Przepusty do sprawdzenia, zwłaszcza w klapie
Zależy co chcesz podłączyć i co masz w aucie. Może trochę pomoże. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13... Tu też jest trochę. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23...
Aby bagażnik otwierał się z pilota moduł musi mieć dodatkowy kanał.
W prawym słupku masz sterownik sciągnij plastik i tam sie wepnij.Kolory masz dobre tylko że tam jest kilka tego samego koloru najpewniej z prawej strony.
A sprawdziłeś taką prozaiczną rzecz jak bezpiecznik centralnego zamka? Pod kierownicą w skrzynce bezpiecznik nr F11 - 20A Możesz też w zrobić po numerze VIN odkodowanie co ten samochód miał na wyposażeniu. Może będzie centralny zamek?
Ja montowałem zamki centralne dedykowane do astry G mają one już ukształtowane cięgna które zakłada się pod te linki które tam są. a wygłąda to tak: http://obrazki.elektroda.net/18_12415195... . myśle że idzie to znaleść na polskim serwisie aukcyjnym(wiadomo jakim) nie bede tutaj go reklamował. Pozdrawiam Tomekkoszalin
zakładam ze alarm montujesz pod kokpitem, w takim razie zdemontuj z lewej strony plastikowa nakladke progu znajdziesz tam wiazke a w niej kabel bialo-brazowy i brazowo-czerwony, łatwo dojdziesz ktory jest ktory podlacz probowke z zarowka z jednej strony do zawiasu drzwi probowka przebij koszulke kabla jesli zamknie i otworzy znaczy ze trafiles, sterowanie...
Możesz próbować podłączyć diodeczkę świecącą, najlepiej samomrugającą pod stały plusik z jednej stroneczki, a pod kabelek na którym pojawia się maseczka po zamknięciu zameczka (wpinasz sie w przewodzik masterka drzwiczek). I wtedy po zamknięciu centralnego zameczka z piloteczka diodeczka będzie zasilana napięciuniem i zacznie sobie świeciunić...
za nakładką słupka drzwi prawych przednich
Biały i brąz to sterowanie centralnym,oczywiście masą
Cześć kolego . Oto kilka podpowiedzi W lewym progu znajdziesz dwie wiązki. W jednej z nich znajdują się przewody sterujące centralnym zamkiem. Brązowo-biały i brązowo-czerwony. Sterowanie odbywa się przez podanie masy (minus). Gruby czerwony - zasilanie do sterownika (+12) Gruby brązowy - masa (-) Jeśli masz sterownik z potwierdzeniem kierunkami to...
Nie musisz rozbierać deski, możesz wszystko podłapać w boczku odkręcając cztery wkręty i wyciągając cały próg , znajdziesz tam w wiązce progowej idącej od takiego sporego złącza sterowanie zamkiem i kierunki na kolorach które wymieniłeś wyżej, idzie też tam w stały plus na czerwonym przewodzie, a na czystych brązowych masz masy, krańcówki drzwi też...
no to z tego co chcesz tam zamontować wynika,że rzucasz się od razu na głęboką wodę, nie wiedząc nawet gdzie jest przewód od krańcówki...powodzenia. :spoko:
Odbierzesz . Ale ustaw centralny konwerter na Astrę 19,2 E, Z lewej i prawej , konwertery na Eurobirda i Hotbirda.
Skrzynka w bagażniku REC .
Jest pod komputerem za wykładziną.POZDRAWIAM
Tak, pozostaje tylko na stykach "inicjujących" siłownika master, w drzwiach kierowcy.
Chyba raczej nie wystarczy. Owa "nauka" polega na zestrojeniu pilota i odbiornika (kod zmienny). Jeżeli pytasz to pewnie wiesz jak się to robi. Przyznasz, że gdyby tak było, jak radzi kolega piętro wyżej kradzież samochodu była by bajeczna.
