Przedniego siedzenia nie musisz wyciągać, dobrze natomiast wyrwać nakładkę słupka albo przynajmniej tą dolną, plastikową część. Miejsce o którym piszę jest w plastikowym kanaliku kablowym i bez odchylenia wykładziny nie jest widoczne. Będzie to około 15-20 cm przed blachą stanowiącą podstawę tylnego siedzenia. Schodzi się w tym miejscu kilka przewodów...
Sprawdź za pomocą aparatu w komurce , odbiornik masz w klamce . Te piloty miały 2 systemy , radiowy działał z dużej odległości , antena w tylnej szybie i odbiornik sygnału w tylnej części dachu pod tapicerką. Podczerwień z bliska centralny i sterowanie szybami.
sprawdź przełacznik krańcowy w drzwiach powinen być przy serwie.
Za centralny zamek odpowiedzialnych jest pięć modułów: - dwa przednie moduły drzwiowe - moduł stacyjki - moduł SAM przedni - pompka centralnego zamka Alarm jest "wimplementowany" w pompkę centralnego zamka. Oczywiście fabryczny alarm Stacyjka ma swój własny moduł o nzawie EZS
https://obrazki.elektroda.pl/7570390000_... Jak widać troje drzwi i bagażnik są podłączone do takiego jakby "rozdzielacza", a drzwi kierowcy i bak paliwa mają swoje osobne wejścia na pompce.
Bezpiecznik od zamykania z pilota jest w bagażniku.
Przelotka w drzwiach na pierwszy ogień.
Witaj. Montowałem kiedyś coś podobnego w w124 i schemat podłączenia był podobny do tego z rys.2.Z tym że ja z wygody sterownik zainstalowałem z tyłu przy pompie.Dochodzą do niej trzy przewody, plus,minus i sterowanie.Zresztą poprawiałem to po znajomym.Jeżeli nie czujesz się na siłach to służę pomocą mieszkam koło czechowic więc nie tak daleko.
Odczyt błędów rzeczywiście wskazuje na tylny sam, bo sama antena nie powinna wygenerować błędu, po prostu było by brak reakcji na kluczyk.
Centralny oryginał, czy dołożony? Bo z twojego opisu wygląda na rozregulowane/uszkodzone styki master w którymś zamku. Lub sam zamek może być zabrudzony i ciężko chodzić i siłownik nie ma siły go domknąć i odbija. Bo centralny reaguje poprawnie na pilota. Teraz musisz tylko sprawdzić, który to zamek.
masz tu schemat może coś ci pomoże
Błażej , problem jest tylko taki, że nie wiemy co to za alarm jest! rozłączając centralkę alarmu, centralny zamek powinien działać bez problemu, ale jeżeli jest też immobilizer to co wtedy z nim? Na razie to nie wiadomo co tam masz. Przeczytaj jeszcze raz moją poprzednią wiadomość...
Znowu brak danych auta - bo samo "124" to nie wszystko! Z dopisku, że brak jest oryginalnego pilota (a nie "orginalnego") wnioskuję, że jest to wersja po roku 92. Tak więc auto ma odbiorniki sygnału podczerwieni emitowanej przez kluczyk, sygnał jest wzmacniany w odbiorniku i dociera do modułu InfraRed umieszczonego w pobliżu pompki pod tylnym siedzeniem....
w modelu'02 po dwie diody 3A na kierunek[są na 4 przewodach],w starszych standart mercedes na dwóch przewodach biało-czarny i zielono-czarny bez diodowania,kwestia jaki masz model.
W większości 168 wszystko podpina się za licznikiem. Czarno/biało/niebieski i czarno/zielony (obok siebie) to migacze. Czarny i niebieski (obok siebie) to dwa wysterowania (masą) dla centralnego zamka. Plus to czerwony z jakimś paskiem, brązowy to masa, a jak byś potrzebował sygnałów z krańcówek drzwi to też tam są.
w vito/viano sprinter -drzwi przesuwne : połączenie stykowe A9018200154 oraz A9018200254 -są to dwa elementy które idealnie pasują i nie trzeba wiercić niepotrzebnych dziur tylko wystarczy wyciągnąć gumową zaślepkę i na drzwiach jest taka i na słupku...
Tak jak na ostatnim zdjęciu. Wpinaj się w przewód w wiązkę z lewych drzwi , tylko sprawdź który kabel , najlepiej małą żarówka - raz na nim jest 12V raz masa. Oczywiście w czasie zamykania i otwierania drzwi kluczykiem.
