w modelu'02 po dwie diody 3A na kierunek[są na 4 przewodach],w starszych standart mercedes na dwóch przewodach biało-czarny i zielono-czarny bez diodowania,kwestia jaki masz model.
Central montowany do 1997 i po 1997 roku.
Napisz konkretnie co Ci padło - sterowanie z alarmu, czy przekaźniki zmieniające +/-. Załączyłem Ci schemat do przekaźników. Jeśli ten Ci nie pomoże to: opcja szukaj "centralny mercedes". A jeśli jeszcze sobie nie poradzisz to napisz. Jaki to samochód?
Tak dobrze zrozumiałeś: ze sterownika do siłownika wychodzą 2 przewody do zasilania silnika siłownika, w stanie spoczynku na obu jest masa i w momencie ruchu przekaźnik rozwiera jeden z przewodów i podaje w kierunku siłownika, + co powoduje ruch siłownika w jedną ze stron (siłowniki np. zamykają się i układ ponownie przechodzi w stan spoczynku). Na...
To jest dwuczęściowy schemat całej instalacji zamków drzwiowych (Mercedes-Benz CLK W208 200 Kompressor 1997 do 2002r), wraz z opisem podzespołów. Zał. zdjęcia są tylko poglądowe, a w zał. są schematy z opisem w pdf, bo tylko drukowanie do pdf z tego programu daje w miarę czytelny opis (zwłaszcza kolory przewodów). Na szczecie nie dotyczy to wszystkich...
Proszę w pierwszej kolejności sprawdzić pompkę centralnego.. To najczęstsza usterka i dosyć łatwa do usunięcia..
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
ustaw na zamek pneumatyczny i wykżystaj niebieski przewód z drzwi kierowcy,xczęść od strony auta(anie drzwi) to jest pompa resztę powinieneś mieć na schematach
czy pilot zapasowy też czasem nie reaguje? sprawdź oba piloty
Niestety w tym modelu już tylko komputer diagnostyczny mercedesa
Każdy nowoczesny alarm posiada funkcję przełaczającą , na czas dłuższy i krótszy. W jadnych jest to mikro przełącznik, w innych zworka, w jeszcze innych przerywa się ścieżkę. A czy czasem w Mercach nie jest tak, że wystarczy tyknąć kluczykiem i nie czeka się trzymając kluczyk przekręcony przez pięć sekund, aby zamknęły się drzwi?! Wystarczy lekko przekręcić...
przewody biały i czarny na kompresorze
W 124 trzeba przeciąć jasnoniebieski przewód wiązki drzwi kierowcy. Jest to pneumatyczny zamek. Podanie naprzemiennie plusa iminusa w kierunku centralki, powoduje zamknięcie i otwarcie zamka. Proponuję zgłosić się do sprzedawcy centrallki w celu udostępnienia schematu podłączenia pneumatycznego zamka.
Przedniego siedzenia nie musisz wyciągać, dobrze natomiast wyrwać nakładkę słupka albo przynajmniej tą dolną, plastikową część. Miejsce o którym piszę jest w plastikowym kanaliku kablowym i bez odchylenia wykładziny nie jest widoczne. Będzie to około 15-20 cm przed blachą stanowiącą podstawę tylnego siedzenia. Schodzi się w tym miejscu kilka przewodów...
Sprawdź za pomocą aparatu w komurce , odbiornik masz w klamce . Te piloty miały 2 systemy , radiowy działał z dużej odległości , antena w tylnej szybie i odbiornik sygnału w tylnej części dachu pod tapicerką. Podczerwień z bliska centralny i sterowanie szybami.
O ile sie nie myle sterowanie centralem w mercedesie jest na jednym przewodzie. Musisz go przeciac i wstawic modul. Moga to byc dwa przekazniki jezeli z alarmu wychodzi impuls 3sek. jezeli nie to mozna dokladac kondensatory na przekaznik i wydluzy on impuls. Najlepiej zastosuj gotowy sterownik entralnego zamka. pozdr. Dolaczam rysunek. Prosze nie komentowac...
Za centralny zamek odpowiedzialnych jest pięć modułów: - dwa przednie moduły drzwiowe - moduł stacyjki - moduł SAM przedni - pompka centralnego zamka Alarm jest "wimplementowany" w pompkę centralnego zamka. Oczywiście fabryczny alarm Stacyjka ma swój własny moduł o nzawie EZS
powiem krótko otwórz kompresor i podłącz sie pod przekazniki centralnego ,sprawdzisz to podając im masę najprostszym sposobem bedzie jesli podasz tą mase przez np.próbnik odnosnie podłaczenia które zrobiłes podejrzewam że w przełaczniku spróbuj podac na niego plus na otwarcie na tym samym przewodzie a potem tylko przekaznik lub inwerter sprawdze jeszcze...
