carrier vector

Znaleziono około 11 wyników dla: carrier vector
  • CARRIER VECTOR -1800 instrukcja obsługi ENGLISH

    CARRIER VECTOR -1800 instrukcja obsługi ENGLISH Producent: CARRIER Model: VECTOR -1800 Jezyk: ENGLISH

    Inne Instrukcje obsługi Fairgrounds   08 Sty 2009 21:41 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 9492
  • [Zlecę]Carrier Vector 1800 małe napięcie ładowania

    Witam. Poszukuję osoby która może zregenerować prądnice/prostownik w agregacie Carrire Vector 1800 lub posiada taką część może być używana.

    Ogłoszenia Elektronika miauto   25 Wrz 2011 12:17 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1657
  • Carrier Vector 1800 - Pokazuje zbyt duży pobór prądu i się wyłącza

    Vector 1800 gdyby był MT jeszcze ciekawszy temat nie dziwię się że serwis wymiękł . bardzo ciekawe rozwiązanie

    Samochody Początkujący bubatraker96   22 Cze 2014 11:00 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1491
  • Carrier Vector 1850MT dławi silnik pod obciążeniem

    Witam, mam problem. Sprawdzam Vectora 1850MT, który gaśnie przy dużym obciążeniu prądowym. Urządzenie zasila trzy komory. Wystarczy załączyć chłodzenie i efekt jest taki że silnik się dusi i po chwili gaśnie. Sprawdzone: wtryski,pompa wtryskowa,luzy zaworowe, ciśnienie na tłokach. Wygląda jak by...

    Samochody Klimatyzacje Ogrzewanie ARTUR_STANCZUK   03 Sie 2015 22:18 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 999
  • Carrier Vector brak odszraniania oraz błąd niskich obrotów

    Witam forumowiczów. Posiadam agregat chłodniczy Carrier Vector 1800MT. Agregat się nie odszrania ani automatycznie ani ręcznie jak również zmiana czasu odszronienia nie wpływa na ten fakt. Czasami pojawia się błąd sprawdź czujnik różnicy odszraniania (czy jakoś tak). Gdzie mogę znaleźć taki czujnik gdzie...

    Samochody Początkujący KonradKoza   19 Sie 2017 15:46 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 357
  • Agregat carrier vector 1850 - Błąd a11 niskie ciśnienie oleju

    Witaj kol. na linji ssawnej 3 pinowy hm vectorów jest mało mogę ci podesłać DTR-kę lecz to jest w PDF ie nie pójdzie tu . to wygląda jak presostat z tym że ma 3 piny i prawdopodobnie to jest to. Hm zastanawiam się nad rozruchem wymuszonym !!! ściągnie gaz po starcie . na wymuszonym rozruchu . jest...

    Samochody Ciężarowe klika60   27 Paź 2017 19:06 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 825
  • Samochodowe agregaty chlodnicze

    Witam.Panowie chodzi mi o info jak wg. was sprawuje sie agregat CARRIER VECTOR wszyscy mi odradzaja te agregaty a ja widze ze to nie jest taki byle jaki sprzet.prosze o chłodna opinie czy ktos miał z nim do czynienia moze ktos je naprawia .lesli tak to prosze o kontakt ja napewno sie odezwe na forum...

    Samochody Klimatyzacje Ogrzewanie ALIBABA I   04 Paź 2018 18:12 Odpowiedzi: 676    Wyświetleń: 204384
  • AEG Öko Lavamat Spirit T 95P22599 Po wejściu w tryb diagnostyki wywala błąd hyd

    Aha miałem to samo w CARRIER VECTOR po wylucie jednego z gniazd przekażników był niebieski nalot mycie i suszenie wlut i wlut z powrotem kurcze hula około 1 roku jest ok. może trafiłeś kol. iskrownik, na razie nie będzie czasu powalczyć z nią powiadomię. Moje przemyślenia ... Płyta żyje, jest gdzieś...

    AGD Początkujący ALIBABA I   14 Lut 2015 14:37 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 1767
  • [Matlab] m-QAM, m-PSK symulator

    Witam serdecznie, Po paru dniach wprowadzenia siebie w tematy modulacji cyfrowych i środowiska Matlab zacząłem pracę nad projektem inżynierskim. Pracę zacząłem od modulatora QPSK (heh, tak mi się wydaje), lecz jak to zawsze bywa u początkujących - pojawiły się problemy. Mianowicie, pytania: 1).. 2)...

    DSP i Transmisja podolski.p   01 Lis 2011 18:18 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1239
  • Mostek sieciowy lan+wifi. Problem / linux i karta wifi

    Wgrałem nowego kernela 2.6.22.6(moje pierwsze jajko:)) i coś drgneło... przynajmniej tak mi sie wydaje. Przy konfiguracji zaznaczylem ze chce obsługe kart broadcoma czy coś w tym stylu:P tak ze ładuje mi sie moduł bcm43xx a raczej... nie ładuje tak jak powinien. macie tu dmesg. moze jądro nie jest doskonałe...

    Sieci, Internet cikol   04 Wrz 2007 20:23 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 5906
  • Poszukuję elektronika który podejmie się naprawy

    Regulamin, pkt 11: W temacie wiadomości należy dokładnie zawrzeć całą istotę wysyłanych informacji. W działach serwisowo - naprawczych w tytule należy obowiązkowo podać rodzaj sprzętu, markę i model naprawianego urządzenia jak również, w formie skrótowej lub symbolicznej, charakter uszkodzenia (problemu)....

    Ogłoszenia Elektronika ANUBIS   18 Maj 2011 09:17 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3810