Napraw wkładki zamków.
ustaw na zamek pneumatyczny i wykżystaj niebieski przewód z drzwi kierowcy,xczęść od strony auta(anie drzwi) to jest pompa resztę powinieneś mieć na schematach
Central montowany do 1997 i po 1997 roku.
Sterownik widzi otwarte drzwi, więc krańcówka w zamku. Sprawdź c.z. z klucza i kosmetyka zamków.
Nie nadaje TP w kluczyku,dopisany do auta jest bo centralny działa.Da się raczej naprawić bez problemu.
Wpięcie w drzwiach kierownika , konfiguracja na pneumata . Jeżeli dobrze pamiętam to w drzwiach kierownika jest niebieski , drzwi pasażera zielony a klapa żółty . Oczywiście wybierasz jedne miejsce wpięcia .
Tak dobrze zrozumiałeś: ze sterownika do siłownika wychodzą 2 przewody do zasilania silnika siłownika, w stanie spoczynku na obu jest masa i w momencie ruchu przekaźnik rozwiera jeden z przewodów i podaje w kierunku siłownika, + co powoduje ruch siłownika w jedną ze stron (siłowniki np. zamykają się i układ ponownie przechodzi w stan spoczynku). Na...
czy pilot zapasowy też czasem nie reaguje? sprawdź oba piloty
niestety nie jestem z tamtego rejonu musisz poszukać na internecie lub popytać może [url=http://mercedes.auto.com.pl/forum/v... pomogą
Witam. Mercedes w126 sedan. Centralny zamek dziala tylko z bagażnika. Co może być?
Niestety w tym modelu już tylko komputer diagnostyczny mercedesa
zdarzalo sie ze wystarczy odłączyć na chwile zasilanie i zaczyna znowu działać.
Każdy nowoczesny alarm posiada funkcję przełaczającą , na czas dłuższy i krótszy. W jadnych jest to mikro przełącznik, w innych zworka, w jeszcze innych przerywa się ścieżkę. A czy czasem w Mercach nie jest tak, że wystarczy tyknąć kluczykiem i nie czeka się trzymając kluczyk przekręcony przez pięć sekund, aby zamknęły się drzwi?! Wystarczy lekko przekręcić...
przewody biały i czarny na kompresorze
One jakoś mocno nie dmuchają ani nie ssają. Weź wciągnij powietrze płucami z tych wężyków i zobacz czy auto się zamknie. Dmuchnij i zobacz czy się otworzą. To już wyeliminujesz przy okazji możliwą nieszczelność.
http://www.w203.pl/viewtopic.php?t=3087&... Pzdr.
To jest dwuczęściowy schemat całej instalacji zamków drzwiowych (Mercedes-Benz CLK W208 200 Kompressor 1997 do 2002r), wraz z opisem podzespołów. Zał. zdjęcia są tylko poglądowe, a w zał. są schematy z opisem w pdf, bo tylko drukowanie do pdf z tego programu daje w miarę czytelny opis (zwłaszcza kolory przewodów). Na szczecie nie dotyczy to wszystkich...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic16...
jest na to lepsze rozwiązanie i praktycznie bezawaryjne. koszt tylko jakiegoś sterownika centralnego zamka za jakieś 50-60 pln w przypadku jeśli chcesz zamykać auto z daleka bez celowania tym archaicznym pilotem na podczerwień. musisz tylko rozblokować blokowanie auta czyli rozruchu przez zamykanie go fabrycznym pilotem. moduł jest pod kanapa pasażera...
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
Może poszukaj w necie jak się rozbiera,przecież to nie jest takie trudne.Trochu logiki.A siłowniki uniwersalne nie będą pasować bo tam są firmowe Merca.Ale po co ci jak jeszcze nie rozebrałeś drzwi.
Na 100% przyczyny szukaj w drzwiach
Napisz konkretnie co Ci padło - sterowanie z alarmu, czy przekaźniki zmieniające +/-. Załączyłem Ci schemat do przekaźników. Jeśli ten Ci nie pomoże to: opcja szukaj "centralny mercedes". A jeśli jeszcze sobie nie poradzisz to napisz. Jaki to samochód?
Witam. Natomiast nie moge dojsc do problemu w drzwiach tylnich na szynie elektrycznej (zlaczce) laczacej drzwi zeby przechodzil sygnal na wszystkich pinach mam okolo 8v, troche zglupialem bo powinno byc chyba gdzies brak i gdzies okolo 12v. Silniki centralnego są sterowane z centralki i są sterowane przez zmianę polaryzacji, jednak napięcie pojawia...
