Podstawowe pytanie - czy wirtualna centrala od operatora komórkowego pozwala w PROSTY sposób przełączyć rozmowę na inny telefon komórkowy? Trenowałem to na wirtualnej centrali od Orange - jakaś masakra.
Wie ktoś która z tzw wirtualnych centralek telefonicznych (vpbx)daje możliwość włączenia/wyłączenia się konsultanta do kolejki oczekujących na tel klienta To akurat typowa usługa dostępna zarówno na PABX jak i na wirtualnych. oraz możliwość sprawdzenia który jest w kolejce (konsultant, nie klient!) głosowo lub przez aplikację jakąś. Dziękuję Szczerze...
Dokładnie tak - jak sama nazwa wskazuje to jest wirtualna sieć prywatna, czyli tak jakby przedłużenie LAN'u.
A nie prościej przekierować sobie nieodebrane/zajęte/odrzucone połączenia (np. po 10-20 sek) na jakiś numer i w Panelu (u nas akurat Plus'a) lub bezpośrednio na jednej komórce można sobie je podejrzeć?
Cześć, Jeżeli chodzi o VoIP (nienwaidze łączyć analogów z VoIPem) to możesz łączyć producentów sprzętu, chociaż gorąco polecam telefony Yealink. W temacie wspólnej książki, moim zdaniem masz kilka wyjść (w temacie Yealink). Telefony są provisionowane (automatyczna konfiguracja), gdzie możesz poprostu podać skąd ma być zaciągany phonebook. I taki phonebook...
zainstalowalem u kolegi na VB elastiksa, jednak maszyna wirtualna nie chciala zalapac z karta sieciowa. :(
Witam, myślę, że przy tak małej ilości użytkowników końcowych, klasyczna centrala jest Ci w ogóle nie potrzebna - wystarczy Wirtualna Centrala. Wysłałem ci na pm namiary na gościa co się takimi rzeczami zajmuje
Skontaktuj się z Platanem, jeśli wchodzi w grę sprzęt tej firmy. Z tego co kiedyś widziałem na stronach tego producenta mają jakiegoś instalatora w Kazachstanie. Może będzie mógł coś doradzić? Pozdrawiam
(at)maz9 a może jednak wirtualna centrala telefoniczna? Wszystkie funkcje i rodzaje numerów (również numery komórkowe) których potrzebujesz ma wirtualna centralka TeleCube [url=https://www.telecube.pl/wirtualna-c... TeleCube, jest nie tylko właścicielem usługi centralki, ale też operatorem....
Jeżeli ma to być wirtualna centrala telefoniczna, to nr analogowy najlepiej przenieść do któregoś operatora VoIP i zalogować go w ,,centrali".
Jaki sprzęt najlepiej użyć i jak to skonfigurować ? Wirtualna centrala nie wymaga ani sprzętu (działa w chmurze), ani wyspecjalizowanych pracowników do jej obsługi (wdrożenie po stronie operatora). Rozmowy wewnątrz sieci voip są bezpłatne. Przy wyborze centrali warto porównać ceny, które są bardzo zróżnicowane u poszczególnych operatorów. http://www.halonet.pl/img/ipbx-schemat.g...
Interkon po usunięciu linii tel. można zrobić na kilka sposobów a) 2 bramki dwuportowe - najprostrzy sposob by połączyć kilka telefonów IP b) wirtualna centrala - dla zaawansowanych potrzeb, bardziej w firmie niż domu, comiesięczne koszta np. ~20zł w HaloNet c) telefon Gigaset - ciekawe rozwiązanie pośrednie miedzy zwyklymi brakami a wirtualną-centralą
Może kolego system "Centrex" rozwiąże twój problem z telefonami. Wirtualna centrala telefoniczna, usługa świadczona przez operatora.
Możliwości jest wiele: - centrala telefoniczna, - wirtualna centrala VoIP, - kilka słuchawek zalogowanych do jednej bazy. Na Elektrodzie ten temat jest często poruszany (proszę zapoznać się z archiwum). PS Czemu szef daje zadania pracownikom bez kompetencji?
