Zależy co chcesz podłączyć i co masz w aucie. Może trochę pomoże. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13... Tu też jest trochę. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23...
Aby bagażnik otwierał się z pilota moduł musi mieć dodatkowy kanał.
W prawym słupku masz sterownik sciągnij plastik i tam sie wepnij.Kolory masz dobre tylko że tam jest kilka tego samego koloru najpewniej z prawej strony.
Przepusty do sprawdzenia, zwłaszcza w klapie
zakładam ze alarm montujesz pod kokpitem, w takim razie zdemontuj z lewej strony plastikowa nakladke progu znajdziesz tam wiazke a w niej kabel bialo-brazowy i brazowo-czerwony, łatwo dojdziesz ktory jest ktory podlacz probowke z zarowka z jednej strony do zawiasu drzwi probowka przebij koszulke kabla jesli zamknie i otworzy znaczy ze trafiles, sterowanie...
za nakładką słupka drzwi prawych przednich
Poprawność montażu możesz zweryfikować tutaj: http://astra.autokacik.pl/technika/napra...
Cześć kolego . Oto kilka podpowiedzi W lewym progu znajdziesz dwie wiązki. W jednej z nich znajdują się przewody sterujące centralnym zamkiem. Brązowo-biały i brązowo-czerwony. Sterowanie odbywa się przez podanie masy (minus). Gruby czerwony - zasilanie do sterownika (+12) Gruby brązowy - masa (-) Jeśli masz sterownik z potwierdzeniem kierunkami to...
Biały i brąz to sterowanie centralnym,oczywiście masą
Możesz próbować podłączyć diodeczkę świecącą, najlepiej samomrugającą pod stały plusik z jednej stroneczki, a pod kabelek na którym pojawia się maseczka po zamknięciu zameczka (wpinasz sie w przewodzik masterka drzwiczek). I wtedy po zamknięciu centralnego zameczka z piloteczka diodeczka będzie zasilana napięciuniem i zacznie sobie świeciunić...
Skrzynka w bagażniku REC .
no to z tego co chcesz tam zamontować wynika,że rzucasz się od razu na głęboką wodę, nie wiedząc nawet gdzie jest przewód od krańcówki...powodzenia. :spoko:
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic72...
Tak, pozostaje tylko na stykach "inicjujących" siłownika master, w drzwiach kierowcy.
stary sterownik obowiazkowo musi zostac,a exus ma zmienny kod ,a z reszta taka astre to otwiera kazdy bez wiekszych problemow a sterowanie pilotem jest tylko fajnym bajerem a nie zabezpieczeniem
Sprawdź czy wszystkie siłowniki się zamykją jak zamkniesz ręcznie to raz.Dwa jeśli jest to zamek oryginalny to master jest jeden w drzwiach kierowcy a od pasażera styki przy wkładce.Może to padło.Odłącz przelotkę od drzwi kierowcy i zamknij podaniem masy na przewód zamykający.Jak zamknie to jest odpowiedź.
WITAM:) Mam sterownik exus cl-06 ( http://img.okazje.info.pl/934/13876/1387... ) i nie mam bladego pojęcia jak go podłączyć...:/ Próbowałem już chyba na wszystkie sposoby:/ Dodam że znalazłem potrzebne kable jak w tym temacie -> http://astra.autokacik.pl/technika/napra... (mam tą samą instalacje - chodzi o kolory kabli:) ) i problem...
odsłon wnękę w nadkolu po tej właśnie stronie-jak jest fabrycznie montowany a nie dokładka uniwersal to musi tam być
Po prostu popatrz dokładnie ktora blokada na drzwiach sie nie domyka ,pożniej sciag tapicerke drzwi i zobacz czy sie silownik nie zacina albo go odlacz i zobacz czy centralny działa Sterownik bedzie ok Powodzenia
Kochany SEO Perfect to bezpilotówka więc do astry '95 trochę nie halo.Masz oryginalnego pilota?
