Podstawowe pytanie - czy wirtualna centrala od operatora komórkowego pozwala w PROSTY sposób przełączyć rozmowę na inny telefon komórkowy? Trenowałem to na wirtualnej centrali od Orange - jakaś masakra.
Cześć, Jeżeli chodzi o VoIP (nienwaidze łączyć analogów z VoIPem) to możesz łączyć producentów sprzętu, chociaż gorąco polecam telefony Yealink. W temacie wspólnej książki, moim zdaniem masz kilka wyjść (w temacie Yealink). Telefony są provisionowane (automatyczna konfiguracja), gdzie możesz poprostu podać skąd ma być zaciągany phonebook. I taki phonebook...
Dokładnie tak - jak sama nazwa wskazuje to jest wirtualna sieć prywatna, czyli tak jakby przedłużenie LAN'u.
Wie ktoś która z tzw wirtualnych centralek telefonicznych (vpbx)daje możliwość włączenia/wyłączenia się konsultanta do kolejki oczekujących na tel klienta To akurat typowa usługa dostępna zarówno na PABX jak i na wirtualnych. oraz możliwość sprawdzenia który jest w kolejce (konsultant, nie klient!) głosowo lub przez aplikację jakąś. Dziękuję Szczerze...
A nie prościej przekierować sobie nieodebrane/zajęte/odrzucone połączenia (np. po 10-20 sek) na jakiś numer i w Panelu (u nas akurat Plus'a) lub bezpośrednio na jednej komórce można sobie je podejrzeć?
zainstalowalem u kolegi na VB elastiksa, jednak maszyna wirtualna nie chciala zalapac z karta sieciowa. :(
Witam, myślę, że przy tak małej ilości użytkowników końcowych, klasyczna centrala jest Ci w ogóle nie potrzebna - wystarczy Wirtualna Centrala. Wysłałem ci na pm namiary na gościa co się takimi rzeczami zajmuje
(at)maz9 a może jednak wirtualna centrala telefoniczna? Wszystkie funkcje i rodzaje numerów (również numery komórkowe) których potrzebujesz ma wirtualna centralka TeleCube [url=https://www.telecube.pl/wirtualna-c... TeleCube, jest nie tylko właścicielem usługi centralki, ale też operatorem....
Jaki sprzęt najlepiej użyć i jak to skonfigurować ? Wirtualna centrala nie wymaga ani sprzętu (działa w chmurze), ani wyspecjalizowanych pracowników do jej obsługi (wdrożenie po stronie operatora). Rozmowy wewnątrz sieci voip są bezpłatne. Przy wyborze centrali warto porównać ceny, które są bardzo zróżnicowane u poszczególnych operatorów. http://www.halonet.pl/img/ipbx-schemat.g...
Możliwości jest wiele: - centrala telefoniczna, - wirtualna centrala VoIP, - kilka słuchawek zalogowanych do jednej bazy. Na Elektrodzie ten temat jest często poruszany (proszę zapoznać się z archiwum). PS Czemu szef daje zadania pracownikom bez kompetencji?
Dzień dobry! Mam prośbę o pomoc w doborze sprzętu telefonicznego. Chciałbym zmodernizować obecną sieć telefoniczną w firmie i mam problem tego typu, że nie wiem jaki sprzęt będzie najlepszy. Mam kilka opcji, lecz nie do końca wiem, co będzie najlepsze. Obecnie posiadam linie ISDN z 2 liniami wewnętrznymi.Niestety linia jest niestablina, o różnych porach...
Jeżeli ma to być wirtualna centrala telefoniczna, to nr analogowy najlepiej przenieść do któregoś operatora VoIP i zalogować go w ,,centrali".
Interkon po usunięciu linii tel. można zrobić na kilka sposobów a) 2 bramki dwuportowe - najprostrzy sposob by połączyć kilka telefonów IP b) wirtualna centrala - dla zaawansowanych potrzeb, bardziej w firmie niż domu, comiesięczne koszta np. ~20zł w HaloNet c) telefon Gigaset - ciekawe rozwiązanie pośrednie miedzy zwyklymi brakami a wirtualną-centralą
Chciałbym poprosić o poparcie tego marketinowego bełkotu jakimiś wyliczeniami. Bo według wszystkich moich obliczeń, to przy umowie na 2 lata (jeśli na tyle zdecuduje się podpisać umowę użytkownik), w 90% przypadków zakup centrali "fizycznej" wychodzi taniej niż korzystanie w tym samym okresie z centrali wirtualnej. A centrala "fizyczna" żyje zdecydowanie...
