Chyba raczej nie wystarczy. Owa "nauka" polega na zestrojeniu pilota i odbiornika (kod zmienny). Jeżeli pytasz to pewnie wiesz jak się to robi. Przyznasz, że gdyby tak było, jak radzi kolega piętro wyżej kradzież samochodu była by bajeczna.
Robiłem tak : Brązowy + cza.zółtym Czerwony + Czr.nieb To samo KLIK (ten chyba próbował zamykać ) Tu błąd bo miał być czarny z czerwonym nie z żółtym.
Pewnie po prostu widzi kluczyk w stacyjce, wtedy z pilota nie zamknie.
Czarno-żółty i czarno-czerwony to przewody WYKONAWCZE siłowników. Podawaj masę na brązowo-biały i brązowo-czerwony. To są przewody sterujące modułem KIEKERT. Sprawdź stan wiązki pod dywanikiem w nogach kierowcy (bliżej fotela). Ta wiązka lubi gnić w tym miejscu.
Aby bagażnik otwierał się z pilota moduł musi mieć dodatkowy kanał.
Przepusty do sprawdzenia, zwłaszcza w klapie
odsłon wnękę w nadkolu po tej właśnie stronie-jak jest fabrycznie montowany a nie dokładka uniwersal to musi tam być
A sprawdziłeś taką prozaiczną rzecz jak bezpiecznik centralnego zamka? Pod kierownicą w skrzynce bezpiecznik nr F11 - 20A Możesz też w zrobić po numerze VIN odkodowanie co ten samochód miał na wyposażeniu. Może będzie centralny zamek?
Myślałem o zastąpieniu orginału uniwersalnym siłownikiem, jednak zastanawiam się co mogło ulec uszkodzeniu wewnątrz starego siłownika. Kiedyś w Vectrze wymieniałem dwa microswitche wewnątrz siłownika. Trzeba było rozwiercić jeden nit, rozkręcić obudowę i wylutować dwa microswitche. W Astrze nie miałem jeszcze okazji tego rozbierać, ale myślę że konstrukcja...
Niepokoi mnie ta dioda. On a nie powinna się żarzyć. Jeżeli odpiąłeś sterowanie od alarmu i jest ok stawiam jednak na alarm z powodu właśnie tej diody. Gdzieś wewnątrz centralki alarmu jest uszkodzenie. Pytanie nr1 czy alarm jest na gwarancji Pytanie nr2 czy nie dostała się do centralki np. woda.
w zamku pasazera :)
Trzeba, ale w Astrze G jest to stosunkowo proste zadanie.
Rozebrać prawy próg aby dostać się do modułu zamka,wypiąć wtyczkę z niego,podać "'na krótko"zasilanie na siłowniki.Padł moduł w pozycji ryglowanie dlatego od środka nie otworzysz i dlatego wszystkie naraz prawdopodobnie.Zdarzały się takie przypadki ale jak wyżej napisałem łatwo otworzyć.Skrajny przypadek to zapieczone wszystkie siłowniki.
Biały i brąz to sterowanie centralnym,oczywiście masą
wszystkie linki prowadza do tego samego alarmu Ale to nie jest Super forteca AMT wygladaja jak poprzednie wersje tego alarmu Napisalem do sprzedawcy kto jest producentem czekam na odp
Do sprawdzenia wiązki w drzwiach i siłownik (lub dwa) "master", czy to centralny fabryczny czy uniwersalny ?
Ja montowałem zamki centralne dedykowane do astry G mają one już ukształtowane cięgna które zakłada się pod te linki które tam są. a wygłąda to tak: http://obrazki.elektroda.net/18_12415195... . myśle że idzie to znaleść na polskim serwisie aukcyjnym(wiadomo jakim) nie bede tutaj go reklamował. Pozdrawiam Tomekkoszalin
Zależy co chcesz podłączyć i co masz w aucie. Może trochę pomoże. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13... Tu też jest trochę. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23...
Światełko załącza krancówka, prawdopodobnie ona coś tu miesza
CAN jest tzn . napięcie na przewodach?