Tu go kupisz: www.amt-alarmy.pl
Myślałem o zastąpieniu orginału uniwersalnym siłownikiem, jednak zastanawiam się co mogło ulec uszkodzeniu wewnątrz starego siłownika. Kiedyś w Vectrze wymieniałem dwa microswitche wewnątrz siłownika. Trzeba było rozwiercić jeden nit, rozkręcić obudowę i wylutować dwa microswitche. W Astrze nie miałem jeszcze okazji tego rozbierać, ale myślę że konstrukcja...
pomaranczowy i rozowy do masy zielony i niebieski do brazowo czerwonego i brazowo bialego
Według mojego opisu robiłeś prawidłowo do momentu kiedy wcisnąłeś jeden przycisk. Prawidłowo powinieneś wcisnąć w kolejności lock (zamknięcie) a potem unlock (otwórzenie). Wtedy dopiero powinno nastąpić potwierdzenie poprawnej synchronizacji centralnym zamkiem. Powodzenia :)
A sprawdziłeś taką prozaiczną rzecz jak bezpiecznik centralnego zamka? Pod kierownicą w skrzynce bezpiecznik nr F11 - 20A Możesz też w zrobić po numerze VIN odkodowanie co ten samochód miał na wyposażeniu. Może będzie centralny zamek?
Tak dodalem przewod zeby byly spiete obydwa do zoltego i bez tez probowalem i nic
było.
coś się dzieje z ryglowaniem o ile jest takowe w tym oplu-a pewnie jest mam starą omege i zamki w zimie w niej to jest historia .Natomiast marwić się powinieneś gdy przy sprawnym aku sa jakieś chece z zamkiem po drugie aku coś za szybko pada może słabe ładowanie ,a może trzeba raz porządnie naładować . A z tą linką to pewnie przypadek bo gdy auto stoi...
CAN jest tzn . napięcie na przewodach?
tak a jakie to diody gdzie je kupic
Ja montowałem zamki centralne dedykowane do astry G mają one już ukształtowane cięgna które zakłada się pod te linki które tam są. a wygłąda to tak: http://obrazki.elektroda.net/18_12415195... . myśle że idzie to znaleść na polskim serwisie aukcyjnym(wiadomo jakim) nie bede tutaj go reklamował. Pozdrawiam Tomekkoszalin
Wymień switcha na pewno brak styku.
Schemacik centralnego
Od jakiego auta masz te zamki centralne? Może wstaw fotkę tego co masz po stronie kierowcy i pasażera...
Pilot pobiera za dużą moc, prawdopodobnie coś z płytką pilota ;) Ale jak to mozna naprawic? Tylko wymiana plytki czy w gre wchodzi jeszcze cos?? I dlaczego sie tak moglo stac?
ten typ tak ma:D te pięć sekund to test czujników drzwiowych. Podobno
Przez złącze X1 idzie zasilanie do sterownika od centralnego zamka dlatego przestawał działać. Tu masz schematy do Astry G, na stronie 37 masz centralny zamek, w lewym dolnym rogu masz te przewody które cię interesują. Złącze X3 to to od drzwi, interesują cię przewody na pinach 3 i 13. https://www.elektroda.pl/rtvforum/downlo...
Kolego zaraz mod pośle wątek do "piekła", z powodu zaniżania poziomu forum. Kolego jaja sobie robisz? To po co jest to forum?Sądzę że do pomagania ludziom co nie wiedzą co i jak. Nie moja wina że nie nie ma działu ,Dla zielonych'
sprawdź ciągłość przewodów zielonego i niebieskiego od centralki do siłownika kierowcy , prawdopodobnie jest przerwa lub uszkodzony silniczek w siłowniczku. co do zamknietych i otwartych drzwi kierowcy to miałes na mysli pewnie połozenie rygla.
sa wersje bez centralnego z polski:))) a centralny można zainstalowac żaden problem allegro.pl rózne sa zdania o tych uniwersalnych a jak chcesz zobaczyć czy masz centralny to rozbierz ktures drzwi i zobacz czy masz siłowniki fotki sa na allegro
Zrób to jak najszybciej bo tylny moduł w bagażniku pójdzie z dymem i wtedy elektronik tylko będzie ratował
w tej cenie to jedynie LEGENDFORD F-14
Kluczyk nowy,czy używany? Jeżeli nowy,to trzeba go wprogramować odpowiednim urządzeniem. Drugi klucz działa poprawnie?
