to jakaś doróbka Pilot firmy MetaSystem. domyślnie wlutowane po poprzednich skorodowanych Bez plastikowej, czerwonej karty kodowej - nowego pilota nie dopiszesz do centralki. Kup używany pilot Meta i przelutuj kondensatory na swoją płytkę.
Witam. Nie działa mi centralny zamek w skodzie nie otwiera z pilota. Sprawdziłem że zepsute są 2 piloty których napewno nie dokupienia. Czy możliwa jest wymiana całego modułu sterowania centralnego zamka??(żeby nie ciąć wiązek kabli) Na takiej zasadzie że po prostu podłącze nowy z nowymi pilotami?? Gdzie go szukać w skodzie?? Która generacja Skody Fabii...
Wystarczy połączyć fakty i wniosek nasuwa się sam. Sterownik nie widzi że nie ma klucza w stacyjce. Przez co radia nie wyłącza, nie załącza lampki automatycznie po wyjęciu klucza i nie pozwala na pracę centralnego zamka z pilota. Prawdopodobnie uszkodzoną jest kostka stacyjki. Co pokazuje VCDS - że co jest zaprogramowane? Skoro masz dostęp do VCDSa...
Naprawiło się samo Bez naprawy
Na słupku drzwi kierowcy biała wtyczka przewód żółto-niebieski (przedostatni). Zamykanie impuls masy, otwieranie impuls masy szeregowo przez opornik 180om.
Mam tylko siłownik od zamka i 5 kabli. Masz dołożony uniwersalny centralny zamek, teraz trzeba wewnątrz auta odnaleźć centralkę sterującą siłownikami i podłączyć sterownik radiowy , o ile się da bo nie do wszystkich centralek sterujących siłownikami da się to zrobić
Dotknij do masy na 0,5s przewodem niebieskim lub zielonym (przy zamkniętych drzwiach). Centralny zamek powinien się zamknąć lub otworzyć. Wykorzystujesz wtedy sterownik zamka centralnego. Maxicara konfigurujesz na sterowanie impulsami masy - schemat 1. Możesz podpiąć nowy sterownik Maxicar bezpośrednio pod siłownik drzwi - schemat 4. Jednak wymaga to...
Po przeanalizowaniu wszystkich przewodów wychodzących z centralki oraz modułu zamka centralnego zrobiłem schemat aktualnego podłączenia. Po całkowitym przeanalizowaniu zauważyłem i z modułu centralnego zamka przewody biały i brązowy nie są nigdzie podłączone. Natomiast w centralne zauważyłem iż jest brak ogólnie przewodów wychodzących z centralki w...
p-p masz coś ze stacyjką a nie z immo
Z alarmu muszą wychodzić takie dwa wolne przewody (niepodłączone lub obcięte) na których pojawia się impuls masy (-) na czas 1s do 3s przy zamykaniu i otwieraniu (na jednym przy otwieraniu a na drugim przy zamykaniu). Pod te 2 przewody należy podpiąć 2 przewody ze sterownika centralnego zamka które będą zaznaczone na schemacie jako zamknięcie i otwarcie...
Ale tam w przypadku uniwersalnych nie trzeba blach ruszać.Całość razem ze sterownikiem robię w 4 godz,zostawiam chinskie przewody,jedynie w przepustach dużo izolacji.Osobiście uważam że 800 to za dużo.No i pokrywy bagażnika nie ruszam bo przecież jest linka.
Witam Aby otworzyć TYLNE drzwi trzeba podłączyć Plus (+) pod kabel szary a minus (-) pod kabel żółty. W przypadku podłączenia kabli na odwrót zamek się zamyka.
Sprawdziłem po raz kolejny i wydaje się, że piloty działają na innej częstotliwości niż powinny - było to sprawdzane metodą z TV i lepiej było na kanale 36,a nie jak powinno na 34. Podaj numer kluczyka (pod grotem powinien byc) W 35 nie wejdziesz bo nie potrzebujesz. U Cb modul komfortu odpowiada za centralny zamek.