Tak, gotowe. VPBX to nic innego jak Virtual Private Branch Extenstion - czyli wirtualna centrala telefoniczna. Chcę stworzyć system, który będzie oferować wszystko za symboliczną opłatą. Powracając do Twojego problemu. Skoro masz działającego debiana i jakiś żywy organizm tam to moim zdaniem pozostaje Tobie stworzenie samemu czegoś więcej. Asteriska...
Witam, Koledzy czy istnieje jakaś możliwość wyświetlenia numeru przychodzącego po przekierowaniu w centrali? Centrala Slican IPL-256. Jest jedna linia analogowa podpięta do centrali, jest to numer główny na które przychodzą połączenia, odzywa się infolinia i menu w którym trzeba tonowo wybrać dział z którym chce się połączyć. Druga linia to VoIP która...
Taką usługę może realizować tylko wirtualna centrala u jakiegoś operatora voip masz przenosisz numer do niego tworzysz kilka numerów wewnętrznych i po skierowaniu dzwonienia na grupę albo na dany wew. robisz przekierowanie tam gdzie chcesz inaczej to centrala i tyle linii miejskich albo gsm ile ma być realizowanych przeniesień albo z tego numeru co...
Czujemy się wywołani do tablicy. Zawsze możesz poszukać IP PBX lub PBX w chmurze. Wirtualna centrala iPBX jest rozwiązaniem jak najbardziej trafnym. Posiada wspomniane powyżej funkcjonalności plus jeszcze więcej. Również koszt tej usługi należy do autów, bo kwestie techniczne i sprzętowe są rozwiązywane po stronie operatora voip. http://www.halonet.pl/img/ipbx-schemat2....
https://obrazki.elektroda.pl/9407528200_... NFON - Nowoczesna centrala telefoniczna w chmurze to propozycja firmy Niezawodność usługi na poziomie >99.9% zagwarantowana jest przez profesjonalne dwa centra rozproszone geograficznie. Kontakt dla klientów w pojedynczym punkcie helpdesk 24/7. Jeżeli łącze internetowe w naszej firmie ulegnie...
Chciałbym poprosić o poparcie tego marketinowego bełkotu jakimiś wyliczeniami. Bo według wszystkich moich obliczeń, to przy umowie na 2 lata (jeśli na tyle zdecuduje się podpisać umowę użytkownik), w 90% przypadków zakup centrali "fizycznej" wychodzi taniej niż korzystanie w tym samym okresie z centrali wirtualnej. A centrala "fizyczna" żyje zdecydowanie...
a czy mógłbyś podać linka bo ja w tej kwestii pierwsze kroki stawiam, i mam pytanie czy : kupić telefon (słuchawke stacjonarna albo bardziej rozbudowany nabiurkowy ) z ip czy smartphona akyrat mam 3 samsungi s3 s3 mini i s1 telefony z rootowane a odnosnie centrali stacjonarna czy wirtualna i czy drugi numer na który bede przekazywał połączenia zrobic...
Witam. Czy jest wirtualna maszyna pod linuxa?? Chodzi o to że na serwerze będę instalował linuxa fedore 11 i pod ten server będzie podpięta centrala telefoniczna platan, jednak oprogramowanie do tej centrali jest tylko pod środowisko windowsa więc potrzebuje jakiś sposób aby działaly dwa środowiska systemowe naraz xp i linux
Odpowiadając koledze xxpiotrek <<Wyposażenie wszystkich abonentów w telefony KX-TS500 to chyba nieporozumienie>> Stosowanie jednego rodzaju telefonów ma sens w takich firmach jak hotele, urzędy instytucje. Gdzie większość telefonów jest tego samego rodzaju. Oczywiście dokłada się dwa/trzy telefany telefony IP tzw systemowe ( ja stosuje Cisco)...
Cześć, Być może w takim razie witamy w klubie: Dzięki za link, niewykluczone że to coś podobnego. Muszę poobserwować czy się sytuacja nie będzie powtarzała. Na razie po update do 1.16 centrala głupiała, resetowała się sama cyklicznie. Mam nadzieję, że jednak sprzęt da radę, nie uśmiecha mi się wymieniać centralki i 14 ekspanderów INT_IORS na coś całkiem...
