Na słupku drzwi kierowcy biała wtyczka przewód żółto-niebieski (przedostatni). Zamykanie impuls masy, otwieranie impuls masy szeregowo przez opornik 180om.
Mam tylko siłownik od zamka i 5 kabli. Masz dołożony uniwersalny centralny zamek, teraz trzeba wewnątrz auta odnaleźć centralkę sterującą siłownikami i podłączyć sterownik radiowy , o ile się da bo nie do wszystkich centralek sterujących siłownikami da się to zrobić
Dotknij do masy na 0,5s przewodem niebieskim lub zielonym (przy zamkniętych drzwiach). Centralny zamek powinien się zamknąć lub otworzyć. Wykorzystujesz wtedy sterownik zamka centralnego. Maxicara konfigurujesz na sterowanie impulsami masy - schemat 1. Możesz podpiąć nowy sterownik Maxicar bezpośrednio pod siłownik drzwi - schemat 4. Jednak wymaga to...
Przy zamykaniu pojawi się na jednym z przewodów na 1 sek. impuls (-), przy otwieraniu pojawi się taki sam ipuls na drugim przewodzie. A więc miernik podłączony do plusa jedną końcówką a drugą do wyjścia na centralny zamek podczas zamykania i otwierania pokaże przez chwilę napięcie. Sprawdź na którym jest ipuls zamykania a na którym otwierania i odpowiednio...
Niebiesko/żółty kabel w wiązce przewodów wychodzących z drzwi kierowcy. Zamykanie - masa Otwieranie - masa przez rezystor 180 Ω.
Sterowanie powinno być identyczne jak w Golfie 4. Kolory mogą być inne. Trzeba się wpiąć w przewody wychodzące z kasety zamka, sterowanie masą. Te przewody idą do sterownika w drzwiach. Zobacz cz masz tam kolory: biało-żółty - zamykanie czarno-żółty - otwieranie. Najlepiej podać masę przez szeregowo podłączoną żarówkę 5W. Gdy będzie to ten przewód to...
Na czym polega zepsucie pilotów? Może jakieś zdjęcia?
Wczoraj jeszcze trochę przy tym spędziłem czasu i okazało się, że po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki jedynie kierunkowskazy działają. Zamykanie przestaje działać. Jak mam podpięte pod drzwi, to działa tylko otwieranie samochodu, a na zamykanie nie ma żadnej reakcji. Sterownik mam taki: https://allegro.pl/oferta/sterownik-zamk...
Doszedłem do wniosku że mam zainstalowane wszystkie siłowniki typu slave a tym samym moduł zamka W drzwiach kierowcy masz mastera a moduł ze zdjęcia 3 służy do tego aby nie stracić funkcji mastera której nie obsłuży BX20, łopatologicznie-moduł 3 jest po to abyś mógł zamknąć wszystkie drzwi przekręcając kluczykiem w zamku drzwi kierowcy. Na płytce BX20...
Pod kokpitem pod kierownicą czarna puszka pod warunkiem że go posiadasz bo ubogie fabie nie miały modułu komfortu a centralny zamek był dokładany
na tej instrukcji co ja dostalem jest tak: jedna kartka polowa A4 i na niej 4 rysunki bardzo nie czytelne- rozmazane napisy, slaby wydruk albo ksero i jest jeszcze niby taka ksiazeczka co ja otwierasz a w srodku jedna kartka i jest opisane ktory kabel co to
Może być to wina sterownika w tylnych drzwiach ale (tego nie napisałeś) jeżeli działa sterowanie z kluczyka to i z pilota musi. Jeżeli działa z kluczyka a z pilota nie to tylny sterownik nie ma nic do tego i masz brak sygnału ze sterownika pilota.