W module zamka dajesz masę na przekaźnik jeżeli będziesz dokładać pilota.
jest na to lepsze rozwiązanie i praktycznie bezawaryjne. koszt tylko jakiegoś sterownika centralnego zamka za jakieś 50-60 pln w przypadku jeśli chcesz zamykać auto z daleka bez celowania tym archaicznym pilotem na podczerwień. musisz tylko rozblokować blokowanie auta czyli rozruchu przez zamykanie go fabrycznym pilotem. moduł jest pod kanapa pasażera...
Nie nadaje TP w kluczyku,dopisany do auta jest bo centralny działa.Da się raczej naprawić bez problemu.
Tak masz racje "wloc" to jest naprawde super specialista dot. alarmów i c. zamków, pomógł mi podłaczyc alarm do centralnego w Mercedesie W124 ;)) Naprawde super !!!
Pod tylną kanapą.
sprawdź przełacznik krańcowy w drzwiach powinen być przy serwie.
masz tu schemat może coś ci pomoże
niestety nie jestem z tamtego rejonu musisz poszukać na internecie lub popytać może [url=http://mercedes.auto.com.pl/forum/v... pomogą
Witaj. Montowałem kiedyś coś podobnego w w124 i schemat podłączenia był podobny do tego z rys.2.Z tym że ja z wygody sterownik zainstalowałem z tyłu przy pompie.Dochodzą do niej trzy przewody, plus,minus i sterowanie.Zresztą poprawiałem to po znajomym.Jeżeli nie czujesz się na siłach to służę pomocą mieszkam koło czechowic więc nie tak daleko.
W większości 168 wszystko podpina się za licznikiem. Czarno/biało/niebieski i czarno/zielony (obok siebie) to migacze. Czarny i niebieski (obok siebie) to dwa wysterowania (masą) dla centralnego zamka. Plus to czerwony z jakimś paskiem, brązowy to masa, a jak byś potrzebował sygnałów z krańcówek drzwi to też tam są.
Przelotka w drzwiach na pierwszy ogień.
Znowu brak danych auta - bo samo "124" to nie wszystko! Z dopisku, że brak jest oryginalnego pilota (a nie "orginalnego") wnioskuję, że jest to wersja po roku 92. Tak więc auto ma odbiorniki sygnału podczerwieni emitowanej przez kluczyk, sygnał jest wzmacniany w odbiorniku i dociera do modułu InfraRed umieszczonego w pobliżu pompki pod tylnym siedzeniem....
Odczyt błędów rzeczywiście wskazuje na tylny sam, bo sama antena nie powinna wygenerować błędu, po prostu było by brak reakcji na kluczyk.
zamontujesz uniwersalny,ale musisz kupić siłowniki sześciokilowe bo zamki ciężko pracują,ja kupuję takie płaskie langeforda-fajnie się je montuje i od razu kup oryginalne przelotki na drzwi boczne i tył,bo z uniwersalnymi jest rzeżba,w serwisie można kupić takie przejścia za ok.60zł.
Sterowanie minusem
https://obrazki.elektroda.pl/7570390000_... Jak widać troje drzwi i bagażnik są podłączone do takiego jakby "rozdzielacza", a drzwi kierowcy i bak paliwa mają swoje osobne wejścia na pompce.
Błażej , problem jest tylko taki, że nie wiemy co to za alarm jest! rozłączając centralkę alarmu, centralny zamek powinien działać bez problemu, ale jeżeli jest też immobilizer to co wtedy z nim? Na razie to nie wiadomo co tam masz. Przeczytaj jeszcze raz moją poprzednią wiadomość...
Witam sprawdziłem i niedziała zamek od strony kierowcy,a jak wcisnołem od strony pasażera to zamkneło ,czyli niedziałają tylko dżwi od kierowcy gdzie szukać przyczyny ,i dziękuje za pomoc POZDRAWIAM
Hej ,kolego , proszę jjaśniej, kupuję uużywany kkluczyk i po kolei co muszę
Centralny oryginał, czy dołożony? Bo z twojego opisu wygląda na rozregulowane/uszkodzone styki master w którymś zamku. Lub sam zamek może być zabrudzony i ciężko chodzić i siłownik nie ma siły go domknąć i odbija. Bo centralny reaguje poprawnie na pilota. Teraz musisz tylko sprawdzić, który to zamek.
