Da się podłączyć alarm. Nie ma osobnej centralki zamka, całością steruje skrzynka połączeń (UCH), tam gdzie sa bezpieczniki.
Dobrze, ale jak biały i brązowy był odłączony, to centralny zaczął normalnie otwierać/zamykać z kluczyka? Wyjmij w ogóle wtyczkę od tej centralki i sprawdź, czy centralny fabryczny zaczął działać normalnie. Czy przed podłączeniem tej centralki, centralny działał prawidłowo?
proszę http://obrazki.elektroda.net/92_12663455...
Jest to tzw. termik. W modułach z.c. służy on do tego aby nie zostały uszkodzone silniki siłowników w wypadku gdyby siadła elektronika i jeden z przekaźników przyciągnął by na stałe. Jego działanie można doskonale przetestować w Punto I. Parokrotne zam. i otw. zamka raz, za razem powoduje zaprzestanie działania modułu na kilkanaście sekund. Na termiku...
Odetnij czarny i biały, pomarańczowy i różowy do masy i wtedy na niebieskim i zielonym będziesz miał wystawiany sygnał masy. Podłącz je w miejse, gdzie miałeś podłączone sterowanie starej centralki (prawdopodonie jakieś przekaźniki)
Ostatnio podłączałem alarm w R19 - 90% kabli podłączyłem w progu, przy podnóżku pasażera, kierunki na diodach do przewodów lecących na tylne lampy, sterowanie cenrtalem (fabrycznym) do przewodów lecących z praweko słupka (sterowanie + (biały i fioletowy-chyba)), wyłącznik drzwiowe też tam jest w pobliżu, odłączenie pompy paliwa to był biały gruby przewód,...
https://obrazki.elektroda.pl/3806136800_...
To o czym piszesz to jest napewno syrenka z własnym zasilaniem, idąc po przewodach do niej znajdziesz centralkę. (prześledź biały)
Musisz wiedzieć jak odpowiednio wpiąć się w przewody sterujące centralnym.
Sterowany masą - czerwono/biały oraz czerwono/niebieski. Przed podłączeniem centralki upewnij się próbówką czy odpowiednie przewody.
Kup dwie diody 6A i podłącz pod to jedno wyjście z centralki i wtedy podłącz pod lewy i prawy kierunek.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic14... post 44
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10...
Czerwony kabel w białym złączu BSI. Masa - zamyka zamki. Rozcięcie - otwiera zamek.
Witam. Jest tego wiele w internecie. Trzeba też "włączyć"myślenie jak to działa...poszukaj. PS. Nie jesta złośliwy😉
Do zamków zastosuj bezpośrednie (prądowe) sterowanie silnikiem blokady zamka: szara szesnastostykowa kostka na BSI (moduł z bezpiecznikami w nogach kierowcy) - styk nr 13 i styk nr 15. Obwód zabezpiecz bezpiecznikiem 15 A. Przewody oczywiście musisz przeciąć i odpowiednio podłączyć do interfejsu w Twoim module radiowym - powinien tam być mały schemacik...
Chodziło mi o to, że jeden koniec próbnika podłączasz do plusa, a drugi do badanego przewodu. Jak na przewodzie pojawi się masa, wtedy próbnik zaświeci. Dalsze pytania kieruj lepiej na priv, żeby admin nie czepił się za zaniżanie poziomu. Dyskusja merytoryczna nie podlega "czepianiu się". Proszę nie wyprowadzać dyskusji poza forum. Inni też chcieliby...
W MK1 pilota moglo nie byc. To byla opcja. Sterownik CZ jest z prawej strony przy podlodze, przed prawym, tylnym nadkolem.
jeżeli żółty i żółto czarny nie zasilają reszty układu to zamień je miejscami
Do każdego auta można domontować centralny. Kup siłowniki, centralkę, sprawdź, co to za wiązki i dokąd idą i podłącz. Czy obok ręcznego masz przycisk z kłódką?
Jaka to centralka?
Mam tylko siłownik od zamka i 5 kabli. Masz dołożony uniwersalny centralny zamek, teraz trzeba wewnątrz auta odnaleźć centralkę sterującą siłownikami i podłączyć sterownik radiowy , o ile się da bo nie do wszystkich centralek sterujących siłownikami da się to zrobić
Czy to taka centralka? [url=http://www.elmax-alarmy.pl/sterowni... jeśli tak to instrukcja w załączeniu..
Witam Będzie działała nawet z jednym siłownikiem. Działanie centralki nie jest uzależnione od ilości podłączonych do niej siłowników.
