W starej, po podaniu masy -> pin 6 brąz-biały - otwiera. pin 2 brąz-czerwony - zamyka.
Zacznij od sprawdzenia kabli,
a moze pilot dziala ale gdzies sie rozlaczyly przewody sterujace do zamka badz centralka sie popsuła
Hello!! Aby zaprogramować kluczyk w Oplu musisz : 1.Zająć miejsce za kierownicą i zamknąć drzwi . 2.Przekręcić kluczyk do pozycji zapłonu . 3.Wcisnąć przycisk na kluczyku zamykający drzwi i gotowe!!! Powodzenia!!!
tez kupiłem kilka alarmów magicar, i w instrukcji po angielsku masz na końcu rozrysowane jak podłączyć centralne zamki w niektórych samochodach. moze tam bedzie podłączdenie do opla? Bo do mercedesa, vw, audi, chlayslera, forda JEST !!! !!! !!! Sprawdź !!!
Moduł centralnego jest po prawej stronie obok nogi pasażera , ale skoro tak wariuje to należałoby sprawdzić czy nie jest gdzieś przetarty przewód , który jest wprowadzony w drzwi, jeśli z jakichś przyczyn pęknie sprężyna i przewody się nie chowają to mogły zostać przycięte drzwiami. Miałem taką Vectrę i u mnie działał super nawet podpiąłem mu sterowanie...
Zamki chodzą wnioskuję z opisu,przestają działać inne rzeczy powiązane z bezpiecznikiem. Jak masz dwie wtyczki,to wepnij tylko mniejszą i sprawdź czy spali też bezpiecznik. Następnie sprawdź centralny zamek.
Witam. Tak jak w temacie centralne zamek zaczął dziwnie działać, a raczej dziwnie nie działać. A konkretnie : mam możliwość zamknięcie samochodu kluczykiem tylko od drzwi kierowcy ( prawy przód nie ma wejścia na kluczyk a klapie bagażnika jest uszkodzony zamek ) . Normalnie zamykałem samochód pilotem i wszystko było OK ale pewnego razu gdy chciałem...
na 100 % mikrowyłącznik w zamku
Wywal to, co masz i wstaw w zasadzie dowolny radiosterownik centralnego zamka.
centalka w pod plastikiem w nogach pasazera
samymi rękoma nie da rady zrobić..
Zakodowałeś piloty?
Kolego na śrutach jest tego pełno po co kupować no a co do numerów to pewnie różnią sie jak masz na pilota czy nie
Witam, pilnie potrzebuje pomocy! Wczoraj zachodze do auta i nie moglem z pilota ani z kluczyka otworzyc centralnego. Otworzylem mechanicznie ale tylko drzwi kierowcy bo pozostale sa zaryglowane. Dziala tylko zamykanie bo jak nacisne przycisk zamknij to slychac lekkie ruszanie silownikow. Na przycisk otwierania nawet nie drgna. Poza tym odlaczylem silownik...
polecam uniwersalne po lekkim tuningu działają bez zażutu
z prawej strony na słupku jest moduł od zamka centralnego sprobuj go na chwilę odłączyć na chwilę od zasilania
Musisz moze zaprogramowac pilota . Wsiadz do samochodu,wloz kluczyk do stacyjki,nacisnij na pilocie przycisk do zamykania centralnego i trzymajac go wloncz zaplon i sprawdz czy ci sie zamkna dzwi i otworza. A jak nie pomoze to tutaj masz napisane o twoim problemie http://forum.vectraklub.pl/viewtopic.php...
Na mój gust to nie problem z centralem a z alarmem. Prawdopodobnie wprogramował się savelock (zamykanie centrala po załaczeniu zapłonu i otwieranie po wyłączeniu). Podaj, co to za alarm to łatwiej będzie Ci cos podpowiedzieć.
jeżeli jest to vectra C 2003RM,to masz problem z modułem CIM(pod kierownicą).
OK. to problem regulacji mamy z głowy (skoro siłownik nie "zapiety" do zamka). Ne uznaj że się wymądrzam :) ale napisze trochę teorii: do mastera idzie 5 kabli: dwa kable idą do silnika (bo w siłowniku jest poprostu silniczek z przekładnią który się kreci albo w prawo albo w lewo zależy czy otwiera czy zamyka - ale zawsze są wykorzystywane tylko dwa...
Moim zdaniem brak zasilania centralki zamka jest głównym powodem awarii. Sprawdź bezpieczniki oraz zasilanie, czy dochodzi do centralki
Co do zamkow. Trzeba zmienic mikroswitche. Koszt ok 3zl. (podstawowa usterka w zamkach GM) Co do drugiego zapytania. Wykluczam oczywiscie slaba baterie. Przyczyna jest w 99% przypadkow oberwanie lutow w pilocie.Trzeba je poprawic i bedzie po klopocie.
Przyczynę znasz, tylko nie do końca. Centralny zamek nie zadziała z pilota dopóki nie wyjmiesz kluczyka ze stacyjki, a konkretniej dopóki nie zniknie napięcie na styku W kostki stacyjki.