Najlepiej jak wepniesz się do grubego czerwonego przewodu w skrzynce bezpiecznikowej (główne zasilanie) i zrobisz osobny bezpiecznik 20 A na zasilanie twojej centralki)
No robisz mi pod górkę strasznie, bo zupełnie nie znam VAG, nie lubie ich nawet. Myślałem, że oświetlenie schowka/bagażnika, ale 5A to za dużo raczej na te świecidełka. Może w komplecie z krańcówką drzwi? W sensie centralny zamek?
Podłączałem kiedyś taki sterownik i też miałem problem jak dobrze pamiętam to trzeba złączyć ze sobą po 2 przewody nie pamiętam jak to powinno wyglądać ale coś takiego np: żółty żółty z paskiem, minus- biały sterowanie otwarcie pomarańczowy pomarańczowy z paskiem minus- biały sterowanie zamknięciem
Trzeba wejść do bagażnika i można otworzyć zwykłym śrubokrętem. Śrubokręt wkłada się w szparę pomiędzy klapą a nadwoziem przy zamku, nie pamiętam tylko z lewej czy z prawej strony i przesuwa się w bok. Jest tam taka dżwigienka którą trzeba przesunąć i zapadka się otwiera. Jeżeli nie działa z centralnego zamka, to prawdopodobnie uszkodzony siłownik (częsty...
Najczęściej zamek do wymiany. Oczywiście najpierw do sprawdzenia przewody w przelotce.
Jeżeli masz trochę smykałki do mechaniki, klucze typu splin to możesz się pokusić na samodzielną wymianę. Ja za wymianę zamka drzwi biorę 100 PLN, podejrzewam że u Ciebie podobnie kasują. Maksymalnie godzina roboty.
witajcie moj problem wyglada tak centralny zamek działa w pełni dla drzwi pasazera i pokrywy bagaznika, kluczyk w drzwiach kierowcy obraca sie wokół własnej osi przy czym mozliwe jest ich zamkniecie i otwarcie z centralnego zamka. co o tym sadzicie czyzby ktos probował rozwiercic zamek od strony kierowcy? pozdrawiam
Konieczna była wymiana całego siłownika centralnego zamka.
Na 99% uszkodzony siłownik PP drzwi lub kable do niego
Witam. Wyglada na to ze gdzies mam przerwe w obwodzie.Najczesciej pekaja przewody na zgieciach.Wez miernik cyfrowy i sprawdz przewody od centralnego po stronie pasazera i kerowcy w poszukiwaniu jakiejs przerwy.Powodzenia
na 85 przekażnika podajesz sygnał[-] blokady a alarmu,na 30 podajesz odcięcie od strony stacyjki,na 87a[lub samo 87] drugą stronę odciętego przewodu a styk 86 łączysz z 30 ,prościej się nie da wytłumaczyć.
Pod kokpitem pod kierownicą czarna puszka pod warunkiem że go posiadasz bo ubogie fabie nie miały modułu komfortu a centralny zamek był dokładany
Po otwarciu tych tylnych drzwi zaświeca się światło w podsufitce? Jeśli nie to masz odpowiedź. Za sygnał czy drzwi są otwarte odpowiada inny mikrostyk niż za pozycje zamka.
Kolego tą przypadłość samochód ma momentu zakupu? Zastanawiam się czy ktoś nie grzebał w kodowaniu centralnego zamka. Sądzę ,że tutaj należy najpierw sprawdzić prawidłowość konfiguracji.