OCIZ pisze o plusie do domykania szyb nie centralnego zamka.
W 124 trzeba przeciąć jasnoniebieski przewód wiązki drzwi kierowcy. Jest to pneumatyczny zamek. Podanie naprzemiennie plusa iminusa w kierunku centralki, powoduje zamknięcie i otwarcie zamka. Proponuję zgłosić się do sprzedawcy centrallki w celu udostępnienia schematu podłączenia pneumatycznego zamka.
a zobacz : czerwono/zielony oraz żółto/niebieski powinny iść o zamka
Pytam o podłączenie uniwersalnego sterownika do oryginalnego. Jesli chcesz zostawić tę oryginalną centralkę i do niej podłączyć uniwersalną, to spróbuj się podłączyć do jej sterowania, czyli przewody czarno-pomaranczowy (BO) i czarno-rózowy (BK). Podaj na nie masę i zobacz, czy centralny zamyka i otwiera, i jeśli tak, to podłącz się do nich z uniwersalną...
Witam . Mam nadzieje że Ci coś ułatwi ten rysunek. Jeżeli centralny zamek będzie się zamykał przy rozbrajaniu alarmu to zamień przewody otw/zam. przy przekażnikach (86). Zasilanie przekaźników zabezpiecz bezpiecznikiem 20 A.
Ktory Gepard bo niewszystkie mialy wyjscia na centralny zamek jesli jest to na zielonym i niebieskim przewodzie wychodzacym z centralki
Wyjścia sterujące centralnym zamkiem alarmu połączyć wg. schematu "sterowanie masą" i podłączyć dwoma przewodami do wejść sterujących centralki zamka.
Witam. O ile dobrze to pokazuje Twój rysunek obwodu drukowanego, to nie masz podłączonego plusa zasilania do układów scalonych.
Stara centralka powinna być w okolicach bezpieczników (lub na panelu z bezpiecznikami). Opis zdjęcia 001: Czarny (-) - masa Żółty (2M) -, silniki siłowników Szary (1M) -' Niebieski (3)-, sterowanie z siłownika master (drzwi kierowcy) Biały (2) -' Czerwony (+) - zasilanie Pod okablowanie w Alfie możesz podstawić każdy uniwersalny sterownik zamków centralnych...
Czerwony - stały plus, czarny - masa, zielony, niebieski - wyjścia sterujące poziomami masy. Co zostało w aucie? Powinna być jeszcze centralka od zamka. Jest?
Witam.Centralny zamek sterowany (-).Przewody zielony-otwiera,czarno/zielony-zamyka.Do złapania w wiązce przewodów wychodzącej z przednich drzwi po stronie kierowcy.Pozdrawiam.
Centralkę znajdziesz w drzwiach kierowcy. Tam podłącz dodatkowy sterownik i będziesz mieć składanie lusterek z pilota. Ta centralka w drzwiach czasami ulegała uszkodzeniu i wtedy nie działał centralny zamek. Możesz też podłączyć się do wiązki przewodów przycisku zamknij/otwórz. Kolorów nie pamiętam. Nie jest to popularny model auta.
Sterowanie plusami, brak centralki.
dzięki Mario za schematy ale na żadnym z nich nie zuważylem jakiegokolwiek podłączenia do centralnego i to mnie martwi. Wnioskuję że do tego ustrojstawa nie ma możliwości podłączenia zamka centralnego, albo może jakiś uklad do tego doczepić ale jak tak to pod co go podpiąć. Samochod ma już 10 lat a więc zmiana alarmu czyli koszty żedu 150 czy 200 zł...
no dobra ale jak to podlaczyc do centralki ?
Witaj musisz znaleźć centralkę od siłowników i tam podłączyć przewody biały i biało/czarny bez opornika.
FORD MONDEO Sterowanie centralnym zamkiem biało/czarny - żółto/fioletowy /+12 V Kierunkowskazy pomarańczowo/żółty - pomarańczowo/niebieski Wyłącznik drzwiowy biało/zielony - biało/niebieski Wyłącznik klapy tylnej czarno/pomarańczowy Odcięcie fioletowo/pomarańczowy Rozrusznik ........................................... + 12 V po...
a masz jakis schemat tej centralki
chce podlaczyc centralny pod elite
To nie podłączaj cała centralka z pilotów będzie ci zamykać
To jest centralka zdalnego sterownia centralnym zamkiem ale... musisz mieć ten centralny zamek. Diagram C to podłączenie np. do Golfa II, gdzie trzeba dołożyć siłownik slave do drzwi kierowcy, bo w wersji bez zdalnego sterowania nie ma w nim siłownika (jest tylko wkładka master - osobiście sugerowałbym ją zastąpić siłownikiem master zamiast dokładać...
