Chyba chodzi o diodę w drzwiach kierowcy.
Sterowanie powinno być identyczne jak w Golfie 4. Kolory mogą być inne. Trzeba się wpiąć w przewody wychodzące z kasety zamka, sterowanie masą. Te przewody idą do sterownika w drzwiach. Zobacz cz masz tam kolory: biało-żółty - zamykanie czarno-żółty - otwieranie. Najlepiej podać masę przez szeregowo podłączoną żarówkę 5W. Gdy będzie to ten przewód to...
Tak, można założyć radiowy, uniwersalny sterownik centralnego zamka. Zamontujesz go tak, aby wysterować impulsami masy przewody biały i brązowy dochodzące do sterownika na zdjęciu w pierwszym poście. Wtedy nadal będzie działać opcja otwierania wszystkich drzwi kluczem w zamku drzwi kierowcy. Jeżeli ta funkcja jest zbędna, to możesz zastąpić centralkę...
Proszę schematy:
Wysuń płytkę modułu z silnika, sprawdź, czy nie pojawiła się wilgoć i śniedź w środku. Być może trzeba będzie troszkę zniszczyć część plastików wokół gniazda. Uszczelnisz to silikonem lub klejem na gorąco. Kilka octavii zreanimowałem w ten sposób.
powinno byc 00259
sterowanie dwie masy,przewody biało-niebieski i czarno-niebieski w 23-pinowym konektorze w module hella pod deska rozdzielczą,krańcówka drzwiowa to brązowo-biały Dodano po 7 w nowszych mógł byc zamiennie zamiast biało-niebieskiego biało-żółty i zamiast brązowo-biały[drzwi] brązowo-niebieski,ale to już bez problemu zweryfikujesz.
krańcóweczka w zamku do wymiany,ewentualnie założenie{wywiercenie} nowej zewnętrznej i spięcie jej z przewodem krańcówki wewnątrz drzwi[o ile pamiętam brązowo-czarny}
Programowanie centralnego: - włącz zapłon, - włóż kluczyk do drzwi kierowcy, - manualnie zamknij drzwi używając kluczyka, - naciśnij przycisk blokowania lub otwierania drzwi, - czekaj 1-2s, - naciśnij ponownie wcześniej wybrany przycisk, - poprawne zaprogramowanie - sygnał dźwiękowy.
nie kłóćcie się już jak octa jedynka to przecież nad pedałem sprzęgła po zdjęcu obudowy nad nogami kierowcy
Tak wymiana zamka.
W tym wypadku alarm alarmem ale to ze nie reaguje na "otwórz" raczej leży po stronie samochodu i jego elektroniki w module komfortu. Mylę się? Na 99% tak właśnie jest. Nie masz zamontowanego alarmu Mobitel 1, bo to system z dodatkowymi pilotami. Dołożony jest "jakiś" alarm bezpilotowy, który nie ma żadnego wpływu na działanie centralnego zamka. Wszystkiemu...
Trzeba wejść do bagażnika i można otworzyć zwykłym śrubokrętem. Śrubokręt wkłada się w szparę pomiędzy klapą a nadwoziem przy zamku, nie pamiętam tylko z lewej czy z prawej strony i przesuwa się w bok. Jest tam taka dżwigienka którą trzeba przesunąć i zapadka się otwiera. Jeżeli nie działa z centralnego zamka, to prawdopodobnie uszkodzony siłownik (częsty...
Kolego tą przypadłość samochód ma momentu zakupu? Zastanawiam się czy ktoś nie grzebał w kodowaniu centralnego zamka. Sądzę ,że tutaj należy najpierw sprawdzić prawidłowość konfiguracji.
Moc rezystora może być 0.25W proponuję wpinać się w okolice modułu komfortu kable 13 i 7 (biało-niebieski i niebiesko-czarny) Gdzie szukać podłączenia do kierunków oraz jak rozwiązałeś problem klapy bagażnika?
To jak masz "manualne" otwieranie to przewody do centralnego idą przez słupek w drzwiach i tam można sie podpiąć. Idą do modułu komf. pod schowkiem. Kolorów nie pamiętam.
Zamek na 100% do wymiany. Nie ma co mierzyć.