Według mojego opisu robiłeś prawidłowo do momentu kiedy wcisnąłeś jeden przycisk. Prawidłowo powinieneś wcisnąć w kolejności lock (zamknięcie) a potem unlock (otwórzenie). Wtedy dopiero powinno nastąpić potwierdzenie poprawnej synchronizacji centralnym zamkiem. Powodzenia :)
Możesz próbować podłączyć diodeczkę świecącą, najlepiej samomrugającą pod stały plusik z jednej stroneczki, a pod kabelek na którym pojawia się maseczka po zamknięciu zameczka (wpinasz sie w przewodzik masterka drzwiczek). I wtedy po zamknięciu centralnego zameczka z piloteczka diodeczka będzie zasilana napięciuniem i zacznie sobie świeciunić...
za nakładką słupka drzwi prawych przednich
W prawym słupku masz sterownik sciągnij plastik i tam sie wepnij.Kolory masz dobre tylko że tam jest kilka tego samego koloru najpewniej z prawej strony.
Wysłałem ci schemacik. Daj znać czy doszedł.
oryginał czy dokładany?
Astra F 1995, od razu otwiera i zamyka.
w tej cenie to jedynie LEGENDFORD F-14
Dzieki za info. Na razie muszę poszukać tego zwarcia, ale to dopiero w następnym tygodniu. P.S. I jeszcze mam prośbę. Jakbyś mógł mi to mniej więcej rozrysować. Jak ten switch jest połączony z kabelkami prądowymi od silniczka w siłowniku (wnętrze siłownika). Byłbym bardzo wdzięczny :-) P.S.2 I do czego są pozostałe kabelki przy module ? (czarny cienki...
Witam mam teraz ten sam problem, możesz powiedzieć jak poradziles sobie z ta usterka?
Odbierzesz . Ale ustaw centralny konwerter na Astrę 19,2 E, Z lewej i prawej , konwertery na Eurobirda i Hotbirda.
Skrzynka w bagażniku REC .
sa wersje bez centralnego z polski:))) a centralny można zainstalowac żaden problem allegro.pl rózne sa zdania o tych uniwersalnych a jak chcesz zobaczyć czy masz centralny to rozbierz ktures drzwi i zobacz czy masz siłowniki fotki sa na allegro
Kochany SEO Perfect to bezpilotówka więc do astry '95 trochę nie halo.Masz oryginalnego pilota?
Cześć kolego . Oto kilka podpowiedzi W lewym progu znajdziesz dwie wiązki. W jednej z nich znajdują się przewody sterujące centralnym zamkiem. Brązowo-biały i brązowo-czerwony. Sterowanie odbywa się przez podanie masy (minus). Gruby czerwony - zasilanie do sterownika (+12) Gruby brązowy - masa (-) Jeśli masz sterownik z potwierdzeniem kierunkami to...
Rozbierz boczki, wyjmij zamek, w zamku coś nie kontaktuje na 99%.
Wymień switcha na pewno brak styku.
Nie musisz rozbierać deski, możesz wszystko podłapać w boczku odkręcając cztery wkręty i wyciągając cały próg , znajdziesz tam w wiązce progowej idącej od takiego sporego złącza sterowanie zamkiem i kierunki na kolorach które wymieniłeś wyżej, idzie też tam w stały plus na czerwonym przewodzie, a na czystych brązowych masz masy, krańcówki drzwi też...
no to z tego co chcesz tam zamontować wynika,że rzucasz się od razu na głęboką wodę, nie wiedząc nawet gdzie jest przewód od krańcówki...powodzenia. :spoko:
Zastanawie mnie jeszcze jedno,gdy pozostawie kluczyk w stacyjce zamek potrafi się sam zamknąć,a pochwili otworzyć,dodam że dzieje się tak gdy niewystępują żadne np.drgania które mogły by też takie coś spowodować.Momentami głupieje od czego mam zacząć,dziś przez większość dnia korzystałem z auta,często zamykając,otwierając.Działa bez sprawiana jakichkolwiek...