Reasumując wszystko postanowiłem opisać montaż centralki centralnego zamka podłączając się do przewodów w drzwiach kierowcy. Cały układ działa dokładnie tak samo jakbyśmy używali oryginalnego kluczyka i jest o wiele tańsze od nowego kluczyka w serwisie. Koszt wszystkiego to ok 100 zł. Na początku odkręcamy plastiki abyśmy mieli dobry dostęp do kostek...
Mam taki problem. Firmowa centralka alarmowa Avital Mark III. Centralny ze sterowaniem kupiony na Wolumenie. Zamek działa poprawnie, ale chciałbym to podpiąć do sterowania pilotem od alarmu. Wspomniany Avital. I tu pojawia się problem. W centralce od centralnego są dwa kable, które zwarte zamykają lub otwierają zamek. Normalny stycznik, przekaźnik,...
witam jak podłączyć centralny zamek do polo 98r chodzi mi o podłączenie kierunkowskazów z centralki wychodzi mi jeden kabel
Po pierwsze, żeby pomóc musisz podać jaka to centralka
Oto schemat do podłączenia oryginalnego centralnego z audi do zwykłej centralki alarmowej. Autor LeeOn Lublin
Czego nie rozumiesz? Masz wszystko na rysunku. Sterowanie plusem lub masą, lub naprzemiennie. Jaki problem? No i oczywiście zasilanie centralki.
Dostań się do płytki w centralce od centralnego i tam trzeba znaleźć przekaźniki które odpowiadają za zamykanie i otwieranie. Trzeba ustalić dwa piny , na które trzeba podać minus zamknij i otwórz z centralki którą kupiłeś.
Nie zrozumiałeś o co pytam, centralkę mam (jest na zdjęciach), podłącza się ją do centralki alarmowej tym białym złączem. Moj epytanie brzmiało jakie do tego są potrzebne siłowniki i jak je podłączyć do tej centralki!
Witam Jak w temacie. Mam zestaw centralnego z centralką LANBO LB-402 Podłączyłem już centralny zamek (2 drzwi), jednak centralka ma dodatkowy kanał umożliwiający otwieranie tylnej klapy. Chciałem to podłączyć wykorzystując jeden z siłowników. Na bardzo skromnym opisie jest tylko napisane że sterowanie otwieraniem klapy odbywa się za pomocą jednego z...
z drzwi zielony z czerwonym i szary, plusem czy to jest to? Rozumiem że centralka jest pod fotelem kierowcy i tam tego szukac?
To ja proponuje powrócić do propozycji witka, Przecież witek pisał o dokupieniu drugiej centralki...
Pewnie trzeba by to zdemontować żeby nie pobierało prądu niepotrzebnie i nie było zakłóceń. Znajdź instrukcję od Mobitela i przy kostce od niego masz już wszystkie potrzebne wyprowadzenia do nowej centralki.
szukam gdzie jest umiejscowiony centralka centralnego zamka, bo chcę podłączyć radiopowiadamianie, jeżeli ktoś dysponuje schematem elektrycznym podłączeń to proszę o pomoc
Czerwony i zielony to sterowanie centralnym(naprzemienne masy).
witam jak podłączyć sterowanie z centralki alarmowej do fabrycznego centralnego zamka , centralka alarmowa podaje dwa minusy prosze o porady
Witam, Diody prostownicze powinny pomóc (szeregowo w przewodach sterujących masą, katodą w stronę nowej centralki). Pozdrawiam.
W drzwiach kierowcy lub na lewym słupku- trzeba wpiąć się w przewody czerwony z żółtym paskiem i czarny z białym paskiem(trzeci przewód w tej wiążce ma kolor czerwony -jest na nim stale +12V).Zamek sterowany plusem,więc współczesne sterowniki nie będą pasować,trzeba zastosować tzw.przekładkę na przekaźnikach tzn.minus ze sterowania ma sterować przekaźnikami...
Musisz poszukać przewodu który odpowiada za otwieranie centralnego zamka (w przelotce do drzwi kierowcy) i do niego na nowo podłączyć wyjście sterowania z centralki. Prawdopodobnie brak jest dobrego styku na przewodzie który podpinał ci ten elektryk.
Uniwersalną centralkę czego? Centralnego zamka? Centralkę LPG? Czy co?