Większość podłączeń masz opisanych. Zasilanie i w jednym i drugim to czerwony. Masa czarny. Wyjście na kierunkowskazy niebieski w nowej wtyczce z niebieskim z wąskiej wtyczki starego. Różowy w nowym sterowniku Cię nie interesuje. Siłowniki (zielony i niebieski starej wiązki) podpinasz pod biały i biało czarny z nowej. Jedynie musisz sprawdzić w jakiej...
https://obrazki.elektroda.pl/2520950700_...
sterowanie dwie masy,przewody biało-niebieski i czarno-niebieski w 23-pinowym konektorze w module hella pod deska rozdzielczą,krańcówka drzwiowa to brązowo-biały Dodano po 7 w nowszych mógł byc zamiennie zamiast biało-niebieskiego biało-żółty i zamiast brązowo-biały[drzwi] brązowo-niebieski,ale to już bez problemu zweryfikujesz.
Przesyłam schemat, zamek podłączony jest na sterowanie minusowe (rys2)
Podpinasz pod zamek kierowcy z rezystorem
Jeśli to ci nie pomoże, to oddaj do tych fachowców i też będziesz miał satysfakcję... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic16... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic37...
Szukaj dalej,bo to co znalazłeś to jest sterownik centralnego zamka.
Witam proszę o pomoc. Mam samochód Skoda Fabia (rocznik 2001) posiada fabryczny centralny zamek sterowany za pomocą kluczyka. Zakupiłem sterownik centralnego zamka z pilotem firmy Maxicar problem polega na tym że potrafię go podłączyć. Poniżej kilka zdjęć z próby montażu oraz schemat dołączony do sterownika. Nie wiem które przewody ze sobą połączyć.
Wrzuć fotki pilotów, i zaznacz który obecnie działa. Jak dla mnie masz zamontowany alarm który steruje fabrycznym centralnym zamkiem. Co do dodania nowych pilotów podejrzewam że taniej i pewniej będzie założyć nowy alarm lub jeśli go nie potrzebujesz sam nowy sterownik centralnego zamka.
Centralny z kluczyka pewnie nie działa bo jest uszkodzony styk w zamku kierowcy. Szyby masz już rozwiązane. Póki sterownik nie będzie widział pozycji siłownika zamka to centralny działać nie będzie.
Fabryczny centralny zamek sposob podłaczenia dotyczy następujących modeli samochodów : Skoda Felicja GLX Skoda Felicja GLX diesel Miejsce podłaczenia -duża czarna kostka w sterowniku zamka centralnego pod kolumną kierownicy . Otwieranie -zamka przewód czarny 0,5mm² Zamykanie -zamka przewód żółty 0,5mm² Jęśli zapragniesz podłączyć również kierunki...
Cały centralny zamek czy sterownik zamka na pilota? Teraz masz CZ z zamka drzwi?
Znalazłeś 2 kable że starego alarmu którymi zamykasz i otwierasz to teraz podłącz do nich zakupiony sterownik. Żółty i żółto czarny łączysz z czarnym i podłączasz je do masy, białoczarny do kabla który otwiera a biały do kabla który zamyka, jeszcze czerwony do plusa i zamek działa
co może być przyczyną Podłącz diagnoskop i odczytaj parametry bieżące - czy sterownik widzi wszystkie sygnały z drzwi. Sprawdź wiązki przewodów wchodzące do drzwi.
Zamek mam tylko od strony kierowcy, czyli prawej bo to anglik. Sytuacje jest taka sama dla obu stron, czyli szyby się opuszczają po próbie zamknięcia i usunięcia kluczyka z zamka. Z tyłem nie ma problemu jeśli chodzi o szyby bo nie są elektryczne, niestety zamki też się same odblokowują gdy wyciągam kluczyk z zamka. Jednocześnie cały czas coś przeskakuje...
Witam , kupiłem sterownik centralnego zamka , i nie wiem gdzie jest modół z zamka aby podłączyć do nie go sterownik? Skoda Fabia
Po wymianie sterownika centralny zamek z pilota działa poprawnie. Naprawę wykonał doświadczony elektromechanik, paru druciarzy wzięło pieniądze, a ich naprawy były nieskuteczne. Dodano po 45 Po wymianie sterownika centralny zamek z pilota działa poprawnie.