Może kolego system "Centrex" rozwiąże twój problem z telefonami. Wirtualna centrala telefoniczna, usługa świadczona przez operatora.
https://obrazki.elektroda.pl/9407528200_... NFON - Nowoczesna centrala telefoniczna w chmurze to propozycja firmy Niezawodność usługi na poziomie >99.9% zagwarantowana jest przez profesjonalne dwa centra rozproszone geograficznie. Kontakt dla klientów w pojedynczym punkcie helpdesk 24/7. Jeżeli łącze internetowe w naszej firmie ulegnie...
a czy mógłbyś podać linka bo ja w tej kwestii pierwsze kroki stawiam, i mam pytanie czy : kupić telefon (słuchawke stacjonarna albo bardziej rozbudowany nabiurkowy ) z ip czy smartphona akyrat mam 3 samsungi s3 s3 mini i s1 telefony z rootowane a odnosnie centrali stacjonarna czy wirtualna i czy drugi numer na który bede przekazywał połączenia zrobic...
Tak, gotowe. VPBX to nic innego jak Virtual Private Branch Extenstion - czyli wirtualna centrala telefoniczna. Chcę stworzyć system, który będzie oferować wszystko za symboliczną opłatą. Powracając do Twojego problemu. Skoro masz działającego debiana i jakiś żywy organizm tam to moim zdaniem pozostaje Tobie stworzenie samemu czegoś więcej. Asteriska...
Taką usługę może realizować tylko wirtualna centrala u jakiegoś operatora voip masz przenosisz numer do niego tworzysz kilka numerów wewnętrznych i po skierowaniu dzwonienia na grupę albo na dany wew. robisz przekierowanie tam gdzie chcesz inaczej to centrala i tyle linii miejskich albo gsm ile ma być realizowanych przeniesień albo z tego numeru co...
Witam, Koledzy czy istnieje jakaś możliwość wyświetlenia numeru przychodzącego po przekierowaniu w centrali? Centrala Slican IPL-256. Jest jedna linia analogowa podpięta do centrali, jest to numer główny na które przychodzą połączenia, odzywa się infolinia i menu w którym trzeba tonowo wybrać dział z którym chce się połączyć. Druga linia to VoIP która...
Czujemy się wywołani do tablicy. Zawsze możesz poszukać IP PBX lub PBX w chmurze. Wirtualna centrala iPBX jest rozwiązaniem jak najbardziej trafnym. Posiada wspomniane powyżej funkcjonalności plus jeszcze więcej. Również koszt tej usługi należy do autów, bo kwestie techniczne i sprzętowe są rozwiązywane po stronie operatora voip. http://www.halonet.pl/img/ipbx-schemat2....
Witam. Czy jest wirtualna maszyna pod linuxa?? Chodzi o to że na serwerze będę instalował linuxa fedore 11 i pod ten server będzie podpięta centrala telefoniczna platan, jednak oprogramowanie do tej centrali jest tylko pod środowisko windowsa więc potrzebuje jakiś sposób aby działaly dwa środowiska systemowe naraz xp i linux
Odpowiadając koledze xxpiotrek <<Wyposażenie wszystkich abonentów w telefony KX-TS500 to chyba nieporozumienie>> Stosowanie jednego rodzaju telefonów ma sens w takich firmach jak hotele, urzędy instytucje. Gdzie większość telefonów jest tego samego rodzaju. Oczywiście dokłada się dwa/trzy telefany telefony IP tzw systemowe ( ja stosuje Cisco)...
Cześć, Być może w takim razie witamy w klubie: Dzięki za link, niewykluczone że to coś podobnego. Muszę poobserwować czy się sytuacja nie będzie powtarzała. Na razie po update do 1.16 centrala głupiała, resetowała się sama cyklicznie. Mam nadzieję, że jednak sprzęt da radę, nie uśmiecha mi się wymieniać centralki i 14 ekspanderów INT_IORS na coś całkiem...
cena czujek i pilotów do modułu abax 2 nie zachęciła mnie do tego To może przybliżę temat, czemu cena pilotów jest różna w tych systemach. Pilot MPT-350 do Perfecty - jednokierunkowy, wciskasz przycisk i miga dioda nadawania - tak długo, jak trzymasz przycisk. Pilot jak pilot, jak przy kluczach od samochodu. Pilot APT-200 do Abax - dwukierunkowy, wciskasz...