Jest pod komputerem za wykładziną.POZDRAWIAM
sprawdź ciągłość przewodów zielonego i niebieskiego od centralki do siłownika kierowcy , prawdopodobnie jest przerwa lub uszkodzony silniczek w siłowniczku. co do zamknietych i otwartych drzwi kierowcy to miałes na mysli pewnie połozenie rygla.
Od jakiego auta masz te zamki centralne? Może wstaw fotkę tego co masz po stronie kierowcy i pasażera...
zakładam ze alarm montujesz pod kokpitem, w takim razie zdemontuj z lewej strony plastikowa nakladke progu znajdziesz tam wiazke a w niej kabel bialo-brazowy i brazowo-czerwony, łatwo dojdziesz ktory jest ktory podlacz probowke z zarowka z jednej strony do zawiasu drzwi probowka przebij koszulke kabla jesli zamknie i otworzy znaczy ze trafiles, sterowanie...
A co ma centralny wspólnego z wkładką stacyjki? Jeśli już, to wymienisz wkładki w drzwiach, a nie centralny.
Tu go kupisz: www.amt-alarmy.pl
Czyżby jakaś krańcówka siadła?? Myślę że tak. Drzwi kierowca.
Panie darucha9, pisz pan jednoznacznie, bo ja słowa: Założyłem autoalarm Safecar do Opla Astry wraz z centralnym zamkiem. zrozumiałem jako założenie kompletu, czyli alarmu wraz z siłownikami, a kolega sympatyczny mr-perch zrozumiał, że bez siłowników, więc robi się zgadywanka. Odcinać może kolega co sobie życzy, jeżeli chodzi o astrę, temat opisany...
Przez złącze X1 idzie zasilanie do sterownika od centralnego zamka dlatego przestawał działać. Tu masz schematy do Astry G, na stronie 37 masz centralny zamek, w lewym dolnym rogu masz te przewody które cię interesują. Złącze X3 to to od drzwi, interesują cię przewody na pinach 3 i 13. https://www.elektroda.pl/rtvforum/downlo...
Witaj opel astra 17 dti Sprawdź baterię a następnie przeprowadź synchronizację pilota w/g instrukcji. Domykanie szyb kluczykiem nic nie ma wspólnego z pilotem.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic72...
Sprawdź próbnikiem z żarówką czy do wtyczki zamka wewnątrz drzwi dochodzą impulsy zamknij/otwórz. Jeżeli tak - do naprawy/wymiany zamek Jeżeli nie - sprawdź wiązki przewodów http://obrazki.elektroda.pl/4114080400_1...
A więc tak, dzisiaj dotarł do mnie moduł REC. Po wymianie i programowaniu wszystko działa jak należy. Dziękuję za zainteresowanie tematem. POZDRAWIAM
Tak, pozostaje tylko na stykach "inicjujących" siłownika master, w drzwiach kierowcy.
Sprawdź dokładnie bezpiecznik nr 24 i ewentualnie nr 1. Bezpiecznik 24 zabezpiecza te obwody o których piszesz.
Zamykanie na brązowo-czerwonym otwieranie na brązowo-białym ryglowanie to drugi impuls odciąć 15 czyli plus po stacyjce
Przewód brązowo/czerwony zamykanie, brązowo/biały otwieranie. Przewody te znajdują się w wiązce wychodzącej z drzwi kierowcy. Bierzesz miernik i sprawdzasz kiedy pojawia się impuls masy na przewodzie np. czerwonym. Jeżeli przy zamykaniu to podpinasz go do brązowo/czerwonego. Jeżeli przy otwieraniu to do brązowo/białego.
Zrób to jak najszybciej bo tylny moduł w bagażniku pójdzie z dymem i wtedy elektronik tylko będzie ratował
Kluczyk nowy,czy używany? Jeżeli nowy,to trzeba go wprogramować odpowiednim urządzeniem. Drugi klucz działa poprawnie?