A może ktoś powiedzieć gdzie jest fabryczny sterownik zamka centralnego w tej skodzie ? U mnie po czasie samochód zamyka się sam.
zdaje mi się że Trawik ma rację w dżwiach kierowcy zespolony ze sterownikiem szyb
Witam! Mam taki oto problem: W Skodzie Octavii zainstalowany jest alarm DOG15. Centralny zamek z zamka dziala, z pilota nie. Wszystko bylo dobrze, ale zmienialem baterie w 2 pilotach mniej wiecej w tym samym czasie i najprawdopodobniej od tej pory nie dziala. Nie przestalo dzialac nagle, przez jakis czas dzialalo jeszcze po np. 20 nacisnieciach przycisku...
I jeszcze jedna ważna rzecz w mojej szkodzie, zamek z klczyka nie działa jak wsadzam to zamek się przekręca otwieranie działa tylko z przyciska. Ma to jakieś znaczenie przy instalacji ?
Sterownik o tych samych nr?
Zobacz czy nie ma czasem sterownika pod kierownicą bądź przy bezpiecznikach pod schowkiem.
Ale tam w przypadku uniwersalnych nie trzeba blach ruszać.Całość razem ze sterownikiem robię w 4 godz,zostawiam chinskie przewody,jedynie w przepustach dużo izolacji.Osobiście uważam że 800 to za dużo.No i pokrywy bagażnika nie ruszam bo przecież jest linka.
Stacyjka była wymieniana i nie pomogło. A sterownik to widzi że jest cały czasz kluczyk w stacyjce choć go nie ma ?
dzieki za odpowiedzi Wczoraj zdjąłem jeden boczek (z przodu) i "patrzyłem" miernikiem.Troche sie zdziwiłem jak sie wyszło ze wszystkie kable mają gdzieś przerwe. Okazało się że na łączeniu drzwi z autem tam gdzie dałem peszla w celu osłonięciu tych kabli były one przerwane. Na początku myślałem że ktoś pozazdrościł i ucioł je bo wyglądały tak jakby...
Zasilanie bezpośrednio przy sterowniku w drzwiach sprawdzone?
Każdy inny może ale nie musi mieć inny rozkład wyprowadzeń i będzie konieczne przerobienie instalacji. Ale przerobienie tylko kabli przy tym module sterującym? zgodnie z instrukcja na sterowniku?
dzięki za sugestie
Kolego oryginalny pomysł, naprawiałem raz właśnie taka konstrukcje: Pilot => sterownik => siłownik => zamek => fabryczny sterownik => siłowniki. Jak wszyscy będą tak partaczyć robotę to ten kraj długo nie pociągnie.. Dodano po 12 http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26...
Tak jest potrzebny. Dwa moduł ma być od tego auto co masz sterowniki w drzwiach ( tak przy silnikach szyb masz moduły cyfrowe). PS Moduł komfortu obsługuje też centralny zamek. Przynajmniej ten fabryczny.
Jakie auto ? czy centralny zamek jest fabryczny czy uniwersalny ? auto to skoda felicja i zamek był już chyba orginalny ale tego to nie wiem napewno
Podłączałem kiedyś taki sterownik i też miałem problem jak dobrze pamiętam to trzeba złączyć ze sobą po 2 przewody nie pamiętam jak to powinno wyglądać ale coś takiego np: żółty żółty z paskiem, minus- biały sterowanie otwarcie pomarańczowy pomarańczowy z paskiem minus- biały sterowanie zamknięciem
witam!! mam w samochodzie ( skoda Felicja `98) oryginalny centralny zamek! chciał bym do niego założyć sterownie z centralki tylko nie mam opisu kabli wychodzących ze sterownika centralnego, które kabel idą na otwieranie a które na zamykanie! jak by ktoś miał schemat lub rozpiskę przewodów z centralki to był bym wdzięczny za pomoc! pozdrawiam!
