Wymień switcha na pewno brak styku.
Aby bagażnik otwierał się z pilota moduł musi mieć dodatkowy kanał.
W prawym słupku masz sterownik sciągnij plastik i tam sie wepnij.Kolory masz dobre tylko że tam jest kilka tego samego koloru najpewniej z prawej strony.
Zależy co chcesz podłączyć i co masz w aucie. Może trochę pomoże. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13... Tu też jest trochę. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23...
Skrzynka w bagażniku REC .
Poprawność montażu możesz zweryfikować tutaj: http://astra.autokacik.pl/technika/napra...
Myślałem o zastąpieniu orginału uniwersalnym siłownikiem, jednak zastanawiam się co mogło ulec uszkodzeniu wewnątrz starego siłownika. Kiedyś w Vectrze wymieniałem dwa microswitche wewnątrz siłownika. Trzeba było rozwiercić jeden nit, rozkręcić obudowę i wylutować dwa microswitche. W Astrze nie miałem jeszcze okazji tego rozbierać, ale myślę że konstrukcja...
odsłon wnękę w nadkolu po tej właśnie stronie-jak jest fabrycznie montowany a nie dokładka uniwersal to musi tam być
zakładam ze alarm montujesz pod kokpitem, w takim razie zdemontuj z lewej strony plastikowa nakladke progu znajdziesz tam wiazke a w niej kabel bialo-brazowy i brazowo-czerwony, łatwo dojdziesz ktory jest ktory podlacz probowke z zarowka z jednej strony do zawiasu drzwi probowka przebij koszulke kabla jesli zamknie i otworzy znaczy ze trafiles, sterowanie...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic72...
Cześć kolego . Oto kilka podpowiedzi W lewym progu znajdziesz dwie wiązki. W jednej z nich znajdują się przewody sterujące centralnym zamkiem. Brązowo-biały i brązowo-czerwony. Sterowanie odbywa się przez podanie masy (minus). Gruby czerwony - zasilanie do sterownika (+12) Gruby brązowy - masa (-) Jeśli masz sterownik z potwierdzeniem kierunkami to...
za nakładką słupka drzwi prawych przednich
Zrób to jak najszybciej bo tylny moduł w bagażniku pójdzie z dymem i wtedy elektronik tylko będzie ratował
A jak wyciagniesz klucz z stacyjki to gaśnie radio? Często uszkodzeniu ulega stacyjka i nie widzi wyciągnięcia klucza,dlatego pilot nie zadziała.
Według mojego opisu robiłeś prawidłowo do momentu kiedy wcisnąłeś jeden przycisk. Prawidłowo powinieneś wcisnąć w kolejności lock (zamknięcie) a potem unlock (otwórzenie). Wtedy dopiero powinno nastąpić potwierdzenie poprawnej synchronizacji centralnym zamkiem. Powodzenia :)
Sprawdź czy wszystkie siłowniki się zamykją jak zamkniesz ręcznie to raz.Dwa jeśli jest to zamek oryginalny to master jest jeden w drzwiach kierowcy a od pasażera styki przy wkładce.Może to padło.Odłącz przelotkę od drzwi kierowcy i zamknij podaniem masy na przewód zamykający.Jak zamknie to jest odpowiedź.
Astra jest prosta jak drut tylko trochę upierdliwa.A co do alarmu to ja nie przepadam za tymi wynalazkami z allegro i to jeszcze z kraju wielkiego muru.
Po prostu popatrz dokładnie ktora blokada na drzwiach sie nie domyka ,pożniej sciag tapicerke drzwi i zobacz czy sie silownik nie zacina albo go odlacz i zobacz czy centralny działa Sterownik bedzie ok Powodzenia
http://obrazki.elektroda.pl/4173329100_1... http://obrazki.elektroda.pl/4173329100_1...
Tak czy inaczej, jeśli jest ryglowanie, to po odpięciu aku siłowniki powinny puścić. A już napewno powinny dać się otworzyć z klucza.
sprawdź ciągłość przewodów zielonego i niebieskiego od centralki do siłownika kierowcy , prawdopodobnie jest przerwa lub uszkodzony silniczek w siłowniczku. co do zamknietych i otwartych drzwi kierowcy to miałes na mysli pewnie połozenie rygla.
Przez złącze X1 idzie zasilanie do sterownika od centralnego zamka dlatego przestawał działać. Tu masz schematy do Astry G, na stronie 37 masz centralny zamek, w lewym dolnym rogu masz te przewody które cię interesują. Złącze X3 to to od drzwi, interesują cię przewody na pinach 3 i 13. https://www.elektroda.pl/rtvforum/downlo...
ten typ tak ma:D te pięć sekund to test czujników drzwiowych. Podobno
Są wersje bez centrala.Miałem okazję się z takimi egzemplarzami spotkać.Co do uniwersalnego centrala to ktoś na forum napisał,że się da zamontować.Poszukaj.Ja osobiście dałem sobie spokój,jak mi klijent na zamek przyjechał.Są centrale specjalistyczne do odpowiednich modeli.Na forum to widziałem ale nie wiem gdzie.Po prostu szukaj :D
Kluczyk nowy,czy używany? Jeżeli nowy,to trzeba go wprogramować odpowiednim urządzeniem. Drugi klucz działa poprawnie?
Spróbuj biały i biało/czarny do masy, a sterowanie podłącz do żółtego i żółto/czarnego.
Dokładnie. Dla wygody czarny z radiosterowanika możesz połączyć z brązowym z kiekerta. To masa.
Powinieneś mieć podpięte sygnały pod brazowo-czerwony i brazowo-bialy. Możesz sprawdzić co się dzieje jak podasz na te przewody sygnał masy przez żarówkę 12v.