Ale, Koledze namąciliście w głowie, ja mam właśnie na tej pompce opartą rozlutownicę, wykorzystałem zbiorniczek podciśnieniowy i wyłącznik podciśnieniowy znajdujący się na płytce. Podciśnienie włączane jest na tyle, ile potrzeba do odessania cyny. Najważniejsze to dobrze dobrać wężyk, niezbyt miękki, by go nie zamykało podciśnienie, a zarazem na tyle...
To jest pompka powietrza a nie wody. Wodę trzeba z niej wylać i osuszyć. Jak da się rozebrać, to wymyć porządnie.
wszystkie podłączenia na liczniku kierunki: złącze zielone B2 piny 3,4,5,6 i złącze B1 piny 21,22 sterowanie zc: złacze zielone pin M1 cienki zielony lub zielony z niebieskim (masa na zamknij i na otwórz sterowanie na 1 przewodzie) + i - to chyba znajdziesz :)
Mógłbyś jeszcze łaskawco podać, jakiego auta pytanie dotyczy (bo są różnice w immobilizerze dla zwykłego diesla, CDI i benzyny) i jaki numer ma pin wtyczki z którego wychodzi wspomniany przewód. OK: jakie pytanie - taka odpowiedź. W przykładowym VITO który wrzuciłem na ekran żółty przewód to antena w przypadku gdy auto wyposażone jest w kluczyk "scyzoryk"...
powiem krótko otwórz kompresor i podłącz sie pod przekazniki centralnego ,sprawdzisz to podając im masę najprostszym sposobem bedzie jesli podasz tą mase przez np.próbnik odnosnie podłaczenia które zrobiłes podejrzewam że w przełaczniku spróbuj podac na niego plus na otwarcie na tym samym przewodzie a potem tylko przekaznik lub inwerter sprawdze jeszcze...
Tak masz racje "wloc" to jest naprawde super specialista dot. alarmów i c. zamków, pomógł mi podłaczyc alarm do centralnego w Mercedesie W124 ;)) Naprawde super !!!
Na alledrogo całe zamki z siłownikiem od 50 zł.
Rozbierz pompę centralnego,zobaczysz na jak prostych zasadach działa.Być może poodginane styki,lub dziura jak pisze "emeryt2",myslę,że taki problem to nie problem.Po prostu posprawdzaj po weżykach.
Jeśli dochodzi zasilanie (dwa grubsze piny)to rozepnij wtyk 3-pinowy(wszystkie są sterujące) i podaj na te styki bezpośrednio plus i masę na zmiane. Jeśli pompka się nie odezwie to usterka jest wewnątrz niej.Ta pompka nie ma nic wspólnego z regulacją świateł.
Przygotowanie klucza systemu FBS3 polega na wprowadzeniu do jego pamięci 200 tysięcy jednorazowych kodów. Komputer SD nie ma takiej możliwości. Tylko specjalna maszynka do programowania kluczy. Dlatego czystego klucza nie dostaniesz w sieci ASO Mercedes. Tak to wygląda oficjalnie.
W 124 trzeba przeciąć jasnoniebieski przewód wiązki drzwi kierowcy. Jest to pneumatyczny zamek. Podanie naprzemiennie plusa iminusa w kierunku centralki, powoduje zamknięcie i otwarcie zamka. Proponuję zgłosić się do sprzedawcy centrallki w celu udostępnienia schematu podłączenia pneumatycznego zamka.
Do sprawdzenia wiązka słupek A-drzwi. Możliwe ułamanie przewodu odpowiadającego za zamykanie.
W module zamka dajesz masę na przekaźnik jeżeli będziesz dokładać pilota.
Proszę w pierwszej kolejności sprawdzić pompkę centralnego.. To najczęstsza usterka i dosyć łatwa do usunięcia..
Pod tylną kanapą.
Kolega twierdzi że wymieniał baterie 2 tygodnie temu ale się rozładowały a jedna nawet zmieniła polaryzacje. Cudak, albo „cudotwórca”. Daj zarobić kompetentnej osobie i nie kombinuj.
Witam ! Jeżeli ktoś ma problem z zamkami drzwi od Mercedesa E W211 to ja je naprawiam. Pozdrawiam. I.
Miałem kolego identyczny przypadek. Nie miałem wycieraczek, kierunkowskazów, centralnego i szyb. Winnym okazał się moduł komfortu(chyba tak to się nazywa w mercedesie) znajduję się po prawej stronie u mnie przyczyną była wilgoć w kostce. Po oczyszczeniu wszystko działa. W załączniku masz fotkę jak wygląda.
Wszystko zależy od poziomu usterki , wiadomości i umiejętności .
Pod siedzeniem kierowcy, podłączeniem czego??