Witam ponownie. Niestety nie kupiłem odpowiedniego podzespołu więc musiałem zastosować się do wskazówek powyżej. Podnoszenie szyby zrobiłem z zastosowaniem dwóch przekaźników. Działa na piątkę. Natomiast dziś zrównolegliłem (zdrutowałem) nie działający centralny zamek w lewych drzwi, z prawym zamkiem. Działa bez zarzutu. Dziękuję za sugestie :) Dodano...
Zapytam tylko gdzie podpinałeś przewody do kierunkowskazów ? Chodzi mi dokładniej w aucie. Gdzie je znalazłeś ? Ja podpinałem się pod moduł komfortu na piny 7 i 13 .. sterowanie masą z czego na otwieranie trzeba podłączyć masę przez rezystor 180 Ohm .
Zamki są sterowane z komfortu, nie sterownika nadwozia. Sprawdź kody błędów oraz w blokach pomiarowych czy przy zamykaniu i otwieraniu poprawnie widzi stany poszczególnych drzwi. To, że zamek sam się otwiera i zamyka prowadzi do przednich drzwi więc musisz sprawdzić wszystkie. Pzdr
Witam posiadam Skoda Fabia 2004 r 1.2 htp GAZ LPG. Centralny zamek posiada bez pilotów. Jak bym kupił na allegro pilot oryginalny Skody to bym mógł go zaprogramować? Czy trzeba kupić nowy z sterownikiem komfortu ? Proszę o pomoc
to nie musi być zamek --kiedyś w octavi gościowi nie działał przedni i przyczyna była w zalanym wodą sterowniku przy silniku szyb elek.
Wiesz co,może chcesz mieć satysfakcję z naprawy nie wiem . Ale nowy sterownik z pilotami kosztuje całe 34 złote. Co ty na to?
Sprawa pierwsza - (...) otwieranie/zamykanie drzwi Każda centralka to potrafi. Sprawa pierwsza - (...) otwieranie klapy z pilota / wzbudzanie klaksonu Te dwie opcje zazwyczaj programuje się "zamiennie" czyli centralki nie realizują obu tych funkcji jednocześnie. Sprawa druga - czy któraś centralka umożliwia obsługę mikrostyku w klamce klapy? Nie znam...
może jakś muka z tym że gość np. za szybko zamyka i otwiera po sobie -bawi się (kiedyś we fiatach był taki objaw) zatykały sie na chwilę. Zapytaj czy jak nie może otworzyć pilotem to wtedy z klucza otworzy wszystkie .Może to nie Twój sterownik a jego zamek.Czasem goście robią to świadomie i czekaja az kto za frajer naprawi .
kurde i takie mam kodowanie ale nie dzialaja mi teraz szyby i lusterka tylko zamek dziala a na drugim sterowniku odwrotnie nie dziala zamek a cala reszta ok
Jeżeli nie ma jakiś błędów związanych z zamkami, to pewnie kwestia kodowania z tym zamykaniem. Coś tak mi się kojarzy z Golfem 5, tam było podobnie jakieś 20 czy 30s i się zamek sam ryglował. Tylko co z tego pamiętam, to chyba nie było na to rozwiązania kodowaniem. a może jest możliwość podłączenia pilota bym mógł otwrac i zamykać wszystkie drzie z...
W takim wypadku niezbędny jest sterownik alarmu podpięty do centralnego zamka z dodatkowym kanałem podpiętym przez przekaźnik do siłownika pokrywy bagażnika.
Nie prościej kupić nowy sterownik centralnego zamka?Zrobisz jedno za chwilę wysiądzie następne. Dodano po 2 Chyba zdecyduję się na odcięcie sygnalizacji świetlnej, tylko nie wiem które kable odłączyć ? Sprawdz kontrolką jak zamkniesz samochód na których mruga wydaj mi się,że to będzie niebieski przewód.Chociaż powinien być brązowy.
Sterowanie jeden przewód z rezystorem.Tak podłączyłeś?Opisane w sieci.
Stary ma zupełnie inne wyjścia. Stary ma wyjście na 2 kable od silownika niebieski i zielony, 3 kable na krancowki drzwi kierowcy brązowy, biały, niebiesko-zielony, 2 kable do diody LED, 2 kable do przycisku programowania, 2 osobne pomarańczowe do świateł awaryjnych, 3 kable kolorowe nie podłączone, i 2 czarne nie podłączone, no i zasilanie czarny i...