Ktoś dołożył w drzwiach sterowanie centralnym, ciekawe.
Sprawdź sprzęgiełko na masterze w drzwiach kierowcy... To na początek.
centralka(ew.cos nie laczy),a czy recznie dziala centralny?
prawdopodobnie urwał się kabelek zasilający siłowniki
Odłącz aku i zapnij spowrotem.
zamek jest zanitowany, oprócz wkrętów na środku jest nit który trzeba rozwiercić. Styków nie wyczyścisz, możesz co najwyżej wymienić switche, które są dwa a w drzwiach kierowcy trzy.
Spróbuj wyjąć baterię z pilota i lekko przeczyścić styki i ponownie włożyć (aby pobudzić)- powinno pomóc, jeśli nie to sprawdź jeszcze bezpiecznik odpowiadający za zamek centralny(pod kolumną kierownicy). Pzdr
W razie wypadku ten element ma odblokować centralny zamek. Ten patent był już w starych vectrach a, astrach f. Nie ma nic wspólnego z airbag.
Centralka montowana fabrycznie czy ktoś założył swoją ?
Do wtyku siłownika wewnątrz drzwi podłącz miernik i sprawdź, czy dochodzi tam napięcie w czasie zamykania i otwierania centralnego zamka. Jeżeli tak, to rozbierz siłownik i sprawdź mikroprzełączniki, jeżeli nie , to sprawdź przewody i złącza.
1.zasilanie-czerwony 2.masa- brązowy 3,4.wyjście na sterowniki- brazowo biały i brazowo czerwony (masa) no a z reszta to juz sam powinieneś dojść
Spinka jest na wcięciu korbki w plastiku!!!
A jakie radio ? Ignition to zapłon, a dokładnie plus który się pojawia po przekręceniu kluczyka. Nie wiem czy to radio steruje wyświetlaczem, czy podłączył górną kostkę i jak. A załączanie wyświetlacza brane jest z radia ze stylku od anteny automatycznej. SławeK
Naprawa polega na odwróceniu dwóch przewodów i nie są to drzwi.
Wielkie dzieki! Posiadasz może schemat instalacji centralnego zamka do Opla vectry lub Vw passata z 1999 roku?
Napsialem przecierz ze ejst to fabryczny centralny zamek, nie ma tam alarmu itp, sam centralny FABRYCZNY zamek.
Odłącz kostkę stacyjki(może ona knoci po przeróbce) i sprawdż jak działa centralny.
Samochód nie ma alarmu. Być może siedzi niestandardowy centralny zamek.
Kamil napisał, że na kostce podpięcia Centralnego Zamka w drzwiach kierowcy nie ma nigdzie napięcia... Czy ktoś wie, czy tak ma właśnie być? Pytam, poniważ na jednym z postów któś pisał, że tak. Ale jeśli tam nie będzie napięcia, to jak ten zamek może podać dalej sygnał? Mam problem z Centralnym (kluczyk nie otwiera/zamyka pozostałych drzwi) - Siłownik...
Musisz go zsynchronizować z modułem zamka centralnego.
tak za każdym razem za 6
Tej używki nie zakodujesz bez prekodowania, ze swojego do tego co kupiłeś przelutuj transponder i wtedy zakoduj centralny bo immo powinno być ok.
Posiadam Vectrę C i tak właśnie działa centralny zamek. Nacisnę raz otwierają się drzwi kierowcy, nacisnę drugi raz otwierają się pozostałe. Natomiast w Corsie wszystkie otwierają się razem. O ile dobrze pamiętam można zaprogramować przy pomocy op-coma w module ddm oraz pdm. Aby przeprogramować potrzebujesz do tego kod zabezpieczający.
rozumiem że bezpiecznik sprawdziłes lub lepiej wymień na nowy,zobacz czy otwiera z drugich drzwi lub bagażnika .żeby podłączyc zamykanie z alarmu musisz powiedzieć jaki alarm
Wyczyść zamki ze starego smaru i daj nowy, szczególnie od kierowcy. Następnie sprawdź i ewentualnie przeczyść wszelkie złącza od centralnego zamka, łącznie ze złączami przy zawiasach drzwi. Jak to nie pomoże szukaj w sterowniku, na pierwszy ogień zimne luty.
witam. troszkę odgrzeję temat. u mnie też były zablokowane tylne drzwi - wyszarpałem na chama bolce, ale zamki "padły". na kablach mam zasilanie, ale co z tym trzecim kablem?? to podobno ryglowanie - teraz jest masa, czy do odryglowania trzeba podać tam +?? help. przednie drzwi działają, tylne tylko ręczne blokowanie..
vectra centralne zamek pilot centralne zamek vectra schemat centralne zamek vectra
odzyskać historia gasną światła skoda fabia wymiana grzałki
interfejs multidiag cyfral cosmo
Kod autoryzacji dostępu wózek widłowy STILL – PIN, RFID, reset, Master PIN, RX-60, RX-70 ESP8266 Arduino – wysyłanie danych GET do serwera HTTP, NodeMCU, Wemos D1 mini, HTTPS