcie ultradźwięków przekaźnikiem na czas pracy Webasto
carrier zrozumiałem że przeciąć przewody i podłączyć tam jest sterowanie +12v czy tak
Możesz zrobić taki numer: wysteruj przekaźnik z wyjścia masy na dodatkowe czujniki i na czas, kiedy alarm jest wyłączony odetnij przekaźnikiem wejście krańcówki w alarmie. ok..juz sie zastanawiałem czy by tak nei zrobić i chyba takz zrobie,ale narazie alarm mi padł takze to musi poczekać..
Witam. Ja się Carrier z tobą zgadzam. Od lat zajmuję sie montażem alarmów i wiem że różne auta mają różny stopień tzw. ryzyka i ktoś kto za psie pieniądze podejmuje się montażu urządzenia w tak drogim samochodzie musi uwielbiać sporty ekstremalne. Faktem jest także to że im bogatszy klient i im droższe auto tym jest bardziej skąpy.( ta słoma w butach...
Dziękuje za informacje Carrier. Potwierz czy dobrze zrozumiałem; podłączam sie zwykłym wyjsciem z alarmu do krańcówek ( wyjście nr 10 z alarmu) pod lampke w kabel na którym przemiennie jest masa/12v i tam wstawiam diode aby masa z alarmu nie wskoczyła gdy lampka bedzie wyłaczona (czyli bedzie wtedy w tym miejscu 12v) ?
Jutro rano zabiorę się za to i dam znać jak mi poszło. Zbadałem sprawę dziś rano. Domykanie szyb działa aż miło!!!! Jeżeli chodzi o niebieską kostkę to kabel w 24 pinie jest brązowo-szary a nie brązowo-żółty. Wystarczyło przeciągnąć kabel z centralki do kostki a później zaprogramować centralkę. Bardzo dziękuję carrier za pomoc Pozdrawiam
Dzięki carrier, zmienię poziom i tak zrobie. Tobie van clown jean damme też pięknie dziękuje.
Polecam Tytana DS300R najlepsza analogowa bezpilotówka na rynku Czy ten alarm współpracuje z CAN (bo chyba tak się ta linia nazywa) Renówki? Z tego co widzę te alarmy mają piloty. Czy są też wersje bez pilotów współpracujące z oryginalnymi zamkami? Co do ceny ... prawie 700zł za podstawowy zestaw ... łał...
poszukaj na forym CARRIER kiedys udostepnil swoje rozpiski do tego auta
(at)ElektrodaBot Wiem że to w jakimś sensie ogarnął to CARRIER co o ty m sądzisz . Krótka odpowiedź Nie istnieje oficjalne, potwierdzone przejęcie firmy Relec-Froid przez Carrier Transicold. Carrier rzeczywiście świadczy dziś serwis „legacy” dla części modeli TR-21/22 i ma w archiwach ich dokumentację, stąd branżowa opinia, że „Carrier to ogarnął”....
Męczyłem się z czymś takim w renault 19. Ma już swoje lata. carrier ma rację, wywal go, będziesz miał mniej kłopotów.
jesli nie kupiles, to nie kupuj, na poczatku tezx chwalilem magicara ..do czasu.. kup ELITA PRO ..te alarmy tez motuje carrier, masz 5 lat gwarancji, 100% bezawaryjnosci! duzo opcji wtym domykanie szyb. jak bedziesdz mial problem napisz to pomoge jak podlaczyc w A4..co z tego ze magicar tansszy o 20 zl... ja zaluje..bo jestem do tylu przez ten shit..zreszta...
Witam wszystkich, mam pytanie, czy może udał sie komuś ten wyczyn jeżeli tak prosiłbym o pomoc. Myślę czy podłączenie zamka jest możliwe w tym samochodzie 2005r. ? a może ma ktoś pełną rozpiskę podłączenia alarmu do tego modelu, dzięki za podpowiedź. przecież jest rozpiska, carrier ją wrzucił , więc w czym masz problem? http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic38...
Z lampka prosta sprawa, z przewodu masy załączanej po załączeniu alarmu wysteruj przekaźnik, który na czas uzbrojonego alarmu odetnie stały + na lampkę. A czy mógłbyś podrzucić jakiś schemacik ideowy tego wszystkiego połączenia ???
zavadz możesz coś bliżej napisać o tych diodach? jakie to mają być diody i w jaki sposób podłączone? carrier mój model to Polo Classic 1996 rok 1,6 benzyna
PROXIMA ma 25x45mm Dzięki wielkie za sugestie! Carrier, czy mógłbys powiedzieć tylko, którą PROXIMę polecasz? Czy te piloty są na baterie 12V czy 3V?
Bez komplikacji carrier podał najbardziej rozsądne i niezawodne rozwiązanie i co najważniejsze sprawdzone.
Auto jak w temacie, czy można wykodować fabryczny alarm by się nie uzbrajał z firmowego pilota w rękojeści kluczyka (włącza się sam z siebie nie regularnie, firmowe ultradźwięki odpięte, odłączona krańcówka maski i bagażnika). Krańcówki drzwi powinny być ok, bo jest dołożony alarm i on nie wypala. To samo miałem u kolesia w golfie 4 i nie uzyskałem...