Witam wszystkich Mój problem to centralny zamek- kluczyk wsadzony do drzwi zamyka wszystkie -ale otwiera tylko przednie.Żeby otworzyc tylnie trzeba albo klameczką w środku albo przyciskiem. Dlaczego tak jest? Szukałem odpowiedzi w instrukcji ale mam tylko po czesku i angielsku ;-)). dzieki z góry za pomoc. Skoda octavia 2006 1.6
piny w zamku drzwi kierowcy do przelutowania
Jak do kabli sterujących ze starego alarmu dotykasz masą to zamykasz i otwierasz zamek?
połamane przewody na przelotce
tak to może być wyłącznik w dzwiach a ten alarm masz fabryczny czy dokładany dodatkowo?
Jeśli byly elektryczne szyby oryginalne to musiał być moduł sterowania drzwiami. Tam dochodzą dwa zasilania. Ten moduł steruje zamkiem i szybą.
Podłączyć osobno plus stały i plus po kluczyku to zamek zacznie działać
Sprawdź na module pod kierownicą czy masz zasilanie oraz sprawdź w module w drzwiach kierowcy czy masz 2 "plusy" no i masę,to na początek.Te zamki można naprawiać bez komputera.
Radio na 99 %
A tak ciężko w google wpisać?
witam!! mam w samochodzie ( skoda Felicja `98) oryginalny centralny zamek! chciał bym do niego założyć sterownie z centralki tylko nie mam opisu kabli wychodzących ze sterownika centralnego, które kabel idą na otwieranie a które na zamykanie! jak by ktoś miał schemat lub rozpiskę przewodów z centralki to był bym wdzięczny za pomoc! pozdrawiam!
Kostka stacyjki. PS jakiegoś alarmu nie ma? Czy jest jakiś sposób na sprawdzenie kostki stacyjki? Alarmu nie ma, dokładany był centralny zamek.
w felicji beda chodzily wszystkie nawet te tanie tylko ze 6kg maja dluzsza wytrzymalosc noi sile otwierania
Wczoraj jeszcze trochę przy tym spędziłem czasu i okazało się, że po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki jedynie kierunkowskazy działają. Zamykanie przestaje działać. Jak mam podpięte pod drzwi, to działa tylko otwieranie samochodu, a na zamykanie nie ma żadnej reakcji. Sterownik mam taki: https://allegro.pl/oferta/sterownik-zamk...
Po dłuższej obserwacji tzn po odłączeniu bezpiecznika 49 - (centralne ryglowanie) na tydzień, autko odpaliło bez żadnego problemu... Jednak nie wiem co może być przyczyna takiego poboru prądu przez centralny zamek??
Wszystko podpięte jest pod alarm -modelu nie znam-alarm fabryczny Alarm jest uzbrajany automatycznie po zamknięciu auta fabrycznym pilotem? Co "mówi" diagnostyka o fabrycznym alarmie i centralnym zamku? Nie ma znaczenia czy otwieram drzwi pilotem czy ręcznie kluczykiem Alarm uzbraja się po przekręceniu klucza w drzwiach? Porozpinałem wszystkie wtyczki...
Pozdrawiam Jeśli masz oryginalny centralny zamek to sprawdź białe złącze na lewym przednim słupku a drzwiami(pod zgufrowaną gumą).Jeśli bedą tam slady oksydacj (zazielenienie) przeczyść preparatem go czyszczenia złącz elektrycznych może pomoże.
Za co odpowiedzialny w wiązce jest przewód brązowy. Dzięki za odp. Brązowy to po prostu masa.
Niebiesko/żółty kabel w wiązce przewodów wychodzących z drzwi kierowcy. Zamykanie - masa Otwieranie - masa przez rezystor 180 Ω.
Nie wiem na 100% ale jest to wersja auta rozszerzona wiec raczej wersja fabryczna.Autoalarm jest marki Fox i taki jest napis na pilocie który uruchamia centralny zamek.
A tapicerki zdjąć się nie da, bez otwarcia drzwi. Pozostaje próba wydłubania kołka blokady - może odpuści. o wydłubanie jakiego kołka Ci chodzi ma ktoś opis wiązki elektrycznej odpowiedzialnej za centralny zamek?