Skoro masz orginalny centralny zamek to musisz miec modul comfortu. No chyba ze centralny jest byl zakładany z tzw. zestawów dostepnych na giełdach to musi być gdzieś schowany jego sterownik. Napisz jeszcze czym był wyzwalany do tej pory ten centralny (samym kluczykiem poprzez przekrecenie wkładki zamka czy też innym pilotem???)
Myślę, że uszkodził się czujnik krańcowy w drzwiach lub nie ma połączenia pomiędzy tym czujnikiem a centralką. Jeżeli zamkiem centralnym steruje autoalarm, proponuję załączyć tryb czuwania autoalarmu, otworzyć kluczykiem drzwi samochodu i sprawdzić, czy wywołuje takie otwarcie tryb alarmu. Jeżeli alarm nie zostanie wywołany, tzn., że przyczyna jest...
Witam.Rozetni wiazke za modułem tą która wchodzi do zamka powinien tam być zielono -czerwony i chyba niebieski - czarny ,a jak sie myle to napisz jakie tam są to ci napisze (chwilowe podanie masy przez kontrolke 5V powino spowodować zamkniecie lub otwarecie zamków) .
Tak czy siak ktoś musi obejrzeć twój samochód, w najlepszym wypadku należało by wprogramować pilota i uaktywnić funkcję sterownika radiowego komputerem, zazwyczaj jednak potrzebny jest sterownik radiowy centralnego zamka, kostki pasują od tego który jest już tam zamontowany(po lewej od kierownicy u góry deski rozdzielczej), lecz mogą nie być połączone...
Witam. Posiadam wersję auta w której jest jedynie sterowanie zamkami z kluczyka. Przez poprzedniego właściciela został dołożony uniwersalny sterownik zamka centralnego ( typowy chińczyk bez nazwy ) aby sterować pilotem, piloty działają na częstotliwości 433mhz. Moje pytanie brzmi: czy jest jakaś możliwość aby sparować uniwersalny centralny zamek z oryginalnym...
http://www.mse.pl/321-542-thickbox/proxi...
Napisz czy to auto ma alarm lub sterownik radiowy do c-zamka
Jeśli nie ma centralnego zamka to niekoniecznie polecam alarm- bo bedzie to ciągle wyć. Wtedy ludziska najpierw otwierają z klucza no i wyje , a potem wyłączają alarm . Jeśli alarm, to proponuję założyc od razu zamek centralny. Alarmy są przeróżne, sam montuje mało znane, ale niezawodne, a są znane i takie sobie co do funkcjonalności. Pożądny warsztat...
Witam. Posiadam Fabię z 2002r orginalna instrukcja W moim samochodzie jest czeski alarm razem ze sterownikiem zamka centr. typ BKA 400 002 Alarm i zamek centr. dokadane sa jako opcja za dopata znajdziesz sterownik po lewej stronie za przecznikiem swiatel , po kablach dojdziesz z ktrego bezpiecznika jest zasilany Twoj zamek wyjmij go na jakis czas i...
Ale z drzwiami od kierowcy jeat taki problem ze jak otwieram je kluczykiem to otwieraja sie tylko te drzwi a nie cale auto centralny dziala mi tyllo od strony pasazera. Do sterownika dostalam dwie diody do podlaczania kierunkowskazow jak je podlaczyc ??
Cześć. Mam problem mianowicie posiadam Skodę Felicję z 1994 r, jest tam fabryczny zamek centralny ale niestety nie ma zdalnego sterowania. Kiedyś w necie znalazłem sterownik do centralnego ale że by było trudniej to są dwa rodzaje. Pierwszy z nich to http://www.starmach.pl/sklep/index.php?m... a drugi to http://www.starmach.pl/sklep/index.php?m...
