jesli uszczelka jest nowa i jestes pewien ze ci nie spala plynu lub nie idzie on w olej to musza to byc weze, ewentualnie pompa wodna.
Pompa wody do wymiany.
Trochę późno przeczytałem o problemie ale gdyby ktoś jeszcze miał podobny to proponuję przeczytać, jak rozwiązałem u siebie w Cinqecento z gaźnikiem. Opisałem to na stronie: http://chomikuj.pl/egie38/CINQUECENTO+-+... CC700 - ELEKTRYCZNA POMPA PALIWA.pdf
Czy można wyciągnąć wałek rozrządu w CC700 bez wyciągania pompy oleju i odkręcania miski olejowej? Chodzi o to czy zębatka napędu pompy jest przeszkodą aby wyjąć wałek. http://obrazki.elektroda.net/7_127481192...
grozi zatarciem pompki lub jej spaleniem Przecież w cc700 jest mechaniczna pompa membranowa !
jak zmienic ten uszczelniacz?mam miske olejowa wyjeta,czy do tej operacji potrzebne sa jakiej specjalne narzedzia? pytam bo pewnie niedlugo bedzie do wymiany w tamtym roku pozna jesienia zauwazylem w malym otworku skroplone opary z plynu chlodzacego.pojawienie sie czegos takiego swiadczy pewnie o uszkodzeniu tego uszczelniacza.co dziwne latem tych oparow...
Gaśnie zaraz po odpaleniu? Najprostsza metoda: odkręć korek i zapal auto... Przyczyna mogą też być padnięte zaworki w pompie paliwa.
Do sprawdzenia dysze w gaźniku, przewody podciśnień. Możesz również sprawdzić pompę paliwa.
oraz wychylenie/prace
fajny pomysl a jak pompa jest sterowana modulem ??
Śmigło pompy lubi się obluzować na wałku w cc700.
Kolektor z mono-wtrysku i wielu punktu ma trochę inny rozstaw otworów Szukaj silnika z sieny/palio 1,2 75 i nie baw się w gaźnik tylko przeszczep również wtryski. Dodano po 1 Ojcu jak swapowałem cc700 na 1,1 to pompę zamontowałem na przewodzie pod maską z Hyundai santafe
myślę że kolega cc700 ma rację, wtryskiwacze zasilane z drógiej mańki. Możę pompa odwrotmie podłączona elektrycznie lub króćcami.
może pompa paliwowa?nie wiem strzelam ,możesz sprawdzić jak nie masz pomysłów
witam serdecznie na forum mam pytanie czy ktoś miał z problem z przedostawaniem się paliwa do oleju silnikowego w aucie cc700 wymieniłem już pompę paliwa i prawdopodobnie problem się powtarza. proszę o jakieś sugestie w tym temacie. dzięki .
W tym CC700 jest tylko jedna podwójna cewka zapłonowa, jeśli nie ma iskry najczęściej uszkodzony był kabel od czujnika położenia wału. Gaźników było 3 rodzaje: Japoński którego niewielu potrafiło ustawić, oraz Czeski i Polski. Napisz ktory tam jest (pewnie Japoński jak piszesz o silniczku krokowym, którego tam nie ma i o podciśnieniach) Dla pewności...
jeszcze pewnie pompke paliwa trzeba wyjac,jej popychacz.nie wiem jeszcze jak sam walek po wsadzeniu ustawic-ttylko na znaki i to wszystko?czyli miski olejowej wraz z pompami wyciagac tez nie trzeba?nie wiem czy walek wyjdzie bez jej demontazu-napedza tryb pompy olejowej a ten go nie bedzie trzymal?
Jak silnik sie nie dogrzewa to wina termostatu bo otwiera duzy obieg i przez chlodnice nie moze sie zagrzac. Wszystko inne to byc moze pompa. temat jest sprzed roku. Pozdr cc700 słabo sie nagrzewa bo ma taką budowę.
witam tez mialem ten problem wymieniłem pompę hamulcową na nową i problem znikł pozdrawiam T
Nie tyle filtr węglowy a jeśli już to jest w nim zawór jednokierunkowy który powinien pozwolić na wlot oparów a zabronić na wylot. Prędzej obadaj wielozawór przy wlewie do zbiornika ten który opary kieruje do filtra węglowego Diagnoza o złym przewietrzaniu ... a pompa paliwa jest sprawna? Jej wydatek itp.
Co się dziwisz? Jeśli rurka nie jet chłodzona i "stoi" w niej powietrze, to nagrzeje się tak samo, jak kolektory wylotowy. Ciecz przejmuje przecież ciepło i chłodzi rurkę, w której pracuje. W sumie tak, płyn odbiera ciepło, ale żeby aż tak? A jeśli faktycznie planujesz wstawienie nagrzewnicy, to skonstruuj to tak, byś mógł wykorzystać ją też do ogrzewania...
nie trzeba miski demontowac ani pompy olejeowej przekrecajac go normalniewysuniesz. Walek ma z czola 5 otworow 4 na sruby i 1 dodatkowa ta wlasnie dodatkowa ustawic na godz 2 lib tak 1:30 no i potem zgrac znaki. A wal musi byc tak ze klin bedzie na godz 9 i nie sjest to obojetne bo 1 obrot walka to 2 obroty walu korbowego.