Najlepiej jak wepniesz się do grubego czerwonego przewodu w skrzynce bezpiecznikowej (główne zasilanie) i zrobisz osobny bezpiecznik 20 A na zasilanie twojej centralki)
A masz centralkę do siłowników?
Jak podłaczyć centralny zamek do tej centralki alarmu. Z centralki wychodzi na centralny tylko jeden przewod biało-niebieski a ze sterowania zamka mam dwa przewody. Co z tym zrobic zeby działało ??
Włącznik w kabinie daje impulsy do starej centralki. Ja podłączyłem dodatkowe sterowanie zamkiem centralnym bezpośrednio sterując przekaźnikami wewnątrz modułu oryginalnego, potrzebne były impulsy masowe. Przekaźniki odszukałem metodą łopatologiczną, słuchałem który stuka podczas zamykania i otwierania przyciskiem w kabinie.
zamontowany jest w polonezie caro 1.6 na centralce jest jedynie napis silicon rxa i jakis numer seryjny? 23costam costam. wiecej szczegółow moge powiedziec dopiero po rozkręceniu centralki
Niestety kolega DarkB nie umni znaleść kluczowanej masy do czujników w tej centralce.
A przewód na te kierunkowskazy z dokupionej centralki wychodzi jeden, czy wychodzą dwa?
A na pewno dobrze podłączyłeś tą centralkę?
Witam,mam pytanie podłaczając amarm samochodowy do centralnego zamka podpinam go pod siłowniki nie majać centarliki czy musze mieć cemntralnek do centralnego zamka, mam tylko siłowniki centralnego a nie posiadam centralki czy do sterowniania musi być centralka do centralnego?
Witam Poszukuję schematu jak podłączyć centralny zamek w audi a4 b5 z 1998 roku, gdzie najlepiej go podłączyć. Centralka jaką zamierzam założyć to BLOW S50
Przekaźnik do wymiany. Po uszkodzeniu pierwszego silniczka jest przegrzany i czasem się sklei. Możliwe też, że wiązka w przelotkach drzwi przywiera i też pojawi się problem. Wtedy masz do wymiany silniczki. Nadal nie wiemy, czy centralka steruje silniczkami bezpośrednio (centralny zamek ma podłączone silniczki do centralki) czy pośrednio, z centralki...
Gdzie się wpiąć w instalację żeby podłączyć wyjścia z centralki alarmu do centralnego zamka w BMW-3
W fabrycznym centralnym może nie być siłownika w zamku drzwi kierowcy tylko sterowanie z wkładki,jak nie ma to trzeba dołożyć siłownik i wysterować go z centralki radiowej
Tego, jak podłączyć te przewody, by działał centralny z pilota z tej centralki. Podłączam plus i masę, kierunki, a dalej nie wiem, co i jak podłączyć. Jak wpiąć się do włącznika zamykania drzwi w środku auta.
Poszukuję schematu podłączenia centralki MagicTouch MT200 do centralnego zamka w samochodzie.
to jest centralka dokładanago centralnego zamka,przy niej możesz podebrać sterowanie nim za pomocą dwóch mas.
jeśli nie będę montował syreny. Masa podłączona do syrenki, nie ma w tym systemie nic wspólnego z masą zasilania centralki. gdzie podłączyć minus zasilania, Pn 1 (czarny kabel) w złączu G3
biały i brązowy w sterowniku centralnego zamka służy do podłączenia do centralki alarmowej , po zwarciu tych przewodów do masy, powinien zamykać sie zamek i otwierać ,pozdrawiam http://obrazki.elektroda.net/80_12508001...
Centralny zamek masz pneumatyczny?
Jeżeli nie będzie szczegółowych informacji to nie zwlekaj i daj zasilanie -do czerwonego +12v ,a do czarnego -12V i centralka będzie słuchać się pilota.Następnie przy pomocy woltomierza lub diody świecącej ustal na których przewodach pojawia -12v w trakcie właczania i wyłaczania alarmu.Zacznij od przewodów zielonego i niebieskiego. Jak je zn ajdziesz...