Jeśli założyłeś centralny z pierwszego schematu to masz dwa przewody wolne w sterowniku. Biały i brązowy. Jeden odpowiada za zamknięcie centralnego drugi za otwarcie. Podaj na chwilę impuls masy na biały lub brązowy i zobaczysz który odpowiada za jaką funkcję. Wtedy sprawdź w centralce tej drugiej czy po zamknięciu pilotem na białym przewodzie pojawia...
Witam Chciałem się dowiedzieć czy to tego sterownika da się podłonczyć kierunkowskazy żeby dawały sygnal przy otwieraniu i zamykaniu zamka. Bo mam centralny zamek tylko potrzebuje sterownik to tego zamka bez allarmu bo allarm mi jest nie potrzebny, tylko czy to będzie pasowało do mojego auta skoda felicja ? Sterownik tak wygląda http://moto.allegro.pl/show_item.php?ite...
Szykuje mi się montaż sterownika zamka centralnego w Skodzie Octavii II. Wie ktoś, czy nie ma z tym problemów?
Witam ja mam taki sam problem ze Skoda Octavia wymontowałes pokrętła i ten plastik bo chciałem wymienić żarówkę a żarówka jest dobra więc bo sprawdzałem 2 razy a po wymianie żarówki wcale nie działa nawiew 1,2,3,4 na krótko wentylator działa w bezpieczniki nr 25 jest prąd bo sprawdzałem próbuwka 12/24V więc zostało wymienić panel nawiewu na inny.moje...
Jaki to jest model legenda? Sterownik masz w komplecie z centralnym zamkiem i nie potrzebujesz przekaźników dodatkowych. Polecam centralny Terminatpr lub Tesor. POZDAWIAM
wpiąłem się (...) w przewody czarno-żółty i biało-żółty tj otwieranie i zamykanie czy takie podłączenie przy otwarciu zamka pilotem powinno rozbroić alarm? Nie rozbroi fabrycznego alarmu. W VAG i wielu innych markach, gdy uzbroisz pilotem fabryczny alarm, to otwarcie zamka drzwi mechanicznie kluczykiem (łamakiem) wyzwala alarm. Wtedy konieczne jest...
Załóżmy że nie wiem od czego zacząć i co posprawdzać i dlatego oczekuję podpowiedzi. Nie mam też żadnego interfejsu do komputera żeby cokolwiek sprawdzić. Na Allegro kupiłem już dwa interfejsy gdzie sprzedawcy obiecali że interfejs będzie działał , ale musiałem odsyłać bo się okazało że żaden nie działa. Mam na bluetootch interfejs tani ELM 327 ale...
Robiłem Fabie 1,4i comfort ,i elegant w obu przypadkach należało zastosować rezystor 180Ω do otwierania a zamykanie bez rezystora (przewód żółtoniebieski 0,35mm²) na sterowniku zamka centralnego -pod kierownicą z prawej strony .
Wydłużanie czasu impulsów sterowania nie ma sensu. Przed podłączeniem sterownika najlepiej podawać masę ręcznie. To rozwieje wątpliwości dotyczące prawidłowego podawania masy ze sterownika. Bo niestety wiele osób upiera się, że wszystko jest poprawnie podłączone, a później okazuje się, że nie do końca.
Mam problem z zamykaniem drzwi się kierowcy , od strony pasażera zamykają się wszystkie drzwi oprócz drzwi kierowcy ,od strony kierowcy zamykają się wszystkie ale nie miga dioda led . Wymieniłem zamek na nowy problem dalej ten sam . komputer nie może połączyć się z sterownikiem centralnego zamka , komputer nie widzi żadnych błędów .testując elektrykie...
Bezpieczniki są ok. A czy jest tam jakaś pompka?, bo jakiś elektryk mówił że mogła wysiąść. Tak myślę że może jakiś sterownik padł, ale ci elektronicy też nie mają serca,10-15min pracy i weźmie 400zł. (:
Niestety moje kluczyki nie maja przycisku, jedynie napis SKODA i do kluczy dołaćzone są sterowniki prostokątne z 2-ma przyciskami do sterowania jeden ze sterowniów ma napis CENTURION do zestawu dołaćzony jest kluczyk do centralki w przedziale silnikowym z napisem J L a z drugiej J K - 01. Centralka po odłączeniu akumulatora zadziałała uruchamiajac syrene,...