Mój operator wymigrował ze starej centrali do nowej od firmy Adescom. Sama migracja wyszła raczej słabo właściwie działały tylko numery publiczne na biurkach. W starej mieliśmy IVR numery skrócone i dzwonienie na nie w obrębie centrali, dodatkowo numery publiczne na każde biurko. Standardowa konfiguracja SIPów z hasłem pełna zarządzalność z poziomu...
Ja korzystam z bram GSM od Aby zakupić Bramki GSM 2x 16 port. dokupić karty sim Jest to spoko rozwiązanie, tylko jak będziesz kupować karty SIM to uważaj aby nie podpaść operatorowi, bo zaraz zablokuje karty z powodu "automatycznych połączeń" czy jak oni to nazywają. I połączyć bramke GSM z wirtualna centralą 3cx. Tak, jest to możliwe poprzez trunk...
Liczba połączeń wychodzących zależy od liczby baz jakie zastosujesz. Z rozwiązań Gigaset serii PRO w Gigaset 510IP Pro masz 4 jednoczesne połączenia. Z kolei na Gigaset A510 IP masz tylko dwa. Kupując kolejną bazę zwiększasz dwukrotnie liczbę linii na których możesz wykonać jednoczesne połączenia. Warto się jednak zastanowić ile faktycznie potrzebujesz...
Witam moje pytanie dotyczy następującego problemu przed jakim postawił mnie mój Profesor na uczelni "Wirtualna centrala telefoniczna (jest kolejka, przekierowuje na pierwszy wolny telefon firmowy, śledzi gdzie są telefony, rozsyła dyspozycje SMS gdy jest problem z Internetem – jak pager" Do końca nie wiem nawet na jakim programie mogę to uczynić....
Ja również korzystam od kilka lat z usług Ipfona. Może nie są najtańsi na rynku, ale nie ma problemu z obsługą klienta, strona z panelem administratora jest przejrzysta i praktycznie wszystko można skonfigurować. Jak płacę przez przelew24 (BZWBK) to pieniążki na końcie pojawiają mi się średnio po ok 15-20minutach, więc bomba. Poza tym jest bezproblemowy...
Podłączam się pod temat - mam dokładnie ten sam problem. Wirtualny manipulator działa - czyli kabel ETHM-1->Centrala musi być dobry.
Z tego co udało mi się przeczytać o rozwiązaniu home assistant to integruje on centralę Satel Integra poprzez moduł ETHM-1 plus poprzez m.in. odczytanie stanu wyjść centrali. W związku z powyższym należy przypuszczać, że integracja będzie w stanie zobaczyć stany wyjść wirtualnych centrali Integra a co za tym idzie nie będziesz musiał instalować modułów...
Może ten artykuł coś wniesie: http://www.4ip.pl/pl/n/wirtualna-central...
1. Właściwie to myślę nad trzema centralami teraz. Dom jest baaardzo duży, w niektórych miejscach nie dam rady się przebić, beton jest bardzo gruby, musiałbym do tego zużyć bardzo dużo kabla (500 m będzie mało ). Już teraz na jedną czujkę poszło 50 m a w tamtej okolicy będą 4 łącznie. A mam jeszcze jedno piętro i poddasze. I takie samo ułożenie kabli...
Da się logikę ustawiać za pomocą wirtualnych wyjść (nie istniejących fizycznie w systemie)?
Mogą mieć ISDNa albo - jak to się nazywało? - Centrex! Była kiedyś (może i nadal jest) usługa w TP na zwykłych liniach, linie w różnych lokalizacjach spięte w wirtualną centralę, usługa realizowana przez centrale w publicznej sieci. Ale to mało prawdopodobne. Ze względów kosztowych coraz więcej jednostek przechodzi na VoIP. Operatorzy mają swoich panów...