Brązowy z czarnym paskiem powinien byc od krańcowki
Mam centralny w całym samochodzie (skoda octavia 1 2002 r. sedan) jest po wymianie stacyjki i zamka w drzwiach od strony kierowcy, czy da się jakoś zaprogramować, żeby działał centralny, bo aktualnie mam jeden klucz do odpalania i drzwi kierowcy i drugi, na którym działa centralny, ale tylko na bagażniku drzwiach z tyłu i pasażera z przodu.
Centralka podłączona otwiera i zamyka lecz mam problem z podłączeniem kierunków, szukałem probówka podłączona do masy i przystawiłem do poszczególnych pinów żeby spr czy na którymś będzie migać a tu nic jedynie świeci na kilku, popiołem pod bezp od awaryjnych i także od kierunków i też nic, Kolory mi się nie zgadzają na kostkach bo to jest anglik przerobiony,...
drzwi masz na lampce,przewod brazowo n iebieski na module komfortu,gdy nie ma centralnego zamka to brazowo zolty w progu przy pedalach,odciecie moze byc niebiesko czerwony w skrzynce bezp,nie pamietam dokl jak jest w tym roczniku,wiec dla bezpieczenstwa tnij np niebiesko zolty(cienki)przy przekazniku oznaczonym jako 109
Radze jeszcze sprawdzić, czy sterowniki przy silniczkach szyb nie dostały wody. Częsty objaw w Skodzie Octavii, bo V-ki jeszcze nie dłubałem w tym miejscu. Octavia ma folię o golf blachę więc ciężko aby moduł dostał wody. Pierwsze słyszę. Switche mają tylko przednie zamki i służą one do wysłania impulsu do centralki centralnego zamka(masło maślane)....
Witam mam podobny problem do twojego, tylko że sam zrobiłem zwarcie w samochodzie i nie działa mi centralny, otwiera tylko drzwi kierowcy a reszta jest zamknięte, możesz podpowiedzieć jak naprawiles u siebie ten problem i jaki koszt tego wyszedł.. Pozdrawiam
sprawdź pod radiem czy czegoś nie rozłączyłeś
Wszystko podpięte jest pod alarm -modelu nie znam-alarm fabryczny Alarm jest uzbrajany automatycznie po zamknięciu auta fabrycznym pilotem? Co "mówi" diagnostyka o fabrycznym alarmie i centralnym zamku? Nie ma znaczenia czy otwieram drzwi pilotem czy ręcznie kluczykiem Alarm uzbraja się po przekręceniu klucza w drzwiach? Porozpinałem wszystkie wtyczki...
jakie masz napiecia na can w module drzwi?ile + na tym module? w tych autach potrafi zgnic calkowicie pin w przelotce dokladnie to posprawdzaj
Możesz, sam też tak kiedyś drutowałem.
Baterie nowe pilot oryginalny.
Witam prosze o pomoc. Moja octawia jest z 2004 roku. Posiada centralny zamek ale tylko na kluczyk. Potrzebuje pomocy z podpieciem się do niego z centralka sterowaną z pilota. Moje pytania to. 1 Które przewody w drzwiach kierowcy to sterowanie otwarciem zamknięciem wszystkich drzwi ? 2 Które przewody to sterowanie domykaniem szyb ? 2 Czy najlepiej jest...
Zapytam tylko gdzie podpinałeś przewody do kierunkowskazów ? Chodzi mi dokładniej w aucie. Gdzie je znalazłeś ? Ja podpinałem się pod moduł komfortu na piny 7 i 13 .. sterowanie masą z czego na otwieranie trzeba podłączyć masę przez rezystor 180 Ohm .
Oba wyglądają raczej na piloty bramowe więc centralka alarmu i centralnego zamka raczej nie jest fabryczna(szukaj kostki z kablami wielkości paczki papierosów).
W octavii nie było pilotów fabrycznych na podczerwień.
W kwestii ogrzewania tylnej szyby szyby jeżeli umieszczona ona jest w otwieranych drzwiach to warto sprawdzić czy nie przerwał się przewód w miejscu zginania na wysokości zawiasów wspecjalnej osłonce"harmonijce"lub jeżeli masz styczniki wtym miejscu to ich stan elektryczny i mechaniczny. W kwestii elektryki w drzwiach to propnuję spowrotem przerwać...