Witam. Mercedes w126 sedan. Centralny zamek dziala tylko z bagażnika. Co może być?
Tak jak na ostatnim zdjęciu. Wpinaj się w przewód w wiązkę z lewych drzwi , tylko sprawdź który kabel , najlepiej małą żarówka - raz na nim jest 12V raz masa. Oczywiście w czasie zamykania i otwierania drzwi kluczykiem.
Sterownik widzi otwarte drzwi, więc krańcówka w zamku. Sprawdź c.z. z klucza i kosmetyka zamków.
Napraw wkładki zamków.
Wpięcie w drzwiach kierownika , konfiguracja na pneumata . Jeżeli dobrze pamiętam to w drzwiach kierownika jest niebieski , drzwi pasażera zielony a klapa żółty . Oczywiście wybierasz jedne miejsce wpięcia .
Bezpiecznik od zamykania z pilota jest w bagażniku.
Witam.Potrzebuję informacji gdzie wpiąć się w centralny w mercedesie klasy E 1999 r diesel.
Ale, Koledze namąciliście w głowie, ja mam właśnie na tej pompce opartą rozlutownicę, wykorzystałem zbiorniczek podciśnieniowy i wyłącznik podciśnieniowy znajdujący się na płytce. Podciśnienie włączane jest na tyle, ile potrzeba do odessania cyny. Najważniejsze to dobrze dobrać wężyk, niezbyt miękki, by go nie zamykało podciśnienie, a zarazem na tyle...
wszystkie podłączenia na liczniku kierunki: złącze zielone B2 piny 3,4,5,6 i złącze B1 piny 21,22 sterowanie zc: złacze zielone pin M1 cienki zielony lub zielony z niebieskim (masa na zamknij i na otwórz sterowanie na 1 przewodzie) + i - to chyba znajdziesz :)
To jest pompka powietrza a nie wody. Wodę trzeba z niej wylać i osuszyć. Jak da się rozebrać, to wymyć porządnie.
zdarzalo sie ze wystarczy odłączyć na chwile zasilanie i zaczyna znowu działać.
Mam to samo, auto długo stało I akumulator sie rozładował , P.O. wymianie na Nowy nie działa kluczyk ni centralny- pomocy
Witam. Przestał mi działać centralny zamek w mercedes ml 270 z 2000r. Centralny nie działa ani z pilota ani z kluczyka, kable wyglądają na całe.
Wczoraj stało mi się to poraz pierwszy ale poczytałem instrukcje auta i trzeba było pootwierać drzwi włorzyć kluczyk do stacyjki i dwa razy nacisnąc otwieranie na pilocie i przekręcić. Tak też zrobiłem i wszystko działało bez zarzutów. Dziś pod supermarketem znowu niemogłem go zamknąc pilotem a i ten trick z instrukcji już niedziała !
Na 100% przyczyny szukaj w drzwiach
Na alledrogo całe zamki z siłownikiem od 50 zł.
Mógłbyś jeszcze łaskawco podać, jakiego auta pytanie dotyczy (bo są różnice w immobilizerze dla zwykłego diesla, CDI i benzyny) i jaki numer ma pin wtyczki z którego wychodzi wspomniany przewód. OK: jakie pytanie - taka odpowiedź. W przykładowym VITO który wrzuciłem na ekran żółty przewód to antena w przypadku gdy auto wyposażone jest w kluczyk "scyzoryk"...
poszło na pocztę
A teraz pracuje bo: uszkodzona instalacja centralnego zamka, jej część pneumatyczno/mechaniczna. P
Rzeczywiście, pomyliłem rok - to jest nowe vito z zaokrąglonymi lampami. Podpiołem już alarm, pozostał mi "tylko" centralny
http://www.w203.pl/viewtopic.php?t=3087&... Pzdr.
Witam serdecznie, mam clk 209 i rozładował mi się akumulator po długim postoju. Zamontowałem nowy i prawie wszystko ok, prócz tego, że po postoju około 20 minut pilot w kluczu nie otwiera auta. Po otworzeniu drzwi od środka mechanicznie jest wszystko ok (otwiera/zamyka z pilota) ale po około 20 minutach znowu pilot nie działa. Co może być przyczyną...
w vito/viano sprinter -drzwi przesuwne : połączenie stykowe A9018200154 oraz A9018200254 -są to dwa elementy które idealnie pasują i nie trzeba wiercić niepotrzebnych dziur tylko wystarczy wyciągnąć gumową zaślepkę i na drzwiach jest taka i na słupku...