Centrala sygnalizuje naruszenie (piszesz "wykrycie") tak długo jak długo naruszone jest wejście centrali, czyli jeżeli czujka jest w stanie alarmu 2 sekundy to naruszenie w centrali trwa 2 sekundy, jeżeli czujka będzie naruszona 8 sekund to analogicznie i centrala będzie pokazywała naruszenie 8 sekund. Bezpośrednio naruszenia wejścia w centrali nie...
Witam Potrzebuje dokumentacje DGT Millenium na zakładanie numerów wirtualnych
A nie warto odezwać się do operatora GSM czy nie oferują przypadkiem wirtualnej centrali?
Witam Kolego krzybu można coś więcej w temacie wirtualnej centrali. Pozdrawiam W.B.
Twoje problemy rozwiąże usługa pt. "Wirtualna centrala telefoniczna" - do nabycia u wielu operatorów (głownie VoIP). Ustawisz tam zapowiedź i wiele osób na raz będzie mogło odsłuchiwać Twój komunikat. Ile osób na raz - zależy tylko od zasobności Twojego portfela.
Nie lepiej iść w Wirtualną Centralę? Np. pierwsze z brzegu actio - 49pln miesięcznie, nielimitowane wewnętrzne etc.
Dziękuję. Nie mam centrali. Rozumiem, że bez tego się nie obejdzie. Jakie urządzenie będzie najlepsze? Mam niewielkie wymagania, interesuje mnie coś tańszego. A może wirtualna centrala?
Przeglądam ofertę Halonet. Mają w opcji wirtualną centralę. Cena przystępna. Czy możesz powiedzieć jak wygląda dostępność usługi? Czy lepiej wziać taką wirtualną centralnę czy postawić swój PBX na linuxie? Z tymi chmurowymi rozwiązaniami czasami są problemy, np. przestój bo godzinę nie działa. Linuxowy zawsze jest pod ręką i można go na bierząco monitorować...
Dołączenie wielu podwykonawców i ich podwykonawców oraz outsorcowanie wszystkiego może niestety doprowadzić do obniżenia jakości usług... I tutaj szanowny Redaktor :D ma niewątpliwie rację. Światem rządzą księgowi a oni mają swoje sztuczki na zgodność bilansu. Wszyscy wiedzą, że w dzisiejszym świecie 2+2=4 tylko w założeniu, coraz częściej jest to...
Skoro już wejścia w klawiaturze dzięki celnej uwadze kolegi sosarka policzone ;) , to teraz proponuję zainteresować się logiką centrali, wejściami i wyjściami wirtualnymi. Jeżeli chcemy by czujka naruszała jednocześnie dwa wejścia, nie trzeba jej podłączać do obu, a np odzwierciedlić jej stan na wyjściu centrali a potem wybrać np taki typ linii jak...
Zawsze w opisie jest "obsługa do ..." W opisie podawane są możliwości a co masz w standardzie a za co musisz zapłacić extra, to już inny temat. W zasadzie jest to pytanie do dystrybutora. Sieć komputerowa jest niemal wszędzie... Kable sieci komputerowej mogą równie dobrze służyć do przyłączenia tradycyjnych telefonów, jak i komputerów. Jest to jedynie...
usługa wirtualnej centrali u np. w play (https://wirtualnacentralka.play.pl/welc... jest dostępna albo centralka GSM oparta np na raspberry z asterisk
Kilka softfonów + kilka wirtualnych kart dźwiękowych + ableton live albo podobne oprogramowanie. Opcjonalnie centrala telefoniczna, ale można też obyć się bez w zależności od operatora i tego czy ma być jeden numer czy osobne numery do wdzwaniania.
wiec musisz stworzyc 3 wirtualne wyjscia powyzej fizycznych numerow wyjsc. a np wyjscie 1 ustawiasz jako sume logiczna wyjsc i dodajesz do nigo te wirtualne wyjscia.
Można też pomyśleć o czymś takim "Wirtualnej Centralce".
centrala wirtualna wirtualna centrala telefoniczna wirtualna rozdzielczość
oporność głośnik sterownik bloker nierówny praca wolne obrót
Scania P320 kod błędu 65412 - komunikacja CAN prędkości osi z BMS Jak wyłączyć blokadę przycisków w LG 32LD350 bez pilota?