Centralny z kluczyka pewnie nie działa bo jest uszkodzony styk w zamku kierowcy. Szyby masz już rozwiązane. Póki sterownik nie będzie widział pozycji siłownika zamka to centralny działać nie będzie.
Sterowanie powinno być identyczne jak w Golfie 4. Kolory mogą być inne. Trzeba się wpiąć w przewody wychodzące z kasety zamka, sterowanie masą. Te przewody idą do sterownika w drzwiach. Zobacz cz masz tam kolory: biało-żółty - zamykanie czarno-żółty - otwieranie. Najlepiej podać masę przez szeregowo podłączoną żarówkę 5W. Gdy będzie to ten przewód to...
Może być uszkodzony siłownik sterujący (master) w drzwiach kierowcy bądź pasażera.Pomimo że zamek jest otwarty siłownik podaje sygnał że zamek jest zamknięty i wysyła informację do centrali żeby zamknęła zamek,lub odwrotnie auto próbuje zamknąć zamki (jeżeli ma funkcję antyporwaniową ) ale któryś siłownik daje informację o otwarciu. Proponuję zacząć...
To zacznij od naprawy lub dorobienia nowych pilotów .
Fabryczny centralny tak się nie zachowuje, nie ma połączenia ze stacyjką. Masz tam jakiś alarm lub jego pozostałości ewentualnie otwieranie pilotami?
no właśnie dlatego pytam czego nie bedę miał czy alarmu czy czegoś innego... różnica jest 300zl... a to na ulicy nie leży.Octavia wersja run 1.4 16v 2 szyby elektryczne lusterka alarm centralny zamek
Witam proszę o pomoc. Mam samochód Skoda Fabia (rocznik 2001) posiada fabryczny centralny zamek sterowany za pomocą kluczyka. Zakupiłem sterownik centralnego zamka z pilotem firmy Maxicar problem polega na tym że potrafię go podłączyć. Poniżej kilka zdjęć z próby montażu oraz schemat dołączony do sterownika. Nie wiem które przewody ze sobą połączyć.
Wystarczy ten tańszy z wyjściami niskoprądowymi masy. Felicja ma właśnie tak sterowany zamek. W wyszukiwarce znajdzie kolega kolory przewodów.
nie kłóćcie się już jak octa jedynka to przecież nad pedałem sprzęgła po zdjęcu obudowy nad nogami kierowcy
Przewody masz za plastikami po lewej stronie nóg kierowcy. Odkręć mocowanie "rączki" klapy silnika, później wkręty ukryte pod zaślepką na wysokości progu. Za tą maskownicą jest kostka z przewodami.
z.c. oryginał skoda czy dokładany?
nie wiem, czy to może być coś z instalacją w drzwiach , bo wszystko działało i jak próbowałem dodać pilot to wszystko przestało. Tak jak pisałem po wciśnięciu "cycka" słychać przekaźnik zamka centralnego, ale nie ma reakcji na zamkach
Jak się połączysz to chociażby po nr modułu bądź w jego blokach pomiarowych i adaptacyjnych.
https://obrazki.elektroda.pl/3806136800_...
Kładziesz się pod samochód i dajesz + na gruby przewód od rozrusznika. Minus na masę i ładujesz.
Możesz go spokojnie odkręcać. I podstawić zamiast niego siłownik uniwersalny. Nawet cięgno zostawisz oryginalne. Ewentualnie do otworów po oryginalnym siłowniku przykręć blaszkę montażową, a siłownik uniwersalny niżej (jeśli będzie za długi). Ja w oplach tak robiłem, ze górny otwór w siłowniku to dolny otwór w stelażu, a blaszkę przykręcałem do stelaża...
Masz 2 piloty? Spróbuj zaprogramować pilota, procedura jest na forum.
Chyba chodzi o diodę w drzwiach kierowcy.