A jak wyciagniesz klucz z stacyjki to gaśnie radio? Często uszkodzeniu ulega stacyjka i nie widzi wyciągnięcia klucza,dlatego pilot nie zadziała.
Dzieki wielkie działa jak trzeba pozdrawiam
Witam Poszukuje schematu elektryki do ASTRY 1993 Kombi oraz informacji gdzie znajduje się sterownik centralnego zamka montowanego fabrycznie (czy w ogole jest),przeszukałem już wszystkie dzwi i nic. Dzieki 8)
Dokładnie. Dla wygody czarny z radiosterowanika możesz połączyć z brązowym z kiekerta. To masa.
Witam, od dawna mam problem z oryginalnym centralnym zamkiem w Astrze G 2002. Na czym ten problem polega? Chciałbym dołożyć uniwersalny zamek, lecz nie wiem gdzie i jak podłączyć. To nie jest zamek a sterownik.
Jest pod komputerem za wykładziną.POZDRAWIAM
Chyba raczej nie wystarczy. Owa "nauka" polega na zestrojeniu pilota i odbiornika (kod zmienny). Jeżeli pytasz to pewnie wiesz jak się to robi. Przyznasz, że gdyby tak było, jak radzi kolega piętro wyżej kradzież samochodu była by bajeczna.
Przewód brązowo/czerwony zamykanie, brązowo/biały otwieranie. Przewody te znajdują się w wiązce wychodzącej z drzwi kierowcy. Bierzesz miernik i sprawdzasz kiedy pojawia się impuls masy na przewodzie np. czerwonym. Jeżeli przy zamykaniu to podpinasz go do brązowo/czerwonego. Jeżeli przy otwieraniu to do brązowo/białego.
Robiłem tak : Brązowy + cza.zółtym Czerwony + Czr.nieb To samo KLIK (ten chyba próbował zamykać ) Tu błąd bo miał być czarny z czerwonym nie z żółtym.
Sprawdź wiązkę między drzwiami a karoserią i bezpiecznik od centralnego .
u mnie była winna wiązka kabli tylnej klapy,zwarcie w osłonie gumowej,astra kombi
A co ma centralny wspólnego z wkładką stacyjki? Jeśli już, to wymienisz wkładki w drzwiach, a nie centralny.
Witam. Czy orientuje się ktoś jak to jest z zamkiem centralnym w Astrze H. Czy da się wpiąć w wiązkę drzwi i mieć sygnał otwarcia i zamknięcia, czy wszystko jest sterowane szyną can ?
http://obrazki.elektroda.pl/4173329100_1... http://obrazki.elektroda.pl/4173329100_1...
Do sprawdzenia wiązki w drzwiach i siłownik (lub dwa) "master", czy to centralny fabryczny czy uniwersalny ?
Witam czy mogę prosić o schemat wyprowadzeń sterownika KIEKERT. Mam Astrę bez centralnego i bez instalacji pod niego a chciałbym go zamontować. Pozdrawiam
W załączniku schemat. To chyba sterownik zamka centralnego. Czemu ma to służyć?
Witam Gdzie znajduje się sterownik centralnego zamka w Astra G 1999r. 16SZR Pozdrawiam
Pewnie po prostu widzi kluczyk w stacyjce, wtedy z pilota nie zamknie.