Schemat takiej typowej centralki. Sorry za jakość ale rysowałem w paint. Przewody brązowy i biały sterowane masą z centralki alarmowej. -------------- Pozdrawiam
Podłączenia wykonać do przewodów zółto/czerwony,(otwieranie) biało/czerwony(zamykanie)znjadujących się w białym 6-polowym złączu konektorowym centrali zamka centralnego w okolicy wnęki na radio. Musisz użyc dodatkowo dwóch przekażników,zeby przejść z sterowania centralki alarmu, z minusa na +12V
Typowe usterki w pilocie na podczerwień - Mercedes W124 - opiszę w punktach sposób diagnozy, przy założeniu, że obie baterie są sprawne. http://obrazki.elektroda.pl/7691734100_1... http://obrazki.elektroda.pl/5788269900_1... (1) Naciskamy przycisk, po ok 2 sekundach zapala się czerwona dioda w okienku sygnałowym (TAK/NIE)...
wejście stycznika30 i 85 podłącz do +12v ; wejście 86 do centralki gdzie po naciśnięciu pilota pojawia się -masa; 87 masz wyjście +12v które podłącz w instalację centralnego zamka... drugi stycznik podłącz identycznie trzeba było kupić sterownik uniwersalny tam nie trzeba dodatkowych kabli i styczników...
Witam Czy jest możliwość podłączenia do tego samochodu zwykłej centralki alarmowej bez CAN? (centralny, kierunki, krańcówki) Jeśli nie to jaką najtańszą centralkę najlepiej kupić?
Ten przekaźnik, to zewnętrzna blokada zapłonu. Alarm nie ma wbudowanego przekaźnika o dużej obciążalności i dlatego należy go dać na zewnątrz. Z alarmu wychodzi jedynie przewód do jego sterowania. Impuls + wyzwalający alarm. Jak sama nazwa wskazuje. Są auta, które mają np lampki w podsufitce sterowane minusem, są takie (np. Ford) które mają plusem I...
Witam. Czy wie ktos do jakich kabli podłączyć sterownik zamka centralnego Golf4 98r. elektryczne szyby i centralka elektryczna. Pomocy!
Może trochę odświeże temat. Dzisiaj podłączałem sterownik na pilota do marei. Fabryczny sterownik jest pod tylnym siedzeniem. jest to ta puszka z trzema wtyczkami. Jedna mała z jednej strony na środku a dwie większe po drugiej stronie. Patrząc z góry na ten sterownik to lewa wtyczka (ta od przodu samochodu) to ta która nas interesuje. Pierwszy przewód...
Na pierwszym zdjęciu jest fabryczna centralka zamykana tylko z kluczyka Jest na 99% podłączona tak jak na schemacie. Tutaj masz odpowiedź co i jak podłączyć. Sterownik radiowy konfigurujesz na sterowanie siłownikami, podłączasz do zasilania siłowników- kable zielony i niebieski z FOXa. Podłączasz plusa i masę do centralki radiowej FOX'a bym nie wyrzucał,...
Prosciej by było, jak byś przysłał schematy z alarmu lub centralnego. Wtedy może cos pomożemy...A jakiej firmy jest centralny??
zrób tak :D
Witam Mam w swoim golf II założony centralny zamek na siłownikach sterowany z pilota. Centralka zaczęła ostatnio szwankować auto nie zamyka się i nie otwiera z pilota ani z kluczyka(otwierają się z kluczyka tylko jedne drzwi kierowcy wersja 3D) Postanowiłem zmienić samą centralkę na bardziej rozbudowaną(centralny z kluczyka , alarm i blokada zapłonu)...
jesli zamienimy kable otwieranie dziala a zamykanie juz nie Źle "skonfigurowałeś" okablowanie dodatkowej centralki.
Pierwsze zdjęcie od lewej: Centralka autoalarmu, centralka sterownika centralnego zamka, czujnik ultradźwiękowy. Zamieść zdjęcie wnętrza centralki alarmu i zdjęcia pilota oraz jego wnętrza. W czujniku ultradźwiękowym: czerwony https://obrazki.elektroda.pl/6501382100_...
siemka kupiłem dzisiaj centralny zamek do samochodu "CEZAM 89WK0002-15fU1-3" i niewiem jak podłączyć się z tym do centralki od alarmu. Alarm mam firmy Max Defender bodajże model "Tytan Max". Od centralnego zamka mam podłączyć dwa przewodu do centralki alarmu ale niewiem gdzie sie wpiąć. Pomocy:-) Pozdrawiam
Pomarańczowy i pomarańczowo-czarny do masy, żółty do +12V, biały z centralki do zielonego, biało czarny do niebieskiego, reszty nie podłączasz.
toledo centralka centralne centralka zamek centralne instrukcja centralka centralne
formatowanie karty rozmiar alokacji przepływomierz odpowiada bascom input bajty
szczelność próżnia szczelność próżnia
Schemat elektryczny HECHT 6280 XL – wyłącznik KJD, silnik 2,8 kW, kondensator, FWD/REV D3SBA60 mostek prostowniczy – zamienniki RS405L, RS406L, D3SBA80, parametry, obudowa SIP-4