WITAM Mama Skode octavie 3 1.2 tsi 105 km.Jak ja kupiłem to miała dzwiek przy otwieraniu i zamykaniu drzwi.po odlaczeniu akumulatora centralny i alarm dziala ale nie ma dzwieku otwierania drzwi.pozdrawiam
chyba raczej idz do tego salonu skody i podziekuj za system alarmowy
Spadek napięcia się robi . Zmień punkt podpięcia zasilania.
Nie jest potrzebny montaż dodatkowego siłownika jak pisze starter55. Wystarczy sterownik zamka podający dwie masy, najlepiej z możliwością regulacji czasu impulsu. Gdy będziesz miał możliwość regulacji czasu na zamknij to będzie możliwe domknięcie jeszcze szyb razem z zamkiem. Podłączenia sterownia wykonuje się wszystkie w drzwiach kierowcy na module...
Konieczna była wymiana całego siłownika centralnego zamka.
Zewnętrzny wysprzęglik ma tę ogromną zaletę, że można go wymienić bez wyciągania skrzyni, ale to rozwiązanie ma też swoje wady. Jest mniej trwałe, przy wymianie zostaje stare łożysko oporowe, zużywa się łapa sprzęgła, oraz operowanie sprzęgłem nie jest tak precyzyjne jak przy zastosowaniu centralnego wysprzęglika. Tak więc myślę, że konstruktorom nie...
to nie musi być zamek --kiedyś w octavi gościowi nie działał przedni i przyczyna była w zalanym wodą sterowniku przy silniku szyb elek.
Przewody nie mają tu nic do rzeczy.
na podstawie forum elki czytalem ze jest to rozbieralne sprawdz jeszcze mikrowylacznik w tym zamku
„Elektryczne szyby” w samochodzie. http://obrazki.elektroda.net/68_12741290... W samochodzie Skoda Octavia I kombi były cztery korbki w drzwiach, więc trzeba było opracować i zamontować elektryczny system sterujący otwieraniem i zamykaniem szyb, oraz wymienić podnośniki szyb. Zamontowane zostały oryginalne podnośniki fabryczne,...
Tak, jestem świadomy, że po wyjęciu kluczyka należy odczekać i tak robię ok 2min. i właśnie podane wartości są po takim czasie. Oczywiście zaraz po wyłączeniu kluczyka pobór prądu wynosi ponad 1A Również robiłem tak, że pozostawiłem samochód z miernikiem na dłuższy czas, ale wartości nadal bez zmian i zastanawiające jest cykliczne skakanie wartości...
Po wymianie akumulatora wszystko wydaje się ok póki co. Poboru prądu już nie sprawdzałem, z tego co widzę opinie są podzielone co do granicznych wartości. W serwisie skody 0,3 powiedzieli że jest akceptowalne ale może chcieli mnie zbyć. Poza tym sprawdzając spadało do 0,1 - możliwe że po zamknięciu zamka centralnego spadło by jeszcze więc póki co nic...
O ile się nie mylę jest to bezpiecznik 10A na pozycji 14 ale jest też bezpiecznik przeciążeniowy od szyb i centralnego zamka zaraz pod przekaźnikami pod deską rozdzielczą - łatwo go znaleźć bo jest metalowy i łepek pomalowany ma na zielono - spróbuj go zewrzeć chyba, że nie działa Ci sam panel sterowania szybami i lusterkami.
Kolego to może być alarm bezpilotowy który korzysta z oryginalnych pilotów centralnego zamka. Musisz się dobrać śledząc po diodzie gdzie ona idzie i zobaczyć co to za centrala.
To nie jest żaden zamiennik tylko cała centralka. Wpisz sobie w Google "Uniwersalny sterownik centralnego zamka".
Ten moduł centralnego współpracuje z innym modułem od szyb. Więc nie tak szybko.
a mógłbym mi kolega podrzucić schemacik odnośnie tych lusterek i centralnego zamka?
zamka centralnego octavia skoda octavia centralnego sterownik centralnego octavia
fałszywy płomień sygnalizator zmian subwoofer montazu
bateria hilti mikrokomputer cobra1
Pilot Wiśniowski PIC310 Python 310 MHz – gdzie kupić, zamienniki, kompatybilność Toyota Land Cruiser 3.0 Diesel - Pompa paliwa w zbiorniku?