Przewód brązowo/czerwony zamykanie, brązowo/biały otwieranie. Przewody te znajdują się w wiązce wychodzącej z drzwi kierowcy. Bierzesz miernik i sprawdzasz kiedy pojawia się impuls masy na przewodzie np. czerwonym. Jeżeli przy zamykaniu to podpinasz go do brązowo/czerwonego. Jeżeli przy otwieraniu to do brązowo/białego.
Robiłem tak : Brązowy + cza.zółtym Czerwony + Czr.nieb To samo KLIK (ten chyba próbował zamykać ) Tu błąd bo miał być czarny z czerwonym nie z żółtym.
Tu go kupisz: www.amt-alarmy.pl
A co ma centralny wspólnego z wkładką stacyjki? Jeśli już, to wymienisz wkładki w drzwiach, a nie centralny.
Do sprawdzenia wiązki w drzwiach i siłownik (lub dwa) "master", czy to centralny fabryczny czy uniwersalny ?
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic72...
Pewnie po prostu widzi kluczyk w stacyjce, wtedy z pilota nie zamknie.
odsłon wnękę w nadkolu po tej właśnie stronie-jak jest fabrycznie montowany a nie dokładka uniwersal to musi tam być
Sprawdź czy wszystkie siłowniki się zamykją jak zamkniesz ręcznie to raz.Dwa jeśli jest to zamek oryginalny to master jest jeden w drzwiach kierowcy a od pasażera styki przy wkładce.Może to padło.Odłącz przelotkę od drzwi kierowcy i zamknij podaniem masy na przewód zamykający.Jak zamknie to jest odpowiedź.
Po prostu popatrz dokładnie ktora blokada na drzwiach sie nie domyka ,pożniej sciag tapicerke drzwi i zobacz czy sie silownik nie zacina albo go odlacz i zobacz czy centralny działa Sterownik bedzie ok Powodzenia
Czarno-żółty i czarno-czerwony to przewody WYKONAWCZE siłowników. Podawaj masę na brązowo-biały i brązowo-czerwony. To są przewody sterujące modułem KIEKERT. Sprawdź stan wiązki pod dywanikiem w nogach kierowcy (bliżej fotela). Ta wiązka lubi gnić w tym miejscu.
Aneczko, powiedz nasz Ty rodzynku (bo nie często goszczą na tym forum kobiety), jaki masz centralny zamek, fabryczny czy wstawiany? Jeżeli masz dokładany, to jest niższy koszt sterownika. Jeśli fabryczny to można za niewielkie pieniądze kupić na szrocie np. od Anglika. Skąd jesteś?
pomaranczowy i rozowy do masy zielony i niebieski do brazowo czerwonego i brazowo bialego
Kochany SEO Perfect to bezpilotówka więc do astry '95 trochę nie halo.Masz oryginalnego pilota?
Myślałem o zastąpieniu orginału uniwersalnym siłownikiem, jednak zastanawiam się co mogło ulec uszkodzeniu wewnątrz starego siłownika. Kiedyś w Vectrze wymieniałem dwa microswitche wewnątrz siłownika. Trzeba było rozwiercić jeden nit, rozkręcić obudowę i wylutować dwa microswitche. W Astrze nie miałem jeszcze okazji tego rozbierać, ale myślę że konstrukcja...
Czyli jeszcze masz jakiś zabezpieczony obwód. Dodano po 1 Szukaj puszki do której idzie przewód od czytnika pastylki, nie chce mi się wierzyć że puszka od immo obsługuje też centralny zamek.
było.
Rozebrać prawy próg aby dostać się do modułu zamka,wypiąć wtyczkę z niego,podać "'na krótko"zasilanie na siłowniki.Padł moduł w pozycji ryglowanie dlatego od środka nie otworzysz i dlatego wszystkie naraz prawdopodobnie.Zdarzały się takie przypadki ale jak wyżej napisałem łatwo otworzyć.Skrajny przypadek to zapieczone wszystkie siłowniki.
w zamku pasazera :)
coś się dzieje z ryglowaniem o ile jest takowe w tym oplu-a pewnie jest mam starą omege i zamki w zimie w niej to jest historia .Natomiast marwić się powinieneś gdy przy sprawnym aku sa jakieś chece z zamkiem po drugie aku coś za szybko pada może słabe ładowanie ,a może trzeba raz porządnie naładować . A z tą linką to pewnie przypadek bo gdy auto stoi...