Witam serdecznie, Szukałem już dłuższy czas i nie mogę nigdzie znaleźć podobnego problemu. Mianowicie: Centralny zamek raz działa z pilota a raz nie - tzn. widać ewentualnie przy tym próby ruszania się grzybków, ale nic się nie dzieje. Dodam, że z kluczyka nie ma problemów. Kolejną sprawą jest to, że czasem centralny wogóle tak jakby się rozłączał i...
mozesz napisac cos wiecej na ten temat ? U mnie problem sie zaczal po odlaczeniu akumulatora.
Jak zapali sie kontrolka EDC to samochód nie zapali, a jak kontrolka jest to samochód zapali. Czego to wina?
mogła się skończyć całkiem ,mogę naprawić ale trzeba wysłać.
pod siedzeniem tylnym
A BEZPIECZNIKI masz pod maska po stronie kierowcy, czasami te bezpieczniki nie stykaja, albo sa tak upalone ze nie widac... kiedys w jedym 124 wymienilem chyba z 10 bezpiecznikow, bo sa chyba aluminiowe i nadlamany material byl
Stwierdziłem,że pompa pracuje tylko przy otwieraniu. Przy funkcji zamykania słychać tylko pracę przekaźnika migaczy. Przycisk na konsoli reaguje tak samo jak obsługa pilotem.
Skoro syczy to masz nieszczelność. Napraw to bo szybko spalisz pompke.
Witam. Przestał mi działać centralny zamek w mercedes ml 270 z 2000r. Centralny nie działa ani z pilota ani z kluczyka, kable wyglądają na całe.
O ile sie nie myle sterowanie centralem w mercedesie jest na jednym przewodzie. Musisz go przeciac i wstawic modul. Moga to byc dwa przekazniki jezeli z alarmu wychodzi impuls 3sek. jezeli nie to mozna dokladac kondensatory na przekaznik i wydluzy on impuls. Najlepiej zastosuj gotowy sterownik entralnego zamka. pozdr. Dolaczam rysunek. Prosze nie komentowac...
http://obrazki.elektroda.pl/1935165500_1...
Ma działać jak najbardziej
Typowe usterki w pilocie na podczerwień - Mercedes W124 - opiszę w punktach sposób diagnozy, przy założeniu, że obie baterie są sprawne. http://obrazki.elektroda.pl/7691734100_1... http://obrazki.elektroda.pl/5788269900_1... (1) Naciskamy przycisk, po ok 2 sekundach zapala się czerwona dioda w okienku sygnałowym (TAK/NIE)...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23... dwa ostatnie posty opisują co i jak.
zamontujesz uniwersalny,ale musisz kupić siłowniki sześciokilowe bo zamki ciężko pracują,ja kupuję takie płaskie langeforda-fajnie się je montuje i od razu kup oryginalne przelotki na drzwi boczne i tył,bo z uniwersalnymi jest rzeżba,w serwisie można kupić takie przejścia za ok.60zł.
Wysil się trochę, użyj opcji [szukaj] ! Wszystko zostało już napisane, np.: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic5... https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic5...
Dobra. To masz inny sposób: Po zasterowaniu pompki (pilotem lub wkładką w drzwiach, lub przyciskiem na desce - zależnie od wyposażenia) pompka powinna się włączyć, wykonać zadanie i się wyłączyć. Ciśnienie w instalacji w czasie pracy pompki jest mniej-więcej stałe dopóki elementy wykonawcze siłowników się przemieszczają. Jak dojdą do końca, ciśnienie...
Po prostu odchodzi od tego żółta rurka Więc według ciebie, sygnał elektryczny do sterowania centralnym idzie sobie "żółtą rurką"... Odnoszę wrażenie, że problem cię mocno przerasta.
Sterowanie minusem
Witam centralny zamek w tym sprinterze jest orginalny jeżeli zamykam go z pilota przy kluczyku to zamknie drzwi odrazu je otworzy zamknie i otworzy przy drugiej próbie zamyka już poprawnie gdy auto otworzymy to znów musimy je zamykać na dwa razy . Próbowałem już podczas pierwszego zamykania dociskać wszystkie siłowniki w drzwiach ale to nic nie pomogło...
Hej ,kolego , proszę jjaśniej, kupuję uużywany kkluczyk i po kolei co muszę
W oznaczeniu Mercedesa 250 mówi o silniku, jak pamiętam to zwykle 250 były w dieslu i zwykle w budzie W124 ale sam jeżdżę 190 (W201) z silnikiem 250D (2,5D). Z resztą, oba są bardzo podobne, elektrycznie też. Na 99% można powiedzieć że będzie to W124 który w tych latach był produkowany (84-94). Jeśli chodzi o Mercedesa to pierwsze 3 cyfry w numerze...