Po prostu popatrz dokładnie ktora blokada na drzwiach sie nie domyka ,pożniej sciag tapicerke drzwi i zobacz czy sie silownik nie zacina albo go odlacz i zobacz czy centralny działa Sterownik bedzie ok Powodzenia
Aneczko, powiedz nasz Ty rodzynku (bo nie często goszczą na tym forum kobiety), jaki masz centralny zamek, fabryczny czy wstawiany? Jeżeli masz dokładany, to jest niższy koszt sterownika. Jeśli fabryczny to można za niewielkie pieniądze kupić na szrocie np. od Anglika. Skąd jesteś?
pomaranczowy i rozowy do masy zielony i niebieski do brazowo czerwonego i brazowo bialego
Zgadzam sie. jezeli to jest Astra II to o ile sie nie myle na wejsciaj jest "scalaczek".
Niestety całe okablowanie musisz zrobiś sam. Jak kupujesz alarm to ma on już wiązkę podłączeniową, tak samo jest z centralnym zamkiem. A masz już kupiony centralny i alarm czy dopiero zamierzasz kupić?
witam mam podobny problem z centralką w opel astra f '95 naciskam przycisk na pilocie i tylko kierunki migają, i sie wogóle nie zamyka ani kluczykiem jak przekręcam zamek to też nic sie nie dzieje, od czego mam zacząć?? może to ten sterownik, gdzie on sie znajduje pomocy Regulamin Kolegi nie obowiązuje? 3.1.13. Zabronione jest publikowanie wpisów naruszających...
Sprawdź czy prąd dochodzi do przyłączy w drzwiach. Jeśli dochodzi no to trzeba tapicerkę ściągnąć.
A jak wyciagniesz klucz z stacyjki to gaśnie radio? Często uszkodzeniu ulega stacyjka i nie widzi wyciągnięcia klucza,dlatego pilot nie zadziała.
Dokładnie. Dla wygody czarny z radiosterowanika możesz połączyć z brązowym z kiekerta. To masa.
jakie bezpieczniki do czego https://auto-schematy.pl/opel-astra-h-20...
Namalowałem na szybko coś takiego
Prawdopodobnie wilgoc w sterowniku lub kostce. Puki co lepiej wyjmij bezpiecznik i nie uzywaj centrala. Klapke da sie otworzyc od wewnatrz trzeba sie dostac pod tapicerke i recznie cofnac pret od silownika.
Sprawdź czy wszystkie siłowniki się zamykją jak zamkniesz ręcznie to raz.Dwa jeśli jest to zamek oryginalny to master jest jeden w drzwiach kierowcy a od pasażera styki przy wkładce.Może to padło.Odłącz przelotkę od drzwi kierowcy i zamknij podaniem masy na przewód zamykający.Jak zamknie to jest odpowiedź.
coś się dzieje z ryglowaniem o ile jest takowe w tym oplu-a pewnie jest mam starą omege i zamki w zimie w niej to jest historia .Natomiast marwić się powinieneś gdy przy sprawnym aku sa jakieś chece z zamkiem po drugie aku coś za szybko pada może słabe ładowanie ,a może trzeba raz porządnie naładować . A z tą linką to pewnie przypadek bo gdy auto stoi...
to steruje jeszcze przez sterownik do zamkow bo mam to samo :D http://obrazki.elektroda.net/0_118396799...
Super komfortowo nie będzie, zwłaszcza jeśli nigdy jej nie zdejmowałeś. Moja rada, dla treningu zdejmij z drzwi pasażera a potem z doświadczeniem zabierz się za te od kierowcy.
http://obrazki.elektroda.pl/4173329100_1... http://obrazki.elektroda.pl/4173329100_1...
panowie teraz to całkiem się z centralnym porobiło podczas zamykania auta auto zamyka się jedynie drzwi pasażera kierowcy i tylne prawda natomiast drzwi tylne lewe i klapa bagażnika już nie zrobiło się tak gdy chciałem aby drzwi tylne lewe się zamykały bo się nie zamykały a teraz jest tak ze ani te drzwi się nie zamykają ani klapa bagażnika się nie...