Trzeba, ale w Astrze G jest to stosunkowo proste zadanie.
Według mojego opisu robiłeś prawidłowo do momentu kiedy wcisnąłeś jeden przycisk. Prawidłowo powinieneś wcisnąć w kolejności lock (zamknięcie) a potem unlock (otwórzenie). Wtedy dopiero powinno nastąpić potwierdzenie poprawnej synchronizacji centralnym zamkiem. Powodzenia :)
Namalowałem na szybko coś takiego
Wielkiej filozofii tutaj nie ma, jak zwykle przy takich zestawach: - tuner ze wsparciem dla DiseqC 1.1 - przełącznik DiseqC 4x1 - trzy konwertery, najlepiej małe Inverto (jak na zdjęciach) - podwójny zez - antena minimum 85cm I śmiga. Na zdjęciach masz mój przykład z potrójnym zezem, centralnie Astra 19E, na lewo HB 13E potem 7E/9E (do wyboru) a na...
Poprawność montażu możesz zweryfikować tutaj: http://astra.autokacik.pl/technika/napra...
wszystkie linki prowadza do tego samego alarmu Ale to nie jest Super forteca AMT wygladaja jak poprzednie wersje tego alarmu Napisalem do sprzedawcy kto jest producentem czekam na odp
Niepokoi mnie ta dioda. On a nie powinna się żarzyć. Jeżeli odpiąłeś sterowanie od alarmu i jest ok stawiam jednak na alarm z powodu właśnie tej diody. Gdzieś wewnątrz centralki alarmu jest uszkodzenie. Pytanie nr1 czy alarm jest na gwarancji Pytanie nr2 czy nie dostała się do centralki np. woda.
Tak dodalem przewod zeby byly spiete obydwa do zoltego i bez tez probowalem i nic
WITAM:) Mam sterownik exus cl-06 ( http://img.okazje.info.pl/934/13876/1387... ) i nie mam bladego pojęcia jak go podłączyć...:/ Próbowałem już chyba na wszystkie sposoby:/ Dodam że znalazłem potrzebne kable jak w tym temacie -> http://astra.autokacik.pl/technika/napra... (mam tą samą instalacje - chodzi o kolory kabli:) ) i problem...
CAN jest tzn . napięcie na przewodach?
oryginał czy dokładany?
po przekręceniu zapłonu zero reakcji na kluczyk, mam 3 kluczyki do niej i z żadnego nie da rady zaprogramować, nie mam pojęcia co z nim może być Dodano po 5 oryginalnego nie mogę zaprogramować, nie mam pojęcia czemu, próbowałem wiele sposobów, mam 3 kluczyki i żaden się nie programuje. Ale oczywiście jak włożę kluczyk w drzwi i przekręcę to wszystkie...
Uszkodzony siłownik kierowcy
Wymień switcha na pewno brak styku.
Światełko załącza krancówka, prawdopodobnie ona coś tu miesza
bateria jest ok bo alarm sie rozłącza ale centralny nie chce sie otworzyc jak pisałem
Od jakiego auta masz te zamki centralne? Może wstaw fotkę tego co masz po stronie kierowcy i pasażera...
podłącz z według rysunku C
w tej cenie to jedynie LEGENDFORD F-14
Przez złącze X1 idzie zasilanie do sterownika od centralnego zamka dlatego przestawał działać. Tu masz schematy do Astry G, na stronie 37 masz centralny zamek, w lewym dolnym rogu masz te przewody które cię interesują. Złącze X3 to to od drzwi, interesują cię przewody na pinach 3 i 13. https://www.elektroda.pl/rtvforum/downlo...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Oto link do schematów autoalarmów Tytan Max dokładnie takiego jak na fotce. pozdrawiam
Niestety całe okablowanie musisz zrobiś sam. Jak kupujesz alarm to ma on już wiązkę podłączeniową, tak samo jest z centralnym zamkiem. A masz już kupiony centralny i alarm czy dopiero zamierzasz kupić?