A gdzie jestes wpięty kierunkami? Co do rozładowanego akumulatora to zrób tak jak napisał kolega Carrier przepnij zasilanie bezpośrednio na akumulator - a gdzie się wpiołeś zasilaniem?
Bardzo bym chcial by gdzies w Gdansku byl jakis profesjonalny instalator od Micry.. Kolega carrier jest z Gdańska...i chyba trochę się orientuje w temacie :D
Tak swoją drogą kolega carrier jest z okolic. Pisze mądrze, widać, że wie co nieco na temat... Nic nie sugeruję...
Wejdź do auta i załącz alarm, posłuchaj czy kłapną Ci przekaźniki (radio wyłączone ma być). Jak powiedział carrier, sprawdź przewody, bezpieczniki od centralki do kierunków. Nie będzie dobrze jak nie usłyszysz kłapania. Przycisk świateł awaryjnych nie ma nic wspólnego z alarmem, możliwe że jest uszkodzony i nie działa, a te dwie usterki zbiegły się...
Dzięki carrier za szybką reakcję. Ta pętla to zwykły obwód czy może wgrę wchodzą :oporność albo indukcyjność cewki ?
czujnik=wsztrząsówka 2 strefowa, 2 strefa podłączona do wejścia drzwi będzie kasować rearming po wyłączeniu alarmu kolego czytaj ze zrozumieniem tekstu
Polecam wypróbowanie mojej pierwszej propozycji i tego co napisał Carrier, druga opcja jest gorszą alternatywą. Mimo to powinna zadziałać (możesz pobawić się czułością i zobaczyć czy zadziała).
Witam, Przepraszam za długi czas odpowiedzi - brak wolnej minutki na zjęcie sie problemem. Po przeanalizowaniu tematu znalazłem zasniedziały mocno kabelek zacisnięty tulejką idący z kasety w drzwiach - poprawiłem (polutowałem) i do chwili obecnej spokój... Oby tak dalej. Dziękuje koledze CARRIER za pomoc. Pozdrawiam
Nie rozumiesz tak prostej sprawy, jak sposób działania blokowania w analogu. Po co zamieszczasz ten schemat? Carrier napisał Ci prawdopodobną przyczynę, a Ty jak widać, nadal nie rozumiesz o co mu chodziło...
No właśnie. Błażej napisał to czego się obawiałem. Przewód o którym napisał Carrier jest ale jest dość gruby i obawiam się, że jednak przekaźnik alarmu sobie z tym nie poradzi. Wg rozpiski znalezionej wcześniej na forum taki przewód odcięcia cewki jest tylko problem jest taki, że u mnie nie ma go w miescu w którym powinien być :). pzdr. Michał
czerwono-biały to otwarcie z odryglowaniem,więc to co pisze carrier ma sens,a rozpiski z seo nie zawsze są zgodne z rzeczywistością.
Kolego Carrier daruj sobie takie teksty.Proszę o radę,a nie o kretyńskie odpowiedzi.Gdybym wiedział co i jak to nawet bym tu nie zaglądał.
Carrier może się zapiszemy razem :D No chyba,że ty wiedziałeś o jaki samochód chodzi to chylę czoło.
Jeżeli zależy ci na jakości to SEO PERFECT. Za 400zł będziesz miał komplet i jeszcze zapas na jakąś dodatkową zabawkę (blokadę czy coś takiego) Tak jak zauważył CARRIER w jednym z wątków "nie będzie dodatkowo migal kierunkami podczas uzbrajania/rozbrajania alarmu jak to robi np. tytan, proxima, elita itd." Czyli nie będzie dyskoteki: samochód miga swoje,...
Wyskakuje błąd zablokowania silnika To tylko informacja dla użytkownika, przyczyn może być wiele. Trzeba wejść w alarmy i dokładnie odczytać numery błędów. Zależnie od usterki, jeśli to któryś z błędów krytycznych (np. ciśnienie oleju) może dojść do blokady serwisowej i z panelu już sam nie skasujesz.
Wiesz carrier, tak myślę, że przydałby się specjalny klawisz na klawiaturze z linkiem który podałeś. Naciskam i samo się wkleja... ;)
Zgadzam się z carrier przy pompie nic nie majstruj, ja dorywczo w takim "machinach"montuje alarmy i tak robię jak doradził ci kolega. Bo może to mieć wpływ na komputer sterujący a on tani nie jest.Prądu stacyjkowego też przy kierownicy nie odcinaj tylko zrób to dużo wcześniej np; koło akumulatora
Carrier - nigdy nie wiadomo. Spotkałem się już z tym, że dołożona była pilotówka z pilotem "imitatorem" i przeszczepiony czip do niego.
a zapasowy? Samochód dostałem od Taty, zapasowy niestety został zgubiony zanim go dostałem. Heh :(
to niezły z ciebie mistrzuniu, ingerencja w panel przełączników to spore ryzyko Na serio - jakie?
alarm carrier błąd carrier wentylator carrier
zabezpieczenie spawarka instrukcja lodówek polar iphone blokada ekran
włącznik wyłącznik świateł philips senseo
Aktualizacje do telewizora Blaupunkt BS42F2242NEB Czy zamrażanie może naprawić pilota do TV?