Witam! Gdzie w Astrze H (III) znajdę sterownik zamka centralnego. W Astrze G jest koło nóg pasażera. A w H nie mogę go zlokalizować. Z góry dzięki za pomoc!
sprawdź przelotki w tylnych słupkach i przewody w przelotce klapy. Klapa czasem lubi mieszać w centralnym
Dziekuje za wszelka pomoc przydalo sie to na forum i ten nlink podaje bo przy bbastionie jest ok tylko uwaga na kabelek czarno bialy sa 2 jeden od migacza 2 od wstecznego http://astra.autokacik.pl/technika/napra...
Kupiłeś przerywacz kierunkowskazów - w dodatku z samochodu grupy VAG - nie przyda się do niczego.
Z tego co pamietam z tworzywa, na dwie nakrętki przykrecona.
To zgraj pilota z Autkiem.Włącz zaplon i na włączonym zapłonie poklikaj w guziczki na pilocie,powinno załapać.
Szukałem bardzo dokładnie, ale na elektrodzie i na innych forach nie znalazłem schematu ideowego centralki zamka centralnego astry G. proszę pozostawić post, myślę, że nie tylko ja poszukuję tego schematu
Jeśli chodzi o Astrę '95 z fabrycznym zamkiem centralnym to jest sterownik zamka centralnego. Znajduje się on w kabine samochodu po stronie pasażera pod schowkiem. (Należy zdemontować osłonkę przy listwie progowej) Dodano po 12 W Astrze przy sterowniku wpinamy się w przewody do sterowania zamykania-otwierania zamków - Brązowo-czerwony i Brązowo-biały
Czarno-żółty i czarno-czerwony to przewody WYKONAWCZE siłowników. Podawaj masę na brązowo-biały i brązowo-czerwony. To są przewody sterujące modułem KIEKERT. Sprawdź stan wiązki pod dywanikiem w nogach kierowcy (bliżej fotela). Ta wiązka lubi gnić w tym miejscu.
Aneczko, powiedz nasz Ty rodzynku (bo nie często goszczą na tym forum kobiety), jaki masz centralny zamek, fabryczny czy wstawiany? Jeżeli masz dokładany, to jest niższy koszt sterownika. Jeśli fabryczny to można za niewielkie pieniądze kupić na szrocie np. od Anglika. Skąd jesteś?
Jak masz tech-a to tak hhihi
Powinieneś mieć podpięte sygnały pod brazowo-czerwony i brazowo-bialy. Możesz sprawdzić co się dzieje jak podasz na te przewody sygnał masy przez żarówkę 12v.
OCIZ pisze o plusie do domykania szyb nie centralnego zamka.
Czyli jeszcze masz jakiś zabezpieczony obwód. Dodano po 1 Szukaj puszki do której idzie przewód od czytnika pastylki, nie chce mi się wierzyć że puszka od immo obsługuje też centralny zamek.
panowie mam takie pytanie : czy w astrze F silnik o oznaczeniach C14SE w drzwiach przednich kierowcy do szyb elektrycznych jest oddzielna "puszka" czy jest to ta sama puszka co od zamka centralnego ?
Bezpiecznik wkladam 30 a wszystko to zaczelo sie dziac po zamontowaniu zamka centralnego.
Problem rozwiązany. Trzeba było pomarańczowy i różowy zamiast do +12v podpiąć do masy.
a powiedzcie mi czy ta instrukcja jest dobra http://astra.autokacik.pl/technika/napra... i poszukuje też dla kolegi tylko że dla Astry G
Rozebrać prawy próg aby dostać się do modułu zamka,wypiąć wtyczkę z niego,podać "'na krótko"zasilanie na siłowniki.Padł moduł w pozycji ryglowanie dlatego od środka nie otworzysz i dlatego wszystkie naraz prawdopodobnie.Zdarzały się takie przypadki ale jak wyżej napisałem łatwo otworzyć.Skrajny przypadek to zapieczone wszystkie siłowniki.