Nie prościej zrobić to na automacie schodowym? masz też z takimi funkcjami. ustawiasz np wyjście 17 jako naruszenie wejścia 13 na czas 10 min ustawiasz np wyjście 18 jako naruszenie wejścia 13 na czas 10min 10 sek i zaznaczasz pulsujące Ustawiasz wyjście np 19 sterujące oświetleniem jako sumę tych wejść Ustawiasz wejscie(nie wiem ile masz w centrali)...
Centrala sygnalizuje naruszenie (piszesz "wykrycie") tak długo jak długo naruszone jest wejście centrali, czyli jeżeli czujka jest w stanie alarmu 2 sekundy to naruszenie w centrali trwa 2 sekundy, jeżeli czujka będzie naruszona 8 sekund to analogicznie i centrala będzie pokazywała naruszenie 8 sekund. Bezpośrednio naruszenia wejścia w centrali nie...
Podłączam się pod temat - mam dokładnie ten sam problem. Wirtualny manipulator działa - czyli kabel ETHM-1->Centrala musi być dobry.
Skoro już wejścia w klawiaturze dzięki celnej uwadze kolegi sosarka policzone ;) , to teraz proponuję zainteresować się logiką centrali, wejściami i wyjściami wirtualnymi. Jeżeli chcemy by czujka naruszała jednocześnie dwa wejścia, nie trzeba jej podłączać do obu, a np odzwierciedlić jej stan na wyjściu centrali a potem wybrać np taki typ linii jak...
Mój operator wymigrował ze starej centrali do nowej od firmy Adescom. Sama migracja wyszła raczej słabo właściwie działały tylko numery publiczne na biurkach. W starej mieliśmy IVR numery skrócone i dzwonienie na nie w obrębie centrali, dodatkowo numery publiczne na każde biurko. Standardowa konfiguracja SIPów z hasłem pełna zarządzalność z poziomu...
Ja bym szedł w VoIP, postawił mypbx od yeastar albo darmowego Asterisk (tylko damowe wymaga przelania własnego czasu, więc w ten sposób płacisz), nigdy nie byłem fanem tych dwóch krajowych producentów - Slican/Platan 1. Czy jest możliwe stworzenie takiej sieci, a jeśli tak to jaki sprzęt umożliwi mi jej utworzenie? Tak, jest to możliwe. Potrzebujesz...
Brakuje tylko albo aż 1 kabla ( pary ). Pozostaje tylko wariant 2. Linie PSTN możesz "przerobić" na VoIP-a ale nie zarejestrujesz jednocześnie 2 telefonów do jednego konta SIP. Albo będzie działać ten, który pierwszy się zrejestruje a w najlepszym przypadku będą działać na zmianę w zależności od odświeżania się rejestracji. Niezależnie od tego jak chciałbyś...
Da się logikę ustawiać za pomocą wirtualnych wyjść (nie istniejących fizycznie w systemie)?
1. Właściwie to myślę nad trzema centralami teraz. Dom jest baaardzo duży, w niektórych miejscach nie dam rady się przebić, beton jest bardzo gruby, musiałbym do tego zużyć bardzo dużo kabla (500 m będzie mało ). Już teraz na jedną czujkę poszło 50 m a w tamtej okolicy będą 4 łącznie. A mam jeszcze jedno piętro i poddasze. I takie samo ułożenie kabli...
czy nie prościej odpalic centralę wirtualną? Po to one zostaly wymyślone, wlasnie by spinać oddzały firmy czy budynki znajdując się w różnych lokalizacjach; analogowy sprzęt można sprzedać na allegro...
warto sprawdzić ofertę centrali wirtualnej, nie ma wtedy problemu z linią analogową (niepotrzebna) ograniczającą do 1-ej liczbę prowadzonych rozmów. w razie co poradzę ;) Krzysztof
Ja korzystam z bram GSM od Aby zakupić Bramki GSM 2x 16 port. dokupić karty sim Jest to spoko rozwiązanie, tylko jak będziesz kupować karty SIM to uważaj aby nie podpaść operatorowi, bo zaraz zablokuje karty z powodu "automatycznych połączeń" czy jak oni to nazywają. I połączyć bramke GSM z wirtualna centralą 3cx. Tak, jest to możliwe poprzez trunk...
Liczba połączeń wychodzących zależy od liczby baz jakie zastosujesz. Z rozwiązań Gigaset serii PRO w Gigaset 510IP Pro masz 4 jednoczesne połączenia. Z kolei na Gigaset A510 IP masz tylko dwa. Kupując kolejną bazę zwiększasz dwukrotnie liczbę linii na których możesz wykonać jednoczesne połączenia. Warto się jednak zastanowić ile faktycznie potrzebujesz...