Pio,problem polega na tym ,że ten TV ma z JVC tyle wspólnego co Mercedes z maluchem.Magazyn centralny JVC nie przewidział że te procki będą padać jak muchy i nie zakupił ich odpowiedniej ilości z Vestela(oprogramowanych),w związku z tym już ich nie ma.Podobnie zresztą jest na przykład z LG(np.chassis MC-036A).Trzeba sobie kupić programator i zaprogramować.
to mercedes 190. CEntralny jest fabryczny, ale sterownik centralnego nie. Samochód ten nie ma przycisku sterującego centralnym zamkiem od środka.
Link do schematów już niejednokrotnie był ma forum. http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Mercede...
sterowanie zamkiem masa/masa z oporem 200ohm na biało zielonym wychodzacym z wyłącznika zamka na desce rozdzielczej,możesz go złapać przy tunelu,śmiało tnij plus po stacyjce czerwono-różowy,a krańcówki masz przy pompie brąz-szary,brąz-niebieski,brąz-różowy,br... czarno-zielony.czarno biały w progu,generalnie bajka do roboty.powodzenia...
Witam.Potrzebuję informacji gdzie wpiąć się w centralny w mercedesie klasy E 1999 r diesel.
Do każdego "mastera" dochodzą cztery kabelki. Wystarczy dwa z nich odciąć od zamka i połączyć ze sobą robiłem to już parę razy, ale oczywiście nie pamiętam które to kabelki. Na forum jest schemat fabrycznego centralnego - mój, ale nie przeze mnie zamieszczony. Poszukaj. Ta sama sytuacja jest w VITO 638 jakby ktoś miał problem.
Drzwi nie wykorzystują w normalnej pracy sygnału świateł pozycyjnych - co nie wyklucza, że jest on obecny w linii CAN dochodzącej do modułu drzwi i w opisany sposób zakłóca jego działanie. Wygląda to na uszkodzenie modułu. Ja bym jeszcze sprawdził, czy moduł wysyła do CAN-u wszystkie informacje odnośnie rzeczy, które obsługuje (wartości aktualne) oraz...
Albo przewód załamany
byly tam drobne krople wody To jest kolego elektronika i żadna ilość wody nie jest dopuszczalna. Jeżeli wilgoć zaczęła się skraplać, to jest bardzo prawdopodobne że w modułach SAM może już być "zielono". A może ktoś wie co to jest ten moduł PSE? PneumatischeSteuerEinheit. Po prostu pompka centralnego. I nie tylko centralnego - bo inne funkcje też tam...
Czyli trzeba dokupic sterownik ,centralnego zamka , a jesli chodzi o centralny zamykanie bocznych pokryw
We własnym zakresie możesz sobie sprawdzić przewody i ich stan w miejscach gdzie najczęściej lubią się uszkadzać. Z twojego opisu można wnioskować , że są albo gdzieś przerwane i zwierają się do masy lub między sobą. Sprawdź więc ich stan w przepustach z drzwi do słupków. Zamek pneumatyczny jak sądzę? pozdrawiam Gietek
Rezonator kwarcowy 13,560Mhz Stosowane przez Seata w pilotach w mercedesach etc. :) Widzę, że kolega mnie wyprzedził :)
Mi to wygłąda na drabinkę rezystorową, ale dla pewnosci zrób fotkę od strony ścieżek.
poszło na pocztę
witam jaki to jest mercedes który rok produkcji
Post był raportowany Reg. pkt 8.3. Przeniosłem z: Upload projekty, programy, artykuły
Poniżej masz parę obrazków dla 140 SEC. http://www.unitcat.ru/mercedes/6/1/1/140... Są widoczne obie pompy. Ta w bagażniku obsługuje tylko domykanie, ta we wnętrzu ma więcej funkcji i dlatego ma więcej wyjść. Żółte obsługują centralny zamek, potem są inne na: kładzenie zagłówków, siedzenia ortopedyczne, "rogi" do cofania i coś tam jeszcze.
sterownik centralne mercedes mercedes centralne zamek mercedes pompka centralne
plyta indukcyjna siemens komputer długo włącza uszkodzenia przedwzmacniacza
ecotec czujnik ciśnienia integra zmierzch roleta
Panasonic plazma 42" 2010 – czarna prawa strona ekranu po zalaniu wodą, naprawa SU/SD/SC SanDisk Ultra 64GB Firmware: SD Card, USB, SSD Models, Update Options & Faults