Zakładam autoalarm do astry f oraz sterowanie centralnego.Wiem już od kolegów ,że alarm należy podłączyć pod sterowanie centralnego do brązowo czerwonego i brązowo białego ale ..... po zapoznaniu ze schematem elektrycznym owszen prawie wszystko się zgadza tylko zamykając normalnie (kluczykiem) są dwa położenia zamka.Przy pierwszym zamyka wszystkie drzwi...
w zamku pasazera :)
Trzeba, ale w Astrze G jest to stosunkowo proste zadanie.
Sprawdź może, czy ten sterownik jest wogóle sprawny.
Na tym schemacie nie widzę podtrzymania przekaźnika.Po drugie podtrzymany przekaźnik pobiera prąd.Wykorzystaj styki siłownika które podają masę jako masę diody.
Niestety całe okablowanie musisz zrobiś sam. Jak kupujesz alarm to ma on już wiązkę podłączeniową, tak samo jest z centralnym zamkiem. A masz już kupiony centralny i alarm czy dopiero zamierzasz kupić?
Namalowałem na szybko coś takiego
Wielkiej filozofii tutaj nie ma, jak zwykle przy takich zestawach: - tuner ze wsparciem dla DiseqC 1.1 - przełącznik DiseqC 4x1 - trzy konwertery, najlepiej małe Inverto (jak na zdjęciach) - podwójny zez - antena minimum 85cm I śmiga. Na zdjęciach masz mój przykład z potrójnym zezem, centralnie Astra 19E, na lewo HB 13E potem 7E/9E (do wyboru) a na...
Nie jestem pewien ale uniwersalnego w klapę chyba nie założysz w dwojce a jeżeli miałbyś oryginal to równolegle do reszty siłowników.
do siłowników w drzwiach czarny z niebieskim i czarny z żółtym na zmianę +12V przy otwieraniu lub zamykaniu, ew brązowy z białym i brązowy z czerwonym na te przewody podaje się na zmianę masę w celu zamknięcia lu otwarcia cz.
alermu nie posiadam tylko centralny
wszystkie linki prowadza do tego samego alarmu Ale to nie jest Super forteca AMT wygladaja jak poprzednie wersje tego alarmu Napisalem do sprzedawcy kto jest producentem czekam na odp
To jest switch, który "wyczuwa" otwieranie i zamykanie i na podstawie tego sygnału steruje resztą zamków poprzez centralkę i siłowniki. Bez tego system nie będzie miał sterowania. Tutaj masz to wbudowane w zamek, w siłownikach uniwersalny typu master jest to zblokowane wraz z siłownikiem.
dzień dobry zdaża się że którąś z wkładek ciężko pracuje(mechanicznie) Taaaa i mechanicznie pali bezpiecznik.Sprawdz przewody w przepustach drzwiowych(w tych gumach od drzwi do slupkow)
Niepokoi mnie ta dioda. On a nie powinna się żarzyć. Jeżeli odpiąłeś sterowanie od alarmu i jest ok stawiam jednak na alarm z powodu właśnie tej diody. Gdzieś wewnątrz centralki alarmu jest uszkodzenie. Pytanie nr1 czy alarm jest na gwarancji Pytanie nr2 czy nie dostała się do centralki np. woda.
Poszukuje opisu punktów do podłączenia alarmu + obsługa centralnego w samochodzie Oprl Astra 1 z '92 roku z niemiec. :( dzięki Arti32
Spróbuj biały i biało/czarny do masy, a sterowanie podłącz do żółtego i żółto/czarnego.
Witam Chciałem zapytać czy ma ktoś może jakieś fotki odnośnie montażu uniwersalnego centralnego zamka do astry II.Chcę założyć bo kupiłem bez. Z góry dzieki za informacje Pozdro
okolice slupka A lewego i skrzynki bezp.
astra centralnego zamka astra bezpiecznik centralnego montaż centralnego astra
przebarwi kolor oświetlenie kurnika czarny ekran lenovo laptop
stihl akumulator stihl akumulator
Problemy z tabletem Wacom: diagnostyka i rozwiązania Dlaczego szlifierka kątowa ma mniejsze obroty? Przyczyny i rozwiązania