nie trzeba miski demontowac ani pompy olejeowej przekrecajac go normalniewysuniesz. Walek ma z czola 5 otworow 4 na sruby i 1 dodatkowa ta wlasnie dodatkowa ustawic na godz 2 lib tak 1:30 no i potem zgrac znaki. A wal musi byc tak ze klin bedzie na godz 9 i nie sjest to obojetne bo 1 obrot walka to 2 obroty walu korbowego.
nic nie ruszaj.chyba ze walek rozrzadu jest rzemioslo(jakas odrobka),ja nic nie wymienialem z tych rzeczy chociaz jak postoi dzien i noc na powietrzu w mrozny albo chlodny dzien i rano jak odpalam to przez chwilke slychac klekotanie.ale to moze przez sekunde.to zjawisko raczej normalne(zalezy od wersji cc). zeby uniknac stukania w trakcie rozruchu ustaw...
Jak najbardziej mozesz je w oleju zanurzyc ale nie jest to konieczne. Po zamontowaniu i zlorzeniu silnika wystarczy odpalic samochod i chwilke odczekac az olej naplynie tam gdzie ma naplynac. Na poczatku moze troszke stukac, ale pozniej ustanie. I mam nadzie je ze walek rozrzadu tez wymieniasz - bo inaczej nie ma sensu wymieniac szklanek. A o uderzenie...
Wspomnieć tu trzeba także o cc 700 i świecach. żeby je wymontowac najlepiej zdjąć koło ;-] Ja wymieniam raz na dwa lata lub częściej i wg mnie nie jest tak tragicznie dajesz cały skręt w lewo i kładziesz się na jakiejś gąbce lub podobnym żeby było wygodnie Gorszą wpadką w cc700 są hydrauliczne popychacze z którymi różnie bywa i ta uszczelka pod głowicą
Wymiane popychaczy zrobie sam tylko, jaki typ popychaczy stary czy nowszy w cc700 97r.Ktoś wymieniał? Proszę o pomoc
oraz wychylenie/prace
Sprawdź jeszcze ciśnienie, zawory (popychacze) i czy jest dobry katalizator ( nie zapchany) Pozdrawiam.
Nie miałem styczności z CC700 ale zgodziłbym się z mechanikami, że to luzy na popychaczach. To co opisujesz pasuje idealnie do tej "usterki" i dzieje się tak w każdym samochodzie gdzie występują nadmierne luzy na zaworach.
dlaczego nikt cię nie poinformował że fiat nie robi już wałków do 700tki to nie jest twoja wina ja swego czasu w ciągu 3tygodni zmieniłem 3/trzy/ razy wałek plus popychacze w jednym aucie.fiat już nie robi wałków do 700tki robią je już tylko prywaciarze /są one z plasteliny/czy dostałeś stare częścijeżeli tak czy to był komplrt/tzn. wałek 4 popychacze/
barubar wracasz do tematu który jest już nie aktualny przyznaję wałelk i popychacze się zużywają. wiem, należy wymienić obie te części.
Witaj Lubią wycierac sie popychacze i wałek rozrządu sprawdz sobie katalizator i wydech mze sie zpychac pozdrawiam
Tak czy tak pokrywa zaworów do zdjęcia zobaczysz czy podczas kręcenia wałem popychacze się ruszają Głowica jest dosyć głęboka nie wydaje mi się ze spotkają się z tłokami
zobacz jaki jest stan plynu chlodzacego kolor itd. ja bym stawial na uszczelke pod glowica jezeli to jest cc700. auta z poczatku 94 roku i te wczesniejsze mialy problem z popychaczami hydraulicznymi ktore sie szybko wycierały szczegolnie pierwszy tlok od przodu
Tulejka wypadła komuś kiedyś podczas naprawy rozrusznika i na pewno spokojnie sobie leżała na dnie tej obudowy sprzęgła, nikomu i niczemu nie wadząc. Posprawdzałeś praktycznie wszystko, więc trudna sprawa jest z tym stukiem. Wskazane byłoby użycie stetoskopu samochodowego, żeby precyzyjniej określić rejon hałasu. Odłączanie zapłonu na poszczególnych...
Zalezy ile tej mazi jest i czy dany delikwent potrafi sobie ocenie czy duzo czy malo. A sprawa nr dwa to czemu czesc cc tej mazi nie ma? a o trzecie wiesz jak silnik cierpi jak taka maz sie dostaje np na panewki albo na popychacze chydrauliczne? Ta maz nie jest tylko na korku lecz rozlozona na calym silniku.
co do rozrzadu to wymieniony jest tak jak i szklanki razem z walkiem ale i tak chodzi glosniej niz inne cecetki takze sam niewiem teraz jak jest mroz to faktycznie chociaz sa w miare nowe popychacze to i tak podczas odpalu stuka lekko jeden bardzo cicho ale stuka ale tylko przez chwile niewiem czy to norma czy nie
Hej.:D Ale po co, zobacz co tu do ludzi trafia. Jak im napisze spec od PC i GSM oraz ogólnie wszystkiego, że można kijkiem sprawdzić, to zobacz. Wszyscy są zadowoleni, kogo obchodzi, że to bzdury. Ważne że pytający zadowolony, radzący przystawiać trzonki jeszcze bardziej. P.S. Chyba trzeba zmienić specjalizację, na elektronika. Potem trzeba koniecznie...