Wysłałem ci schemacik. Daj znać czy doszedł.
Witam . odświeżmy lekko temat. :) mam Asterixa F 92r. HB, centralny zamek i własnymi siłami założony sterownik do zamka BX30 carprotect . :) został mi czerwony kabel (klapa bagażnika) i tu moje pytanko czy ktoś podłączał sterownik pod klapę ? gdzie mam podpiąć ten kabel żebym mógł otwierać klapę z Pilota ?
uszkodzony mikrowyłącznik w siłowniku
Rozbierz boczki, wyjmij zamek, w zamku coś nie kontaktuje na 99%.
sa wersje bez centralnego z polski:))) a centralny można zainstalowac żaden problem allegro.pl rózne sa zdania o tych uniwersalnych a jak chcesz zobaczyć czy masz centralny to rozbierz ktures drzwi i zobacz czy masz siłowniki fotki sa na allegro
Schemacik centralnego
Zrób to jak najszybciej bo tylny moduł w bagażniku pójdzie z dymem i wtedy elektronik tylko będzie ratował
ten typ tak ma:D te pięć sekund to test czujników drzwiowych. Podobno
Witam mam teraz ten sam problem, możesz powiedzieć jak poradziles sobie z ta usterka?
no ale po co ciąć? nie chcesz zamykać wszystkich drzwi kluczykiem? prawdopodobnie wystarczy wymienić siłownik kierowcy i będzie działało. lub zamontować nowy moduł zdalnego sterowania.
Pilot pobiera za dużą moc, prawdopodobnie coś z płytką pilota ;) Ale jak to mozna naprawic? Tylko wymiana plytki czy w gre wchodzi jeszcze cos?? I dlaczego sie tak moglo stac?
sprawdź ciągłość przewodów zielonego i niebieskiego od centralki do siłownika kierowcy , prawdopodobnie jest przerwa lub uszkodzony silniczek w siłowniczku. co do zamknietych i otwartych drzwi kierowcy to miałes na mysli pewnie połozenie rygla.
Kluczyk nowy,czy używany? Jeżeli nowy,to trzeba go wprogramować odpowiednim urządzeniem. Drugi klucz działa poprawnie?
To jest dokładka więc programowanie oplowskie nic nie da.Sprawdż zasilanie i podłączenie przewodów do sterownika c.z. Dodano po 1 Użyj drugiego pilota .
Sprawdź dokładnie bezpiecznik nr 24 i ewentualnie nr 1. Bezpiecznik 24 zabezpiecza te obwody o których piszesz.
Zamykanie na brązowo-czerwonym otwieranie na brązowo-białym ryglowanie to drugi impuls odciąć 15 czyli plus po stacyjce
podczepie sie do tematu... zakladam na dniach centralny do poloneza, czy nie ma problemu z montazem silownikow w polonezie caro 96r? czy sa tam elementy do ktorych mozna przykrecic silowniki? (na wylot przez drzwi chyba nie trzeba wiercic :P)
jestem posiadaczem astry f 92 r. z fabrycznym sterownikiem zamka centralnego. Niedawno dokupiłem sobie radiowy sterownik co centralnego , pojechałem do mechanika on mi go podłączył i wszystko działało ok. Aż na gle zamek zaczął szaleć. Okazało sie że na 99% uległ uszkodzeniu fabryczny sterownik zamka. Ten radiowy tez ma funkcje sterowania siłownikiem...
Witam! Jeśli konwerter centralny masz ustawiony na Hot Birda, to Astra jest po lewej stronie patrząc na antene od przodu.
Być może https://www.forumsamochodowe.pl/opel-zaf...
jakie bezpieczniki do czego https://auto-schematy.pl/opel-astra-h-20...