Przygotowanie klucza systemu FBS3 polega na wprowadzeniu do jego pamięci 200 tysięcy jednorazowych kodów. Komputer SD nie ma takiej możliwości. Tylko specjalna maszynka do programowania kluczy. Dlatego czystego klucza nie dostaniesz w sieci ASO Mercedes. Tak to wygląda oficjalnie.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic16...
Witam. Natomiast nie moge dojsc do problemu w drzwiach tylnich na szynie elektrycznej (zlaczce) laczacej drzwi zeby przechodzil sygnal na wszystkich pinach mam okolo 8v, troche zglupialem bo powinno byc chyba gdzies brak i gdzies okolo 12v. Silniki centralnego są sterowane z centralki i są sterowane przez zmianę polaryzacji, jednak napięcie pojawia...
One jakoś mocno nie dmuchają ani nie ssają. Weź wciągnij powietrze płucami z tych wężyków i zobacz czy auto się zamknie. Dmuchnij i zobacz czy się otworzą. To już wyeliminujesz przy okazji możliwą nieszczelność.
Jeśli dochodzi zasilanie (dwa grubsze piny)to rozepnij wtyk 3-pinowy(wszystkie są sterujące) i podaj na te styki bezpośrednio plus i masę na zmiane. Jeśli pompka się nie odezwie to usterka jest wewnątrz niej.Ta pompka nie ma nic wspólnego z regulacją świateł.
Przecież podalem Ci opis na forum Mercedesa - nie wiem co jeszcze potrzeba.
Miałem kolego identyczny przypadek. Nie miałem wycieraczek, kierunkowskazów, centralnego i szyb. Winnym okazał się moduł komfortu(chyba tak to się nazywa w mercedesie) znajduję się po prawej stronie u mnie przyczyną była wilgoć w kostce. Po oczyszczeniu wszystko działa. W załączniku masz fotkę jak wygląda.
Pod siedzeniem kierowcy, podłączeniem czego??
Czyli trzeba dokupic sterownik ,centralnego zamka , a jesli chodzi o centralny zamykanie bocznych pokryw
pod siedzeniem tylnym
Coś jeszcze sprawdziłeś ? Zdiagnozowałeś jakieś usterki podłączając S.D. ? Pozostałe funkcje w drzwiach działają ? Jak funkcjonuje otwieranie/zamykanie z klawisza na konsoli centralnej ?
witam jestem posiadaczem mercedesa w202 c250 D 94r i mam taki maly problem, a mianowicie, centralny zamek dziala, domykanie szyb dziala, tyle ze wszystko z kluczyka, nie posiadam zadnego pilota a bardzo bym chcial. przegladalem juz dziesiatki stron i wraz konkretnie nie wiem co musze kupic i gdzie podlaczyc. czy wystarczy kupic na allegro jakis sterownik...
Na forum opisywane już niejednokrotnie . Użyj szukajki wpisz a -klasa alarm i wywali kilkadziesiąt tematów .
mogła się skończyć całkiem ,mogę naprawić ale trzeba wysłać.
Skoro syczy to masz nieszczelność. Napraw to bo szybko spalisz pompke.
W jaki sposob podlaczyc centralny zamek do mercedesa 124?
Witam jest na forum wystarczyło poszukać . https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Akurat nie wiem jak jest w nim, ale w innych markach, gdzie jest podwójne blokowanie ( doryglowanie) to miga dwa razy jak zwalnia tą superblokadę, a raz jak tylko centralny.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23... dwa ostatnie posty opisują co i jak.
Sprawdź przekaźnik w aluminiowej obudowie znajdujący się za akumulatorem, taki z bezpiecznikiem. Często jest skorodowany. Ten przekaźnik podaje napięcie na wtryskiwacz rozruchowy i ABS. Jeśli masz ABS i lampka nie gaśnie, to na stówę tu tkwi problem. Powodzenia.
Dzieki za szybka odpowiedź ,sorki ze wcześniej nie odpisałem ale byłem Bardzo zajety. Pod siedzeniem znalazłem coś co przypomina puszkę do której dochodzą jakieś cztery pomarańczowe plastikowe przewody i do tego obok są jakieś przewody podpięte do kostek a ze jestem w elektryce laikiem (hahah)to nawet nie wiem od czego zacząć ! i chyba bez elektryka...
Ma działać jak najbardziej
Taka, jaką autorowi udało się kiedyś dorwać za 20 zł, teraz kosztuje 15x tyle... Przesadzasz :) Na OLX w tej chwili na hasło "pompka centralnego Mercedes" znajdują się od 40zł, jeszcze całkiem niedawno (ze dwa tygodnie temu) widziałem i po 30.