Witam wszystkich! Planuję zainstalować w aucie (Skoda Fabia 2003r.) zamek centralny sterowany pilotem. Central już właściwie jest ale brak pilota i centralki sterującej. Tu pojawia się moje pytanie: Jaki sterownik polecacie? Wyszukałem kilka uniwersalnych zestawów na allegro, jednak nie wiem któremu zaufać gdyż różnica w cenie jest niewielka. Może macie...
Problem tkwi w którymś zamku (uszkodzony lub porusza się z nadmiernym oporem). Po pięciu próbach sterownik ignoruje wadliwy zamek) . Usiądź w samochodzie i zamykaj kolejno drzwi od środka. Po ręcznym zablokowaniu uszkodzonych drzwi wiadomo, że problem tkwi w nich bo centralny się zablokuje i nie "odbije".
Dzień dobry, Pacjent to skoda Fabia 2 z 2009 roku, w samochodzie mam zamontowany jakiś centralny zamek, niestety przestał zamykać drzwi, mruga tylko kierunkowskazami i załącza alarm. Stwierdziłem, że najprostszym, jednocześnie najtańszym rozwiązaniem będzie zamontowanie taniej centralki z allegro. Znalazłem temat na elktrodzie, na pierwszy rzut ok montaż...
Witam jak w temacie centralny z pilota zamyka wszystkie drzwi ale nie chce otwierać. Dodam że z kluczyka i zamyka i otwiera wszystkie drzwi. Czy ktoś miał podobny problem? Może jakieś sugestie? Raczej wykluczam sterownik master (od strony kierowcy) z uwagi na to, że z kluczyka otwiera i zamyka. Z góry dzięki za odpowiedź.
W Felicji 99r (po liftingu) zamek fabryczny, nie mogę naprawić centralnego zamka. Nie otwiera żadnych drzwi. Uprzednio działał zawsze po przekręceniu kluczyka w drzwiach kierowcy. Po demontażu boczka drzwi kierowcy sprawdziłem siłownik master, po podaniu prądu z innego źródła (zewnętrzny akumulator) otwiera i zamyka. Na przewodzie dochodzącym do siłownika...
Alarmu fabrycznie w aucie nie było. Był tylko centralny zamek z kluczyka. W zestawie do silnika BZG był komplet kluczyków (centralny zamek na pilota), stacyjka, licznik, sterownik silnika i sterownik centralnego zamka. Wszystko jest przełożone z tego zestawu poza licznikiem który został oryginalny z auta. Jak wykodować ten alarm?? W podpowiedziach mam...
Witajcie to moj pierwszy temet na forum, mam następujący problem. kupiłem auto: skode Octavie 1.9 tdi (130km) 2003 r. auto ma chyba fabryczny autoalarm i antywłam. do dzisiaj wszystko było ok. mogłem otwierać i zamykać drzwi lecz teraz po naciśnięciu na pilocie otworzenia drzwi lampka w samochodzie tylko zmienia tempo migania a drzwi są zamknięte. Musze...
Na ten moment problem polega na tym, że nie działa mi zamek bagażnika oraz tylna wycieraczka. Mam komunikację po K-Line, mogę wszystko podejrzeć, ale opcji jest bardzo mało i raczej nie jest to problem kodowania. Podglądając VCDSem zamek klapy w kodowaniu jest informacja, że jest on: "no oper.". Tak jakby został on wykodowany. Myślałem, że nie widzę...