Niestety niepomoge ci bo mam ten sam problem co ty :( ale nie zawsze tak u mnie bylo kiedys bylo suchutko dopiero po tym jak autko pojechalo na wymiane walka i popychaczy to sie zaczelo mechanik wymienil mi na nowa uszczelke ale po kilkutysiacach zaczelo lac podobnie jak u ciebie sam niewiem dlaczego
Pompka jest taka sama jak 126p, CC700, CC900. Jedyna różnica to przelew, Ty masz w gaźniku, a CC700 (AISAN) ma na pompce. Jak masz pompkę z przelewem, to go zaślep. P.S. W 2003r miałem taką "siódemkę" z 1973r. Aż dziw bierze, że Włosi w 70-tych latach produkowali takie fury, a Polacy jeszcze latach 80-tych produkowali syrenę, o maluchu nie wspomnę.
Wszyscy myślą i są nawet przeświadczeni,że to bogata mieszanka ale tak nie jest.Zmień popychacz pompki paliwa i samą pompkę.A pod kostkę pompki cienkie podkładki powinno pomóc.Kłopoty znikną z nastaniem ciepła wtedy silnik będzie lepiej tolerował ubogą mieszankę.Sprawa jest prosta nie następuje samooczyszczanie się świec.
witam jezel ichcesz wyciągnąć wałek to musisz ściągnąć zderzeak i pokrywe łańcuszka rozżadu czyli rozebrać tak jak do wymiany łańcuszka rozżadu, ty;le że musisz odkrećic klawiaturkę i szklanki lekko cofnąć, do tego to musisz odkręcić: kolektory wydechowy,pokrywę klawiatury, klawiaturkę wyciąnąć popychacze jakimś drutem zagietym powyciągaj szkalnki(bo...
jak juz mowilem wciaglem silnik wiec byly ogledziny popychaczy i rozzadu walek nowy i komplet zaworkow wymienilemtez lozysko wyciskowe i tarcze sprzegla docisk ok ale mnie skroblo a tylko nie krecil silnikiem rozrusznik ale to wymienilem przy okazji jak silnibyl na wieszchu Dodano po 2 a co ma walek do rozrusznika tak to on palil z popychu odrazu Dodano...
Witam wszystkich. Proszę o jakieś sugestie bo moja cierpliwość została wyczerpana. Otóż problem jest następujący: kupiłem CC700 jakies 2 lata temu z przebiegiem na liczniku ok. 70000km (rok '95). Po przejechaniu ok. 400 km zaczął szarpać i przerywać po czym zgasł. Zmieniłem świece, przewody i przez jakieś 50-60 km. było oki, potem znowu to samo. Spalanie...
Ja tez mam Asiana :) i powiem wam tak mialem problemy podobne do was gasniecie szarpanie problemy z ponownym i pierwszym zapalaniem idp :( ale odkad wsadzilem LPG do swojej 7-setki wszystko ustalo problemy znikly mam gaz juz ponad rok i jest ok moja cecetka ma juz 130 tysiecy wymienilem juz popychacze razem z walkiem wyrzucilem doplyw cieplego powietrza...
Witam, Mam dokladnie ten sam problem, przejade +/- 5 km i....... nagle pracuje jeden cylinder, CC kaszle i zaliczam POSTOJ. Odczekam kilka minut i czasem chodzi dalej, a czasem przychodze nastepnego dnia, zeby doprowadzic samochod pod dom :/ Straszne uczucie jadac z mysla, ze zaraz sie zatrzymasz, albo jak twoj samochod odmawia posluszenstwa, a stoisz...
czas od czasu zaglądam na ten temat i napisze coś... dwa lata temu znajomy dał CC900 do serwisu Fiata.... (stukały zawory) w serwisie coś tam porobili... nie wiem co i skasowali za naprawe 900zł kolega odebrał samochód prezyjaechał do domu ok 15km wszytsko ok... rano wsiada do samochodu dalej to samo co przed naprawą... pojechał do serwisu panowie popatrzyli...
cc700 weber cc700 aisan cc700 pompa
odwrotny włożyć płyta podłączyć remote radiu idealne ustawienie kolektorów
moduł poziomowania openbk timer
Jak zdiagnozować uszkodzenie głowicy wizyjnej? Jak zresetować telewizor Sharp LC-32RD8E-BK?