Na forum jest schemat zamka - do Vito i Sprintera. Pewnie coś ci wyjaśni. Wszystkie zamki (oprócz wlewu paliwa) mają po dwa mikroswitche - jeden sprawdza czy drzwi są zamknięte, a drugi czy zamek jest zablokowany. W drzwiach przesuwnych po latach pojawia się problem z kontaktem na blaszkach stykowych. Nie, nie chodzi o zanieczyszczenie. Po prostu drzwi...
Witam. Czy ktoś wie jak jest sterowany centralny zamek w mercedesie c 220 D 96 r i gdzie ewentualnie należy się wpiąć. Centralny jest pneumatyczny.
Jak podłączyć centralny zamek do alarmu INFERNO w Mercedesie C klasa 180 rok 1995 Benzyna? W samochodzie jest już zainstalowany orginalny centralny zamek (chyba pneumatyczny) na pilota na podczerwień. A ja chce podłączyć sterowanie z alarmu do otwierania i zamykania drzwi.. ale tak aby orginalne sterowanie też działało. Jak to zrobić , w jakie przewody...
W oznaczeniu Mercedesa 250 mówi o silniku, jak pamiętam to zwykle 250 były w dieslu i zwykle w budzie W124 ale sam jeżdżę 190 (W201) z silnikiem 250D (2,5D). Z resztą, oba są bardzo podobne, elektrycznie też. Na 99% można powiedzieć że będzie to W124 który w tych latach był produkowany (84-94). Jeśli chodzi o Mercedesa to pierwsze 3 cyfry w numerze...
Witam, potrzebuję pomocy, czy da się jakoś otworzyć centralny zamek ?
Rozbierz pompę centralnego,zobaczysz na jak prostych zasadach działa.Być może poodginane styki,lub dziura jak pisze "emeryt2",myslę,że taki problem to nie problem.Po prostu posprawdzaj po weżykach.
Wysil się trochę, użyj opcji [szukaj] ! Wszystko zostało już napisane, np.: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic5... https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic5...
Link do schematów już niejednokrotnie był ma forum. http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Mercede...
to mercedes 190. CEntralny jest fabryczny, ale sterownik centralnego nie. Samochód ten nie ma przycisku sterującego centralnym zamkiem od środka.
Panowie, powolutku. Mam akurat remont w domciu i dlatego nie mogę zajrzec do tego meśka, ale jak tylko się troszeczku ogarnę to sprawdzę wszystkie Wasze sugestie, a na razie dziękuję wszystkim zainteresowanie.
Może poszukaj w necie jak się rozbiera,przecież to nie jest takie trudne.Trochu logiki.A siłowniki uniwersalne nie będą pasować bo tam są firmowe Merca.Ale po co ci jak jeszcze nie rozebrałeś drzwi.
Czy ktoś wie jak podłączyć centralny zamek pneumatyczny(fabryczny w mercedesie) do alarmu
Do każdego "mastera" dochodzą cztery kabelki. Wystarczy dwa z nich odciąć od zamka i połączyć ze sobą robiłem to już parę razy, ale oczywiście nie pamiętam które to kabelki. Na forum jest schemat fabrycznego centralnego - mój, ale nie przeze mnie zamieszczony. Poszukaj. Ta sama sytuacja jest w VITO 638 jakby ktoś miał problem.
ok a jaka może być przyczyna że piloty przestały otwierać zamki?
sterowanie zamkiem masa/masa z oporem 200ohm na biało zielonym wychodzacym z wyłącznika zamka na desce rozdzielczej,możesz go złapać przy tunelu,śmiało tnij plus po stacyjce czerwono-różowy,a krańcówki masz przy pompie brąz-szary,brąz-niebieski,brąz-różowy,br... czarno-zielony.czarno biały w progu,generalnie bajka do roboty.powodzenia...
Witam. Musisz mieć albo alarm albo sterownik centralnego z pilotem. Ponieważ zamek jest pneumatyczny musi mieć dłuższy impuls do zadziałania/przełączenia - ok. 3 sek. Sterowanie było, trzeba poszukać: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26...
mercedes centralne sterownik centralne mercedes mercedes centralne zamek
pilot zmiennym kodem halogenowy transformator ongrid przetwornica
Geton - znaczenie w elektronice i języku angielskim Filtr górnoprzepustowy dla Tonsil GDWK 12-19/150 8 Ohm