Jak wspomniałem, do sprawdzenia przewody w drzwiach. Jeśli przewody całe, to następnie diagnostyka komputerowa. Sprawdzić czy jest komunikacja z modułem komfortu, jak jest to w module w blokach pomiarowych sprawdzić czy jest reakcja na przyciski pilotów i przyciski od szyb.
Pilot mam jeden ( drugi kluczyk bez pilota) centralny zamek oryginalny działa normalnie zamyka się i otwiera tylko nie działa z pilota
moduł sterujący zamkami i wymienie go na taki sam Jeżeli "na taki sam" , to będzie 'Plug&Play'. Każdy inny może ale nie musi mieć inny rozkład wyprowadzeń i będzie konieczne przerobienie instalacji.
na tej instrukcji co ja dostalem jest tak: jedna kartka polowa A4 i na niej 4 rysunki bardzo nie czytelne- rozmazane napisy, slaby wydruk albo ksero i jest jeszcze niby taka ksiazeczka co ja otwierasz a w srodku jedna kartka i jest opisane ktory kabel co to
o felicie oczywiscie. Jak w temacie. Co do sprawdzania to upewnialem sie za kazdym razem ze nie bedzie zadnego spiecia. Na zadnym nie pojawial sie impuls. Wyczytalem ze wlasnie w Fabii daje sie do tego samego przewodu tylko otwieranie przez opornik 180om. Ale czy tu chodzi o sygnal masy? Bo to oryginalny central wiec powinno byc chyba to samo? Pozdrowka!
Skoda octavia 1 1999. Założony nowy zamek lewy tył,bo stary sie zaciął i nie działa (to było pół roku temu nie działa do tej pory), a prąd do kostki dochodzi... Dziś założony centralny chińczyk z allegro, pare razy zamknął otworzył drzwi i nagle lewy przód przestał działać. Bagażnik otwiera wszystkie drzwi lecz już nie zamyka... Co może być powodem?
Fabryczny centralny zamek sposob podłaczenia dotyczy następujących modeli samochodów : Skoda Felicja GLX Skoda Felicja GLX diesel Miejsce podłaczenia -duża czarna kostka w sterowniku zamka centralnego pod kolumną kierownicy . Otwieranie -zamka przewód czarny 0,5mm² Zamykanie -zamka przewód żółty 0,5mm² Jęśli zapragniesz podłączyć również kierunki...
co może być przyczyną Podłącz diagnoskop i odczytaj parametry bieżące - czy sterownik widzi wszystkie sygnały z drzwi. Sprawdź wiązki przewodów wchodzące do drzwi.
Tak jest potrzebny. Dwa moduł ma być od tego auto co masz sterowniki w drzwiach ( tak przy silnikach szyb masz moduły cyfrowe). PS Moduł komfortu obsługuje też centralny zamek. Przynajmniej ten fabryczny.
sprawdź tak 04097 lub 04099
Witam. Jezeli montowales cent.zamek to masz do niego schemat montazowy,a napisales,ze wiesz jakim potencjalem jest sterowany.Przykladajac mase kolejno do wyprowadzen/brązowy,zielony itd./bedziesz wiedzial,ktory otwiera a ktory zamyka zamek.Powodzenia.
Witam posiadam Skoda Fabia 2004 r 1.2 htp GAZ LPG. Centralny zamek posiada bez pilotów. Jak bym kupił na allegro pilot oryginalny Skody to bym mógł go zaprogramować? Czy trzeba kupić nowy z sterownikiem komfortu ? Proszę o pomoc
Masz uszkodzone mikro-wyłączniki w zamku kierowcy. Proponuję wymienić cały zamek. Wszystkie Twoje problemy znikną.
Bezpieczniki na pewno.
Witam , jak zamontujesz dodatkowa centralkę to system całkowicie zgłupieje ... Podaj jaka to wersja modelowa skody ... Kiedyś sam miałem Skodę Octavie 1 lifting 2000 r Kombi w wersji Comfortline / 4 elektryczne szyby z modułem komfortu- domykanie szyb i podobne kłopoty a spowodowałem je przez odłączenie akumulatora przy otwartych drzwiach i braku kluczyka...