Kupiłeś przerywacz kierunkowskazów - w dodatku z samochodu grupy VAG - nie przyda się do niczego.
Jeśli chodzi o Astrę '95 z fabrycznym zamkiem centralnym to jest sterownik zamka centralnego. Znajduje się on w kabine samochodu po stronie pasażera pod schowkiem. (Należy zdemontować osłonkę przy listwie progowej) Dodano po 12 W Astrze przy sterowniku wpinamy się w przewody do sterowania zamykania-otwierania zamków - Brązowo-czerwony i Brązowo-biały
do siłowników w drzwiach czarny z niebieskim i czarny z żółtym na zmianę +12V przy otwieraniu lub zamykaniu, ew brązowy z białym i brązowy z czerwonym na te przewody podaje się na zmianę masę w celu zamknięcia lu otwarcia cz.
Radził bym ci oryginalne silniki do szyb bo wywalasz stary mechanizm wkładasz nowy w to samą miejsce i gitara, a te uniwersalne też działają nawet dobrze bo mam takie same z domykaniem, ale wolno chodzą ,i dokłada się je do mechanizmu tego co masz w drzwiach do tej korbki. A sterownik będzie nadawał się każdy praktycznie nie musi być akurat dedykowany...
Z tego co pamietam z tworzywa, na dwie nakrętki przykrecona.
Demontaż z auta z kierownicą po prawej stronie?
okolice slupka A lewego i skrzynki bezp.
A sprawdziłeś taką prozaiczną rzecz jak bezpiecznik centralnego zamka? Pod kierownicą w skrzynce bezpiecznik nr F11 - 20A Możesz też w zrobić po numerze VIN odkodowanie co ten samochód miał na wyposażeniu. Może będzie centralny zamek?
OK, dzięki, zadziałało. Teraz jeden pilot działa a drugi nie, ale musi to być teraz coś z tym pilotem. Będę działał na tym dobrym. Dzięki za pomoc!
Przerabiałem ten problem w mojej Astrze. Wg porad z internetu przełożyłem blaszki zapadek z uszkodzonego bębenka do nowego ( straszny syf, ale działa) i wykorzystałem ori kluczyk z immo i pilotem do centralnego zamka. Kluczyki z nowej wkładki leżą gdzieś... Trzeba tylko uważać na kolejność i maluteńkie sprężynki aby nie uciekły. Przed włożeniem wkładki...
OCIZ pisze o plusie do domykania szyb nie centralnego zamka.
W załączniku schemat. To chyba sterownik zamka centralnego. Czemu ma to służyć?
Tak dodalem przewod zeby byly spiete obydwa do zoltego i bez tez probowalem i nic
Coraz więcej życzeń. 1. 12V czerwony 2. 0V (minus) brązowy 12. 12V do przycisków. 16,17. przycisk do przesuwania szyb (góra,dół) 23. sterownik centralnego zamykania czerwono-żółty 20,22 . głośnik 19. podgrzewanie lusterka
tak a jakie to diody gdzie je kupic
Witam mam pytanie czy jest możliwość zamienienia sterowania zamkiem centralnym w oplu astrze G w oryginalnym sterowniku sterowanie zamkiem jest plusem a w sterowniku uniwersalnym minusem da się to jakoś zamienić czy nie ? I co trzeba z robić w takiej sytolacji żeby zamek uniwersalny działał Dodano po 1 https://obrazki.elektroda.pl/6184261700_...
Obejrzyj schemat podłaczenia alarmu i będziesz wiedział. Przewody wykorzystasz do podłaczenia centralnego zamka. Trzeba odszukać blokadę zapłonu i przywrócić przecięty przewód. Jeżeli z centralki nie wychodzą fioletowe kable, to wystarczy odłączyć wtyczki i alarm będzie zdeaktywowany.
Na początek doprowadź do świecenia kontrolki na pilocie. Polutuj styki gniazda baterii, i inne podejrzane (szare matowe) luty, po czym wymyj kalafonię (ja używam do tego izopropylu, lub zwykłego denaturatu), wysusz płytkę i załóż baterie. Jak będzie migać na klawiszu zamykanie to wsiądź do auta, zamknij drzwi, włóż kluczyk do stacyjki, zapal kontrolki...
A więc tak.Jesli chodzi o prewody od centralnego.Przewód czerwono-niebieski odpowiada za funkcję komfort i ryglowanie.Funkcja komfort to domykanie szyb natomiast ryglowanie polega na blokowaniu zamków w ten sposób że nawet po rozbiciu szyby nie można ich otworzyć od wewnątrz.Odbywa się poprzez podanie impulsu masy na w/w przewód.Dłuższe podanie masy...
u mnie była winna wiązka kabli tylnej klapy,zwarcie w osłonie gumowej,astra kombi
Domykanie szyb znajduję się w centrali zamka centralnego w prawym progu. Pamiętaj jeśli szyby niesą zaprogramowane czyli po naciśnięciu zamknięcia szyby, szyba nie podnosi się sama to i funkcjia domknięcia nie będzie działała.Przewód sygnału domykania szyb znajduje się w wiązce w lewym progu(brązowo czarny-cienki).
Witam Poszukuje schematu elektryki do ASTRY 1993 Kombi oraz informacji gdzie znajduje się sterownik centralnego zamka montowanego fabrycznie (czy w ogole jest),przeszukałem już wszystkie dzwi i nic. Dzieki 8)
astra bezpiecznik centralnego montaż centralnego astra astra centralnego zamka
toshiba satellite sterownik windows7 suszarka zatrzymanie suszenia uruchomienie zasilacza sucho
schneider electric iveco 35c13 schemat
Czarny ekran z paskiem tapety po uruchomieniu komputera Android TV zatrzymuje się na logo - jak naprawić?