Kolego zaraz mod pośle wątek do "piekła", z powodu zaniżania poziomu forum. Kolego jaja sobie robisz? To po co jest to forum?Sądzę że do pomagania ludziom co nie wiedzą co i jak. Nie moja wina że nie nie ma działu ,Dla zielonych'
Sprawdź czy prąd dochodzi do przyłączy w drzwiach. Jeśli dochodzi no to trzeba tapicerkę ściągnąć.
to steruje jeszcze przez sterownik do zamkow bo mam to samo :D http://obrazki.elektroda.net/0_118396799...
Super komfortowo nie będzie, zwłaszcza jeśli nigdy jej nie zdejmowałeś. Moja rada, dla treningu zdejmij z drzwi pasażera a potem z doświadczeniem zabierz się za te od kierowcy.
Witam. Czy orientuje się ktoś jak to jest z zamkiem centralnym w Astrze H. Czy da się wpiąć w wiązkę drzwi i mieć sygnał otwarcia i zamknięcia, czy wszystko jest sterowane szyną can ?
Zakładając jednak że są dobre proszę o pomoc przy sterowniku, jak wysterować bezpośrednio cewki przekaźników? Dodano po 6 Siłowniki chodzą bo słychać ruch przy próbie zamknięcia (nie dam ręki uciąć że ten prawy przód też)tzn. układ reaguje na próbę zamknięcia z kluczyka od strony kierowcy, dodatkowo bagażnik mam otwarty bo okazało się że tam siłownik...
sprawdź przelotki w tylnych słupkach i przewody w przelotce klapy. Klapa czasem lubi mieszać w centralnym
http://obrazki.elektroda.pl/4173329100_1... http://obrazki.elektroda.pl/4173329100_1...
A jak wyciagniesz klucz z stacyjki to gaśnie radio? Często uszkodzeniu ulega stacyjka i nie widzi wyciągnięcia klucza,dlatego pilot nie zadziała.
Dokładnie. Dla wygody czarny z radiosterowanika możesz połączyć z brązowym z kiekerta. To masa.
Sprawdź wiązkę między drzwiami a karoserią i bezpiecznik od centralnego .
Prawdopodobnie wilgoc w sterowniku lub kostce. Puki co lepiej wyjmij bezpiecznik i nie uzywaj centrala. Klapke da sie otworzyc od wewnatrz trzeba sie dostac pod tapicerke i recznie cofnac pret od silownika.
Nie jestem pewien ale uniwersalnego w klapę chyba nie założysz w dwojce a jeżeli miałbyś oryginal to równolegle do reszty siłowników. Dokładnie to w mojej Asterce II jest założony centralny zamek na pilota same siłowniki to nie wiem bo dopiero muszę się do nich dobrać na razie to wiem że centralka jest nie oryginalna pilot mam oddzielny a oryginał...
Witam Poszukuje schematu elektryki do ASTRY 1993 Kombi oraz informacji gdzie znajduje się sterownik centralnego zamka montowanego fabrycznie (czy w ogole jest),przeszukałem już wszystkie dzwi i nic. Dzieki 8)
Kupiłeś przerywacz kierunkowskazów - w dodatku z samochodu grupy VAG - nie przyda się do niczego.
Z tego co pamietam z tworzywa, na dwie nakrętki przykrecona.
OCIZ pisze o plusie do domykania szyb nie centralnego zamka.
Dzieki wielkie działa jak trzeba pozdrawiam
Standardowe działanie w sieciach kablowych. Generalnie kablówki stosują wpuszczanie pierwszego urządzenia za modemem, które podłączy się do niego po jego restarcie. Aster ma trochę bardziej skomplikowany mechanizm - centralny serwer autoryzujący, który wpuszcza po MACu bez znaczenia restartu modemu. Widocznie padł im ten centralny serwer i połapali...
aster centralne bezpiecznik centralne aster aster centralne zamek
wkrętarka bosch dioda komunikat witryny odpowietrzyć hydrostatu
ricoh hasło administratora płyta indukcyjna
Budowa zaworu trójdrożnego Torus - szczegóły i zastosowanie Instrukcja obsługi Blaupunkt Valencia MP36