Potwierdzam opinię kolegi (at)dariusz.bembenek . Przed chwilę sprawdziłem na "żywym organizmie". Centrala Integra 128 WRL, ustawienia fabryczne producenta, goła płyta bez manipulatorów. Po uruchomieniu z kołków według procedury producenta automatycznie wystartowało połączenie centrali z DloadX. Centrala bez problemów daje się programować i obsługiwać...
wiec musisz stworzyc 3 wirtualne wyjscia powyzej fizycznych numerow wyjsc. a np wyjscie 1 ustawiasz jako sume logiczna wyjsc i dodajesz do nigo te wirtualne wyjscia.
Witam moje pytanie dotyczy następującego problemu przed jakim postawił mnie mój Profesor na uczelni "Wirtualna centrala telefoniczna (jest kolejka, przekierowuje na pierwszy wolny telefon firmowy, śledzi gdzie są telefony, rozsyła dyspozycje SMS gdy jest problem z Internetem – jak pager" Do końca nie wiem nawet na jakim programie mogę to uczynić....
Kilka softfonów + kilka wirtualnych kart dźwiękowych + ableton live albo podobne oprogramowanie. Opcjonalnie centrala telefoniczna, ale można też obyć się bez w zależności od operatora i tego czy ma być jeden numer czy osobne numery do wdzwaniania.
w wlasciwosciach masz zakladke abonenci wirtualni...... max 48
Ja również korzystam od kilka lat z usług Ipfona. Może nie są najtańsi na rynku, ale nie ma problemu z obsługą klienta, strona z panelem administratora jest przejrzysta i praktycznie wszystko można skonfigurować. Jak płacę przez przelew24 (BZWBK) to pieniążki na końcie pojawiają mi się średnio po ok 15-20minutach, więc bomba. Poza tym jest bezproblemowy...
Witam, Wejścia, to wejścia, a wyjścia, to wyjścia - wszystko liczone indywidualnie. Nie zapomnij, że to liczba maksymalna jaką obsługuje centrala, co wiąże się z instalacją ekspanderów - ale to chyba jasne. I druga sprawa, automatyka budynku (logika) realizowana na Integrze potrafi pochłonąć sporo wyjść wirtualnych, o tym też należy pamiętać i przewidzieć...
Można też pomyśleć o czymś takim "Wirtualnej Centralce".
Z tego co udało mi się przeczytać o rozwiązaniu home assistant to integruje on centralę Satel Integra poprzez moduł ETHM-1 plus poprzez m.in. odczytanie stanu wyjść centrali. W związku z powyższym należy przypuszczać, że integracja będzie w stanie zobaczyć stany wyjść wirtualnych centrali Integra a co za tym idzie nie będziesz musiał instalować modułów...
4 cyfry to 10000NN a nie 1000... U mnie nazywało się to po prostu "centrala" jakkolwiek było to nie do końca ścisłe, bo centrale były po ok. 15000NN w więc zajmowały z grubsza po półtora prefiksu. Ale na starych rachunkach (taki formularz z wydrukiem na maszynie wierszowej lub czymś takim) było pole "Wystawca/centrala" i tam 2 cyfry numeru z 6. -- http://telesfor99.org...
Potrzebujesz trzech wyjść centrali, mogą być wirtualne Wyjście A, przełącznik monostabilny, czas 00:00, aktywny podczas naruszenia, wejście sterujące - Twój czujnik alarmowy w bramie. Wyjście B, koniec sygnalizacji wyjść, czas np. 10 sek., wyjście sterujące to Twoje wyjście A. Wyjście C, iloczyn logiczny wyjść, sterowane z wyjść A i B, na tym wyjściu...
Podane w zapytaniu funkcje i wymagania są typowe dla central telefonicznych z funkcjami call-center. Nie znajdziesz kolego nic alternatywnego i na dodatek taniego. Najtaniej i najlepiej będzie zastosować niewielką centrale telefoniczną np. Slican CXS, Slican IPM. Rozwiązań na bazie "central wirtualnych" nie polecam, bo są mniej funkcjonalne a po zsumowaniu...
wirtualna centrala wirtualna centrala telefoniczna wirtualna rozdzielczość
volvo silnika sterownik bloker nawigacja transmiter
regulacja beretta kompakt satel perfecta
Klucze DIN do demontażu DVD changera Audi A4 S-line – jakie wyjmaki pasują? Bosch zmywarka SMV46KX01E – wszystkie kontrolki świecą po resecie, przyczyny usterki