W takim wypadku niezbędny jest sterownik alarmu podpięty do centralnego zamka z dodatkowym kanałem podpiętym przez przekaźnik do siłownika pokrywy bagażnika.
Cały centralny zamek czy sterownik zamka na pilota? Teraz masz CZ z zamka drzwi?
Przyczyną może być uszkodzony zamek
I jak kolego problem rozwiazany gdyz mam te same objawy w multivanie t5 i nie wiem czy zamawiac zamek czy dlubac cos :) ????
Kolego odetnij dwa przewody od centralki do kierunków i będzie spokój. Centralny bedzie działał bez informowania światłami. Pozdr. Daro
witam mam problem z drzwiami od kierowcy zamek nie działą z pilota nie otwiera ani nie zamyka ,szyby domyka tylko ten zamek nie reaguje na pilota da rade ktoś pomóc
Kolego komfort 5J0959433A jest ścisłym zamiennikiem 5J0959433, więc wszystko musi działać. Kwestia tylko prawidłowego zakodowania tego modułu do twojego wyposażenia samochodu i dodaniu pilota. Nie przejmuj się że ty masz dwa złącza a nowy ma trzy, w niczym to nie przeszkadza.
Może być to wina sterownika w tylnych drzwiach ale (tego nie napisałeś) jeżeli działa sterowanie z kluczyka to i z pilota musi. Jeżeli działa z kluczyka a z pilota nie to tylny sterownik nie ma nic do tego i masz brak sygnału ze sterownika pilota.
uszkodzony microswitch w centralnym zamku tzn były zimne luty
Czekałeś kilka minut do pomiaru prądu od wyłączenia silnika i centralnego zamka ?
Zamek w drzwiach kierowcy uszkodzony, do sprawdzenia.
Wymieniłeś zamek w drzwiach kierowcy czy tylko wkładkę na kluczyk ?, bo jeśli w nich nie działa centralny, to uszkodzony jest sam zamek lub kable w przelotce drzwi
Bardziej chyba chodzi o moduł sterujący przy silniczku szyby niż sam silniczek. A to z tego powodu, że ten moduł oprócz silniczka szyby steruje też silniczkiem zamka centralnego.
Większość podłączeń masz opisanych. Zasilanie i w jednym i drugim to czerwony. Masa czarny. Wyjście na kierunkowskazy niebieski w nowej wtyczce z niebieskim z wąskiej wtyczki starego. Różowy w nowym sterowniku Cię nie interesuje. Siłowniki (zielony i niebieski starej wiązki) podpinasz pod biały i biało czarny z nowej. Jedynie musisz sprawdzić w jakiej...
Witam. Na krakowskiej giełdzie kupisz centralny zamek Titan(1master+3slave) za 65zł +40-60 zł za moduł sterowania przez pilota. Ale najlepiej podpiąć to pod alarm.
Zakoduj pilota VAGiem.
Chciałem dowiedzieć się jak podłączyć centralny w Skodzie Oktawii z 1999r siłowniki są z ryglowaniem samochód jest w wersji combi auto alarm Cassiniego z wbudowanymi w centralce dwoma przekażnikami do centralnego zamka.
Zamek fabryczny. W przypadku fabrycznego centralnego zamka, zacznij od diagnostyki . Podłącz diagnoskop i opisz wyniki.
Przewód żółto/niebieski słupek po stronie kierowcy. Na otwórz poprzez rezystor 180 ohm. Dodano po 34 Który rok?
sterownik centralne zamek skoda skoda sterownik centralne zamek schemat zamek centralne skoda
siłownik renault pilot zmiennym kodem cyfra moduł
drukarka roland mikrotik 60ghz
Łączenie przetwornic step-down 20A równolegle Iveco Stralis 460 - brak rozruchu i wyświetlania kilometrów