Po co szukać aż w fordzie opel kadet 1.4 nie ma przepływomierza tylko regulator podciśnienia. Przerabiałem już samochód z gaźnika na wtrysk właśnie używając instalki oraz osprzętu z opla. Bardzo prosta i wmiare tania. Wszystkie części kupiłem na giełdzie. Troche problemowy był układ zapłonu opel ma indukcyjnny i zintegrowany z aparatem. Pompa paliwa...
no i klapa... odpowietrzyłem układ zgodnie z podaną instrukcją i temperatura nadal jest zbyt wysoka (na przedostatniej kresce przed 130). co zauważyłem: górny wąż z płynem (od strony silnika) jest ciepły, natomiast zimne są węże dolny przy chłodnicy oraz od nagrzewnicy. przypuszczam więc, że zawiesił/uszkodził się termostat. słusznie? dodam, że problem...
a ja chciałbym zadać pytanie odnośnie pompy, co koledzy myślicie o zastosowaniu pompki z malucha albo cc700, pompki paliwowej, a dlaczego o to pytam? bo jest relatywnie tania, nie ma tłoka ani oleju, jest w niej membrana więc raczej ciężko ją zniszczyć (chyba) pytanie czy wystarczy jej krzepy, ale w końcu paliwo z baku zassać potrafi, co myślicie?
czy nikt nie zauwazył ze pompa paliwowa ma zaworki -być moze powodem tego przy obrotach przepływ paliwa ucieka z powrotem do baku?? zawieszaja sie zaworki-efekt taki sam jaki miałem w CC700 warto to wziąć pod uwagę :)
tez mam cc7004aisan; ten silnik potrafi rowno pracować, tylko trzeba go dobrze wyregulować - vide: znajdź sobie dobrego mechanika, w miarę mozliwości nie z ASO, bo oni tam postępują wg procedur, które nie są najszczęśliwsze dla tego silniczka Co do ASO to mam podobne zdanie. Muszę jednak przyznać, że zdarzyło mi się kiedyś skorzystać z ich usług ASO...
A po co to robić?Zastanówmy się nad kosztami: -wbudowanie pompy paliwa do zbiornika,lub zabudowa pompy zewnętrznej -zakup sterownika -zakup kompletnego korpusu monowtrysku -przerobienie kolektora dolotowego(prace ślusarskie) -poważna modyfikacja istniejącej instalacji elektrycznej i masę innych problemów .
Witam. Nie tak dawno robiłem SWAP w CC700 na 1,1 od SCS także postaram się pomóc ;) 2. Wybierak pasuje, po odkręceniu starego w karoserii masz cztery plastikowe kołki, które należy wyjąc aby przykręcić nowy wybierak. Jedynie co nie pasuje te ten fartuch ochrony w kabinie, tutaj albo przykręcić wkrętami albo kombinować. 3. Zmierz kompresje. 4. Sam silnik...
Raczej nie jest to muł z powrotu z układu. Masz przecież filtr paliwa na przewodzie do gaźnika/pompy. Sprawdź w jakim jest stanie. Zmień, poobserwuj co się będzie działo. Jak dobrze pamiętam to w CC700 filtr paliwa jest taki jak w 126p, czyli przezroczysty, zamontowany gdzieś w komorze silinika. Zawsze możesz też wąż powrotny "podłączyć" do butelki...
Witam Was! Słowo komentarza odnośnie instalacji LPG w Cintku. Pomijając to że gaz niszczy silnik, dochodzą jeszcze sprawy wymiany materiałów eksploatacyjnych typu świece, przewody czy filtry pompa paliwowa (używana przy rozruchu zimnego silnika czyli zbyt rzadko zeby zachowala trwałosc) oraz konieczne przeglądy, większa masa auta, no i zakaz wjazdu...
to teraz ja opisze moj problem... mam cc700 z gaznikiem aisana, ostatnio zmienilem w nim filtry, swiece, pierscienie i pare innych jeszcze rzeczy, regulowalem zaplon i ogolnie troche przy nim grzebalem i ta rurke od kolektora do filtra powietrza mam... a problem jest taki: silnik pali bez najmniejszych problemow i zwykle dopiero gdy sie zagrzeje pojawiaja...
Pompka jest taka sama jak 126p, CC700, CC900. Jedyna różnica to przelew, Ty masz w gaźniku, a CC700 (AISAN) ma na pompce. Jak masz pompkę z przelewem, to go zaślep. P.S. W 2003r miałem taką "siódemkę" z 1973r. Aż dziw bierze, że Włosi w 70-tych latach produkowali takie fury, a Polacy jeszcze latach 80-tych produkowali syrenę, o maluchu nie wspomnę.