Witam, mam problem z dużym poborem prądu przy wyłączonym silniku ok. 120mA. Po odłączaniu bezpieczników wyszło że pobór jest przez bezpiecznik nr 43 - sterownik centralny. Co to za obwód? Po wyjęciu bepiecznika nie działały elektryczne szyby, kierunkowskazy, podgrzewanie tylniej szyby i cetralny zamek. Co zrobić aby zmniejszyć pobór prądu w tym obwodzie?
tak, za każdym razem po przekręceniu kluczykiem uzbraja się alarm, zamykają wszystkie drzwi włącznie z bagażnikiem.Sądziłem że któryś sterownik etc powoduje zwarcie- wypięcie z nich wtyczek nie likwiduje zaistniałego problemu. Wydaje mi się że będzie czekał mnie większy wydatek- będę musiał chyba podpiąć się pod komputer.... :( Dodano po 15 .....mając...
fabryczny centralny ma bardzo dużo wspólnego z odpalaniem samochodu ponieważ centralny jest zintegrowany z immo możesz to sprawdzi odsuń szybe zamknij samochod i spróbuj zapaliĆ nie da sie prawie we wszystkich samochodach które mają sterownik komfortu tak sie dzieje poprostu trzeba pamiętaĆ o tym tak samo jak centralne ryglowanie zamka jak samochód...
1) Jak zdemontować/ wymienić pękniętą linkę z mechanizmu. W jakiej kolejności demontoać. czy trzeba zdejmować calą prowdnicę? 2) Podczas ponownego montażu obudowy i podpieciu wszystkich wtyczek tj od panelu sterującego opuszczania szyb, sterownika silniczka, przełącznika lusterek i diody/fotokomurki zamka, niedziała żaden element od tych drzwi, zarówno...
Cześć. Przewertowałem kilka tematów o sterowaniu zamkiem poprzez pilota. Jednak co odpowiedź to inne porady. Octavia jest z 1999 r. 1.6 combi 74 kW, z elektryki tylko lusterka i centralny zamek. Pod kierownicą znalazłem czarną skrzynkę na metalowym wsporniku (więc pewnie to moduł komfortu). Z wyczytanymi informacjami steruje się masą, impuls na kierunkowskazy...
Zbierz wszystkie piloty zdalnego sterowania jakie chcesz zaprogramować. Jeden z kluczyków pojazdu umieść w stacyjce i włącz zapłon w pozycję ON. Korzystając z programu VAG-COM wykonaj następujące czynności: [Wybór] [46 - Moduł komfortu] lub [35 - Centralny zamek] [Adaptacja - 10] Wybierz kanał "01" (w niektórych modelach AUDI może to być kanał "21")...
Dzień dobry. Mam problem ze skoda fabia II 1.4 TDI z 2008 r. BMS. Od kilku dni akumulator zaczął się rozładowywać. Zakupiłem nowy i po włożeniu nowego akumulatora problem powtórzył się za 2 dni. Zmierzyłem pobór prądu w spoczynku i wyszło mi 140mA. To Bardzo dużo, gdzieś ciągnie. Zacząłem szperać po bezpiecznikach i okazało się że jak wyciągniesz bezpiecznik...
Witam, Mam problem z zakupionym sterownikiem centralnego zamka. Załączam instrukcję połączenia. I moje pytanie, mam centralny zamek, ale kluczyk trzeba włożyć do zamka,a dzięki temu sterownikowi będzie działał mi kluczyk "scyzoryk". Gdzie powpinać kable do konsoli Skody, tzn. który kabel do którego pinu we wtyczkach ?
Jakim potencjałem, dokładany sterownik zamka centralnego steruje domykaniem szyb? Bezpieczniki sprawdziłeś? Kontrolnie mógłbyś wykonać diagnozę auta i tam wyjdzie czy moduł drzwi jest widziany przez moduł centralnej elektryki, jeśli się nie widza a zasilanie jest, i bezpieczniki i kable całe, mogłeś uszkodzić moduł drzwi kierowcy.
skoda sterownik centralne zamek centralne zamek skoda skoda fabia sterownik centralne zamek
wodomierz magnes renault magnum modulator pomiar krótkiego czasu
lodówka whirlpool sterownik roweru elektrycznego
Objawy uszkodzonej kostki elektrycznej skrzyni biegów Mercedes A170 Zastępcze protokoły CAN-BUS dla radia NCS RS-304 w Kia Ceed 2009