Tak dodalem przewod zeby byly spiete obydwa do zoltego i bez tez probowalem i nic
Dzięki za tą odpowiedź. Zadziałała. Padł u mnie bezpiecznik od otwierania klapy tylnej nr 38 i przy tej okazji przestał działać centralny zamek. Po wymianie bezpiecznika klapa zaczęła działać, lecz nadal nie działał centralny zamek. Jeździłem po elektronikach i wołali po podpięciu do komputera od 500 zł do 700zł za wymianę jakiegoś modułu. Dobrze że...
Być może https://www.forumsamochodowe.pl/opel-zaf...
Z tego co pamietam z tworzywa, na dwie nakrętki przykrecona.
Standardowe działanie w sieciach kablowych. Generalnie kablówki stosują wpuszczanie pierwszego urządzenia za modemem, które podłączy się do niego po jego restarcie. Aster ma trochę bardziej skomplikowany mechanizm - centralny serwer autoryzujący, który wpuszcza po MACu bez znaczenia restartu modemu. Widocznie padł im ten centralny serwer i połapali...
Witam. Mam mały problem z alarmem GMS 210 w astrze. Otóż, kiedy włączam alarm pilotem ten się uzbraja i zamyka centralny zamek po 1sek. Zamek sam z powrotem się otwiera, ale alarm jest ciągle aktywny. Zauważyłem też ze przy zamykaniu drzwi wszystkie siłowniki pracują tylko jeden od kierowcy zasuwa do połowy i zamek otwiera się z powrotem. Dodam jeszcze...
Nie rozumiem tego ostatniego zdania o centralce. ??
Uszkodzony siłownik kierowcy
Kupiłeś przerywacz kierunkowskazów - w dodatku z samochodu grupy VAG - nie przyda się do niczego.
podłącz z według rysunku C
Ewidentnie masz błędy w montażu. Tu masz dokładną rozpiskę: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10...
Poprawność montażu możesz zweryfikować tutaj: http://astra.autokacik.pl/technika/napra...
Czyli jeszcze masz jakiś zabezpieczony obwód. Dodano po 1 Szukaj puszki do której idzie przewód od czytnika pastylki, nie chce mi się wierzyć że puszka od immo obsługuje też centralny zamek.
http://autokacik.pl/postlist.php?Cat=&Bo...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Oto link do schematów autoalarmów Tytan Max dokładnie takiego jak na fotce. pozdrawiam
uszkodzony mikrowyłącznik w siłowniku
Do energy7: w audi masz pneumatyczny centralny, a w astrze centralny jest elektryczny.
Powinieneś mieć podpięte sygnały pod brazowo-czerwony i brazowo-bialy. Możesz sprawdzić co się dzieje jak podasz na te przewody sygnał masy przez żarówkę 12v.
Odłącz centralkę alarmu i zamknij samochód kluczykiem - i już będziesz widział co głupieje. Wiem co głupieje. Pytam czemu ? Bez alarmu centralny działa normalnie.
było.
bezpieczniki sprawdzone wszystko jest ok. ale jutro zobacze moze pomoże "przyuczenie", własnie też podejrzewam że coś jest z pilotem nie tak, ale to się jutro okaże, dzieki za rade. pozdrawiam.
Wszystko to zrobiłem, ale nie pomoglo
Aster to aparat CB tzw. centralnej baterii i ma tarczę, Niekoniecznie - były Astry bez tarczy, pracowały w układzie CB jako aparaty abonenckie centralek np L-232. Większość stacjonarnych ręcznych central mogła obsługiwać aparat MB lub CB - należało odpowiednio skonfigurować dane pole łącznicy. Generalnie kolego Grzegorz740 dla abonenta różnica jest...
centralne aster bezpiecznik centralne aster aster centralne zamek
reset telefon nokia lumia z18xe wymiana silnika wymiana kostka stacyjki
spawarka uc3825 zmywarka zanussi
Kalibracja wagi ROBINAIR AC690 PRO - brak instrukcji Odbiór Polsatu Cyfrowego w Norwegii - sprzęt i usługi