W moim CC700 z gażnikiem FOS jest podobnie . Stukot przy pracy silnika. Czasem jest a czasem chodzi cicho.Odgłos dochodzi z okolic głowicy i jestem na 99% pewny że hydrosztosy do wymiany(wałek był wymieniany). Dzwięk jest jednak inny niż w przypadku Robert 29.Dżwięk jest wyższy u mnie .Tu z kolei przypomina mi pukanie panewki.Możliwe że nagranie nie...
witam, szukam dobrego mechanika na terenie Poznania, który upora się z Cinquecento 700 (robił już takie rzeczy).Problem jest dobrze znany, natomiast wiedza na ten temat średnia. Często zdarza się iż mechanicy nie podejmują się naprawy CC700. Poczytałem trochę i wnioskuje że problem może być ze wszystkim lub może okazać się błachostką. (Regulacja gaźnika,...
Wymyśliłem sobie dosyć dawno temu taki projekt na bazie silnika z fiata 126p 650 ccm. Powiększyć pojemność do 700 ccm (układ korbowo tłokowy z bisa, w seryjne cylindry dać do wprasowania tuleje od bisa) - już czesciowo zbudowany. Głowica z CC700 (ponieważ ma wieksze zawory w porównaniu z bisem) i turbosprężarka od Smarta, oczywiście zasilanie gaźnikowe,...
Ja mam podobny problem w Escorcie. Po pierwsze kup akumulator najlepiej 74ah, a prąd rozruchowy może być nawet powyżej 700A najlepiej. Może się układ paliwowy zapowietrza ja wymieniłem rurki plastikowe na gumowe założyłem 2 zaworki zwrotne jeden za pompą, drugi za filtrem, paliwo nie schodzi. Jak odpalasz to w ogóle masz jakiś dymek bo u mnie to nic...
Witam serdecznie forumowiczów. Posiadam CC700 aisan 1997 dbany, mam go od nowości, kupiony w salonie (zawsze oryginalne części, olej 5W30 elf i w ogóle czysta wewnątrz rura wydechowa). Na trasie samochód przy predkości 80km/h zgasł i na poboczu juz nie dał się zapalić do domu przyjechał na lince. nie było żadnych stuków, ani żadnych zgrzytów, nic się...
Co do spalania oleju, to jeżeli silnik w dobrej kondycji to w zasadzie nie powinno go być (tak minimalna ilość że nie zauważysz). Mam CC700 i około 260 tys. przebiegu bez remontu i ja u siebie nie widzę żeby spalało olej. Od wymiany do wymiany to może ze 100ml ubywa i to tylko dlatego że kapie trochę z obudowy rozrządu. A co do twojego problemu to zacznij...
Witam, Posiadam cc700 po zmianie gaźnika na fos-a. Na aisianie jeździł 140km/h z własnej mocy teraz nie mogę przekroczyć 125km/h. Modyfikacje: Zmieniony cały gaźnik na fos, wraz z kolektorem wymieniona rura wydechowa, teraz nie ma kata i sondy, zaślepiony termostat, wymieniona linka gazu, dorobiony został wspornik(ładnie odbija) wymienione świece,kable...
Witam. Jakiś czas temu wymieniałam silnik w cc700, poprzedni silnik był bardzo zaniedbany, kopcił i były problemy z Gaźnikiem AISIN. Wymieniłem na silnik z fabrycznym gaźnikiem FOS. Ale jest problem filtr paliwa prawie nie wypełnia się i silnik ledwie działa. Po wymianie założyłem nowy filtr Filtron PS 822. Próbowałem przełożyć pompę paliwa z poprzedniego...
Nie panowie ten typ tak nie ma !!! Niektore maja przejechane ze 120 ttys i nie ma mazi. Owszem niewielka ilosc na korku jest mozliwa a przyczyna jest roznica temperatur. Rafaln niech sobie przylozy ta reke do glowy lepiej i sie poklupie po pacy. Jezeli jest taki przedmuch znaczy to ze pierscienie juz sa licha i silnik ma o wiele za duzo km przejechanych....
zapowietrzony masz uklad odkrec rure i poczekaj jak poleci ci plyn otem go uzupelnij ...tzn rure, od termostatu? ...Wogule dziwna sprawa na maxa, bo chlodnica jest zimna i wąż też, dzisiaj było ok 4st. na minusie i zagrzał sie dopiero po ok.6 km, lecz i tak leciało takie letnie powietrze, dopiero złapał tem ok 75st. na 15km. Czy aż tak zimny był że...
Witam a więc mam problem. Na początku chce powiedzieć że jest wszystko wg schematu. Jest taki problem Swapuje do cc700 punto 1 1.2 16v Po przekreceniu kluczyka przekaznik cyka, przepustnica załącza się jednak z przekaznika nie wychodzi napiecie na cewki, pompe, wtryski po prostu cisza. Na pinie przekaznika 12 i 7 jest napiecie 9v ze sciagnietym przekaznikiem...
cc700 weber cc700 popychacz cc700 aisan
zawora regulować scenic gniazdo napęd rolet wewnętrznych
Hydrofor Omnigena WZ-900/1500 Smart PM – kod P01, wyłączanie, suchobieg, brak wody Epson L810 ink pad reset – resetowanie licznika Waste Ink Pad Counter, narzędzia serwisowe, wymiana poduszek